Doom 3-on nem lehet világosítani 67% ban matt fekete a játék ajánlom a zseblámpát nyomd meg az f-t
sry bazmge nélkül és torrent oldalakat keress föl ha kell.
Bazmeg 4000 ft nem olyan nagy ár a doom 3-ért.Vegyed meg.Nekem két verzióban is ott csillog a polcomon a roe-val eggyütt.
nem segíthetek mivel az illegális
Sziasztok! valaki tudna segiteni hogy meik oldalrol vagy honnan tudnám letölteni teljes játékban a doom 3 at ? me régebben megvolt csak elhagytam a cd -t vagy elkeveredett..légyszi me nagyon szeretem ezt a játékot.. aki tudna segiteni vegyen fel MSN re pls vagy irjon e - mailt a [email protected] -cimre elõre is köszönöm
????
Valaki nem tudja hogy hogyan világosíthatnék a Doom 3-on
nemrossz
Nekem nagyon bejött a gama, az elején paráztam, de a végéig odaszögezett valami a monitor elé, amit úgy hívnak: Hangulat, pedig elolvasva ezt a fórumot, nem vártam semmit a játéktól.A sorrendem a 3 nagy között Far Cry =Doom 3 /bár imádtam csónakázni Cry Engine földön/ utána a mélyben a half-life 2 "csupa kisbetûvel" Véleményem szerint azért ezekhez a játékokhoz tényleg jó gép kell, mert a havernál nyomva nem tetszett a grafika, lessan töltött, ez megöli az egészet, az én gépemen meg gyönyörû és gyors volt. Életemben elõször ennél a 2 game-nél jutott eszembe, hogy milyen klassz, ha nagyon jó a grafika, eddig nem érdekelt.Szóval Doom3 nekem 3 napos játék, de egyfolytában, szinte alvás nélkül, ez utoljára talán 10 éve fordult elõ velem.
Sziasztok!! Nem tudjátok hogy kell a doom 3: resurrection of evil kódját és a doom 3 kódját hogy kell beirni? Mert nekem nem engedte. Ha beirom az egyiket akkor a másik nem jo. Nem értem mi lehet. valaki segitsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THX
RELO-ADED-RULE-ZZZZ-FC
de ezzel nekem nem ment
itt vannak hozzá kódok, de szerintem ezeket csak feltörték, és nem mûködnek online, csak a telepítéshez jók, menj a doom 3 fórumra itt az sg-n és kérdezd meg valakitõl.
Csáztok!!!
akartam onlineban nyomni haverommal de kiirta hogy adja meg valami fasz kódot ami a dobozban van. Na már most én ezt havertól kaptam és másolt volt. Nem tudjátok ezt a kódot???
Szia Wing!
Sehol nem láttam még ennyire profi fény-árnyék megvalósítást mint itt.
A "lebegés" érzet - azaz hogy az árnyék nem a felületen van, a kétdimenziós korlátokból (magyarán a sík képernyõfelületbõl) ered.
Ez a játék - helyesebben a motor - egyedülálló alkotás, igen nehéz dolga lesz a S.T.A.L.K.E.R.-nek és a HL2-nek :)
Nekem idáig a kendvencem a szétlõtt fejû zombi-technikus, aki az Alpha2 Laborban szorgosan ellenõrzi a kijelzõket :)
Áhhhh... Tudod paintban is van olyan hogy rajzolsz valamit, aztán színezel rá egy fekete réteget, és radírral csak a legfelsõ, fekete részt radírozod ki... Ugyan olyan érzés mint a doom-ban az elemlámpázás :) Na mindegy, majd ha elmegyek hozzád megmutatom :) A lámpafény is elég furcsán van elvágva, csak egy fénykör az egész amikor világítasz,nincsen semmi átmenet a fénybõl sötétségbe. Na mindegy, ezt se tom elmagyarázni. Ehh...
hát igenö, de olyan érzést kelt, mintha a levegõben lenne, amjd ha lejössz hozzám megmutatom
"A zseblámpával az árnyékok megvílágítása olyan érzést kelt mint amikor paintban radírozok... " ennek is sok értelme van, ezek szerint az árnyékok fehérek?
