Az SR csak a normalis embereket szivatja, es azokat, akik csak korlatozott/ertelmes szamban tudnak versneyezni. Aki ejjel-nappal tolja, az pont leszarja. Es ok bevallalnak, kockaztatnak, megbosszulnak, poenbol lokdosodnek stb.
Hallod! Már mindennek vége, csorgunk a boxutcán, erre a barom állat fasz kocogtat hátulról B+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8 X ajándékba! Én nem értem ezeket a büdös gyökér parasztokat, de komolyan!!!!!!
Újra porschéztam, ezúttal Road Americába. Azt hittem otthagynak a fenébe a fél órás gyakorlásommal, de tévedtem :)
Hibátlan, semmi okod szégyenkezni, ez is visz a hátán szépen! Én is a ranglétra legaljáról indultam 1986-ban egy MZ ETZ 150-el..... Guruljon az a lényeg, a motorosok jó emberek.... :D Volt egy Honda CB 750-em, amivel a kerületből se mertem kimenni, megállt minden lófaxxtól! :D Aztán egy Kawa LTD 440-em, ami esőben halt meg. Aztán egy Honda CX 500-am, az meg németben lett hengerfejes az autópálya kellős közepén, éjjel kettőkor.... :p Inkább most már a prémium márka..... azt arra csinálták, hogy közlekedjen hiba nélkül a 66-os úton, csak tankolni kell, és egyhuzamban jöhet a 200 mérföld....
500-600-ast akartam (ER5 vagy XT600, persze hasznaltan, 8-10 evest), de sose lesz annyi penzem, igy maradt ez (ez most 15 eves). Persze, nem panaszkodom, jobb mint a semmi, nekem tokeletes. Mindig beindul, max alapjaratot kell neki imatkozni, de ha elindult, akkor kimegy a vilagbol (csak lassan:P). Raadasul "keveset" fogyaszt (leszamitva, hogy csopog a benzin a blokkra);D Utoljára szerkesztette: Alexease, 2017.04.20. 23:42:54
800-ig csak a csajok motoroznak...... :D :D Egyébként fasza gépek, karban kell tartani és kimennek a világból is! 120-as utazót kellemesen tudják, 170 körül mennek végre, több nem is kell. Mondjuk én a HD-val 1700-as fordulaton baktatok 130-al, ezek már visítanak 140-nél.... :p
Zolinak egy OSW-je van, ami gyakorlatilag egy villanymotor. Ha esetleg megzavarodna a vezérlője, és elkezdene pörögni, mint az állat (ugye alapvetően nincs végállása), akkor jön jól ez a vészleállító gomb. Mint egy gyárban. Ipari motor, ipari vészleállító.
Aha jaja persze ,tényleg nem hiszed el , hogy nem érdekel az életed. Nagyon kevés a te életed , hogy elájuljak tőle rossz embernek adod elő magad :D Azt meg , hogy egy ilyen írásból milyen kép alakul ki valakiről le sem írom mert magyarázkodsz 1 hétig.
Kicsit unalmas, hogy egy párszor amikor felrakok egy videot te tuti találsz valamit amit leolthatsz. De látom a lelkedbe gázoltam ,ez volt a cél :D
Szerintem hanyagoljuk egymást.
Akkor tökéletesen elbeszélünk egymás mellett...... Nem mondanám hogy irigy vagyok, az tény, hogy fingom nincs mi az a gomb, és tulajdonképp pont le is xarom ki hány millás cuccal játszik, és ahoz kell e egy ilyen gomb.... nekem tökéletes a G27 is. Egyszerű poénnak szántam, ahogy Alex vette is, de úgy látszik még vannak vaskalaposok is a mai világban, akik NAV ellenőr szigorúsággal, befeszülve élik az életet.... Arról meg hogy nincs mire verjem magam, mert nincs mögötte semmi, csak annyit, hogy 3 éve, napi 18 órában Forex-el, és Binaris Opciókkal kereskedem, ha egyáltalán tudod mi is az...... rábízom a fantáziádra mennyit keresek...... Az meg hogy mim van, vagy lehetne, az az én dolgom hogy nem baszok ki 2 millát egy csühös kormányra..... Lehetne Hummerem, de csak egy lepukkant 1 éves Leon-al járok, illetve megtehetem hogy mellette nem egy tucat Suzuki 500-as motorom van nyárra, hanem egy 1550-es Amerikai márkával járok..... Nem zabálok kaviárt, viszont imádom a pizzát, viszont motoros találkozókra nem 15.000 forinttal utazom el, hanem 150 E-rel, és inkább eliszom, meg elzabálom, vagy meghívom az egész falut viszkizni..... Szóval ha akarom veszek ilyen buzi nagy piros gombot két kamionnal, bár fingom nincs még mindig mire jó, amire igazából utaltam az eredeti posztommal, csak túltoltad egy kicsit apám...... peace....
