Köszi a tippett, működik! A szerver fut, RHS mod(mind a 3) CUP terrain Maps és Core és CBA_A3 kell hozzá. Egyelőre csak egy alap Vehicle dm pálya fut. Használjátok egészséggel
Na mivel én nem PvP-zek igy akkor abban egyetértünk , hogy singlében nem jó , legalábbis nem olyan aminek lennie kéne. Nekem sem a grafika miatt van bajom, csak azok a dolgok amiket felsoroltam azoknak van egy grafikai vonzata is, a fizikai változásoknak muszáj valahogyan megjelennie grafikusan is. Ami most grafikusan nem tetszik az a fü és a fák lombjainak a megvalósitása, hiába probáltam az összes élsimitási eljárást és részletességet a grafikán állitani, de zizeg az egész és pár méterre bukkanak elő az ujabb csomók, 3km es látás és 60fpsnél is. Pár persz után már fárad a szemem miatta, ez más játékoknál még akkor sem jelentkezik ha nincs meg a minimum 25fps sem.
A helikopterezés egy félkarú óriás, hiába jó a repmodel, ha a gép ugy sérül ahogy ... HP alapon A kabinban nem lehet leolvasni a müszereket, a kabin nézet teljesen rossz, olyan érzése van az embernek, mintha 5m-re ülne tőle a másodpilótája és 2m-re lenne a müszerfal tőle. Ahhoz nem kell szimulátornak lennie és minden rendszert leprogramozni, hogy legalább a kabinnézet valós legyen és a müszerek müködjenek. A DCS-ben is 2 gombbal indulnak a gépek ,de ott legalább hihető a kabinnézet. Itt meg a futurisztikus kinézet is rontja a beleélés faktort. Ezért nem is vettem meg a DLC-t, mert azt hittem, hogy a repmodellen kivül ezeken is javitanak és a fegyverek kezelésén, igy ez nekem kevés tartalom, hogy pluszba fizessek.
A tipikus, honnan lönek, meg inkább bosszantó.Miért? Mert egy karabély pásztázott lötávja amivel a legtöbb gyalogos mászkál 300m, de inkább közelebb.Namármost azért 300 méterről egy lövés egy halállal nehogy leszedjen, füleg nyilt irányzékkal.Ha meg elpufogtat mellém pár löszert akkor jön be amit mondtam, hogy nincs a vizuális visszacsatolás, hogy huzzak el mert baj lesz és egy hozzávetőleges irányt azért igy már lehet tudni.A másik, hogy nincs élet a szigeten, hiába nagy a pálya , de az a pár ember elveszik rajta singlébe meg értelmetlen is máshova bóklászni, mert ugysem lesz a hátországban semmi , mikor a feladatban csak az 1km-re lévő faluban van csata.Rajtad kivül nincs más egység aki a sziget egyéb pontján harcolna.
CQB meg teljesen hiányzik az AI nem nagyon használja még ezt a puritán épületet sem , nem hogy épületen belül szobáról szobára ,de még egy 2. emeleti ablakon sem, csak ha odatette a pálya szerkesztő.
Gondolom, hogy PvP-nél ezek a hiányoságok kevésbé játszanak,de ez nem a játék érdeme, hanem, hogy a játékosok kiiktatják.
Tömören : Fizika Sérülés fény árnyék rendszer AI Ha ez a külön DLC lett volna az eddig megjelentek helyett mindet megvettem volna, de igy csak plusz tartalom, de az alapgondok megmaradtak Amig ezek az alapok nem változnak addig minden más felesleges eröforráspazarlás.
