Halihó mindenki! Gondolkodom,h LOTR Online-t vegyem meg vagy a Vanagrad-ot most nétem videókat az utóbbiról és eléggé elkezdett efelé hózni a szívem RULEZ Dark Elf ;) Van aki megrendelte már a Pre ordert vagy az ahol kap bonus key-t amit odaadhat másnak??? Ha nincs olyan akinek tudnátok majd adni én szívesen elfogadom.... de jövõhónappban végülis megveszem addig összegyûlik rá a kess. Még egy utolsó kérdés aki játszott a bétával: Sok magyarral találkoztatok, vagy sokan leszünk véleményetek szerint mert én fizetösen a City of Heroes-al játszom de ott vagyunk kb 3-an EU serveren
haha már kaptam haha.. :P
1 haha szerintem akit érdekel úgysem adja oda. 2 akit meg nem az már rég odaadta olyannak akit érdekel és goto 1 :D
Még mindig keresek Vanguard beta key-t! Attól h csak 2 nap van már hátra, még ki lehet próbálni h h fut a gépemen, milyen a grafikája, alapvetõ dolgok, stb. Köszi
jaja és szerintem még várható 1-2 hasonló patch :) jó lesz ez.
Én már nem tudom meg, mert tegnap töröltem a véngárdot. "Set Yourself Free" :D
hm csak én érzem ugy, hogy a mai peccsel iszonyat feltápolták a játékot? :)
Kedd este 9-kor végetér a béta, a preorderesek hétvégén, a többiek hétfõn kezdhetik a játékot ha jól tudom. Kipróbálásra kaphatsz 10 napos kulcsot olyantol, aki guild editiont vett, de arra minimum egy hetet még várnod kell.
Sziasztok! Szeretném kipróbálni a bétáját ennek a játéknak, valószínûleg meg fogom venni, csak azért jobb ha biztosra megy az ember. Sajnos a 10 000 accról lekéstem, ígyhát ha valakinek van felesleges bétakulcsa, vagy már nem használja, kérem küldje el nekem PM-ben! Köszi!
jaja én is kaptam mailt. azért ez jópofa :)
Skacok, a következõ üzenettel kapcsolatban: Lesz egy grifflovaglós event 19-én 18:00PST-kor ami budapesti idõ szerint ha jól számolom 20-a(ma éjjel) hajnali 3 óra. Jöjjön mindenki, aki tud, /join hun, remélem leszünk páran :) A lényeg hogy level 5 alatti kari kell.
Attention Beta Tester:
Sigil Games Online would like to extend our thanks for all your help testing Vanguard Saga of Heroes. As a small gesture of our appreciation, we invite you to join us January 19th at 6:00pm pacific, on the Beta 1 server for a special event. Pack your fur lined cloak, this time of year gets pretty cold at high altitudes!
Due to the overwhelming response, we will be offering another chance to ride a flying mount. You will also have the opportunity to win a permanent griffon mount of your own! This test will require you to be online at 6:00pm pacific with a character level 5 or lower. The event is anticipated to run for a while so please prepare to be online for at least an hour.
International Testers:
We regret the hours of this event may not be convenient for our International testers. Unfortunately this test requires certain conditions and our highest populations happen at these times. Hopefully publishing this information early will give everyone the opportunity to prepare and participate.
Below is a letter from the Crimson Fellowship discussing the details of the event.
Citizen of Telon,
I bring bittersweet news. A nomadic tribe of goblins known as the Guulrip, have been robbing griffon nests around Telon. Last month we removed another 3,000 eggs from the Guulrip’s camp and have since discovered that griffon eggs are rejected by the matron, once an egg is removed from its nest. The cublets are now trained in the art of flight and we hope you will join us in celebrating their graduation into full fledged adulthood.
C’mon, you know the fuzzy little baby griffons would do it for you.
Please also keep your eyes open for Guulrip Goblins, we are still unaware of their motives and fear something diabolical may be afoot.
Faithfully,
Knights of the Crimson Fellowship
off: utólag okosnak lenni annyi, mint elõre hülyének. részemrõl befejeztem az offolást a topicban, sry mindenkitõl.
