Egyetértek vele. Teljesen felesleges enyni és ekkora kijelzők a kocsoba és föleg olyan funkciok amiket otthon vagy az irodában is használ az ember vagy amikor van ideje biztonságosan a felületre koncentrálni, de a vezetés közben az nem az.
A kocsiinál a HUD-ra kellene inkább koncentrálni, hogy a vezetönek minél kevesebb ideig keljen az utrol levenni a szemét és a kezelöszerveket a kormáynra pakolni vagy fizikai gombokkal valahol a közelébe ahol könnyen eléri és izommemoriábol is oda tud nyulni anélkül, hogy ránézne.
Ezt akár milyen fejlett is a softver nem lehet megtenni, mert minden alkalommal oda kell nézni, hogy hol van az aktiválo gomb amire rá kell nyomni és nem lehet kitapogatni.
A kocsikban ma amik bele vannak pakjolva az csak vagaánykodásnak és a mutogatáshoz jo, mert a menük 70%át a megvétel és az elso beállitások után soha többet nem nyomkodja az ember.
Ezek a funcioknak amikor elindul a kocsi elérhetetlennek kellene , hogy legyen, mert vezetés közbe semmi keresnivaloja senkinek olyan dolgokba ami a kocsi személyre szabása és különbözö statiszutikai adatok mutatása.
Manapság a légkondi hoszabályzását se nagyon értem ,hogy miért olyan fontos, hogy kapjon bármilyen gombot is. mert az automata légkondinál beállitott érték amit indulás elött beállitáasz azt tartani fogja, télen nyáron. ha kell meleget ha kell hideget befujva.
Már a fényszoro kapcsolo se lenne muszáj, mert automatán kapcsol ha sotétedik és kitakarja az elötted vagy szembe jövöket és a mellettuk lévo területen meg használja a refit.
az eso érzékelös törlölapát is.
Igy ezek a rendszereket kellene továbbfejleszteni, hogy még megbizhatobbak és még pontosabb aktiválásuak legyenek akkor amikor kell, nem a feleszleges csicsákra rámenni.
Persze ez könnyebb valos fejelsztés nélkül leprogramozni az amugy is tárolt adatokbol csa egy grafikát tervezni hozzá.