Ezt én is igy csinálom most, kivéve t2 extr. mert szvsz nem éri meg 150 energy és ezért ad +1-et, na meg lassabban is épül mint régen. Lehet ott szarom el hogy mindent építek egyszerre és a gazdaság húzásra nem marad anyag, fene se tudja.
t3 as extractor körberakva mass storageal, meg a szokásos sakktábla építés folyamatosan elõbb t1 gen + t2 fabricator, kesobb t3 gen + t3 fabricator... mostmár a build templattel könnyebben lehet ráálítani egy egész brigádot hogy folyamatosan építsen
Annak en is orulnek.. Turtle AI 25 perc 1v1-ben 2 t3 bombazoval az acumra ment :)(ne hallottam semmit mert mp3-at hallgattam) a palya 3/4-e az enyem es 2x annyi nyersanyaga van mint nekem... Duhito...
Tegnap toltam neten egy 2v2v2v2-öt mit ne mondjak van még mit tanulni igaz nyertünk de nem rajtam mult nagyrészt :)
UIF T3 PDk valami veszett jók 4 darab megállít 30-40 T3 egyseget ha még van melettük pár arty unit, vagy T2 arty.
1 exp unit legyártással alsó hangon lemaradtam elején igy volt kapkodás mikor 2 sera exp jött felém meg egy sera bomber.
Gazdaság mielõbbi 300 massra huzásához fogadnék ötleteket.
Érdekesen dolgozik a gép még a cheat bekapcsolása nélkül is. Engem még a normal AI is úgy rushol le az elején, hogy nyitottabb pályán elég nehéz túlélni. Nem igazán értem honnan vesz jóval több nyersanyagot, mint én.
Ma reggel egy 40-*es pályán beraktam 3 ATXTurtle ellenfelet.
22 percnél rámdobtak 2 atomot. Jó kis rövid játék volt. Még csak éppen hogy kész lett a T3 erõmûvem, s két T3 mass sok kettes mellett ....
Lehet hogy nem kellene ekkora arcomnak lenni :)))?
AKAROM ezt a játékot! Nem igazság
Meg olyan gépet is akarok amin fut
majd gyûjtök rá
nekem sok... nem is veszem meg itthon 8 rongyér, mert nekem már 2 hete megvan 7ért külföldrõl másrészrõl én se adnék ki egy fillért se érte, de multizni nagyon szeretek gpgneten és ahhoz sajnos kell
Na megjott UK-bõl a kieg, azért nevetséges hogy légipostával együtt (1 hét alatt) 7500 forint volt, itthon meg még nem is lehet kapni, de ha lesz gondolom egy 10est elkérnek majd érte...
a T4 repülõje eléggé OMFG szerintem. A ML tényleg nem egy veszélyes ellenfél általában, de ha valaki be tudja juttatni észrevétlen egy bázisra, vagy közelkerül az egységekhez, akkor azért elég hatásos..
Thx, majd kipróbálom. Próbáltam egy 5x5-ös mapon Rusher AI ellen, hát nem jutottam messze. Kicsit vicces, hogy mire össze tudtam volna hozni megfelelõ védelmet, addigra már t3 egységeket küldött a sok-sok t1 között, nekem meg alig volt massom az építkezéshez.
lehet irányítani, ott lebeg a nagy magasságban, ugyanúgy ki lehet jelölni aztán odalebeg valahova és nagy kínlódva lövöldöz, de lassan és kis területen keveset sebez csak
Én a campaign utolsó pályáján húztam fel egy mûholdállomást, de nem kaptam semmiféle irányítást hozzá és azt se vettem észre, hogy bárhol ügyködöt volna magától. Azért az UEF-et sem kell leírni, mert védekezésben a legerõsebbek (T3 PD nagyon durva) és megfelelõ légvédelem mellett 2 Fatboy is elég szépen tud aratni. UEF-nél meg még a T2-es bot, ami elég szépen tud aratni, ha pajzs alatt van és nem tudják gyorsan kiszedni. Aeonnak meg eddigi tapasztalataim szerint az új rapid fire artillery-je jelent komolyabb veszélyt, csak ugye azt fel kell építeni, ami nem kis anyag meg idõ.
