Gamespot: 8,5 pont, ami a great kategóriába illik. Graf 10, játékmenet 8, hangok 8, value 7, tilt 9
Úgy látszik õ(k) elvan(nak) vele.
awender! Jol irod " a doom volt az amelyik a 3d nek világsikert hozott" igy igaz VOLT!..de már nem, ugyanmár kész röhej..kiprobáltam: ököllel 2 azaz Kettö ütéssel lenyomtam a zombit, amelynek 4-5 lövés kell a fegyverböl:)))) röhej..ha 3éve jelenik meg, atomállat lett volna.....ma már csak egy a sok közül, semmi több.
Végülis a gépigény nem annyira brutális. Arra azonban figyelni kell, hogy milyen meghajtóval használod. Az ATI pl. pont a megjelenés után bocsátott ki azonnal egy bétát, mely az ATI meghajtó sebességproblémáit hivatott kiküszöbölni Doom3 alatt.
Nvidia-nal pedig a kb. két hónappal ezelõtti meghajtó gyorsabban futtatta a Doom3-at, mint a legújabb.
A nyílt tereket is simán kezeli a Doom3. Egyszerûen csak veszel karácsonyra egy 3,2 Ghz-es P4-et és szerintem nem lesz gond a nyílt terekkel. De Carmack már elmondta, hogy nem szabad ég alatt folyó játékot akartak írni.
Azzal meg senki nem foglalkozik, hogy a szereplõk arcán beszéd közben jól látni az izmok, fogak, íny játékát. Azért az sem semmi.
Ja meg lövöm a pisztollyal az ürge fejét, de még a TB kártyáját se veszi elõ. Olyannyira semmi baja. Kb a 4.re meg hirtelen rosszul lesz, és természet-fizikaellenes pozba lefekszik aludni, majd szépen eltünik. 4 év munkát figyelembe véve gáz ez a játék nagyon. Carmack idejét nagyon elvette az ûrhajoskodás.
Igen, a Doom a szívem csücske. A Doom az minden más 3D-s játék alfája. A Wolfenstein-t szokták annak emlegetni, de a Doom volt az, mely a 3D-s shooter-nek világsikert hozott és irányította a figyelmet a 3D-s megjelenítésre.
A hangsúly azon van, hogy csak elemlámpát használhatsz. Én úgy értettem, hogy az elemlámpa használatával/nem használatával a feszültség nõtt a játékban, tehát jó ötlet volt a bevezetése. Zseblámpa azt hiszem Master of Magic C64-es verziója van, tehát nem az ötletre gondoltam hogy új, hanem a kombinációra.
Hát, egy barátom fiánál megnéztem. Amcsi rokonoktól kapta. Egy nagy nulla az egész. Sokkal többet vártam. Fizika? Mirõl beszélünk. A játék elején egy polc alatt van 2 robbanó hordo, egy két ládával az oldalában. Na ezeket a robbanó hordokat bárhonnan, bármivel meglõve ugyanoda esnek a ládák... Fizika, amit eddig láttam, az a MaxPayne2 ben a legjobb. Árnyék? Nincs is árnyék. Legalábbis olyan amit a való világban árnyéknak hivunk. Pl sötétben lévõ korlát megvilágitva kirajzolodik mögötte egy másik sötét korlát. Nos ez az árnyék. Nem vetül semmire. A levegõben van. Probáltuk Ultra modban maxon is hátha a High mod miatt van, de nem. Fent himbálozik a lámpa. Fölötte egy árnyék 3D object imitálja az árnyékot, de ez is nagyon gagyi. Ugy tapasztaltam, több féle árnyék tipus van. (Volt egy magyar játékfejlesztés, még jó régen. Akkor S3 virge kártyán kibaszott lassú volt, de sokkal jobbak, élethûbbek voltak az árnyékok.) A másik: Derekik vállig érõ magasságba nem tud a derék kopoltyusunk felmászni, inkább kerülni kell egyet lángon füstön keresztül. Biztos reumás. A gépigénye a hiresztelések ellenére nem nagy. AMD 2500 as proci 512 ram Ati 9500 Pro az 800x600 as High minõséghez bõven elég. Röccenés nélkül ment. Az meg tök mindegy, hogy 30 Fps vagy 90 Fps. A FarCry az más. A játékmenet is jobb. (Már amennyit én szoktam játszani) Ebben a doomban röpke 3-4 óra ismeretség után az unalom jött rám. Szép szép, de valami hiányzik belõle. Olyan ez mintha egy gusztusus ételköltemény lenne felszolgálva, és amikor nyálcsorgatva szedsz belõle akkor szomoruan konstalálod, hogy az bizony sótlan.
