Ha ha kép akkor legyen kép.Az elsõ 500km-em vége. :-) Sajna a host nem volt képes kivárni míg végigérek, mert õ az elsõ 100km-en belül terepezett. :-)
Elkészül nálunk 3 db Repülési Napló. A Tagok menüpont alatt. Bucser küldj magadról képet és akkor a tiéd is megcsinálom!
Btw.: Szerintem ha használni akarod és játszani vele vedd meg... Megéri minden eurocentje... Másrészt ha ezen filléreskedsz akkor hogy fogsz Vit. repülni in real life??? Az sem olcsó móka ám...(mármint maga a repülés)
egyébként a letöltõs verziónál a rendelés utan mikor megérkezik a pénzük küldik el a linket De ez egy adott idõablakban él (a levélben le van írva, hogy meddig) Majd törlik.
Ügyes próválkozás, de nem tudom azt az url-t:)))) Majd lesznek videóink is, meg mindenünk. Mosrt épp a repülési és vizsga naplók készülnek PS-ben (by.: Siluro :D). Galériánk megtalálható az oldalon a Letöltések menüpont alatt!
Az oly sokat emlegetett UFO:
Viccesek ezek a Condoros srácok :))))
Az elõzõ hozzászólásomban szereplõ híradó szombat este volt, úgyhogy biztos hogy összekeverték.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én utálom a sajtót. Minden kis lényegtelen dologból hatalmas szenzációt tudnak csinálni, és ahol csak lehet ferdítenek. A múltkor pl. a kecskeméti repnap kapcsán az egyik kereskedelmi tv híradójában Topiról volt szó, hogy õ a legnagyobb ász, meg hogy az övé volt a leglátványosabb bemutató (amiben igazuk is volt), de közben Bagira show-ját mutatták. Az övé is látványos volt, de miért kell mindjárt az elsõ adandó alkalommal ferdíteni, amikor tudják jól, hogy aki ott volt és látta az úgyis észreveszi. Hülyének néznek ezek minket??? Na röviden ennyit.
Nos én is itten lennék:) Annyit rólam bemutatkozóul, hogy a Malév Aero Club Virtual egyik alapító tagja vagyok. Harci repülõkkel és webprogramozással foglalkozok. Ennyit egyelõre:)))
Condor: A Condorhoz nincs és remélem nem is lesz törés. Az a játék megéri az árát, eddig még senki nem bánta meg (tudtommal), hogy kiköhögte érte a pénzt. Nagyon zsír gém és a srácok igazán megérdemlik azt, hogy ne törjék fel a játékukat. Ha valaki a szériálját közzétenné az az illetõnek 10en valahányezer forintjába kerülne (vagy eurójába). Senkinek nem éri meg ezért.
Há' én menten lehidalok tõled vaze...!
Szerintem eccerûen arról lehet szó, hogy nem ért vissza a reptérre, és terepreszállás közben berádlizott. Csak a hülye sajtónak kell a vér, ennyi.
akkor miért állítod, hogy mû??? távrepülés során is össze lehet törni igen rendesen:) a törés mértéke csak a sebesség függvénye és nem annak, hogy táv vagy mûrepülõ verseny volt-e:D
de ha szerzel valakitõl egy kulcsot akkor nem tudtok mind a ketten repülni egyszerre a neten, csak offline-ba ami nem rossz de azért mégis az a buli, amikor látod,hogy ki, merre, hogyan, meddig....
postán a cd-s verzió (ha magánszemélyként rendeled) azt hiszem 60 euró körül jön ki míg a letöltõs 48 euró. Ebben benne van már az Áfa helyett fizetendõ VAT
Gyûlnek itt a jövõ évi kezdõk rendesen:-) Ezen az oldalon rengeteg típusról találsz nagyon részletes rajzokat, meg még sok mindent. Vannak itt vitorlázók, motorosok, de katonai gépek is. A Condor mennyibe kerül, ha postán rendeled meg?
nekem is megvan a Condor, de eddig csak olvasgattalak titeket mert lusta voltam reggelni :)
cd-s és netes között annyi csak a differencia, hogy ha nem tudod akarod/tudod letölteni akkor elküldik +pénzért postán
Én is csak ajánlani tudom: nagyon jó kis program érdmes megvenni!
