Imádom a witcher sztorit egyik legjobb a DAO óta. Sőt. Nagyon jó. De ennyi összefonódó történet ennyi élő karakter, ennyi egyéni sors, Az elejétől a végéig mint ez a mese kevés van. És igen nem lőttem el az összes poént :) Sőt csak megvilágítottam Molninak mivel játszik. Éppen.
Hat, durvan lelott par poent - mert megint eksztazisba kerult es ilyenkor nem ismer se istent, se embert -, de azert van meg a jatekban csattano, ne add fel!
Vannak vidám kifejletek szomorú kifejletek, mint a néma nővér, Duncan, amik mindenképp "rosszul" végződnek. Vannak amik a te döntéseidtől függnek. :) Az már csoda önmagában mindez az EA égisze alatt is befejezödőtt. És lett Blackwall és társai a harmadik részben pedig az a harcrendszer már tök unalmas volt. De ott volt egy nagyszerű kaland Lelianávál még egyszer utoljára :)
bonyolultabb ez mint csak játékok egymás után a regények nélkül nem fogod érteni. A witcher csak másolja nem rosszul amit ők csináltak, hiszen ott is ott vannak a regények csak épp nem épülnek egymásra.
Elmondhatatlanul sok opció a Witcher nem rossz de nincs ennyi. Mikor a második részben összefutsz Alistairal de csak akkor ha a csillagok állása, úgy hozta, ha nem király lett vagy nem feláldozta magát. Akkor ott a kis kikötőben szembe jön veled a humora még ugyanaz. :) De már nyomott hagytak rajta az évek. Mikor kérdezed kérdezi a naiv karaktered. De hát nem a qunarik megállítása a lényeg? Akkor rád néz szomorúan, pont úgy válaszol mintha Duncan lenne az első részből. Aki pont ilyen volt a Hívásban :)
Hát ez tök jó, lentebb meg azt írtátok kérdésemre, hogy igen laza kapocs van csak a 2. és 3. részben az elsőhöz. Most akkor melyik igaz?
Nehéz úgy, nem olvastad a történeteket. Oghren, is nagy karakter, Fiona aki "csak" ott van a Dragon Age 3-ban te meg tudod az első könyv egyik hőse ő volt. Korszakokat ível át. Ez most egy történet amit játszol a karakterek majd visszaköszönnek neked, a folytatásokba. Emlékezni fogsz rájuk Morrigan, Leliana, vezéralakok lesznek vagy meghatározó szereplők de már nem te irányítod őket. Ott vannak. És cselekednek legjobb hitük szerint. A Witcher nem mondom nem legendás lett. A karakterek, ugyanúgy ott vannak. :) Nagyszerűek. Szerényebb lépték de ez nagy húzás volt. Mondom a Dragon Age volt az első. Nekünk, nekem ez nem volt egyszerű 2009-ben. Egy délelőttöm ment harmadjára is Denerim ostromára :) Ma meg egyszerű :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.05.03. 19:06:47
Azért a Gothic I-II nem a történet mesélés etalonja. :D Nem is azért szeretjük hanem azért mert jó hangulat és az atmoszféra a játékban.
A 2. részben lesz majd lehetőséged kicsit megpiszkálni a Templar-ok csőrét de mivel eléggé nagy szervezet a játékok limitáltsága miatt nem tudod felszámolni őket, bármennyire is szeretnéd.
Gothic az más tészta,nagyon nagyon szerettem. Ha lenne a gépemben dvd lejátszó fel is raknám. Megvan sima és díszdobozos kiadásban is. Skyrimban meg fuss ló darázs volt a jelszó. Riften-t szerettem meg solitude-ot. Na jó valami fushrodah. De Morrowind jobban meg maradt. Witcherből rémlik valami Triss,meg az első részből valami Abigél.Többiből nem maradt meg semmi. Jah meg Zoltán nevű csóka.Csak mert magyar neve volt.
Tudom, hogy bármikor. Arról szólt a komment, hogy nem maradt meg a fejemben a tartalmak. Nevek, idők, stb. Az érzés és élmén igen, ahogy a belső ellenzés összehozta ezt az egészet.
A Witcher 3-nál is volt lore, de abból sem emlékszem szinte semmire. A cselekményre és szereplőkre igen. Ez nálam a mérvadó. Gothic I, de főleg a II estén ez igaz. A Skyrimból meg város nevekre emlékszem és arra, hogy fusdorah. Ez a különbség a jó RPG és középszerű között. Attól, mert valami open world, szép és nagy még önmagában nem lesz jó.