Hali all!
Hát belenéztem én is eme "remekmûbe" amire oly sokat kellett várni, és eddíg sohasem látott újdonságokat tartalmazó játékba. Õszintén szólva valahogy engem sem fogott meg a sok újdonság. Az elsõ néhány pályát játszottam szaggatva végig. Ami jól néz ki, az az emberek modellje és mozgása. A többit már láttam pl az UT2003-ban. Ott legalább nem kell erõmû a játékhoz, az egy gyengébb gépen is full felbontásban képes futni. A doom3 csak akkor lehet igzán szép ha 512MB-os vidikártyával játsza az ember.. Kinek van ilyen? Jelentkezzen. Valahogy a HL2 jobban várok, de lehet hogy abban is csalódni kell, mert már túl régóta rágják azt is..
Hol lehet megyszerezni a játékot?
Valószínûleg DIREKT csinálták úgy, hogy ne tudj egyfolytában zseblámpával nyomulni, hisz így jelentõsen csökkenne az a feszültség vagy a félelemérzet amit a "biztonságot adó" világosság nyújtana.
Pl. Painkillerben a fizika, falhoz szögezés, környezetfizika amivel az amugy unalom lehetöségét magában hordozó játékmenetet feldobták, ezek a kis finomságok itt elmaradtak.
Éljen a cikk írója. Szerintem a Doom3 tipikus példa arra, hogy hogyan adjunk el egy játékot egy népszerû névvel. Zseblámpa: úgy tudom elõször a Half-Life-ban jelent meg, anno 98-ban. Sõtt ott is volt éjjellátó, SÕTT ott fegyverrel a kézben is be lehetett kapcsolni. Nem értem itt miért nem lehetett a zseblámpa a sisakban (elvégre a jövõben játszódik). "Kellõen félelmetes és magával ragadó a történet ahhoz, hogy akár többször is nekikezdjünk a végigjátszásnak." a story Half-life story-ja kombinálva a resident evil zombiejaival meg 10% eredetiség. Engem egyszeri végigjátszásra nem tudott késztetni ez a "magával ragadó" történet. Utolsó pályákon már a végletekig unalmas kulcskeresgélés is elmarad mert annyiból áll egy pálya hogy fuss el A pontból B-be és jön a következõ pálya. Nekem a Doom 3 csalódás, de ez csak magánvélemény
Egy ilyen tipusu játék nagyon is élvezetes lehet akkor ha a hentelés megvalósitása, ugy a karakterek mint a környezet fizikájában, és a grafikai részletekre való figyelésban /pl. közeli texturák kompresszioja/, csakhogy pont ezekre a dolgokra nem figyeltek, akkor mi maradt?
Ugyan nem olvastam még végíg a cikket , de egy részt idéznem kell most azonnal...
"Óriási ötlet volt egyébként a zseblámpa bevezetése, hiszen bevilágíthatunk helyekre, hogy lássuk van-e ott valami és amikor nem használjuk a feszültség is intenzívebb."
Úgy vélem a cikk írója /vagy a játék tesztelõje/ nem látta az Alien Versus Predátor 2. részét...... Abban nemcsak zseblámpa volt, hanem "éjjelátó" és az a nemtommianevedeeldobtamésotterõsebvilágítottaföldön is Mármint most a tengerészgyalogosról beszélek....
Jah, és akárhogy világítok be a sarokba, nemtommér, de ott sötét marad....
"A szörnyek inváziója traumatikus élmény." Hát valóban az !! Semmi félelemérzetem nem volt a játék közben.. mész hent-mész hent... valaki mekopogtatja a vállam, megfordulok lelövöm megyek tovább.... pedíg nem a leggyengébb fokozaton kezdtem....
Nos, úgy látom hogy az elöttem szólóknak sem igazán nyerte el a tetszését.... a cikk írója érzésem szerint egy doomfan , aki igencsak el van telve ezzel a gémmel.... 2 óra játék után fontolgatom a játék törlését.....
Azt mondhatom hogy a hype és a valóság közötti különbség itt sokkal nagyobb mint a driver3 nál, és ez elég szomorú...
ja, és mégegy..én nem fosom a sötétben, alámpa nélkül, hanem bosszankodom hogy lof*szt se látok!! és ez nem elönye a játéknak...
