Teljesen érthetetlen. Még helyet is hagytam neki, mert látom, hogy egy hülyebaromkecifax, de neeeeem. Nekem húzza még így is. Csak fogyatékosok vannak C alatti mazdákban.
Elég korrekt verseny volt :D Utoljára szerkesztette: tbazsi95, 2017.08.19. 18:33:19
A JRT fuel kalkulátora (ami a pro verzióban van) az működik egy képernyővel is? Rá tudom tenni az iRacingre? Vagy mindenképpen kell mellé egy monitor vagy tab/teló?
Napi Zsóka!
27 euro volt a nyári leárazásban és semmilyen tartalom vásárlásakor sincs ÁFA :)
@tobias88 a steam wallett egy fizető eszköz iracingnél, minden kupont és kedvezményt felhasználhatsz, kivéve ha eleve steamen veszed az akciós tartalmat, mint pl én Summer Sale alatt, lásd fent ;) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2017.08.19. 14:15:51
Akkor hogy kell védeni az ívet hogy ne blokkolásnak nevezzük? Netán egyből félre kell húzódni ha megjelenik mögöttem egy autó? Mert előlem senki nem húzódik le, viszont nem megyek neki alapból..... Van egy ilyen idegesítő és ritka szokásom hogy megtisztelem a többi versenyzőt, és nem baszom szét a futamát...... :p
Nem, nem szakad..... megint első helyről üt ki a kretén..... miért csak én fogok ki ilyen agresszív barmokat...... Nem tudom. Én vajon miért nem ütöm ki már több tucat verseny óta aki előttem megy? esetleg ha látom hogy koccolnám, inkább félre húzom a kormányt egy kicsit, és el van intézve.... De kezdem azt hinni hogy nekem van valami különös képességem, hogy alkalmazkodom az előttem történő dolgokhoz, kivétel nélkül hátulról tolnak ki egy ovál pályán immár 15. alkalommal..... Ennyire egy szarházi társaságot komolyan! Kezdem megutálni nagyon ezt a rendszert, meg játékot.....
Olyan jó lenne egy olyan nyúlós kéz mint a csodálatos négyes filmben.... olykor átnyúlni a Zinterneten, és beleverni a csávó fejét a monitorjába... " látsz a szemeddel haver??? Látod ott előtted az autót??? Miért mész neki akkor??? Vagy te mit nézel a szemeddel?????"" És ütni, csak ütni amíg mozog B+! :D :D 14 indulásból vagy 300 SR, 500 iR levonás, 5-ször DQ 17 X miatt, önhibámon kívül..... ezt hívják rossz sorozatnak... egyszer csak megszakad.... :D
"Mar" az iR-ben is McLaren WFG :)
Oké, hogy elfékezi magát. Velem is előfordult most a teszten. De ennél az esetnél nem kicsit nézte el a féktávot. Mindegy, fölösleges zargatni a dolgot. Csak érdekességként raktam be az esetet. :)
Gondoltam kipróbálom már ezt a szuper világhírű Porsche bajnokságot. Az autót próbáltam már, de versenyt még nem mentem vele. Hát őszintén, erre nem tudok mit mondani, ami 15:3-nál történt. Van, hogy elfékezi magát az ember picit, de ez már nem az a kategória volt sajnos. A legszebb, hogy utána még az iRacing picit meg is kúrt, hogy vágtam a pályát. Anyád. :D :D Mindegy :D
ezért nem kell teherautóval versenyezni! legközelebb roburral kellene. Esetleg ifával, melyik tud felmenni a dombra!
Komolyra fordítva... hát igen. Abban a kanyarban rengeteg iratinget buktam már el én is...
Életem egyik legnehezebb utolsó köre volt! Xarrá kopott gumikon utolért az előlem kiálló csávó a frissebb papucsokon, és qrvára felhúzott az utolsó kanyarban az aljas megmozdulásával.... 10-ből 9-szer így forgattak ki a héten, de most már rácsaptam a sors asztalára, és szétrúgtam a seggét....
