Azt azért nem értem, hogy miért olyan ember írja a cikket, akinek nem tetszik a program. Szerintem az sg szerkesztõségében legalább 5-en nyomják folyamatosan, akknek feltételezem, tetszik a dolog. A Blizard meg nem hülye, megtesznek mindent, hogy üzemben tartsák az arany tojást tojó tyúkot. És egy ideje már jósolgatják az okosok, hogy nem omlik össze a civilizáció, és nem csatlakozik mindenki a wow-hoz, sõt, idõvel kilépnek azok, akik megunták. Az meg nyilvánvaló, hogy az induláskori reklámkampány hatására léptek be sokan, és azóta hónapról hónapra kevesebben csatlakoznak.
Már csak az a kérdés, hogy ha egy cég, ennyi idõ után kiad egy kiegészítõt (és a blizzard jó az ilyesmiben - diablo 1-2 expansion, frozen throne) akkor ez a cikk miért nem a wow új kiegészítõjérõl szól, hanem csak egy szubjektív fikázás.
Tényleg ennyire nehéz újságírót szerezni játékok tesztelésére???
Akkor azt hiszem tartom magam ahhoz, amit mondtam, és nem is próbállak meggyõzni titeket semmirõl sem :) Nekem sem lesz rosszabb, ha nem WoWoztok, és nekem sem, nektek nem tetszett, nekem tetszik, így még ha próbálnám (próbálnátok), az akkor is kudarcra lenne ítélve.
miylen tényleges tapasztalat? én azt mondtam, hogy tört szerver alapján szar a hangulata, az most hogy törtön lakeshire-ben a hozz 3 tököt és 4 gyertyát küldetés nincs benne attól még a játék ugyanolyan vontatott és unalmas lesz.
most akkor meg kéne hajolnunk elõtted, mert nem vagyunk gazdagok, és neked van eredeti wow-od és elõ is fizetsz rá? és ha már itt tartunk heti 5-10 óra édeskevés egy MMORPG-hez magasabb szinten és én ennyi idõért nem is fizetném a havi 3000-et. Amúgy meg névtelenül az IP-d mögött azt mondhatsz amit akarsz, szerintem ígyisúgyis wowbuzi maradsz.
Figy ha kurvára lassú a szerver, magas a latency, tele van buggal, járom a térképet és mászkálok, akkoris lejön egy feel a játékból, nem kell hozzá órákat nyomni. Ez vagy bejön valakinek, vagy nem. Szerintem (és nemcsak szerintem) gyerekes. Inkább elõveszem Illyés Gyula 77 magyar népmese címû kötetét, azokhoz a mesékhez legalább egy kis hangulat is párosul.
"és akkor mi van ha nincs pénze az elõfizetésre?" Ebben nincs semmi. Az viszont érdekes, hogy tényleges tapasztalatok nélkül mond véleményt.
"a hangulatát elõfizetés nélkül is meg lehet fogni, mindegy milyen minõségû a szerver." Ez így, nem igaz. Õszintén fogalmazva: "LOL".
"Egy jó játék szar szerveren is megfoghatja az embert." Szívhezszóló bölcsesség, de te vagy az ellenpélda: téged nem fogott meg.
""Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete." - Miccsoda újdonság, biztos aktív nézõje vagy a Discovery channelnek ^^" Ezzel elõbbre haladt a vita?
ehehember "törtszerveres óvodás" pf! és akkor mi van ha nincs pénze az elõfizetésre? Sokat vesztett... a hangulatát elõfizetés nélkül is meg lehet fogni, mindegy milyen minõségû a szerver. Egy jó játék szar szerveren is megfoghatja az embert. "Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete." - Miccsoda újdonság, biztos aktív nézõje vagy a Discovery channelnek ^^
Ezen szerintem felesleges összeveszni! Akinek tetszik annak tetszik, akinek nem annak nem. Én sem WOW-ozok hanem GW-zek de attól még nem fikázom azt ami nem tetszik. Azért nem WOW-ozok mert nem állok olyan anyagi helyzetben, meg nem is tudnám teljesen kihasználni a hónap minden napját, de attól még nem fikázom! Egyébként aki szereti az ha megunja is utána megint elkezdi! (Ezt tapasztalatból mondom! :D) Tehát szerintem nem kell emiatt egymást piszkálni. (De ez az én véleményem.
