A 2v2-ben random azonos szintû társsal játszol, szintén random módon összerakott ellenfelekkel. 2v2 at-ban viszont két csapat játszik egymás ellen. Azaz egy társaddal (friendlist-bõl) egy másik csapat ellen játszol. 2v2 at sokkal nehezebb pont emiatt, mert ott sok összeszokott páros játszik.
Nem tudom pontosan mire gondolsz. Ha arra, hogy foglalás közben az egyik rifleman elindul a másik foglalandó pont felé, azt a következõképpen kell csinálni: mikor a pont közelében vagy jobb klikk-kel elkezded a foglalást, azonnal jobb klikk egy távolabbi helyre, majd rögtön vissza jobb klikk a foglaláshoz, majd shift-jobb klikk a következõ foglalandó pontra.
Meg tudnátok mondani azt az egér + billentyû kombinációt amivel foglalás közben szét lehet húzni az egységet?
Szia!
Nem vagyok képben custom map téren, de a Fansite-on Dragoon kolléga eléggé. Pont most írt cikket a témában. Szerintem keresd fel õt a kérdéseddel. Esetleg a linkelt oldal fórum részében találsz térképes szekciót is.
Igen, ilyet tapasztaltam az OF-ról (2.301(?)) a ToV 2.601-re váltva: az addig "tökéletes" AI a nehézségi szintjének megfelelõen "hadakozott", míg a mostani sokkal "gyengébb" lett. (Lehet, hogy vissza kellett venni "belõle" a stabilitás miatt?)
A Blitzkrieg mod-ban (CoH v2.601-v2.602 alatt uú) is van hasonló "taktikája" az AI-nak, ami nagyon idegesítõ, ha egy "társ" hülyül el így (a WM-s Goliath-ozik is még e mellé, ha kell, ha nem) - a Jeep-rush-olós viszont nagyon kemény PE ellen (MG-s -> gyalogság, Recoiless -> könnyû páncélosok ellen nagyon hatásos az elején; fõleg vegyítve a kettõ együtt).
Pe-ként, ilyen gyalogos-õrült ellen játszva a páncélozott autók és félhernyók eldöntik a meccset az elsõ 5-10 percben és csak a bázislerohanáshoz kellenek a náluk nehezebb egységek: nem nagy kihívás így "nyerni". :(
Nálam csak azután "javul meg" az ilyen társ, ha lerombolják a HQ-ját és onnan van visszahozva. Akkor már "rendesen" techhel és épít mást is a bokorugrókon kívül. :S
...
OFF Fiusnak: Anyukám képes napi 8 GB forgalmat is csinálni YT-videónézéssel, így a mennyiségi korlátos netek szóba sem jöhetnek... Havi +1-1,5k HUF-ért, tehát, összesen 3.5-5k-ért vannak a legócskább, izé, legolcsóbb, nem korlátos havi csomagok. :( OFF
...
A Házigazda mobilszolgáltatókról alkotott véleményével a legmesszebbmenõkig egyet tudok érteni, sajnos!
Egy kérdéset tennék fel: Sajna kevés már a multi pálya (sima CoH 1.71 el játszunk) és szeretnénk bele tenni pályákat, eme pályákat amik sga kiterjesztésûek. Azokat hova kellene tenni? (company\WW2\data\ scenarions\ pl ide nem jó, sem az archives mappába....) Ha esetleg bonyolultabb a menete annak is a leírását vagy linkjét megköszönöm. A válaszokat tippeket elõre is köszönöm. Szép napot
Urak!
Én úgy vélem, hogy netkapcsolatról beszélünk. A vodafont felhozni ebben a témában kb olyan, mint digitális fényképezés címen a mobilos mocskokkal jönni. Tessék már megtanulni funkcionálisan használni a dolgokat! Telefont telefonálásra, fényképezõgépet fényképezésre, internetkapcsolatot internetezésre használni! Tudom, hogy manapság trendi okostelefonkodni meg mobcsinmindetmegoldani, de aki legalább minimálisan tisztában van a technológiai háttérrel, az a célnak megfelelõ szolgáltatással fog élni.