Nem hiszem el, hogy egy 5660-as iratingű csávó így benézzen egy kanyart. Oké, támadták belülről, de olyat fékezni amikor ott voltam előtte 4 autóval és még úgy is kibasz egy ilyen viszonylag kisebb féktávú kanyarban (Sebring 1. kanyar) hát ez hihetetlen :D Szerintem idegesítette, hogy az Audival megelőztem ebben a körben a legszopatósabb kanyarban (13. kanyar) :D Ideggyenge csávó... Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.08.07. 08:41:53
Bocs srácok, hogy még csak most reagálok, elment az egész napom a költözéssel. :S
@Alex,
Igazság szerint a 2. eset után a srác Team Radio-ba is mondta, hogy sorry (csak nyilván nem láttam/hallottam az idegtől), Lukács Imi utána nekem még mutatott is a chatről 1 képet, hogy a srác ott is bocsánatot kért a futam után...no meg a videó alá is írt, hogy bocsi. Legalább nála azt mondom, hogy volt benne annyi tisztesség, hogy mert írni, és elismerte a hibáját (az más kérdés, hogy szerinte én eltűntem neki, az én netemmel tutira nem volt gond, na mind1). Az első esetes dolog után a srác annyit nem mondott, hogy bocsi - írtam neki a fórumon privit, hogy "haver, mégis mi volt a koncepciód a rajtnál?"; és persze, hogy nem jött válasz.
Mindkét eset elég hülye szitu, én most így utólag főleg az első miatt haragszok, mert nem szeretem az olyat, amikor valaki még a T1 előtt elintéz.
@zimapeti,
Jaja, már tényleg megérdemlem a sok panaszkodás miatt. :D Amúgy ezúton is sorry mindenkitől, ha sokat sírok, kicsit dolgozik bennem az is, hogy némi tanulságos esetet próbáljak bemutatni.
A villogását azért nem értettem, mert nem igazán volt azért gyors a srác. Lukács Imivel kb. azonos tempót jöttünk, a spanyol gyerek Imin alig bírta átrágni magát (kellett vagy 1 kör neki, mire sikerült). Engem sem tudott utolérni, pedig előttem is mentek ketten - ezért nem tudom mire vélni, hogy minek villogott...Ha látom, hogy valaki nagyon gyors mögöttem, és villog, el szokta engedni, hiába vagyunk pl. azonos kategóriában. Ezzel a sráccal jót tudtam volna meccselni, ha... És igazából, most így higgadt fejjel, nem is magára a srácra, sokkal inkább a szituációra vagyok mérges, mert sztem egy elég jót csatázhattunk volna, és sima top10 is befigyelt volna mindkettőnk számára.
Igazából nem agyaltam azon, miért villog, megkérdeztem tőle, hogy minek villog, valamit értelmetlenül makogott, én utána szépen figyeltem tovább magamra, a féktávjaimra, meg a gumijaimra. Aztán ő úgy gondolta, hogy a sikánt nekem majdnem padlóval kéne bevenni. :D
"Ha nem azért ülsz a kormányod elé, mert szeretsz versenyezni, (és ezt a valóságban nincs lehetőséged megtenni), hanem mindig azon parázol, jaj csak nehogy bukjak ir-t, vagy sr-t és most vajon ki fog már megint engem kilökni? Akkor tényleg mindig csak ilyen videókat fogunk látni tőled."
Én éppen a versenyzés miatt csinálom az egészet, s nem azért, hogy WR-ket fussak, meg állandóan első legyek. Tehát én ilyesmi futamokat szeretnék, mint amely az alábbi videón is zajlott:
Itt érdekes módon, körökön át tudtunk egymás mögött menni, senki nem akart feleslegesen veszélyes manővert végrehajtani, mindenki várt a lehetőségre, ha pedig éppen megfogtak, megadtuk egymásnak a kellő tiszteletet azzal, hogy helyet hagytunk a másiknak. Én ilyen versenyeket szeretnék, na. :) De már lehet, hogy tényleg álomvilágban élek. :D
"Nem értem miért annyira fontos az SR, meg az irating..."
