Nemtom nektek mi a Quake3-ban a "minden max" beallitas, nalam ugyanis: 1024x768x32bit-ben, es valoban minden maxon (tehat trilinear, 32bit + texture detail maxon ill. 32 bites texturakkal, lightmap, stb, stb...) szoval igy megy 83fps-t HANGGAL.
A gep pedig: Abit KT7-A, Thunderbird 800MHz CPU, GeForce2 GTS 32MB DDR, 256MB 133MHz SDRAM. Es a (tudomasom szerint leggyorsabb) 6.47-es Detonatorral... Ja, es DirectX 8.0, de az nekem semmit sem szamitott, meg leirom azt is, hogy a legujabb VIA 4 in 1 van fent, ami szamszeruleg a 4.28-as.
Akkor mit csesztem el? :)
Az persze mas kerdes, hogy pl. minden ugyanigy marad, de 16 biten mar 120fps korulit megy... :)))
3D Mark 2000 meg ugy 6500 korul van defaultban. Nektek?