OFF Nekem is van barátom, aki vodanettel állandóan fel-le lépett msn-rõl, RO be se engedi, Jagdflieger az, a Fansiteról, írt a technikaiba is anno. A legolcsóbb net akkor is 2500, és 10Mb/1Mb 5 GB korláttal. Hadd ne reklámozzam. OFF
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy normálisan mûködõ mod van. Én senkinek sem tanácsolom egyik feltelepítését sem. Van egyébként, hogy csak bizonyos pályákon hülyül meg az AI. Próbáld meg másik map-on.
Feltettem a CoH-ot, minden kiegészítõvel együtt, 2.601ig patchelve van, ehhez szedtem le egy NHC mod-ot, frankón fut, nem is azzal van a baj, hanem hogy a az AI nem csinál jármûvet, se Jeep, se tank, semmi az ég világon, only gyalogossal jön, de abból legalább vagy egy millióval :D valakinek ötlet, hogy miért lehet ez? :D
Akkor az egy elit cég, de ennek ellenére én azon jelenségeket tapasztaltam/tapasztalom - nem az inviteleseknél! :D OK! :)
Az Invitel helpdeskjén dolgoztam. Többek között ezért is tisztában vagyok 'némileg' a dolgokkal. Már az elsõ mondatod is elégé vitatható, így szerintem ezt tényleg ne folytassuk! :)
Az olcsóbb mobil-net-ek 5-10 percenként bontják a kapcsolatot, ha nem kezdeményezel "hívást" addig (2 "szolgáltatóét" tesztelhettem idáig) és az e-mail-hoz is kevésnek érzem õket (YT-videó akad rajtuk), ill. az ismerõsöm díler-e sem jó, mert a folyamatos net-elérése max. 45-60 perc, azután ledob, mer' nehogy má' 'letõtcsenek' vele... - hiába, ez csak egy gyarmat, ahol csak rabolni kell, szolgáltatni már legkevésbé se... A kábelesekkel sem voltam megelégedve, bár ott inkább csak a sebesség volt gyalázatos a "vállalt minimum"-hoz képest, a szakadás ritkább volt.
De már megint eltérítettem a totyikot a csapásiránytól, ha ezt Anyukám megtudja... ;))
"Ákciósan!" , de amúgy, ha nincs közvetlen konkurencia, akkor még ennek is a duplája. :( Magyarországon garanciát nem kell vállalni semmire sem, ha vannak kapcsolatai az illetõnek, vagy a cégnek, így a magasabb sebességû internet-csomagok sem életbiztosítások (vmi mondvacsinált indokkal mindig a szemébe röhöghetnek, büntetlenül, a fogyasztónak).
A leírtakkal egyetértek. De ehhez a játékhoz még egy normális net-elérés is szükséges, ha már van eredeti példány, mert az igazi szépsége ott mutatkozik csak meg: net nélkül, AI ellen nem olyan élvezetes.
2 euro volt a játék nemrég, ha mindenáron warezolsz, akkor kicsit értened kell legalább egy crack mappa másolásához is. Nem gyõzzük elégszer leírni: ez a játék megéri az árát, még az új árát is akár.
hello sracok. letoltottem a COH-Tales of Valor-t.imadom ezt a jatekot, mert alapbol 2.v.h. fanatikus vagyok.az a problemam h az elozo kampanyokat akarom kikodolni.az elso reszet kitudtam a CoH-t....de az Opposing fronts-ot valamiert nem tudom sehogy sem..:S Ha volna valaki aki le tudna nekem irni pontrol pontra h mit csinaljak mert nem vagyok egy nagy szamitogep zseni. Probaltam mar valami Mini Image-eket letolteni....az elsot ugy tudtam kikodolni...de az Opp.Fr.-t nem tudom sehogy sem...:S Legyszi ha valaki tudna segiteni akkor nagyon halas volnak.Elore is koszonom
He-he-he: Blitz'-ben Volks-okat dobálnak ki gyógyhelyek, amik még sérülékenyebbek, 300 MP-ért, mint a CoH-s bunker - de dupla akkora a felgyógyító sugaruk, mint az USA változatoké, ehhez már csak a kapitány (menekülési pont) és a 251-se (reinforce képesség) hiányzik a tökéletes, csatatéri egységfelújításhoz...
Viszont, 1v1-ben szépen pop-limitbe lehet hajszolni az ilyen játékost pár cuting-al - a CoH-ban továbbra sem számít bele a pop-cap-ba a MG-Nest, így "szabadon" lehet rakosgatni, ha van rá keret...
