goblin városban található barlangba, ahol a Phase spiderek vannak? Engem 4-es szinten úgy elpicsáznak, hogy ihaj.
#724: közben meglett, "megszereztem" öt is. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.08. 14:06:04
Nem tudom, hogy másnak mi a véleménye, de nem nagyon jönnek be a csapattársak. Egy klasszikus LG paladin pl. el nem tudom képzelni, hogy együtt kalandozna: Astarionnal, Karlach-kal, Lae'zel-lel, Shadowheart-tal, Mintharával pláne nem, de még Wyll is necces, mégiscsak egy démon szolgája. Lényegében az Act 1 90%-ában nem is lenne egy csapattárs se, akit megtűrne maga mellett, legfeljebb Gale.
Lementél a legaljára is? Ahol felélednek az undead scribe-ok és rádtámadnak? Ott nyílik egy rejtett fal mögött egy szarkofág, abból mászik elő.
Astarionra gondolsz, aki ilyen fél-vámpír izé? Az a játék legelején, még a lezuhant illithid hajónál van. Withersre gondolsz? Az nem csapattárs, csak a campben lesz és respec-kel téged. Őt szintén a lezuhant hajónál, a templom dungeon alján tudod összeszedni.
Közben megtaláltam, Party Limit Begone a mod neve, singleben biztos, hogy müködik, jelenleg hat fös a csapatom, azért csak ennyi, mert ennyit találtam eddig. :) Azt az undead csávót hol tudom felvenni a csapatba? Nem tudom a nevét sajna. Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2023.08.08. 10:32:50
Ez annyira igaz, hogy a DOS2 megjelenése után, de még a BG3 megjelenése előtt kijött vagy 3-4 féle DOS2 változat: definitive edition, current gen konzol verzió, switch verzió, ios mobilverzió (utóbbi 2021-ben). Ez, plusz ezek támogatása, meg a mai napig tartó eladások minden platformon szintén finanszíroznak egy céget.
Nem dolgozott rajta végig 400 ember, sem a projekt elején, sem a végén. Mindig van egy le és felfutás. Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.08.08. 08:53:45
Szerintem előbb-utóbb lesz mod, ami ezt megengedi. Gondolom balance okok miatt, az egyes ellenfelek úgy lettek balance-olva, hogy 4 fős parti legyen a játékos irányítása alatt. Nem hiszem, hogy performance lenne az ok, mert vannak olyan encounterek, ahol 10-20 karakter mozog, harcol egymással.
Egy kérdés: miért csak 4 fös partink lehet? Olyan jó volt BG1-ben meg a 2-ben, hogy 6 fös csapattal mehettünk. Itt is örülnék neki nagyon, 4 fö az kevés. :(
Amikor valamelyik karakter a partybol eleri a max 4 inspirationt utana mar nem kap tobb inspirationt de kap xp-t helyette, innen az elteres a karakterek xp-je kozott. Nekem a partyba az inspiration 7-4-5-7, nyomsz egy P betut es megszamolod a tieidnel mi a helyezet.
AAA blockbuster játékokat hasonlítasz egy izometrikus party alapú rpg-hez. Nem nagyon értem itt az érvet. Mert a Naughty Dog játéka méregdrága volt, azért akkor a Lariané is az? Mihez áll a BG3 közelebb, a Horizon Forbidden Westhez vagy a Divinity Original Sin 2-höz? 200 millió vs 4.5 millió. De lehet nézi a PoE2-t is akár példának.
Nem gondolom, hogy 4.5 millió lett volna a BG3, de az hótziher, hogy nem is 200 millió volt. Erre kb az életem fel merem tenni. Tippem: 60-80, max 100m. Utóbbi is már 20-szor drágább, mint bármi, amit a Larian eddig csinált. És a BG3 - bár remek játék - nem 40-szerese a DOS2-nek semmilyen téren sem.
"Így tehát mindenki értesülhetett róla, hogy a Naughty Dog közel 200 munkatársa nem kevesebb mint 220 millió dollárból hozta össze a The Last of Us Part II-t. Hasonló összeget emésztett fel a Horizon Forbidden West is, a Guerilla Games színeiben mintegy 300-an dolgoztak a nyitott világú akció-szerepjátékon, melynek büdzséje 212 millió dollárra jutott."
