mondom menj el BiA-zni, vagy a kijövõ félben lévõ Earned in Blood-ozni! kipróbáltad már egyáltalán a BiA-t?
Elindult egy felesleges vita, egy felesleges flame.
Nem a polémiával van bajom, de ez nem az.
Nem a realisztikusságról vitatkozunk.
Ez csak egy játék.
Az hogy milyen a játék Tõled is függ.
Egy tört TDM és DM szervertõl ne várj mást. Egy olyan szervertõl ahol az idõsebb és normálisabb játékosok vannak annál inkább. Javasolnám még a hivatalos After-hourz BAS 32 fõs szerverét. Garantált játékélmény, jó játékosokkal, egy nagyon jó custom mappal, costum jármûvekkel.
A szingli téma megint más.
Az AA megint más témájú és hangulatú játék. Felületesen ismerem csak, nem az én stílusom, de ha megengeditek, ezért még nem fogok átmenni az AA fórumba...
Az, hogy lemodellezik a fegyvereket, meg az egyenruhákat attól még egy játék nem lesz realisztikus. Ez teljesen igaz a CODra, egyszerûen hihetetlen a nácigyilok / perc arány, nagy hent. Ettõl még persze jó a játék és pont emiatt lett hihetetlen népszerû, még nálam is, persze én se játszok a multijával. Panthernak meg igaza van, az AA-s féle lassabb gameplay-û játékok tényleg reálisabb benyomást tesznek az emberre.
Aki netán mégsem vette be a ma reggeli gyógyszereit, és kiszökött a kórterembõl, nos az megnézheti az alábbi scaneket.
Figyelem! Nem realisztikus, nem szórakoztató és az egészségre káros képek! Ha jót akarsz magadnak, ne kockulj, menj sportolni éjjel nappal, és naponta egyél meg egy almát!!!!
Te mégis mi a bánatot akarsz bebizonyitani? Hogy ezek a játékok nem olyanok mint a valóság?
"1 lövés azonnal végzetes, ha lábba kapod, ess el, ejtsd ki a fegyvert, többet fel se tudjál állni, ha karban, onnantól fogva ne tudj lõni, ha hasba, akkor asszem nem is kell folytatnom"
Ott a SWAT 4,az próbál közeliteni a realizmus felé,csak hát éppen ezért korántsem játszanak vele annyian mint egy Battélefield 2-vel.Mert a legtöbb játékos nem akar annyira kötött játékmenetet multiban.Könnyedebb,látványosabb szórakozás jobban bejön. A Te logikád szerint pl. egy Battlefield szerü játékba profi repülégépszimulátort,helikopter szimulátort,meg tank szimulátort kéne programozni,hogy egy autóval elindulhass benne ahhoz meg külön jogositvány kellen.Rendbe,de szerinted hányan játszanának egy ilyen játékkal? A sérülésmodellezésben talán még egyet is értek,lehetne közeliteni jobban a valóság felé,és közelitünk is.Pár éve még csak a bevitt találatok mennyisége számitott,ma már a normálisabb játékokban a fejlövés halálos,néhol a sérülések nyomán lelassul,"megszédül" a játékos.Szóval van elõrelépés.
Mindenesetre a "Szerintem az fpsek multija nég viccnek rossz... A single rész a lényeg, a multi 1 nagy baromság, mind hülye, aki jácca." véleményed,kissé felháboritó. Amugy az általad hibának leirt dolgok a single részre is igazak,tehát akkor nem tudom az miért lenne jobb?Mert valami buta kis történetbe rakják a lövöldözést? (tisztelet a kivételnek)
ne fárassz teeeeeeeeeeeeeeeeee:D!csak te látod igy!egy csomóan mondják hogy azér nem jáccottak az elsövel,ert törpe emberek voltak!ha a játékban jobban megfigyeled,télleg igy van!
