Sziasztok! Én még ujj vagyok ezen a fórumon, de a kedvenc játékaim a Heroes és a Disciples család tagjai, úgyhogy sztem jó helyen járok. A demo már rég megvan, de nem tudná valaki megmondani hol lehet letölteni egy teljesebb verziót. Talán valami orosz oldalról? Elõre is köszi!
Én már elkezdtem az orosz verzióval angol szöveggel és elsõre mintha direkt nehezebbre csinálták volna, de ez csak jó, majd meglátjuk a végsõ verz. molyen lesz.
Van foglalósdi de kicsit másképpen. :) Itt nem magukat a nyersanyagforrásokat foglalod el, hanem általában a közelükben van egy kontroll pont, ha még senki nem foglalta el, akkor ez egy ilyen köralakú, lépcsõzetes mélyedés a földben és a közepe sárgásan világít. Ha már ellenségé, akkor egy "õrzõ" van rajta, körülötte a terep a birtokló népnek megfelelõen átváltozva. Ha egy pont alapból üres, vagy megölted az õrzõjét, akkor simán rá klikkelve telepítheted a saját õrzõdet, s ezzel elfoglalod (az egyre terjedõ) hatáskörébe tartozó erõforrásokat.
Ja ok,én azt hittem,hogy Heroes módjára oda kell menni és elfoglalgatni õket,hogy a miénk legyen,de úgy látszik itt automatikus vagy mi :D Köszi a választ!
Szerintem az hogy "semlegest" ír rá ki az bug lehet, mert birodalmi talaj van alattuk, sõt ha bal felsõ sarokban a várad van, akkor pláne hozzád kell hogy már tartozzon..
Hali! Azt meg tudja valaki mondani,hogy a bányákhoz hogyan lehet odamenni,mert hiába kattintok rá nekem nem megy oda. Ugyanez van például ezzel a malommal is. Mit csinálok rosszul?
Végigjátszottam annó az orosz változatot, most a magyarítással akartam végignyomni a kiforrott angol példánnyal a story miatt is, de a 2. kampány (az ördögös) az árulás (aszem az V.) részének az elején amikor az átváltozott hõs párbeszédel elindul pár lépést utána vagy hetvenet tudna lépni a kiírás szerint de innentõl egyik hõst sem tudom megmozdítani pedig egérmozgás is van, zene is, a hõsbe is be tudok lépni. Visszatettem az angolt akkor se. Valaki találkozott ezzel?
Még angolul sem jelent meg. Egyelõre (tudtommal) nincs konkrét release date.
Én azt ajánlom, várjátok meg a törpös kieget (pl abban már az AI is javítva lesz elvileg) és azt vegyétek meg. Addig nem nagyon érdemes pénzt áldozni rá. Viszont a játékot folyamatosan javítják, tényleg egyre jobb, szóval esélyes, hogy a végén egy játszható, darkos, igényes game kerül a kezünkbe. Nem szeretek ilyesmit irkálni, de ha vki addig is szeretne vele játszani, akkor használja az orosz "kipróbálható" verziót. A fanok már úgyis készítettek hozzá angolosítást, meg vmikor biztos lesz hozzá magyarítás is. :)
FONTOS! Ne felejtsétek el feltelepíteni az 1.60.2-es patchet a magyarítás elõtt!
Sajnos egyelõre még csak az orosz verziót adták ki. Az angolosítás viszont már készen van, valamint a patchek is folyamatosan érkeznek.
A hot-seat módban megoldották az AI problémáját, ugyanis az ellenfeleidet innentõl kezdve a másik játékos is irányíthatja az ütközetben :)
A .dat meghalt, az akella új stúdiót készít. Egyelõre kb. a .dat embereibõl áll, de elvileg toboroznak új arcokat is.
Ha jól tudom, akkor most leginkább a multiplayer részt fejlesztik, de elõbb-utóbb minden sorra kerül. Ki tudja? Lehet még pár év, és ELKÉSZÜL a játék úgy, ahogy az elsõ releas-re kellett volna.
Sajna még semmi hír róla, egyelõre a házilag készült angolosítással kell beérnünk.