Én már csak a számomra érdekesnek ítélteket olvasom el, de azokat sem tudom megjegyezni A másgus toronyban jópofa volt, ahogy felrajzolódott, hogy a démon hogyan szabadult el vérmágusokkal.
Azt sajnáltam, hogy ezt a mágiallenőrző gittegyletet nem töröltem el. Van ilyen opció egyáltalán?
Azt jól értem, hogy Andraste valamiféle Jézus Krisztus szerű lény volt? Érdekes a DAO világában, hogy mintha egyistenhit lenne, a Maker-en kívül nem rémlik, hogy mást emlegettek volna.
De itt a Lore az ami rohadt erős,érdemes gyűjtögetni a könyv részleteket is,van vagy 900 darab. Nem emlékszem pontosan mennyi,de úgy emlékszem 800 felett van. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.03. 12:40:41
Az Origins klasszikus lett, nem véletlen, ahogy az sem, hogy kindenki ezt emlegeti DA-k közül, hogy ilyen kell. A 2, az sajnos sok sebből vérzett. Véleményem szerint a történet nem rossz, a főszereplő Hawke nagyon jó, társak közül Merill és Varric jók. Többi társ közepes vagy annyi se. Szépen bővítette loreban a DA univerzumot. Minden másban hááát... a harcrendszer béna, a játéktér kicsi, darabolt, többszörösen újrahasznosított elemekből áll. Kasztok felépítése rettenetes és korlátozott. Nagyon összecsapott lett egész. A Inquisition jobb minden téren a 2-nél: érdekes történet, több jó karakter, nagy játéktér. Igaz ezek kicsit üresek (főleg egy Witcher 3 után). Vannak tényleg mmo-s jellegű fetch questek... A kasztok valamivel jobbak, de azért nem teljesn az igazi, ráadásul az action bár is korlátozott. Lore nagyon szépen kibővült ismét, ráadásul komoly döntéseket is meg kell majd hozni. Többször érdemes újra játszani, mert összeségében jó lett.
Nos annyit mondhatok, hogy ha gondod van a sok unalmas csatával akkor a 2 jobban be fog jönni mert ott sokkal hamarabb végük van. De a 3. részt nem ajánlom. Tényleg iszonyat időrabló tudni lenni ha minden fityfenét meg akarsz csinálni, ráadásul sok az üresjárat benne.
Lehet, hogy érdemes, de honnan lopjak erre cirka 800 órát...? 3 év alatt nem játszok annyit, amikor sokat játszok... Most vagyok talán az első végigjátszás 1/3-nál 35-40 óra játékidővel.
Meg tutira nem élvezném, mert összes unalmas csatát végig kéne tolni. Köszönöm az ajánlást, de inkább nem.
Inkább akkor elkezdem az FO3-at (de előtte megint próbát kéne tenni az 1-2-vel) vagy az Enderalt vagy mást. És közben jönnek új játékok is. Wasteland 3 és PS4-en is vannak, amiket szeretnék egyszer játszani.
Nem rossz a DA, de közel nincs annyira jó, hogy egynél többször nekifussak. Arra még kisebb késztetést érzek, hogy a 2. és 3. eresztését próbáljam. Valahol meg kell húznom a határt. A 2. részt simán utálják sokan, a 3. résznél meg kb. mindenki azt mondta, hogy MMO szerű izé, még több uncsi csatával és agyatlan gyűjtögetéssel. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.03. 11:39:21
Szerintem érdemes minden életutat végigjátszani,mert rengeteg kérdésre kapsz választ. Ha csak egy karival viszed végig,mondjuk emberrel,rohadt sok dologra nem kapsz választ,városi elfet ha végigjátszod,az is sok kérdésre ad választ.De a többi is ilyen.Törpe meg összetettebb mert a két törpe sztorija összefonódik.Végül is rokonok lesznek.
Mert ugye a nemes törpe testvérének ki az ágyas?Hát a közrendű törpe tesója.
Én rengeteget olvastam a játékban,minden vackot elolvastam mindenkivel beszélgettem. Nekem tetszett az a rengeteg összefüggő apró kis marhaság. No meg az hogy bizonyos esetekben hogyan lehet az embereket manipulálni,mondjuk pasi karival sokkal több ökörséget lehet elkövetni. Mert azzal el lehet csábítani bizonyos személyeket is.