szvsz meg csak most multizott elõszõr és azt hitte õ lesz a legjobb rögtön és csalódott,hogy mineki kezdõ ként indul a multis világában,aztán nagyot csalódott és itt vezeti le!:DDD érdekes,hogy csak a multit izéli,pedig a single sem sokkal realisztikusabb...:))
a multi rész meg megint más,monnyuk énis gondolkodtam már azon,hogy kéne csinálni egy nagyon izgalmas multigamet,amiben akciók,meg mittomén na...:),tudjátok ti ezt!
ez olyan mint hogy a mohpa elindul a geforce 2-esemmel,meg a 128mb ramommal,nomeg az 1000-es intel procimmal?ismerösöm mondta ezt a derék szöveget!nagyon kiartott a kártyája mellett!:D
te felvett gamefikázó vagy?:D!oké,oké,eggyik játék se élethü,meg eddig csak 3d-s játékok vannak,nem tizen d-s gammák,amiben mi élünk,ugymondom hogy tizenvalamennyi dimenzióban élünk!egyik játék se élethü,és bátran mondhatom,hogy tán még 100 év mulva se érik el azt az eredményt,bár ahogy most fejlödik a számitástechnika,istentudja hogy lesz!de ennyi erövel fikázzá be az összes game topikba,hogy nem élethü meg bla-bla-bla!ha meg nem teccik,menny profi számitástechnikusnak,aztán fejleszd ki a 15d-s,teljesen élethü játékot,és azon majd nem lesz mit fikázni,bár semmi se tökéletes de...:D!igen,igen bf2-be vannak nagyon hülyeségek,vizbe belemész felrobbansz,kis játéktér,dehát minden gameben van valami hiba!a játékok nem erre lettek tervezve!!!!!nomeg,a gépek se olyanok hogy egy tökélestes játékot futtassnaka!bár a személyes vleményem az,hogy már ezerszer jobb gépek is vannak,csak mindegyikböl beszedik a pénzt!nem a geforce 7800-nál tart a számitástechnika,nehogy azt higgye valaki!bocs az offért,dehát válaszoltam panther vleményére!
visszatérve a cod2-re... Remélem nem kell majd több 10ezreket költeni ahhoz, hogy játszani tudjunk vele!
panther112 felnyitotta a szemem! Jézusom! Tényleg nincs köze a valós háborúhoz?? Most akkor mi lesz? És nem tudok 15 métert ugrani? Jaj! Emiatt elsírtam magam! Mi vagy te bmeg? Hittérítõ?
akkor menj és állj be katonának ha full realizmust szeretnél:PPP vagy menj el paintballozni
Sõt nem is kellettek szanitécek, mert a franciák szeretik a pulykát, így volt sok, és a wolfenstein óta tudjuk, hogy a pulyka halhatatlanná tesz. (Popej, spenót, ugyanmár mintek az éljenek a full reális fpsek amikben nem spenót van, hanem pulyka) Részemrõl amúgy a téma le van zárva, ha ti tényleg azt hiszitek, hogy ezeknek a játékoknak bármi köze is van a valós harchoz, vagy egyáltalána valós lövöldözéshez, akkor biztos sok minden mást is hisztek, és igen színes életetek lehet...
Voltak szanitécek, és ezért meg se halt senki, mert olyan szuperek voltak, mint a codban. A katonák nem lövik a kezet, lábat, mert az tényleg nagyon unfair dolog, és egy ugrabugráló amerikai nyerte meg a normandiai csatát, mert lött ugrott, és mindig volt ott 1 szanitéc, aki meggyógyította.
Nám! Az elit alakulatot szeretem, ellenben apámat nem. Szerencsére már évek óta nem láttam.
Ahogy Skyline kolléga is mondta: itt a koncepció a lényeg. A háborúban is feladatot hajtottak végre, például startégiai jelentõségû pontok elfoglalása (HQ, DOM játékmód), vagy adott ojjektumok likvidálása (S&D). De mivel játék, beleillik a BEL játéktipus is, eleinte én sem kedveltem a CTF-et, de miért NE?
Játékmódokhoz: volt olyan játékmód is, amiben erõsen livimtálva voltak a fegyverek, kasztok voltak, SENKINEk sem volt iránytûje a HUD-on, csak (!) az egy darab tisztnek volt, és õ tudott parancsokat osztogatni...