"200k sornyi szoveg van talan"
Ez valóban nem kevés, de nem szabad elfeledkezni, hogy a Larian a DOS2-nél 74 000 sornyi szöveget csinált, voice overelt stb. Na, 74 ezer az nyilván kevesebb, mint 200 ezer, de a DOS2 budgetje nyilvános adat, ellentétben a BG3-mal.
"Ennek a budgetnek minimum a fele marketing volt, a maradék a fejlesztés meg a VA actorok meg lip synching stb."
Tovabbra is csak tippelgetek, laikuskent, szoval kibicnek mindent szabad :) De, a BG3-ban a 170 oranyi "mozibol" az osszes sztorihoz kothetot mo-cappal vettek fel (PitStop kulso studioval kooperalva), es csak a random vagy rendszeresen ismetlodo encountereknel hasznaltak fel ujra korabbi felveteleket. Nem keves penzbe kerult ez sem, nyomta a budzset kemenyen. Illetve, ami a szoveget illeti, mar nem emlekszem a pontos szamra, 200k sornyi szoveg van talan? De arra igen, hogy kb duplaja a FO4-nek es minden korabbi rpgnek (Skyrim, Witcher, ME, stb.) es akkor itt a main karakter meg nem is beszel.
Nagyon ambiciozus projekt ez, es nem hiaba adtak ki 3 eve, hogy kapjon egy kis "tokeinjekciot" a folyamat. (kapott is) Siman lesz ez 150+, szerintem. De, benne van a pakliban, hogy rosszul tippelek es 100 alatt maradtak. Hatha kiderul egyszer.
Hát ha a 150 millát elosszuk 60-nal (amennyibe kerül a játék) akkor 2,5 millió darabszám jön ki (ha jól számoltam, akkor ennyi kell hogy nullára jöjjön ki), az nem olyan sok annyit eladnak simán. illetve már eladtak az E.A-nak köszönhetően, ha igaz amit korábban írtatok, hogy már elment 3 millió kb. Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.08.07. 16:51:25
A 120-150m is nagyon sok pénz. FO4 volt annyi, ami masszívan triple A. Ennek a budgetnek minimum a fele marketing volt, a maradék a fejlesztés meg a VA actorok meg lip synching stb. És a FO4 egy masszívan AAA mainstream játék, a BG3 szerintem meg nem. Arról nem is szólva, hogy nem volt tizedannyi marketingje sem, mint egy FO4-nek. LA-ben egy egész épületet kékre festettek a kedvéért, hogy minden E3-ra érkezőt ez fogadjon, de gondolom Conan O'brien se 100 dollárba került.
Remélem egyszer nyilvánosságra hozzák a számokat, de szerintem a 100-at sem érte el. 100m az masszívan AAA budget, annak is a felső része. 200m az a felső 1% ára. Ha tippelnem kéne úgy 50-80m körülire tenném. Ezzel máris drágább lett a játék, mint a legdrágább Tomb Raider a trilógiából, ez nem aprópénz.
- EG: Would you call it a triple-A game now, at this point?
- Walgrave: Yes. I think, for instance what you've seen, with the lip-synching and the cinematics, the motion capturing that we're doing - I think you're still seeing it in "raw" form. But we do know what it can be, and we have again hired a couple of guys with a lot of experience. The cinematic producer and the cinematic director come from Telltale. This is what they've been doing for the last five, six years. They know what they're doing, they know what to request from the team that hasn't done anything like this before. So, if you see that - and if you see all the technical stuff that has gone into our engine - I would call it a triple-A game. It has a triple-A budget, has a triple-A team by now, and I think that is our aspiration.
Még mindig ezen rugózok: Fallout 4 150 millióba került úgy, hogy 420 fős brigád dolgozott rajta bethesdánál és egy vagyont költöttek marketingre. Conan O'Brien show-jában szerepelt, Los Angelesben az E3-on egész épületet leplakátoltak neki, külön rendezvénye volt, Amerikában főműsoridőben mentek a tv reklámok stb. Ez sem érte le a 200 milliót.
Szerintem nyereséges lesz az már a konzolos megjelenés előtt is.
Nalam ott van meg a JA3 is, mint ev egyik meglepetese a sok erotlen es gagyi spin off es "folytatas" utan vegre egy minosegi darab. :)
Jo ev ez, na :)
#693 Tippelek, de ezek szerint olyan 4-5 millio eladas utan mar pluszba fordul a dolog, es ahogy kinez, az EA-ban mar meglett a fele, az elso heten meg lehet PC-n osszejon a masik fele (a Steames es gogos jutalekkal egyutt). Konzolon mar a profitot termeli szeptemberben.