Engem is elkapott megint, pedig 10+ végigjátszásom van. Klasszikus darab ez :) Nekem Nemes ember, Pagonyelf, és Elf mágus a 3 kedvenc. De a többi életuttal is végigjátszottam már.
Én végigjátszottam,nemes törpe szerencsevadásszal,harcossal,lánnyal pasival,közrendű törpével csajjal pasival,városi tünde pasi és nő,ember pasi és nő,pagony elf,mágus is volt több. Törpe jött be a legjobban.Még hozzá a nemes törpe. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.03. 11:14:12
Nem találkoztam még Oghren-nel. Wynne a csapat része, de nem használom, mert Morrigan mellett már nincs helye. Esetleg kivághatom Alistair-t, de ő is elég központi társnak tűnik.
Két végigjátszásra nincs időm ilyen hosszú játékoknál. Már ez az egy is más kárára megy...
Én nagyon szeretem a Dragon Age első részét,második már összecsapott. Az Originsben a csapattársak,a sok apró hülyeség felejthetetlen. Egy végigjátszással kb semmit sem ismersz meg a játékból. Ha végig játszod minden féle felállásban akkor majd rengeteg apró hülyeségre és dologra rá jössz. Tök más a sztori ha csaj vagy pasi karival,nemes vagy közrendű törpe,városi vagy pagony elf,ember,esetleg varázsló. Ha elég alaposan odafigyelsz a karaktered bevezető sztorijában még gyereked is lehet. Akiről persze később a fő sztoriban még gondoskodni is kell. Witcher nekem egyszerűen unalomba fulladt,utáltam hogy 5 métert nem mászkálhatok az erdőben akár,mert valami fos rém rám ugrik. A társaid kb nullák.semmi mondanivalójuk,állnak és bambulnak. Nem tudom Dragon age-ben be szerezted-e már Oghren-t,de az valami eszement nagy pofa. Érdemes sokat mászkálni vele mert a dumája fergeteges,na és vidd magaddal Wynne-t is,hogy miért arra hamar rájössz. Oghren-el érdemes mászkálni,mert bár van neki felesége, de azért a mellék küldiket csinálva bele ütközhetsz valamelyik nőjébe. De csak ha veled van.
Én egyetlen witcher-t sem tudtam végigjátszani mert annyira unalmas volt,inkább hasonlít a diablo-ra mint a dragon age-re.
Hát ezen a hasonlaton tényleg mosolygok, mert pontosan ugyanezt érzem... ... a DAO kapcsán. Annyi a difi, hogy nem nyomom laposra a bal ujjamat, mert körökre osztva van, de kb. ugyanaz a lényeg.
Igyad megfelelő pillanatban a potit és kb. pozicionáld jó helyre az embereket. Ennyi. Egy ponton túl kihívás már benne semmi. Nekem felgyűlt majdnem 30 poti úgy, hogy én nem gyártottam és vettem egyet sem, mert találtam sorra őket. A legutolsó csatában Shale első püféle után hagytam, hogy mindenki menjen a maga feje után. Győztem. Úgy, hogy tactics nincs beállítva kb. semmi.
Egy 10 szobából álló épületben kb. 6 mob csata van... A mágus torony 1:1-es újrahasznosítása volt az első Blight csata tornyának... Van kb. Hurlock, meg két másik lény.A túlvilágba annak szellemváltozata jött. Hát ez aztán a fene nagy változatosság...
Mi, ha ez nem diablos...? Ahol ott is a szörnyek színe és neve változott egy idő után?
Az azonos osztályba tartozó lények sem néznek ki egyformán. Igen, ez nem fair összehasonlítás, mert a W2 is későbbi, mint a DAO, nemhogy a W3, de talán ezért nem kéne ilyen dumát tolni, mert nem tudom, hogy sírni vagy röhögni kéne ezen.
Az más kérdés, hogy a W2 sem volt nehéz pár kiadás utáni patch után. Csak videóban és leírásban láttam, hogy olyan nehéz volt kiadáskor, hogy MED szinten nem jutottak túl sokan az bevezető fejezet szörnyein, mert még potikkal is nehéz volt. 2015-ben nekem már ne nem volt nehéz legnehezebb szinten sem. Csak a szellemcsata főellenfelénél kellett levenni, csak mediumon tudtam leverni.
