Azért írja le mert ez az álláspontja, ami logikailag védhető is, a konkrét beadvánnyal kapcsolatban a bíróság majd dönt.
Ezzel szemben te pedig egy taxis vagy aki a saját pozicijából beszél, nyilván nem elfogulatlanul.
"Ez a történet arról szól, hogy a te eszközöd felett ki rendelkezik, te vagy az uber? Elárulom: az uber. "
Elárulom, ez tévedés. Ha akarod elviszed az autód és bezúzod, az Uber-nek ehhez semmi köze. jelen helyzetben a söfőr el is utasíthatja a fuvart.
Ez a történet valahol arról szól hogy hol a határ az EV és az alkalmazott között, ami egyébként ugyanúgy kérdéses egy magyar taxi társulás esetén is aki szintén egyéni vállakozóként is kezeli a taxisokat, meg alkalmazottként is. Meg a takarítónő vagy programozó esetén.
Nekem egyébként nincs bajom azzal hogy mindenki alkalmazott és ezáltal nagyobb részt vállal a közterhekből, de mindig lesz egy határvonal, hogy akkor az miért igen/nem.