Őszintén szólva, én nagy ívben tennék mindkettőre, ha normális futamok lennének. Tapasztalatom az eddig, hogy alacsonyabb iRating mellett, bár vannak gyorsak (lásd a lenti videók közül az első, aki a rajt után telibevert), de amint versenyzésre kerülne a sor, hegyre-halomra csinálják a hülyeséget. Emiatt szeretnék csak magasabb iRating-et, hogy végre olyanokkal kerüljek össze, akik ezeket nem csinálják. (Bár tudom, hogy itt vannak ilyenek, de remélem, hogy jóval kevesebb.)
@Robi,
Igyekszem, most már lehet tényleg nem foglakozok se iRating-gel, se SR-rel, csak megyek és vezetek :)
Btw, köszönöm mindenkinek a hozzászólást :) (és bocsi az ismételt sírásomért - lassan jövök mindenkinek fejenként 1-1 sörrel :D )
Egyet értek. Tényleg felesleges velük még szóba is állni. A másik, ahogy mondtad, és mondták többen, az első videó szívás, az tény. De a másodikon ne csodálkozz. Én vagyok annyira jó fej, hogy próbálnám menteni, satu fék, vagy kikerülni téged a füvön, de sokan nem csinálják mert akkor őket verik telibe hátulról, te meg röhögve elmész. Inkább élvezd a versenyzést, mert így tényleg bele betegszel, és tanulj a hibákból. (a hsz második fele természetesen Ádámnak szól, nem Petinek.) Utoljára szerkesztette: twinr, 2017.08.06. 16:38:05
Látod annyit panaszkodsz itt mindig, hogy elegünk lett és mindenkit rád állítottunk:)) A másodiknál bevallottad, hogy te kerested a bajt, ő villogott neked, hogy menne, erre te még be is szóltál neki:)) Persze, hogy csak azért is megmutatta neked, hogy miért villogott. Az ilyen baromarcúakkal nem lehet mit kezdeni, túl kell lépni rajta. Rippl Robit néztem párszor, szinte mindig képes 20-30 percig csetelni az őt kilökő delikvenssel, de soha nem jut velük semmire, csak anyázás lesz a vége. Nem értem miért annyira fontos az SR, meg az irating, ha a mostani Mazda kupában akartál volna indulni és lenne esélyed a fődíjként meghirdetett egy éves versenyzési lehetőségre, akkor megértem, hogy hiányozna a 6000+ sofos top splitbe kerüléshez, de csak azért, hogy minél magasabb számok legyenek a licenszed mellett nem érdemes foglalkozni vele. Ha nem azért ülsz a kormányod elé, mert szeretsz versenyezni, (és ezt a valóságban nincs lehetőséged megtenni), hanem mindig azon parázol, jaj csak nehogy bukjak ir-t, vagy sr-t és most vajon ki fog már megint engem kilökni? Akkor tényleg mindig csak ilyen videókat fogunk látni tőled. Ennél az esetnél gondolom azon agyaltál mit villog már a pöcs, ezért kicsit elrontottad a féktávot és rossz lett a kigyorsításod, ha ezeket a szituációkat így próbálnád elemezni, hogy te mit tudtál volna jobban vagy másképp csinálni, akkor idegileg se mennél tönkre, és nekünk se azt kéne folyamatosan nézni és hallgatni, (amivel szerintem itt mindenki tisztában van) hogy mennyi barom arcú van szanaszét a világban:)) Engem is baszottul idegesítenek ezek a pöcsök, de egyrészt én is, és szerintem mindenki csinál, csinált, vagy csinálni fog, ilyen vagy ehhez hasonló baromságot. Érdekes módon ha én csinálom akkor csak bocs benéztem, vagy rosszabb esetben még meg is magyarázom, ha cseten beszól akkor szinte biztos, hogy ugrom és mondom az én álláspontom, hogy de te miért nem nyomtad a gázt kigyorsításon? Direkt szopattál, szóval így jártál. Ez szerintem benne van a versenyzésben, van aki csak játéknak fogja fel és pont nem érdekli, hogy neked aznap ő a huszadik ilyen barom:)) Szerintem inkább versenyezz, és ne videókra pazarold az időd:)
Az mindegy , de ha nagyon szamit az eredmeny, sokkal z obbet bevallal, eroltet, probalkozik mindenki...En is :) Ha valaki megcsuszik van hogy nyomok egy padlot hatha fogok egy helyezest....:)) Vagy kiflibe hajtom a kasztnit. Ha nem szamit sokat, akkor nyugiba van mindenki. Ez ilyen.