A W3 sem volt nehéz, bár egy HC MOD után feltéve már igen, de ott mindenki úgy skálázta, ahogy akarta. Sajnos több nagy W3 balance MOD-ot sem fejezetek a. A W3 esetén az egyik modder véleménye az volt, mintha két banda készítette volna a játékot. Összerakták a csodás kódot, voice acting és történetet... ...aztán az egész harc és loot rendszer céltalan és balanszolatlan. Ez mondjuk nem akkora hiba, mert olyan RPG-t én nem láttam, ahol értelme lett volna a fentieknek a leghalványabb módon is. Kivétel a FO:NV, de ott is csak a skilleknek. A craft rendszerre ott sem volt nagyon szükség.
Hát ez azért vicces, mert pont az első fejezetben nagyon kevés a harc, a Fehér Akácosban. Én pont a DA:O esetén érzem ezt. A játék fele időhúzás a céltalan és dögunalmas harccal, ahol hard fokozaton erőlködés nélkül leverek mindenkit.
A W3-at második végigjátszásra legnehezebb szinten toltam végig úgy, hogy csak a természetből és dungeonból lootoltam. Úgy egy ideig volt benne nehézség, de a craft rendszerre még úgy sem volt szükség...
De az, hogy állandó harc, az valami megalol. A DAO sokkal inkább az. Elég jó foglalmam van a W3 arányokról, mert egy sorozatot vágtam belőle össze és nem kellett túl gyakori vágásokat betenni.
Witcher fő vonzereje szerintem nem a sztori hanem a nők. A minijátékot mint a kockázás meg bunyó szerettem. De az állandó hentet meguntam. Tavaly is próbáltam újra,de az első városban unalomba fulladt. Más sem volt mint állandó harc valami vacakkal.
Ha már ennyire W3 vs. másba fordul...
Agyatlan hent? Legalább sokféle szörny volt benne. A DA:O-ban órák óta ugyanazokat a 0 kihívást jelentő ugyanazon lényeket csapom le. Denerimben a kultnál 6-odjára vagy faszomtudja hanyadik szobában van ugyanaz a mob. "Marha izgalmas". Tegnap konkrétan belealudtam és ezért szakad félbe a quest.
A DA:O nem rossz, de azért W3-hoz semmilyen szinten nem mérném. Az 5 év difi miatt grafikailag nem fair, de a történetvezetés és játékmenet terén semmivel sem jobb, mint a W3. Sőt... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.03. 07:43:07
Kinek mi, szerintem a Witcher széria jelenleg a legjobb RPG :)
@molni: Pontosítok/fordítom, amit Although írt :D Könyvekkel együtt így néz ki a Dragon Age jelenleg: Dragon Age - Elorozott Trón (könyv) Dragon Age - A Hívás (Könyv) Dragon Age Origins Dragon Age Awakening (az Origins kiegje) Dragon Age 2 Dragon Age - Széthasadva (könyv) Dragon Age - The Masked Empire (könyv, jelenleg nincs még magyarul, de már dolgoznak rajta) Dragon Age - Inquisitor
+1 a Dragon Age - Last Flight (könyv, jelenleg nincs még magyarul, de már dolgoznak rajta, ez viszont jóval az egész előtt játszódik a 4. veszedelemkor)
Én egyetlen witcher-t sem tudtam végigjátszani mert annyira unalmas volt,inkább hasonlít a diablo-ra mint a dragon age-re. Csak a diabloban értelmesebb szörnyek vannak. Hiába vannak meg a Witcher játékok,még félig sem jutottam el egyikben sem. A sok eszetlen hent meg idióta monszta és helyszínek miatt meguntam mindig. Még Dragon age 2-t is végig vittem sokszor,hármat nem mert amíg nem full magyar nem érdekel.
Javítom a Széthasadva is a DA3 előtt van. DA3 eddig a befejezés elvileg a 4 a Szürke farkas történetét folytatja? Ha jól emlékszem így hívták. Nem várom semmit se várok a ME:A után.
Awakening a DAO kiegje, a DA2 utána jön egymástól eltérő helyszínen. Szóval így is lehet a DA3 meg a befejezés. Utána már csak regény van. A széthasadva.