Nos, bármennyire is nem tetszik...csatlakoznom kell az elöttem szólóhoz. Föleg most ujra feltettem, hátha elhamarkodottan itéltem ,magyarositottam.( mondjuk ez 80% javitott a dolgon)és már eljutottam valami asszonytestü pókhoz....egysazerüen röhejes a sebzése a fegyvereknek, gatlinágyu, ugye 30-40 löszer kell egy átlagos katona kivégzéséhez:))))emberek az egy 22mm kaliberü 2-3ezer/perc tüzerejü fegyver, áltban könnyitett uránköpenyes lövedékkel! ez egy tárral szétkap egy kisebb páncélautot.pisztollyal meg elég 3-4lövés:)))) ma már szerintem kevés hogy erös a grafika, meg a hang.....doom feelingröl meg ne beszéljünk..mert ordit belöle a koppintás...AvP,Painkiller,stb... nem szolom le, akinek tetszik,jáccon vele, de nemez az év játéka az biztos...bármennyire is eröltetik...jo, de nem a legjobb...messze nem
nekem sem tetszett a Doom3. Felraktam, játszottam vele kb. 1 órát aztán uninstall. Semmi extra nincs benne, csak irreálisan nagy gépigény!! El mehetnek a készítõk a francba, hogy evvel ösztökélik az embereket új hardware vásárlására. Nevetséges hogy egy 2800 mhz es gépen, 128as vkarival szaggat a game egyes jeleneteknél. A PDA az remek ötlet volt, de az agyament lövöldözés, gagyi lejárt sztory, gagyi fegyverek (2.Lagos tüzelési mód totális hiánya) miatt összességében egy nagyon nagyon felejtõs játékrol van itt szó....
a játék elég jó! és osztom Skyline véleményét... az elemlámpáról + annyit,hogy más fps-ekben is volt,csak azokban fegyvert is használhattál vele.. itt meg foshatsz,hogy mi lehet a sötét sarokban fegyverrel a kezedben..... HA EZT AZ ELEMLÁMPA HASZNÁLATI PARÁT NEM RAKJÁK A GAMÉBA TIZED ENNYIRE LETT VOLNA CSAK FÉLELMETES...
De ezt nem teljesen erre szánták. Ez ma már egy külön kategória (Painkiller, Serious Sam 1,2, Nitro Family..)
"Nos elmondom ha észrevetted volna az ellenfél maximum 5-6 féleképpen tud elterülni"
Látom mindig ezen "lovagolsz". Miután telepumpáltad az ellent ólommal nem mind1, hogy 5-6 vagy 12 féleképpen terül el?! Ja, igen akkor + az lenne a probléma.
"ha azt vesszük hogy a belsõ tereknél milyen gépkövetelménye van..."
Érdekes nekem egy mezei Athlon XP 1700+ ,512 MB RAM és egy 9600XT-vel 800x600 H beállítással gond nélkül megy.
Aki nem áll be a fikázó sorba és ne adj Isten még tetszik is neki a játék. Te és én is (+pár ezer ember) eretnekek vagyunk...
Látom nehéz megérteni: Nem rossz a játék végig is viszem mert azért van hangulat meg minden csak azt mondom hogy semmi értelme az egekbe magasztalni mert van benne jócskán hiba...
Nem az a baj hogy nincs a doom3ban külsõ rész...ezt azért senki se rója fel egy proginak fõleg ami horrorhangulatot akar árasztani és bezártságérzetet...:) A gond az hgy ez a grafikus motor külsõ terek megjelenítésére gyakorlatilag alkalmatlan ha azt vesszük hogy a belsõ tereknél milyen gépkövetelménye van... Amúgy tény ez a motor horrorporgiknak kiválló motor lenne AlienvsPreda-nak is...De más stílusu (például akciós) játékoknak nem...
A magasan a legjobb maximum a grafikára lehetne igaz de ottvan például a far cry amiben az MI messze jobb volt ennél használható jármûvek frankó játékmenet....Ottvan a Suffering aminek a parahangulata szinte a legjobb eddig... És ittvan a doom ami a grafikájával üthet meg a hangeffektekkel mással nem... Se a sztori se az mi se a fizika se a játékmenet nem egekbevágó...totál átlagos... Nem fujjolom végigtolom mert egyfajta hangulata van,csak azt mondom hogy annyira dicsõíteni nemtom miért kell...
Hát azért a painkillerben sincs valami húdefasza MI. Ott is csak jönnek és ki kell nyírni õket szép sorjában.