Ha nyílik az ajtó nálam megáll 1-2 másodpercre, de a kinti területeken minden oké, ugyanúgy hozza a 30 fps-t.
Én vagy 2x vettem észre hogy swappol a játék, amúgy ha átmegyek egy másik terembe mindenféle beakadás nélkül teszi, amúgy némelyik külsõ részen komolyan beszaggat: van az a légzáró zsilip, vagy mi a fasz bemegyek 25-27 FPS, bekapcsolom, erre kinyílik a másik oldala 8-9FPS, és ezt még akkor szokta elérni, ha sok robotkar meg gép mozog a háttérben, na meg azökat a gömböket valahogy nem nagyon szereti a kártyám, mert ha kettõ van a közelben tuti szaggatás.
Még ma sem folytattam a játékot, egyszerûen nincs kedvem a gyakori töltögetés és swappolás miatt. 1 gigarammal már mindjárt megjönne a kedvem. A zseblámpával nekem semmi gondom, jól van az megcsinálva, nincs rá szükségem hogy a fegyverre legyen téve, azt a modot a kis sz*rosok használják csak, akik az esetleges szörnytámadás esetén nem bírják lenyomni az f gombot hogy visszaváltsanak fegyverre. A hullák néha tényleg elég hülye pózokat tudnak felvenni, de arra sincs szükségem hogy a holttestek ne tûnjenek el, mert -számos játékossal ellentétben - nem élvezem azt hogy kacaghatok a játék bugjain.
Mindenkinek! Nincs tökéletes program! Úgyhogy nem értem mi a fenét kell itt fikázni. Nem vagyok Doom fan csak egy esténként játszogató emberke, de tényleg megértek néhányakat mikor elborul az agyuk. Azzal meg nem kell törõdni mit mond a marketing a reklámok... Mert akkor Ariel-t venne mindneki:-)). A gépigyény...nos az a mindenkori tendencia, hogy ily módon bírjanak rá a vásárlásra. Ezen nem kell megsértõdni. Õk is szeretnének megélni. Gondolom a legtöbbben meg warezolták a játékot így nincs erkölcsi alapjuk arra, hogy fikázzanak. Mert ha kidobott volna 10 rugót akkor helybenhagyom, de így... Én nem fikázom. Mondjuk nem rég kezdtem el, és idegesít a lámpa meg a bolyongás de, ez magánügy. Errõl szól a dolog. Ha nem tetszik kell MOD-ot írni hozzá! S mindjárt jobb... No, jó reggelt mindenkinek.
A zseblámpával az árnyékok megvílágítása olyan érzést kelt mint amikor paintban radírozok... A parahangulat nem a legjobb, a belsõ terekre meg a fény-árnyékra meg azt mondom hogy a Far Cry-ban már láttunk ilyet, sõt, lehet hogy jobbat is. Ez elején még csodálkozva bámultam a szép effekteket és írtottam a váratlanul felbukkanó szörnyeket, de idõvel ez a játékélmény ellaposodik. Jó ha a játék felén túl vagyok, de ezen a ponton egyszerûen nincs kedvem tovább játszani, mert unalmas, inkább nyomom a kedvenc online rpg-jeimet, a doom-os monsztákat meg gyilkolom amikor ismét olyan hangulatban leszek. A szörnyek és az emberek kidolgozása viszont nagyon tetszik, és a fegyverválaszték is szép.
Megvan, és azt kell mondjam, hogy még csak az alfa labor második szintjénél vagyok, de a game az nagyon ott van. Minden a legapróbb részletekig ki van dolgozva, csak az árnyékok néha olyan érzést keltenek, mintha nem is a folon lennének, hanem lebegnének. És az hogy high qualityba 256 megás kártya kell az kamu. A haverom 128 megés 9600xt-je röhögve viszi 1024-es felbontásban.
Inkább helyesírási kisszótárt szereztél volna a Doom helyett te analfabéta! A netre költött pénzt meg fordíthatnád nyelvtanórákra...