Nekem nagyon nagy kedvet csinált, hogy valahol "élõben" is repüljek
Kérdés: van valakinek vitorlázó gépekrõl 3 nézeti rajza? vagy ötlet, hogy hol találtok ilyet?? (google nem segít)
csodálkoznék ha a Clidey gépei ha ráfeküdne a kis társával nem ütné meg a Condor minõséget.Bajban is lenne szegény mikor felkérnék frencise rendszerben gépeket csinálni:-)
Nincs valami 3D modellezõ program, ami ráadásul ingyenes is? Lehet összeütök egy Góbét a Condor számára. Vagy azt csak a 3D Studio-val lehet?
Szerintem így is nagyon-nagyon megéri megvenni...
Az add-on repülõk készítése pedig nem olyan egyszerû a Condor esetében: bárki csinálhat új repülõt - de csak a visual modelt. Aztán a 3D Studio-ból kiexportálja a gépet, és a repülési jellemzõkkel együtt elküldi szépen a Condor stábjának. Ha elnyerte a tetszésüket, és megüti a kívánt minõséget a stuff, akkor õk összefésülik a két dolgot (a visual modelt és a repülési adatokat), és egy patch formájában kiadják majd valamikor 1-2-3-4-5-6 hónap múlva, több más, mások által készített géppel együtt. Ez van, ezt kõ szeretni.
Mivel nem találtam olyan topikot ami ezzel foglalkozik, felteszem ide, akit érdekel töltse le: magyar Piper Pawnee skin-ek a Condor-hoz. Letöltés Telepítése: Ha azt akarjátok, hogy csak magyar pónik legyenek a szimulátorban, töröljétek, vagy múvoljátok el az összes eddigi bmp-t a Pawnee/Skins mappából. Tömörítsétek ki a fenti zip tartalmát, és máris mehettek repülni.
Akik szeretik a Condor-t és repülnének vele kis közösségben:
A Condor nincs még meg valakinek? Ha tényleg ennyire lehetetlen megszerezni, akkor inkább megveszem, ennyi pénzt nem sajnálok érte. A képek és a videók alapján többszörösen megéri az árát!
Hová tûntetek???
Jó szelet! Soaringpilot
Szia!
Az iskolakör röviden: Az elsõ szakasz a felszállás, a legtöbb helyen csõrléssel történik. Kb. 30 másodpercet vesz igénybe, és ezalatt ideális esetben 350-400 méterre emelkedik a vitorlázógép. A csõrlés tetején van a lekapcsolás és a sebességrendezés, tehát emelkedésbõl siklásba kell vezetni a gépet és a sebességet utazósebességre kell rendezni. Ezután több-kevesebb elõreutazás történik szélerõsségtõl függõen, majd megkezdjük az elsõ fordulót, aminek 90 fokosnak kell lennie. Ezután következik az elsõ rövidfal, kis idõ múlva pedig a második forduló, aminek szintén 90 fokosnak kell lennie. A forduló uáni szakasz a hosszúfal, ami párhuzamos a csõrlés vonalával, de ellenkezõ irányú. Ezek után értelemszerûen következik a harmadik forduló, második rövidfal, ami az elsõ rövidfallal párhuzamos, de ellenkezõ irányú. Ezt követi a negyedik és egyben utolsó forduló, itt kezdõdik a leszállás szakasza. A leszállójel felé történõ besiklás közben a csõrlés vonalában repülünk, de a start másik oldalán, a leszállómezõben. Ha a második forduló helyét rosszul választottuk meg, és túl alacsonyan vagy túl magasan vagyunk, akkor a hosszúfalon és a második rövidfalon 20 fokot lehet befelé vagy kifelé tartani, azaz az iskolakört szûkíthetjük vagy tágíthatjuk. Az iskolakört végig a leszállójel alapján építjük fel, ahhoz kell igazítani a magasságunkat. Gyakorlással könnyen meg lehet állapítani a fordulók helyét. Szabályos iskolakört nem lehet a földön tervezni, mindig a levegõben dõl el minden (fordulók helye, a különbözõ falak hossza stb.) Például hiába csõröltünk 500 méterre az erõs szembeszél miatt, ha a hosszúfalon végig merülés van. Egy átlagos iskolakör hossza 5 perc.
Ha valamit kihagytam, esetleg nem válaszoltam a kérdésedre, kérdezz nyugodtan!
Soaringpilot
Szevasztok! Kösz a figyelmeztetést, legközelebb odafigyelek!
A B vizsga abból áll, hogy 5 iskolakört kell repülni egyedül. Idõtartam és táv követelmény nincs. A fordulópontok is csak abból a szempontból vannak meghatározva, hogy az iskolaköröknek szabályos téglalap alakúaknak kell lenniük:-)
Sziasztok! Vége van a két hetes repülõtáborunknak. Most hál' istennek egy kis szünet következik, mert hétvégén lesz egy ejtõernyõs kupa a reptéren, következõ hétvégén pedig a kecskeméti repnap miatt nem repülhetünk. Ez a kis szünet most jól fog jönni, belefáradtam a kéthetes munkába rendesen. De legalább már nem vagyok többé kezdõ:-)
Jó szelet! Soaringpilot
Sziasztok!