WG vs. Ákos, Fifus (és "segítõje") tálalásában a Fansite-on: csodálatos!
Itt valóban kijön a (PIO,) Volks -> Grenadier és az (Engi,) Rifleman -> Rifleman különbség és a WM vet-rendszere is az Axis-nak kedvez - ha van anyag rá!
A sebesült-gyûjtõ épületeteket eddig csak azért többszöröztem, mert az egyik elvesztése után sem veszik el a már összegyûjtött legénység, ha maradt még legalább egy belõle. De ezen példából kiindulva... ezt Blitz'-ben is kipróbálom, bár ott a WM is "normálisan" vetezõdik és a gépek könnyedén elsöprik a támogatás nélküli gyalogságot (meg 550 MP a bunker, de jóval tovább is kitart a 4.02-n, és a FLAK is drágább). Hhmm, ez érdekes lehet többjátékos módokban: hamar összejöhet PIO/Volks-kból a Grenadier-ármádia, költséghatékonyan (benzin biztos marad a fejlesztésekre, épületekre és gépekre, ha mégsem válna ez be...), ha az egyik játékos erre a "harcmodorra" gyúr, miközben a társak is "etetik" a gépezetet. :)) Na meg, pont ezért adok ki tûzparancsot az ellenfél felcsereire is, ha épp nincs más célpont a közelben, még ha tiltja is ezt pár nemzetközi egyezmény.
Ha nincs FLAK, akkor a 200/15-s MG-Nest is jól fogja a gyalogságot (sohasem egymaga/egyedül): nem is az öldöklés lenne a lényeg, hanem a fekszik-hazafut ismétlése ("kikapcsolni" az ellenfél haderejét) és addig mehet a flank + base rape, gépekkel... de manpower (és fuel - meg még távoli pop-cap) nélkül ez is csak egy fikció. :)
Sziasztok. Egy olyan problémám van,hogy a játék kulcsom nincs meg elhagytam valahol a cd-tokot amin volt,bár már kétszer megvettem már a játékot(egyszer kaptam a videó kártyámhoz majd megvettem az Opposing fronts legutóbb meg a sima Companyt ami szerintem az utolsó darab volt Magyarországon és az is Finn volt,meg adtak hozzá külön egy kis füzecskét amiben a játékról készült kézzel rajzolt képek voltak,A régi cd példányaimat pedig bannolták egyszer a tesóm gépére is telepítettem fel és ez miatt majd az opposing megjelenésével base jump miatt.)Tehát az a kérdésem,hogy mi ilyenkor a teendõ.Vagy vehetem meg harmadszorra. Régi bajtársatok Laca.
Ha jól emlékszem ott inkább a fejlesztési folyamatokkal volt gond, amit némileg tévesen ítéltél meg. A CoH hibajavítására vonatkozó nézeteid én is osztom.
Sziasztok! Annyi, de annyi rövidítést használtok a CoH-ban, hogy csak na :D Leírnátok részletesen, hogy mi micsoda?!? :) Pl.: PE-- Panzer Elite AT-- Anti Tank stb...
Hhmm, ezzel, mármint a registry-bejegyzésekkel, volna kapcsolatban az, hogy nem tudok minden replay-t megnézni, amit a Fansite-on linkelnek a Fiúk?! Predi Reborn-osa hibátlan, míg WG 2v2-jébõl az egyik ellenfél "hibás", míg a többi három jó. Mondjuk a frissen újrarakott, majd v2.602-ig felpatch-elt CoH-n nem próbáltam ki õket, csak miután a Blitz' telepítve lett - természetesen az alapjátékot indítom a visszanézésekhez, nem a Blitz'-st.
Azért trollkodnék óvatosabban ebben a témában itt, mert már volt egy kisebb és mindkét fél részérõl, utóbb fölöslegesnek tartott vita egy ilyen kérdésre adott válaszom nyomán. :) Nos, ott már céloztam arra, hogy a Relic jobban is összeüthette volna ezt a jó játékot, vagy az alatt a hosszú idõ alatt, amióta kint van a piacon az ilyen és ehhez hasonlatos hibákat, amik a mai napig kísértenek, már rég kijavíthatta volna... de ne kezdjük el megint, Peace!