Egy rakatszor találkozni npc-kel akik érdekes módon túlélték az elzombisodást holott szinte tök szabadon vannak fegyvertelenül:)
A hangulatról annyit hogy az elsõ 30 perc után a játék totálisan kiszámítható például: nyíló ajtó mögül vagy 50-szer ugrik ki vmi játék után ez 1-2szer ijesztõ utánna már reflexé vállik...Hosszú folyosón is két dolog történhet: ha rücskös a fal erõs gyanu hogy oldalt nyílik maj vmi és jön ki belõle vmi...Ha nem rücskös akkor simán gránáttal lehet vonulni mert 99% hogy ahogy közelítünk a szemközti ajtóhoz ki fog jönni vmi:)
Sok helyen kérdés hogy a doom3 jobb-e far crynál...van amiben igen van amiben nem....Fnyhatásban hanghatásban igen grafikában nemvok biztos minden másban far cry jobb... Én kb ennyit vártam el a doom3-tól nemtöbbet...Egyszer végigtolható szórakoztató cucc.... Jöhet hl2:)
Nemtom, nem olvastam vegig a ketszazsok hozzaszolast, de nekem tetszett a jatek. foleg a hangulta. volt hogy 4en ultunk a szobababn, 3an neztek, en jaccottam, es mind a negyen megrandultunk, amikor egy imp csak ugy az arcunkba ugrott. Bar sajnos teny, hogy egy ido utan elegge ellaposodik ez a HANGULAT-feeling, es agyatlan zombiirtassa eccerusodik. Foleg mivel a vege fele annyira untam, hogy trainerrel orok elettel es ork loszerrel toltam vegig, csakmer kivancsi voltam mar a vegere. de ez a far cryban sem tetszett. ott az oreg ki lehetne nyirni, de elkapnak, es kezdhetem elolrol, es igazandibol az is csak idohuzas vegett kellett a jatekba. A fikazast nem ertem, hogy nem tud nagy nyilt terepeket megjeleniteni. voltak relative (a jatek nagyreszehez kepest) nagy nyilt terepek, foleg a nyilt mars felszin, es nalam gond nelkul futott. Ami nagyon komolyan nezett ki az egesz jatekban, az a pokol Carmackek szemevel nezve. Bar elegge necces volt, hogy volt dog amire 5 BFG toltetet elengedtem, es csak akkorra nyuvadt meg. Na kicsit hosszura nyult ez a hozzaszolasom, de a lenyeg amit mondani akarok, hogy jokis jatek ez, akinek meg nem tetszik az ne fikazza, hagyja a francba. ja megegy: ha a pokok es a repkedo fejek megdoglenek ket pisztolylovestol, akkor plazmabol miert nem eleg nekik 1?
Nem akarok én már rosszat mondani erröl a gameról, mert rájöttem hogy nem a realitás a fontos hanem egyes emberek várakozása, akik ezt a játékot mint valami megváltót várták, / részben a reklámok, részben a sok gyenge játék miatti csalódottság miatt/ és jött valami, mondjuk doom3, és ez szent tárgy, fétis számukra, reális értékelésnek helye nincs, igy müködik ez...
Ez nem csoda. Nézd meg ezt. A 2. a legtöbb pisztolyban használt 9X19mm-es parabellum a 6. pedig a .357-es magnum töltény. Szerintem te is látod, hogy jóval hosszabb és több lõpor is van benne. Amúgy az, hogy .357-es, .38-as stb. nem jelent semmit, mert ha utánaszámolsz a .38-as az 9.65mm lenne, de az valójában csak 9mm. Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt. Sok érdekes dolgot találhatsz még ott a fegyverekrõl.
Errõl láttam egy FBI kiképzésrõl szóló dokumentumfilmet, ahol a pisztollyal egy egész tárat beleeresztettek a gyilkosba és egy lövés nem elég, kivéve akkor, ha azonnal fejbe vagy gerincen lövik. Ha a mellkasába lõnek akkor több golyó kell neki és olyankor a vérveszteség miatt ájul el és hal meg. Ja és zárt terepnél, meg kommandós feladatoknál pedig ha nagyon veszélyes emberekkel van dolguk, inkább géppisztolyokat visznek (pl. MP5-ösöket, ráadásul az is 9mm-es :P), amiknek a tûzgyorsasága enyhén magasabb mint egy pisztolynak. Amúgy igazad van, a kommandósok, S.W.A.T stb. tényleg .45 ACP kaliberû pisztolyokat használ (pl. Heckler & Koch Mk23 SOCOM). De más feladatokra a 9mm-es bõven megfelel, erre már a US Army is rájött, amikor Beretta 92FS-re cserélte a Colt 1911-et.