Olyan élő karaktereket adott ez a játék amit csak a Witcher sztori adott, de összetettségben történeteken, évtizedeken, elmúló majd születő karakterek. Messze túlmutat a Witcher szérián. Miért is az egyik legjobb 2010 előtt. A Bioware bemutatta miként képzeli el az szerepjáték jövőjét. És ezt végül a moderek akik a skyrim motort felhasználva elkészítettek egy mesét. Vagy a lengyelek építették fel a Witcher szériában. Mindkettő nagyon jó. Sajna a W3 pont olyan gagyi harcrendszer lett. Ami az eladásokhoz kell.
Akkor valójában a DA2 után a DA Awakening és utána kéne a DA3-at tolni?
Őszintén nézem a DA4 topicot meg azokat akik reménykednek benne. Semmi reményt nem táplálok. Ahhoz mesélők kellenének azok meg már nem nagyon vannak arrafelé :)
Semmi gond Molni te 10 év után próbálod. Egyszerűnek látod pedig nem annyira egyszerű volt mint a W3 a szuper rpg. :) a történet a korokon átívelő mese, a hősök, antihősök. Alstair, Duncan, Stern, Lelianna, a boszik, Majd a második rész a kör és a templar küzdelmével, a könyvek, előtte utána, a DA3 az előzménye az awakening, a Mesterrel és a néma nővérrel Utah aki egyedül túlélte, vagy másképp döntött mint Duncan, Maric és Fiona. majd a DA3 ahol a történet legkeményebb csatái jönnek a DAO után. Ezzel lezárul Gaider fejezete. Mikor nem egy regény játék az amin keresztül megérted vagy le van írva a történet :) Jól láttad a W3 is tanult belőle. De ez volt az első.
Hát majd mondani fogják hogy mindjárt lesz itt jó nagy hepaj,meg ihaj csuhaj,meg ereszd el a hajamat.De akkor már lehet ki sem mehetsz vásárolni.A skill és talent pontjaikat is oszd ki.Első végigjátszáskor be is cumiztam ezt a harcot,én is úgy voltam mint te,csak pár embert cuccoltam,többin kb semmi.
Ok, értem. Csak, ha előre nem szól erről, akkor az nettó szemétség. Mert miért fegyverezném fel, akit nem használok? Már most kialakult az az 5 ember, akihez nyúlok. A ketrecből kiszedett melák pl. nincs köze. Akkor a legalább átlagos cuccokat nem fogom eladni, amit tud használni.
A végjátékban minden emberedet el kell majd küldened posztokra harcolni.Ha szar felszerelésben küldöd el vagy gyöngén fűbe haraphat.Mindenkit be osztasz majd valahova.
Annyit beszéltetek mostanában a játékról hogy legszívesebben újra fel raknám. Csak a másik gépemről át kéne másolni a mentéseket. Már ha megy,azon win7 van ezen win10,ha ez számít,másik kedvenc játékom amit szintén felraktam erre a gépre,de nem megy ezen,nem ismerte fel a mentéseimet.Pedig többszáz órás játék mentés. Patrician 3 a win7 gépemen megy gond nélkül Win10-esen nem megy,Gog-os játék,de sajnos ezen a gépen nem megy,csak rohadt nagy grafikai hibákkal.Túl régi játék szerintem,pedig imádom.Megvan steam és gog változatban is,a steames megy,de abban idióta bugok vannak.Gog-os meg nem megy win10-es gépemen.
Sehol máshol nem jártam, elsőnek ide jöttem az elfek és törpök helyett. A másugoknál a toronyban van két sidequest, de semmi cselekedet nincs alattuk, hogy mit kellene csinálni... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.02. 19:41:40
Négy helyre kell menni előszőr. Körmágusok,redcliff,tündék és törpék. Ez kb a játék fele. De mielőtt mind a négyet megcsinálod előbb a mellék küldiket fejezd be. Törpe és a tünde is húzós. Utána még jön sokminden. Mire jön a harc legyen minden társad maxolva. Mindenki harcolni fog. Szóval az összessel legyél max jóviszonyban és legyenek felcuccolva.
Denerimbe tartok a kiscsákóból démon kiűzése után. Ez kb. hány %-a a történetnek? Úgy 1/3-nál vagyok?
Haladok lassan a történettel. Átlagosan kellemes, de továbbra sem értem, hogy miért a nagy hozsánna érte. 2010-ben a grafika és vioce acting tényleg seggreülős lehetett, de ma ez már nem faktor. A történet finoman szólva sablonos eddig és túl sok választási lehetőség nem is volt. Az companionok beszólásai színesítik még játékot. A zene meg, hogy jó egy ró RPG-nél az már kb. 15+ éves történet, ebben semmi különös nincs.
