Sziasztok! Segítsére lenne szükségem. Ilyen passatra szeretnék krómozott kilincsborítást,mert januárban veszem át az enyémet és már csak ez hiányzik róla. Köszönöm elõre is.
Zárdugóra gondoltál, mert ezen a kilincsen nincs borítsá tuttomal.
Lehet az lesz a vége,hogy veszek 4 db kilincset és lekrómoztatom. fifi:a kamei gyári vw kiegészítõket csinál,igaz van más márkához is de leginkább porsche családon belül dolgoznak.
VW Passatok Malajziából? Terjeszkedne a Volkswagen A hírek szerint akár napokon belül többségi tulajdonosa lehet a Volkswagen a maláj nemzeti autógyárnak, a Protonnak. Az üzletnek a Japán piacra való betörés a célja. Több hónapnyi huzavona után a Volkswagen most közelebb került ahhoz, hogy a malajziai Proton résztulajdonosa legyen, mint eddig bármikor. A maláj nemzeti hírügynökség, a Bernama információi szerint a Volkswagen 545 millió dollárért vásárolná meg a Proton autógyártó ágazatának 51%-át. Volkswagen azért szánta rá magát az üzletre, mert Malajziának szabad kereskedelmi egyezménye van Japánnal; a VW így elméletileg a Proton üzemeit használva adómentesen tudna autókat exportálni Japánba. Ez a lépés jelentõsen megkönnyítené, hogy a VW komolyabban is megvesse a lábát abban az országban, ahol az európai autóknak eddig nem volt túl sok beleszólásuk az eladásokba. Ha az üzlet valóban létrejön, akkor 2010-tõl elindulhat a VW Passatok exportja a szigetországba, amit 2015-ig más modellek követhetnek a legnagyobb európai gyártó palettájáról. A Proton egyébként súlyos problémákkal küzködik és azonnali tõkeinjekcióra van szüksége a fennmaradáshoz, ezért is fogadta el a német óriás ajánlatát. Ha minden igaz, akár már karácsony elõtt is létrejöhet az üzlet és eldõlhet a maláj nemzeti autógyár sorsa. Az ügy pikantériája, hogy a maláj cég tulajdonában van az aprócska, de nagy múltú Lotus is; hogy a Volkwagennek mi a terve a manufaktúrával, arról egyelõre még semmit sem tudni.
Volkswagen Passat Coupe & Cabrio
Volkswagen Passat 2010- ???
Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI
Utódot kap a New Beetle "Különös hangsúlyt kapnak majd az úgynevezett prémiummodellek is: hamarosan jön a Touareg utódja, és arról még nem született döntés, hogy a várakozásokat nem beteljesítõ Phaeton vajon követõ nélkül marad-e. Bernhard a Beetle utódjáról keringõ híreket is megerõsítette és hozzátette, hogy jóval merészebb lesz a jelenleg futó típusnál."
A német autógyártó szakembereinek végsõ célja az, hogy a fosszilis üzemanyagok használatától teljesen függetlenné tegyék a Volkswagen következõ modelljeit. A Volkswagen szakemberei azon dolgoznak, hogy autóiknak a jövõben ne legyen szükségük hagyományos üzemanyagra. Jelenleg ettõl az eredménytõl még távol áll a VW, és az arab világot sem fenyegeti egyelõre az a veszély, hogy a kõolaj a nyakukon marad. Amíg a gyár álma valósággá válik, addig is néhány alacsony vagy 0 százalékos szén-dioxid-kibocsátású jármûvel készülnek a jövõre, amelyek között van már megvásárolható, szériagyártású típus, illetve tanulmányautó is. A kínálatban addig is szerepel gázüzemû Touran - amely fõként a szénhidrogének, nitrogén-oxidok kibocsátásának tekintetében teljesít jól - és ipari fahulladékból készülõ biodízellel hajtott kabrió Beetle is. Akiket azonban az is kielégít, ha nagyon kevés üzemanyagot éget el az autójuk, azoknak pedig a Polo BlueMotiont ajánlja a német autógyártó cég. Ezeken kívül további modelleket is láthattak az érdeklõdõk, így földgázzal hajtott Passat, benzin-elektromos hibrid, illetve üzemanyagcellás Touran is szerepel az újítások sorában.