Látom eléggé kiégett a játék. Én is abbahagytam, de azért kiv vok a történetre, angolul nem nagyon vettem a fáradságot, hogy átolvassam a dolgokat.
naon jól néz ki egy 5 küldetésen vagyok túl és eddig nem találtam elírást pedig olvasok mindent
eddig pörfekt grat
og bocs játék után bent ragadt a capslock
ÉN JELENTKEZEK AMÍG A VENETICA NEM JÖN LEGALÁBB LESZ VMI :d
Ennyire nem ér rá senki?:(
Január közeledtével a Disciples 3 fordítása is a végéhez közeledik, azonban a tesztelésre valószínûleg az elég durva vizsgák miatt nem igazán lesz lehetõségünk.
Mivel itt még él a topik, szívesen fogadnánk pár önként jelentkezõt, akik a nyers fordítással játszanának és tapasztalataikat megosztanák velünk. Más néven kellene 1-2-3 bétatesztelõ:D Tessék PÜ-t írni, akit érdekel.
Hát, sajna még arra is várni kell egy kicsit, szóval egyelõre maradnak a HoMM5 partyk :) De mindenesetre elég ígéretesnek tûnik.
Aki elég türelmes, (vagy nem akar feleslegesen pénzt kidobni) annak én is ezt javaslom. A játék tulajdonképpen még fejlesztés alatt áll, aki tényleg kész, befejezett játékot akar kézhez kapni, az várja meg a 2. kiegészítõt.
én megvárom majd a másik kieget is (ugye tudtommal 2 lesz ehhez is) Így majd csak akkor veszem meg a GOLD-ot. Meg addigra hátha ki lesznek javítva a bugok meg minden...
Elvileg hamarosan érkezik a patch, ami az alap játékokon is eszközöli a kiegen végzett módosításokat. Meg lesz majd gold, vagy tudomisén milyen edition, amivel az alap meg a kieg hadjáratait is lehet játszani. Hozzátenném, hogy a fájlok másolgatásával ezt elvileg néhány fan már rég megoldotta. :) A .dat-ot feloszlatták, úgy tudom, az Akella új stúdiót hoz létre, a lényeg, hogy csinálják tovább a javításokat, meg a következõ kieget. Ha minden igaz (szóval nem), akkor hamarosan lesz rendes multi is (az itt azt jelenti, hogy a rendes multi béta verziója).
Ja, meg a párbeszédek kivételével kész az élõholtas kieg angolosítása. A párbeszédek elvileg terjengõsebbek mint az alapj játékéi, ez elvileg annak tudható be, hogy hivatásos író készítette õket. Hát, majd kiderül.
Amúgy ha vki be akarja szerezni a játékot, akkor mindenképpen az orosz verziót ajánlom neki, meg a Plague által készített angolosítást. Számos bugtól megkíméli magát, meg ha nem írja felül az exét, hanem cd kulcsot használ (amit persze nyilván nem kéjgenbõl másol, hanem megvesz), akkor a patch-cselésekkel sem lesz annyi gondja. Ezt nem azért mondom, mert nem szeretem a Kalypsót, egyszerûen a tapasztalataim ezt igazolják.
A kieget próbálta valaki? Egész jó lett, sztem megéri.
Eleinte én is úgy gondoltam, hogy vacak az egész, de mikor kiderült, hogy az alapon 2 programzó, a kiegen meg 1 dolgozott, akkor azt mondtam, ok, ahhoz képest király :). Viccet félretéve, tényleg úgy néz ki, hogy fokozatosan javítják a játékot, szerintem jó irányba halad. Én amúgy is akartam jelentkezni béta-tesztre, de nem így gondoltam. :)
Igen, ez bug, és már javították, tehát elvileg az 1.06.02-es patch-csel mûködnie kell. Nem tudom, hogy van-e hozzá külön törés, de gyanítom, hogy legalább az 1.06-hoz van, és ez a hiba már abban is javítva volt.
