Nem lesz gond, megtalálja. Modsorrend-rendezõ, talán a legjobb, mert rengeteg modra kitesztelték és online adatbázisból dolgozik. Tök automatikus. Feltelepíted, futtatod (a GUI-val könnyebb dolgod lesz) és sorbarendezi a modokat, tehát kevesebb lesz a conflict, ami a fagyásokat, beragadó küldetéseket és hasonló csúnyaságokat okozná. Ha teszel föl új modot, akkor újrafuttatod. Van a könyvtárában a "docs"-on belül szép, összefoglaló leírás hogy mi ez és hogy mûködik, olvasd el. Olyan sokat én sem tudok segíteni, ugyanis kézzel modolok, nem használom rendszeresen, csak kipróbáltam. De sokan dícsérik.
Minden kívülrõl hozzáadott tartalom mod, úgyhogy ez a Yesmin is. Alaposan elolvasod a modhoz mindig mellékelt readme-t, és megtudod hogy mi, merre, hogyan, meddig. Ha nincs a modhoz legalább egy minimális readme, akkor nem is érdemes vele foglalkozni.
Nem kell pü-kkel bombázni, látom a topikot, ha tudok és akarok, válaszolok itt. Ez talán többeknek hasznos is.
Föltelepítettem a C-meghajtóra.... Remélem, ez nem lesz gond, mert a játék nem ott van. Nem tudom, mi ez a program. Nem tudom, mi célt szolgál. Nem tudom se kezelni, se használni. Nem kellene, hogy automatikusan csináljon valamit??????????
Yesmin nem mód, hanem egy hozzáadott önálló karakter, aki tud segíteni a harcban és a kalandokban. Állítólag lehet vele mást is, de errõl nincsen tudásom, sem információm, és nem tudom, mi kellene azokhoz még...
BOSS. Ez a neve. Ha gugliba beírod hogy "boss oblivion", ki is dobja a megfelelõ oldalt: http://boss-developers.github.io/ "Load order sorting for Oblivion, Skyrim, Fallout 3 and Fallout: New Vegas"
Sajnos nem találom, pedig - ha minden igaz - föltelepítettem a játékba. Nem tudom, hol keressem. Corrolnak a környékén sincsen még... Igaz, nem régiben kezdtem újra a játékot. Nem tudom, hogy szinthez van-e kötve a randevú? Azt sem tudom már, kell-e hozzá valami pótlólagos, vagy utólagos, vagy csak simán mellékes kiegészítõ, amitõl persze megint fejjel megyek majd a falnak, vagy lábbal a számítógépnek. A partnereket föltelepítettem. A barátok és szeretõket szintúgy. Más egyébrõl nem tudok, hogy kell-e?
Vagy csak türelmetlen vagyok? Nem tudok. Azzal a karakterrel sok kemény harcban volt a karakterem, számítani lehetett rá, és együtt fejlõdtek. Minden marhaságban partner volt.
Most meg se híre, se hamva...
Háááááááááááááááááááááááááát.... Azért köszönöm...
Egyébként eszik? Isszák?? vagy a falról kell kávéskanállal lekaparni???
Ha egyiket sem, akkor bármiféle más, érdemleges - kizárólag Magyar nyelvû - építõjellegû jó tanácsot szívesen veszek és megfogadok.
Sziasztok! Akad némi Gondom a betöltési sorrenddel. Mert ugye nagyon nem mindegy. Létezik-e valamiféle általános rendezõelv a kiegészítõk betöltési sorrendjét illetõen? Csak azt tudom, hogy a Reszketõ szigeteket mindenféleképpen a Magyarítás és a Magyar-javítás után kell elhelyezni.
Hanem a többihez - nem értek.
Most pld. a Csatakürt kastélynál vagyok,ahol a martalócok támadják a nagy, csillagos sárga semmit, meg egy rozsdás vaskaput... Vár, illetve kastély sehol sem látszik...
Úgy hiszem, megint a magyarítás kavart be, illetve az a betöltési sorrend, amelyrõl semmit sem tudok...
Tudnátok hasznos tanácsokat adni?
A zsákodban a jobb shift gomb egyidejû lenyomásával együtt rákattintasz.
De ha megvetted a hordozható lyukat, akkor meg is idézheted magad elé a kapuját (kicsikét játszani kell az idézéssel, mert olykor-olykor rittig a hátad mögött nyitja meg a portált, vagy olyan távolságra a karakteredtõl, hogy még guggolva sem érheti el..), és azon belépve rögvest a ládáknál találod magad. És csak a ládákba helyezed a felesleges cuccaidat. Így minden megmarad. És még csalni sem kell...