Látom talált a törtszerveres óvodás, aki csak fikázni tud, mert pénze nincs az elõfizetésre sejtésem:-P Vegyél guildwarst, vagy legalábbis kérjél a karácsonyfa alá a szülõktõl. Amúgy meg kb 1 héten játszom 5-10 órát, nem 1 nap. Tudod van akinek nem a számítógépes játékok az élete.
szervertõl függõ a karakterfejlõdés...amúgy uncsi a játék és ez van, ismétlem arra tökéletesen jó volt, hogy fel se merüljön bennem az eredeti megvétele, ellenben a guild warst azt szívesen beszerezném, mert annak van hangulata. Látom te egy elfogult wowbuzi lehetsz, aki napi 5-10 órát ül elõtte, ha iylen tisztában vagy a dolgokkal...
Ez a kölyök egy lúzer, kocka. Utálom ha az amerikai kis pöcsök így beszélnek. Nem kemény ^^ Mért lenne baj ha egy stratégiában fejlõdnek a karakterek? Az a jó, legalább realisztikus egy kicsit.
Grafikai vonalon az egész játék a Warcraft 3 stílusát viszi tovább - igaz, az sem tetszett sokaknak. Azt viszont érdemes leszögezni, hogy az MMORPG-k sohanem a csúcs grafikáról voltak híresek. Biztos vagyok benne, hogy a Warcraft sorozatnak nem szakad vége, és nem alakul át MMO-vá, lesz még belõle RTS is. És bár nyílván lehetne fokozni, árnyaltabbá tenni a fejlõdési rendszert, egy RTS-ben ez nem mindenkinek tetszik. (Idézve teh_pwnerer-tõl: "leveling ur hero.. WTF LOL?.. ROFLOLOLOLOLOL.. n agen.. LOL.. if i wanna kill *NPCS* (dis meens non-peepz-chars) for exp i wuld play a mmo.. NPCS?!? LOLOL.. exp n levelin in a rts is teh gheyest thing i hav ever seen n my life.. n kyle has dun sum reely ghey stuf.." source : http://forums.purepwnage.com/viewtopic.php?t=251&start=0 ). De az tény, hogy sok offline RPG is übereli a WoW fejlõdésrendszerét.
a wow nem adja vissza a warcraft hangulatát, és ez a legnagyobb hibája, nameg túl tarka. És ha már itt járunk, 2002-es grafikai szint, persze ez nem elsõdleges szempont. Jah, és igen. a karakterfejlõdés sem valami összetett, elõre megadott értékkel gyarapodnak a statok minden szintlépéskor. Én személyszerint a warcraft új részét vártam, nem egy ilyen tündérmesét.
K: "az h a harcrendszer szánalmas (elõrefelé varázsolok és a hátammögött lévõ disznót lövöm tûzlabdával amíg az amögöttem a levegõt kapkodja 3méterrel és folyamtosan sebez)," V: Nagyon kevés olyan spell van, amit magad mögé tudsz castolni. Pl. egyetlen fire spell sem ilyen - ezt nyílván tört szerveren tapasztaltad.
K: "az a h az irányítás teljesen ellentétes a játék lényegével(minek wasd egy ilyen játékba? mégha lenne vmi szerepe a közlekedésen kívül h tudsz ugrani, oldalazni)," V: Optionban be tudod állítani, hogy egérkattintással mozogj - bár én személy szerint én nem ismerek olyat, aki ezt logikusabbnak találná, mint a wasd-t. Az oldalazás nélkül pedig gyakorlatilag halottak a dagger rogueok. De castereknek is használható, ha instant spellekkel harcolnak.
K: "inkább megcsináltát volna olyannak mint a sima warcraft cssak részletesebb fejlõdésrendszerrel és persze a világgal," V: Úgy érted RTS-nek? Szerintem nem igazán érted az MMORPG-k koncepcióját.