Egyáltalán nem nehéz, csak idegőrlő kicsit. Még nem vagyok a végén, de megvan az összes forma. Nincs semmi rejtve, csak egymás utáni "kulcson unlock" a egész a formákkal játszadozással. Nem egy nagy tuváj.
És igen, orbitális bug volt. Konkrétan egér formában oda vitt be, ahol nem is volt egér bejárat, csak mégis betett oda a múltkor Hoppá....
Mert most eljutottam oda, csak éppen a szellem forma kellett hozzá. Így persze ki is tudtam jutni. Első bejutásra a dexterity bónuszt adó cucc sem működött, sanszosan ez a bug miatt volt.
Akik elolvasta regényeket, hívástól a végéig, ami van, játszott a DA:3-al. Talán mint én tátott szájjal nézte a zsenit Gaidert aki történeteket írt egymásba fűzve egyiket olvasod a másikkal játszol majd megint olvasod majd megint játszol. Végül tátott szájjal csodálkozol. Évek alatt összeállt. Mind kis történetek kerek egésszé. Egész biztos voltam benne egy ilyen patkány cég mint az EA ki fogja csinálni Gaidert és csapatát. A középszer nem tűri azt ami nem középszerű. Szerk: Az van amit láttunk utána meg se kell venni. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.27. 21:48:34
Végre HD-ben is megtaláltam :D Story trailer. Egészen elképesztő karaktereket adott. Van néhány ilyen sztori, mint az SW, stb. A DA:O-t a Bioware adta :) elején a már nem fiatal hősünk a hívásból. Duncan. :) Az egész szép kerek sztori lett.
Ilyen nekem is volt. Rengeteget szaladgáltam vele. Míg megtaláltam átjárókat amiket észre se vettem, nagy szívás volt, mert nem egyszerű hely. De ez nem bugos. Ilyen. Én is átkozódtam időnként meg azt gondoltam lehetetlen ne bugos legyen de újra és újra nekiálltam és végül végigmentem rajta. Mondom nekem a kedvenc sztorijaim egyike. Majd a tevinteres rész meg a puzzle is jó lesz. :) Mikor végére érsz, És elkezded az Awakeninget ami nem rossz. Csak épp már nem az alapjáték színvonala. Még emlékszem akkor már kijött a DAII amikor belekezdtem, volt egy rossz érzés végig, mikor játszottam vele, az egész megváltozott, már nem a Jade Empire, Dragon Age feeling volt. Vagy Baldurs Gate részek. Még a Mass Effect első része. Aztán DA3 sztori szinten, karakterekben. Majd látni fogod a különbséget, jó iparosmunkák semmi több. Mondjuk sokan annak sem neveznék őket :)
Melyik részét nem érted, hogy át tudtam menni egérként olyan helyszínre, ahol zárt ajtó volt, de már nem lehetett egérként visszamenni és a többi formám nem volt meg...?
Akkor ez mi...? Videózzam le neked? Talán megvan még a mentés.
Évek óta nem játszottam ezzel a játékkal, de akkor sem emlékszem, hogy tele lett volna bugokkal, nálad meg a Fallout New Vegas is a bugokról szólt néhány hetet, s most ez is...
A szellem ajtókon szellem formában lehet keresztül menni, a zárt ajtókat gólem formában lehet betörni, ahogy már írta Piszkos Fred, ott nem hibákról van szó, oda-vissza futkosva lehet végig menni a pályán, ami esetenként idegesítő, de nem kellene ott is bugot keresni, ahol nincs.
Az a DLC-s pasi tényleg alapból bugos. Nekem is sok gondom volt vele. De ott a másik világban csak egy gondom volt,hogy eszement hosszú.eszement fárasztó és eszement idegesítő. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.04.26. 10:18:44
Az első a DLC-s, ahol nem mozdult és az unofficial nagy patch előttről vannak bejegyzések a fórumban, amit linkeltem. Tehát az nem volt új. Annak "alesete" volt, ha kimentem a szobából és utána beakadt a cutscene...
Ez az egeres a másik.
Pont ezen gondolkoztam en is, hogy ez mar lassan szekunder szegyen kategoria, kvazi nekem kellemetlen, hogy mennyire szivatja a jatek :)
Szerintem is az unofficial csinált ott valamit,az nekem sosem volt bugos,csak eszement hosszú idegesítő és unalmas. Még az egeres rész nem is olyan rossz,de majd a teleportkapus rész már fárasztó.