A különbözõ gyártmányú 9 mm-es lõszerek kezdõsebessége 990 - 1155 láb/sec-ig terjed, a csõtorkolati energia 320-340 ft/lbs, míg a .40 SW-nek amit említettem ugyanezek az adatai:985-1250 láb/sec, 388/499 ft/lbs, ez egy nagyobb kaliberû- és átütõerejû lõszer. A 9mm-esek nagyobb tárkapacitása bizony elõny lehet egy nagy nyílt terepen, na meg a nagy effektív hatótáv, a .45 ACP viszont hatásosabb a zárt tereknél és kommandós feladatokra, amikor 1 lövéssel ölni kell.
Vagy inkább azon kéne elgondolni hogy sok embernek miért tetszik annyira nagyon egy játék amihez agy kell. Ha gondolkodni akarsz vedd elõ a matekkönyvedet. Én maradok az agyat meg nem tornáztató élvezeteknél.
Na ja csak éppen szerintem ezt nem nekük kéne megoldani,hanem akik csinálták a játékot. Az említett rész meg akkor van,amikor egy fülkében van benn a túlélõ a kõtábláknál,amiken a soulcube van.
" Érdekes, hogy amikor éppen alig látsz ki a szörnyekbõl hirtelen találsz egy túlélõt az egyik ajtó mögött, miközben meg téged majd agyontaposnak a pokolból jött élõlények." Érdekes én ilyennel nem találkoztam. Hol is volt ez?
"Minek kell a pályákra az eltúlzott elemek,pl.: az összetett mozgású csõ vagy mi,egyszerre csavarodik és elõre hátra mozog és egyéb ilyen elemek szerintem feleslegesek." Pedig a sok kritikus ezt még pozítivumnak is írta fel. Erre most mégsem jó.
"Az eltünõ hullákról, meg annyit ,hogy az ID-tõl többet vártam e téren." Már megoldott "probléma", ha ennyire zavar a hullák nem tûnnek el.
Látom nem csak én vagyok kissé kiábrándulva a játékból. (végig nyomtam ,de a végén már csak puszta kiváncsiságból ) Kissé túlzás ez a nagy istenítése. Azért a mai FPS-ek estében nem ártott volna esetleg a LEAN azaz kihajolás lehetõsége, ugyanis szükséges lett volna rá többször is. Aztán nem igazán értettem, hogy miért kell tárat cserélni a chaingunban és csak 60 lõszer (fõleg, hogy a kisebb gépfegyverbe is 60 fér) fér bele annak ellenére, hogy ez a fegyver azért van, hogy ne kelljen állandóan tárat cserélni (erre jó ugye a heveder, hogy folyamatos lõszerutánpótlás legyen). Aztán a lámpa esete, ami igen félelmetes így meg minden, de ez a cserélgetõs megoldás csak azért kellett, hogy lassítsa játékmenetet az unalmas pályák miatt. Ami igazán bosszantó, hogy ha az ember egy bizonyos fegyveren hagyja és utána lámpára vált és vissza a fegyverre, egy ideig megjegyzi a fegyvert aztán elfelejti. Tehát pl.: shotgunt használsz, de lámpa kell nyom az ember mondjuk egy F-et, aztán majd megint F és így gyorsan tud az ember fegyverre váltani, de egy idõ után hiába nyomom én a kiválasztott gombot csak a zseblámpa marad a kezében. Szép kis bug. (aki meg azt mondja a játékról, hogy a megvilágítás és fények szempontjából jó a játék, annak csak azt mondanám, hogy persze, mert alig van fény a pályákon ) A plazma fegyver jól néz ki, de amikor már lõ vele az ember valahogy olyan gagyi érzést kelt. Egy-két helyen olyan színeket használtak, hogy nem látható a képernyõn a szöveg, amit el kéne olvasni. (pl.: security log és nincs a gamma agyonhúzva) A cooperatív hiánya nagy szemétség, ez volt a régi Doom-ok lényege, s persze