(Off, akár törölhetõ is: az hogy 3 éve még ilyennek indult a technika, ILLETVE hogy õk ilyennek képzelték, az nem átbaszása az embernek. már akkor is future proof volt, bátyám 2004-ben megvette, már a dobozára is rá van nyomtatva. tényleg sajnálatos, h nem arra indult a fejlõdés amire számítottak, dehát.. ez van! )
Én arra várok, hogy végre egyszer a jo kis koreaiak meg amerikaiak összefogjanak és csináljanak egy jo játékot:D Néztem az Aion-t, szép csillogós koreai gyöngyszem de játszottam ottani játékokkal és általában a tartalom egy fos. Vanguard próbál kurvajo tartalmat adni, erre a grafika fos...:D Na jo annyira nem, de sokkal csillogósabat vártam egy "3rd gen" mmotol. Fõleg hogy akad nálam mint az állat :D
lvl10ig még könnyû solozni utána már viszont inkább group orientált. ez van erre helyezik a hangsúlyt.
Mennyiben hasonlít a game a WoW-hoz?Értem ezalatt,hogy csapat-orientált e avagy Solo-ban is el lehet vele játszani.
Belátom, csak a felét nem azzal számoltatja amivel kellene. Tudom hogy normális esetben a videókártyám x fokos ha ilyen grafikával van terhelve. Ehez képest ezalatt a játék alatt x-20 fokos, ami azt mutatja, hogy nincs kihasználva a benne lévõ lehetõség, tehát prociból dolgozik a game.
Sorry mindenkitõl aki úgy érzi, hogy belepiszkítottam a homokozójába, csak egyszerûen nem bírom elviselni, ha valamit szarul csinálnak meg utána elnevezik "future prof"-nak és eladják, aztán az emberek szépen meggyõzik egymást arról, hogy márpedig ennek így kell lennie. Itt most nem a contentrõl (azt már rég beismertem hogy elsõ osztályú), nem a grafikán való lovagolásról van szó, hanem a játékosok becsapásáról. Azon vagyok kiakadva, hogy hogy tudnak úgy fejleszteni, hogy meglévõ használható szabványokat hagynak figyelmen kívül. Ennyi a történet, semmi több.
Had fordítsam át kicsit "konyhanyelvre": Pistike szorgalmasan tanul, atomfizikusnak, õ a legjobb atomfizikusok egyike. Gyorsan ír és számol és rendkívül gyorsan gondolkozik. Aztán beadja a felvételi kérelmét a NASA-nak, ahol felveszik valami hangzatos állásra és utána élete hátralévõ részében padlót sikáltatnak vele.
Ha ez egy igaz történet volna persze felhorkanna mindenki, de mennyivel szebb azt mondani, hogy Pistike a NASA-nak dolgozik a "future proof" technikai laborban és milyen jó neki. Hát jó bizony.
Mindenkitõl mégegyszer elnézést, akinek talán a lelkébe tiportam, én így látom a helyzetet, kivülállóként, objektíven. Ennyi.
Az uccsó mondatodban írod, hogy szerinted a proci számolja az árnyékokat meg mittudomén de az a vertex shader feladata, ezért írtam, hogy lehet eq2-nél a proci csinálja a vertex shadert pedig mostanában már a GPU-k.
most ne a MAXMAXMAX grafikán lovagolj már:D eq2-t "future proof"-nak tervezték, hangzatos szlogen és azt jelenti, hogy amikor megjelent belepakoltak minden szirszart amit megfelelõ sebességgel _csak_ jópár év múlva tudnak majd futtatni a gépek. De asszem ha Very High ill. Extreme Quality-ra kapcsolsz akkor írja is:)
Fable-nek meg köze nincs eq2 grafikájához, alig van benne pár féle szörny, azok is elnagyolt X-Box-os rajzfilmes grafikával. Nyílván nem rossz a játék, én is imádtam, de a grafikájától nem vágtam magam hanyatt. Ugyanígy HL2-ével sem. Ja, HL2: Lost Coast megy minden AA és Anisoval? ^^
irtam neked privit ezzel kapcsolatban. nem célom egy eq2 engine vs. fps engine flamebe belemenni a vanguard fórumban. olyan játékot még csináltak, amit ne lehetne szarozni valami miatt. aki leragad a grafikánál, és ez miatt nem kíváncsi a contentre, az saját magát fosztja meg a játéktól.