A létszámot nem tudod egyben átfordítani a játékfejlesztés költségeire. A Larian ma is csinál pénzt a DOS1-2-ből, ma is vannak eladások, azokból jön be pénz. A DOS2 budgetje 4.5 millió euró volt, pedig a Larian akkor 130 fős cég volt és a játék összesen 7.5 millió példányban fogyott 5 év alatt. 130x60 ezer dollár az önmagában már több, mint az egész budget ...
A te számításod szerint már rég becsődöltek volna, ehhez képest nyereségesek voltak, a legfrissebb adat, amit elértem, az 2020-ban 6 millió euró adózás utáni eredményt mutat ki, ami nem kevés egy ekkora cégnél.
Csak a 400 alkalmazott fizetése 5 évre ~120 millió dollár (átlag bruttó 60 ezer dollár/év/fő). És ezután adóznia is kell a cégnek. Aztán ott a cégfenntartás ami szintén sok pénz (ezt nem tudom megbecsülni, mert nem tudom hol, milyen körülmények között dolgoznak), esetleges juttatások, céges autók, stb stb. Szerintem - függetlenül attól, hogy volt-e máshonnan bevétel - 200 misi a minimum. És még nem is beszéltünk a külsős beszerzésekről, mint szinkronszínészek, zeneszerzők, stb.
És ugye a Hogwarts egy óriási IP része, a Harry Potter IP jóval nagyobb és több embert hoz be, mint a DnD vagy a BG.
És igen, 2023 jó év lett. Minden hibája ellenére most jött ki a Diablo 4 is, Hogwarts is, Jedi Survivor is, Resi 4 is, a BG3 és a Starfield mellett. Ez nem mind rpg, de mindegyik jó játék. Sőt, akinek bejön, annak ott volt az új Zelda is idénre.
A DOS2 total budgetje 4.5 millió euró volt a Larian szerint. Szerették volna, ha 3 millió alatt marad, de kicsit túlmentek rajta. Teljesen kizárt a 200 milliós szám, az egy TLOU-ra vagy egy RDR2-r vagy Horizonra van mérve. Én még a 100-at is eltúlzottnak tartom. A DnD licensz annyira nem drága dolog, meg nyilván eladási szám arányos. Nagyobb a projekt, mint a DOS2, ez nem vitás, de nem 50-szer nagyobb ... A DOS2 2019-ig 7 millió példányban fogyott el. A BG3 szerintem már idén megelőzi ezt.
Két és fél millió példány elkelt 2 hónappal a megjelenés előtt. A launch hétvégén 810 ezren is játszottak egyszerre, csak a steamen, más platformot nem is nézek (és nézem kéne mert pl én is GoG-on vettem meg). A legjobban eladott korábbi játékuk, a DOS2 az egymilliós eladási határt a megjelenést követő 2. hónapban érte el. A BG3 a megjelenés előtti 2. hónapban már két és félszer ennyi példányban elkelt. És a DOS2 masszívan nyereséges volt a Lariannak. Nyilván nem kellett DnD licenszt fizetni, de pl. voice acting meg a fejlesztők ugyanúgy pénzbe kerültek és ugyanúgy tele volt vele a játék.
Megint: csak összehasonlításképp, 2015-ben a Witcher 3 nyolc nappal a megjelenés előtt 1 millió példányban kelt el. Ma 50 millió eladott példánynál járnak.
A Hasbro számításai szerint (övék a DnD licensz) a BG3 5-10 évnyi teljes filmbevételnél többet fog csak nekik hozni csak a licenszdíjon és GOTY jelölt lesz idén. Ehhez adjátok szépen hozzá, hogy a Larian független kiadó, magyarul nem kell osztozkodnia a bevételeken egy kiadóval, cserébe maga finanszírozta a saját játékait.
Mindezt összevetve már most 100%, hogy nyereséges lesz a játék. A kérdés, hogy mennyire lesz nyerséges. Egy fantáziavilágban él az, aki szerint ez nem lesz olyan szinten masszívan nyereséges, hogy én már konkrétan attól félek, hogy ez megárt majd a Lariannak, ahogy a CDPR-nek is megártott a W3 nyeresége. Lásd CP2077 launch.