Xbox-ra úgy hallottam lesz coop mód. (b....... m..,a k.... a...... , stb. "szép" kifejezések ) A játék grafikája szép, de nem értem igazán mi eszik rajta annyi gépigényt. Minek kell a pályákra az eltúlzott elemek,pl.: az összetett mozgású csõ vagy mi,egyszerre csavarodik és elõre hátra mozog és egyéb ilyen elemek szerintem feleslegesek. Kissé kicsit sok a lopott elem a játékban. A játék egy ideig élvezhetõ, aztán kezd monotonná válni, talán több lehetséges megoldást kellett volna belerakni és így változatosabb lenne. Uncsi a sok imp benne. Nekik ez nem tûnt fel? Néha jó az AI, de elég ha bebújsz egy lépcsõ alá aztán látható ,hogy mennyire buták és nem a zombikra értem, hanem a többi lényre. Az eltünõ hullákról, meg annyit ,hogy az ID-tõl többet vártam e téren. Akárki akármit is mond a Far Cry jobb a Doom3-nál,(és most úgy gondolok rá, mint az egyik FPS és a másik FPS és nem azt nézem mint lentebb mások) ugyanis végig volt hangulata a Far Cry-nak. Azért nem ártott volna a régi sztorit folytatni, mert ez kissé agyonrágott már a dimenzió kapuval. Az élethû élettér meg vicces, mert minden csak nem az. Érdekes, hogy amikor éppen alig látsz ki a szörnyekbõl hirtelen találsz egy túlélõt az egyik ajtó mögött, miközben meg téged majd agyontaposnak a pokolból jött élõlények. A végén lévõ filmecske elég rövid a 3 CD-s mérethez képest.
INKÁBB DOOM 2
Vigyázzá, Wing nagyon ért a fegyverekhez, kukkants csak a galériájába
Amúgy a Beretta 92FS-be csak 15 db lõszer fér +1 db a csõben (ha így gondoltátok a 16-ot akkor nem szóltam), de az nem igaz hogy a 9X19mm-es lõszer gyenge volna. Az meg végképp nem igaz (legalább is a valóságban) hogy 12 db nagyobb kaliberû lõszerrel több embert lehet megölni, mint 15 9mm-essel. Ez csak az amcsik mániája, hogy minél nagyobb kaliberû, annál jobb. A Berettát is csak azért nem akarták elfogadni, mert nem .45 ACP kaliberû, hanem "csak" 9mm-es. Persze azóta rájöttek, hogy inkább több, de valamelyest kisebb ütõerejû lõszer elõnyösebb.
"12 pöcs lõszer egy tárban, még a szaros berettába is 16 fér:(" - Hát az attól függ milyen kaliberû lõszer, és milyen Beretta. Gondolom a népszerû 92FS-re gondolsz, igen, a kis kaliberû gyenge 9mm-es lõszerekbõl 16 fér egy tárba, de sokkal inkább .40 SW lõszert használnak, amibõl 12 fér. Ha belegondolsz, több embert(vagy szörnyet) ölhetsz 12 db "nagyobb" lõszerrel mint 16 kicsivel.
Azon kéne elgondolkodni, hogy sok embernek miért teccik egy olyan játék ANNYIRA NAGYON, aminek a végig játszásához nem kell agy...
De van, vegyel xboxot azon lesz kooperativ mod, es csak azon!
Szerény véleményem szerint a Doom-ot márcsak a neve miatt is megveszik, és ha csak emiatt költenek a gép fejlesztésére, akkor meg is érdemlik. Nekem nem volt szerencsém nagy felbontásban játszani vele, mert mintha a programot szupergépekre írták volna, ahogy conan írta nem olyan szép mint ahogy reklámoztak, nem is játszottam vele többet 2-3 óránál. A stílusa kétséegtelen jó lett, de folyamatosan ugyanazt csinaltam, mentem és zombit vagy a semmibõl megjelenõ szörnyet öltem és meguntam. Cooperative meg nem mûködik, nincs valakinek ötlete a megoldásra?