Na, a lényeg, hogy az oldal második felének eleje tájékán, a "Latest Downloads" cím alatti linkekbõl kell neked a 4.02-s Update. Ha multit akartok játszani, akkor a 4.02b Update is kelleni fog. A v4 Mappack meg akkor kell(ene), ha kevésnek érzed a 3v3 és 4v4 pályák számát az alapmod-ban. (A Battle of Halbe pálya végre mûködik az új Blitzben!) Ezeket minden, a multiban résztvevõ gépen telepíteni kell, tehát az Öcsikédén is, hogy minden gépen azonos változata legyen a mod-nak. (Nekem, innen gond nélkül lejöttek.)
A 4v4 nálam is szaggat, a 2.52-köz képest nagyon észrevehetõen, pedig már alig van 1-2 opció, ami nem minimumon áll. :(
Azért én a helyedben a Google C.-t - és minden mást - is kilõném a játék idejére. A CoH mellett még lehet, hogy nem okoznak észrevehetõ lassulást, de a Blitz'-nél már bezavarhatnak a sebességbe és a stabilitásba.
izé feltettem ujbol a 4.0-át és megy 4v4 kicsit szagat de nem vészek a microt nem befolyásolja..... xD és grafot se kellet állitani..... Én alapal szoktam jatszani csak öcséimel lanon szorakozunk a modokal x).....
a 4.2 patch vagy javitást- hol tudom leszedni? néztem de nem enged tölteni xS.... És köszönöm a segitséget x)
Miért ne lenne szabad a témához hozzászólnod? No meg miért baj, ha levesz a grafikai részletességbõl?
Én senkinek sem ajánlom, semmiféle mod telepítését, legyenek akár olyan jük, mint a Blitzkrieg vagy épp az Eastern Front. Rengeteg hiba elõjön az alapjátékba, amiért a mod-ok meghágják a CoH-os regisztri bejegyzéseket.
Kétszer raktam fel eddig mod-ot, két CoH reinstall lett hosszú távon az eredménye.
Most telepitem ura a blitzet.... De örülök az uj 1.5 EF-nak mert az már nem dobál le xD. Meg nézem az uj patchel ami ki jöt blitzel aztan szütyögök..... elméletileg 180gb szabad helyem van még..... a 300-ból.... töredezetség mentesités nyár óta nem volt...incs patricionálva a gép, vagyis ha arra gondoslz nem szedtem c-d-e-re csak c-m van vagyis 1 patricio vagy mi xD..... egyedül a google chrome szokot menni mindig.....
...és az utolsó kérdés:
Ugye, v2.602 a CoH verziója, amin a 4.0x Blitzkrieg-et futtatod? :)
(Az OF - CoH v2.301 - és a Blitz' 2.52 - CoH v2.601 igényû - általam való házasítása okozott hasonló effektet, csak az már a program indításakor, egybõl. :)) )
Nem biztos, hogy újra le kellene töltened a netrõl, vagy újratelepíteni a Blitz-t, mert ha indulásnál nem köhécselt, akkor a telepítésével, vélhetõen nem lehet baj.
A kijelzett memóriafelhasználásba beleérti a virtuálisat is, ami a háttértárat jelenti (nekem 1,5 GB VRAM-ot írt ki a Blitz' rendszerdetektora, pedig csak 0,5 GB-om van fizikailag :)) ), amihez ráadásul csak több lépcsõben és nagy késleltetéssel tud elérni a drága windóz. Nálam a fele-egyharmada között is kivagdalt és csak akkor nyugodott meg, amikor még vettem vissza abból 1-2 helyen. :)
Ha esetleg nem válna be az én tutkó módszerem, akkor egy ehhez - úgy tûnik legalábbis - jobban értõ módszerét is kipróbálhatod, ha visszagörgetsz a #7985-s hozzászóláshoz és annak környékére. (esetleg megbízható, nem szóban, ahogy én is ( :D ), hozzáértõ segítségét is kérheted ehhez a mûvelethez)
Hhmm, "temp flod"... Mennyi üres lemezterület van azon a gépen, ill. a rendszerpartíción? Mikor volt utoljára töredezettségmentesítés a gépeden? Milyen, a CoH futásához nélkülözhetõ alkalmazások futnak még egyidejûleg a gépen?
