nekem azt adta hogy kinyirtak a szektások! mi a másik ketto?? hogy lehet elérni a másik befejezést??
Az hogy a 7. pályán kinyirod a papokat, vagy a 9. pályán ahol kinyirt az AHGYE, ott te nyirod ki öket
mért amikor megkérdezi hogy akarok e csatlakozni és várjam meg a helikoptert ott kilehet nyírni Qket??
Én most fejeztem be a 2. pályát és elkezdtem a 3.-at. Sajnos a kereskedõnél nem sikerült megvennem azt a meseszép T55-ös harckocsit pedig nagyon fájt rá a fogam. Már mindenem felajánlottam cserébe, de akkor sem adta.
@ Axon Nem kell annyira az a tank, inkább gyûjtögess Abrams-re, T-55 sztem nem nagy szám. @ Bigfoot Egyébként meg szerinted mondanám ha nem lehetne? @ All Ugy belejötte a photoshop-ozásba, hogy csinálok valami fasza banner-t, abbol a 4 wallpaperbõl ami megvan.
A 3. pálya elõtt még nem volt a kereskedõnek Abrams-e. Egy kis terepjáró volt amit bagóért is odaadott volna, na meg az az egyetlen T55-ös tank. Ezért szerettem volna mindenképpen megszerezni. Na majd talán a 3. pálya után.
4.en kapsz egyet ingyen, ha ugy döntesz 2-t is kapsz ingyen, szal ne félj
de én ott nem tudtam probálom lQni Qket de bejön az anim hogy meghalok:!::!:
Ilyennel még nem találkoztam, de talán nem a jókat lövöd. Vagy egybõl támadsz az egyik csapatra?????? Egyáltalán megértetted mi a feladat? Amúgy a P betû után van az Õ betõ.
tudom hol az Q de nekem ezt irja helyette nézd QQQQQ egyébként az van hogy jön a ribi megszólal halott lovagokat csinálunk beloletek mire a fonok nem erre a csaj de és mondja várjátok meg a helikoptert addig vissza kapjuk az irányítást és elkezdem lQni az ellent de bejön az anim
Mert a fõcsajt kell megölni. Ugy van, hogy mondja, hogy élõhalott lovagokat csinál belõlünk, vagy meghalunk. És akkor jön egy teherauto amibe vagy beszállunk vagy nem, de végülis tökmindegy mert ha ezt választjuk megölnek ha viszont vártnk egy csomot akkor ellenségekké változnak az addig semleges AHGYE katonák és élöhalott lovagok "Õ" pedig sárgára vál (a háromszög a feje fölött és elmenekül). Ha mi megöljük õt (amit én meg is tudtam csinálni) akkor ott a 3. befejezés. Probálkozz!!! Ha nagyon nem megy elmondom hogy kell
Én még ott tökölök a 3. pályán. Eddig megszoktam, hogy az ellenfelek likvidálása egyszerû volt. Na a 3. pályától már nem. Már az úttorlasznál is egy csomó idõt eltököltem azzal, hogy sikerüljön veszteség nélkül lelõnöm azt a vacak 4 embert. A következõ 3 viszont már rögtön vérfürdõt rendezett soraimban. A páncélozott csapatszállítómat 2 rakétával simán hazavágták. Szóval mostmár szenvedek vele rendesen.
Bazeg ezek nagyon könnyûek. Ha már itt nehezen megy... Amugy meg jármûvekkel nem érdemes ember ellen menni, csak légvédelmivel (Shilka vagy M163). SZVSZ. Addig operálj az embereiddel. Én ezeket ugy nyírtam le hogy megkerültem õket amikor elég közel voltam (4 emberrel tszetesen mindnek 1.et) akkor nyomtam egy pausét kiadtam a parancsot és mikor felengedtem a szünetet, 10 lövés és halottak voltak.
hát mégse sikerült!lehet hogy azért mert a magyar változattal nyomom?? na szóval azt modnja hogy dead lovagok leszünk kérek légicsapást felrobban az össes ellen kivéve a ringyo és mikor elkezdeném löni elszalad és behozza azt a videót amikor meghalok :(
Hát bazeg, lödd le Okos dolog odakésziteni a tankjaidat, hogy mikor elkezd rohanni, szétrobbantsd a fejét. Ki fog baszni desktopra, ha sikerül a magyar változattal!