Hali! Kérdés: az bug hogy ha ütök közbe ranyomok a specko skillre és azt is elnyomja? Letöltötem emiatt az 1.06.2 Pechet felraktam kérte a cd-t a régi cracket viszamasoltam elidult de még mindig ez a helyzet vagy ennek igy kell lennie? vagy van másik creck a pech miatt?
ahaaa köszcsi a választ
Sehogy. Fejlõdni kell velük és egy bizonyos szinten szépen átalakulnak maguktól. Vagy ha a szintjük már megvan, akkor csatázni kell és utána átalakulnak, mintha csak most érték volna el a szintet.
Helló! Lenne egy olyan fontos kérdésem hogy az embereket hogyan lehet átfejleszteni, ha már megépítettem az épóletet?
talán majd 2012 végén mikorra túl leszünk a 2 kiegen,mert most nagyon fapados és az ai nem létezik ami azért elég gáz tekintve hogy csak hot seat opció van de az is bugos
Hali, megszeretném kérdezni, hogy a játék, mennyivel lett stabilabb, jobb amióta patchek vannak? Köszi elõre is
Na gyerek a ruszkiknál december 3.-án érkezik a csoffadt holtas kiegészítõ. Európai release is lesz, de nem tudni mikor(remélem azért nem kell megint nyárig várni).
Vagy tedd fel a legújabb patch-et, amirõl pár kommentel lejjebb is írnak, abban van valami fix a mentésekre is.
Õszintén szólva meglepett a harmadik Disciples. A grafikája nagyon tetszik, akár csak a Heroes 5-nek, viszont emiatt is vagyok kissé szomorú, mert így inkább hasonlít arra a játékra, mint önmagára. A csatajelenetek viszont nagyon tetszenek, a mozgathatóság személyesebbé tette a harcot, mintha ott lennék. Hozzá kell még szoknom az új Disciples kinézetéhez, mert kezdetben semmit sem találtam ott, ahol eleddig megszoktam, de szép sorjában tanulgatom újra a játékot.
Pontosabban tanulgatnám, ha haladnék. Ugyanis nem tudom a mentésektõl folytatni, mert hogy nem menti el a játékot. Mit kell beállítanom a gépen avagy a játékban, hogy ha mentek, akkor a kövi körben a mentéstõl tudjam tovább folytatni?
Akit érdekel én megválnék az eredeti Disciples 3-tól.
Sztem meg pont jó, h a karakterek mozgathatók a harcrendszerben, mivel így legalább vmivel élethûbbé tette, mint amien a 2 volt. Gondolj bele 1 harc nem úgy zajlik le, h csak állnak a résztvevõi (ezzel nem a D2-t akarom fikázni, mer szeretem, csak a D3-at akarom megvédeni) Sztem az egységek sem maradtak ugyanazok, esetleg a nevük, de kinézetre lényegesen különböznek a 2-ben szereplõ karakterektõl. Abban vinszont egyetértek veled, h rakhattak vna minden fajhoz ujabb fejlõdéseket.
Én a hétvégén kipróbáltam a játékot.
A Disciples II-vel teljesen meg voltam elégedve, habár a végsõ csatát nehézségi szinten elég keménynek tartottam.
régebben játszottam a Heroes-al de amikor a Disciples kettõ elé leültem, egybõl el is felejtettem a sorozatot.
Nagyon tetszett a grafika, a látványos egységfejlesztés illetve a kis ltszámú csapatok összecsapása.
Szóval reményteljesen vártam a folytatást és meg kell modnjam, némileg csalódott vagyok.
Nem is tudom, hol kezdjem, elsõsorban talán a harcrendszer válotozását sorolnám ide negatívumként. Szerintem teljesen felesleges volt a karaktereket mozgathatóvá tenni. Persze ezzel több lehetõség nyílt a taktikára viszont egyrészt a grafika sínylette meg, ugyanis a nagyobb harcterepen kevésbbé láthatóak a karakterek, másfelõl pedig ennek a játéknak sosem az volt a lényege, hogy mozgásbeli taktikát kelljen alkalmazni hanem inkább az egységek csapaton belüli elhelyezésén volt a hangsúly.
A másik negatívum, hogy szinte minden egység ugyanaz maradt. Nincs nagyon újdonság, se alapegységben se fejlesztésben.
Amit már a második résznél is hiányoltam az a több fejlesztési lehetõség. Hány olyan pálya volt, ahol már kitudjahány xp-je volt az embernek és már nem tudott hova fejlõdni csak tápolódott? Elég sok, fõleg a vége fele.