öcskösnél nem merült fel ez a hiba..... bocs ez ki maradt az elõzõbõl, csak nem tudom szerkeszteni...
Mivel nem értek a gépekhez igy le irom amit találtam a rendszer informácioban xD.....
processor: Intel(r) core(tm)2 duo cpu E6850 @ 3.00 ghz 2.99 ghz Telepített memoria(ram): 3,00 GB Rendszer típusa: 32 bites óperácios rendszer.
Probáltam lejebb vinni a grafot.... Még a 50%-át se érte el a beállitásoknál a memoria használás..... és crusher dobál le...... meg temp flood vagy mivel..... a masik gép amivel lanon szoktam játszani öcskösel az 1-2 gb ram.....1 ghz-es proc...ugyan az a op rendszerel...... csak a video kártya jobb benne....
Remélem ezzel többet mondtam xD...... És bocs a helyes irás miat diszlexiás vagyok xD..... tudom van helyes irás javitó.... de ugy nem fejlödik a helys irásom.... no mindegy......
Akkor leszedem megint és leviszem teljes minimumra azt szép lassan tolom fel, ha sikerül......
Uff! :)
Ugyan nekem már nem nagyon szabadna ehhez hozzászólnom ( ;) ), de amíg CAC nem néz ide, addig terjesztem az Igét:
Nem írtad a géped összetevõit, se az eddig megpróbált és 'nem jöttbe' lépéseidet, így látatlanban... (még egyszer körülnéz... jó, CAC most éppen nem figyel ide... közelebb hajol és halkan:) a grafikán próbálj meg lefaragni, fõként a részletességekbõl.
Indoklásom: nekem ez vált be ( :)) ). Sokkal több (-féle is) egység van a Blitz'-ben, mint az alap CoH-ban, ami már önmagában több terhet ró a gépre. Ráadásul a készítõi a grafikán is jócskán próbáltak javítani, ami megint csak növeli az erõforrásigényt. Tehát azokkal a beállításokkal, amivel az alap CoH még hibamentes a Blitz már nem biztos, hogy az (tapasztaltam). Ezen felül az sem mindegy, hogy 1v1, vagy 3v3 meccs indíttatott é e el, mert az utóbbihoz is szükséges lehet már a rendszerterhelés csökkentésére a kiakadásmentes futáshoz (szintén megtapasztaltam ezt is), fõként a mindenkori csúcsgépektõl lemaradó konfigoknál (Blitz-nél legalábbis, a CoH-nál, gondolom én, nemhiába nem javítanak a grafikán, így a régebbi gépeken is jól fut(hat) maxon).
Van egy problémám régeben kb 1-1,5 hónapja leszedtem a Blitzkrieg modót.....és az a gondom vele....hogy crusher hibával le dob kb 10 perc mulva..... ha valaki meg tudná mondani, mit tegyek, hogy ne történjen meg ez..... vagy tudna egy oldalt ahol nincs ilyen hiba mikor feltelepitem, nagyon meg köszöném.....
javítás 2: Az oil szerepe emelkedett jócskán az új részben, hiszen addig csak az épületekhez és a harckocsikhoz kellett leginkább, vagy csak: az SC, a gyors foglaló és gyalogságot lekötõ egység, valamint a PAK 38 és -40, mint antitank egység sem kért üzemanyagot (minden fejlesztés muni-hoz kötött a Blitz-ben), így sokkal elõbb jöhetett a Pz IV F/H -> korai base rape esélye a keményebb és nehezebb ellenséges gépek/egységek megjelenése elõtt, ez fõleg Brit ellen volt "hasznos", amíg még nem nyüzsög a terep az aknavetõ és ATG erõdítéseitõl, "csak" az aknákra és a beásott AT-gyalogságra kell figyelni.
A bázisvédõ emplák is jócskán fejlõdtek az elõzõ részhez képest az Allied oldalon: az MG-emplákat a négycsövû .50-s és a 40mm-s Bofors emplák váltották (már lehet "sima", homokzsákokkal és beásással nem megerõsített verziót is építeni belõlük - Axis oldalon a Flak-okból szintén - , valamivel olcsóbban), így a gyalogsággal (Pz.Schr. + granyók használatával) ezek után reménytelenné vált az alapbázis lerohanása.