Ebbol is latszik, mashol is probalkoznak szabalyozni a dolgokat, mert mashogy nem megy;) A szukseges rossz;P De a ketto osszehasonlithatatlan. Ott otletszeru szerverek vannak, itt meg ~60db fix pahuzamos sorozat, heti valtasban, napi tobb futammal, penzert;P Itt kicsit mashogy kell szabalyozni a dolgokat.
AC MR szervereket tobbre tartom... Nincs semmifele kovetkezmenye a helyezesnek, viszont a biztonsagnak annal inkabb...meg is latszik, alig van baleset....
Nehez igazsagot teenni. Rengeteg verseny van, rengeteg panaszossal. Extrem kapacitas kellene minden normalian kivizsgalni es elintezni. De uzletileg sem feltetlenul erne meg minden dologert korlatozni az embereket. Kell az egyensuly a hasznalhatosag es a bevetel kozott;)
Ez igazabol is igy mukodik: kell a kompromisszum a "versenyszervezo" (szabalyok, lebonyolitas, technika, koltsegek es penzosztas) es a csapatok kozott ("gazdalkodo szervezetek"), legyen valami verseny, legyen eladhato es nezheto, de a csapatoknak is megerje, mert a kiszamithatatlan eredmeny vagy a utlsaosan egyhangu versenyek sem kedveznek senkinek.
Az iR-ben a baleseteket es versenyminoseget kell ugy szabalyozni (iR/SR), hogy az elofizetes es tartalom arak mellett is hasznalhatobb/vonzobb legyen, mint egy "kiszamithatatlan" open szerver vagy egy-egy futamokra korlatozott bajnoksag.
A nagyatlag open szervereken kiszamithatatlan a futam idopont es a verseny kombo (nem azzal megy az ember, amivel szeretne, hanem ami van:P). "Mindig van" elso kanyaros baleset, mindig van egy idiota, 1-2 kor utan a harmada-fele kilep (rosszul rajtolt vagy kezdodott neki a futam), plusz eleve "komolytalanok" a szabalyok, a segitseg hasznalat es a korszam (3-10 koros versenyek). Persze, tisztelet a kivetelnek!
Aki normalisan online versneyezni akar, a komolyabb E-Sport jelleggel, annak csak az iR van.
Feljelenthető, igen. Aztán jön az email, hogy ejnye bejnye, de bizonyára már sikerült tisztázni a feltehetőleg "félreértést", további jó versenyzést kívánunk sablon - biankó duma..... Kizárólag csak engem szoktak ban-olni, mert kiírom a csetre hogy "monkey"..... 2 hét pihi.... :D :p
Az elso az pech, valszeg 1 monitoros, az oldalra nezes "hasznalhatatlan", ilyen suru es porgos mezonyben a spotter is necces. Aki ovatos "oda kepzeli a masikat" es nem megy ki elozni, de a versenyszellem az hajtja az embert:D Erre lenne a jo a plusz ket visszapillanto (nagyreszt oldalra, nagylatoszogu, mint rF-ben), de az iR (mint ceg) hulye es vaskalapos, inkabb bevallaljak (bevallaltatjak a userek-kel) a baleseteket.
A masodik ficko netto idiota, lazan feljelentheto.
Kezdődött az estém ezzel, 4. helyről, 2nd splitben:
Jó, itt még nyugodt voltam, vettem két nagy levegőt, ismerős rávett, hogy menjünk a következőre. 9. hely a top splitben, hurrá. Már a 6. helyen haladok, jön egy gyerek, vagy 6x villog rám úgy, hogy fél-1 mp-re van tőlem, rászólok, hogy miért csinálja, motyogott valamit. Ez volt a Parabolica előtt, amikor rászóltam, következő kör, T1:
Ritkán szoktam bitang nagyokat beanyázni, de most toltam neki végig a 'you f.... idiot'-öt...persze, egyik csávó már elkezdett fenyegetni, hogy majd felteszi a beszólásomat YT-ra, de már nem érdekel, hagd menjen, lekakilom.