Ez a BlueMotion? Egy kicsit úgy néz ki, mintha valami új Lupo lenne. Egyébként szerintem is nagyon rondák a photoshop "tanulmányok".
Környezetbarát modelloffenzíva A Volkswagen a héten bejelentette környezetbarát autói jövõjére vonatkozó terveit; eszerint a legnagyobb európai gyár tömegméretekben kívánja gyártani a környezetet minél kevésbé terhelõ modelljeit.
A legtisztább ötüléses autó Európában....
A Volkswagen kezdi észrevenni, mekkora üzleti potenciál van a környezetkímélõ autók gyártásában vagy egyszerûen csak megszólalt a lelkiismerete? Ne legyünk gonoszak, valószínûleg mindkét verzióban van igazság, ezért a német mamutkonszern a hamarosan megjelenõ környezetbarát autók széles skálájáról számolt be a sajtónak. A zöldebb autók kifejezés alatt leginkább a hibrid, az üzemanyagcellás és a bio-üzemanyaggal hajtott modelleket érti a gyár. A héten közzétett hivatalos közlemény szerint a gyárnak egy végsõ cél lebeg a szeme elõtt: mihamarabb megszüntetni a függést a fosszilis energiahordozóktól. A sorban a legelsõ ilyen szellemben tervezett modellek egyike a földgázhajtású Touran, mely 80%-kal kevesebb nitrogén-oxidot ereszt a levegõbe, mint benzinnel üzemelõ társa. Szintén leleplezték a bio-etanollal üzemelõ Beetle kabriót, a földgázhajtású Passatot, egy benzin-elektromos hibrid, egy üzemanyagcellás és egy "Kombinált tüzelõanyag rendszerû" névre hallgató Tourant. Ez utóbbi hajtás érdekessége, hogy egyszerre képes benzinnel és gázolajjal is mûködni. A legnagyobb érdeklõdésre számot tartó modell viszont már most is kapható Németországban, ez pedig nem más, mint a VW Polo BlueMotion. A kocsi 102 g/km-es széndioxid kibocsátása 2 g/km-rel kisebb még a szupertiszta Toyota Priusénál is - ezzel kiérdemli a legzöldebb ötüléses autó díját Európában. Az autót egy 1,4 literes turbódízel hajtja, ami ráadásul fogyasztásával is kiemelkedik a kisautók közül: mindössze 3,9 liter gázolajat éget el vegyes üzemben 100 km-en, ami azt jelenti, hogy egy BlueMotion tulajdonos nem lesz a benzinkutasok kedvence, hiszen hatótávolsága elméletileg 1136 km. Az üzemanyagmegtakarítást egyszerû eszközökkel érték el: javítottak a légellenálláson, különleges gumikat és hosszabb áttételezésû sebességváltót kapott az autó. Gyorsulási adata meglepõen jó, nulláról százra csak 12,8 másodpercre van szüksége, miközben 175 km/h-s végsebességével autópályán sem kell szégyenkeznie. A BlueMotion egyébként lényegesen olcsóbban elõállítható és fürgébb is, mint a bukásnak számító Lupo 3L, miközben utasterében valóban elfér 5 ember. A kocsit természetesen részecskeszûrõvel is felszerelték. Hogy kapható lesz-e Magyarországon, arról egyelõre nem tudunk nyilatkozni.
Majd akkor veszi észre magát, és ez persze nemcsak a bogárgyárra vonatkozik, ha nem nevezi ötülésesnek az ilyen kis pattanásautókat.
Elég nehéz lenne ezeket az adatokat és fogyasztást elérni egy Phaetonnál vagy egy hasonló 5 méteres kocsinál, nem? Egyszer talán eljön az az idõ is, de egyenlõre még csak kisautókon változtatnak. A Polo szerintem nem olyan kicsi autó, a kategóriájában ez volt a legnagyobb és még ma is nagynak mondható úgy, hogy számos konkurense kijött már új modellel...
