Ezt a játékot elkezdtem háromszor, de az elején letettem. "Nem jött át", hogy egy klasszikus Péli Barnát idézzek. Szénné van ajnározva, de számomra csak annyi, hogy egy végtelen tájat látok, mindenhol ellenség, és nem tudom hova tartok és miért. Próbálom Skandar Graun kalandjához hasonlítani, akit az entrópia létsíkjára a Limbóra száműzött Yvorl, amiért ...hu azt már nem tudom miért, de a lényeg, hogy a Limbón össze kellett szedni kulcsokat mindenféle szörnyektől, és csak úgy volt kiút, ha kinyit vele egy portált. Na most ez a játék ez szakasztott olyan sztorival van, csak lélektelen. Persze erre meg lehet azt mondani, hogy mi töltjük meg tartalommal a képzeletünkkel, és működnie is kellene, de valahogy nem működik. Próbálkozom.
Szakmai kérdés: A wretch nevű kasztnál behozhatatlan hátrányt jelent, hogy a tulajdonságok 10-esre vannak levéve, vagy a szintlépéssel együtt kapunk tulajdonságpontot is, és idővel be lehet hozni a lemaradást?