Szerintem az érzõdik a játékon hogy két évett késett.2002-ben ez tényleg akkora durranás lett volna hogy mindenki arról beszél, de ma csak jó közepes.Ráadásul Carmack tudta milyen elvárásokkal várják a játékát ezért neki szerintem kompromisszumot nem tûrõ lélegzetellálító grafikát kellet volna produkálnia. Be kell hogy valljam 1024 ben high detailen nyomom, de rengeteg olyan szar textúra van benne amit egyszerûen nem hittem el.Még Low detailben is szar lenne. Ilyen textúrák körülbelül 98-ban állták volna meg a helyüket.Vannak benne jobbak is nem mondom például a saját kezünk vagy a fegyverek se rosszak, de például pixel shadernek nyoma sincs.Ez hogy lehet? 2004-ben ez, pláne John Carmacktól nagyon-nagyon kevés.Direkt nem akarom hasonlítani a FAr Cryhoz, de szerintem tudjátok a véleményemet.
Szvsz itt próbáltak az AvP-re halyazni kicsit, de mégsem akarták "lemásolni", csupán a feelinget elkapni. (ott "éjjel látsz", vagy fáklyázol. persze mindegyiknek megvan a hátránya :-) Szerintem kimondottan király, hogy csak 12 lõszer van a "startpisztolyban". Pont annyira van beszarva az ember, hogy a fele tárat a falba lõjje ne a szörnyre. :-) 16 lõszernél már idejekorán túl lennél Mr. KurvaRondánSzörnyön. A képlet egyszerû: vagy lõsz, vagy világítasz és sikoltozva vered a szörnyet két, mûanyagtokba burkolt duracell elemmel.
De tudtam értelmezni, csak elkezdtem írni, aztán jöttek a gondolatok és nem tudtam abbahagyni :) Bár abban igazad van hogy én nem csak a grafikára értettem a dolgot.
Lehet, hogy nem tudtad értelmezni az írásomat, de azt írtam, hogy sok ember csak grafikailag hasonlítja más játékokhoz. Thief 3 és Deus Ex 2: a legszebb FPS-ek a Far Cry után, ezért írtam.
Amúgy az ID eddigi motorjai mind belsõ terekre voltak optimizálva, de egy kis(???) átalakítással a külsõ területeken is megfelelõ FPS számot fog kiírni a képenyõre(lásd: MoHAA). És a Quake 4 is a Doom 3 motorjával fog megjelenni, ahol azért lesz 1-2 külsõ terep is remélhetõleg.
Az elemlámpa és a fegyverek -viszonylagos- gyengesége szerintem direkt van így. Még azzal sincs gondom hogy az ellenfelek nem tántorodnak meg a lövéstõl, mert a zombi mégiscsak ettõl (is) zombi, de azért egy jobb sebzõdésmodellnek vagy egy-egy leszakadó testrésznek azért tudtam volna örülni.
bakker de gáz a játékban ez a kétkezes lámpa hihetetlen, mért nem csináltak bele éjjellátót, ami folyamatosan merül, vagy akkor már egy doboz gyufa, az még hihetõ mert egyik kezében a doboz másikban a gyufa szál, de így vagy látok vagy nem és akkor lövök a nagy semmibe elég suxx, meg a fegyver tûzgyorsasága pisztolyé nagy lassú shotgun még hihetõ 2 órát játszottam kb., de már ezek nem igazán tetsznek benne, a stukker úgy néz ki mint vmi 70-évekbeli startpisztoly, legalább lehetne olyan tûzgyorsasága, mint ahogy nyomom az egeret meg ez a 12 pöcs lõszer egy tárban, még a szaros berettába is 16 fér:( állítólag nagyon profik kutatásban a cég kicsit le vannak maradva kétkezes lámpa meg startpisztoly. A hangulattal egyelõre meg vagyok elégedve, anyám beosotn mögém majdnem kidobtam a billenytyûzetet az ablakon, jah és szerintem indokolatlanul gépzabáló ez a progi ennyi év fejlesztés után normalizálhatták volna jobban.
A DeusEx2 és a Thief3 azért nagyon más stílus, bár annyiban hasonlítanak a Doom3 hogy számomra kicsit csalódást okoztak, talán a túlzott várakozás miatt.