Ez a Polo amikor megjelent a legnagyobb volt a kisautók között és még ma is nagynak számít. Ezt írtam. És azt is, hogy már sokan kijöttek nagyobb kisautóval is. Szerintem ugyanarról bezsélünk mindketten :) A Corsa nekem nem jön be. Lassan minden Opel a Corsától kezdve a Vectráig ugyanúgy néz ki. Szerintem a Corsa kissé béna lett, de ez magán vélemény...
furcsa tõled hallani, mikor az összes VW ugyanolyan típusú lámpát kap (ugyanannyira hasonlók mint az Opelok), Seatok már tök ugyanazok, meg az Audi is, tehát az egész VW Gmbh. egyen autókat csinál :)))))
-folytatódott a modelloffenzíva -20% feletti piaci részesedés a Jetta, Passat és Passat Variant esetében
A Volkswagen modellpalettája az egyik legszélesebb a hazai gépjármû kínálatban. Jelenleg az eladás harmada a Polo különféle változataiból áll, a fennmaradó mennyiséget az alsóközép-méretû, vagy annál nagyobb jármûosztály tagjai adják. Ez is tükrözi, hogy a Volkswagen ma már korántsem csak az árra érzékeny csoportoknak képes valódi választási lehetõséget nyújtani.
Fontos az is, hogy egyre népesebb azok száma Magyarországon, akik vásárlásaikkal nem elõször szavaznak a német „népautóra”, így ennél a márkánál az átlagosnál magasabb a márkahûség. A márkát választók különösen értékelik, hogy a VW modellpalettája kiérlelt tervezés eredménye. Ma már elmondható, rendkívül jó döntés volt a márkaelfogadottság folyamatos javítása, hiszen az értékesítés jelentõs bõvülése mellett a meglévõ ügyfelek megtartása náluk sokkal jelentõsebb és fontosabb, mint bármely konkurens márkánál.
Az idei évben a terveknek megfelelõen alakult a VW hazai értékesítése, december végére várhatóan 15.500 jármû eladásával számolnak. Ezzel a tavalyi 7,7 százalékos piaci részesedésüket sikerül 8,2-8,3 százalékosra növelni. Figyelemre méltó, hogy a Jetta (2100 darabos eladással), a Passat és a Passat Variant (2500 darabos eladással) saját szegmensében 20 százalékos piaci részesedéssel büszkélkedhet, vagyis itt minden ötödik eladott személyautó Volkswagen! Még többet elárul a márka tényleges magyarországi helyzetérõl, ha összevetjük a márkánkénti értékesítési statisztika adatait: az említett két osztályban ugyanis a VW után következõ két márka összesen értékesített nagyjából annyi autót, mint egyedül a wolfsburgi gyártó.
A VW Polo szépen teljesített, noha az idei várható 5.000 darab körüli kiszállításra igen éles piaci viszonyok között kerülhetett sor. A Golf és a Golf Plus modellek ugyancsak helyt álltak az öldöklõ versenyben, s az évet 4.500 darabos eladással zárják. A két éve tartó modelloffenzíva során idén megjelent Volkswagen Eosból a tervezett 100 helyett 120 talált gazdára, a megújult Touranból pedig 700 kocsi értékesítése várható december végéig.
Az innovációban is élen járó Volkswagen egyik idei újdonsága a TSI motor, az ezzel szerelt sportos Golf GT, valamint az igazán sportos autóknak számító Golf GTI és a Golf R32 modellek is méltán voltak sikeresek.
Dízelfronton jelentõsebb változás nincs, de az eddigi vásárlói érdeklõdés fennmaradt a korszerû motorok iránt. A dízellel értékesített Passatok aránya már korábban is meghaladta a 90 százalékot, de ebbõl a szempontból fejlõdést látni a Jetta és a Touran modelleknél is. Az 1.4 literes dízelmotor megjelenésével azonban már Poloból is egyre több a dízelhajtású. Jövõre a várhatóan tovább zsugorodó összpiac ellenére növelni szeretnék a 42 tagú hálózattal mûködõ márka piaci részesedését.
Az lehet. Csak ezt róják fel a VW-knek mindig, közben meg az összes más autógyártó ezt csinálja. Azért a Polo és Passat lámpája sem ugyanolyan. Meg hogy nem lehet megkülönböztetni a Polo-t meg a Golfot. Ez is nevetséges.....Mondujuk azt, hogy minden autógyártó ugyanazt csinálja, hogy a tipusaik egyformák, csak más méretûek.....