Kikapcsolódásért. Kikapcsolódásnak pedig kiváló mindegyik Elder Scrolls játék. Tagadhatatlan, hogy egyre egyszerûbbek/szájbarágósabbak a játékok, követve az igényeket. Sajnos az amcsi kövér kisgyerekeket veszik alapul a játékmenetnél. Ez van, ebbe az irányba mennek a fejlesztõk, mert így éri meg. Ahogy megyünk visszafelé az idõben, jól láthatók a különbségek a mai játékokhoz képest. Ma már nem a játékfejlesztõ mondja meg mi legyen a játékban, hanem a reklámigazgató. Ettõl függetlenül mindhárom TES játék nagyon jó.
Én megpróbáltam megint, több év után elõvenni a Morrowindet. Hát mit mondjak, nem igazán tetszett már. Pedig amíg elõ nem vettem, nosztalgiám volt a játékkal kapcsolatban. De valahogy már mégsem az igazi. Hozzászoktam a könnyebb/szebb/jobb? (Skyrimes) játékmenethez. Pedig annó mennyit játszottam vele ...
Hogy tudok itemet kidobni? Felvettem valami omgjólnézki fegyvert és most nem mozdul az emberem, mert túl vagyok pakolva. Hogy lehet kidobálni a felesleget lol?
Köszönöm.
Hanem "Wrye bash egy segédprogram, a többit elmondja a google..." - még magyar nyelvû oldalakon is angolul mondja... Fából vaskarika ez így nekem. Ráadásul nem tudtam meg,hol lehet letölteni, netán - melyik a jó, vagy a jobb... használati leírást, utasítást pedig sehol nem leltem.
Ez a játék - hasonlóan a többi TES részekhez - nem egyetlen karakterre íródott, de megadja a lehetõséget a játékosnak, hogy egyetlen kaprakterrel végig játsszon minden küldetést, csak akkor tudomásul kell vennie, hogy nem szerepjátékot játszik, hanem akciót... A Sötét Testvériség, és a Tolvajok Céhe jelenti a sötét oldalt, ráadásul mindkét céh küldetéseihez hasonló adottságok kellenek (lopakodás, íjászat), ez játszható egy karakterrel. Egy lovag nem szegõdik el bérgyilkosnak, nem lopkod, de az talán nem idegen tõle, hogy a munkájáért elfogad fizetséget (Harcosok Céhe), de talán az õ hivatásához passzol legjobban a "megmentõ" szerepkör (fõküldetés), a Knights of the Nines küldetéssor pedig egyértelmûen a lovagok közé viszi a fõhõst. A mágusok varázshasználók, de õk lehetnek bugrisok, jólelkûk, segítõkészek, vagy gonoszok. Nem írtam, hogy nem használj egyetlen modot sem, fõleg a szintezõdés-béli problémát ajánlott kijavítani, de lehetnek akár komolyabb módosítások is a játékban, csak ahogy SaGa utalt rá: tudd mit csinálsz a modokkal, jól mûködnek, kompatibilisek egymással, stb, mert erre neten csak keresztül minimális segítséget kaphatsz.
Karakter generálás rejtelmeibe nem tudom mennyire ástad bele magad (manor-minor skillek, és a szintlépés összefüggése). A kezdeti szûkös anyagi helyzet leküzdésére van több lehetõség: lopás, munka, kalandozás. Példák: Az Aréna bejáratánál lévõ láda mester fokozatú zárral védett, 500 arany van benne... Harcosok Céhe küldetéseinek teljesítéséért fizet a megbízó. Alkímiával nagyon sok aranyat lehet szerezni, csak gyûjtögetni kell az alapanyagokat, s megvásárolni a legjobb alkímiai berendezéseket. Skingrad mellett két hatalmas ültetvény is található (szõlõ, paradicsom), illetve az utak melletti virágokat is lehet szüretelni. A kalandozás a legveszélyesebb pénzcsinálási lehetõség, fõleg, ha overhaul moddal játszol (márpedig ajánlott), de így van esélyed arra is, hogy egy komoly erõsségû, használható páncélt, fegyvert szerezz.
Wrye bash egy segédprogram, a többit elmondja a google...
Köszönöm, ez mind igaz. De akezdet kezdetén,amikor semmije sincsen a karakternek, muszáj valamiképpen jó fegyvereket és páncélt és némi pénzt szerezni. A legfontosabbnak mindig a Hordozható Lyuk megvételét tekintem. A legelsõ lépések egyike nálam ez. De az a probléma, hogy a kezdõ karakter még "gyönge" (szeretnék a valóságban olyan gyönge lenni mit a kezdõ karakterem...), és a durván 250 kilós, vagy pontos cipelési határ nagyon befolyásolja az eladható áru mennyiségét, és az abból megszerezhetõ pénzt. És a legelején még nem képes teljes önellátásra a karakter - mások segítségére szorul. Ráadásul a piacnegyedben, rögtön a legelején már meglehet vásárolni azokat a fegyvereket (Katanák), és a páncélt, amellyel gyakorlatilag végig lehet vinni a játékot. Kezdetben csaltam,és gyorsan kreáltam magamnak ötvenezer pénzt. Ez talán még belefért. De amióta megismertem a Tiber Septim Bordély beépülõ küldetést, azóta ezt is hanyagolom. De ez meg a karakterem megítélésének a rovására megy. És ezt nagyon nem kedvelem. Ha a karakterem nem vall kárt, akkor én, a játékos vallok kárt, mert csalni kényszerülök, amit szintén utálok. A Tolvaj Céh és a Sötét Testvériség küldetéseit sokáig hanyagoltam. De aztán megismertem õket, és be kell valljam töredelmesen - rendkívül izgalmasak! Nélkülük talán nem is tökéletes a játék. És külön nehézség, na meg persze izgalom, a megtisztulás is. Csak macerás. A játékban csak egyetlen lehetõséget utasítok el - a vámpírlétet. De azt határozottan. Szép, csinos, szõke északi lány karaktert alkottam, nagyon nem volt könnyû, és nem engedem elbarmolni mindenféle vámpír betegséggel... De ha rossz a megítélésem, akkor cseszhetem a templomi áldást...