a satelitenek semmi érelme... kivédhetetlen, lelõhetetlen... de cserébe szart se ér... ennyi anyagból már ezerszer hatásosabb anti turtle cuccokat lehet csinálni
Ma este kipróbálok 3 Cheating AI-t. Ma este jól el fognak páholni. ;-)))
A Cybran T2 PD nagyon gyors. T1-es egységek ellen jobb, mint bármelyik másik T2 PD. Cybrannal nincs problémája a T1 rush ellen az embernek, amíg épít 2db T2 PD-t + T2 pajzsot minden folyosóra, ami a bázisra vezet.
A Cybran T4 egységek közül a ML tényleg nem egy nagy szám, a ML+ már azért nem megvetendõ. De a legjobb a T3-as a "The Brick". Minden földi egységet üt. Nekem egy csatában, ahol építgettem magamnak egy Soul Rippert és ezért nem vettem észre egy közeledõ GC-t, kb. 10 "The Brick" kiszedte a GC-t, minden segítség nélkül. A GC csak 1 db Brick-et tudott összenyomni és 2 db pajzsot leszedni. Cserébe én befejeztem a SR-t az anyagából...
A Brick-et simán be lehet transportálni a GC mögé, ahonnan szétlövik, miközben a GC nem tud visszalõni...
A T3 Gunship tényleg nem alkalmas bázis támadásra, de a bázis felé csörtetõ experimentálokat kiszedi.
Találkozott már valaki a UEF Satelite fegyverével a szenvedõ végen? Kipróbáltam, szétlõttem vele pár épületet, nekem sérthetetlennek tûnik. Nem tudom, mennyit sebez és hogy néz ki, amikor rám tüzelnek belõle...
- Még egy megfigyelés: Az AI-k egészen biztosan építeni fognak 1 Nuke-ot. Ezért Nuke defense kötelezõ T3 szinten, ahogy a bázis védelme kiépült és van már 100-200 mass Economy.
Es akkor emlitsuk meg shieldek melle epitheto Hive javitobazis ami javit mindent ami rongalodik (persze ez is csak egy vedelmi eszkoz)... Amugy a cybran acu szerintem nem tul kafa mivel nincs a panceljara epitheto hatekony onvedelmi kiegeszito.. A masiknak pl.(mit tudom en melyik) a personal shield ami alol nehez kiszedni..
És pont ez a lényeg. A Cybrannal elég nehéz túlélni addig anélkül, hogy túl sokat áldoznál a védelmedre, ugyanis T1/T2-n lepkefing a többi fajhoz képest. Sõt továbbmegyek, CSAK a T3 egységei ütõsek, a T4 ML sem ér semmit a többiekével szemben, és a Gunship se egy nagy ellenfél, 1 T3 pajzs meg 2 T3 AA megállítja csont nélkül (ellentétben pl a CZAR-al, vagy az Ahwassaval).
Én is a Cybrant favorizáltam, de mostmár a Seraphim jobban bejön. A Siege Tank igenis ütõs, és igen jól bírja a gyûrõdést. A T1 hover arty is jo. A T2 levelt én általában csak a bázisvédelemre, és épületekre használom, egységeket onnan nemnagyon szoktam épiteni, inkább egybõl T3-T4. A Sera T4 bottal nemtom mi volt a bajod, de a GL-hez hasonlóan ügyesen használva akár 4-5 ML-el is elbánik. Nem beszélve arról, hogy ennek legalább valamiféle légvédelme is van. Messzebbre is lõ mint a GC meg az ML, bázistakarításra és sok kisebb egység letépésére egyaránt jó. És nem utolsó sorban viszonylag gyorsan épül, és nem túl drága. És a legfontosabb, hogy gyorsan regenerál.