Szóval ebből tutira lesz egy méretes ban, de majd az iRacing-nek visszalinkelem a replay-eket meg a fenti két videót, hogy akkor ezekkel is kezdjenek már valamit.
Tudom, tudom, nem kellett volna, már a számra is csaptam, de totálisan elszakadt a cérna. 2 futam, kb. -180 iRating, és most már az SR-em is 2.00 alatt van.
Azt hiszem, most fogok kapni 1 méretes ban-t iRacing-ben :D
Csapatjuk Norbival a 6 órás Glent
Az a baj, hogy az RF2 ezeket tudja ellenben nincs kontent és anarchia uralkodik, a légjobban szerintem az AC néz ki, az iRacing meg normális keretek közé van szorítva, legalábbis a többihez képest és normális minőségi tartalommal van feltöltve. Ebből a háromból kéne gyúrni egyet és az lenne a legjobb szim :) Ameddig ez nincs meg, addig meg marad az iR a cím birtokosa, fagyis kocsival meg menjen akinek három anyja van :D
A tudasahoz kepest, es foleg hogy sokaig csak DX9 volt, aranyaban valoban nagyon jo. Kulturaltan megtalaltak a kozeputat. Extra csicsa grafikat nem fognak csinalni, a DX11 is foleg a technikai megoldasok miatt kellett.
Azok a latvanyelemek "szuksegesek", amelyek a valodi versenyeket is "befolyasoljak": a napszak miatt valtozo feny-arnyek (1-2 ora alatt is); a sotet-vilagos reszek kozotti latvany-atmenet; mozgo felhok arnyekai; nappal szemben megvakulas;)
Keszulget nehany eve az uj utkozes es tores modell is. Valszeg eppen annyival lesz jobb a tobbieknel, mint az egyeb reszei (pl. realroad). De az audio resz is 5-6 eve keszul, elobb utobb az is tuti lesz;)
Kb az összes simet kipróbáltam ami létezik, de nálam grafikára speciel az iRacing jött be. Csilloghat a project cars, de egyáltalán nem realisztikus. Grafika kb az utolsó így amit fejleszteniük kell. Ütközés modellen kellene csiszolni, hogy ne legyenek repülő autók
Esot – allitolag –, nem terveznek, de ha Kaemmer-nek van 3-4 "szabad" eve, amig elkszulnek az egyeb fejlesztesek, amivel "el lehet adni a programot" (napszakok, GUI, tovabbi dirt es RX), addig osszehozhatja azt is. Kezdesnek a gumi kell hozza es a realroad, aztan johet a statikus szaraz/vizes aszfalt aztan nehany ev utan a dinamikus szamolgatas a latvannyal egyutt. Meg 5-10 ev, es "eleri" tudasra a 5 eves rF2-ot;DDD
A szamolgatos reszevel mar nem lesz gond, azt fejlesztettek evekig (realroad):) A latvanyfejlesztes (DX11) mellett az volt a fontosabb, hogy lehessen napszakvaltas.
Persze, ez igy meg keves. Kellenek a "3D-s" felhok (bar az rF2 megoldasa jobb lenne), felho arnyekok, volumetrikus fenyek, fenyvaltas "effektek" ("bloom") stb. Mikorra tervezik, nem tudom, de ez lehet meg akar 1-2 ev is, nem tudom hogy allnak vele:D Plusz ki kell ulniuk a gepfejleszteseket is, mert a jelenlegi elore generalt arnyekok utan, a teljesen dinamikus szamolgatas az mar izmosabb mutatvany;)
Eleg csak a most bevezetett dinamikus tukrozodesre gondolni, ami eleg sokat zabal. Persze teljesen mas engine, de amikor sebesseg (fps) osszehasonlitasban az rF2 extra szarul szerepelt, azert ott volt a kulonbseg, hogy ott alap volt a dinamikus tukrozodes az autokon es palyakon (eso), a dinamikus napszakok (rendesen fold koordinatakkal, evszakokkal, magassag adatokkal), kezdetektol mukodik a realrod es hasonlok. Mig az iR akkoriban lenyegeben semmit nem tudott (szep volt, de NR2003 szint);) Nem volt nehez gyorsabbnak lennie;D
Remélem nem az eső lesz a következő project. Van elég baj a versenyeken anélkül is.... :D :D
Szép a videó, de a lényeg úgy is az aszfalt hőmérséklet modellezésén van. Különböző napszakok már így is voltak megfelelő hőmérséklettel persze, szóval annyira rossz nem lehet majd.
