nincs semmi hiba...:)most a duck pályát prószáltam... az fps-t hogyan lehet kiiratni?
a textúrákkal így is lehetnek problémák, ahogy olvastam, azon a forumos linken voltak még plusz megoldások, bár gondolom láttad
Na húúzok egy kicsit szórakozni tsáááááááá :))
köszi ember kirááááááály vagy!!!!!!!!!!! :))))))))))))))
báááááááááááááz meeeeeeegy!!
hmm hát elég zavaros. mindenesetre kell csinálni egy backups könyvtárat, abba bemásolni ezeket, aztán valahogy átnevezni, de hogy az eredetit, vagy amit bemásoltál az számomra nem derül ki. Valószínűleg az eredeti, textures könyvtárban lévő developert.utx-et kell a cubemaps.utx és cubemapst.utx helyébe tenni valahogy.
Radeonon nem indul el...:( Win Me /lehet tényleg win2k vagy XP kell/ itt egy link hogyan lehet rávenni megnézhetnéd te is hogy mit akarnak ezzel mert amit én megcsiáltam nem megy..:(
egyébként dupla klikk a pályanévre (maps könyvtárban) és beállítod, hogy az unreal.exe-vel nyissa meg. utána mindig csak dupla klikk kell a megfelelő pályára és indul is a progi
van benne menü, csak trükkösen lehet behozni. igaz, a legtöbb opció nem működik benne (sőt asszem egy-két kivétellel egyik se)
Nincs benne főmenü! A pályákat az unreal.ini file átyrásával tudod váltogatni!
Hi All! Azon szerencsések közé tartozom akiknek sikerült beszerezniük a Játékot!Lenne 1-2 kérdésem.Amikor elindítom a játékot semmi menü, hanem egyszerûen egy kockába bezárva találom magam,és hiába lövöldözökmint egy elmebeteg, nem történik semmi.Hogy a fenébe kell behozni a fõmenüt????? Help!!!!!!!!
szerintem igen, de nem vagyok szakértő. a hardware fórumban is tedd fel a kérdést, ott vannak hozzáértők
Van benne egy pálya, nem tom a nevét! Ott ahol a lángszórós jelenet van! Na azt vagy 6-szor végigvittem, mert az az egyetlen pálya a játékban, ahol vannak rendes ellenfelek! :D De azt hittem az Eden is ilyen... :( Nem baj, mejd, ha kezdenek kijönni a kalóz pályák... :D
Igen a játék legelején! Minden pálya így kezdődik! Na ott én vagy 4-5 képkockát láttam az egészből... Végülis nem baj, legalább megfigyeltem milyen részletes :D
Hmmm, van benne valami... De mivel ez az E3-as techdemo, szerintem a készítők igyekeztek a lehető legcsicsásabbra csinálni, hogy minél jobbnak tűnjön, nem?
De én meg pont azt mondtam, hogy a grafikában van nagyon-nagy különbség egy kész játék és egy pre-alfa változat között. Főleg, mivel ezek nem is igazi pályák, sak ilyen kisebb helyszínek.
Hopp tényleg, bocs :D De, ha figyeltél én pont csak a grafikai motort jellemeztem és nem a játékot! ! ! ! ! ! Az lehet marha jó!
És még valami: Szerintem egy hónapon belül, lesz már mivel játszanunk, mert szerintem el leszünk árasztva a házikészítésű U2 pályákkal, hisz ott az editor :D
Ez még nem az Unreal2! Egy játék grafikájában a design többet számít, mint az engine. Egy komplett, kidolgozott játékkal nem versenyezhet egy 40%-ig kész verzió. Pont ezért nem akarták, hogy kiszivárogjon. Viszont az látszik, hogy ezzel az enginnek nagyon jó játéékot lehet majd csinálni!
Mellesleg pont ugyanilyen lángszórós képet linkeltem be alább :)
Ja igen! 2 pálya nem jött be valamiért: az EdenE3 és az E3Atlantis! Ha valakinek bejöttek megmondaná, hogyan?!?!? Tök ász lenne, mert az editorban megnéztem és az Eden tele van ellenfelekkel... :((
Ma egész délután aztnyomtam és most összegezném a tapasztaltakat! Bár inkább csak a grafikár aszoritkoznék, mert ugye a játékmenet még úgyis változik: Ez nem egy egetverő újítás! De most komolyan! Szép, meg minden, de azért többet vártam volna az Unreal2-től! A pályái nagyon ötletesekés hangulatosak, de aki látta a doom3 videót az egyet fog érteni velem, hogy ez labdába sem rúghat az id legújabb üdvöskéje mellett :((
De azért itt van pár szép kép :))
Ez elég állat jelenet. Egy katona lelángszórózik egy másikat!
Ez pedig valamiféle multiplayer pálya lehet, mert van benne ilyen lövegtorony meg bunker, meg ilyenek. Gondolom ezt a bézist kell bevennie az egyik csapatnak. Na, ez például kifejezetten tetszett :D
Végülis nem olyan rosz játék, csak nagyon sokat kell a játékmenetre építenie, hogy labdába rúghasson a doom3 mellett!
Rincewind: Röviden tömören... Ez nem beta, nem alfa, nem pre alfa, hanem csak egy nagyon sepciális az E3-ra készült tech demo. Aki bármit is közöl ebből a verzióból azt banolják és kizárják a tesztelésből. Ezt nem szándékozták kiadni, mivel még csak nem is public demo. - Ezeket az U2 hivatalos fórumának adminja írta, aki többek között a Legend Entertainment egyik producere, minőség ellenőre és web mestere. A ban értelem szerűen a tesztereknek és az ottani fórumozoknak szól.