A választék nem nagy, mondjuk a lényeg fent van. Én a SetupSync-et használom, töménytelen anyag fent van rajta akár évekre visszamenőleg is, mondjuk sokra fail-t jelez a régebbiek közül. Nem utolsó sorban egy gombnyomás és bent is van a játékban.... tökömse másolgat mappák tömkelegét nyitogatva.... lustus hungarikus vagyok. Utoljára szerkesztette: mumus70, 2017.04.17. 00:14:08
Ezt eddig nem is néztem, hogy ilyen jó kört mentem :D Egyébként a VRS-es setupot használtam amit Rens Broekman csinált. Innen lelehet tölteni (csak regisztrálni kell): https://virtualracingschool.appspot.com/#
Nem tudom. Viszonylag gyorsan tudok alkalmazkodni egy kocsihoz és szeretek mindenfélével menni :) Azért a top30 az kicsit erős első pár körbe, de ha ráfekszek (most a raceroom WTCC 16-ra feküdtem rá és hát nem 3 kör volt mire befértem a top10-be hanem kb 100x annyi :D) akkor elérhető top10 bizonyos autókkal. Az a baj amúgy hogy nagyon lusta vagyok így ráfeküdni valamire, mert utána tudom, hogy meg fogom unni :D
Azt még hozzáteszem, hogy a sok gyakorlás a setupolás miatt kell. Amúgy hamar el tudom érni a határaim, idő tekintetébe. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2017.04.16. 21:16:17
Norbi, te ezt hogy csinálod? Szinte az összes szimben ott vagy a toppon, mész egyet mecivel, aztán három körre beugrasz porschézni, persze a háromból a harmadik kör már top 30-as idő Aztán kicsit RR, RF2, AC, kihagytam valamit? És ez csak egy napod. Bocs, csak irígykedem
Gyerünk tovább, egyenlőre a 2000 a cél, aztán meglátjuk! :D
Tipikus! Én azért sem lépek le a gázról, majd a másik! És mindhárman nem léptek le....... :D :D :D Én ilyenkor már rutinból satufék, és páholyból végignézem ahogy lemészárolják egymást! :D :D De szép volt, kimaxoltad a helyzetet. :p
Kösz :) Ezt írta nekem vissza aki kilökött "didn't expect you to defend, sorry, not used to euros" Magyarul nem számított rá, hogy védekezni fogok és nincs hozzászokva az európai stílusú versenyzéshez (emberünk Australia/NZ régióból nyomult) :D
Brutált mentél, grat! Rémisztő néha ahogy a fal felé korrigálsz a kormánnyal 10 centire tőle.... :D Az ilyen kilökésekre szoktam volt azt mondani, hogy van akivel faszán lehet fair módon csatázni az elvárható magatartással, van aki partner hozzá, és van aki lúzer, és lexarja az X-eket is, mert fingja nincs a manőverekről, előzni akar akkor és ott, mindenáron! :p
Most túléltem a versenyt, viszont 2 körrel a vége előtt kilöktek, mert nem számított rá, hogy védekezni fogok. Bravo :D
mondjuk az is igaz :D, bár B-ben vagyok, lerontani azért nem akarom :D
Szerintem az szamolgatos. Pedig azt hittem, a Legends-szel es a StreetStock-kal lesz free/fun, de ha jol lattam, fizetos autokkal/palyakkal van csak fun;D
Plusz a fele-negyed akkora guminyomasok, es a nagyon speci asszimetrikus felepitmenyek es futomu geometriak (ha dirt-es auto). "Normal" autoval (pl. GT3) azert is erdemes kiprobalni, mert akkor csak a dirt talaj kulonbsege jon ki. Persze a "hasznalhatosaghoz" eremes kicsit atallitani: magasabb auto, puhabb gumik es felfuggesztes, nagyobb szarnyak es asszimetrikus beallitasok.