Nem mindig mutatja az aktuális vetezõdési értékeit az egységeknek a játék! Ez a szintekhez kötött speciális képességek kiaknázásában jelentõsen visszavetheti a játékost.
...
Miért nem lehet utólag szerkeszteni a hozzászólásokat?!
javítás 1: Brit shörmi volt az a mozdíthatatlan egység - a többi már kikepesztett onnan, csak az elsõ szorult be, mert a "tragaccsal" túl közel álltam a lövészárokhoz - , de néha az épületektõl sem tud "lendületbõl" megszabadulni a belõlük kigördülõ gép, ha a kijárat és a pálya többi részéhez vezetõ út nem eléggé széles/szabad.
Az általános akna is átalakult, immár nem tehénlepényszerû és a saját is csak a térképen 'kockát húzva' látszik (pl. WM-nél), hogyha késõbb fel kéne deríteni a sajátokat, pl. az új sor ideális telepítési helyének kijelöléséhez.
CoH 2.601 + Blitz v2.52 (nem *.*4) -> 2.602 + B 4.02b kesergés, fõként PE oldalról:
Nagyon hiányzik az alapépületek forgathatósága a megépítésük elõtt (merre is nézzen a kijáratuk). [Brittel jártam már úgy Point du H-n, hogy a kiépített gyalogsági védállásba "települt", így mozgathatatlan volt a játék végéig... :D ]
SE doktrínára korlátozták az élõerõ ellenni(s használható) aknák használatát (Nehéz-Pio, LuftGF tudta telepíteni eddig õket), csak a Teller maradt meg a páncélvadásznál: gyakorlatilag meglepetés nélkül lerohanhatóvá vált a terep, csak az 50 munis robbanótöltetek maradtak a nehéz-Pio-nál és a LuftGF-nál, amik nem "automaták" (ez lehet elõny is, ha van idõ szemlélni a környéküket az összecsapások alatt, amíg nincs belõlük több, mint féltucat, pl. 3v3-nál...).
Az alap PG ára 390-re nõtt a 360 helyett és elvették tõle az egységenként 50 muniért kifejleszthetõ PzF-ot - használata 35 munit kért és annyi újratöltési idõt, amennyi idõ alatt bõven hazamenekült a pálya másik végébõl is: shörmi és társai, aminek legalább 2 találat kell ebbõl, eddig is "biztonságban" voltak ezektõl :D - , amit már csak a nehéz-PG fejleszthet ki magának: a JEEP, M3, M8, Stuart sokkal szabadabban garázdálkodhat a játék elején ezek után (ezeket egy lövéssel kilõtte a PzF, ha talált, a WM Volks-nál megmaradt a fejlesztésének a lehetõsége), hiszen a nehéz-PG 450 manpoweres unit és a reinforce is több, mint az alap 34 mp-e. A PzF helyett jött az antitank granyó, amivel jóval közelebb kell menni a célponthoz és a kevesebb is a sebzése, ami akár 0 is lehet, még ha betalál is. Igaz, hogy van már PAK 36 is a fõépületben, de ez külön egység, plusz idõ és nyersanyag etc...
Az SC eddigi 240 manpower-s ellenértéke 300 mp + 10 oil-ra nõtt - mondjuk az árnövekménnyel egyenes arányban emelkedett a használhatósága: a MG végre gyilkol is, nem csak fektet (2.602 patch?!; a Blitzben nem lövi ki két alap-Tommy egybõl, mint a CoH-ban!; SC=AC-20mm-s kwk - nagyjából...). Ezen lépésekkel, meg a többi áremeléssel már megint jócskán lassítottak a PE rush-képességén - elég nehéz volt számomra elfogadni már a 25-rõl 50 munira megemelt (ez megint egy CoH patch volt anno) G43 árát is (WM PzGr eddigi 75 munis könnyû MG42-se 100-ba fáj mostantól - a PzSchr ára maradt 75 muni). Emellett az eddig nem túl lényeges oil mennyisége megint megnõtt: már alig pár, 'inkább nem használom, ha nem muszáj' gép "kapható" már csak tisztán manpowerért, az eddigi 'only muni' foglalásokat és birtoklásokat (gránátdobásokhoz - mivel alapból tudja minden PE gyalogos egység ezt - , PzF fejlesztéshez és használathoz, majd a nehezebb tüzérség folyamatos munkavégzésének biztosításához stb.) ki kell bõvíteni az oil-el is ezek után.