Persze igazad van, hasonlítsuk inkább össze vele pariban lévõ 3 éves játékokkal: Half life Fable Ismerõsen csengenek? Csakhogy ne soroljak túl sokat hirtelen, gondolom nem kell screenshot-ot készítenem egyikbõl se, láttál már belõlük.
De jogos, Vanguard engem se gyõzött meg, bár én nem elégedtem meg a screenshot-okkal.
Ja igen élsimítás, aniso... a Half life-ot már egy x800-al is élsimítással és anisotrop szûréssel lehet nyugodtan játszani full grafikában. EQ2-t még csak az utóbbi beállítással SEM lehet játszani, szûrjés, ugyanmár, meg se fordult a fejemben. Bár nem lenne hülyeség rárakni a szûrést most hogy végiggondolom, a videókártya úgy is csak malmozik a játék közben, akkor ráérne számolni a szûrõket...
mielõtt a földbe gyalulnád az eq2-t, azért vegyük ide azt is, hogy egy 3éves játékot hasonlitasz a most megjelenés elõtt állóhoz. megnéztem a tesztképeket amiket készitettetek, és nem vagyok róla meggyõzõdve, hogy egyértelmûen ki kéne jelenteni, melyik játék a szebb, melyika csúnyább, 3 év ide, vagy oda... ahogy mennek a szerverek, készitek a karimról egy nagyfelbontású részletgazdag képet élsimitás és anizotróp szûrés nélkül, felrakom ide, és lehet rajta vitatkozni.
Igen, amikor tervezték az EQ2-õt biztos azt gondolták, hogy pár éven belül 10 giás procik lesznek, azt valahogy elfelejtették, hogy a dualcore jobban közeledik mint a 10 gigás határ.
Amúgy annyira nem offtopic, mert az EQ2 és Vanguard grafika összehasonlításával indult a dolog. Ahol az EQ2 gyengén tejesít(és végérvényesen, mert ezt az engine-t csak újraírással tudnák optimalizálni) ott a Vanguardnak még van esélye a finomhangolásra, bõven van lehetõségük még. Pár hónap mulva mikor lesz trial akkor be is ugrok majd újra megnézni, hogy sikerült e nekik:)
Elõre bocsátom, hogy pontosan nem tudom, hogy mely mûveleket végzi feleslegesen a CPU a videókártya helyett, de érzésre (amit bekapcsolva fps drasztikusan csökken, emellett a videókártya nem melegszik jobban) nagyjából van sejtésem, hogy mit, ezért írtam hogy a TnL-t csinálja a GPU helyett.
"esetleg a vertex shadelés még a CPU feladata lene" "vertex shader a proci feladata... GPU-k végzik, ami viszont télleg így van"
Noh, most akkor hogy is van ez? A vertex mûveleteket a gpu végzi, ha belenézel egy ilyesmi összehasonlító tábálzatba: Link akkor onnan kitûnik, hogy 8 vertex egység egy mai modern graf kártyában, tehát órajelenként 8 vertex mûveletet tud végrehajtani. Hardware téren támogatott, nem procinak kéne szenvednie vele.
Már mérne lehetne több feladatot bizni a GPU-ra? Mindent õ csinál ami grafika, nem véletlen nevezték át az áttörés után GPU-nak addig csak 3d gyorsító, meg társkártya, meg ilyen csodák voltak a nevük, utána lett GPU, tehát grafikai feldolgozó egység, ami nem azt jelenti, hogy besegít a CPU-nak, hanem hogy tehermentesíti, a CPU helyett végzi ezeket a mûveletsorokat.
Adatátviteli sebesség? Ne viccelj már, nem úgy van ez kitalálva, hogy ki szar 20 ezer polygonos modelleknél meghaljon a dolog, amikor egy x1900 képes kipréselni magából kb 200 millió polygont másodpercenként.