Hi! Nem tudnátok kiszedni a gammából a magyar nyelvû file-okat? Megpróbálnám betenni az angol verzióba.
Ez nem magyarítás, hanem magyar verzió. Minden magyarul van benne, a hangok, a képek (:D), a videók, minden.
Tudom. De a dc-n nincs meg senkinek a magyar verzió t3-as kapcsolattal, ezért csak az a megoldás marad, hogy megpróbálom "magyarítani" a gammát, hogy legalább a szövegek legyenek magyarul benne. Ezt próbáltátok már?
Megvan a magyar szoval nem. Egyébként ha probáltad a gammát és tetszik akkor valakitõl biztosan be szerválhatod, mert már pcguruhoz is adták (vagy guru gamer), ha meg boltba van nem több 3 K-nál annyit meg megér szvsz, bár pont a rendes befejezést b@szták el...
ja oda kidobott egyébként mi a jó befejezés??
Leírtam. Az hogy mi az VÉGJÁTÉK (outro) azt nemtom, egy angol nyelvûvel kéne megcsinálni.
Hali!!
A játék meg van eredetiben a Pc Guru jóvoltából, de a CD key-t elhagytam valahol az újságot meg nem tudom hol lehet tudna valaki segíteni? Köszi!
Megtaláltam a saját cd-keyt!! Lehet, hogy elég szegény az én fantáziám, de vajon milyen aljas dolgot tudtam volna mûvelni ha megadod a te eredeti játékod cd-keyt?? Létszi áruld el, mert lehet hogy a végén még egyet értek vele, és utána már én sem fogok másnak megadni ilyen kodokat. Bár lehet, hogy még ehhez is buta és figyelmetlen vagyok, de akinek eddig én megadtam a saját cd-key-em nem élt vissza vele. De ha te felvilágosítanál azzal nagyon sokat segítenél nekem!!
Ne dramatizáljál már! Egyébként csak azért nem adom meg mert nekem az egyik ismerõsöm adta kölcsön szívességbõl az õ eredetiét (amikor még 8k volt a game a boltban). Nincs mit.
Bocs ha túl dramatizáltam volna, nem ez volt a célom. De mint a #336 hozászólásomból kiderült: olyan valakit kerestem aki tud segíteni, nem olyat aki tudna de nem akar... Mind1. Térjünk vissza a topik eredeti céljához bár mintha egy kicsit kihalt volna. Én még nem játszottam ezzel a játékkal és valaha anno mintha egy cikket olvastam volna amiben nagyon megfogott. Szeretem a RTS-eket fõleg amiben a mai haditechnika szerepel. Mire számítsak a játék kapcsán? Mit várjak és mit ne???
hm... Akkor összedobok neked valamit, a tapasztalataimbol. Ez fõleg olyan játék ami a realitásra törekszik, azért emeltem ki, mert természetesen nem lehet komplett 8-12 fõs egységeket létrehozni amiben csak tankok, tüzérség, stb szerepel, illetve nem lehet 1-2 km-rõl tüzelni (van amivel lehet de annak valójában 20-30 km a hatótávolsága az életben). DE! És itt a "de". Nem a megszokott C&C-es és egyéb más modern taktikai harckocsis játékkal van dolgunk, mert itt elég messzirõl tüzelnek az ellenséges egységek rád, illetve te rájuk. Szóval megeshet, meg is fog esni, hogy csak azt veszed észre hogy egy tüzérségi lövedék becsapódik melletted, vagy egy rakéta szétkapta az egyik tankod például... (Ilyenkor Quickload és megoldod.) Az elsõ 3 pályán erõteljesen embereid erejére leszel utalva, a 4. pálya szinte csak a páncélosok nyers erejérõl szól (no azért nem teljesen), és innentõl kezdve egyre jobban csak a páncélozott, v. mozgósitott egységeidet kell használnod, embereid leginkább arra lesznek jók, hogy aknamezõt fedezzenek fel/semlegesítsenek, illetve a halott ellenség használható dolgait felvegyék és eltegyék - majd ezekkel kereskedj. Ezek árábol azért nem fogsz tankot venni, de hasznosak). Kicsit talán ez a része eltúlzott, mert ha nem adod el a 10. pálya végéig a zsákmányolt uzikat, összegyûlik kb 1000 db, ám nem nagyon használhatok semmire, áruk is kicsi, szoval ezt fogod legkevésbé értékelni szvsz, hogy jo sokat gyüjtögetsz. Ált. az alkuzásra, a hajszálvékony határ megtalálására jó a guberáló és közötted. Alapjábavéve ez a játék, ha összefoglalom mirõl szól akkor 3 dologról leginkább: taktika-harc-gyûjtögetés. Néha ez, néha az van túlsúlyban, de nálam ez elég volt, hogy 2 éve a kedvenc játékom legyen.