A 251/22 (Sdkfz 251 + PAK 40, reinforce nélkül, de álcázási képességgel: 1 lövés = 1 alapshörmi) egység már nem kötõdik a tankvadász doktrínához, viszont egy szinttel feljebb költözött: már a T3 megépítése is kell a gyárthatóságához, míg eddig elég volt az elsõ három épület felhúzása (T1, T2 és KampC - CoH WM épület, ezzel is lassítva a PE-t...) és a Log. Komp. fejlesztése.
Az gépek sebessége csak kiépített utakon és a kitaposott ösvényeken megfelelõ (vagy gyors), míg a terepen, mindkét verzióban közelít a 0-hoz (fõként az úton is lassú jármûveké, mint az összes német páncélosok esetében). :( [Itt inkább a térkép elemeinek értékeit kéne módosítani, mint az egységek úton való mozgási sebességét irreálisan megnövelni.]
Az eddigi fix 175-s pop cap immár 150 és 225-s értéket vehet fel, tetszés szerint, skirmish esetében.
Séma nincs. Minden cikk, ami a témába vág megjelenhet az oldalon. A probléma inkább az, hogy cikkírók kellenének. Sajna csak páran voltak aktívak ezen szempontból az oldalon, és május óta még õk sem aktivizálták magukat. Talán majd ha jön a rossz idõ. :)
Szia! Azt elõre is nagyon szépen megköszönném! :) Milyen séma szerint írtok fel (adtok tanácsokat) a Fansite oldalra? Mert a legutóbbi is már Májusi? "Company of Heroes - Gazdasági továbbképzés 2", stb... Jó lenne olvasni ezekrõl az apróságokról Számomra nagyon érdekesek ezek a cikkek, trükkök :) Hisz ezekben rejtõzik a gyõzelem kulcsa :)
Szia!
Mivel mostanában sajnos nem jelent meg új cikk, ezért körbekérdezek, hátha van valakinek kedve írni egy ilyet, esetleg lefordítani egy angol nyelvût.
Szia CAC, Szia Fifusz! Sziasztok! Ami Fifusz linkjét illeti, igyekszem, bár az angollal hadilábon állok :) :D Ezért is lenne jobb az oldalatokon errõl olvasni, vagy egy komplett és átfogó "TUTORIAL-t" végigkövetni, ahogy ezt más (nem Magyar) oldalakon már láttam.
Nos, igen. Elég kevesen érdeklõdnek a térképkészítés iránt. De mondjuk megnyithattam volna már a témát az is igaz. Ennek most eleget is tettem.
Szia Fifusz! :))))))))))))))))) Nem is tudtam, hogy Te ide is szívesen írsz! Azt hittem, hogy csak a CoH Fansite-re :) Örülök, hogy írtál, mert a Fansite oldalán ez a forum üres :(
Hali, az AT-s meccsek micsodák és miért nem lehet õket elindítani? csapat kell hozá?
Közben olvasgattam Steam fórumot, más is járt így a ToV-val. Könnyen lehet, hogy kifogytak a CD-kulcs keretbõl. Elvileg csak várni kell...remélem így lesz.
Na sikerült megoldani a 60Hz problémát. Pont úgy, ahogy leírtad.
Megvettem a ToV-ot is és akkor úgy voltam az alap se hiányozzon. Így végül is mind3 megvan. Viszont van egy problémám. A ToV nem indul.
Az alapnál kiírta a CD-kulcsot, azt az indításnál elfogadta és fel is oldotta az alap kampányt. A ToV-nál viszont nem akar CD-kulcsot mutatni. Azt írja mindig ki "Csatlakozás a kulcsszerverhez sikertelen."
Sziasztok! Felraktam a játékot a relic le is szedte a patch-eket. De amikor elindítom a játékot újabb patch-et kér. Rá nyomok hogy szedje le. De azt írja ki a patch nem elérhetõ próbáljam késõbb. Mi lehet a gond? A válaszokat elõre is köszönöm.
Köszi ezt mindenképpen megpróbálom, ha otthon leszek.