Csak ahhoz a módhoz lehet kulcs ellenőrzést amihez készült kulcs. Ha a mód amit szeretnél futtatni a szerveren van kulcs(ami általában a @módneve\key\ mappába van) azt be kell másolni külön a szerver keys mappába. Innentől fel lehet menni azzal a móddal a szerverre. De érdemes ettől függetlenül a módot is futtatni a szerverem(ugyanis nem kötelező) Remélem érhető volt így... :D
Gyerekek segítsetek ,küzdök itt 2 hete de nem bírok ezzel a szarral... Hiába töltöm fel a modokat manuálisan vagy töltöm le direkt a szerver ftp-re állandóan hiányolja a BIS key-eket ,és nem enged be a server... Hozzá lehet adni a serverhez manuálisan valahogy? Az ellenőrzést nem igazán szeretném kikapcsolni...
Gyere fel légyszi, mert nekem is kéne jog. Ziz AFK.
Ts melyik szoba? Ahol most látok valakiket, nem enged be. " insufficient client permissions (failed on i_channel_join_power)"
Szia! Ma este 7 től lesz kezdés, itt lehet jelentkezni: link Mivel még ne jelentkeztél javaslom hogy előtte gyere fel Teamspeakra átbeszélni, hogy jönnél. Mivel pár alap módot használunk a küldetésre, így ezeket le kell egyeztetni így akár tudsz jönni a mai játékra is.
Sziasztok! Erről a régebben említett arma.hu-s "New Hope Hadművelet" játékról érdeklődnék, hogy hogy lehet csatlakozni? Én igazából még eléggé ismerkedő félbe vagyok a játékkal, főleg ami a moddolt verziókat, és AI elleni harcot illeti, de szívesen csatlakoznék egy ilyen taktikai játékokat játszó közösséghez. Ezt Arma 3 mellett értem még PR-re, Squad-ra, esetleg Insurgency-re is.
Ezzel azért vitatkoznék, az Arma 3-nak elég kicsi a videokártya igénye, azaz pl. egy GTX 1070-en simán megy 4k-ban maxon(max alatt csak a grafikai dolgokat értem, látótávot nem, az sajnos cpu miatt nem megy), úgy szerintem jóval szebb mint a Squad, főleg a napszakok és az időjárás az ami nagyon ütős. Persze lehet, hogy sokan meg sem próbálják felvenni a grafikát mert még alacsonyabb grafikán is szarul fut, viszont ez az fpst már tovább nem csökkenti ha bírja a vga, viszont jóval szebb lesz tőle a játék.
arma 3 hoz rengeteg jó ai mód van és egy-kettő keverhető is: Módként funkcionál Itt az ai viselkedése teljesen megváltozik a videók prezentálják. scriptként funkcionál Ebben a verzióban pedig a sérülésekre reagál az ai, például, ha kap egy lövést nem csak kicsit megrándul és lő tovább hanem, vagy fedezékbe megy vagy ha komolyabb a sérülés kiterül és elkezd vergődni, míg ki nem vérez. Persze ha van társa az megpróbálja felszedni.
Amit veled használtunk azon a kis coopon, az másik volt... Ez. Ezt külön a küldetésbe kell "beépíteni", sajnos pl. egy alap küldetést vagy kampányt nem tud feldobni.
Volt régen egy AI mod, az volt a neve, hogy bCombat. Azzal teljesen meg voltam elégedve, mert a bábú feelinget elég nagy mértékben visszaszorította. Többek közt olyan dolgok voltak benne, hogy rajtaütés esetén a géppuskás egyből az ellenség vélt irányába kezdett darálni, míg a csapat fedezékbe vonult.
Ilyen kis dolgokkal kéne a BIS-nek is kezdenie az AI helyrepofozását, és teljesen vállalható lenne coopban is. Utoljára szerkesztette: tpM, 2016.11.18. 21:46:07
Például a helikopterezés az egy az egyben olyan élmény, mint a valóságban. VR-el még lehet jobb is lenne! :D Jó itt nem csinál extrém manővereket a heli de összehasonlításnak jó:
Szumma szumma én beleélem magam. Jobban mint bármilyen más FPS esetén, grafika/hibák ide vagy oda.