A Doom 3 eleve a marson játsszódik, akkor meg miért lenne benne külsõ terep, a marson nincs semmi, csak piros sziklák. Hmmm... Habár ha jobban meggondolom, akkor meglehetett volna oldani egy ûrruhával, és csinálhattak volna bele egy kis alacsony gravitációt.
attól még ez a játék MAGASAN a legjobb a mostanában megjelent játékok közül. Kicsit késõbb jöjjen majd az újak, biztos lesznek jobb dolgok bennük, de ez MOST ITT VAN. Nam majd jövõre + utána.... Persze, dolgoznak majd még egy évet, és jobb lesz a STALKER. lehet. de most mi ezzel játszunk és tök hangulatos. Mi a f*szért kell fujjogni? nem kell játszani, várjátok meg a STALKER-t. ennyi
Neked tán van vmi meggyõzõ egy igen nagy gépigényû, elég gyenge fizikát felmutató motorra ami a szûk terek megjelenítésén kívül másra nem alkalmas (gondolj már bele ha szûk térben ilyen a gépigény akkor milyen lenne egy nagy nyílt terep megjelenítése) ráadásul azt a bizonyos fény árnyék játékot sem nevezném már annyira forradalminak a thief3 vagy a silent hill után...Vannak benne új dolgok de forradalminak azért nem forradalmi (az árnyék továbbra sem árnyék hanem fekete,elhalványuló textúra,stb)... Ami engem a grafiban megfogott az tulkép a karakterek kidolgozása ami szép...De kb ennyi... Se ultrapara hangulat (pedig hogy ondogatták hogy Clive Barker a hangulatfelelõs--> a játék sehogy sem hozza az undying szintü feszültséget), és a játékmenetet sem nevezném valami változatosnak pedig ha jólemléxem mentek olyan regék is hogy hátulról csinálják a progit hogy nelegyen monoton....Pedig kissé az lett:) No mind1 nem fikázom tény hogy most a trónon csücsül de ha jön hl2 akkor ezt szépen lesöpri aztán jön stalker ami valszeg hl2-t söpri le...Kiderül.. Amúgy továbbra is azt mondom a zseblámpa nem új dolog és ha annyira doom feelinget akartak hogy nincs MI csak jönnek ezrével és a sötét a lényeg ezé nemlehet ecerre elemlámpázni akkor kérdem én: Minek annyi mi hogy a kommandósok fedezékbõl lõjjenek (ez az össz MI) és miért nem fogy ki az elem a lámpából ha annyira feszültséget akartak meg doom hangulatot:) Amúgy az a jó hogy nem csalódtam a progiban kb ezt vártam elötte is irogattam AvsP szintü parát nemfog hozni a grafika széplesz de fényárnyék amire hegyezik nem egetrengetõ....Egyedül a fizika az aminél többre számítottam az alfából mentek a híresztelések hogy mekkora komoly ahogy legurul az elen a lépcsõn...HJa...Mostmeg elfexik rajta mint egy deszkalap:) Rongybaba van? Nos elmondom ha észrevetted volna az ellenfél maximum 5-6 féleképpen tud elterülni és ha ilyenkor belelõsz akkor ezek közül a pozíciók közül vesz fel mindig egyet:)
Egyet biztosan állíthatok! Rockk "barátunk" jobban tud angolul, mint magyarul. Légyszives innentõl angolul szólj hozzá, ha szabadna kérnem! Láthatóan az neked még mindig jobban megy :)
I found some grammatical errors in your English as well. I think if somebody is sharing his opinion on a public forum, that is the least he pays a little attention on what he writes. The forum is honoured, if you reread the text you typed and correct it. Best - awender
Hát a fickó azt mondja valóban, hogy el szeretne menni, de mivel nekünk mondja, ezért azt gondoltam, hogy azt sugallja, mi is húzzunk el. Hiszen miért mondanan valaki ilyesmit nekünk?
Én szívesen lefordítok mindent magyarra, hiszen angol nem világnyelv, csak sokan azt gondolják hogy az. Franciáról is azt gondolták 150 éve, hogy lehetetlen, hogy ne terjedjen el az egész világon...
A cikk megírásakor csupán nyolc óra játék volt mögöttem. Elsõsorban az vezérelt, hogy minél elõbb valamiféle benyomást, tapasztalatot adjak át azoknak, akik a játékot nagyon várták - pl. én is.