Egyébként tipikusan a magas polygonszámú helyeken adja be a kulcsot, illetve ha árnyékot kell számolni, tehát megint ott tartunk, amit elõbb leírtam, hogy visszamentünk az õskorba és a geometriát illetve az árnyékokat a proci számolja.
Hi, alapvetõen igazad van, eq2 sztem soha nem megy tökéletesen semmilyen gépen:D Viszont a lightning az lighting=világítás, és a vertex shader(csúcspontárnyaló) részét képezi. Itt csak a polygonok csucspontjait árnyaljuk, a pixel shader csinál majd késõbb nekünk pixel-szintû színimformációt. Magyarul az árnyékok bekapcsolása szvsz jobban terheli a GPU-t még akkoris, ha esetleg a vertex shadelés még a CPU feladata lene. A geometriával a proci szenved => vertex shader a proci feladata, ez viszont ellent mondana annak hogy azt a GPU-k végzik, ami viszont télleg így van. Egyébként ennél több feladatot nem lehet GPU-ra bízni, mert a nézeti transzformációval kezdõdik az egész cucc(transform).
Szerintem a geometriával nem a proci szenved, hanem egy nagy problem jön itt be: a proci és a GPU közti adatátviteli sebesség no meg a ram. Ha bejön egy 20000 polygonos modell, akkor nem a számolgatás miatt lassul be szerintem a cucc, hanem mert ezt a sok szart át kell tolni a gpu-nak és vissza.
Na mindegy, az tény hogy nincs jol megírva a cucc, szerintem a vanguarddal is bajok vannak futási sebességben, remélem lesz még jobb is.
Szeretném elõrendelni legalábbis gondolkodom rajta,hogy beszerezzem e. Nem tudom esetleg kaphatnék infót arról,hogy mennyit Updat-el telepítés után?Tudom még nem jelent meg de esetleg valami hír errõl az update dologról?Jah ez azért lenne fontos mert korlátozott a netem szigorúan letöltés szempontjából.thx
jaja eq2es motorral nem nagyon lehetne akkor terepet megjeleníteni normálisan mint unrealel.
tegnap megcisnáltuk a guildet a béta 1-es serveren . na legalább ez is van. külön poén volt , hogy Brad a broadcast csatin megköszönte a játékosknak a kitartást meg hogy milyen sok segítséget nyútjtunk stbstb.
Pont azt magyaráztam, hogy még ma sincs olyan gép ami vinné EQ2-õt maxon, mer xarul van megírva. Vanguard Unreal2 motorját azért jobban lehet optimalizálni, pár hónap aztán azt talán helyrerakják.
no azért az eq2 is elég gány volt ám amikor megjelent sõt még roszabb mint a Vanguard most . nem volt olyan gép ami maxon vitte volna. sõt .
Voltál már az elf fõvárosba? Javaslom ott állítgass. Nézd, gyökereiben problémák vannak azzal a játékkal. Nemtudom kinek cseng ismerõsen a Transform and Lightning feldolgozási folyamat, de talán arra emlékszetek, hogy nagy áttörés volt a Geforce 1-ek bejövetelekor, mivel a GPU átvette ezt a feldolgozási folyamatot a processzortól. Ebbe most nem megyek bele, hogy mit takar ez a folyamat, de aki minimálisan ért angolul és konyít valamit a számítógépes grafikához az kitalálhatja. Röviden annyi elég, hogy azért lett beleimplementálva a GPU-ba, hogy enyhítse a processzor terheltségét. (Már az akkori játékokban is a proci teljesítményének 2/3-át vette el ez a mûveletsor)
A mai grafikák azért tudnak ilyen összetettek, magas poligonszámúak lenni, mert ezt a mûveletet a GPU végzi a proci helyett. És nagyon úgynéz ki, hogy a hiányos optimalizációnak köszönhetõen, vagy az EQ2 motor eleve ilyen felépítésének betudhatóan ebben a játékban a Transform and Lightning-ot a proci viszi, ezért van az, ha bekapcsolod az árnyékot(lightning) vagy, ha a látóteredbe kerül pár ház, pl mint az elf városba (transform) akkor drasztikusan csökken a framerate. Nem mondom hogy mindent a proci számol, mert a shadereket és egyéb fricsõröket biztosan a VGA végzi, egyébként az egész meg sem mozdulna, de az biztos, hogy a geometriával a proci szenved és ez nem normális. De ha már egyszer így irták meg, hogy a procit szereti, könyörgöm, akkor miért nem tudtak pár évvel elõre gondolkozni és a dual core-os rendszereket is támogatni?