Már leírtam, hogy fel kellett volna engedni a gázt vagy egy kicsit fékezni, hogy ne beléd csússzon. Érdemes úgy beállítani a FOV-ot hogy láss ki egy kicsit a bal oldali ablakon is.
Valóban könnyű úgy ítélkezni, hogy kívülről nézzük és utólag. Viszont felmérhetted volna amikor majdnem kiütött féktávon, hogy egy olyan ül a Ferrariba aki nem teljesen kontrollálja a kocsiját. "Belülről annyit láttam, hogy elmegy balra (máskor is volt már ilyen), csak az ügyes fogta, és ijedtében atrantotta a kormányt." Nem ijedtében rántotta a másik irányba a kocsit hanem nem tudta megfogni a csúszást. Szerintem ez mindegyikünkkel előfordult már, hogy a túl sok ellenkormány miatt átlendül a kocsi a másik irányba.
Mekkora FOV-al játsszol egyébként? A leírásod alapján kevéssel, ha nem láttad, hogy kezd visszacsúszni eléd a Ferrari. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.08.01. 13:57:55
Elhiszed nekem, hogy az se lett volna elég? Nem poénból akartam attolni azt a helyzetet minél hamarabb...
Nem kellett volna előre tudnod, ha valaki megcsúszik elveszed a gázt, kész ennyi, legutóbb is erről volt szó és most is. Te nem vetted el a gázt egyik esetben sem, nyomtad neki ami a csövön kifér és a játékot hibáztatod. Nem, nem kell satuféket nyomni és nem is kell teljesen elvenni a gázt, csak nagyjából fél gázzal gyorsítani és ezerszer több esélyed lesz ezeket túlélni + megmentesz egy kis SR-t Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.08.01. 13:42:09
Kívülről könnyű ezt megítélni, belülről higyjetek el, hogy k*rvara nem volt egyszerű a helyzet. A caavokamat 2 kanyarral előtte engedtem el, mert féktávon letarolt kis híján, a másik GT3-as autót nem tudta megelőzni, és sikeresen ennyire közel kerültem hozzá. Belülről annyit láttam, hogy elmegy balra (máskor is volt már ilyen), csak az ügyes fogta, és ijedtében atrantotta a kormányt. Ezt maximum úgy lehetett volna kivédeni, ha már előre tudom, hogy mi fog történni...De ezt meg mégis honnan a jó pelobol kéne tudnom?
És amiből nagyon elegem van, hogy az ilyeneknek 2400-as iRatingjuk van. Ja, és mindemellett egy futamon legalább 3x kell ilyet elkerulnom...
"Ez nem iRacing specifikus egyáltalán, még itt van a legkevesebb baleset messze, ezért is jöttem át a ligázásból" Ha ez dicséret akart lenni az iracing felé ,szerintem annak édes kevés,de ha úgy fogom fel hogy, a sok ..ar közül ezen a téren ez kevésbé az..