Hálásan Köszönöm! Hanem - mi az a Wrye bash? Egy program volna? Vagy valahol benne van a játékban? Ha program, hol lehet letölteni? Ha a játék része, hol találom meg? És nem mellékesen - hogyan kell használni a Wrye bash-t??
Csak ismételni tudom azt, amit SaGa leírt: lehet pozitív hõsöd a játékban, ehhez az kell, hogy ne vállalj el minden megbízást, illetve, ha meg is kapod a küldetést, ne teljesítsd, ha az nem illik a karakteredhez. Ez nem mindig egyszerû, fõleg a városokban, kocsmákban kapott feladatoknál nem mindíg egyértelmû, hogy az rossz, vagy jó, de így picit életszerûbb. Egy lovagnak semmi keresnivalója a tolvajok, bérgyilkosok társaságában, a Harcosok céhe alapvetõen segítségnyújtást ad a polgárok problémáinak megoldására, igazt ezt nem önzetlenül, hanem fizetésért teszik, de a céh megitélése ezzel együtt is pozitív. Mágusok közé harcos nem igazán illik, de lehet olyan karaktered, amelyik mégis: harci mágus, paladin - de ezek is kilógnak a csuhások közül, a céh küldetései tipikusan varázshasználó karakterekhez passzolnak. A fõküldetés teljesítése kötelezõ jelleggel lovagias cselekedet, azt nem lehet gonosz szándékkal végigjátszani, de figyelmen kívül lehet hagyni (pl. tolvaj, bérgyilkos karakter). A fõküldetés végigjátszása nem jelent többet, mint egy küldetéssor lezárását, a játékban rejlõ játékidõnek csak töredéke a fõküldetés (17-es szint alatt csak akkor érdemes végigvinni, ha nem kell néhány jó sigil kõ) A "leg lovagiasabb" küldetéssor a Knight of the Nine (DLC), ott még a leggonoszabb karaktereknek is van mód a megtisztulásra, a küldetéseket csak bûnöktõl mentes lélekkel lehet végigcsinálni
Kiegészítés: ha leromlott a hírneved, járd végig a shrine-okat és imádkozz mindegyikben. Van is egy ilyen küldetéssor. A Knights of the Nines DLC adja be...
Wrye bash. Ha jól emlékszem, azzal ki lehet menteni a karakter kinézetét. De vannak ilyen modok is, csak én sosem használtam egyet sem, így konkrétumot nem tudok mondani.
Már hogyne lehetne. Ne lopj, ne ölj olyat, aki nem támadott meg, Segíts a városi/falusi népeknek a feladataik teljesítésével és a hírneved az egekben jár folyamatosan. A TES játékok úgy mûködnek, hogy magadnak kell eldöntened, milyen karaktert alakítasz ki benne. Nem kell minden céhnek, testvériségnek a tagjává válni. Ha hõsies lovag akarsz lenni, akkor a legjobb, ha egyikbe sem lépsz be és hanyagolod a feladataikat is, vagy csak olyanokat végzel el, ahol nem kell lopni és ölni.
Tartok tõle, hogy az Elsveyr a magyarítással akad össze. Illetve ha a meghatározott pontokon nem enged át, akkor kézféle probléma lehet: 1: még nem tartasz ott a játékban, hogy felvetted volna azt a küldetést, ami megnyitja az átjárást. 2: nem állítottad be, hogy a "láthatatlan határ" is átjárható legyen. Ezt a konfig fájlban kell javítani, ott, ahol a mentéseid is vannak. Valami border_region rémlik...
Még egyszer Köszönöm! Van valami ötleted a karakter megõrzésére? Már csak azért, hogy ne keljen újragenerálnom. Van esetleg valaki másnak ötlete, meglátása ebben az ügyben?