Grafikai téren sokkal jobb a Squad, de nekem a grafika mindig másodlagos. A hangualt és a játékmenet az ami megfog. Főleg a combined arms (technika + infantry) vagy egy sniper + infantry kooperációk és a nagy távolságok adta lehetőségek. Nekem az is tetszik, mennyi múlik egy egy ilyen együtműködésben az időzítésen és a kommunikáción (pl hogy ha van egy spotter és messziről aszisztál egy egy akcióban). Vagy az, hogy a taktikák, alakzatok valóban működnek, és a megfelelő ellencsapások is. Ezeket mind PVP-re mondom. Nekem AI ellen még mindig unalmas. Szívesen eljátszom csapatban AI ellen is, de kb olyan mint bábúkra lövöldözni. De aki egyszer is PVP-zett az tudja miről beszélek.
Ezeket más játékokban is el lehet érni, de a nagy távolság és a korlátlan lehetőségek miatt izgalmas számomra. A tipikus: "Honnan lőnek?" Armában úgy érzem mintha valóban egy csatatéren vagyok, míg más játékokban inkább úgy mint egy arénában. Nekem nem számít, hogy milyen a fegyver (modern vagy futurisztikus vagy 1.vh) mert attól a játékmenet még ugyan olyan.
Támadókkal elég szépen lehet szivatni a védőket, mert általában fel szoktam menni valami jó magas helyre ha lehet és jelölni a népet. Taktikai campelés elég erős itt is. Türelem játék.
Annak örülök, hogy annyira könnyen nem lehet meghalni, mert a kevlár sokat felfog. Amikor össze kell kötni pontokat egyelőre elég bugyuta, nem sok értelme van, valamint a "támadd meg x pontot" is azzal végződik, hogy egyik csapat elhullik. Túl könnyű azt a pontot bevédeni és acélból van annak a töke aki megpróbálja. Általában csak átfutok rajta, így kicsalva az ellenséget :D
Üdv! Vannak rajta páran. Kettő 80-as szeró teli szokott lenni. Invade & Annex. Elég jó kis szerók. Komoly szervezéssel! Idő hiány miatt nem játszottam vele túl sokat, de nagyon hangulatos a sziget! Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.11.17. 11:03:44
Érdemes beruházni az APEX dlc-re? Van rajta pl. CTI játékmód amit játszanak is? Megmondom őszintén, néhány COOP missiont leszámítva én az alap ARMA3-al is csak az EUTW-s CTI móddal játszottam. Ha hoz valami hasonlót ez az új sziget is akkor lehet bevásárolnék.
Azt amúgy én sem értem, hogy a vizuális effektek miért ilyen szarok Armában...
Ahogy már párszor leírtam annyi elvárásom van, hogy úgy tudjak egy épületbe bemenni és a lépcsőkön mozogni, hogy ne attól kelljen félni, hogy mikor esek át a falon vagy le a lépcsőn illetve, hogy ne az ajtófélfának menjen folyamatosan a karakter. Sztem ezek nem nagy elvárások a kezdetek óta minden FPS játék jobban tudja prezentálni ezt ,mint most az ARMA vagy az elődei.
Amiben a squad jobban hozza az elvárt szintet az amit szintén többször leírtam, a káoszt és a rombolást a törmelékek szétrepülését a lövedékek becsapódását és az általuk okozott kárt.Az anyag és textura használat , az árnyékok kezelése.
Nem vitatom, hogy az arma a háttérbe számolja a lövedékek röppályáját, de a monitor mögött azért egy kicsivel több visszajelzés kéne mind a lövő mind annak akit lőnek, hogy kapja az áldást. A gránátnál vagy egy kocsi felrobbanásánál nem mozdít meg tárgyakat a robbanás ereje, a linkelt videóban is csak függőlegesen leesnek az üvegdarabok.