Persze, legutóbbi videó is ugyan ez volt. Ha kicsit el vett volna a gázból itt is meg ott is akkor ki tudta volna kerülni. Akinek nem elég 1 másodperc hogy észrevegye ha előtte megcsúsznak az már rég rossz. Itt ahogy nézem 0:08nál csúszik meg és 0:10nél ütköznek. Az, hogy balra csúszik meg nem számít, mert úgy is ellenkormányozni fog és lehet hogy visszajön a másik irányba. Ilyenkor el kell venni és kész
Ez nem iRacing specifikus egyáltalán, még itt van a legkevesebb baleset messze, ezért is jöttem át a ligázásból Utoljára szerkesztette: tobias88, 2017.08.01. 09:37:24
Amikor kipörögtek eléd ott meg se próbáltál fékezni amikor elindult abba az irányba amerre ki akartad kerülni. Ezt többször írtam már itt, hogy mindig úgy kell versenyezni, hogy inkább veszíts pozíciót és kerüld el a baleseteket. Persze van amikor nem tudod kikerülni vagy a másik hülye. Pl minden pályán vannak olyan kanyarok ahol könnyű hibát véteni. Én akkor már direkt úgy készülök fejben, hogy merre lehet kerülni. Amikor már megcsúszik a csávó előttem akkor már el is veszem kicsit a gázt, hogy legyen több időm reagálni és esetleg kikerülni. Meg azt is lehet nézni, hogyha végig előtted ment a csávó mennyire bizonytalan a kanyarokba.
Ezeket összegezve kb lehet tudni mire számíts ha mögötte mész és esetleg meg akarod előzni. Lekörözéseknél is nagyon hasznos, hogy figyeled mit csinál az előtted lévő, milyen gyorsan éred utol és már előre megtervezed, hogy hol fogod tudni BIZTONSÁGOSAN megelőzni. Nagyon sok mindent fejbe előre meg kell tervezni az aktuális pályán szerzett tapasztalataid alapján, hogy biztonságosan és felkészülten tudj menni egy ilyen mezőnybe ahol bármikor feltűnhet egy idióta aki nagyon aggresszívan (értsd: akár leszorít a pályáról) védekezik vagy támad, vagy csak nagyon bizonytalanul megy a pályán. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.08.01. 09:05:35
Ez már amúgy csak a hab volt arra a bizonyos tortára.
Qualyn egy majdnem PB-vel megszereztem az 1. helyet, és mivel 3 kategória van, az a szokás, hogy lemaradnak az egyes kategóriák az előttük lévő kategóriától. Ugyebár ilyenkor az 1. helyen álló adja a tempót; nos, a drágalátos versenyzőtársam a 2. helyről úgy gondolta, hogy neki kell vinni a mezőnyt...zöld lámpa kialvása után így máris -1 hely. Ugyancsak a zöld lámpa kialvása előtt, a T1-be a GTE-k összeakadtak (WTF...), és persze, hogy az egyiknek elém kellett bepörögnie. :D Ott még meg tudtam állni, kikerülni, csak így rögtön vesztettem még 2 pozíciót... Aztán végül jött a lenti eset.
Egyszerűen nem értem az emberek nagy részét (tisztelet a kivételnek természetesen!!!!). Nagyon kis részével lehet csak úgy futamot lefutni, hogy nincs incidens, centikre tudunk menni egymástól 8-10 körön át legalább, és mégis nagy a tempó. A többi rész meg hát...hagyjuk. 2 kört nem tud incidens nélkül lefutni, mert valós tudása felett akar körözni. És akkor jönnek az ilyen idiótábbnál idiótább hibák, hogy a legegyszerűbb helyen is megpörög.
Félreértés ne essék: emberek vagyunk, hibázhatunk/hibázunk, ezzel semmi gond nincs. De amikor állandóan ilyenekkel találkozok, és ma is ezeknek köszönhetően 10 percet sem éltem meg 2 futam alatt, és vesztettem 180 iRating-et...nos, akkor az a bizonyos lila köd már nálam is kezd leszállni. (Érdekes módon, én valahogy sosem tudtam még úgy megpörögni, hogy másokat ledaráljak. :) )
Nem. De amikor már néhány kanyarral előtte is kis híján kiütött (lásd mellékelt videó), már néha nem tudom eldönteni, hogy tényleg csak a véletlen műve ez vagy sem. Alapvetően abból lett most már elegem, hogy állandóan az ilyeneket kell kivédenem a futamokon, mert mindenki túlerőlteti a dolgot.