"Ubisoft Ügyfélszolgálat - változások az ügyfél támogatásban a COVID-19 kapcsolódóan
A jelenlegi szituáció fényében ideiglenesen lecsökkentettük a támogatást angol nyelvű Chatre"
Pont amikor tombol a jatekipar, es soha nem latott bevetelek/jatekos szamok vannak, ertheto egy magyarazat Mariskatol.
vagyis atdob az angol nyelvu oldalra,(bar nekem alapbol oda megy, mert angol a windowsom, vagy a tokom tudja miert) majd ott chat es siman csak ticketet ad fel, kivalasztom es NEM lehet/engedett chatelni, csak hozzafuzni a tickethez, ennyi, de egy budos reakcio nem volt meg toluk. Persze lehet ezt chatnek hivni, hogy irogatsz az uristennek, aki tudjuk nem reagal holmi foldi halandoknak.
Ezzel kezdtem a mondokam, persze nem fejtettem ki ennyire, de latom a lathatatlan kotodest koztetek, igy kifejtettem, amit eloszor nem tettem, hogy egyertelmubb legyek :)
A jatekot letojom, nekem magaval a folyamattal a hozzaallasukkal van problemam, mert 10 eve egen-foldon nem lattam ilyen hozzaallast, pedig aztan megjartam mar par nagy ceg/kis ceg supportjat ennyi ido alatt.
Na de ha tovabbiakban is lelkes vagy meg, johet privatban, koszi.