K: "de ezek elszomorító tények ez nem szubjektív véleméyn ezt mindenki látja..." V: Sok embernek nem tetszik a WoW, de ezeket az érveket eddig nem sok embertõl hallottam.
K: "nem rossz játék tényleg van benne munka és fantázia de súlyos hibák is..." V: Hibák természetesen vannak benne, ahogy minden játékban, de én ezeket általában nem találom zavarónak - nyílván ez személyiségfüggõ is. Aki akar, az mindenben talál hibát.
az h a harcrendszer szánalmas (elõrefelé varázsolok és a hátammögött lévõ disznót lövöm tûzlabdával amíg az amögöttem a levegõt kapkodja 3méterrel és folyamtosan sebez),az a h az irányítás teljesen ellentétes a játék lényegével(minek wasd egy ilyen játékba? mégha lenne vmi szerepe a közlekedésen kívül h tudsz ugrani, oldalazni), inkább megcsináltát volna olyannak mint a sima warcraft cssak részletesebb fejlõdésrendszerrel és persze a világgal, de ezek elszomorító tények ez nem szubjektív véleméyn ezt mindenki látja... nem rossz játék tényleg van benne munka és fantázia de súlyos hibák is...
Nem hiszem, hogy ez az a hely, ahol (megint) el kell kezdeni gyõzködni az embereket arról, hogy milyen jó/milyen rossz a World of Warcraft. Aki játszik vele, az nyílván azért teszi, mert élvezi, és pár ember becsmérlõ véleményétõl nem fogja abbahagyni. Aki játszott vele, de megunta, annak egészségére. Ha még kicsit érdekli a világ, akkor figyelemmel kíséri az eseményeket, és talán egy napon visszatér. Vagy megtartja magában olyannak, amilyen volt - egy kellemes délutáni kikapcsolódás. Aki nem játszott vele, annak már a töke tele van a sok WoW-ossal, hogy állandóan csak a WoW-ot istenítik. Aki törtszerverek alapján véleményez, az vagy nem ért az informatikához, vagy csak szimplán igénytelen és nem olvas utánna - pontosan mi is a különbség. Illetve inkább: mi a közös a rendes szerverekkel. Azt be kell látni, hogy a WoW egy nyugati MMORPG, tehát inkább akció orientáltabb, mint társasági - noha mindkettõ megvan benne, bár kicsit más aránybban mint a Koreai csodákban.
Peace, Zenima lvl60 UD rogue @ Dunemaul
Azért a tört szervereken is a fõ cél az, hogy jól legyen a játék súlyozva, hogy hasonlítson az eredetihez. Nincsenek ennyire eltúlozva a dolgok. Szintkorlátozás általában van.. Ha PvP harcot akarok, akkor megyek Guild Wars-ozni. A WoW elé meg beültetem a kishúgomat.
Tört szerver miben más? Abban hogy nem egy az egyben a másolata a jelenlegi szervereknek, sõt még az eredetinek sem. Szerinted a patch amit letöltesz az tartalmazza a szerver oldali változásokat is? Az hogy a legúj exe-t használod a tört szerverhez - amit nem tudom hogy egyátalán lehet-e - az csak azt jelenti, hogy egyik-másik ikon csicsamicsább lett, meg más lett pár vari effektje, esetleg ami eddig add-onként volt felrakva az bekerült az alapjátékba. A komoly változásoknak - pl új instanceknak, bg-knek, bossoknak - csak a grafikája van meg kliens oldalon, a mûködéséhez kell az 1.8.x-es szerver is. Az meg törtben nincs, mivel tört szerver gyakorlatilag egy lenyúlt beta, vagy inkább alfa állapotú szerver forráskód, erõsen beta állapotú világgal, amit ráadásul mindenki úgy módosít ahogy akar. Pl vannak területek amik abszolúte nincsenek kidolgozva, sõt tört szerveren még battleground sincs, mert az több hónappal az indulás után került bele a játékba. Arról nem is beszélek hogy pl szint nincs korlátozva, fejlõdés turbózott, a damage, XP számítás, egyéb súlyozások általában mind-mind eltúlzottak a tört szerverenként, és ez az ami miatt egy tört szerver 1 hét alatt unalmas lesz. Pl 10 szinttel magasabb mobokat simán le lehet verni, és akár több szintet is fejlõdhetsz egy-egy ilyen mob után. Ráadásul gondolkodni se kell, hiszen minden professiont felvehetsz, mivel 60-nál nincs lekorlátozva a szint így minden talentet megvehetsz, sõt van olyan törtszerver ahol X aranyat kapsz naponta csak úgy, hát ez szerintem elég lol, kihívásilag. Tudod wowot official szerveren nem az játszik, aki doomot is iddqd-vel med idkfa-val nyomta. Nekünk fontos a játék folyamatos súlyozása, az hogy igazi kihívások kerüljenek bele, az igazi pvp harc, stb.