Nem az a bajom, hogy kicsi. Megjegyzem, kb. akkora, mint egy egyes-kettes golf:) Az a bajom, hogy vérlázítónak tartom az 5 ülés egy napon említését egy jettánál kisebb autóban. Nálam 5 ülés, vagy ötszemélyes akkor jöhet szóba, ha hátul elfér kultúráltan 3 ember. LOÁLság az egész autóipar ilyen szempontból, nemcsak a vw.
Amúgy magam sem mindig tudom egybõl, hogy polo, vagy golf jön. Tuldképp a közlekedési morál mindkettõ vevõkörére nagyjából azonos. Talán a különbség annyi, hogy a golfosok gyakrabban fóliázzák az ablakokat asportdob mellé:D
Ez igaz és én is ezt gondolom. De ha azt veszed, akkor elfér benne 5 személy valamilyen formában. Lehet csak 3 gyerek, de jobban hangzik mégiscsak, hogy 5 személyes...A régi VW Bogár is 5 személyes. Igaz, befér 5 felnõtt, ha nem kell lélegeznie és nincsenek lábai és karjai :P Viccet félretéve ültem már bogárban hátul 2 közepes méretû felnõttel és ki lehet bírni rövid távon. Úgyhogy nem hazudnak akkorát a gyártók, csak kicsit füllentenek....
Én a merciket és bmw-ket nem tudom megkülönböztetni, talán ha nevük lenne a kocsiknak és nem tipusjelzésük, akkor talán, de így nem :( Kell az egységes márkaarculat és alapból csak az nem tetszik, hogy tényleg ha VW-rõl van szó, akkor mindenki azzal kezdi, hogy tök egyformák, s azt nem veszik figyelembe, hogy más gyártók autói is hasonlóak, mivel ott is van egy márkaarculat. A Golffal kacsolatbab igazad van :P
Na épp a BMW meg a Mercedes az, amely márkának a modelljei egyéniséggel rendelkeznek. Nem értem azt, aki szerint pl a BMWket nem lehet egymástól megkülönböztetni, ez szvsz no komment.
Pl 3as Coupé vs 6os Bömi
Vagy pl A osztály vs E
Azok a márkák, amik rohadtul ugyanúgy néznek ki : pl. Audi, Volvo, Seat stb.
Pff, aki nem tujda megkülönböztetni a 3-as, 5 ös és 7es BMW-t vagy C, E és S mercit az egy retardált :D Teljesen más az elsõ-hátsó lámpadizájnjuk. (Kivéve a C-E merci esetét, de amíg a C-nél egybefolynak az E nél nem)
Mondjuk ez ugyanúgy igaz arra, aki nem látja a különbséget a Polo, Golf meg Passat között :D
Én nem követem a Bmw és a Merci modelljeit és tökre nem foglalkozom ezekkel a kocsikkal. Az, hogy 3-as, 5-ös vagy 7-es azt tudom, de pontos tipusszámot mondani róluk nem tudnék. Szépek és jók, de ennyi számomra... Ha egy autókhoz nem értõ ember elé állítasz egy Polo-t és Golfot, szinte biztos hogy tudná vagy eltalálná, hogy melyik-melyik, de a Bmw-k és Mercik esetében nem lennék ebben biztos....
Hello! Egy '89-es 2-es golfom van, a mûszerfalba nincsen fordulatszámmérõ gyárilag, csak az a nagy mutatós óra. Ezt lehet utólag beszerelni az óra helyére? Ha igen, akkor ez kb mennyibe kerül?
kb 5000ft ha jól emlékszem, már régen volt!
2001 passathoz lakk fekete motorháztetõ nincs valakinek eladó, vagy ismerõsének?