Az Ahwassa meg kétségtelenül az egyik legerõsebb exp egység a játékban, de relative sok resource és idõ kell hozzá. Kb 2x annyi mint egy t4 bothoz, viszont ha sikerül elkészíteni, akkor okosan bombázva egyetlen darabbal nyerni lehet.
Szerintem a Cybran a legerõsebb faj. A Seraphin-nak nincsen erõs T3-as egysége. A Sniper botnak 500-as health-je van, amit egy T1-es egység is leírt. A hatótávolsága pedig jócskán kívül esik egy T3 Mobile Artillery hatótávolságán, ezért marha könnyû kiszedni õket, akár tömegben is. Az Assoult tank már jobb, de rövid a hatótávolsága és gyengébb a páncélzata, mint a többi erõs T3-as egységnek. A legerõsebb T3-as egység egyébként a "The Brick" (Cybran) ezek ellen aztán lehet T1 rusht indítani, 2 db szét tud lõni annyi T1-es egységet, amennyi egy folyosón elfér...
Egy feltech-elt Cybran ACU gyakorlatilag egy terminátor, kb. olyan erõs, mint egy GC.
A Seraphin mega robot szvsz. elég gyengusz. Már 10 db T3-as egység lenyomja, de 2-3 T3 Gunship is elvégzi a piszkos munkát...
A Exp. Bomber tényleg ütõs, de mire azt felépíted, már nem élsz...
Nekem a legkönnyebben játszható faj a Cybran. A T3 szintig túl kell élni, aztán "The Brick" -et kell gyártani a bázis védelmére, meg T3 AA-t és pajzsokat. A "The Brick" képes mindenféle experimeltál egység nélkül is kiszedni egy ellenséges bázis. Lassú, ezért kelleni fog az Air transport, amihez meg kelleni fog legalább egy idõleges Air Supremacy.
Ezert kell t1 ben kivegezni mindenkit.... Utalom en is.... Ja az assist epulet a Cybrannak nagyon utos... Fel lehet upgradelni eleg kemenyen es 4db ilyet korberakni gyarakkal, nagyon brutalisan nyomjak az egysegeket kifele...
én is már kicsit mérges vagyok, mert multiba emberek ellen most azt kell mondjam szarabb lett az egyensúlyozással... a szaros t1 eket spemelik agyon... régen sokkal jobb volt hogy néhány odabaszos egységgel (nem feltétlenül exp et értek ez alatt) az alacsonyabb egységeket halomra lehetett gyilkolni... pl én imádtam a vizi cuccokat, azon belül is a rombolót de most sokkal szarabbnak éreztem másik hogy valaki kurvára hülye volt a fejlesztõknél mert a seraphin magasabb szinten olyan kibaszott erõs leverhetetlen cuccokkal rendelkezik hogy a másik 3 a nyomába se ér az az exp bomber milyen faszság már? ki volt az az agyatlan fasz aki ezt kitalálta, hogy egy lelõhetetlen szar 5 mp. enként ledob egy atomot bárhova? meg a szaros commját is úgy fel tudja nyomni, meg plussz a veteran szintek, hogy egyszerûen kinírhatatlan... egy rakás t2 es hajóval lõttem és gyorsabban gyógyult.