Ott a BAS játékmód is, amiben talán a legjobban lehet szimulálni egy átfogó, többfrontos támadást, ojjektumvédelemmel.
CTF az UO-ban olyan volt mint a BFben...volt xy megjelölt pont a mapon...neked azokat kellett elfoglalni és tartani...és az a csapat nyert akinek több elfoglalt területe volt...elfoglalandó területek alatt kell érteni:vasútállomás,gyár,bunker,lakóházak,stb...
látszik hogy szereted Az elit alakulatot, mint apád!
mondjuk azé egy CTF-el nagyon nem kéne elbaxni, most gondolj bele, ez olyan mint a deathmatch, orosz lövi az oroszt, fritz a fritz-et? a bf2-ben érdekes módon mér tudtak egy ütközetet szimulálni, még ha nem is full reális helyszínek vannak, na de sikerült nem? gondolj bele, egy amcsi befut a fritzek közé, szétzúz mindenkit.. vannak 5-en: elsõ 3-at leszedi, de a többi 2-vel nagyobb gondja akad.. egy kis idõ után végülis csak sikerül el tenni láb alól õket is.. de akko meg már jön a többi 3.. és akkor most vidd el a zászlót? vagy kitörsz a zászlóval: YOU ARE VICTORÛÛÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!! mekkora élmény, tupa tupa éélvezet....... de ha lenne egy százados, egy tizedes, aki ha a térképen bejelöl valamit, akkor arrõl tudomást vesznek a szövetségesei(nem tom hogy, mobilon gyorsan rácsörög ), és már mehet is a támadás(persze ha nem egy lámának üzentél, és nem megy el az ellenkezõ irányba :DD aztán hátba támadjátok, esetleg oldalról, de legalább ne tudná azt, hogy õ itt fog spawn-olni, akkor én odamegyek, oké itt megvoltak, akkor 2 választás van.. itt nincsenek, megyek a másik helyre.. de akkor is 2 irányból tudnak jönni.. nahát, akkor ide bekempelek, és osztom õket
és a TK-s jómadarakra gondoltál?akik direkt kihasználják ezt,és ellövik a lábad,te meg ott fekszel kezdõn,és semmit nem tudsz csinálni?akkor inkább menjen le a HP-m,és legyen kevésbé realisztikus,de ne a hangulat rovására menjen...
Medic: volt szanitéc a második világháborúban. Pötty középen: letiltható, és vannak olyan módok, ahol ilyen nincs. Ugrabugra: egymás után sokszor nem tudsz ugrálni. Próbáld ki. A valóságban is lehet ugrani. Például fedezék mögé. 15 m. ugrások: ilyen van, csak az halálos a játékban is. Bunnyhop: ezt is leszabályozták egy patchben. 1 lövés végzetes: így van. De nem mindegy hogy hol, és mivel? Láttál már lõtt sebet? mert én igen, nem is egyet (nem filmre gondoltam...). Elesés, kéz-láblövés: ilyen is van a játékban.
Egy utolsó érv: ha nem tetszik...Nos akkor miért vagy itt? és miért nem teremfocizol?
a bunnyhopp 1 botrány, 1 lövés azonnal végzetes, ha lábba kapod, ess el, ejtsd ki a fegyvert, többet fel se tudjál állni, ha karban, onnantól fogva ne tudj lõni, ha hasba, akkor asszem nem is kell folytatnom. Amúgy egy másik tipikus cod példa, mindenki megy a BAR-ral, tudjátok, hogy ez 1 elsõvh-s fegyver, ami 10 kiló, kib hosszó, gyakorlatilag letámasztás nélkül kizárólag vaktában lehet riasztólövéseket leadni vele, erre multiban ugrálva lövik vele a népet 10 centirõl, ez több mint szánalmas szerintem.
jó hát én meg nem tudom ezek szerint beleélni magam az ilyen baromságokba. Pont az lenne a lényege, hogy modellezze a csatákat, de ehelyett teletömik ezeket a játékokat minden baromsággal (medic, pötty a középen, ugrabugrálás, 15m-es ugrások...) szóval egy játékot csinálnak, külön szabályrendszerrel, és ennek semmi köze a csaták szimulálásához. Ha meg játék, akkor nagyon gyenge, inkább felhívok 5 havert és lemegyek teremfocizni, milliószor nagyobb fun lesz.