Nõtt a német autók népszerûsége Elõretörtek a német autók az európai piacon: elsõ alkalommal történt meg, hogy egyszerre hét német típus került be a tíz legnagyobb forgalmú modell közé - jelentette be a Verband der Automobilindustrie (VDA) gyártói szövetség. A VDA jelentése szerint a legnépszerûbb autó a VW Golf volt 442 780 eladott példánnyal. A második a Renault Clio, a harmadik pedig a Ford Focus lett. A Volkswagen három modellel képviselteti magát a legkeresettebb tíz között: a Golf mellett a Passat és a Polo is felkerült a listára, mégpedig a hatodik, illetve a tizedik helyen. Az Opel Astra a hatodik, a BMW 3-as széria pedig a kilencedik helyet szerezte meg. A német autógyárak az idén 45,5 százalékról 46 százalékra bõvítették piaci részesedésüket Nyugat-Európában a VDA statisztikái szerint. Németországban a hazai márkák messze a legnépszerûbbek és a VW Golf, a VW Passat, valamint a BMW 3 vezetésével elfoglalják az elsõ 23 helyet a ranglistán. A listán csak a 24-ik helyen jelenik meg egy import márka, mégpedig a Toyota.
A Volkswagen AG meghatározó márkája, a VW rekord értékesítést vár 2006-ban.
A VW autók eladása globálisan mintegy 10 százalékkal 3,4 millió jármûre növekedhet az idén, a cég legutóbbi prognózisának megfelelõen - közölte az autógyár egy illetékese. A vállalat novemberben azt jósolta, hogy az idén az eladások kétszámjegyû mértékben bõvülnek. 2005-ben 0,8 százalékkal, 3,09 millió jármûre növelték a VW-autók globális értékesítését. A piac az idén a leggyorsabban Kínában (21 százalék) és a dél-amerikai, dél-afrikai régióban (15 százalék) bõvül. Az év elsõ 9 hónapjában a VW márka mûködési eredménye 1,08 milliárd euró volt, szemben az egy évvel korábbi 115 millió eurós mûködési eredménnyel.
A VW a német autópiac idei nyertese
A Volkswagen lett az idei év nyertese a német autópiacon. Az elsõ tizenegy hónapban elért közel tíz százalékos forgalom növekedésével megszilárdította elsõ helyezését a rangsorban és közel húsz százalékos piaci részesedést vívott ki magának - írja az MTI. A ranglista második helyén csere történt, mivel a Mercedesnek még hátramenetben is sikerült megelõznie az Opelt. Az elõzõk között voltak az olasz márkák is, elsõsorban a Fiat, míg a lemaradókhoz az Opel mellé csatlakoztak a francia és a koreai autók is. "A VW a német piac vezetõ márkája és az igen vonzó Passat modellel, a Golf forszírozott marketingjével, valamint a Polo "második tavaszának" köszönhetõen meg tudta erõsíteni helyzetét" - jelentette ki a Global Insight kutató intézet autóipari szakértõje Christoph Stürmer. A Fox forgalma azonban a hiányos értékesítési erõfeszítések miatt gyengén halad. A VW még a viszonylag jó értékesítési adatok ellenére is kapacitástöbblettel birkózik, ezrét további leépítésekre készül. A VW leányvállalata az Audi is gázra lépett az idén, leginkább az A3-as sikerének köszönhetõen és megerõsítette harmadik helyezését a prémium kategóriában. Az Audi estében a szakértõk fõként a minõséget és a stílust emelik ki pozitívumként - csakúgy, mint a Skoda esetében. A VW leányvállalat 15 százalékkal tudta növelni eladásait az idei elsõ tizenegy hónapban és ezzel 3,5 százalékos piaci részesedésre tett szert Németországban.A lista második helyén álló Mercedes veszített ugyan forgalmából, de 9,9 százalékos piaci részesedése még így is nagyobbnak bizonyult az Opelénél. A rüsselsheimi gyár forgalmát az Astra gyenge kereslete és a Corsa modellváltása fogta vissza. Forgalmának 4,6 százalékos csökkenése miatt piaci részesedése 9,6 százalékra zsugorodott. "A Mercedes lehet a 2007-es év nagy nyertese, mert piacra dobja új C-osztályú modelljét és akár 30 ezerrel is növelheti eladásait" - véli Ferdinand Dudenhöffer, a B&D