További újdonságok az FA-ban: - A Tactical Missile sokkal nagyobb hatósugarú. Az AI-knek is tactical missile-ként mûködik, tehát nem követi a célpontot. Akár T3 Artillery helyett is lehet használni, mert tényleg olyan messze hord, hogy a bázis környéki összes Mass Collectort ki lehet vele lõni, illetve az elõre tolt gyárakat meg lehet vele semmisíteni. - Kipróbáltam a Turtle AI-t. Meglepõen sok T1-es egységet küldött rám, ahhoz képest, hogy ugye Turtle. A bázisa erõsebb volt, mint az Adaptive-nak, de elsõsorban TM-mel volt levédve, ami eléggé hatástalan mozgó célpontok ellen. Elég gyengusz a bázisa... - A T3 Gunship talán még keményebb, mint eddig. Ha valaki uralja a légteret, akkor T3 gunshippel földi egységek számára megtámadhatatlan lesz. 4 T3 Fighter kell ahhoz, hogy egyetlen T3 Gunshipet gyorsan lenyomjon. - Az Assist build sokkal, de sokkal gyengébb, mint eddig. Egy T3 Engineer kb. az 5-ét tudja segédkezni, mint amit egy T3 factory tud. Tehát eléggé értelmetlen T3 Engineer hordákat építeni, inkább több Factory-t kell. Ez alól kivétel a UEF és a Cybran számára elérhetõ Engineering épület. Az rendesen be tud segíteni. Más fajoknál pedig az SCU tud hasznos lenni, de egy SCU sajnos nagyon sokára lesz készen... - Az AI-k bázisának légvédelme sokkal gyengébb lett. 5-6 Strategic Bomber ki tudja szedni a Commandert. Az eredeti játékban 5-6 SB csak free mass volt egy AI bázis ellen.
- Valahogy a teljes játékot sikerült rush-ra butítani, ráadásul földi rush-ra. Szvsz. a légi rush fõleg az elején sokkal keményebb, mert gyorsabban jön és nehezebb védekezni ellene. A T1-es egységek áradata, ami a FA-ban van, könnyen védhetõ (egy kis gyakorlás után) - Az AI-k nagyon elhanyagolják a légierõt. A légtér uralmát teljesen átengedik, ami egy súlyos hiba...
amúgy ha van itt valaki akinek van sima supcoma és gpgnetezik.. és kéne neki az fa hogy tudjon multizni, annak van egy accountom még annakidején amikor kijött a clonedvds változat az nfos kulcsot azonnal bereggeltem gpgnetbe egy új accountra.. ez így magában tud gpgneten fa-zni viszont a 4 faj közûl csak a seraphint tudja választani mostmár a gpgnetben van egy olyan funkció hogy consolidate accounts, és egy régi csak supcomos, és egy másik csak fa s accountot össze lehet olvasztani és akkor teljes értékûen lehet multizni
hát ha valaki nem jobbklikkel rád és nem nyom promote-ot, akkor magától nem fognak a bitek alrébb vonulni a gpnet adatbázisban hogy magasabb rankod legyen:)
jah, vizes mapokon nagyon gyenge az ai, onnan is lehet látni pl amikor a sziget vagy félsziget vagy akármi viz szélénél feltorlodnak a t1es rush egységei egyszerüen nem tudja kezelni hogy õ viznél nem tud földön rusholni :D (legalábbis adaptie tuti ilyen)
zsir köszi szoktam lenni de mivel még nincs FA ezért utóbbi idõben nem nagyon. Viszont 1-2 nap mire ideér az FA megrendeltem 8000-ert postaköltséggel együtt angolból utánna leszek mint állat, addig marad az aik elleni gyakorlás.
Tegnap az open palms-on nezegettem egy rush AI ellen es nem volt rossz, amire beertem a bazisara egy Soul Riperrel mar a Fatboy epult..!!!! 5 perccel ha gyorsabb voltam.. Es nem ertem ra a bazisat rombolni mert majdnem kesz is lett.. Egybol az ACU-ra kellett menni..
Minap kipróbáltam a turtle ai-t paradise-n... valamiért egyátalán nem épitettek hajókat. Kb fél óra után 1 t4 seraphim robottal körbeirtottam mind a hármat. Az egyetlen jobb lépése az volt az egyiknek, mikor víz alatt be akarta küldeni a commanderét a bázisomra. De ez sem jött be neki.
Az AI nagyon jo es kesz.... Vegre egy szamottevo ellenseg van a palya masik oldalan nem egy probababa. En mindig uj dolgok tesztelesere hasznaltam az AI-t lenezoen.. Most is tesztelek vele de teljesen maskepp, en egy lassu epito nem tamado tipus vagyok az AI meg belekenyszerit hogy tamadjak ha eletben akarok maradni... Nagyon tetszik... Persze meg egy par game elmulik az orom de addig is nagyon jo...
