Need For Speed: Underground

Need For Speed: Underground

2003. december 1. 03:47, Hétfő
Fegyverarzenál

Az optikai tuningba beletartozik az első-hátsó lökhárító, spoiler, motorháztető, tető, hétfajta gyártó különböző abroncsai iszonyat jó felnikkel, kipufogócsövek, neon alváz világítás, ablak sötétítés, a festés és a töménytelen mennyiségű matrica amit kiragaszthatunk autónk szinte minden négyzetcentiméterére. A matricákon persze a valóban is létező tuning alkatrészgyártó cégek emblémái láthatóak, ami reklámnak is felfogható. A gyártó még kreatívabb volt, és a hirdetéseken kívűl utcai reklámokat is elhelyezett, pontosan úgy, mint a közutak mellett lévő óriásplakátok, vagy a házfalakon csüngő világító neonreklámok. Példának okáért találkozhatunk akár McDonald's reklámmal is játék közben.

Klikk ide! Klikk ide!

A játék sajnos nem támogatja az egyedi matricák vagy textúrák beillesztését valószínűleg az online játék miatt, de a rendelkezésre álló képekből is teljesen egyedire csicsázhatjuk autónkat. A festésnél lehet külön a karosszériát, a hátsó légterelőt, a féktárcsát, felnit stb festeni, tehát egész kis kompozíciót hozhatunk össze. A matricázás pedig úgy történik, hogy külön tehetünk matricákat minden egyes felületre, plusz a nagyobbaknál több réteg (layer) van, azaz egymás alá-fölé is tudunk tenni textrúrákat. A játék folyamán egyre több design elem bukkan elő, és érdemes főleg az egyedi festéseket szemügyre venni, mint a villámok vagy a lángcsóvák.

Az optikai tuningnál kevésbé látványos és érzésem szerint variációk számában is jóval gyengébb az egyéb teljesítmény-tuning. Itt a motort, a kipufogórendszert, a futóművet, a kerekeket, a benzinbefecskendezést, a féktárcsát, a felfüggesztést, a nitrot és a súlycsökkentő megoldásokat valamint turbófeltöltőt tudjuk egyre magasabb szintre húzni. Mint a játékban minden tuningnál, itt is a gyári változat van felszerelve az autónkra és ezek után következhet az utcai, a pro és az expert tuning, melyek csak a játék vége felé kerülnek elő. Ezek kevésbé látványos, de az autók mozgásában mindenképp mérvadó változtatások.

Klikk ide! Klikk ide!

Pénzügyileg sosem lesz gondunk, ez csak afféle bónusz, akár ki is lehetett volna hagyni az egészet. Legtöbbször párszáz dollárért megy a harc, de időnként előjönnek a maximum $6250 díjazású futamok. Minden ilyenért pénzt kapunk, utána pedig el tudjuk költeni valamilyen újításra. A festés és a matricázás nem kerül pénzbe, de a tuningok árai sem vágják földhöz a kasszát. A játék végén többtízezer dollárunk marad.

Minden egyes autónak külön fizikája van - ha lehet az NFS-ben fizikáról beszélni egyáltalán -, különböző pályákra éppen ezért érdemes más-más autóval menni. Példának okáért egy kanyargós, gyors pályára mindenképpen egy elsőkerékmeghajtású kocsival mennék, de a driftre, amire mindjárt kitérek szigorúan hátsókerekes autó kell. Persze lehet próbálkozni, de az igazán jó eredményhez nem árt jól megválasztani az autót. Ami a játék nagyrészén bejött, az a Mazda Miata illetve később a Nissan Skyline. Ez az a két autó, ami egész végig jobban irányítható és/vagy gyorsabb, mint társai. Gondolom a Nissan volt hajlandó a legtöbb pénzt leszurkolni az EA-nak, de ez már egy másik téma.

Klikk ide! Klikk ide!

Az autók cseréjét is egyszerűen oldották meg, ugyanis simán be lehet cserélni a kocsit egy másik típusra. A festés és tuningok marad ugyanolyan, és attól függően, hogy jobb vagy rosszabb kocsit választunk, fizetjük vagy kapjuk a különbözetet. Itt bevallom őszintén csalódtam, ugyanis az igazán komoly kaland az lenne, ha egy közepes kocsival elkezdve egyre jobb járgányokat vásárolhatnánk, és elnyerhetnénk más autókat, illetve adhatnánk vehetnénk őket. Persze ez biztos túl bonyolult lett volna (10 éve nem volt az).


 1 [2] 3 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások