Megnyugtatlak, hogy a Dark Forces is saját fejlesztés volt és a Jedi Knight: Dark Forces II is. Csak most nyúltak a gvagg3 motorhoz, mivel igencsak lement a presztisük a sok gagyi TIPIKUSAN a mai világ elvárásainak megfelelõ RTS-t készítsünk az biztos bejön, ne az agyunkat használjuk típusú gammák miatt. Ugye a Force Commander és a Battleground is hagy némi.. NÉMI??!!!- szal kivánnivalót maga után. Ok, most odanyultak a gvagg motorhoz, de ne hidd azt, hogy nem tudtak volna saját motort kihozni csak erre egyszerûen nem volt idõ és pénz. Amúgy pedig a gvagg motor teljesen ok, de szerintem a most hamarosan megjelenõ STAR WARS Galaxies (ami igaz ugyan On-Line) de saját belsõ fejlsztésû motorral készül úgy nyomja le a mostani motorkat hogy öröm nézni és bizony nem csodálkoznék azon, ha ezzel a mocival kijönne egy igazi és végre tényleg egy olyan motor ami illik is teljes egészében egy ilyen nívójú játékhoz, szal egy igazi verhetetlen Lucasarts FPS. Mert azért a gvagg motor azért visszavetett jónéhány lehetõséget, amit sajna így a következõ részben kell meglátnunk. Szal ez a szõke Macskás- Karmú gyerek azért nem egy félisten, max egy szemüveges C++ builder, de semmi több.