Huuuuuu,bazzzzz!!van ilyen forum??De jooo:)))) Nekem nagyon tetszett ez a game!!:)) Tud vki olyan helyet ahonnan le lehet szedni utángyártott/szerkesztett pályákat??...thx
Ja vágom, mert õk is a magyar verziót adták az újsághoz. Nem õk vágták ki, hanem vagy alapoból nincs is ilyen befejezés, és csak én voltam ilyen pro, vagy (ami elképzelhetõbb) csak a magyarban nincs. Ha az utobbi, akkor meg a magyarra fordításkor baszták el... Már nem emlékszem ki fordította, valami digitalakármi, vagy ilyesmi.
nincs képed a végsõ animrõl?
na ma újra felraktam a gamet! eddig úgy lett mindig vége ,hogy körbevettek a csáleszok és lelõttek!most felraktam és úgy lett vége hogy robot gecók lettünk nem tudom megcsinálni a jó befejezésre ,ha elkezdem lõni õket akkor azonnal beadja az animációt
Hali!! Üzenet a jövõbõl!! Írnátok 1 listát patch-ekkel?? A SOA-hoz?? Tenksz!!!
Tudom, szinte azonnal válaszolok :D Szal, én ugy csináltam, hogy szét tudtam lõni a szarosokat, hogy körbeállítottam 15 m-re tankokat, rakétás embert, mindent és csak a fõszart lõttem.. De magyar játékkal ilyenkor kidobott desktopra.
Nekem ez a Játék a PC GURU-ból van meg, teljesen magyar nyelven, és ahogy olvastam itt korábban, hogy senkinek sem sikerült "jó" úton kijátszani. Nos elképzelhetõ hogy baromira nem jól csinálták...
Az egész nyitja a havas pálya, ahol az AHGYE egyik kolostorát kell meglátogatni. Gyáváknak - és akik le akarnak maradni rengeteg fejlõdésrõl és tapasztalatról ami késõbb bizony nagyon jól jöhet - elárulom hogy ha egy helikoptert visznek magukkal és 2 embert, egyszerûen csak repüljenek el a kolostorig, majd mindenféle hablatyolás nélkül lõjék szét a két õrt (azzal kezdve amelyikkel nem lehet beszélni csak ott ál)
Ekkor megszólal egyik emberünk: "Vallásos banda, már rég golyót kellett volna eresztenem a fejetekbe"
Ezzel véget is ért a pálya, és a "jó" úton folytathatjuk a játékot.
