Azt nem ertem, hogy a jatek a fejlesztok szerint kimondva egy kaloz "szimlulator", a nagyobb Companyk egymas kozotti harcarol/vetelkedeserol/kereskedelmerol/stb szolna, vagyis a legnagyobb ellenfeled a masik jatekos es csapata kellene, hogy legyen, nem az egyszerre otossevel tamado 100+ szintu ragado allatok. Minden mondja nekik, de egyelore nincs meg ez teriteken, csak a technikai dolgokkal foglalkoznak, meg nemi anti-exploit/balance. Pedig kezdetben peldaul lentebb lehetne venni a dinok szintjet 1-50 koze, lehetne csokkenteni a sebzesuket mondjuk 50%-kal es mondjuk a knockbacket kivenni azoktol, akiktol ez nem elvarhato. Peldaul egy farkas ha radtamad, az nem fog elrugni 10 meterre, az megragad es ugy maradsz. De egy vaddisznonal peldaul siman realis, vagy elefantnal. De egy kroki is, miota dobalja az embereket, mint a tekegolyokat?
Na mindegy, megvan a hajom (fullextras Sloop, fedelkozt is sikerult beepitenem ugy, hogy a repairt ne zavarja), ez volt az elsodleges celom. Ki is hajoztam vele, jo par zonan keresztul ossze-vissza, kikotve megannyi helyen feltolteni a keszleteket, fogocskaztam az AoD hajokkal is, vagyis amit vartam ettol a jatektol elsodlegesen, az egyelore megkaptam.
Most szerintem varok egy ideig es hagyom, hadd hegesszek a sracok a dolgokat, igy a 2019-es evben az ATLAS pihenni fog egy jo ideig, maximum a bazist fenntartani lepek be, mert lehet nem kellene ujbol kezdeni - bar az sem lenne problema.