Páncélzat-ra gondoltam én is. Szerencsére a páncélzat a fegyverzet része, így nem túl zavaró a dolog. Ha "tükrös ladik"-nak neveztem volna, biztosan mindenki félreértette volna.
(Az elõbbi három ismételt hozzászólás az Opera miatt van. Nem müxik rendesen, ha választ nyomok.)
Hát olyan konfiggal, mint ami neked van (hozzászólásod végén olvastam) valószínûleg csámcsogva és nagyokat cuppantgatva vártam volna a Doom 3-at :)
Mondd meg merre lax és megyek rabolni. Ez tényleg a te konfigod, vagy csak vágyálom?
szerintem ez a negatív kritika tökéletesen várható volt az id nem a játékból fogja betegre keresni magát, hanem a motor eladásából, de muszáj volt készíteniük egy "technológiai demónak" beillõ rövidke kis játékot, hogy prezentálják a technika képességeit, és azt mondhassák hogy "megveszed a technológiát, ráraksz mindenféle saját texturát, kreálsz egy háttértörténetet és máris van egy tuti sikeres játékod"
az igazán jók az erre épülõ játékok lesznek majd - jövõ karácsonyra...
Szerintem a zseblámpa nagy ötlet, muszáj volt jobbclickre venni a gyakoriság miatt. Tény, hogy a bejárható tér elég lineáris, de a hangulat nagyon ott van. A datapad-okból gyûjthetõ infók, lassan felépülõ jelenetek, nyomasztó környezet: az egész leginkább egy interaktív film. Nem ad túl nagy interaktivitást, viszont sokkal közelebb hozza a félelmet és rettegést, amik a mai hent filmekben inkább már kínosan viccesek, netántán szánalmasak. Az Alien-1 analógia szerintem ott van, igazi psycho :).
Tegnap szereztem meg a jatekot.. ell kesztem jatszani egy haver ult melletem..ell jutok egy reszhez, ahol egy halot zombi van...de hopa...mi.....hatra ugrom, egy reflexbol, veletlenul meg nyomtam a haveremet is a job oldalomon, szegeny hatra eset, o is halalra ijedve, persze vilam gyorsan a halot katona zombi eletre kelt... a grafikaja gyonjoru , erzodik a fem textura, a hangok ijesztoek, a szornyek szornyen gyonjoruek.. A LEGENDA ELETRE KELLT!!!
doom 3 a doom 1 remake je, tehat nem akart lenni egy komplex rpg s, storys jatek.. nem akart lenni egy splinter cell komplex story.. nem a doom 3 akcio, felelem , adrenalin, klausztrofobias erzelem, es hihetetlenul gyopnjoru grafika..sokkal szeb mint a far cry spriteos fu szalokbol allo pajaji, meg a kis komandos kis emberek jarta bahamai szigetek.. a DOom ot csak azok jatszak akik Szeretik a doom stilust... AKCIO SZEPSEG ADRENALIN ... egy szo mint szaz.. KIBASZOTUL JOOO! de ez mar ket szo
"hátadmõgételeportáló szörnyek"
Ez spec szar példa... HL elõtt is volt fps, aohol mögötted jelent meg a monszter, miután átmentél egy triggeren, és nekem nagy hirtelen a legelsõ ami ilyen eszembe jut az a doom1 ...
Én pl azt hiányolom hogy nem robbannak fel az ellenségek ha belelovok raksival. Vagy lehetne többféle elünése a szörnyeknek. Ne csak elégjenek...
szvsz a játék jó, 1 végigjátszást megér. Szerintem nem állok neki megint . A multija meg pocsék.
Nem hiszem, hogy Karmakk ennyire képes csak 4 év alatt. Egy csomó jó ötlet lenne még. Reméljül lesz hozzá pár fasza mod, és akkor nem kell uninstall. Persze egyzser megéri végignyomni.
Ezzel 1etértek, és hozzátenném : Mi a faszért csak IMP(az a basz szörny, ami piros tûzgolyót lõ ki) van egy csomó? Kurvára idegesítõ, rengeteg van belõle, pedig van más egyéb is. Például lehetne több pók, ami settenkedik utánad... Ezenkívül ami idegesít, hogy láncfûrésszel nekimegyek egy dobznak, és szikrázik. Hát vicces. A Painkiller ebben is jobb volt. A textúráról ne is beszéljünk. Maga a Doom3 motor elmegy sztem (persze ha lesz hozzá normális fizika), de ez a gém nem lett vmi jó. A silent hill félelmetesebb, hangulatosabb. Amúgy sztem egy csomó ötlet lopva van : ezek a csúszó-mászó izék a falon (S.H.), hátadmõgételeportáló szörnyek (Half-Life), stb... Ui : Mé nincs a fegyvereknben másodlagos tüzelési mód?