De leírom mi a lényege a nem gyáváknak: Valamilyen módszerrel jusson el pár ember a kolostorig, legalább 1 RPG7-es páncélököllel, meg nem árt mellé egy mesterlövész, ugyanis a papokkal való beszélgetés után megtámad minket 2 hummer, és 4 "felfegyverzett hittestvér" ezeket kapjuk le a két emberünkel (a többit azért nem érdemes a kolostorhoz vinni mert a mászó aknák mitt veszélynek tesszük ki õket)
Ezek után - mivel parancsot kaptunk rá - takarítsuk ki a három elõretolt állást, (elõtte azonban nem árt a repülõtérre is ellátogatni és ott takarítani kicsit, mert késõbb ide vissza kell térni, és ha elõtte megcsapoljuk a létszámjukat, jelentõsen könyebb lesz a helyzetünk) A legelõrébb tolt védelmi állás ami egyébként egy kis telephely területén van, egyik elkerített részén találunk egy dobozt. vegyük fel, benne megtaláljuk ama információt, miszerint a "nagyfej" helikopterrel érkezik a repülõtérre. Na hát uccu a repülõtérre, de ÓVATOSAN!! lesz ott 4 élõhalott lovag a páncélosok mellett, de ahelyett hogy esztelenül nekik rontanánk, várjuk meg míg a nagyfej elkényeskedi magát, és elindulnak (2 élõhalott lovag kíséretében) a kolostor felé. nem árt várni kicsit, és ezután eldönthetjük, szeretnénk-e a végsõ "leszámolás" elõtt kicsit csetepatét rendezni. Ha igen, akkor takarítsuk ki az újra odatelepedett ellenséges egységeket a reptérrõl, de õszintén szólva nincs rá szükség... ha mégse akarunk csetepatét csak lemaradunk némi tapasztalatszerzésrõl, de semmi több. Aztán menjünk egyenesen a kolostorhoz, az összes emberünkel ha lehet, de minimum annyival, amennyivel le tudjuk foglalni a két élõhalott lovagot valami erõs fegyverrel (pl RPG7-es páncélököl) meg vegyük körbe pár géppuskás emberrel a papokat. Miután beszéltünk a nyálas emberkével és az õrökkel is, akkor eldönthetjük, újra beszélünk az õrrel (ez esetben a rossz úton fejezzük be a játékot) vagy pedig fegyvert fogunk rájuk és szétdaraboljuk az összeset... nem lesz nehéz, teljesen fegyvertelenek, csak azért kell körbe venni õket hogy még véletlenül se meneküljenek.
Miután meghaltak, a rangidõs emberünk azt mondja amit már korábban írtam: "Vallásos banda, már rég golyót kellett volna eresztenem a fejetekbe" és lám, ezzel vége is a küldetésnek, a kolostorba egyáltalán nem kell behatolnunk, de azért nem árt ott se kitakarítani mindent, találhatunk pár érdekességet, köztük nyomkövetõt is. (légicsapásnál használható)
Aztán pedig vedd el a téged illetõ zsákmányt és húzz haza :)))
Utána már csak két pálya lesz, egy sivatagos (ami meg kell mondjam a legnehezebb az összes közül, mert nem vihetsz magaddal semmilyen fegyvert, mindent zsákmányolnod kell, feltûnés nélkül) utána pedig egy végsõ leszámolós pálya, amely szerintem ekkora már nem lesz nehéz, mert tele vagyunk erõs fegyverekkel, zsákmányolhatunk annyit mint a szemét, és persze tapasztalatunk is van abban hogy miként pusztítsuk el az ellenséget. A vége felé ráadásul már segítséget is kapunk, mert jönnek a tudósok és gyakorlatilag két tûz közé szoríthatjuk a vallásos bandát... ah végeztünk, csak nézzük a videot, remegjen meg a szívünk átérezve a borzalmakat, ejtsünk pár könnycseppet az elesett bajtársakért, és csendben mondjuk ki: "vége a rémálomnak..." :))))))
Hát kb. ennyi, mindenkinek nagyon sok sikert kívánok a végigjátszáshoz...
abban az esetben ha valakinek folyton kilép, miután a havas pályán lelövi a papokat, valûszínûleg nem játékhiba az ok, nekem többször is kilépett, kicsit bugos, a memóriával nincs nagy barátságban a játék. Éppen ezért a papok lelövése elõtt érdemes egy gyorsmentést csinálni, hogyha netán kilépne akkor újra lehessen próbálni...
hja, amit elfelejtettem: A helikopterbe nem muszáj beletenni semmilyen nyomkövetõt, ígyis-úgyis eltalálsz az AHGYE egyik fõbázisára... mellesleg ha mégis megpróbálkozol vele, bomba van beletéve a helikopterbe, így az ha beszállsz, rövid idõn belül felrobban... (ha sikerül kijutnod, majd megpróbálsz újra beszállni, akkor már nem aktiválódik, hacsak közben nem robban fel...) Ez esetben csak tiéd lesz a helikopter, fegyver és páncélzat nélkül, annak meg semmi értelme...
látom azóta se jutott el senki idáig... :))))
Nagy kár....
