Egér+bill verzióval csak egy középkategóriás, ikszedik FPS lesz. Az egész játék arra van felépítve, h VR-ban játssza az ember.
A játék azzal kezdődik, h megkapod a gravity kesztyűket, kapsz egy pisztolyt, majd megtanít a használatára. Ez VR-ban különböző mozdulatokat jelent. Nem VR-ban így nézne ki. Nyomj E-t, h odavonzz valamit, nyomj E-t, hogy felvedd, nyomj R-t, h újratöltsd a fegyvert. Míg VR-ban ez érdekes, ahol a kezeidet a valóságban mozgatod, addig bill egér verzióban elveszik az egésznek a varázsa. Semmi baj ilyen dolgokkal egy hagyományos FPS-ben és azoknak is megvan a helye, de ez egyszerűen nem ültethető át érdekesre egy hagyományos FPS-be. Később pl találsz egy vödröt, ami tele van kacattal. Megfogod, kiborítod a tartalmát, majd kutakodsz a kacatok között hasznos lootért. Bill egér - nyomj E-t. Túl kevés az ellenség és túl sok a keresgélős, lassan körbenézős üresjárat bill egérhez. Túlságosan kevés lenne a kihívás bill egérrel. Szarul lehetne a mozgásérzékelős kontrollerekről átültetni az arra tervezett fejtörőket.
Röviden: Remélem, h készül bill egér verzió és alig várom, h mindenki arról beszéljen, aki úgy játssza, h mekkora szar a játék és értetlenkednek, h a VR verziót miért szereti mindenki ennyire. Talán egyesek még azt is elkezdik magyarázni, h azért szeretik, mert ezzel csak igazolni próbálják a VR vásárlást. Szóval vicces lesz.