Persze tudom: a tudatlanság áldásos és valószinu engem se zavarna, ha gõzöm se volna az egészrõl, meghogy mi van a gépembe, meghogy mit kell hogy bírjon, de így mindig az jut eszembe, mikor leesik 30-ra az fps, mert ránéztem 4 házra, hogy az egyik mag megszakad miközben a másik mag meg a gpu pihen. Ez már az én bajom, hülyeségem, nevezzétek aminek akarjátok, de a fejlesztõk hibája.
Az én konfigom ugyan nem olyan jó mint a tiéd (3500+ AMD, 1g ram, 7600gs), de eq2 ezerszer jobban néz ki ennél, és egyáltalán nem kell levenni a grafikát, maximum "high detail"-ig! Beraktam még 1 gigát próbaképpen, és Maximum world és karakter textúrákat használva még árnyékokat is be lehetett kapcsolni, így kaptam egy szolíd 30fps-t. (najó, 25-öt, árnyékok nélkül azonban mindenképpen több:D)
És _nekem_ nem kell, hogy minden a maximumon fusson, meg mellesleg eq2-t nem úgy tervezték, hogy a 2év múlva kint levõ medium gépeken is fullhigh-on menjen. DIREKT csinálták így, pont. :) (és lehet, hogy az oblivion szebb meg jobb, való igaz, de szerintem nem lehet összehasonlítani a kettõt)
Kicsit gondolkodhatnál mielõtt valakit csak úgy lelámázol. 15 éve építem magam a konfigomat pontosan tudom hogy mi miért van benne és mit tud. És ennél többet tud. Oblivion érdekes módon zökkenõmentesen ment, pedig mostanában nagyon nincs jobb grafikájú game annál.
Hamár kiokításokkal próbálod tarkítani a hozzászólásodat, akkor talán valami informatívabbat is írhatnál, minthogy csak úgy behánysz ide pár microsoft support-os éktelenségeket.
Mellesleg Since megfogalmazta a lényeget, bétás és még nincs rendesen optimalizálva, ámbár nem hiszem, hogy nagyot tudnának ezügyben elõrelépni, félek ez is olyan sorsra jut majd mint az EQ2, hogy soha nem lesz elég erõs gép alá.
1: install után defrag 2 : talán át kéne nézni a beállításokat és jobban futna
lammaaaaaaaaaas
Nemszabad elfelejteni hogyez még csak béta, valószínûleg optimizálva lesz a játék...
Grafika nekem is odavágott, pedig nálam benn csücsül a 2 giga ram, meg egy 4200+-os dualcore-os x2 és egy x1900xt hajta a grafikát.
Spellborn valahogy nem tetszett már képek alapján. Aion: jójó, de mikor jön ki? Warhammer online alap, azzal biztos játszani fogok, de az is még majd egy év mire kijön. EQ2: A geometriát a prociból számolja igy az is szarul megy a gépemen, akár még a nasa gépén is és ez nagyon szúrja a szemem. Silány grafikát meg egyszerûen nem tûrök el, nem azért van ilyen gépem. EQ2-vel még az a bajom hogy a community elég gyér...
EQ2 miért nem jó?:) Én végül amellett döntöttem.. Jön pár haver is akikkel együtt tervezünk majd karaktert indítani.
Vanguarddal hogy mi a bajom? Levettem High Performance-re, így csúnyább mint a WoW ugyan, de azért megfordulni kemény 4-5mp-es swappelés nélkül nem tudok 1 giga rammal. Hát, ennyit errõl! Majd ha jobb gépem lesz...
Nagyon jol neznek ki, meg a reszletekbe nem volt idom belemelyedni. Kar h meg egyik sem jelent meg. A Spellborn erdekesnek tunt a kepek alapjan. Meg a Warhammer online-ra leszek majd kivancsi.