Köszönöm! Újratelepítem a játékot, és szerényebb leszek. Megmaradok a fõ küldetésnél, amit szeretnék vére végigvinni. Úgy látom, teljesen elvesztem az apróbb küldetésekben,amelyeket azért (is...) telepítettem föl vállaltam el a játék során, hogy a hírnevem ne menjen át mínuszba... Az az igazán SZÖRNYÛ ebben a játékban, hogy sehogyan sem lehet erényes, egy lovaghoz méltó figurát létrehozni. Mert ahhoz számtalan helyzetben és sokat kellene csalni. És ezzel el is veszik a játék értelme, szépsége és élvezete. Akkor már inkább a sötét testvériség vezetõje, és tolvaj leszek. (Kizsebeltem Ocato kancellárt nem is egyszer, de annyira csóró...) Tehát akkor semmi francos kiegészítõ?? Elég lesz, ha az OMM-ben kiszedem a pipákat, vagy töröljem õket véglegesen??
Minden említett probléma modolás-beli hibát sejttet, de konkrét segítséget nem tudok, nagyon régen (évekkel ezelõtt) játszottam az Oblivionnal, a felsorolt modokat ráadásul soha nem használtam, de az asztalra dobálás, térkép szétesése, textura hibák, meglévõ, de nem használható területek mind-mind modolás hibákra utalnak. Lehet ennek oka hibás betöltési sorrend, de akár hibás, incorrect mod használata is.
Az Oblivion nem egy "végig játszható" játék, a küldetések teljesítésével ki lehet fogyni a megbízásokból, el lehet érni a karakter maximális szintjét, de a játék végtelenített. Nem teljesen világos, hogy miért kell neked azonnal területnövelõ modokkal indulni, az alapjáték, és a hivatalos DLC-k nagyon sok ideig le tudják kötni a játékost, s azokban kicsi a bug lehetõsége, modok használatával ez növekedni fog (mint ahogy ezt mutatja is a példád) A hivatalos részek mellé kezdetben én csak egy overhaul modcsomagot raktam volna föl a helyedben a szintezõdési problémák kiküszöbölése, és az élet-telibb területek miatt, esetleg néhány szépítõ moddal megspékelve, nekem ezek a területnövelõ modok ismeretlenek, de gyanúsak is.
Szigner: Data menüben ki van pipálva a magyarítás?
Sziasztok! Nekem a magyarítással lenne gondom...felteszem a játékot, utána egybõl a magyarítást, de nem lesz magyar...mit csinálok rosszul?
Sziasztok! Remélem, jó helyen járok. Némi problémám van a The Elder Scrolls IV.-el... Többszörös újrakezdõ vagyok ebben a szép játékban. Végigvinnem még soha sem sikerült, több hónap után sem...
1.Most például ott a baj, hogy a Morrohun Team házába (egy malom) mentem legelõször, és a ház alatti kazamaták és egyéb romoknál összeveszem egy lidérccel. De ahogy elteszem láb alól, a játék kihajít az asztalra. Nem tudom, mi lehet a oka. Van valakinek hasonló tapasztalata? Tud valaki a segíteni? Elõre is köszönöm a segítséget...
2. Sok a kiegészítõje a játéknak, amit rendre le is töltöttem. De igazából soha sem tudom, hogy miképpen célszerû ezeket a kiegészítõket sorrendbe rakni? Azt tudom, hogy nagyon nem mindegy, mit helyezünk a magyarítás alá. A reszketõ szigetek pld. ezért volt nálam elérhetetlen a játékban...
3. Régi vágyam volt, hogy a birodalmon kívüli területeket is bejárjam és megismerhessem. Erre adott volna lehetõséget az "Elsweyr Anequina Sivatagja" kiegészítõ. De nem ad. Nem lehetett átkelni sem a folyón, sem í hídon... Merthogy arra . a játék szerint - nem mehetek. Megtudnátok mondani, hogy hol és mi lehetett a hiba?
4. Bár talán senkinek sem szokás annyit szöszmötölni a karakter külsõ tulajdonságaival, beállítottam egy alapértéket, amihez ragaszkodnék, ha - nem csúszna folyamatosan széjjel a karakterszerkesztéskor a másik jellemzõ illetve tulajdonság. Gondolom, másokat ez hidegen hagy, de ENGEM HATÁROZOTTAN BOSSZANT ÉS DÜHÍT! Tudtok-e valami jó kiegészítõrõl, programról, amellyel megõrizhetõ az eredeti karakter? Vagy tudja-e valaki, hogy egyáltalán menti-e a játék VALAHOVÁ,VALAMI MAPPÁBA, ALMAPPÁBA VAGY DOKUMENTUMBA A KARAKTER KÜLSÕ FIZIKAI TULAJDONSÁGAIT? 5. Amikor az OMM-ben kipipálom a Elsweyr Anequina Sivatagja kiegészítõt, megváltozik a térkép. Ez persze nem hír... De az már talán igen,hogy úgy szétberheli a térképet - semmi sincsen a helyén többé. A városok kapuit nem egy alkalommal pld. Pörölyföldön, vagy a folyó túloldalán találom meg, miközben a város ottmaradt a helyén. Ez nem zavarna, de az a baj, hogy a hiba, az hiba, és ha nem kezelem, akkor bugban meg játékleállások tömkelegében bosszulja meg önmagát! Szóval, mit tanácsoltok? Mit lehet tenni ilyen esetben? Nagyon szeretném már egyszer végigvinni ezt a játékot. Levelet is írhatok nekem nyugodtan...