DE én mint felhasználó és vizuális ember ezeket látom, míg te programozó szemmel azt is mögé látod ami a motorház alatt történik.Amit nem vitatom el, hogy sok meló van benne de az átlagfelhasználó ebből vajmi keveset vesz észre csak a polygonszám és a textúra felbontást növekedést érzékeli az eddigi részek között.
Hogy teljes legyen a sor itt az OFP vs ARMA összehasonlítás és ugyan azok a hibák vannak benne mint az utódokban.
100 szónak is egy a vége, a legnagyobb gondja az ARMÁnak, hogy hiányzik a mindenre hatással bíró fizika a játékból, az az egy elem rengeteg mindent megváltoztatna , amíg ez nincs rendbe téve addig felesleges plusz elemeket belepakolni.
DE én is szeretném megtudni a te érveid amiben olyan jelentősen változott azalatt a 16 év alatt.Az animációban igen azt elismerem,, de nincs kihasználva, én még AI-t nem láttam, hogy csak a töredékét használta volna annak a mozdulatsornak amit lehet Legalább is nem olyan dinamikus folyamatosan mint ahogy lehetne.
Én sem értem. Szerintem nem reálisak az elvárásaid, ha azt mondod az A2 és az A3 között az a külömbség, hogy "max csak kicsi finomítanak rajta". Mondj pár dolgot ami a Squadban benne van és jobbá tennék az Armát. Érdekel!
Sajnos nem értem, hogy mit mond, de a képek alapján nekem ad igazat. A videobol faszik szinte ugyan ugy halnak meg , nincs ragdoll, a kocsi ugyan ugy pattog mint a kecskeszar a deszkán csak már nem istant halál a vége, a kézigránát egyszer már pattan de utána ugyan ugy ottragad és nem lehet az ablakon bedobni. Az ablakot már egyenként be lehet löni hurrá 2 lövés mindegyikhez. Minek a nagy terület ha nincs mi mozogjon és játszon rajta, erős napokon 100 játékos van egy pályán? Sose alakul ki igy normális csata egy ekkora tájon. Nem azt mondtam elöször sem, hogy nem fejlödik, csak azt, hogy 16 év alatt nem voltak képesek megoldani az alapgondokat, max csak egy kicsit finomitottak rajta, de attól a szar még szar marad ha porcelán tányérba teszed.
A squad nekem sem jön be csak azt mondom, hogy ott már most tudja azokat amitől sokkal jobb lenne az arma.De ez a fejlettebb graf motornak is köszönheti amit az arma már 16 éve csiszolhatott volna tökéletesre és 3 grafmotornál volt lehetősége teljesen az alapról átirni,de nem tette meg.
Csak azért vagyok ennyire kritikus , mert tudom, hogy mi mindenre lenne még képes ha a lényegre koncentrálva fejlesztenék és nem mennének el ilyen futurisztikus és felesleges mellékszálakra.
Ha ilyen ütemben fejlődik az A3 tovább, pár év és verhetetlen lesz a piacon. Már most is az, de akkor tényleg bebetonozza a pole pozíciót. Csakúgy mint a GTA.
olvasom a sitrepeket, de ami alapokat hiányolok azt már sokszor kifejtettem. A normális mozgást, irányitást, mind épületben gyalogosan mind jármüvel, katasztrófa OFP óa semmit nem javult. ugyan ugy a fizika ugyan azon a szinten mozog mint OFP-nél. A fény árnyék kezelés valamit javult,de még mindig nagyon gyér. A különbözö fegyverek hatásai tárgyakra, kölcsönhatása egymásra. A parancskiadás egy katasztrófa és ugyan ilyen az AI reakciója rá.
Vontatott a játékmenet a fenti dolgok miatt, már azzal lehetne egy kicist dinamikusabbá tenni, ha a fedezékekbe és onnan kifelé , normálisan lehetne mozodni,mint a legtöbb FPS-nél, nem lógna ragadna bele az ember, nem kéne 3. nézetet használni, hozzá egy FPS játéknál. A texturák és az anyagok még mindig nagyon kis felbontásuak és matt töle az egész kép.