megkell hogy mondjam, hogy nagy RPG-s és eléggé hozzáértõ, bár annyira még nem császár, hogy amit õ mond az úgy is van, de az hogy unalomba fullad a játék az így van. És a törtszerver a legújabb patch-el az miben más mint a rendes? Kevesebben vannak rajta és néha fagyogat? Ez van akinek nincs rá pénze, de így kipróbálva legalább föl se merül majd bennem, hogy az eredetivel toljam majd:P
csak hogy tudd: a WoW akkor fog meghalni, mikor jönnek a hirek, hogy ilyen-olyan vicces easter eggek vannak a játékban. Ez az a pont, amikor a Blizzárdnak nincs több ötlete, és csak dilettáns poénokat rejtenek el a játékban. Remélem még messze van ;)
Ha szétverik a mellkasodat, akkor nem erõsödni fog a csontod, hanem megdöglessz.
Na ez a Conan engem is érdekelni fog. Eddig nem játszottam még MMORPG-al. A WoW-val majdnem, de aztán láttam a haverok hová sülyedtek és inkáb lebeszéltem magam róla. A Conan, na az ha frankón megcsinálják tuti király lesz.
Látom hozzáértõ vagy. 1 hétig tartott: grat, 15eFt ki az ablakon, 1 hét játékért... Vagy tört szerveren játszottál, aminek semmi köze a valódi játékhoz? Netán beta teszter voltál, ami óta a játék kb 2x annyit fejlõdött mint eredetileg volt? Harcrendszer: az az adok-kapok az mondjuk 10-20, vagy több féle támadás/védekezés kasztonként, ráadásul egyes támadásoknak akár 10 féle rankja is lehet, amibõl nem feltételnül a legnagyobbat éri meg használni. Gazdálkodnod kell rage, energy/combo pont/mana-val, tehát nem lehet mindig legnagyobbat ütni. Ellenfél támadása meg egy az egyben befolyásol, hisz a legalább a fele támadás az nem (csak) sebez, hanem debuff (is), hogy a fear, stun, disorient, mind controll, shapeshift, sleep, sheep, meg a másik 100 speckó támadásról ne is beszéljek.
Te Gyurkity, te egy akkora nagy f*** vagy, hogy szégyen. akkro meg mi a jó f***nak írtál errõl te cikket?! Amúgy sejtettem hogy blood elfek is lesznek. a Naga lesz a 2.-ik új faj?
Na meg a karakterfejlõdési rendszer sem az igazi.
én személy szerint egy olyan rpg-re várok már, amiben a csontok és az izmok erõsõdnek =) Vernéd az oszlopot és keményedne az öklöd, szétvernék a mellkhasad, erõsödne a csontod, nehéz cuccot cipelsz, leállsz fekvõtámaszt nyomni, felülést -> izmosodsz, stb. Harcrendszer meg nem adok-kapok, hanem az ellenfél támadása mindig befolyásolná, hogyan jön ki a visszatámadás. Az lenne az igazi! :D
Nem tom mit esznek a WoW-on, nekem 1 hétig tartott kb. Gyerekes, meseszerû és irrealisztikus a grafika, de ez még mind nem is lenne gond, ha nem lenne totál nevetséges a harcrendszer.
Igen, és ha 200 játékos van a képernyõn, akkor be is szaggat. Igaz hogy amikkel összehasonlítod azok már 8 játékosnál is lagzanak, nade sebaj, fõ az objektivitás.