"A régi SC szerintem sokkal keményebb volt, legalábbis a bázisvédelme mindenképpen. Az FA-ban ha az ember túlélte az elsõ 10 percet, akkor már meg is nyerte a csatát..."
Nekem is hasonló tapasztalatom volt a "Daroza's Sanctuary" pályán. Az elején iszonyú kemény rush-t nyomott a 3 AI. Aeon-nal voltam, õk pedig a 3 másik faj. Ezen a pályán 2 irányból lehet jönni és meglehetõsen intelligensen rush-oltak az AI-k. Csoportban 20-asával, egyszerre két irányból, megkerülve a védelmet, ha lehetett. T1 bombert nem küldtek, de késõbb 2 T2 + 3 T1 bomber kötelékek jöttek.
A védelmem az egyik oldalon az ACU + 2 T2PD + T2 mobile shield volt, a másik oldalon pedig 5 T2 heavy tank + 2 T2PD + T2 mobile shield.
A kulcs ezen a pályán az, hogy hatalmas mennyiségben van szétszórva material mindenhol a pályán. Ezért az elején hajlamos az ember nem fejleszteni a Mass extractorokat. Viszont akkor a csata kellõs közepén hirtelen leáll az gazdasága. Ezért már az elejétõl, amikor még bõven van mass, fejleszteni kell a Mass Ext.-kat. Nekem 90 mass-ig ment fel a T3 elejére. Addigra már 4 + 4 Harbringer is volt a védelmi vonalon + 2 +2 T3 pajzs. Ez ellen semmi, de semmi esélye nem volt a rush-nak.
Felépítettem egy GC-t és meglátogattam vele az északi szomszédot. A rush bázis úgyszólván semmi védelmet nem tudott felvonultatni, a GC úgy ment át rajta, mint kés a vajon. Ugyanez a GC átsétált az Észak-Keleti bázisra, egy újonan épült pedig a Keleti bázist kereste fel.
Pedig a bázisvédelmek hatalmasat fejlõdtek: egy váratlan Monkeylord támadást már csak akkor vettem észre, amikor a Monkey kiugrott a Lord-ból. ;-))) a 4 Harbringer-bõl 3 megmaradt, az összes T2 PD túlélte, csak a 2 T3-as pajzsot szedte ki az ML. Az ML-t lõtte még kb. 10 Sniperbot is, amiket tartalékba hagytam a bázis közepén, de az ML beért lõtávolba.
A régi SC szerintem sokkal keményebb volt, legalábbis a bázisvédelme mindenképpen. Az FA-ban ha az ember túlélte az elsõ 10 percet, akkor már meg is nyerte a csatát...
Adaptive is. A 3 kis szigetes 5km-es mapon játszottam elõször, és mikor érezte az AI, hogy T2 artyjaim belövik az ACUját, akkor leküldte a vízbe, kijött nálam a parton, és már ment is a meltdown...
Nekem az is furcsa, hog Supremacy-ban simán beáldozza az ACU-ját a gép.
Plusz amiket észrevettem még:
1. Cybran AI nagyon erõsen használja a T1 artyt. És ezek eszméletlen ütõsek, mert menet közben eregetik a cuccot, relativ messzire. Csapatostul 5-10db már egy 2-3 T2 PD + shield védelmen is áttör, nem beszélve arról, hogy más egységekkel is támogatja õket.
2. Igen, a pajzsok jobbak lettek. A seraphimé különösen jónak tûnik, bár lassabban is épül fel, és a T3 Shield baszottnagy energiaigényû.
3. Az AI tényleg relative kevés T3 bomberrel jön, talán 2-3-al max. Viszont nálam direkt megtalálta azt a kevés pontot, ami nem volt shield fedésben. Volt 5 T2 és 1 T3 sera shieldem, és egyetlen egy csücske lógott ki a bázisomnak amit épp építettem (T3 ME, MS-ekkel), és richtig oda bombázott be, persze hatásosan. A shieldekre egy darab bombát nem pazarolt (nem is lett volna túl sok értelme, mert volt rendesen légvédelmem, és az elsõ bomba úgyse árt).