Azért ha kéritek akkor leírom a havas pálya után következõ jó úton haladó sivatagos küldetést is ahol a "szentvárosban" kell mászkálni fegyver nélkül, álruhában.... ami látszólag egész könnyû... :))
Csak szóljatok...
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? Hiányzik egy cd-key a játékhoz...esetleg ötlet,honnan szerezhetnék? Köszi!
CD kulcs:
b351 - 5hp5 - xsfm - f2td
Szevasztok! Valaki tudna segíteni, hogyan lehet bevenni az bázist? Ott ahova a banda viszi az embereket?
2 emberre van szükséged...
egy robbanóanyag specialistára és egy jól képzett mesterlövészre. (Utóbbit még az elsõ pályán bírod felvenni egy kis kunyhónál, a falutól nem messze)
A tûzszerész helyezzen el aknákat a bázis körül járõrözõ hummer elé. Erre legegyszerûbb az ha kifigyeljük a kerítés valamelyik pontján hogy hol halad végig. 4-5 aknával már falat lehet elé állítani, egyikre bitos rágurul. Ezután fogjuk a mesterlövészt, a két õrt kapjuk le számszeríjjal. Hatoljunk be, forduljunk balra, a hummerekkel NE kezdjünk ki még véletlenül se. Bal oldalon a fal mentén haladjunk végig, mígnem látni fogunk egy kis vaskerítést amin egyébként át tudunk mászni. Elõtte járkál õrségben egy parittyás, azt is kapjuk le. Ezután a tûzszerésszel másszunk át a vaskerítésen, majd nézzünk körbe a bázisban. Látni fogunk egy fantasztikus páncélozott jármûvet, az istennek se jut eszembe a neve, 8 kereke van, tetején egy jó erõs gépágyúval. Na abba küldd be a mesterlövészed és a tûzszerészed. Ha beszálltak, már senki sem állíthatja meg õket, írts ki mindenkit!
Sok sikert!
Helló!
Valaki tudna adni egy mentést ahol túl van a 4. pályán, mer amikor tölti a 4.pályát akkor mindig kilép és azt írja, hogy szar a cd kulcsom, pedig elötte ment rendesen. THX. :)
helootok akinek help kell nemjárok még olyían meszse de kezdoket fogadok (msnem [email protected])
a 2. pályán mit kell csinálni? XD megoltem mindenkit a bázison valami tuszrol beszél ott ál egy ember a keritésnél de nemtok veles emmit sem csini help!!!
Hali,
Valakinek meg van a pc guruhoz adott lemez? Ha igen akkor elküldené nekem a játék soa.exe fájlát? nagyon fontos lenne! Mert nekem az eredeti lemez elveszett amikor kölcsön adtam egy cd-tartott (ez is benne volt) és azóta sem lett meg (ennek már pár éve) De msot sikerütl letöltenem magyarul, de nem sikerül elinditani. A Pg guruban kiadott exe fájlala azért menne mert nincs benne védelem csak amikor elõszõr elinditom kéri az újságban megadott serial számot (legalábis is gy volt amikor ég meg votl a lemez.
NOs tudna nekem valaki segiteni?
Helló nem tudom jó helyre írok e de letöltöttem a soldier of future nevû játékot de mikor elkezdek játszani a játék negatívban fut szóval fehér majdnem minden kivéve az égbolt mert az fekete.... :(
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném :) köszi elõre is...
Helló bocs lehet hogy kérték már de nem tudna valaki linket adni hol találom a solder of anarchy hoz a 1.1.2.177 és 178 as patch et?? elõre is köszönöm
A kerítést az embereid pár sorozattal szétszedik. utána már be lehet menni a túszhoz beszélgetni - esetleg gránát a tússzal ellentétes oldalra.
Amúgy a Hummer ellen a kézigránát a legjobb ha áll.
Ha a 2. pályán, a radar után, a bázis felé tartva küldjünk ki egy embert (páncélban, ha csak Molotov-koktélunk van) gránáttal balra és a domb mögött álló Hummert szedje le. Ezután a bázison a BTR mögötti Hummer is szabadon elhozhatóvá válik - eladni jó lesz!