Akkor kell nyomni, amikor felül pont megakad kicsit. Akkor ott marad. Mindegyik pöcöknek más a sémája, egyesével kell pöcögtetni és figyelni hogy melyik után akad föl. Ráadásul ha a negyediknél rontasz, visszaesik az összes. YT-n is megnézhetsz pár videót, abban érthetõbb a magyarázat, mint itt leírva. Érdemes sok tolvajkulcsot venni, viszonylag olcsó, meg találni is lehet, aztán mehet az auto-próbálkozás. Btw nekem a F3/Skyrim rendszere jobban tetszett, hamar meguntam a pöcögtetést, aztán ment az autozás. Vagy van egy küldi is, ami kimondottan segít a zárnyitásban.
Nagyon noob kérdésem van, úgy hogy fedezékbe: Hogy tudok lockpickelni? Pont elnyomtam a tutot, mert gondoltam csak nem fog ki rajtam... felpattintom a legbaloldalibbat, nyomok gombot és beletörik. Mit kell csinálni? :D
Sziasztok!Lenne egy kis gondom a "Hermaeus Mora shrine's" Küldetéssel kapcsolatban.Megvan minden feltétel ami kell,hogy megcsináljam,de nem jött el Casta Flavus,hogy felkérjen a küldire.Így hát elmentem magamtól a szentélyhez,fel is vettem a küldetést,azonban csak egy lelket tudtam elfogni.A többit valamiért nem fogja be.Arra gondoltam biztos azért,mert kimaradt az a lépés az elején,de nem tudom,hol találjam meg Casta Flavust.Megpróbáltam be Cheatelni,de az sem hozott értelmes eredményt,szóval kifogytam az ötletekbõl. Tud valaki segíteni?....
angol tudás nyesta ? mert elég egyértelmû a párbeszéd
Ebbõl a szempontból a CD projekt jobban döntött, õk leszögezték a történet és a karakterek a prioritás, az már látható a harcrendszer a kívánságok szerint egyszerûbb lesz a witcher 3-ba. De azt az elemet a moderek is tudják javítani önmagában . :) Tegyél egy próbát az interesting npcvel. Igazi 3d-s karaktereket raktak be, 225-nél járnak, történettel, questekkel, van köztük olyan companion akinek mindenhez van hozzá fûzni valója és része legalább 5-6 különbözõ quest láncnak, köztük egy pit fightnak is :) De persze ez sem az teljesen mintha a beth csinálta volna, mivel ez a világ az õ találmányuk egy amatõr sose lesz képes mindenben pótolni õket akik úgy néz ki nem ebbe az irányba léptek elõre. Így csak az amatõrök maradtak.
Lehet fiatalabb voltál te is. :) Sok kis apróság volt benne még szerintem, mint a fekete lélekkõ gyártás, jobbak voltak a questek, ha tudsz angolul akkor pláne érzékelhetõ az írott szöveg, már a mai amerikai igényeket tükrözi a skyrimbe, minden egy kicsit nehezebb izgalmasabb volt alapból is. Vannak ebbe is újdonságok de ezek inkább immersion dolgok. Sok minden lehet. Azt mondtam már a kezdet kezdetén a moderek nem tudnak mindent jaítani mert nem lesz koherens egység. Az oblivionba még nem kellett ennyire belenyúlni. Pedig már az oblivion is kõkemény konzol game volt.Mondok egy példát sok szempontból a requiemet jobban vagy legalább annyira élvezem mint az oblit anno, de ettõl még nem lesz jobb a történet, a karakterek, az összhatás. Ennyi jutott eszembe. :)
Miért tudtam jobban belemélyülni az Oblivionba anno, mint ma a Skyrimbe?
Most melyik a "legszebb" mod csomag ami mûködik is szépen?
1-2 kép jöhetne ti milyen grafikával játszotok és milyen modokkal!
Nekem fönt van mellette az All Natural is, annak a Data/ini könyvtárban van beállítófájlja. Abban láttam ilyen "Average duration" részt, esetleg nézd meg (sosem állítgattam, nem tudom ez az-e amit keresel). meg van elég sok beállítás, próbálgasd (van hozzá leírás is).
Hali egy kis mod kérdés hátha valaki tud segíteni. Jópár év után gondoltam ismét játszanék TESIV-et de mostmár rendesen probálgatva modokat. A legtöbb amit szerettem volna tökéletesen megy szép is a játék. Viszont Ez a cucc:Natural Environments http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/2536/? Feltettem NMM-el mûködik is szép is jó is viszont 4 percenként vihart generál alig van szép napos idõ :D Az erdegnek nejöttem rá,hol/hogyan lehet konfigolni a cuccot van e vaalami settigs lehetõsége. Ha valaki segítene annak hatalmas köszönet.