A játékmenethez nagyon kéne a csapatok egységes mozgása, nem egyedül kéne megvivni minden csatát ha azt akarjuk, hogy sikerüljön.
Meg rengeteg optimalizáció, amit a különbözö DLC-k és addonok helyett és mellékszálak helyett meg kéne csinálni, hogy egy stabil alap legyen a későbbiekhez. De egyenlöre olyan , hogy mégcsak a tartópillérek állnak a házból, de már az emeletet kezdik beépiteni.
Mindamellett, hogy ez a véleményem róla még mindig jó a game, mert nincs más és a squad ujabb grafmotort használ igy könnyebben tudja venni az akadályokat és mégcsak alfa stádiumba van, de van pár olyan része ami nagyon meg tudja dobni a hangulatát :
Ilyenek a robbanások a törmelék, és, hogy nem kell szenvedni ha egy épületbe be akarsz hatolni.
Armat másra szánják. Akik az Argo-t fejlesztik, nem rendelkeznek olyan tudással mint akik régi motorosok. Ez inkább amolyan tanuló projekt nekik,hogy aztán oda engedjék őket az Arma-hoz, mikor már kellő tudással rendelkeznek.
A csapat játék dologgal egyetértek, de attól tartok, hogy a squad nem igazán fog annyira élvezetes lenni mint egy Project Reality a bf2-es. A Squad nekem nagyon stílustalannak tűnik grafika terén. Egy színű minden ami talaj, épület, híd, akármi. A fák meg kirívóak mintha nem is abban a sivatagos környezetben nőttek volna. Hozzáteszem meg akartam venni a játékot! Kipróbáltam pár hónappal ezelőtt és sajnos ugyan azt érzem mint a legtöbb soha el nem készülő indie játékoknál. De ez személyes vélemény és nem taposom a sárba a Squadot egyáltalán!! Csak Nekem nem tetszik! De remélem jobban haladni fognak a srácok mint a DayZ standalone-os gyerekek! :)
Jó alap, de az argo a közelébe se kerülhet a squadnak.
Egyrészt modern hadviselés, nem futurisztikus. - A Modern hadviselés azért kézenfekvő mert aktuális, tud rá építeni az ember és ezért jobban beleéli magát. A futurisztikussal se lenne gond ha jól meglenne csinálva a világa, de itt csak arról szól hogy pár ismeretlenebb technikát tesznek be egy görög szigetre és azt mondják ez a future. Ha a gyalogosok kezébe m41a több hangulat kerülne bele.(igen ez armára is igaz)
Másrészt a játékmenet. -Arma és az argo is kötetlen ami jól hangzik, de csak azok számára lesz összjáték akik ráveszik magukat, hogy együtt dolgozzanak. A Squadban és a project reality-ben is rengeteg megkötés van, rákényszeríti a játékost, hogy együtt játsszon a többi játékossal. Nem feltétlen jók ezek a megkötések, de elérik azt amit más játékokban nem nagyon tudtak, PVP és mégis fej-fej mellett haladnak a játékosok. Ezt még az arma se tudja, ha nem ai ellen játszunk akkor rohangálunk össze-vissza igaz összejátszunk, de nem mozgunk együtt csapatban.
Az argo ingyenes jelenleg, ami nem is érdekelne, de a fejlesztése erőforrást kíván, ezeket a játékmeneteket beletehették volna az armába magába is ingyen.
Ettől többet irtam. Örülök, hogy a fórum levágta a smile utáni részt! Hogy roh... Repvez: armat folyamatosan fejlesztik, és írjak újra az alapokat. Nemtudom te milyen alapok újrairasát hiányolod. Sitrep-eket olvasod? Projekt Argo nekünk jó. A szigetet ingyens DLC-vel megkapjuk a 16. szülinapra, meg azokat a javításokat is amiket ők javítanak.