Ezek a képek olyanok mintha a régi Lucasarts-os játékokat továbbfejlesztették volna és azokból szedték volna ki õket.
Dark Age Of Camelot-ot 3.5 fel eve jatszom megunhatalanul. WoW -t 2 honap utan felretettem ua tortent Guild Wrars-al is, EverQuest kicsit tovabb birta kb ugy fel evet. Viszont nagy remenyeket fuzok a http://www.ageofconan.com/ - hoz.
Engem is az borzaszt el, amit a instákról mondasz. Rettenetes idõ és csapat függõ. Pláne, hogy csak akkor van értelme ha 40 ember egyszerre tud játszani.
Van horgászverseny is benne pl:-) WoW-val egy nagy bajom van 60-asként: a kockák, akik heti 40+ órát áldoznak a játékra 60 után 1 hónap alatt eljuthatnak oda, ahová az, aki heti 10 órát tud rááldozni soha nem fog eljutni. Se 4 hónap, se 40 hónap, se 400 év alatt. Ez azért van, mert 60 után van egy rakás high level insta, ahová 40+ fõs raidben lehet menni, viszont szóló küldik nincsenek. Francot se érdekelné hogy mittomén 100 órát rá kell szánnom egy szóló küldi sorozatra, de ne kelljen ezt egy hét alatt rászánnom, mert arra nincs idõm. Amúgy kiegészítõ engem se fog érdekelni így elsõ ránézésre, aztán majd leírják pontosan mi lesz benne, és elgondolkodom rajta.
Elõször is: a Wow életem legjobb játéka ez tény pedig kipróbáltam már egy pár játékot szóval nem vagyok éppen kezdõ ebben a témában. Az európai megjelenés óta játtszom a játékkal és azt kell, hogy mondjam mostanra bizony meguntam. Engem elsõsorban a karakter felfejlesztése fogott meg. A 60-as szint elérése után egyszerûen nem tud tovább lekötni. Hiába vannak high level instance-ok, battleground-ok, az ezekben való nyomulás nap mint nap egyszerûen unalmas számomra. Megpróbáltam új karit kezdeni, de valahogy már az sem az igazi egy olyan világban ahol már rengeteg mindent ismerek. Egyedül a másik oldal jelentene újdonságot, de valahogy nem akaródzik megint végigcsinálni a kerakterfejlesztést a 60-as szintig. Azt kell mondjam a nagy hátránya WoW-nak, hogy egyszerûen nem tudod elkerülni a halál unalmas pénz vagy tárgy farmolást. Szerintem ezzel kéne valamit csinálni a a Blizz-nek mert ilyen formában engem sajnos már a kiegészítõ sem fog érdekelni, pláne, hogy azért tutira elkérnek majd ismét tizen egy-két ezer forintot.
engem a wow nem naon érintett meg.....ez se fog....ÉLJEN A COD2:D
Persze.. Lassan azt is be kellene vezetni a szerepjátékokba, hogy az adott karakterrel szarni kell járni.. Így akkor lehetne wcpapír loot is az orknál..
Jesszusom..
Feladhatnák végre azt a módszert, mikor egy megölt ellenfélbõl kiesik valami véletlen tárgy. Mert ugye, miért lenne egy orknál zongora? Legyen nála bõrsaru, buzogány, mocskos páncél, három réz, és szaros nadrág.
Ettõl a "hentelés" java része megszûnne - a játékosok nem sorokban várakoznának egy jó "spawnra", hanem inkább elkerülik a szükséges rosszá vált ellenfeleket.
Valósághûbb lenne. :)
na ettöl tudok a falra mászni! ha valakinek nem teccik a játék, az ne jácca, és kész! ha az ember fia ugy dönt, hogy a kis zsebpénzét erre költi, akkot tegye, ez a saját szuverén joga! aki azt mondja, hogy a wow végeláthatatlan hentelés, az menjen doom-ozni!