Persze hogy messze vannak a realizmustól.
-De ezek játékok, a cél a szórakozás.
-Miért lenne a jó a valóban valósághû játék. A legtöbb ember a saját vére látványától elájul. Egy filmben, játékban más. Példa 1; Az elit alakulatban például a bastogni harcokban két szereplõ is csonkolódik egy becsapódó tüzérségi lövedéktõl. ~ez a valóságban sok embernek elég lenne, hogy bezizzenjen, bepánikoljon. Egy ilyet, vagy egy ember erõszakos halálát nem mindenki dolgozza fel. Ilyen játék biztos nem kellene senkinek. Példa 2; sok "véres" filmet. A múlt héten a falklandi háborúról volt egy dokumentumfilm, az mégis teljesen más volt. Más látni, hogy ott visznek egy katonát leszakadt lábban és más egy mozit megnézni.
Sztori: már ne haragudj, de azé' nincs olyan nagy sztori. Elnagyolt amerikai "mi mindent tarolunk" sztori van. Voltak minõségi momentumok, de nem volt egy dráma. Hangulat: az van multiban is. Megrohamozni egy stratégiai pontot, visszaverni egy támadást. Hangulatos tud az lenni, fõleg ismerõsökkel...
Realisztikusság: több ilyen téma is be van dolgozva: a célzás, futás, shock. Vannak amit nem lehet. Hogy oldalád meg azt, hogy milyen napokat tölteni télen a szabadban egy fagyott lövészárokban? (miközben várod az ellent)
haljak meg én is a gép elõtt ha lelõnek? vagy repüljenek a repeszek a szobában ha robban egy gránát? esetleg ha aknára lépek a játékban akkor repüljek én is a szoba végéig? vagy ha a tüzérség egyik lövedéke mellettem csapódik be akkor röpködjenek az arcomba földdarabkák és a 6.dik emeletig szakadjon ki a padló?:D
komolyra fordítva a szót mi nem tetszik neked? az hogyha esel 15 métert akkor nem halsz meg? nem hinném,hogy jó ötlet lenne,mert akkor mindenki elkezdené szidni a játékot,hogy egy ilyen miatt halt meg...ha megvan a multi hangulata,beletudom magamat élni akkor már annyira jelentéktelenek az ilyen dolgok...
ezek a játékok nagyon de nagyon messze vannak mindennemû realisztikustól a single rész az sztem jó, mert sztori, hangulat... de a multi a kukába való
A CoD3ban meg már külön gombot kell nyomni, hogy lélegezzen az ember :) különben megfullad. Az a baj, ha TÚL realisztikusra csinálják a játékot, az a játékélmény rovására megy. (pl a fenti példa. Élethû, hogy lélegezni kell, de ki játszana egy ilyen játékkal? nem tudnál figyelni az ellenre, mert állandóan azt nézed, hogy meg ne fulladj) Vagy az ütés a játékokban: Ha egy BARral ütöd meg akkor meghal, de ha egy pisztollyal fejbecsapod akkor épp, hogy egy kevés élete lemegy. Pedig szerintem ha valakit fejbevágnak egy pisztollyal akkor az majdnem biztos, hogy elájul (vagy legalábbis jobban megsérül mint a CoDban :D )
látod már fel se tûnik. Ugorj ki a 2. emeletrõl és máris megvan a bûvös 15 méter repülés, igaz kicsi életerõt fogsz veszteni, elsõ emeletrõl csak egy jó 8ast lehet ugrani betonra, de ettöl ne sérölsz semmit. (Életben azért meg ne próbáld:) )