Nagy hírem van: 2005 július 24-én kirepültem, B vizsgás lettem:-) Az egész hirtelen jött, mivel másnapra volt betervezve. Az utolsó körömet este fél nyolckor repültem:-)
DJviolin! Neked volt már sétarepülés?
Jó szelet! Soaringpilot
De, bemész egy Office depotba vagypapir iroszer boltba és leveszed a polcrol. Nemtudom most hirtelen mi a neve, de nagy szines szokott lenni a csomagolása ábrákkal, hogy még a hülye is tudja, mire való :)
Repnapokon szoktak mindenféle pólot árulni, gondolom lesz most is Kecskeméten.
Nem az volt a baj hogy cseteltél, hanem az, hogy azon a fórumon a sok f.szjankó ugrik az ilyesmire - mint olvashattad... Ez ott sajnos divat - biztos kurvára unatkoznak...
Te most komolyan gondolod, hogy van egy rendes gépem, vannak qrva jo szimulátorok, és akkor le fogok szedni egy PDA emulátort, hogy megnézzem milyen annak a programja? Ez miért jo? :D
Jaja, nagyon megszenvedett az arc, azért látványosabb lett volna egy külsö felvétel. Láttam így is miket csinálta, aztán elképzeltem kivülröl... Ász :)
Foxrol nincs sajat videom. A neten van egy par jo, Foxrol is, Swiftrol is, ha eszembe jut a lelohelyuk, megirom. "Sajat termesu" csak Grobrol van, pl. itt: http://pg.c2.hu/userfiles/2cabc61cb5449c2dbef93acafdc190bd/murep_zoli.avi Bar a videot nem en csinaltam, a "produkciot" en szolgaltattam hozza :)
Az SA topik az egy másik dolog :) Oda még nem írtam ugy emlékszem, de ott iszonyat hülye emberek vannak. Mint például a HL2 topikban. De nem azokhoz kell hasonlítani a fórumot, mert aki hírböl ismerné, az soha nem jönne ide! :)
Attól még, hogy nem írom ezeket, tisztelek másokat, csak nekem ez egy kicsit furcsa, egyrészt fórumban nem szokás, másrészt ez meg olyan, mintha beszélgetnél valakivel, és amikor megint hozzászólsz, akkor megint köszönnél neki.
Elmondaná valaki, miért kell egy fórumba ugy írni, mintha e-maileznénk?
Haho!
Most talaltam ide, jo hogy van egy ujabb magyar vitorla-topik. En D-vizsgaval rendelkezem, most eppen szuneteltetem a vitorlat, mert kulfoldon tartozkodom. De jovo evben igyekszem elorelepni az ABC-ben (mondjuk D-rol E-re :)
Az elejen rogton egy kis pontositas, DJviolin irta: > A Fox korlátlanul mûrepülhetõ vitorlázógép, Ez igaz, a teljes mureplo kategoriaban elfordulo osszes figura lerepulheto vele egyedul, es utassal egyarant.
>amellyel Tóth Fernc világbajnok mûrepülõ lett. Tevedes, Feri Swifttel lett vilagbajnok, amennyire tudom Foxszal nem is indult meg versenyen.
> Magyarországon tudomásom szerint csak egy gép van, Ez stimmt
> a Horizontaero lajstromában. Ez mar nem olyan biztos jelenleg, legalabbis aprilisi infoim szerint
> A fox maximális végsebessége 400 Km/h körül van, jól hallottátok, 400 km/h, Rosszul hallottatok, a Fox Vne-je 290 km/h, nem sokkal tobb, mint barmilyen normalis vihornyanal. A felrantasi sebesseg viszont 220 km/h, amibol erezheto, hogy lehet utni-vagni a gepet :) Mondjuk 400km/h-s vegsebinek nem is lenne sok teteje, mert kb 500 metert vesztene a gep a magassagabol, amig azt eleri.
>és maximális terhelhetõsége pedig +9/-7 g környékén van, +9/-6 egy szemellyel egeszen pontosan, de normalis esetben nem megy +7g fole terheles, nincs ertelme tobbet huzni, ugyanis ilyenkor mar nagyon gyorsan veszti a gep az energiajat (magassagot, sebesseget, vagy mindkettot). Negativban meg mar a -5 sem egy nagy vigalom :) Meg aztan, barmennyire massziv gep, ennek sem tesz jot, ha allandoan a hatarertekek kozeleben ropogtatjak.