Steamkommenteket én inkább nem minősítek. Maradjunk meg komolyak. Utoljára szerkesztette: lwb, 2023.08.07. 08:17:26
En speciel azt mondom, hogy az EA+PC elso havi eladas visszahozza a budget nagy reszet, a szeptemberi konzolos szamok meg mar profitot termelnek. De, ez is csak tipp.
Csak tipp, nyilvan, de addig csak sejtettuk, de a MSvFTC ota pontosan tudjuk, hogy kb 200-230 koruli budzsevel mennek a TLOU2/Horizon/stb AAA jatekok fejlesztesei, ez sem lehet sokkal alatta. Mivel Swen sajat cegerol van szo, valoszinuleg ezert is rakta ki Earlyre a jatekot 3 eve, hogy kapjon egy kis segitseget a fejlesztes menet kozben is.
A karakterek lemaradnak a fejlődésbe nem egyszerre lépnek szintet az szívás.
A játék minimum 200 millió dollárból készült (ebben csak a cégüzemeltetés van (bérek, rezsi, stb)). Ez 70 milliárd forint. Meg ott a többi, amiről nem tudunk/tudok, mint marketing, adók, outsourcing, stb.
Plusz marketing, plusz a regular mellett egy-ket "A" szinesz gazsija, akik szinkronizaltak (JK Simmons, Jason Isaac).
De, vissza fog jonni, az early access alatt eladtak majdnem 3 milliot, most az elso heten szerintem ezt megduplaztak, es meg nincs vege, jelenleg masodik legtobbet elorendelt jatek a Sonynal. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.08.06. 22:03:25
poénból kiszámoltam, 500.000 fizetéssel, 16 200 000 000 jött ki 6 évvel, de nincs benne a rezsi, meg ilyesmi, csak a fizu
Beszoroztam. Belgiumban az átlagbér 3700 euró, ezt felkerekítve mondjuk 4000 euróra, és ha azt vesszük, hogy mindenkinek ennyi a bére, a takarítónak, a portásnak és a konyhásnak is, ez a játék könnyen lehet, hogy már most nyereséges. Ezt az irodabérlés dolgot meg nem teljesen értem többen említitek. Honnan tudjátok, hogy nem saját tulajdonban dolgoznak, és bérelnek? Van még egy nagyon fontos érv amellett, hogy ez jó üzlet. A kiadók nem jótékonysági egyesületek. Ha nem lenne megtérülő, akkor nem csinálnák.
A huszonnégymilliárd az nem csak nekünk tűnik soknak, hatvan millió euró. Akinek ez nem sok, az tud valamit, ossza meg velünk is, hogy mi a titka! És ez csak egymillió eladott példány, emellé még jönnek a DLC-k, stb. Nyolcmilliárdan laknak a Földön. El lehet adni egy-két millió példányt (A DOS2 két hónap alatt érte el a milliós eladást.). Ezt a fizetés dolgot meg ne misztifikáljuk túl, akik a stúdiónál dolgoznak bért kapnak, és nem sztárgázsiért vagy sikerdíjért dolgoznak. Ez nem úgy van, mint a hollywoodi produkcióknál, hogy milliós gázsikat fizetnek ki.
A 24 milliárd az csak nekünk hangzik soknak, bagó az üzletágban, valószínűleg a párszáz emberke fizetését sem fedezi, akik a stúdiónál dolgoznak. És akkor még ott vannak az irodák, amiket fenn kell tartani, a befektetők akik részesedést kapnak a bevételből stb.
De most miért rakta be kétszer amit írtam ? Kész ez az oldal...XD
Legyen mondjuk egymillió eladás globálisan, 24 ezer forint árat figyelembe véve. Hát ez barátok közt is huszonnégy milliárd forint. Egy pillanatig nem aggódnék amiatt, hogy nyereséges-e ez a projekt.
Egyébként teljesen igazad van abban amit leírsz, a magunkfajtáknak, meg az utóbbi évek AAA-nak titulált sz@rjai között (tisztelet a kevés kivételnek) ez a game maga a csoda, de én még várnék ezzel a kijelentéssel egy pár hónapot hogy tényleg megéri-e ilyen játékokat csinálni, MerlinW kollégával egyetértve : A hírverés miatt sok olyan macskajancsi is megvette ezt akit igazából a közelébe nem szabadna engedni, és megy már a nyervákolás is erősen, hogy "mi ez a sz@r"...