A 3. pályán, a dombon lévõ rezidencia után, a vasúti kocsiknál áll 2 gyerek, velük beszélve ( - magyar szinkron...), megtudjuk, hogy hol van egy szabad Hummer. Itt, mielõtt lelõjük a fõnököt érdemes lehet aláaknázni a bázis bejáratának környékét, mert ha békén hagyjuk a 2 másik bandát, akkor a fõnök halála után egymásnak esnek és a gyõztes maradéka megjelenik a bázisnál. A bandaharc után volt, hogy 2 BTR-t és egy BMP-t is haza tudtam vinni -> érdemes a javítás/páncélozással takarékoskodni és nem az elsõ Hummerre elszórni a drága idõt...
(Hmmm, hogy mi mindenre emlékszem még évek után is... Ez sem volt rossz játék! )
Mivel mostanában a csak csili-vili értéktelen kacatok jelennek meg "játéknak" csúfolva magukat, ezért egyre gyakrabban veszem elõ a régi dolgokat.
Tegnap este újra elkezdtem ezt a remek játékot. Rá akarok hajtani az ilyen titkos helyekre, félre esõ fegyverekre, felszerelésekre. Ha tudsz még ilyeneket akkor írd le légy szíves :)
Én is elõvettem, de win7 64 bit mellett folyton kiakad a játék... Nem tud rá valaki valamilyen megoldást?
Régebben volt egy saját magam készítette leírásom a küldetésekrõl - mindkét oldalon végigjátszva, ilyen választás 2x van a játékban - , de most nem lelem - hiába, régi holmi... :(
Spoiler-veszély!
A 4. küldetésben - ahol 2 banda közül kell választani a Guberáló-fõnök utasítására - elég sok jármûvet lehet szerezni: - kezdetben kapunk egy TOW-os HUMMEL-t (légvédelemnek is jó!) - a szerelõvel átellenes végen, egy háznál, a dombok között, az útról is észrevehetõ egy szabadon hagyott HUMMEL (gránátvetõs?) - a bandák is felajánlanak 1-1 gépet: BMP/T-55 - a legvégén miénk lehet a guberálók T-55-se is Ezért erre a pályára csak az URAL és a 2-üléses terepjárók - a 4 rakodórekeszesek - (ezekbõl min. 3-at lehet szerválni eddigre) kellenek, hogy az esetleges roncsoknak is maradjon hely, de az aprólék java is eladósorba kerülhessen. A kezdeti ütközeteket a hozott, ill. a mindkét tábor (eléggé tág) környékét védõ aknák felszedésébõl származó, mintegy 40 db "tehénlepénnyel" oldottam meg, csak a legvégén jött 1-2 jármû - ha rosszul terítettem - , amit az RPG, vagy a TOW(helikopter, ha a Karmoknak dolgozunk) leszedett - vagy a kiküldött szövetséges õrjárat segített. A templom elé egy olyan emberünkkel menjünk, akinél gránát van, legyünk gyorsak... innentõl a posztoló/felderítetten õrjáratozó Halál-Lovagokra a profik csak ezt használják majd - sõt, én már RPG-vel is szedtem le az emberemre rárontani akaró HL-t, amúgy az irányított "kézi" rakéta is megteszi ellenük, de az már pazarlás! :) Az aknákat, kézigránátokat, értékesebb rakétákat/lõszereket mindig vegyük meg a bázison, mert nagyon megkönnyítik a "haladást" a küldetésekben. (A gránátot mindig 2(3) õr közé dobjuk, hogy mindkettõ(3) elhalálozzon és ne legyen fölösleges pazarlás - FELDERÍTÉS! Ki kell kémlelni, hogy a mozgók hol állnak meg, és ezen pontokból nekünk melyik esik kézre...)