HEURÉKA!!!
Sikerült végre. Tényleg csak az egyik papirost fogadja el.
Köszönöm a segítséget!
Az asztalon vannak tekercsek, használd a megfelelõt. Valami oknál fogva nem fogad el minden varázslatot, ha az a feltételeknek meg is felel, az oszlop visszazáródhat
A határok feloldása sikerült. Köszönöm a segítséget.
A mágusok céhe Vahtacen titka küldetésnél viszont nagyon elakadtam. Az oszlopra a következõ sorrendben irányítom a varázslataimat: - Tûz - Fagy - Varázserõ károsító - Varázserõ javító
Amint a károsító varázslatot elsütöm az oszlop visszazár. A két utolsót is hiába cserélem meg akkor se sikerül kinyitni. Régen mikor elõször játszottam gond nélkül sikerült. Próbálkoztam cheat kódokkal feloldani az objektumot vagy átugrani a küldetést de nem sikerült ez sem. Már nem tudom mi az ördögöt lehetne ezzel kezdeni...
Jó. Köszönöm a segítségeteket. Utána fogok nézni. Dél-Keleten van ugyanis egy nagyon csinos kis "házam"... a határon kívül :)
Kellemes Ünnepeket kívánok!
Nincs más megoldás, azt kell átírni. Ne a játék könyvtárában keresgélj, hanem ahol a mentések is vannak a Dokumentumokban. Ha mégsincs ott az a sor, add hozzá te.
Valaki nem tudja véletlenül hogyan lehet feloldani Cyrodiil határait...? A bBorderRegionsEnabled=0(1) kellene átírni már egy csomószor átnéztem a konfigurációs beállításokat de ezt nem találtam. Létezik esetleg más megoldás is?
Segítségeteket elõre is köszönöm.
Mivel az alapjátékba beépülõ DLC-krõl van szó, elég nehéz elkerülni azokat, ha a játékos elég sok idõt tölt a játékkal, s bejárja a területet városokon belül, s azokon kívül is.
köszi! meg fogom ott nézni! a DLC-k, amiket benõmenõ írtál egyféle üzenet formájába jöttek elõ az alapjáték befejeztével. sorban egyik a másik után, most ezeket csinálom.
Ha deluxe, akkor benne van a többi dlc is, mint a horse armor, repairing the orrery, stb. Ezek már akkor bekerülnek a questek közé, amikor kijöttél a csatornából. A két nagyobb kieg pedig, amit PiszkosFred is írt.
Game of the Year Deluxe verzió van telepítve, ami tartalmazza a két kiegészítõt is. végigvittem az alapjátékot, és a kérdésem, hogy hogyan lehet ezt a két kieget elérni a játékban?
Nincsmit :) Jó kis kieg lett az... Sheogorath teljesen elmebeteg :DDD Bár annak is kell lennie...:D
Köszönöm Zozo délután meglett a hiba: launcher-data optionben. Ugyan.a shivering be volt x-elve, de a hozzá szükséges master fálj nem. Ennek hála bejött egy csomó quest is:)
Az én hibám. Mea culpa. Tudom, hogy nem kellene etetnem a trollokat, de egyszerûen nem tudom megállni, hogy ne beszélgessetek veled, vagy a hozzád hasonló megmondóemberekkel. Próbálom pedig megállni, küzdök vele, mások is folyton mondják, hogy ne tegyem, de nem megy. Elnézésedet kérem.
magaddal beszélgetsz, és a másik szájába adod azt, amire válaszolsz, így mindig te vagy az okosabb a "párbeszédben". Szerinted így ki a franc akarna veled beszélni? Egyáltalán nem gondolod végig sem azt amit te mondasz, sem azt amit a másik mondott. Mindezt irritáló pózokkba csomagolva csinálod. Nekem erre egyszerûen nincs szükségem, szóval nem akarok veled beszélni. Már harmadszorra jelzem a problémát, miközben te még mindig a saját monológodat tárgyalod
Azért nem vitatom amit írsz. Élénken emlékszem a megjelenés elõtt a skyrim hivatalos forumon Tod barátunk hogy hülyítette a népet. Párszor beszóltam neki érte, de nem érdekes. Ami érdekes milyen bõszen nekem rontott a slep akinek készült a játék, már akkor. Mindegy is. Szóval van igazad, mert vannak akik kihasználják a helyzetet. És vannak olyanok is akik nem adják lejjebb legfeljebb alkalmazkodnak lásd CD projekt. Lehet nem 110 milla eladott példány "csak 3 milla" de minõségi termék. Igen ebben igazad van. A slep magától nem megy magasabb szintre, segíteni kell nekik. De sokan vannak akiknek ez így jó. Az élet minden területén. Persze rábaszás lesz belõle de mindegy is :)
Hát sose hittem volna, de kivételesen egyetértek veled (ezért sem értem, hogy miért szidod mindig a Bethesdat, hiszed leírod szépen, hogy nem õk a hibásak, hanem a világ süllyedt ilyen mélyre). Erre van igény, ezt kapja a játékos mindaddig, amíg nem változik a hangulat. Elõbb-utóbb visszatérnek majd a gondolkodós és "szöszölõs" játékok is, és ha az azt igénylõk lesznek többségben, akkor az lesz terítéken évekig. Adja Isten, hogy minél hamarabb.