Szóval én nem hinném, hogy akkora etwas lett volna az új verzióba belerakni egy adag új fejlesztési lehetõséget.
És a harmadik amit szinténa második rész hiányosságának éltem meg és ennek ellenére nem sikerült a harmadik részben sem javítani az az, hogy csak a hõst lehet átmenteni a köv. a pályára.
Szóval én összességében nem vagyok vele teljesen megelégedve ennek ellenére jó iparosmunka.
Ha már nem lehet megvenni itt magyarországon a játékot, akkor valaki segítene nekem, hogy honnan lehet letölteni a full verziót? Elõre is köszönöm
Amit mondani tudok, eddig egyetlen dolgot vettem észre, hogy megjavult tõle, hogy nem vált más városára, ill. azt is megjavítja ha úgy save-eltél.
Akit érdekel, itt van patch és a leírása:
Disciples III 1.06.2 javítások, változtatások leírása: http://store.steampowered.com/news/4154/
Maga a patch letölthetõ innen: http://www.pcguru.hu/pcguru/letoltes/disciples-iii-1-06-2-patch
Itt pedig a letöltött patch-hez a crack (az nfoban benne van minden) http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_disciples_3.shtml#Disciples 3: Renaissance v1.1 (v1.06.2) [ENGLISH/RUSSIAN] No-DVD/Fixed EXE
nem tudna valaki küldeni nekem empire act IV-es mentést? megköszönném :)
na az frankó THX
Üdv! Igen, ezt is lehet majd úgy játszani (hotseat)
Sziasztok! 1 kérdésem lenne: ezt lehet 1 gépen 2-en játszani mint a heroes-t?
Ha jól emlékszem már bejelentették, hogy lesz kieg és pont az élõhalottakat és a törpéket hozza majd. Amúgy ha játszod a kampányokat találkozol mindegyikkel majd, különbözõ egységeikkel. Magyarországon dobozos verzióban sztem nem lesz kapható, de ki tudja.
Én csak a demót tolom, így nem tudok sokmindent írni! Sztem a játéknak vannak negatívumai, de pozitívumai is! Pozitívum sztem pl, hogy a birodalmi egységek sztem jobban néznek ki, mint a 2-ben, és az elfek is, viszont a démonoknál a varázslók nem lettek elég "démonosok". Negatívum, hogy hiányzik a 2 legjobb faj: az élõholtak, és a törpök! Pedig megnéztem vna, hogy mienné csinálják meg a törpöket. Am sztetek lesz kiegészítése a játéknak? mert akk abba belerakhatnák a hiányzó 2 fajt! Még annyi, h vki nem tudja esetleg, h mikorra várhartó a játék magyarországra? csumi
Végre tölthetõ a retail patch is a hivatalos oldalról( a steamesek már tegnap megkapták).
Disciples III 1.06.2 Changes
* Fixed: "Original Disc not Found" error on startup with US retail discs * Fixed issue with arena interface skill icons unintentionally disappearing * "Extra Attack" skill no longer grants a second attack or action while covering * The game is now saved into the user's folder My Documents/My Games/Disciples III, allowing for users without Administrator rights to more easily save their games. Current saves will automatically be moved to the new folder * Dexterity boosting potions now work correctly * Pressing the "Quick Combat" button again allows players to halt a current Quick Combat battle * Unit information during auto-combat will no longer be displayed * Removed the ability to use skills, defenses or engage in combat while currently moving on the battle arena * Issue fixed: melee units that approach targets but did not attack * Issue fixed: on the hero management screen, the hero properties button was blocked, but not grayed out * Issue fixed: in the "Hire" interface, the unit skills were not displayed in the unit information window * Button "Disband Unit" now works similarly to the "Heal" button – first the unit is selected, and then the Disband button can be pressed
Hotseat Mode Fixes
* Issue fixed: inventory of the defending party could not be opened in Hotseat mode. * Issue fixed: In Hotseat mode, when the defending party is victorious, "Defeat" is mistakenly displayed, and "Victory" is displayed if the attacker has won * The Hotseat options have been fixed * Fixed: defending side could not use skills in hotseat mode. * Issue Fixed: The display of fog of war after using Alt+Tab * Fixed: if one player has researched a spell, no other players could research spells during the same turn * Fixed: if a map is restarted in hotseat mode, spell research is unavailable during the first turn * Units will no longer gain experience while moving on the map * The city guardian in a town can no longer be swapped with a unit in the visiting hero's party
1.06.1 changes included in the patch:
* Fixed: user can no longer control enemy cities * Fixed: in the tutorial player is able to enter town which is not his yet * Resolved various achievement issues * Fixed: loading screen not in full screen on large monitors with 16:10 aspect ratio * Fixed: several skills descriptions * Fixed: several text spills in info boxes
A démon sereg amúgy is táp, de azért találtam velük +1 leadershipes gömböt.