Noh, asszem ez nem az én játékom. Tud valaki adni valami tippet Fantasy MMO-ra egy WoW-ból kiábrándult playernek?
Már megy, újra le kellett csak szedni.
Valaki találkozott már "Feature transfer error" -al install közben? Lehúztam a 6 gigás telepítõt SEO-rõl és ezt dobja úgy 50%-nál... hát a hajam tépem...
Na, kiírta h 5 perc a letöltésbõl, visszanézek 10p múlva és ismét 15 óra. Imádom :)
Félreérted, arról van szó hogy eddig a bétában rengeteg lezárt terület volt ezért a világ tulfelére kellett menni pl 10-es szint után a kövi questekhez, de ezek most az open bétában már nyitva vannak.
Aham... hát én bepróbáltam, ha egyszer nem vonnak semmit :) Most jön lea kliens, de valami tetves lassú. Amit tegnap leszedem Fileplanet-rõl az 90%-nál kitömörítéskor hibát dobott, o yeah... :(
Vmi olyasmi. Meghivot kapsz a betaba, de csak ha alkalmas vagy a reszvetelre. Ne kerdezmi mitol fugg, nem lattam leirva. De gondolom semmi extra, a konfigod felejen meg meg ilyesmik.
Ok, megvan, jön a fileplanetrõl. 6 Giga istenem... még nem láttam ekkora game-et, pedig az Neverwinter Nights-nak is valami 7 giga volt az installja, de állítólag ez 17-re csomagolja ki magát.
Honnan szedtétek le a klienst?
Jóvan látom már volt...
KBB igen jól értetted ha 00:01 PST jan 30 elött canceled az erõlendelésed akkor nem fognak chargolni.
Lotro tényleg ratyi és az is naon WOWs lett ott inkább maga a karik és a világ megformálása nem annyira az UI bár már lehet, hogy az is rég loggoltam már be...lehet, hogy be se tudnék már mert Torzi megváltoztatta a jelszót, nem mintha nagyon akarnék.
Szerintem EQ2nek szebb grafikája volt és JÓVAL optimalizált volt mint Vanguard, ma már itthon vagyok és a rendes gépemen kipróbálom, hogy milyen is "teljességében" Vanguardocska.
messze rak le ? vannak oltárok ahol feléledhetsz ugyan itt vásárolhtod vissza a cuccodat. nos ha ez messze van a hulládtól az szopacs de nem össze vissza éledsz mindenféle helyen. durability meg nem olyan mint eq2ben ott csak akkor sérült ha meghaltál és 10es értékke romlott a 100ból . Itt %ban van megadva és folyamatosan romlik a használattal egyenes arányban.
Figy, nem támadni akarom a játékot, mondom, ezt olvastam:)
Azt mondják, hogy lvl10-ig még megy is a solo, de utána meg fájdalmasan lassú. - holnap sztem már CSAK leér ez a szar (hát igen, 512k-s net:( ), hátha ki tudom próbálni milyen is valójában. Büntetés: naigen, xp-loss, fegyver-durability loss így is, úgy is jelentkezik, (eq2?) de állítólag véletlenül mindig nagyon messze rak le a hulládtól, véletlenül se kelljen sokat futkosni:P (igen, ismét ÁLLÍTÓLAG)
Amúgy ki milyen karaktert indít? Vagy "mégmeglátjuk" szinten mozog?:)
Jól értelmezem ami a Sony Station-on van kiírva? - Ha elõrendeled a játékot online a sony-nál akkor részt vehetsz a bétában - Az elõrendelt játékot csak akkor kell kifizetned, ergo akkor vonják le a kártyádról a pénzt amikor a játék hivatalosan megjelenik. Ha addig meggondolod magad visszavonhatod az igényedet.
Kérdem én ez egy ingyenes béta teszt lehetõség, nem?:)
hmm mint írtam izlések és pofonok. nekem nagyon nem jött be pontosabban többet vártam volna grafika terén persze lehet valakinek ez tetszik. a karakterek is elég bénák fõleg a halfing meg dwarf meg úgy ez egész....sablonos egy kicsit.
mégis mi ratyi? Mert ha a grafika akkor abortolom :)