A 2. küldetésben az íjpuska nagyon fontos, de csak a lõszert vegyük meg hozzá a bázison, mert a legelsõ ládában (mászni kell érte, de megéri) lesz egy belõle - ha gyorsak vagyunk, akkor a G-s terepjáróba sem tud bekászálódni a 3 õr (a "szembõl", jobbról jövõ 2x2-s õrjárat nem mutat érdeklõdést a beszállásra, a balkézrõl jövõ 2x2 eddigre - természetesen - már nem játszik <- MP5-k) egyike, ill. az "akadály" másik oldalán állóval sem hajtanak el. (Amúgy ide már csak az elõzõ küldetésben összeszedett, 2-3 db MP5-l jövök, mert hamar lesz mindenkinek - nem kell mindenkit állig fölszerelni, majd dob az ellen, azt meg 3-4 emberünk röhögve el tudja intézni - és kell a hely az árunak...) Az URAL mögött álló 2x2 gézengúzt kell még lenyilazni, ekkor nem lesznek civil áldozatok - mindkét egyént fel tudjuk fogadni a szabadítás után. A 3. küldetés elején is jól jön a Molotov-koktélos és géppuskás egyedek "elaltatásához" (úttorlasz, + elsõ õrposzt) - 2-3 géppuska után már ezek tûzereje, a gránátok és az aknák (Bár a cirkáló HUMMEL-ek ellen a megfelelõ idõben és helyre dobott gránát sem rossz, így tovább marad akna a "nagyvadaknak"...) is elégségesek a sikerhez... A 4. küldetéstõl már nem találkoztam, az árusnál sem, íjpuska-lõszerrel a játékban, max. 1-2x, ládákba elrejtve -> a mesterlövészpuska veszi majd át a szerepkörét (a kés csak éjszaka jöhet számításba, de abból meg talán csak 1 pálya van...)
Harckocsi(kk)val "roncs-vadászni", fõleg megfelelõ lõszerek nélkül, sok türelmet és gyakori visszatöltögetést igényelõ foglalatosság, de megérheti, ha olyan pályán vagyunk éppen, ahol szegényes a felhozatal a szabad prédákból - ez nálam fõként a labor-felkutató/erõmûves (itt kapunk 2 embert, meg egy AA-s APC-t - érdemes az erûmû elsõ védelmi vonalát legyalulni, mielõtt beszambáznánk a tudósokhoz, mert azután igencsak sietõsre kell venni a figurát...) és (leginkább) a szektásokhoz gyalogszerrel belopódzós pálya volt (ez utóbbi igazi gyöngyszem, minden centimétere élvezetes - a poén az benne, hogy elõtte lehet, persze méregdrágán, megvenni az elsõ MI-24-est, de ezen a pályán nem használhatjuk... csak a tesóját szerezhetjük meg a légierõnknek, ha gyorsak vagyunk... a végjátékban egy ilyen páros aranyat ér és mindent visz - a fedélzeti össztüzük!!! :D ). Tehát a harckocsi-vadászat: ezeknek már 2 akna kell, hogy elhulljanak, így a járõrözõ elé rakhatunk egy ilyet, majd egy (pl.) sarok mögül a mienk bepróbálkozhat nála. "Sima" páncéltörõ lõszerbõl 2-3 végzi ki a tankot, így ezen fajtájához a beszerzésnek 2 harckocsi kell (esetleg a BMP/helikopter/gyalogos rakétája helyettesítheti az egyiket) - de itt sok a HA, tehát a LOAD-varázslatra sok mannát tartalékoljunk... Mindenképp célszerû menekülõ pozícióból lõni, a lõtáv határáról, hogy mire célra áll az ellen, ha nem jönne be az eredeti elképzelés, akkor azért a ne kelljen - mindig - értékes üzemórával/koszorúval fizetni - így lehet 1 géppel megoldani, részletekben is a vadászatot. Ha már hozzáférünk a direkt erre a célra kifejlesztett lõszerféléhez, akkor is célszerû egy "hagyományos" pánéltörõvel bebiztosítani - elõtte/elõre/mellette - a sikerhez vezetõ utat, mert 2 jófajta már pazarlás.
