Sajnos a probléma az, hogy fejlesztõk a zsozsót nem azn újságok értékelése, hanem az eladott darabszám után kapják. Ezért lehet egy szakmailag sikeres játék anyagialg totál bukás (lásd IG2). Ui. talán kevéssé ismert, hogy csak Mo-on volt sikeres a játék (eladott példányszám), külföldön becsõdölt (a GT Interactivval együtt). Az örökös Infogrames pedig örömmel adott túl az IG néven és a hozzá kapcsolódó jogokon (a Philos Labs szerencséjére). A dilomáciától egyébként sokkal többet várok (nem azt a véres szájú szöveget, mint az IG2-ben), a kémkedésben pedig legalább ilyen szintet, de inkább többet. PL. korlátozás nélkül bármilyen eseménnyel kapcsolatban bevethetõk legyenek az ügynökök (pl. zendülés felszámolása a birodalmon belül, számítógépes hálózatok feltörése, kompjúter vírusok bejuttatása az ellenség rendszereibe stb.).