áá Skyline te írtad akkor a doom3 forumba is a 6-7 féle fölborulást:))) igaz, hogy érdekesen tudnak esni, de attól még rongybabák. picit meglövöldözöd és rájössz.. az elemlámpa meg annyira nem zavaró. ilyen és kész. végülis ez csak játék. nekem így jobban be is jön, hogy csak lámpázni lehet. más para úgyse nagyon van benne. így legalább odébb lehet ugrani míg stukerre váltok. de egyébként nekem se tetszik annyira. egy idõ után már nagyon egyhangúvá válik:( néha nyomogatom, majd egyszer végig is viszem, de messze nem ez a legfõbb dolog ami miatt a gép elé ülök. ami a brutál fizikát illetti, én is olyasmit vártam volna legalább a beharangozások alapján, hogy ha pl akár robbantok egyet, akkor elszáll ez-az vagy meghajlik a vasajtó vagy mit tom én. ez ami benne van, nem nagy cucc.
Nekem ez akkor is tetszik. He Wing amint szólsz, hogy meg tudod szerezni viszem a 3 CD-t
Ahhoz képest hogy milyen brutál fizikáról beszéltek...
Hát, kb egy orát toltan, oszt uninstall.... Szerintem az év égése lesz.Sötét, alig látni valamit,béna mozgás,ellenfelek tök gagyi, hörgés, totyogás:)))lámpa ökörség..nem lehet használni. A sebzés: a gépfegyverrel fél tár kell, a pisztollyal elég 3..:)))))gyenge.. baromi jo a kép, meg a hang..de semmi több...ennél még a painkiller is jobb :))))
A képernyõfotók elég sötétek lettek, jó lett volna, ha villany fel lett volna kapcsolva :)
Nekem Geforce2-õvel megy , normálisan fut amíg be nem érek egy másik szobába vagy helyre , elkezd tölteni utánna megy simán , de ugyanez elõrõl kezdve mindíg.Kéne még 256 ram a gépembe.Amúgy is alapból 256 van benne.
Lopott hl2 béta szarrá volt scriptelve, ez párszor már elhangzott, stalkert meg 2005 elõtt ne is várd.
Még egy kis hiba, hogy az inventory-ban van scroll gomb... egész pontosan 12 fegyver van a zseblámpát is beleszámolva...
Apró hiba a cikkben továbbá hogy a játék para szintje a Suffering vagy az Alien Vs Predator játékok szintjén messze nem hozza... Valamint ha már ennyire dícsérjük a grafikai motort meg a hangokat azért meg lehetne említeni hogy: A játékban található fizika gagyi...Az elenfelek max 5-6 féleképpen dõlnek ki és ezek közt nem 1 idióta póz van..Gyakran égbenyúló kezekkel,lábakkal..:) A minimális gépigény is hagy némi kívánnivalót maga után mert egy 1.5-re húzott tuacerkán gef4ti-al high-on 1024-ben szépen fut a prog ajtónyitásoknál néha swappal és ritka helyeken apróbb szaggatással... A sokat emlegetett fény árnyék hatásokat sem tudom forradalmiként említeni a thief3 vagy akár a Silent hill 3 után...Vannak azokhoz képest extrák a fényárnyékban de vannak alulmaradások is (például tükörbe lámpával világítás)... HJa és ami a cikkíró szerint nagy ötlet a zseblámpa a játékban idegesítõ kellékként lép fel mivel kommandósunk nem bír egy zseblámpát és egy pisztolyt egyszerre tartani...Vagy a fegyverünk van elõl vagy a lámpa...Totál sötét helyen vagy a lámpával püföljük az ellenfelet vagy elrakva a lámpát összevissza lövöldözünk... A mesterésges intelligencia is hagy kívánnivalót maga után elég erõsen..Az ellenfél a fedezékbõl tüzelés fogalmát ismeri mást nemnagyon...Ha elbujunk elõjön befut elénk és kb 5 mp-es habozás után hajlandó lõni NORMAL játékfokozaton... Szóval akárhogyis annyira nem lett ez a játék egetverõ durranás...Kétségkívül most trónrakerült letaszítva a farcry-t (bár ott az MI a hatalmas terep a jármûvek azért erõsen ottvannak) de a HL2 annak idején állítólag ellopott beta-ja ennél MÁR többet mutatott fizikában és az emberek grafikájában + mi-ben....Valamint a Stalker is jön...Szóval valószínüleg ez nem lesz hosszú trónon ücsörgés:)
Apró hiba a cikkben: a HUD ismertetésénél az nem fegyverzet, talán inkább Vért, vagy pajzs, vagy nevezzük aminek akarjuk, de fegyverhez az égadta világon semmi köze, mintahogy a vitalitásnak sincs a stamina-hoz.
Azért csak nem hazudtolta meg önmagát az ID. A Doom3 sötét, zöld és barna. Hogy egy Radeon 7000-esen hogy néz ki, azt már nem is említem, hiszen speckó szerint ez kevés hozzá (valóban)...
Azt mondja a cikkíró:"Mióta a mozikban láttuk a Bolygó neve: Halál-t, azóta halvány gyanúperrel élünk minden egyes ügyben" hát szerintem ez annál is brutálisabb.