Volt itt már régebben szó elõre renderelt high-poly modellekrõl, pl az árnyékszámításhoz, texturák leképzéséhez.Gondolom a mapok is valami iszonyatos méretû adattömeget fognak tartalmazni.
Nem akarok ebbe belefolyni újra, értitek mire célzok, csak eszembe jutott: vajon hány félórákat fog elõfeldolgozással és bisz-baszok számítgatásával, és ezáltal betöltésével eltölteni az 1100-as cerkám 320 mega rammal míg végre jácchatok egy pár méternyit az amúgy erõsen lebutított grafikájú (Gef2, de talán addigra veszek Gef3-at) programmal ??....
:)
Még talán a Half-Life megoldása (mármint az új mapok betöltésére) volt az eddigi legjobb eddig.
Elég illuzióromboló tud lenni egy single játék ha csodás tükrökkel és flaszterokkal meg 2000 elemû animációval realtime felrobbantott csövek rácsok megcsodálásával eltöltött 15 méter után akár csak 2-3 perc töltögetés is következik.
Szal ha ez a game olyan leg-leg-leg lesz akkor remélem ez a dolog is elfogadható mértékû lesz benne.