Én remélem igazad lesz, de a mai gamertársadalmat ismerve...
Így 20 év után végig kéne már tolnom az első kettőt... Mindenféle formában megvan az összes, de valahogy soha nem szántam rá az időt...
Egyébként teljesen igazad van abban amit leírsz, a magunkfajtáknak, meg az utóbbi évek AAA-nak titulált sz@rjai között (tisztelet a kevés kivételnek) ez a game maga a csoda, de én még várnék ezzel a kijelentéssel egy pár hónapot hogy tényleg megéri-e ilyen játékokat csinálni, MerlinW kollégávak egyetértve : A hírverés miatt sok olyan macskajancsi is megvette ezt akit igazából a közelébe nem szabadna engedni, és megy már a nyervákolás is erősen, hogy "mi ez a sz@r"...
Én remélem igazad lesz, de a mai gamertársadalmat ismerve...
Vannak kisebb problémák a játékkal az igaz, de a károgókkal nem érdemes foglalkozni. Közepes gépen játszok, high grafikán és elég jól fut. Egyedül a töltési idő, ami zavaró, de ez már a DOS2-ben is így volt. Nehéznek viszont nem mondanám. Aki meg tacticianon kezd úgy, hogy fogalma sincs a mechanikáról, az meg is érdemli, ha a játék szivatja. Futottam bele pár zavaró bugba viszont: pl. felszedtem pár csapdát, elmentettem a játékot és amikor visszatöltöttem, felrobbant a már felszedett csapda a karakterek alatt. Szintén zenész, amikor elkezdem hatástalanítani a csapdát erre a companion belemászik és robbant. Az útkeresés DOS2-es és volt hogy az egyik csapattag "elveszett", mert valamiért felment egy kis ház tetejére és csak manuálisan lehetett onnan lehozni. Futottam még bele olyanba, hogy a táborban nem tudtam kinyitni a központi ládát csak miután kimentem és visszamentem. :) Ezek a problémák max néhány kellemetlen percet okoznak, de a játék minősége Simán kárpótolja az embert ezekért zavaró momentumokért, amiket úgyis kijavítanak majd.
"BG3-ból kb 4-5 millió példányt kell eladniuk hogy nullán legyenek"
Csak az early access 1 heteben eladtak 1 misit, majd a kov. 3 evben az EA alatt 2.5-3m darabig meg sem alltak. A megjelenes ota eleg komoly hatszele van a sajtoban, plusz az ertekelesei is egesz komolyak, biztos, hogy ez a szam minimum duplazodik PC-n, es akkor a konzolos premierrol meg nem is beszeltunk.
Viszont a fejlesztes koltsege szerintem sokkal magasabb, mint azt gondolnank, igy aztan a fene sem tudja, mikor jonnek ki nullaszaldora es mikortol termel hasznot majd a BG3.
Ebbe lehet változtatni, de normálon is vért izzadsz benne. Ezzel tolom én is, találtam valami kutat is lementem azt a pókok kinyírtak mint a huzat.
Mi a helyzet a nehézségi szinttel, menet közben tudom változtatni? Divinity Original Sin mindkét részével megjártam, mert menet közben túl könnyű lett egy idő után, de nem lehet változtatni, csak modolással.
Hát nem tudom, lehet azok csak trollok, amúgy láttam én is, volt vagy 2 woke topic már az első oldalon. Ha az lenne amit írsz, akkor nem állna 95%-on a legutóbbi 30 nap szerint (amúgy 91%-on áll össz).
Amúgy nem tudom mennyire pontos, de a játékos adatoknál 5-10 millió közötti eladott darab van..
Senki sem mondta hogy nem lehet csinálni, azt viszont igen, hogy többnyire nem éri meg. BG3-ból kb 4-5 millió példányt kell eladniuk hogy nullán legyenek, amire személy szerint nem látok sok esélyt, lévén igen réteg stílus a crpg. Elég csak megnézni a Steam fórumot (tegnap egy rossz pillanatomban ránéztem és kiosztottam pár pofont xD), még azok a zoomerek is, akik megvették sem értik mit kaptak. 90% ott sír hogy nehéz, lassú, szar. És persze a legnagyobb problémájuk a játékkal, hogy túl woke, hogy szar a karakter kreáló, stb. A játékról kb egy szó sem esik, mert a tutorial-on elhasalnak :)
Rongyossá játszottam az első két részt, act 2-ben vagyok a bg3-ban (nem kapkodom el, meg jó hosszú is a játék) és eddig volt azt hisztem talán kettő hivatkozás az előző részekre, mindkettő inkább csak olyan poénos kikacsintás, amit szerintem azok fele se vesz észre, aki 20 évvel ezelőtt játszott az előző részekkel. A játék vége lehet, hogy ettől eltér. De ahhoz meg tele az internet ilyen összefoglaló videókkal, amit meg tudsz nézni 20-30 percben.