Néha olvasom még a skyrim forumot meg máshol, de már a megjelenés elõtt is figyeltem a hivatalos forumot. Szóval itt is vannak néha vagy talán sûrûn akik elvárják azonnal mond meg a megoldást valamire, mert irgum-burgum. Nincs kedvük gondolkodni, keresgélni.Mindent gyorsan akarnak. Nem érdekli a story õket igazából csak a látvány. Tehát az igény szint az szar.
Szintén mostanában, figyeltem giskard steam oldalát. És nagyon ki van borulva. Konkrétan közli az emberekkel hogy leszarja ha elakadtak, gondolkodjanak. Mert ha így folytatódik akkor a TES VI tiszta akció játék lesz. Eljutott oda ahova már két hét után megérkeztem de ez nem is lényeg.:) A világ amiben élünk már nemigen ösztönöz gondolkodásra. Ha mérnök vagy még kicsit szerencséd van, mert kell használnod a fejed. De az átlag réteg már a wc-t is gpsel keresi. Szóval ez ugyanolyan hiábavaló szélmalomharc mint amikor anno a Conanba próbálták megmenteni az rp community-t. Hiszen már a legnagyobb mmorpg-ben az SWTORban is csak hírmondók vannak.
Szóval fel a fejjel jövõre lesz egy csodás évünk talán utoljára :) Jön a Project Eternity, Witcher 3, Wasteland 2 és ha szerencsénk van elkészül a valaha csinált legjobb sandboxok egyike a Mount and Blade II: Bannelord. :)
Értem. Aki tehát nem ért egyet veled és/vagy a fél oldalas Blikk/Bors/X-Faktoros tapasztalataidon alapuló megállapításaiddal, az a továbbiakban le van sz*rva, és örüljön, hogy nem lövöd fõbe a fõtéren.
Végül is, ez is a kommunikáció egy formája, ha neked ez megfelel, akkor higgy abban, amiben szeretnél, és utasíts el minden más véleményt. Én kérek elnézést, hogy esetleg megpróbáltam felhívni a figyelmedet arra a torz világképre, amelyeket a fenti médiumoknak köszönhetsz, és amelyet pontokba szedve leírtál korábban. De elfogadom a döntésed, nem tehetek mást.
Köszönöm az eddigi türelmedet és sok sikert a politikusi pályádhoz.
az a helyzet, hogy nem szeretnék energiát ölni abba, hogy megpróbáljak neked valamit elmagyarázni, amit te már elõre eldöntöttél. Nem vagy alkalmas arra hogy kommunikációt folytass, mivel csak a sajátodat fújod. De ezt mondtam az elõbb is.
"ugyanis ebben a világban úgy általában semmiféle igényfelmérés nem készül soha"
Az, hogy nem tudsz valamirol/vagy nem lattal valamit, nem jelenti azt, hogy az a valami nincs :)
"Egyszerûen tehát a legkisebb befektetéssel a legnagyobb nyereséget lehet realizálni."
Az a legkisebb befektetes, akkora ossze, amelyre mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy "kicsi"...
"És nem utolsó sorban a skyrim meg az oblivion is azért lett olyan a morrowindhez képest, mert ezt volt könnyebb csinálni."
Nem. Ennyit gyorsult a vilag 10 ev alatt, es ennyire megnottek az igenyek a egyszerubb dolgok irant. Az, hogy te/en/mi, a regi motorosok nem orulunk ennek, az egy dolog. De a mainstream jelenleg ezt keri a fejlesztoktol, es ezt is kapjak. A magunkfajta regebbi, gondolkodos, elemzos, szamolgatos rendszereket szereto emberek mar nem hozzak vissza a befektetett penzt. A nagyobb kiadok a biztosra mennek. A kicsiknek meg nincs penzuk kockaztatni, ezert vagy bele se vagnak, vagy kickstarttal csinaljak, vagy valami csoda folytan talalnak valami fuggetlen kiadot, akit meg tudnak gyozni.
Eleg, ha csak magad korul szetnezel, hogy mit hasznaltal 10 eve, es mit hasznalsz most. Mit tudott akkor a telefonod, es mit tud most. Vagy a teved. Vagy szamitogeped. Vagy mikor vettel kezedbe utoljara Revai Nagy Lexikont? Vagy mikor gondolkodtal valami valaszon ahelyett, hogy egybol a wiki/google-t nezted volna.
Egyszer majd megvaltozik ez, semmi sem tart orokke, de jelenleg ez a meghatarozo szempont.