Samsung 757mb monitorom van. 1024x768 100Hz-en megy. HD4830-as VGA-m van (DX10.1) úgyhogy nem tudom megkerülni a DX10-et. Na a drivert (lehet nincs is win7-hez) fel se raktam nem is gondoltam rá sose. Mikor ezt a monitort vettem (2005) még Vista se volt sehol. Xp-hez használtam drivert, de Win7-hez már nem.
Szerkezd a kapcsolót! (Ikon-on jobb egér/tulajd. és a Cél: --> "C:\program files\THQ\Company of Heroes\RelicCoH.exe" és illeszd be a végére: "C:\program files\THQ\Company of Heroes\RelicCoH.exe" -novsync -refresh 100 -nomovies
Ezeket rakd be! És hibátlan lesz, No intro-val, 100Hz-en, és nincs vsync! Vagyis ha a géped tudja (nekem pl 140Fps-el ment) nem max 100 fps-ed lesz. Nekem így sikerült! Nekem Dx10-be 30Hz-en akart menni mindenképp (pedig 60Hz-es a samu led-em) refresh 60-at írtam és ment hibátlanul, anno egy 120Hz-es acer-om volt, ott meg 120-al! És nem kell RefreshLock. Azzal nekem sem ment. Itt van pár kapcsoló. De a többit nagyon ne használd, felesleges! -dev -el pl nem tudsz multizni, hangot kikapcsolni minek?, missin unlock már csalás... Sok sikert!
CRT és a drájvere sem dobja föl opcióként - vagy nagyon gagyi, vagy túl minõségi lehet az a monitor?! A Windóz képernyõ/monitor beállításai tájékán sincs ilyen opció? (2002-s 755 DFX tulajként: a moncsi a 60 és a 66Hz-t támogatná hivatalosan, de a w7 85-n hajtja (visszavéve 60-ra egybõl elõjön a vibrálás) és mûködik a CoH, DX9 VGA-l!) A grafikai részletesség visszavétele sem segít?
Értem, köszi. A teljes multihoz akkor a ToV kell. Na mind1 most már megvettem az OF-et, azt hittem bármelyik lehet multihoz. És úgy választottam, hogy annak a kamápányával is játszanék. Na mind1 nem ezen a 406Ft-on múlt az életem. :D
Viszont egy dolog már zavar. Úgy néz ki csak 60hz-en hajlandó mûködni és sajnos CRT monitorom van. Így ez egyenlõre játszhatatlan. :( Még RefreshLock progival se tudtak rákényszeríteni a normál értéket. :( Ezt szerintem a DX10 okozza. Crysisnál is DX10 only 60Hz, de ott lehet DX9-be indítani.
Alapjáték tartalmazza az amcsi kampányt. Multiban tudsz játszani us-el és wm-el. De összerakhat pe, illetve brit ellen is. Az OF hozza a PE-t és a Britet. Azaz azt a két kampányt. Ha csak OF van meg az alapjáték nélkül, akkor multiban pe-vel és brittel tudsz játszani, de ellenfeled lehet us és wm is. Ha a ToV-ot veszed meg, akkor tudsz játszani, mind a 4 frakcióval multiban és skirmishben is, csak az alap és az OF kampányt nem tudod. Tehát, ha nem érdekel a single játék, akkor a ToV-ot éri meg megvenni.
Én most csak az Opposing Fronts-ot vettem meg. És Skirmish-ben nem engedi csak az angolokat és a panzer elite-t választani. Az amcsi és wermacht le van lockolva. Azt írja a ToV kell hozzá, hogy feloldja õket.
Elég megvenned a ToV, ugyanúgy játszhatsz vele multiban. Igazából bármelyiket elég megvenned, patchelés után ugyanazt kapod multiban, csak single kampányt nem tudsz vele játszani. De a single része a játéknak elég silány, a multi viszont jó.
Én egyben megvettem tegnap 1500 Ft-ért, szerintem nem nagy összeg a 3 részért :)
Hali, most hogy nagy leárazás van steamen érdekelne hogy Company of Heroes Tales of Valor-t elég megvennem, ha multizni akarok, vagy az elõzõ részekkel játszanak többen? Egyáltálán hogy mûködik, minden címnek külön szerverei vannak?
Amúgy egy kérdés nem találtam faq-ban. Multi hogy mûködik? Kiegészítõként van lebontva pl szükséges a ToV hogy a frakcióhoz megkapd az új egységeket vagy elég egy opposing fronts?