Forecasttól. A Mercedes sokat tett a minõség javítása érdekében az elmúlt problémás években. A BMW és a Ford helyzete csak leheletnyit változott. Az elõbbi értékesítései 0,7 százalékkal, az utóbbié 0,8 százalékkal csökkentek. A Porsche 0,5 százalékra javította fel piaci részesedését 6,6 százalékos forgalom növeléssel. Az import márkák között a 2006-os év nyertese a Fiat lett Németországban. Több éves krízist követõen az új Puntoval sikerült lendületbe hoznia eladásait. Tizenegy hónap alatt 29,5 százalékkal növelte értékesítéseit, piaci részesedése pedig 2,3 százalék lett. Az import listát a japán márkák vezetik 12 százalékos piaci részesedéssel, de az egyes gyártók eredményei nem mutatnak egységes képet. Miközben a legnagyobbik, a Toyota 10 százalékkal növelte eladásait és a Honda, a Mazda és a Suzuki is gyorsítani tudott, a Mitsubishi és a Nissan veszített forgalmából. A szakértõk leginkább a kiváló ár/érték arányt írják az egyre több apró piaci szegmenst elfoglaló japán gyárak modellpolitikája javára. A francia márkák, a Renault és a Peugeot Citroen az idén részben modellváltás, részben pedig elhibázott modellpolitika miatt veszítettek forgalmukból. Az újonnan forgalomba helyezett francia autók száma 4,1 százalékkal csökkent, piaci részesedésük pedig 10 százalékra zsugorodott. A legnagyobb vesztes a Renault lett 11 százalékkal maradva el 2005-ös forgalma mögött. "A Renault túl sokáig halogatta a Twingo utódjának piacra dobását" - mutatott rá Stürmer úr. Az évek óta sikert sikerre halmozó és a német piacon kétszámjegyû növekedéssel büszkélkedõ koreai márkát elõretörése megtorpant az idén. A Hyundai mindössze 3 százalékos növekedést ért el, a Kia pedig egyenesen 11 százalékot veszített forgalmából.
a Mercedesnek még hátramenetben is sikerült megelõznie az Opelt.
azért ez szép, fõleg annak tudatában, hogy magasabb árfekvésû, jóval
hiába nem az árat szeretnék nézni, ha szerencsétlennek 4 millió van autóra, nem tud 6 millióért A-osztályt venni, annyiért se venne Mercedest, eleve sztem aki 8-10 millió alatt Mercedest vesz, az számomra hülye :D
Ez a legnagyobb blueprintekkel foglalkozó fórum. Ingyenesen lehet regisztrálni és a-tól z-ig minden autótípushoz többféle ábrát lehet találni. Ezen kívül még sok hasonló oldal van, amiknek a címét nem tudtam elõkeresni, de a google-ban "car blueprint" kifejezéssel nem sok idõ alatt több oldalt is lehet találni. Még érdemes 3D-vel foglalkozó oldalakon is körbenézni, mert ott is szoktak ilyenek lenni. Ez a legjobb kép, amit bogárról találtam:
Kémfotón a VW Sharan utódja
Kissé megkésve ugyan, de elkezdték a nagy egyterû második generációjának fejlesztését. A fotón egy korai tesztpéldány látható, amely a jobb álcázás érdekében sematikus hûtõmaszkot és a felújítás elõtti Touran lámpáit viseli, de egyértelmûen látható, hogy ez az egyterû nagyobb és gömbölydedebb vonalvezetésû. A tesztautó hátsó része egyértelmûen a Sharanra emlékeztet, bár megfigyelhetõ néhány apró különbség az arányokban. Jelenlegi ismereteink szerint a Sharan utódjának kifejlesztéséhez a Passat padlólemezét használják, és úgy néz ki, a motorválaszték is a családi VW-ekbõl ismert négyhengeresekbõl áll majd. Az ismerõs részletek persze aligha jelentenek majd gondot, hiszen a VW vásárlói elsõsorban nem extrém formákat vagy különleges mûszaki tartalmat, hanem megbízhatóságot és tapintható minõséget várnak a márka autóitól. A probléma az, hogy az új nagy egyterû várhatóan csak a jövõ év vége felé mutatkozik be, miközben a legtöbb konkurens a jelenleg forgalmazott Sharannál sokkal korszerûbb típusokat kínál ugyanebben a kategóriában, így a VW a váltótípus megjelenéséig valószínûleg jelentõs piacvesztést lesz kénytelen elszenvedni.