Cikkíró szerintem valami tört szerverrõl ismeri a játékot, különben nem írna ilyen marhaságokat. Én április óta játszom, és nem igazán unom a játékot. A bliz szolgáltatási minõségét - ami konvergál a nullához alulról - azt már annál inkább (bug/lag hegyek, mindent ráfogunk az ISPre, stb), de ez már más téma. Annyira jó a játék, hogy ennek ellenére továbbra is fizetem, pedig elég gyakran elõfordul hogy a két este közül amit rá tudok szánni egy héten egyik estén 3-4000-es pingek repkednek, másik estén meg nincs magas ping, csak 10 percenként kidob a szerver. Van mikor mûködik, és a remény hal meg utoljára:-) Aki kocka, vagyis heti 30-40, esetleg több órát játszik, annak jóformán minden patchben jön egy új insta, BG, vagy valami új kihívás ami kitart neki 1 hónapig simán (most 1.8-nál tart a gáma). Aki meg nem kocka, mint pl én, annak a 60-as szint az nem 2 hét (2hét alatt a L60 csak 24/7 módban lehetséges, ha több ember nyomja a karit), hanem 4 hónap. És ez csak egy kaszt. Pl nekem van 1 60-as druidám, de elkezdtem egy vadászt is, mert az tök más harcmodort igényel, mások az erõsségei, mások a gyengeségei. Ja, és még mindezekhez hozzájön az, hogy guildben sem vagyok benne, szóval még csak nem is a közösség miatt vonzó a cuccos. High level instákba se nagyon járok, sõt mostanában abszolúte nem. Ovp része szerintem megunhatatlan, ezenkívül elég nagy a világ, vannak olyan területek ahová még be se tettem a lábam (pl hordás fõvárosok, de ami késik nem múlik:-D
Jó a cikk. Kicsit lehetne pontosabb, látszik hogy gõze nincs a cikkírónak a témáról, az hagyján, de még az angol nyelvet is kéne fejleszteni. Ok, az akik aktív játékosok úgyis megnézik a pontos adatokat. Pl. Blood elf a hordánál lesz (fontos), a repülni képes hátas csak egy területen lesz, új mesterség ékszermíves :) az tényleg lesz, a ,,karakterszám megnövelését?” stb.
Voltak még szép dolgok: ,,ugyan nem játszom a játékkal - a Gumimacik-szerû kinézet, és a vég nélküli, agyatlan mészárlás nem fogott meg ,, - Ohh az-az agyatlan mészárlás egyedül egy mmorpg-ben, nah nem kell tovább folytatnom :). Vagy még is?
,,Ám két-három hónap alatt mindez tömény unalomba csap át…” . Jobbik esetben egy kezdõ tételezzük fel eléri a 60-as szintet, ekkor elkezdõdnek az olyan helyek feltérképezése, amiket csak ezen a szinten járhat be. Ebbõl van sok, nem magyarázom tovább, ezek többnyire feelinges cucc szerzõ helyek, valamint lehet még szinte minden területen egyéb küldetéseket csinálni jutalmakért, továbbá van pvp lehetõség, és ami a legfontosabb, mint írták a közösség, (guildok csokolom), chat stb. mely nélkül 0-át érne. Többet NEM-mert elfárad a kezem. :)
Reméljük, hogy az elkövetkezendõ években eddiginél jobb játékokkal álljanak elõ. Mármint a blizzard, úgy legyen. :)
Hát igen. Nézzétek meg az Ultima Online-t. Már 7-8 éve megy és még mindig játsszák. Az, hogy lehet pl. saját házad és hajód elég sokat dob a játékon. Meg persze mindent 100x jobban személyedre szabhatsz, ja és TERMÉSZETESEN nem idióta "szintlépõs" a karaktered fejlõdése. Nem hiába tart már a nemtudomhanyadik kiegészítõnél a játék... http://www.owo.com/
Persze, hogy a közösség a lényeg mint minden ilyen játékban, de szerintem akkor is tény, hogy unalmassá válik a játék 50-60-as szinten, mert napi több órát abban a néhány instancban eltölteni szerintem nagyon unalmas, más lehetõséged ezen és a teljesen értelmetlen BG PvP-n kívül nincs.