és mi is az amit a squad nem tud? A bis enélkül is kijavithatna olyan funkciokat amit eddig nem tett,de ugy látszik nem is akarnak, pedig agogy irod mindenhez hozzáférnek és ők is csinálták az egészet,hogy át is lássák. de valahogy uj funkciok beépitése elörébb valo nekik mint az alapok rendbetétele
Csomó dolog megvan nekik, amit a Squad még nem tudott megoldani (vagy lehet nem is akar), és az engine-hez is hozzáférnek (hiba javítás, hiányzó script funkciók, hibás script funkciók javítása) így gyakorlatilag olyat is meg tudnak csinálni amit a Squad-osok nem tudtak volna.
Leesett miért csinálják a Projekt Argo-t. Squad konkurenciának. Arma jó alap (először ők is ezt akarták).
egy kicsit lemaradtam a patchek követésével csak a cikkeket olvasom róluk, az 1.64es kijött már? elvileg abban javitottak az AI ujkeresését és a jármüvek vezetését.Valaki nézte már? talán már át megy a hidon is ?
Ez az egész kínai volt nekem, de újonc armásként szívesen csatlakoznék egy kis teamspeakes mókára :)
Lesz! :D remélem megvan még valakinek OFP alatt mert én már csak nyomokban emlékszem
Hölgyek urak, örömmel jelentem be, hogy a mai nappal életre kelt az Arma 3 szerverünk. A cél egy Magyar/nemzetközi PVP szerver futtatása klaszikus CTF/ArmorCTF/Sector control pályákkal RHS mod alatt (Hasonlóan az URAL66 hoz és a TacBF-hez) Természetesen szívesen látunk minden küldetést és ötletet. Remélhetőleg a hétvégén mindent fel tudunk konfigolni és elindítani. Mindenkit szívesen látunk ,akinek bármi ötlete, javaslata van az ne tartsa magában. Esetleg ha valaki jártas pályaszerkesztésben és van kedve pár régi klasszikust átportolni az vendégem egy sörre Hétvégére igyekszünk a Kolhoz DM-et és az AliBaba CTF-et tető alá hozni aztán mehet a néphirig
Csak ennyi üzenetet dob mást nem? Sokan módokkal játszanak, lehet nem enged fel a szerver ha nem futtatod az adott módot. Vagy ha nálad fut valami mód az is bezavar, van mód ellenőrzés a legtöbb szerveren.
Sziasztok. Segítségre volna szükségem,megvettem az arma3 játékot a Bohemia Interactiv oldalán,kaptam hozzá a zeus modot,de ahogy belépnék egy szerverre az esetek kilencven százalékában kapok egy + You kicked off the game " feliratot és kivág a szerverről.Ha valaki tudna megoldást erre a hibára azt előre is megköszönném...
Szerintem ez nincs átgondolva rendesen, ki célközönség? Amiben az arma kimagasló azt teljes mértékben mellőzni akarják argoban, minden amit it kapsz akárhol máshol megkapod sokkal jobb minőségben.
Project Argo: Atcade-os, egyszerűbb ui, nincxs action menü, stb. A multira helyezik a hangsúlyt. Gondolom megprobalnak verseny szintre vinni. Szerintem ez abból a szempontból jó, hogy az arma így most már megmarad mint hardcore-os franchise Argo meg lesz az egyszerűbb lövöldözős.