nem azért, de elején kívül ez a régi Sharan, a felsõ kettõ kép nem az alsó autó kémfotója,
amúgymeg Ford Galaxy kéne, és drágább lesz a Sharan tuti :)
Igen, ez a régi Sharan. Én is furcsálom, de lehet, hogy mûszakilag ez már az új. Valószinû, hogy drágáb lesz, de szerintem ér is annyival többet. Az árat nem hasraütéssel döntik el, s biztos a gyártás valamivel minõségibb kidolgozású. Nem véletlenül került a Focus 2 990 000 Ft-ba éa a Golf meg 3 700 000-be korábban...
Láttad te az S-Maxot? Minõségre nagyon korrekt, futómûre még korrektebb, +nagyon halk belül. A Golf max. abban jobb, hogy több a puhább mûanyag, több elõnye nincs. Sztem ez nem ér annyit. Mondd el szted mik azok az elõnyök? De vehetjük a Passat kontra Accordot is. Van elõnye, de hátránya is, ha nem több. Szóval ezt az árat nem indokolja. Max. a magyaroknak bemesélt presztízs húzza õket... Pl. a mostani Sharan is drágább a Galaxynál, pedig kisebb, elavultabb, belül is elmarad, 1 millióval mégis többért adják, kérdem én, mi ér annyit?
Az igaz, hogy a mostani Sharan eléggé elavult és ahhoz képest elég drága. Közelebbrõl nem találkoztam még S-max-al, de mire kijön a Sharan lehet jobb lesz, mint a mostani S-Max. Látatlanban ne hirdesünk gyõztest szerintem. Nem tûnik rossznak az S-Max, de nekem nem jön be annyira, ez magán vélemény, ettõl még lehet nagyon szuper autó....AZ elõnyökrõn nem tudok beszámolni, mert ne mvolt dolgom még Golf-Focus, Passat-Accord és Sharan-S-Max-hoz, csak azokat tudnám elmondani, amiket mások irtak/mondtak el véleményként....
Igen, köszi, nekem is csak ez az egy kép van meg - kicsit azért csodálkozom, hogy-hogy pont a Bogárról nincs a neten 600.000 rajz... mindenesetre köszönöm a segítséget!
Az oldalon amit irtam, ott van még elég sok bogár, csak van olyan, aminek szinte köze sincs hozzá. Ez tényleg érdekes, csak a legtöbb ábrán nem hasonlit annyira a valósághoz, valahogy nem birják úgy lerajzolni vagy nem tudom. Ez a bogár is egy bogár modell dobozában lévõ utasitásról származik, mégis ez hasonlit a legjobban talán mindközül. Nem tudom láttál e az interneten 3D bogarakat. A 90 százalékuk teljesen torz amiatt, hogy ezek a blueprintek nagyon el vannak rontva. De talán ez a legjobb.......
hi. volt ez az akcio, hogy egy megvásárolt vw-hez adnak egy elektromos gitárt. (http://www.vdubrocks.com/) csak azt szeretném kérdezni, hogy nem tudja-e valaki, hogy ilyen gitárt lehet külön is venni valahol, kocsi nélkül?
Hi! A link az nem jön be, de ha arra a gitárra gondolsz, ami a VW reklámaiban van, akkor szerintem nem lehet külön kapni. Nem sok értelme lenne, ha amúgy is lehetne kapni. Szerintem csakis a VW modellekhez adják. Nem tudom, hogy itthon van e ilyen, nem hallottam róla, de gondolom nem minden újdonsült vw tulaj játszik elektromos gitáron.:) Úgyhogy ha nagyon szeretnél, akkor kell keritened egy ilyen embert....
köszi a választ. jah, a linket elrontottam bocsi, igy már jo: http://www.vdubrocks.com. én is erre gondoltam, hogy talán igy lehetne venni, de én sem tudom, hogy itthon volt-e ez az az akcio, mert ebay-en is csak amerikában van elado.
Ilyen a motorja :)
Ha jól sejtem, akkor ez nem egy átlagos bogár lesz :)