De ez meg tuti valtozni fog. Az iR is igazabol "betakat" szokott kiadni, csak veglegesnek "eladva" es kicsit hype-olva;) Mukodik, de valszeg me hianyzik tobb betervezett "mukodes". Pl. a lazabb reszeken oldal csuszaskor a kerekeknel "eltolt fold", ami nyomvalyusodik, oldaltart vagy hasonlo (talan benne van, nem tudom).
Valszeg ennek is kell a szokasos 6-12 honap, amig "valoban befejezik" es bekerul hozza minden "funkcio". Utoljára szerkesztette: Alexease, 2017.04.01. 09:27:26
Osw vel fura az ffb, de gondolom ez a ballonos gumi es a puha talaj miatt van
A dirt-et a legtobben azonnal a legerosebb SprintCar-ral tesztelik (brutal aero es ~900HP), ami bizto jo lehet (nincs meg), de tuti erdemes(ebb) "alulrol" tesztelni, a natur gumibol csuszkalas jol "kiadja" az "erdekessegeket".
Jo lett a kulofele talajok (a belso "felszantott" melyebb, lazabb; az idealis ives letaposott kemenyebb; es kulso iveken a kevesbe letaposott, nyomvalyus, kiszort-darabosabb) erezhetosege es mukodese is, sajat hangokkal (gordules, csuszas, sodrodas).
Annyi idom/kedvem nem volt, hogy leteszteljen nulla realroad-rol a dirt-et, de a 3 kulonbozo tipusu reszen autozva, versenyben biztos tuti lehet a folyamatos valtozas.
Probaltam "rendesen" iven autozni, mi/mennyi a kulonbseg. A ket ingyenes, gyengebb autoval mukodik, de lassabb. A hajtas megtapad, tolja magat, de az elso kerekeket iven tartva, minimalis oldaltartassal (ami "beforditana" az autot a kanyarba) minimalisan tapad, folyamatosan megcsuszik. Ezert gyorsabb a durvabb oldaltartassal "zantani a foldet" es azzal "kormanyozni".
A ket erosebb autonal (nem probaltam), meg eleve az auto felepitese es az aero miatt se muodik az iven autozas. Lehetne olyat epiteni, de hat ez Amcsi sorozat, kozonsegnek, bulira, latvanyra; ez a cel, hogy korbe-korbe keresztbe csuszkaljanak:D
Skippy-t meg nem neztem, de a leiras alapjan az meg nem mukodik (talan ki is fagy), nem lett minden auto gumi/kerek update-elve. Valszeg a "melyebb sullyedo talaj" es a "peres gumik/felnik" miatt meg anomalia van (jo)nehany autonal (talan utkozes szamitas a felnin?!). Nem olvastam utana.
Max szarnnyal es hasmagassaggal eleg jo. Bar bekapcsolt TC-vel, szerencsetlen folyamatosan csattog minden gazadasra, mert vagy kiporog mert csuszik vagy pattog a gorongyokon;) Kikapcsolt TC-vel max a letaposott, mar kemeny reszeken, a puha melyebb reszeken ossze-vissza megy.
En csak most neztem meg, de brutal lett. Jok lettek a hangok is (motor, dirt, utkozesek, gumihangok, egyebek). A szelvedon csattano sarfoltok a "plattty" hangokkal kifejezetten buli:DDD
A Street Stock-ot teszteltem, a ballonos, puha gumikkal kegyetlen. Nagyon jol erezni annak akegyetlen szeles, ballonos, puha guminak a mozgasat.
Megneztem mind a negy lehetoseget (aszfalt es dirt Stock, aszfaltos es dirt palyan [USA]). A ballonos gumikkal aszfalton is kegyetlenul lehet keresztbe menni;P De a legjobb az aszfaltos stock dirt palyan:D
A realrod/dirt is teljesen jo csuszasra, sodrodasra, fekezesekre; es hozzajuk az ossze shang. Az autok (Late Model es Sprint Car) nem erdekel, de a palyak kellenek, ez jo buli:D
Na néztem pár onboardot. Hát esküszöm nekem lesz igazam! Bár még nem próbáltam, azt látom, aki a sötét részen megy, szopik! Rengeteg olyat láttam, hogy aki a legbelső világos íven halad, minél kevesebb drifteléssel a kanyarban, az akár 10-15 km-rel nagyobb kanyarsebességgel hagyja faképnél a többi korcsolyázó manust! :D :D
A felvételen egy köcsög troll is megfigyelhető.... :D
Most már ha magyarul írod a káromkodást akkor is büntetnek....hozzá teszem még csak nem is személynek címezve írtam, csak úgy...... Vannak akik direkt felveszik,fényképezik,vagy nem tudom,de már ezért is van cset tiltás....na nem mint ha nagyon meghatna.....