"nem ezért vannak dungeonok meg hasonlók hogy elfogalljuk magunkat ??? :D"
erre meg csak annyit, hogy én nem elfoglalni akarom magam egy ilyen játékkal, hanem azért játszani mert élvezem. Elfoglalni sztm olyan kisgyerekeket szoktak akik nem tudnak magukkal mit kezdeni a szüleik ezért odateszik a WoWhoz hogy legalább addig kussol:P
Ez sok mas szempontbol nezheto :)! Sztem ez a jatek akkor teljesul be ha van egy olyan barati tarsasagod, akivel egyutt jatszol, mindennap, osszekovacsolodtok, es olyan dolgokat/dolgokon mentek vegig amiken, amugy nem tudnal egyedul. Es hiszed vagy nem, ez a jatek eredeti celja.. Pl Molten Core.. amikor eloszor csuszik le 1 boss a 40 ember, egy emberkent unnepel es ez felemelo erzes.. foleg hogy tobb ora esetleg tobb het amig sikerul levagni 1 ilyen bosst. Tarsasag nelkul en is kb igy latom... Semmi ertelme csak azert hogy legyen.
A cikket nem olvastam el de szerintem a cél, hogy élvezd a játékot :-) Nem tudom ti mikben gondolkodtok!?
egy idõ után viszont mind ugyanaz. mentek henteltek x xp és szeva. max a pvp-k jelenthetnek változatosságot, nade a több oldagémerek tápossága miatt sok fiatalabb kezdõ hamar szélmalomharcnak látja ennyi idõ tapasztalatát itemösszevadászó leiratok olvasásának kergetésével. egyáltalán van értelme ennyi idõt beleölni a RL szabadidõbõl?
Jaj emberek! Úgy csináltok mintha más mmorpg ben nem ez lenne, vagy nem így menne minden..
Szóval akkor a cikkíró már nem is cikkírú hanem szakavatott játékteszter is.. Hm.. Még jó h a cikkben nem a saját véleményét kellene közölni..
Ez pl olyan, mint az alábbi eset lenne:
"30.000 ember halt meg agyburjánzásban Beszarábiában.." <-cikk "Mivel mi Mo-n vagyunk, ezért ki nem szarja le??" <-cikkíró véleménye
Nem tudom h a tisztelt cikkíró haverjai milyen gémerek, de én 8 hónap játék után is elámulok a WoW hatalmas világán. Pláne mert vannak eventek, mint pl a Halloween és a gyereknap..
mész, ölsz, xp-t kapsz, pénzt+tárgyat kapsz, idõ után szintet lépsz, pénzér tanulsz, pénzér jobb páncélt-fegyvert veszel és ez ismétlõdik elég sokszor és egyre ritkábban (plusz vannak még egyéb dolgok (pl.:házasság), de fõ vonal mégis az marad amit leírtam)
továbbá az embernek teljesen át kell mennie kockába ha valamit el akar érni, mert egy idõ után napi 1-2 óra már nem sok semmire elég
z elsõ napokban, hetekben igen nagy vonzerõ a karakter folyamatos fejlesztése, látni, ahogy erõsödik, anyagilag is gyarapodik, ám két-három hónap alatt mindez tömény unalomba csap át, amennyiben nem találunk magunknak más célt, elfoglaltságot.
nem ezért vannak dungeonok meg hasonlók hogy elfogalljuk magunkat ??? :D és általában minél erõsebb vagy annál belyebb tudsz menii "Azeroth világában" és bejjebb ujjab izgalmak várnak sztem :D
a cikkíró kipróbált hasonló játékokat, és mivel ezek igencsak egy kaptafára készülnek, nem is kell kipróbálnia:) egyébként a vélemény 8-10 bátor vállalkozó által elmondottak alapján állt össze, akik mind játszottak vele. volt akinek tetszett, volt akinek nem, de ebben közös álláspont volt
Úgy meg véleményt nyilvánítani, h a cikk író valójában nem is ismeri a játékot.. szégyen.. Hiába szabadkozik utána és vallja be ezt a tényt..
Tiszta baromság ez a vélemény.. Úgyan ez megtöréni az összes MMORPG-nél.. Ezért van több karakterosztály, ezért van már kieg is, meg folyamatos patch.. A Diablo 2 talán ne ilyen?