Ahhoz dinamikus fény-árnyék rendszer kellene. Ráadásul mivel az videokártya effekt, így optimalizálná is kicsit a játékot.... Pff, ez itt a Bohémia Interaktív ne legyenek irreális elvárásaid Fölösleges bármiféle elképzelést dédelgetni a játék felé, elég sokat elárul a cégről a directX 12-es hercehurca. Jót akarnak őt, viszont úgy ígérnek, hogy felmérnék van e haszna, vagy megtudják e oldani. Ebből nekem az jön le hogy nincs megfelelő erőforrásaik egy komplexebb optimalizált jól működő rendszer kialakítására. A következő DLC sorozat sem fog ezen változtatni, szóval az alapra kell építeni és elfogadni. Például személy szerint a jelenlegi grafikával nincs gondom, de örülnék egy jó optimalizálásnak, 3D stereo támogatásnak(vagy VR) és red orchestra 2 fajta scopenak, a mostani zoomolt verzióval a trackIR megőrül ráadásul a zoom mértékével megegyező mértékben nő a visszarúgás is. De nem is reménykedek, talán majd a 4. részben 5 év múlva. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2016.10.28. 12:20:28
Én már azzal elégedett lennék, ha a szobában levő fényforrás nem világítaná meg a külső falakat is :)
Az alap árnyék rendszer model alapú, az egyik legrosszabb megoldás ráadásul procit terhel, ezt átírni elég sok idő lenne. Ez az árnyék rendszer viszont grafikai, videó-kártyát terhel ráadásul nem is ők készítik, csak beimplementálják a játékba. Örüljünk hogy megkapjuk, 3 éves már a játék.
Ezzel a jobb árnyékkal egy baj van, hogy olyan helyen is féyn van ahol árnyéknak vagy sötétnek kéne lennie. Nincs olyan ablaktalan ház vagy tank belső ahol ne lenne nappali világos, csak tudnám, hogy jut be a fény oda? ezen a HDR vagy szórt fény szimuláción kéne változtatni, hogy legyen értelme az árnyékokkal foglalkozni és felhasználni mint játékelemet kihasználni az árnyék adta rejtözködést stb..
A Jet DLC tartalma (feature, content) már nem akarnak módosítani, mivel már zajlik a fejlesztés (bővebben a köv. sitrepekben). Itt max annyira szólhatunk bele, hogy mikor a dev-branchre kerül, akkor kell tesztelni, véleményezni. A Tank DLC-hez viszont várják az ötleteket: https://forums.bistudio.com/topic/196366-tanks-dlc-feedback/
Tuti recept: Battlefield 1 grafika + arma játékmenet + VR = egyből PTSD-t kapsz (Post-traumatic stress disorder)
Egy időben én is szemeztem a Squaddal, de inkább az armát vettem meg.
Szerintem meg pont,hogy nem tartozik se a COD se a Battlefield játékok listájába. Ott meny tényleg az amiről te beszéltél :) "lövök mindenre ami mozog" Ez a játék a Bf2 project reality mod készítőinek (ha nem tévedek) az új szüleménye, ami erősen alfa stádiumban van még, de ahogy néztem szépen haladnak vele a srácok. Arma után talán ez az a játék ami a realizmusra törekszik,persze nem olyan részletességgel mint az Arma.
A kezdetekkor még testszett, de ahogy több infó jött rola kiderült, hogy csak 12 egy tucat lett belöle. Lehet, hogy vannak benne jó dolgok, de nincs benne semmi olyan a játékmenetet illetöen amit máshol ne láttunk volna.A szokásos 2 csapat kocka térképen agyatlan futok lövök mindenre ami mozog. Meghaltam respanolok aztán folytatom ahol abbahagytam. kár érte
Van még valami szervezett játék? Gondolok itt most Coop-ra vagy akár PVP-re is. Annó sokat jártam fel az ARMA.hu-ra de nem tudom mennyire aktívak ott még az emberek, vagy hogy van e valami más magyar közösség ahova lehetne csatlakozni.
1. Az egeret úgy tutom a marker fölé kell húzni és utána delete gomb 2. Ha waypointra gondolsz azt csak a szakaszvezető és a high command tuda adni. Járművekben talán még a commander, de ebben nem vagyok biztos.