Nem kell, anelkul is elvezheto, teljes es szorakoztato. Viszont van rengeteg olyan kikacsintas vagy komolyabb kapcsolodasi pont, amikor a regi jatekok ismerete megkonnyiti a dolog megerteset (es surubben labad konnybe a szemed) :)
6 évig csinálták. A biovare nem tudom mennyit tolta 2003 tól.
Még csak annyi kérdés, hogy kell ismerni a játékhoz az előző két részt? Sosem játszottam velük.
Am kíváncsi vagyok h mennyire jön be nekik anyagilag, kb 400 ember dolgozott rajta kb 4-5 évig, ha jól tudom ? ( nincs kedvem utána googlezni most) Ez azért elég sok pénz, gondolom elég magas a fizetésük is..
Én is kinyitottam a szarkofágot csak nem tudtam hogy csapda azt ki is nyírt. Az éjjel is eléggé megszívtam mikor a börtönnél kiakartam nyitni az ajtót. A küldetést adó fickó is közte volt azt megöltem. A nagy csata után tölthettem vissza.
Ha valaki legközelebb azt mondja, hogy ma már nem lehet olyan játékokat csinálni, mint régen, amelyek single playerek voltak, tele tartalommal, jó történettel, egy rakás választási lehetőséggel, igényes grafikával és jó történettel, akkor annak csak mutassuk meg a BG3-at és hogy mekkorát megy, pedig egyelőre még konzolra ki sem jött.
Megy ez, ahogy régen is ment egy BG2, PS: Torment vagy KOTOR vagy Arcanum vagy Fallout 1-2. Csak el akarják az emberekkel hitetni, hogy ma már nem lehetséges ez, mert több pénzbe kerül egy játék elkészítése, meg változtak a fogyasztói szokások. Bullshit. Hazugság. A BG3 csak elővásárlásban és csak steamen 2.5 millió példányban fogyott, megjelenés utáni számok még nincsenek is. Ebben én benne se vagyok, mert én gog-on vettem meg pl. A steamen a második legtöbbet játszott játék, megelőzi a DotA-t meg az Apex Legends-et, csak a CS van előtte, ami egészen elképesztő. Single player CRPG nem szokott top10-be se beleférni. Ha valami jó és igényes, azt megveszik a játékosok, az óriási anyagi siker. A kiadók szeretnék, ha elhinnéd, hogy ma már muszáj a MTX a játékba, meg muszáj a grind meg a paywall meg a loot boxok. Hogy az jó játékmenet, ha 20 órát grindolsz +10% stat boostért. Hogy remek szórakozás uigyanazt a 4-5 pályát játszani napokig. De ahogy 2015-ben a witcher 3 világcéget csinált a garázscég CDPR-ből, úgy a BG3 most szintén megmutatta, hogy ez nem igaz.
Kösz, ezt is felfedeztem már, csak én a DeepL telepíthető változatával.
Amúgy van még más megoldás is ha nem értesz annyira angolul, pl képfordító, kijelölöd a szöveget, és felugrik egy ablakban a lefordítottja, pl Crow trasnlate, vagy screentranslator: https://github.com/OneMoreGres/ScreenTranslator meg hasonlók, meg amit nemrég találtam a mort:
https://github.com/killkimno/MORT ez olyan h nem kell kijelölni semmit, felismeri ha megjelenik valami írás a képernyőn, és kijön felette vagy ahol beállítod a szöveg magyarul, de még nem volt annyira időm tesztelni... Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2023.08.05. 19:50:56
Pont oda húztam bele, ahol a Paplovag azt mondja, hogy gépi magyarítás, ezért van benne hiba. Azért nem tűnik rossznak, ráadásul ahogy nézem, elég gyakran frissítik. Azt hiszem holnap megveszem a játékot.