engem formula renault-ba kaszáltak be a héten 6 ból 3x...:S igaz ebből 2 kb baleset volt, de egy volt amire azt mondom, hogy húzzon az anyjába :D
1-et én is rontottam: megelőztek szélárnyékból egyenesben majd a fazon kicsit fékezett korábban én pedig beletrafáltam....egyből írtam neki hogy sorry stb... reakció: fucking idiot stupid man...report. Azért az ilyen nem tudom, hogy miért versenyzik. Sima baleset volt az egész, elbasztam, vállaltam is. Na mindegy úgy néz ki vannak ilyen taplók is Utoljára szerkesztette: oneal1, 2017.03.28. 23:08:34
Ismerem ezt az érzést. Nagyon is ismerem. Ilyenkor szoktam ide írni a litániát..... :D :D Csak nekem az ilyen gyakran 8 futamon át jön zsinórban, vagy 100 SR veszteséggel, hogy kockás zászlót csak képen látok..... :D
Én már ki is találtam a taktikát! Amíg ezek driftelgetnek a kanyarban, ami ugye jól néz ki, cserében nem gyors, én szépen megyek hagyományos Nascar stílusban, íveken autózva, végig tapadással..... és nyerek..... :D :D
Ez 3 monitor (vagy VR) nelkul "hasznalhatatlan" lesz. Legalabbis rendesen pozicioban versenyezni. Bar ez igaz minden egyeb versenyre (road), de nem ennyire meghatarozo mint ovalon, foleg dirt-ben, ahol "keresztbe csuszkalva" mennek "mindenhol".
Bar a realroad es a "popcorn" kiforrtak magukat, de itt azert van boven "tormelek"; ami nem kamu animacio, itt azert valamennyire szamolja is, 3D-s, fizikaval, pattogos, mas autokon erezheto; nem tudom mennyit fog "lassitani".
De a ket ingyenes, gyengebb, fun sorozat azert jo lehet.
Kivancsi leszek, milyen update jon, ami "nem csak" a dirt tartalom, hanem minden mast is erint. Erezhetoen sokminden kimaradt korabban, amit kulon nem toltak ki, mert a dirt megjeleneshez kapcsolodott (realroad, popcorn, koszolodasok, gumik, utkozesek).
Ahogy varhato volt, a Legends-bol es a Street Stock-bol lesznek ingyenes autok, es a USA-bol (ami jo palya amugy) csinaltak dirt verziot. A truck-ok is ingyenesek, akinek megvan.
A tobbi auto, de foleg a Sprint Car, amugy is agyament:D Meg aszfalton is:DD Erre tokeletes lesz a fun is;P
-jövőhét hétfőn meg lehet vásárolni az 5 dirt tartalmat (pálya/autó ugyanúgy 12$) -29-ei update alatt már lehet is őket használni -pályák: Williams Grove, Eldora, Volusia, USA Speedway -autók: Late Model (3 féle), Winged Sprint Car (3 féle), Dirt Street Stock, Dirt Legends Car, Camping World Trucks (Silverado és Tundra) -5 széria lesz hozzá (3 official, 2 fun) -dolgoznak az elkülönülő dirt jogsin -enyhébb incidens számolás -lesznek nem dirt-ös újítások is -bővebben a spoilerben
We just wanted to provide an update in regard to the “dirt” software build. It is still on track for next Wednesday, March 29th. Everything is looking good for the release on that day and we are very excited about it. A lot went into the development and we hope you enjoy it. In the meantime, we are working on another video today showing race footage of the winged sprint cars.