Amivel kiegészíteném: - Az 1. pályán 3 embert tudunk felvenni - 2 a faluból, egy mesterlövészt pedig ez után, a földutat követve (nem a temetõ felé), kisebb tûzharc árán (Itt, egyetlenegyszer molotovval kiütöttem a HUMMEL-t, amit el tudtam volna hozni, de nem mentettem állást... :( - ritkán a nyílpuska/mesterlövészpuska is jó, de sajnálom erre pazarolni azt a kevés lõszert, amit szerezni tudok hozzá(juk)...) - Ha már sérült az elhozandónak kinézett harckocsi - normál páncéltörõ után - , akkor lehet kísérletezni a gyalogság elleni repeszgránát használatával is - néha ez is bejött - A garázsban a munkaórákat tartalékoljuk a harckocsikra, mert ha jól csináljuk a "beszerzést", akkor azokra sem lesz elegendõ a rendelkezésre álló idõ -> a HUMMEL javítása is annyi, mint egy harckocsié, csak a kereskedõ nem ad érte annyit... - A laborban ne felejtsünk el gyártatni, eladni jó lesz az is - A 4. küldetésben, a Karom-tábor bejáratától távolabb - a táboron kívül - , az út mellett, van egy épület (gyár ?), aminek van egy, betonfallal elzárt, kis udvara, ami lõszert (géppuska 3-4x) rejt -> megéri kibontani a falat 3-4 csõvel - A repülõkre mindig rakjuk fel a bombákat a küldetés elõtt - és ne felejtsük otthon a célravezetõket sem - , hátha kellenek - Mielõtt a küldetés befejezésre kattintunk, azelõtt "tárazzuk ki" a jármûveket, mert elvész a csövekben lévõ lõszer -> a rekeszek elõtti lámpára klikkelve, hogy mind piros legyen - A kórházban csak a teljesen ép embert lehet "tuningolni" (fehér csík az életerõnél a kék helyett), tehát az erre a célra kinézett egyéneket még a küldetés befejezése elõtt gyógyítsuk meg, hogy ne menyjen veszendõbe itt sem a drága és eléggé szûkre szabott idõ - A "köz"katonáknak a gyors mozgás (gépek/emberek elöl elfutni) és a nehézfegyver kezelés jön jól, 1 mesterlövészt szerezhetünk már az 1. küldetésben (több szvsz nem is kell belõle - gyógyítóból sem), ill. egy robbantós is csatlakozik még a társulathoz majd - a már kezdetekben meglévõ mellé - , ezeknek is jól jön ha a gyorsabban tudnak mozogni - megközelíteni, majd elmenekülni - , a könnyû fegyvereket felejtsük el -> 3-4 (vagy az összes) géppuska tömegtüzénél nincs jobb a gyalogság ellen, így pár láda gyógyszerrel megúszható minden küldetés: egy beköszön és maga után csalja az ellent, akiket a sarok mögött elfektetett géppuskás-osztag lekaszál - A követõ-aknákat jól el lehet terelni egy-két emberrel (fontos, hogy atléták legyenek, hátha gyorsnak is kell lenniük) - néha van a közelben néhány állat is, akiket lehet terelni... (növényevõt emberrel, húsevõt géppel) - , türelemjáték - Ha olyan mesterlövészpuska van nálunk, amiben már van lõszer, akkor azt tegyük be lõszer helyett a batyuba, majd "kitisztítja" a kezelõje - használat közben - és utána jó pénzért el lehet adni a fölösleges - üressé vált - fegyvereket és lõszert sem pazaroltunk
Upsz, hiba!
Az embereknél a zöld csík jelenti az életerõt, tehát ennek kell a kórházi kezelés elõtt épnek/teljesnek lennie - utána ez lesz fehér, azaz ellenállóbb/kitartóbb az ember - , a kék a páncél állapotát/meglétét mutatná - érdekes, hogy ha az élsimítást állítom, akkor hajlamosak eltûnni ezek a csíkok.
( tiz év......... tiz év sok idõ,sok idõ. Gondolkodni gondolkodni magadra.Gondolkodni másokra ) ez a jatekbolvan kimásolva és elis telt tiz év . Mosthogy szabinvagyok felkeltete a figyelmemet a szekrenyen porosodo tiz eves jatek amit ano nemfejeztem be .nagyon fasza jatek jo a mostaniakhoz nemlehet hasonlitani de lekoti az ambert meg mostis ahogy a (the last days of gaia)is .mar nema leg mukodob kepeseb mert a hangis eltunt a misziok elkezdese elot marcsak a felirat mukodik es idonkent a megszerzet jarganyokis amiket nemadok el a bazison maradnak de mire befejezem a kuldetest eltunik a bazisrol mintha eloptak volna, de mindegy mostmar vegignyomom ,vagy ha tutok egy hejet ahonan lelehet tolteni a jatekot szoljatok , es persze ha tutok meg ijen gyujtogetos jatekot aztis megkoszonom