Mondom ez a bug. Be tudtam menni egy olyan helyszínre, ahonnan sehogyan nem lehetett kijönni. Egérként bementem és amikor ott voltam nem lehetett kimenni visszafelé, se továbbmenni. Se emberként, se egérként.
Ez azt jelenti, hogy ha ez nem bug, akkor végigjátszhatatlan a játék és nincs korábbi mentésed.
Visszatöltöttem és a lila portálokon keresztül mentem egy kört és már +1 formám van. És a legmurisabb, hogy nem is jártam azon a helyszínen, ahol ez a gáz volt. Rossz helyszínt töltött be volna a játék...? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.26. 08:57:22
Nem bug. Ez a rész ilyen lesz. :D Minimálisan labirintus, bizonyos ajtókat csak bizonyos alakban tudsz kinyitni. Itt lehet szerezni peramens +statokat is, de 1-2 rejtettebb.
Nem, ez ilyen, oda vissza kell rohangalni a helyek kozott, ahogy van egy uj formad, vissza kell menni a korabbi helyekre. Ezert is mondtam azt par hete, hogy az elso vegigjatszasnal meg oke, de az osszes tobbinel en erre a reszre mar modot hasznalnaltam, mert soha tobbet...
Oda is úgy jutottam el, de aztán nem volt tovább. Visszatöltöttem az első beszélgetésig és más irányba menve próbálkoztam és így van már egy másik alakváltó formám.
Most vagy én vagyok béna vagy megunt bugos ez a vacak. Az álomban vagyok, ahol egy hajó van egy kis tóban, egér formában jutottam át. Onnan se előre, se hátra. Nincs semmiféle aktivitási pont tab-ra és a fehéren világító ajtó és szalmabábuval sem lehet csinálni semmit...
Nem vagyok biztos benne, de lehet nerfelték a végére a játékot. Nekem még az Awakening is jó kihívás volt. Habár, azon nagyon érződött minden szempontból az EA keze. Szerk: Mondjuk ez igaz a W2-re is. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.23. 15:57:59
No, a főszállal haladva a helyzet a következő. Nem tudom, hogy csak a DLC-s tápolódás miatt, de a varázslótoronyban az ellenfél. kb. 0 kihívást jelent, cserébe jó sokszor van ugyanaz az ismétlődő csata úgy, hogy maga a helyszín is újrahasznosított, sok helyen kb. csak átrendezve van a belső tér az első vár tornyához képest. "Picit" unalmas a darálás. A saját feltápolt karakteremet kb. megütni sem tudják nagyon, nemhogy komolyan megsebezni. A gólem előrerohan, 3-szor ráver a földre, a varázsló bénít és kb. vége a csata felének.
Lehet sok mindent olvasgatni, csak angolul a sok lore egy idő után inkább unalmas és zavaró, nem fluid az élmény. A történet azért halad előre.
Összességében úgy érzem, hogy azért egyszer megéri végigtolni majd, de a játékmeneti láb hiánya annyira erős, hogy egész egyszerűen két végigjátszást nem érzem azt, hogy megér az egész. A karakterek közötti párbeszédek, a néhány döntés, az egész jó voice acting és kellemes grafika és zene elviszi a hátán a játékot. Mai szemmel sem vészesen elavult a grafika + voice acting. 2010-ben ez döbbenetes lehetett.
ui. A Witcher 3-ért oda és vissza voltam 3 éve és most is, de a FO NV és még néhány RPG után azért látom, hogy miből merítettek és mit. Nem szégyen tanulni a jót.
Egész egyszerűen nem tudom a tolvajt használhatóra hozni. Az íjászok lecsapják, amikor velük próbálkozik. Kár. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 23:44:37
Okasz, köszi. A Soldier's Peaknél van tároló láda.
Csak találni lehet. A gemek kellenek majd,ha tudsz tegyél fel egy tároló láda modot. A gemek később kellenek a törpéknek. A táborban lesznek majd NPC-k akiknek adományozhatsz,ettől a seregük erősödik,törpéknek gemek kellenek,elfeknek azt hiszem gyógynövények,embereknek talán pénz,mágusoknak már nem emlékszem,talán lírium.Ha tévednék bocs.