Csináld végig a Bootcamp-et és az összes tréninget. Azokban benne van minden fontosabb tudnivaló. Utoljára szerkesztette: DancZer, 2016.10.25. 17:18:41
Sziasztok Kellene egy kis segítség. 1. A térképen a kijelölések törlése milyen gomb kombinációval hajtható végre. Gondolok itt a (bal shift + bal egér gombnál) rak egy kijelölést , és azt mivel lehet törölni? 2. Valahogy lehet jelölést rakni a játék közben is, nem csak a térképen? A választ elöre is köszönöm..
Csak részben igaz, mert nem is a kampányé és nem is a mapé a hiba, hanem a játék motorjáé, mert mig az elsőkettőnél ,már eleve statikusan egy elöre meghatározott állapotot hoz létre addig a másodiknál az én tevékenységem befolyásolná, hogy melyik tárgy sérül.
ÉS ahhoz az kell, hogy a tárgyak reakcióba tudjanak lépni egymással . ÉS itt nem olyan nagy dolgokra gondolok, hogy a táj és az épületek rombolhatóak alakithatóak legyenek, hanem elég lenne olyan is, hogy a gáztartályok ha felrobbanak akkor a közelben lévő tárgyakat odébb röpiti betöri az ablakait mindenfelé törmelékek repkednek stb..
Ebben igazad van, hogy ez hiányzik, csak ez a kampány hiányossága, nem a mapé ;) De tény, hogy szintén a fejlesztők sara. Nem a single player contentre koncentráltak, ezért az nem túl kifinomult. (Egyébként vannak küldetések, amik ilyenek.)
Azzal azért nem jövök, hogy a házak, ilyesmi rombolható, mert az a három sérültési állapot (ép-rozoga-rom) nem olyasmi, amivel dicsekedni lehetne :) A fizikára nagyon ráférne egy ráncfelvarrás...
DE ez a fejlesztők dolga is lenne, hogy az alapjátékban is meglegyenek, a kampány első napja és az utólsó között lényegi változásnak kéne lennie a tájon, de most egy füszál nincs ami változna, semmi nem lett abból sem, amit még arma1 nél mondtak talán, hogy a lövedékek helyei megmaradnak a kampány teljes ideje alatt ha visszamész arra a területre ahol előzőleg már voltál és, hogy a helyi lakosok ugy viszonyulnak hozzád ahogy bántál velük.
Ez annyiban valósult akkor meg, hogy 3 válasz közül választhattál a párbeszédnél, az sem bárkivel.
Ja és ezek a táj változások csak statikusak mostanában, tehát már a pálya kezdetén romos vagy ép egy épülket és nem attól válik azzá, mert ott harcok voltak, ezeknek dinamikusan kéne rombolódni. Ezért mondom, hogy a fizikát nagyon rendbe kéne már tenni. A havok és a phisyx motorok is már jó 10 évesek és még mindig nem sikerült legalább azt a szintet elérni armában, mint mikor ezek a fizikai motorok bevezetésre kerültek.
Szerintem sokkal több függ a program jellemzőiről. Egész más egy Hitman, és más az Arma. A hitman, ahogy a játékok nagy része sokkal nagyobb terhet ró a vga-ra, és kevesebbet a cpu-ra. Arma fordítva. (Mert le van modellezve minden szar, mert az ai-nak szinte végtelen lehetőséget kell számba venni, szemben a hagyományosabb játékok pár tucatnyi lehetőségével, stb, tudjátok ti is.) Konkrétan annyira, hogy pl. a gtx460 -> gtx 960 csere során az arma fps-e szinte semmit nem javult. Procicsere viszont más dimenzóba emelte.
Ettől még lehet persze, hogy valóban csak gyengébbek a programozóik, csak azt mondom, hogy a feladat sem ugyanaz.
Az ép térképet könnyű romossá tenni. Fordítva nem megy. Nyilvánvaló, hogy az alap térképnek épnek kell lenni. Az addott mission készítőjének kell gondoskodnia arról, hogy lerombolja, ami kell.