Nem lehetett egy olyan volumenû cikket írni, mint amit két-háromszori végigjátszás után ír az ember. Azt gondolom azonban, hogy a Doom 3 hangulatát sikerült azért megéreznem és a játék megítélése nem fog gyökeresen megváltozni az elkövetkezendõ hetekben.
Akkor ne nézz el a hardwiredre :) Azt a hypeot, ami ott megy :))) Csak azt nem tudom, miért tartott ezt ennyi ideig megcsinálni.
Ez meg azért már túlzás: John Carmack: "Büszke vagyok a Doom 3-ra. Úgy gondolom ez a legjobb játék, amit eddig csináltunk és minden várakozásomat felülmúlta. Tudom, hogy ez elég közhelyesen hangzik, de ez az igazság. Amikor a technológiát elkészítettem, volt egy elképzelésem, hogy mi is fog kisülni belõle, de az eredmény sokkal jobb lett, mint amire számítottam." (hardwired)
épp az elött instaláltam és egy fél órát játszottam, a hangulat fantasztikus. nem akarok többet irni, mert nem szoktam játszani, de ezt ki kellett próbálnom, mert nem mindennapi dolog :) csak azért a kisebb monitoron kellett játszanom, mert a nagyobb felbontása túl nagy, downscalingban (LCD) meg szemét a kép.
A közeli texturák szebbek a Haloban, /még xboxon is/ nincsenek elmosott pixelek mint a Doom3 nál,/igaz a belsö terek egyszerübbek, viszont nagy külsök vannak, és akkor meg a karaktarek és a tárgyak fizikájárol nem is beszéltünk, mert az is mintha kicsit jobb lenne ott. Ill. itt gyakorlatilag nincs.../ az hogy egy doboz, meg néha egy szék odébblökhetö, meg néhány ellenségnek majdnem rongybaba összeesése nem tekinthetö annak, még ezt is megsporolták az elégés megoldással, meg szétfröccsentéssel/.
A játékot kipróbáltam egy GeForce 2-vel is - igen, jól olvastad, GeForce 2 - és még úgy is nagyon szép volt
anyád...
Nemtom ki mit mond de én a képek alapján szerintem a farcry szebb.. marmint a kidolgozas, karakterek stb.. de azé megszerzem ha nemlehet megvenni neki honnan van meg?:P
Ilyen fizikával egy ennyire hypeolt játékot kiadni, jó lett volna ha a nagy fejlesztésben kicsit körülnéztek volna a piacon, /akár konzolokon, Psi Ops, Riddick/ hogy ma egy játéknak miket kell tudnia kb, és nem saját óriásira növelt egojukat fényezve kiadni ezt.
Sajna ez a játék ugy ahogy van el lett b.va, mai szemmel ez egy nagy 0, az ösrégi Halo odaveri grafikában,AI-ban egyaránt.. sajnálom hogy néhány gamer-t csupán a névvel meg a marketinggel igy át lehetett verni hogy a szemének se hisz, csak védi ezt a szutykot mint egy anyatigris, de majd talán oszlik a köd a fejekben...
tom, csak nyelvész barátunkkal próbáltam érzékeltetni, hogy miért is nincs ingyé. tény, hogy nem a legfiatalabb motor, de nem olyan rossz.
Q3 még jódarabig fizetõs lesz. ugyi a CoD is Q3-as, és lesz még 1-2 kiegészítõ. odébb van még a free Q3 motor:)
gyáhh:D nem tudsz helyesen írni, hiába erölködsz. amit te jónak gondolsz, az se heLYes.. az angol "tudásoddal" (ha egyáltalán te dobtad össze) meg hiába villogsz, attól még szerencsétlen vagy:) és a spR által adott linket tényleg érdemes lenne nézegetned.
He? A Doom1 Doom2 forrása ingyenes, a Quake1 is, meg a Quake 2 DEMO forrása is megvan .NET tutorial-ként. De! Nehánymá a legújabb technológiákat ingyen osztogassák. Ha a HL2 forrása szabad lesz, akkor miért volt az a nagy para mikor ellopták? Francokat. Ezekbõl fog bejönni a nagy zsé a kiadóknak, nem is a játékból.
Idõvel (ha már annyira elavul) talán free lesz a Q3. Addig nem adnak semmit ingyen, míg pénzt lehet kicsavarni belõle.