4. A commander valahogy úgyérzem gyengébb lett. Mármint amíg nincs upgradelve. Szerintem simán erõsebbnek kéne lennie, elvégre a legfontosabb egység szinte. Én pl több esetben úgy nyomtam le az AI-t, hogy kamikaze akcióként 2, vagy 3 T3 bomberrel berepültem egyszerre a Commanderére, és simán pukk, még akkor is ha lelõtték a gépeimet.
5. Az Adaptive AI tényleg nagyon pálya, és viselkedésfüggõ. Van olyan map, amin az elsõ fél órában fel sem techel T1-rõl (simán le lehet nyomni), de van olyan, ahol eszméletlen sebességgel terjeszkedik és fejleszt. Szal még akár bugosnak is nevezhetnénk, mert bizonyos szitukban egyátalán nem találja fel magát. Pl azon a bridge nevû 1vs1 mapon nagyon gyengén muzsikál eleinte. Viszont amikor hagytam T1-en ökörködni egy jó fél órát, akkor hirtelen nekiállt fejlõdni, oszt még majdnem le is nyomott, addig bambultam hogy mit csinál :DD A végén baszki benyomult 3 T3 egységével egyik oldalon úgy, hogy kivonult 5 T3 artyval, és szétbaszta a védelmem. Én meg hirtelen nem tudtam lépni, mert olyan ráérõsre vettem a formát, hogy mondom akkor megépitem a sera exp missilet, hogy lássam milyen. NA EBBE NE KEZDJEN BELE SENKI. Extrém sok resource, és extrém sok idõ kell. Közben az AI benyom, mert annyira megbénítja a gazdaságom kisebb mapon. Szal én ráérõsen épitgettem, minden resourceom arra ment, és nem tudtam válaszolni a támadására. Félbehagytam a missile launchert, és kb fél perc alatt felhúztam egy T4 botot (már olyan iparom volt, meg sacuk meg minden). Ezzel pedig egymagában elindultam körbe lenyomni mindent. Közben meg õ letarolta az egész bázisomat, még jött egy ML is, meg a commanderét is kiküldte. 10-15 T3 artyval, és mégegyser ennyi T3 egységgel támadott 3 irányból. Én meg lebasztam 2 kört a mapon az exp bottal, és mint egyedül fennmaradó egységgel megnyertem :)
Az FA-ban a játékmenet és az AI is nagyon sokat változott:
- A T1-es egységek erõsebbek lettek. 2-3 simán lenyom egy T2-es egységet, 10 pedig ügyesen manõverezve egy Commandert. Legalább 4 db T2 PD, radar és T2 shield kell ahhoz, hogy egy irányból megállítson egy T1 rush-t.
- A pajzsok még jobban védenek a tüzérség ellen 4 db T2 Artillery teljesen hatástalan 1 db T2 v. T3 pajzs ellen.
- Az új T3 egységek nagyon kemények. Rendesen tudják rombolni az ellenséges bázist.
- Az AI nem épít túl sok repülõgépet, hanem elsõsorban vadászokat. Ezekkel védi be elsõsorban a bázisát. Egy T3 gunship támadás mondjuk 25 gunshippel simán meghal, mert a vadászok sokkal gyorsabban leszedik a gunship-eket, mint a földi légvédelem. Viszont az AI nem nagyon épít bombázókat sem, ezért fõleg az elején nyugodtabban van az ember. T2 szint után már jön pár bomber, de kárt nem okoznak.
Az AI új taktikája a földi támadás, méghozzá rush módszerrel. 1vs3 adaptív AI ellen mindig megpróbál lenyomni a térképrõl, mielõtt T2-re érnék. Ez csak azért nem sikerül neki, mert az elején kialakítok egy védelmi vonalat, amit mindig át is tör, de mire a bázisra ér, elkészül az elsõ pár T2 tank + shield, amivel annyi idõre visszaverem, hogy fel tudjak építeni 4 T2 PD-t, amik már tudják tartani a vonalat.