False: hot seatet meg sosem próbáltam discipleben de sztem az bug, ha meg nem akkor elcseszték.
hi! az normál h hotseatben csak az egyik fél tud használni varázslatokat,runákat képeségeket?mert ez igy elég szar akkor,és ugyanugy elkúrták mint a 2õt
ps: ne gyertek azzal hogy jászam single-t,nem játszom,se ezzel,se mással
Nem tudja valaki hogy mikor várható a kieg? ha lesz egyáltalán...
Ez a körülötte megkapja dolog igaz a transformationre is most vettem észre.
Ja igen az incubus petrifyje is hat ezekre asszem, csak ez növeli a föld ellenállást meg az armort. De ha pl tömeg közepében állóra teszem akkor mind megkapja körülötte.
Hehe démonoknál jókat röhögtem, szegény mage csak jót akar mégis állandóan megkapja a magáét. Egy tipp a démonokhoz a fõhösnek van olyan skillje, hogy paralyze ami eszméletlen hasznos, a sárkányokra, guard postokra, sõt még a fõvárosok õrzõire is hat a paralyze, ha a hõsnek magasabb az initiativja mint 50 akkor ezeket úgy lelehet gyõzni, hogy megsem sebeznek. Újabb érdekes bug, többször is van olyan, hogy a harcmezõn eltünnek az egységek vagy a hõs, meg nálam a hangbeállitásoknál a környezeti hangokat állandóan magától lehalkitja a játék.
Köszi a megvilágosodást!!!
igazad van, csak én nem gondoltam át alaposan.Valóban, a "homokórával" számolt kör sokkal hatékonyabb, mint a csaták egy-egy köre.Még egyszer kösz a tanácsot.Egyébként Te már egyéb oldalakon is jó tippeket adtál, ha jól emlékszem, pl. az Armored Princes-nél és a Drakensang-nál.Ugye?
A buff italok hatása nem csak 1 körig marad meg, hanem több ideig. Harcban az átlag 3 körös hatóidejük csak pazarlás lenne, emrt 3 kör ott villámgyorsan lemegy, míg térképen 3 körbe akár 6 teljes csata is belefér. Szóval egy italozás után még legalább a következõ körben is érvényesülni fog a lötyi hatása (oda van írva melyik mennyi ideig hat).
Igazából a varázslók ideiglenes 50-es stat növelésén túl én csak a permanens hatású italokat használtam, természetesen a hõsömön. Jó is volt mikor az utolsó pályákra az adott kampány fõhõse már immunis volt a normál sebzésekre (+10-es páncél lötyik), a kezdeményezése messze lekörözte bárkiét (initiative javító lötyi), dexterity és agility italok miatt a kritikus esélye alaposan megnõtt és nehezeben is találták el, míg a Hp növelõ lötty hatása ugye önmagáért beszél. A többi italt, ami nem permanens hatású volt, inkább eladtam. Stat javításra úgyis voltak varázslatok amik térkép módban használva ugyanúgy 3 körig nyújtották a bonuszokat mindenkinek a csapatban, ellentétben az italokkal amik csak egy személyre/lényre hatottak. Mikor az adott kampányban jelen volt Inoel akkor természetesen õt is tápoltam permanens löttyökkel (elsõsorban a varázserõ növelõvel, de kapott a kislány kezdeményezést és páncélzatot növelõ végleges hatású italkát is).