Jogos amit írsz és én is úgy vagyok vele , hogy a kézi a legjobb hazudik aki nem ezt mondja, de a gépibe a legminőségibb amit a Deepl Proval lehet fordítani persze ez messze nem elég hiszen a változókat ki kell ugyanúgy szedni, de maga a szövegfordításban nagyon jót csinál.
Itt egy példa google vs deepl angolt direkt nem linkeltem mert ezek csakis azoknak szólnak akik nem tudnak angolul játszani és a gépi megfelel neki
megint hozzá tenném minket ne hasonlítsanak a google féle gépi fordítókhoz , mert ennek köze nincs hozzá se mint ember se mint minőség.
Google Fordító:
És bár ezek a dolgok néhány szerencsés személy számára igazakká válhatnak, rengeteg e-mailes hírlevél felborul. A tartalom érdektelen pépjévé válnak, az emberek automatikusan figyelmen kívül hagyják, archiválják, törlik vagy egyenesen feliratkoznak róla. És ez nem jó sem az Ön számára, sem a mutatói, sem a vállalata sikere szempontjából.
Tehát ha e-mailes hírlevél készítésén gondolkodik, olvassa el ezt a blogbejegyzést, és nagyon gondolkodjon el azon, hogy ez a megfelelő lépés-e a marketingstratégia szempontjából.
Ha úgy döntött, hogy szeretne egy e-mailes hírlevelet indítani, vagy meg akarja újítani a nem megfelelő teljesítményt, olvassa tovább. Összeállítottunk néhányat abszolút kedvenc e-mailes hírlevelünkből, hogy inspiráljuk Önt, hogy a lehető legjobb e-mailes hírlevelet készítse el a vállalata számára.
A listán szereplő minden hírlevél különböző okokból mesés. Van, akinek kivételes a dizájnja, van, akinek kivételes a másolata, van, akinek rendkívüli cselekvésre ösztönzése van ... de mindegyik kivételesen megoldja előfizetői igényeit.
Ezenkívül, ha nem biztos abban, hogy miről szeretne szólni a saját hírlevelében, vagy hogyan kell megterveznie az optimális konverziók elérése érdekében, olvassa tovább - ezt majd megismerjük.
Deepl Pro:
És bár mindezek a dolgok néhány szerencsés ember esetében igazzá válhatnak, sok e-mail hírlevél megbukik. Egy érdektelen tartalommá válnak, amit az emberek automatikusan figyelmen kívül hagynak, archiválnak, törölnek, vagy egyenesen leiratkoznak róluk. Ez pedig nem tesz jót Önnek, a mérőszámainak vagy a cége sikerének.
Ha tehát e-mail hírlevél létrehozásán gondolkodik, olvassa el ezt a blogbejegyzést, és gondolja át alaposan, hogy ez a megfelelő lépés-e az Ön marketingstratégiája szempontjából.
Ha már eldöntötte, hogy e-mail hírlevelet szeretne indítani, vagy fel akarja újítani azt, amelyik nem teljesít jól, olvasson tovább. Összegyűjtöttünk néhányat az abszolút kedvenc e-mail hírleveleink közül, hogy inspiráljuk Önt, hogy a lehető legjobb e-mail hírlevelet készítse el cége számára.
A listán szereplő hírlevelek mindegyike más-más okból mesés. Némelyiknek kivételes a dizájnja, némelyiknek a szövege, némelyiknek a felhívásai ... de mindegyik kivételesen jól oldja meg a feliratkozók igényeit.
Továbbá, ha nem vagy biztos benne, hogy miről szóljon a saját hírleveled, vagy hogyan kellene megtervezned egyet az optimális konverzió érdekében, olvass tovább - ezt fogjuk megvizsgálni a következőkben.