Mindenesetre az elsõ 5 perc mindig érdekes. Utána sajnos az "adaptív" AI nem hagy fel a rush-al, hanem folytatja, ahelyett, hogy feltechelne és T3 egységekkel jönne, amikkel már át tudná törni a védelmemet.
A végjátékot általában experimentálok nyerik meg nekem, a legjobban a nagy robotokat szeretem, bár a leghalálosabb szvsz. a Fatboy (ha meg tudom védeni a légitámadásoktól...)
Pedig az ellen véd a shield, ha jól emlékszem. Lezúzza egybõl 0%-ra, de nem sebez semmit.
A T2-es rakétaállomásnak biztos, hogy nõtt a hatótávja FA-ban, mert engem is meglepett, amikor Finn's Revenge-en az ellenség a fõbázisáról lövöldözte a rakétákat a 2 átkelõre. Alapjátékban egyszer nem lõtt rám onnan és én se tudtam ilyen messzire ellõni. Viszont megmaradt a kézi vezérlés, pedig mehetne az is úgy, mint az artillery.
Rak tudja en se jatszok aeonnal. Csak aztom hogy kurva messzirol belonek valamivel mindig, es a TMD leszedi :)
Ja 3 db pajzs alatt volt csak valahogy megfeledkeztem rola es azt vettem eszre hogy robban... Hallottam hogy tamadas alatt van de lattam hogy egy T3 bombazoval probalkozik es neha betalal de az csak megkarcolta...
Nem hiszem hogy TM lett volna mert nagyon messzirol jott (vagy a TM hatotavolsaga nott meg a 3x-ra)... Nekem olyan artillery szerunek tunt... A bazisom elott joval az open palms-on 8b T2 arty letakaritott mindent tehat a hatotavukon kivulrol jott..
config:3200+ amd, 1.5gb(tervezem a dual-core-t :) )
UIMOD_SCA-ver.3.scd Modef Mostorage.scd(T2,T3 mass, energy storage, t3 pd (8000hp)2000 mass, fejleszthetõ 19000 massért t4 pd re, pajzssal, t2 artynál kisebb lõtávval) All Your Voices Are Belong To Us.scd veterancy change BigO_NewASF- jobb vadászgép viselkedés Ff_sam
modok->semmi?
Mivel? és nekem a.l(sorian c.) ellen 2vs2 250 unit counttal még úgy-ahogy elfogadható volt, 1vs1 ben meg 500-as counttal, multiban nem tudom 10*20-asnál szerintem még 500-as 2vs2 õt bírna a gépem
na ma sincs valaki vállalkozo kedvü multizni? ne adj isten 3 vállalkozokedvü 2v2-zni? :D
Azért vicc, hogy felhúztam 2,6Ghz-re a 3700+-t és szaggat a kampány elsõ pályája, amikor már a teljes térképet megkapom. Valamit kitalálhattak volna, hogy ne egyen ennyi CPU idõt az AI, fõleg a kampány alatt.
Na igen, de ugye érezhetõen a multipléjer részére szálltak rá a GPG-nél.. tény, hogy a kampány, az csak ilyen tessék, lássék alapon készült, de több a semminél :)
Gyerekek, elég kevés küldetés van ebben az FA-ban, nem?
Nem lehetett volna legalább annyit, mint az elsõben? Másfél nap volt normálon. Mondjuk Hard-od már volt egy pálya ahol fogyott a hajam is, de csak idõlegesen.
Több kampány is elfért volna szerintem, fõleg 40 euro árért....
Töltsd le azt, amit Borg belinkelt nemrég. Nekem egyébként csak 8Gb az FA installálva. A build assistant nem nagy szám, talán a T1 engi teljesítményét nyujtja, bár nem teszteltem még le pontosan. Pár jármû valóban gyorsabb lett, cserébe pl az Aeon guided missile marha lassú lett és a repülõk sokkal nagyobb ívben kanyarodnak.