Aztán kattints szépen a "Technology Licensing Program" linkre, ahol szép angolsággal (neked biztos nem fog gondot okozni, mert mint alant láthattuk, ebben profi vagy) tövirõl hegyire elmagyarázzák a különbözõ engine-jeik licenszelési feltételeit. Kellemes mûvelõdést!
(A Q1 és Q2 engine valóban GPL licenszes, de a Q3 NEM!)
Felõlem angolul is írhatod, akkor is hülyeséget mondasz... Q3 engine kurvára NEM ingyenes, de felõlem azt gondolsz amit akarsz, hozzád hasonló primkó állattal nem állok le vitázni. (egyébként nem assses hanem asses, ha már ennyire odavagy a fene nagy angoltudásodra... )
So, i could easiley write in plain and simple english, i just don`t think much dumb assses like you could understand. Don`t pick on me because of my writing, pick on what i write. I can write in more languages then sheep you have ,you dumb ass no reasons to tell wanna be. Pick on what i write instead of picking of how i write..idiot. Forditas: Vedd be...ez hejesen volt irva? ha nem lattad volna jol, itt nem magyar oran vagyunk, hanem a doom 3 foruman, tehat a doom 3 rol irjal, ne masoknak a hejes irasat fikazad. Fejebb le irtam angolul..hatha erted, bar kotve hiszem, az inkulturad mar innen erzodik. Tehat, ha nem tudsz mit mondani a jatekrol, fogalmad sincs rola.. kusoj.. eszt erted? vagy roszul irtam? irjam le meg hat nyelven? a gyasz vinne el az ijen idegesito fikazos punci feju faszkalapokat mint te, magyaran mondva.
A Doom 1 bol , a doom 2 bol, a quake 3 bol volt csomo nzresege.. A quake 3 engine INGyENES , a Doom 3 engine is INGYENES LESZ TE HUJE SPIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a source code a half life 2 nek is ingyenes lesz.. Hogy nyert penzt az ID au engine eladasabol???+ mejk bojgon elsz?????
looooááál nem elég hogy istentelenül szar, hányinger a helyesírásod, még ilyen hülyeségeket is írsz:DDD te dobozban éltél eddig a világtól elzárva? sok a lemaradásod minden téren
A cikk alapból jól van megírva, attól a pár fordítási hibától el lehet tekinteni. Én nem játszottam még vele, ezért fel sem tûntek.
Mi a francról beszélsz Te? Az id mindig is az engine licenszelésbõl élt. Lásd a csomó Q3 engine-vel készült gamékat! (Medal of Honor, Call of duty...) Még hogy a Doom3 engine ingyenes lesz! LOL (max majd 5-6 év múlva letöltheted a forráskódot)
Kis Cat.. a doom engine ingyenes lesz tehat...2. a jatek ijesztoen Jo..de mint barmi, nem tokeletes..az egyetlen hibaja az hogy elhuztak evekig, es ezert is sokan fell vannak haborodva es csak a hibakat keresik... Cat...hm...maragy a barby babaknal :P
Azért elég sok hiba van a cikkben. Említést sem tesz pl. a gépágyúról vagy a plazmafegyverrõl a fegyvereknél. Az a kutya szerû izé sem biotechnikai vívmány hanem egy robot. Szidják is eleget, mennyire nem megbízható. Ráadásul a fordítások sem vmi tökéletesek (bár lehet csak rosszul emlékezett a cikkíró, pl nem nekünk javasolja hogy húzzunk el a padon ülõ fickó hanem inkább magának mondja, hogy le kéne lépni), es az a cégnév fordítás is fájt.
Jaj de szarul fogalmazok
Legalább hamar megcsinálta, más játékokról cikk az sg-n, csak hetek múlva jelennek meg. És sok olyan játékról, ami nagyon ott van nem is készült egyetlen cikk sem(Far Cry, UT2004).
Sajnos ez egy eléggé gyenge cikk a D3-ról... Kár, hogy nem vártak meg engem, de a D3 fórumban mindenképpen kifejtem a véleményemet a játékról és sokkal részletesebben, mint ahogy itt le van írva. Nagyon mû a megfogalmazás, és nem sok tapasztalat érzõdik a szerzõben, hogy hogyan is kellene úgy megírni egy játékcikket, ahogy azt meg kell.
Bazz. Tanulj meg értelemesen fogalmazni, aztán Doom-ozz.
Van jó néhány balgaság a cikkben, de ne kritizáljuk... merészség volt d3-as cikket írni, elõbb mélyebben kellet volna tanulmányozni a szóban forgó tárgy részleteit. :D