Nem olvastam vissza az összes hozzászólást, lehet hogy már szóbakerült, de szerintem az ID nagyon eltávolodott a Doom1-2 stílusától. Elöször is ott nagyságrendekkel több szörny volt, gyakran voltak olyan termek ahol szabályos hordák támadtak ránk. A pályák mérete is jóval nagyobb volt (fõleg a Doom2-ben), mind alapterületre, mind tágasságra. Az akkori technikához képest változatosabb építmények is voltak. Ugyanakkor az árnyékoknak nem volt ekkora szerepe.
A Doom3 más. Az elsõ két rész tiszta akció volt, ez már horror-akció. Vannak árnyékok, a szörnyeknek igazi egyénisége van. Például az Imp-et itt utálom, holott annak idején talán a legkönnyebb ellenfél volt. Vannak NPCk, és kaptunk egy igazán szépre és jóra(!) sikerült PDA-t. Viszont végig zavart az a gondolat hogy minek egy ilyen komplex kütyü a Doom-ba? Ez mégsem DeusEx vagy SystemShock, és azt hiszem engem ez kavart meg. Aki régebben szerette a Doomokat az talán egy pörgõsebb játékot várt, ilyen szempontból megértem azokat akik a Painkillert játékmenetre kicsit 'doomosabbnak' érzik mint a Doom3-at. Másrészt viszont amikor elöször megláttam a játék elejét (és nem csak én) felkiáltottam hogy 'Nini. System Shock2', és erre a PDA még rá is tett egy lapáttal. Innentõl kezdve hasonló interaltivitást vártam a játéktól, amit nyilván nem kaptam meg.
Ha visszaolvasom amit írtam akkor jómagam is 4 vagy 5 játékhoz hasonlítom a Doom3-at, és talán nem kellene. Egyszerûen talán úgy adja a legjobb élményt ha csak mindenféle várakozás nélkül leül az ember és játszik.
A grafika szvsz szép. Az elõzetes állóképeken látható karakter-szögletesség normál játék mellet szinte észrevehetetlen (ügyes megoldás), az interaktív LCD panelek olvashatósága a legjobb az eddigi játékok közül. A fény-árnyék, üveg, és hõeffektek zseniálisak. Sajnos a grafikus motor nem mutatja meg mit tud nagy tereknél, és ebbõl a játékból ezt nem is igazán lehet megítélni. Majd elválik.
Ami nekem nem tetszett az a fizika és a játékmenet egyes részei. Úgy látszik a hulláknál a falbaesést és az ütés hatására fellépõ "ugrálsokat" nem sikerült 100%-ig jól megcsinálni. A gránát úgy pattog mint egy gumilabda, pedig egyébként igen jó fegyver. Aztán van néhány apróság: a 'lövés' és a 'use' funkció egy gombra rakása, a csatornából kimászó szörnyek sebezhetetlensége, a semmbiõl kinyíló titkosajtók stb. Persze a fentiekbõl néhányat még más játékban sem sikerült megoldani, csak mégis valahogy úgy vártam volna hogy na majd most (megint ez a fránya elvárás...) Szóval szerintem a D3 nem tekinthetõ következetes folytatásnak, de ezzel együtt szerintem igen kellemesre sikerült darab.
Ja FryCry. Nekem nagyon tetszett az is, de annyira más stílus a kettõ hogy kb annyi értelme van összehasonlítani õket mint a rántott húst a somlói galuskával :) Grafikai szempontból a Doom3 elsõ ránézésre elõremutatóbb, de meg vagyok gyõzõdve hogy még egyik grafikus motornak sem láttuk a teljes tudását.
Tisztelt Hercules!
A te általad hozzászólt mondat stílusa arra enged következtetni, hogy TE jogosítva érzed magad arra, hogy embereket beskatujázz, szelektálj és értékelj egy olyan értékrend alapján - az ember egészére nézve - , hogy milyen játékot szeret, milyen alkalmazást szeret használni. A másik dolog, ami érezhetõ volt a hozzászólásodból, hogy csak az az ember lehet normális, természetes, felsõbbrendû, mint aki olyan játékokat/alkalmazásokat szeret, imád használni, mint amilyeneket te...