> amely majdnem megegyezik a mig-29-es terhelhetõségével. Nem nagyon van olyan 29-es, amivel elorebukfencet lehetne csinalni ;)
> A Fox gyakorlatilag úgy repül háton, mint talpon. Tevedes, asszimetrikus profilja, emiatt erezhetoen rosszabbul repul haton, mint talpon: nagyobb az atesesi sebesseg (kb 120, de legalabb 150-ig gyorsitani kell, ha ki akarod venni az atesesbol), es konnyeben is billen le hathelyzetben.
> Egyszóval nem semmi egy gép. Na, ezt en is alairom :) Nem mintha olyan sokfele murepulogepben ultem volna, de a Foxot elegge kedvelem (meg versenyt is nyertem vele:) De azert az igazi szivemcsucske gep a Pirat marad, becsulje meg, aki repulhet vele :)
Sziasztok! Holnaptól két hétig repülõtáborban leszek, úgyhogy sajnos egy darabig nem tudok írni ide:-( Ha minden igaz, vagy hétvégén vagy jövõ héten végre túl leszek az elsõ egyedüli repülésemen:-) Szurkoljatok!:)
DJviolin! Neked jó repülést kívánok, remélem összejön!
Jó szelet! Soaringpilot
Nekem csak gyakorlásra kéne, az én drága internet szolgáltatóm amúgy sem teszi lehetõvé az on-line játékot.
elméletileg fel lehet törni de az online része meghal,ami végül is a játék sava borsa
Szia! A horizontnál azért olyan drága, mert ott vontatásból csinálják meg a B vizsgát, nem csõrlésbõl. Sajnos a szakszóhoz kötelezõ a vontathatói, ha nem lenne az sohase csinálnám meg:-)
Chicco! Ha fel tudnád tölteni a netre az tényleg nagyon jó lenne, az eddigi legélethûbb szimulátor amit valaha láttam. Pedig csak egy videót néztem meg (amit az elõbb belinkeltem) de az elég is volt ahhoz hogy meg akarjam szerezni:-)
PrasCo! "...addig engem el nem temetnek, amíg egyszer fel nem szállok szakszóval. :-)" Ez a beszéd:-)))
Dettó. :-| Ráadásul az eddig három-négy év alatt összegyûjtögetett lóvé is most elúszik hamarosan... megfogyva bár, de törve nem - addig engem el nem temetnek, amíg egyszer fel nem szállok szakszóval. :-)
Csinosak, és nyilván nagyon hasznosak, bár egy Palm+GPS kombó még manapság sem egy "Nna, vegyünk egyet..."-kategóriás cucc. :-) Nekem is szerencsém volt anno azzal a "határról lepottyant" Palm-mal. Hasznos lenne egyébként, ha az ilyen programok nyelvi file-jait .txt-bõl kellene "betölteni", és úgy rátölteni Palm-ra, mert adva lenne a magyarítás egyszerû lehetõsége.
Köszönöm a tippeket, megnézem õket! :) Egyébként tudok róla, hogy kéne neki eg GPS / logger, de az ráér - odébbvan. :D Meg nem is biztos, hogy célszerû lenne szenvedni vele, mert már eléggé "szétcsúszott" szegénynek az akksija, és nem tudok róla, hogy cserélhetõ lenne - bár nem lenne rossz.
chicco! Egyébként, ha valami Isteni közbeavatkozás folytán igazad lenne, sem mennék fel netre vele, semmilyen seriallal sem, azt hiszem, ezért ez a minimum.
Egyébként csinosak azok a progik! :D Még régebbrõl van itt vhol egy Palm M505-ös, öregecske szegény, de ki tudja, lehet még jó lesz erre egyszer... :}
persze.A haverom azt mondta hardverbõl sorozatszámból generál kódót.nemtom igaz -e
Nem semmi felvételek, (én is) köszi. :) A Condoron meg most már gondolkodóba estem...
ez így van és sajnos sokan nem merik ilyenkor nyomni neki pedig sajnos más nem segít csap sebesség aztán ellenkormány és siklószög tõrés.Na az tényleg gáz ha nincs magasság.De inkább a földtõl 2 cmre huzzam fel mint tehetetlenûl belecsavarodjak a földbe.LHDK-n volt úgy 2 éve ilyen baleset de az kötélszakadásból indult.