Tudom, hogy mi a pathfinder rendszere. Viszont egy videójátékba szerintem felesleges az a fajta hozzáállás, hogy rakjunk be a játékosnal jóval magasabb szintű szörnyeket, hogy had érezze a játékos, hogy mennyire kemény. Felesleges. A szellemi elődökben sem volt ilyesmi: Baldurs Gate, Icewind dale, Neverwinter Nights, de még a Pillars of Eternity-kben vagy a DOS2-ben is így van. Folyamatosan emelkedett szörnyek szintje, ahogy előrébb jutottál a történetben és erősödtél. Itt nincs így. lvl 3-on belefutsz 2 mérgező hidrába, akik pikk-pakk kinyírnak és reload game. Ez nem hat ösztönzőleg a játékosra, épp ellenkezőleg: azt érzed, hogy nem a te kezedben van az irányítás, hanem az van amit a gép "dob". Tervezgethetsz, ha a játék éppen mást gondol, pl: nyomsz egy channels positive energy-t a partira azt nézel, hogy a mobokat is gyógyítod. :)