We are planning on putting the dirt content for “pre-sale” this coming Monday. If you have any interest you are welcome to purchase early. There will be 5 pieces of dirt content for sale. All the content will be priced at the standard price of $11.95. (We are using the lower tier pricing for the tracks.) Don’t forget, add a 6th piece of content and you will get 15% off. If you buy 3-5 pieces of content you will receive 10% off. The reason for the pre-sale is with that much content, it will help spread the traffic AND you will be able to test the new content in our offline Test Drive feature during the update. Within the first couple hours of the maintenance period, we'll provide members with early access to pre-ordered and free included dirt content via the Test Drive feature. Follow us on social media for notification for example at @iRacing on twitter. You will still have to download the new content during the maintenance period. The update will likely take several hours. It will be good chance to get some test laps in with Dirt before you get on track with others. That said, we sure wouldn’t mind if not everyone jumps on to update all at once. Take your time, it will help everyone!
Speaking of that (updates/downloading), we often receive messages that we need to buy more servers or upgrade to fiber and things along those lines. I assure you we have plenty of high-end servers, fiber and state of the art networking and none of that is a bottleneck. We wish it was that easy to just buy more/better. It is typically the distribution of the massive data/content that is the bottleneck. We contract with the same high-end data distribution network (Akamai) as iTunes, Microsoft, ESPN, NBC Sports, Adobe, etc. It just takes some time unfortunately for the data to get distributed and downloaded globally.
Back to dirt. The 5 pieces content going on sale will be the tracks Williams Grove, Eldora and Volusia. All the dirt tracks have day and night lighting. The cars will be a Late Model which will include three versions for the price of one. A Limited, Pro and Super Late Model. The second car for purchase will be a Winged Sprint Car which also will include three different versions in the car package for the price of one including the 305, 360 and 410. Additionally we will be granting free dirt content including a dirt version of USA Speedway, a Dirt Street Stock, and a Dirt Legends Car. Last but not least dirt versions of the Camping World Trucks (Silverado and Tundra). If you already own those vehicles, you will have the dirt package for free. They are not separate dirt vehicles, it is just that when you are on Dirt, you will have the dirt package for example when the NASCAR series goes to Eldora on the schedule. You can see all the dirt content here: http://www.iracing.com/dirt/
A few more things to keep in mind on Dirt. We made a few adjustments to safety system. Because dirt cars are meant to be sideways in corners, we adjusted the out of control spin incident well pass 90 degrees for dirt, but you can still get the incident if you do a serious spin. Additionally, we moved heavy contact to 2 points instead of 4 points like it is on pavement since there is more natural contact in dirt racing. Everything else is the same for incidents and the math is the same in calculating safety rating and iRating. It is still our hope to create a separate license for Dirt and some preliminary work has started in that regard.
We will be putting up 5 series when we release. Three official series and two fun series. The official series will be at the lower license levels with the lower HP Cars to start off at least, for a reason. (The two fun series will the higher HP cars.) We strongly suggest you start with the lower HP cars no matter how experienced you are as a sim racer. Dirt racing is much different than pavement racing. There is much more to it than throwing the car in the corner. To be blunt, it is hard and takes hundreds of laps of practice to get it but it is very fun and rewarding as you progress. I’m not any good at any type of sim racing but I really have struggled not driving dirt like I do pavement. The pedal control overall is a bugger, keeping the pedal down (mostly) through the corners on a short track, the timing of the brakes and steering, the dynamically changing lines and conditions of the dirt is difficult to be proficient never mind master. Even going down the straights you have to concentrate, that car wants to go left big time. It is critical to practice. Watch the Chris Bell video if you get a chance on our YouTube Channel, it is excellent. We will be releasing much more in the coming days and weeks about dirt racing including tips and pointers from experienced real world drivers (and sim racers). Be patient and help each other out like you always do. That is what is great about this community. Most of all, have fun.
There will be several other nice little non-dirt additions that will be in the “dirt build” next week but this post is long enough. Additionally, we are pretty excited about our June Build. Contrary to popular belief we have been working on many other things beside Dirt.
We will be watching and listening to your feedback on dirt (and everything else) and looking for ways to improve as always. I also wanted to thank our testers, both our usual testers and the new folks that helped that have real world dirt experience. They were a huge help for Dirt and we simply could not have done it without them. Also a big thanks to our licensing partners across the board. It also would not be possible without them. Most of all, thanks to all of our members, we definitely would not be doing this without you!
Pedig ugy hangulatosabb lenne, foleg ha tekeredne is:)
De ha mashogy nem, a hangulatot tudod potolni valahogy, ha felviszel nehany vodor homokot a szobaba, es egy bazinagy allo vetilatort teszel veled szembe:D