A lényeg, hogy ha valaki ez alapján ítéli meg a még el sem készült U2-t az élete legnagyobb baklövését követi el. A játékot csak a hivatalos demo, illetve a full verzió után lehet majd megítélni. Gondlom mindenki emlékszik az UT demojára. Az már akkor mindent tartalmazott amit a teljes játékba meg lehetett találni, ráadásul tökéletesen futott mindenen. Az OK, hogy nagy az elvárás és a várakozás, de kétlem, hogy egy ilyen verzió miatt érdemes annyit vergödni, mint amennyit itt néhányan összeszenvednek. Remélem annak a seggét is szétrugják aki kiszivárogtatta ezt az anyagot, ugyanis ez szvsz. hitelrontásnak tekinthető, a szerzői jogok megsértéséről, a konkurenciának nyújtott segítségről (értsd: ipari kémkedésről) nem is beszélve.
Csak érdekességként az Unreality.org-ról: The last two days have seen the release of an pre-alpha version of Unreal 2. Grant Roberts who's a Unreal 2 forum moderator (+ Associate Producer, QA Tester, Webmaster and foodman for Legend Entertainment) over at the official Unreal 2 forum, posted this in response to the release:
Alright, people, listen up.
Here are the FACTS about the past few days.
1. The build that we took to show at E3 has been leaked somehow. It is not a "beta". It is not an "alpha". It is not a "pre-alpha". It is a highly specialized build designed to show off specific things--NOT a build for people to randomly take screenshots and post them all over the web.
2. This was not done intentionally. We would not release something half-finished, and give people the opportunities to do what has been done over the last few days.
3. The crackdown begins NOW. From this moment forward, anyone who posts screenshots, links to download sites, or anything else details-related about this build will be immediately banned.
4. Any help you guys could provide us would be very much appreciated. If you downloaded the files from this site or that site, give me the site URL.
This is NOT a case of "Well, it's a publicly released demo, I have the right to download and play it." No, you do not. I've heard this situation compared to Napster. "They're both kinda piracy, what's the difference?"
Well, for one thing, Napster never went from record studio to record studio and stole recordings from musicians that were not even half-finished.
That is all, gentlemen. Don't expect me to be Mr. Nice Grant about this. If you make my job harder than it is right now, there's going to be trouble.
Ha valaki gyorsabb cimet tud az engem is erdekelne
Most akkor vegulis hogy kell telepiteni?.....
Az Atlantis valakinek elindult? en meg csak uEDdel tudtam megnezni...
LETÖRÖLTÉK ARRGGHHHHHHHHH Merénylet az emberiség ellen!
végül még két kép:
valakit megfürdetnek egy lángszóróval kép (a piros meg zöld csíkok a fejük felett azért vannak, mert valamit elállítottam egy ini fájlban, azért a lényeg látszik, nem semmi effekt)
azon, gondolkodtam, hogy vajon hány embert rúgtak ki amiatt, hogy kiszivárgott ez a verzió. szar lehet a progamozóknak most, az eddigi munkájuk egy az egyben közszemlére került
ha tényleg működik a pályaeditor hozzá, akkor lehet hogy nemsokára ezeknél jobb pályákat is láthatunk. jól el lehet szórakozni ezzel az engine-ne asszem.
Én a supergamez fptről szedtem, dikkma írta a könyvtárat a 0dayftp topicban (Programok beszerzése témakör), de valószínű, hogy onnan már leszedték.
Az jó olcsó. Ha jó a hely, akkor érdemes megvenni, de mindenképp olyan helyen vedd meg, ahova vissza tudod vinni ha nem megy, és nem röhögnek a képedbe.
engem csak az ehhez a jatekhoz keszulo modok erdekelnek csak! utalom az ilyen ugri-bugri huscafatos jatekokat! REALMODS RULEZZZ
a bEliminateHighMIP valószínűleg a nagyfelbontású mipmapek használatát szűnteti meg, tehát a távoli textúráknak jobban lecsökkenti a méretét. vagy a másik lehetőség, hogy kisebb számú mip-mapet használ. a másik meg valószínűleg a poligonszámot csökkenti, de nem hiszem hogy tényleg működik. (az unreal engineben eddig is rengeted fölösleges opció volt, amiket abszolút nem használt a játék)
csak egy beltéri pályát néztem meg, folyosókkal stb és nagyon szép a játék. Minden nagyon részletes és gyors is! A legelején swappelt egy kicsit, aztán tökéletesen ment! (persze ez csak egy pálya)
És találkoztam egy ellenféllel is, mondjuk csak egyhelyben állt, de egy rakétával megszórt.
Majd teszek be screenshotot
TNT2-n szvsz nem megy...
Ja meg Win98-am van! Ez is lehet a probléma forrása...
Na! Letöltöttem. Kicsomagoltam. Beírtam az inibe, hogy melyik pályát akarom. Töltött. De aztán kilépett :((
Valszeg attól van, hogy csak GeForce kártyákon hajlandó elindulni! De nem baj, nem adom fel, már szóltam a haveromnak, hozza a Gef2 ultrát :)) De azért, ha valakinek a jövőben tudomása lesz olyan megbütykölésről, aminek hatására elindul TNT2-es kártyákon is, az szóljon!!!!!