Ki akartam próbálni a Dwemer léghajó modot. Megkaptam a küldetést, felfedeztem a barlangot, de... nem tudtam kommunikálni azzal a félig gép manussal és a vezérlõ konzol sem mûködött a léghajó dokkjában. Egy pillanatra kiírta hogy az OBSE v.15 szükséges hozzá. Nekem meg a magyarítás csomaggal eleve fel lett rakva az OBSE v.20. Utólag próbáltam bemásolni a játék mappájába a v.15 bár rosszabb nem lett DE JOBB SEM!!! Vagy hogy a daedrába kell feltelepíteni a játékhoz a v.15 hogy lássa a játék és illeszkedjen hozzá...?
Segítségeteket elõre is köszönöm!
nahát. Gondoltam benézek ide, mert látom pörög s topik, és régrn én is játszotam Oblivionnal, erre itt ugyanaz a balhé megy, mint a skyrim topikban.
Mondjuk ha már így végigolvastam, akkor annyit megjegyeznék, hogy teljesen abszurd azt állítani, hogy egyik vagy másik játék meg tévémûsor azért olyan, amilyen, mert "erre van igény". Nem tudom, hogy aki ezt állítja, akát játékkal, akát filmekkel, mmûsorokkal vag akár bútorokkal meg ruhákkal kapcsolatban, az honnan veszi ezt, ugyanis ebben a világban úgy általában semmiféle igényfelmérés nem készül soha, hanem mindenki kényszerfogyasztó, és abból a szûkös plaettálból választhat valamit, amit eléraknak. De az hogy valamit kényszerûen választ az nem azt jelenti, hogy arra van igénye. Igaziból elég furcsa ugyanakkor elég életszerû az egész. Egyrészt az volt s hülye, aki leírta azt, hogy a kereslet szabályozzs s kínálatot, mert ez nyilvánvalóna nem igaz, mivel maga a kereslet a legyártott kínálaton belül tud csak realizálódni. Nem létezõ tárgyat nem tudsz igényelni. Másrészt meg olyan ez az egész, mintha egy nagy hiánygazdaságban élnék, ahova úgy jutott el a világ, hogy a gyártók a legkönnyebb termelhetõséget tartják a szemük elõtt. pl: A 20. X-faktor nem azért megy a tévében, mert az embereknek erre van igényük, hanem mert az rtl a szombati és a vasárnapi fõmûsoridõt kitöltheti vele, nem kell hozzá semmi, csak pár állástalan "sztár" akik a zsûri, a Lilu, aki álmából felkeltve is elõ tudja adni az izgatott mûsorvezetõ figuráját, a technikai stáb, akik akkor is ott lennének, ha valami elképesztõen drágán vásárolt filmpremier menne éppen, ezen kívül pedig ott vannak a versenyzõk, akik ingyen adják a showt, mert azt hiszik, hogy itt még õk lehetnek hálásak, plusz még megy az sms-szavazás. Egyszerûen tehát a legkisebb befektetéssel a legnagyobb nyereséget lehet realizálni. Ugyanez a lényege a Blikknek és társainak is. Van 20 személy, akirõl témáznak, és aki a világon senkit nem érdekel (gyõzike, majka, dundika stb), és gyakorlatilag a hétköznapi életüket írják meg vásári kikiálltó stílusban, hogy úgy nézzen ki, mintha ez valami attrakció lenne. Ruhából is azért ugyanazt a háromfélét lehet kapni minden üzletben, mert a többféle ruha nincs kitalálva. És nem utolsó sorban a skyrim meg az oblivion is azért lett olyan a morrowindhez képest, mert ezt volt könnyebb csinálni. A világon a termelési kultúra átalakult azzá, hogy a gyárók tudják, hogy a fogyasztó úgyis elkölti valamire a pénzt, így semmit nem kell tenni, ha egyenletesen szart csinál mindenki, attól ugyanúgy be tudja szedni a pénzt, mintha megeröltetné magát. Igaziból ezen a rendszeren az változtatna, ha a gyártóknak nemcsak egymással kéne "versenyezni", hanem azzal a lehetõséggel is, hogy valaki inkább nem vesz semmit, minthogy szart vegyen
Nincs magyarosítás (angolul tökély), de ezt majd megnézem amit mondasz. Ha minden kötél szakad újra kell raknom:/
Igen ezek hiányzó meshek, textúrák meg úgy kb minden :D Be van pipálva rendesen a Shivering Isles a data filesban ugye? Van fenn magyarítás amúgy vagy nincs?
Elméletileg amúgy hiányzó fájlok de érthetetlen.hogy sikerült ez...
Elméletileg amúgy hiányzó fájlok de érthetetlen.hogy sikerült ez...
Nos, lenne egy so interesting probléma... Meg akartam nézni a Door in Niben bay questet, csak hogy se sziget, se kapu, helyette bazi sok felkiálltójeles tábla van a helyén meg a 2 khajit úszik a vízen... haverom tõlem kapta a gamet, neki megy, nekem meg behozza ezt... Valami ötlet?