Bocsáss meg, de ez jött le a hozzászólásodból, úgy hogy inkább én kérlek rá, hogy többet ne is mondj...
Beképzeld, felsõbbrendûnek magát érzõ, nagyképû megnyilvánulás volt, mely azt jelenti, hogy mindenki más, aki mást szeret mint te, az csak köcsög lehet.
EZEN KÍVÜL semmi mást nem lehet levonni abból, amit és ahogy mondtál.
Kinek képzeled magad?
(Ráadásul kértem, hogy NEM kérek véleményt a mondamdómhoz, erre te ezt mégis megtetted... nincs viselkedés kontrollod? Mert ez probléma! Úgy hogy még 1x: Téged külön megkérlek rá, hogy ne is mondj többet...)
Jó volt az, qrvajó hangulata volt. Sztori nem sok, de valami volt azért. Szvsz korának egyik legszebb FPS-e.
Ne erõlködj. Hiába jártatjuk a szánkat (billentyûzetünket).
A PainKillerben sincs AI, grafikailag sem jobb. Egyszerûen vicces az a játék. Beállsz egy sarokba, pörgeted a késeket és szépen belesétál az összes f@sz szörny, mert buták mint a segg. Semmi eredeti ötlet. (pl: Pajzsokkal védekezõ sceletonok -> RTCW)
A Doomban hangulaton van a lényeg. Ha a pisis korosztály ezt nem vágja, és anyu-apu tárcája bírja, akkor vegyen egy GeForce 6800-as kártyát (meg 2 füldugót :-) és játsza high detailban a Far Cry-t.
Ebbõl is látszik tisztelt emberek, hogy manapság mindenkit a grafika érdekel. Néhány ember kivételével mindenki azzal jön, hogy a far cry meg a painkiller... ugye-ugye a másik 2 grafikakirály. Csak azt nem értem, hogy a Thief 3-at(abban is ötét van...), meg a Deus Esx 2-t miért nem hasonlítssátok hozzá.
Hogy világos legyen ennek semmi köze a konzol fansághoz, /"köztudottan" az még ki sem jött/, egyébként is jó játék fan vagyok és a far cry vagy a Painkiller bejött de ez sajnos nem...hogy egy játék jo e vagy sem , nem platformfüggö amugy sem..
"Attól, hogy valaki konzolos, még szeretheti is, ugyanis tudtommal van XBox verzió is." Ami köztudottan rondább, és ez alapján von le következtetéseket a PC-s verzióról. Továbbra is #202...
Szép és jó, amit leírtál, de nem biztos teljesen fedi a valóságot :)
Attól, hogy nem itthon játszom, még láthatom a fizikát és a grafikát is, de nem szédültem el egyiktõl sem. A játékmenetrõl annyit, hogy alig várom, hogy itthon is kipróbáljam, remélem jobb, mint ahogy itt sokan mondják :))
Attól, hogy valaki konzolos, még szeretheti is, ugyanis tudtommal van XBox verzió is.
Megfigyelhetõ itt és más fórumokon is, hogy a kritizálók többsége vagy csak látta valakinek a gépén, nem is játszott vele huzamosabb ideig mert korán feladta. Szaggat a gépén vagy el sem indul, illetve konzol fan (mint alant is kiderült). Az inges mondás ismert... A #188-as hozzászólásban említett helyzet sajnos egyre inkább jellemzõ.
Most mit idegeskedsz? Én csak a megvalósítást hasonlítottam össze a két game-ben.
"de én a sötétben szeretek játszani. és még sokan mások..."
Kapcsold le a villanyt...sõt a monitort is, és akkor tök sötétben fogsz tudni játszani.
Amúgy nekem Ti 4200-n 2xAA mellett megy simán egy Ti4200-n, ultra quality-ben (2600+ Barton) - jó 40-60 fps körül! Mielõtt valaki hitetlenkedne, kicsit meghackeltem, hogy ultra quality-be ne használja Anizo Filteringet:) Ettõl függetlenül még baromi szép, és tök jól fut.
akko' menjél konzolozni, nem szólj bele olyanba, amit nem gyakran mûvelsz.....