Nemcsak neked írva, de azt mondom, rosz lett mert milyen stratégiai játék az ahol hardon is csak haladsz elõre mindenkit leversz, véletlenül se kell gondolkodni mert csak gyengébb vagy rosz stratégiával játszó ellenféllel találkozol. Próbáltad volna ezt megcsinálni a D2-ben vagy a H5-ben, pár nap alatt a hõsöd kimult volna, nem beszélve az ellenfél hõseinek taktikázásához.
Sziasztok, lenne egy kérdésem. Mikor a karimmal felszedek vmi cuccot, pl idézõs varázslatot, az ott lesz az inventory-ban. Hogyan tudom megidézni a szörnyet?
Nem biztos, de ezeket az szimbólumokat akkor teszi a lényeid alá ha valamilyen védõ vagy rontó varázslat érte õket. Van olyan is, hogy helytõl függõen kapsz pluszokat vagy mínuszokat és azt így mutatja, ez alap beállítás. Tehát szerintem nem te állítottad el.
Üdv. Véletlenül bekapcsoltam valahogy hogy csatában az embereim mellett ilyen hülye ikonok láthatóak, hogy pajzs meg egy kard és nagyon idegesítõ, mert hülyén néz ki meg mérettartó is ugyan akkorák az ikonocskák ha rázoomolok a csatára mint amikor legtávolabbi nézetben nézem. Nem tudja valaki hogy lehet kikapcsolni már próbáltam egy csomó mindent de eddig nem találtam meg hogy hoztam be :(.
Na mivel egész sokan írtátok a véleményeteket így én is megteszem. Bár csak hétvégén voltam otthon és akkor játszottam a játékkal pár órát, az eddigi élményt írom le. Én is félve kezdtem el, ugye hogy késett is sokat a kiadása, akkor a rengeteg bug, meg maga a hangulat miatt is, hogy milyen lesz, mivel más a kiadó. Azt kell mondjam, én is kellemeset csalódtam benne egyelõre. A grafika szép és kellõen megadja azt a hangulatot amit a 3D-s környezettõl elvárok. Grafikát nem is emlegetném tovább, hisz ezeknél a játékoknál aligha a grafika volt a lényeges. Játékmenet: ebben jelentõsebb változás történt a 2-höz képest, de mivel sokat nem játszottam vele úgy érdemben nem tudok sokat írni róla még. Én sajnálom azt, hogy a kampányt nem úgy kezdjük, mint a 2. részben, hogy teljesen minden alap. Bár ez leginkább a hõsre értendõ. Az új skillrendszer is fura, valamennyira sajnálom a 2. rész skill elosztását. Itt hogy a leadershipet növeld egész sok idõ míg eljutsz odáig. Jó nem azt mondom, hogy maxon akarom a legelejétõl, hanem legyen szinthez kötve, ne a pontok elosztásának függvényében legyen elérhetõ. Mindenesetre nem túl nagy hiba ez, hogy egyáltalán annak rójjam fel. A harcrendszertõl nagyon féltem, mivel mint írta is valaki, hogy a sajátossága volt a Disciples 2-nek az egy helyben álló harc. Tény hogy ez így érdekesen jött ki. Ennek ellenére ebben nem volt nehéz megszokni az újat, mert lényegében egy D2-Heroes harcrendszert kaptunk. Hiányérzetem van még, pl. a 2-ben mintha több ellenség lett volna a területünkön és lehetett sokat harcolni, itt kevesebb van, bár igaz hogy csak az Empire elsõ pályáján nyomtam egyelõre. Késõbb ez lehet változik. Amúgy ezt írtam is, a narrátor faszi hangja nagyon nem illik bele a játékba, nagyon nem azt a nyomasztó, komoly hangulatot adja meg a pálya elején, hanem mintha csak valami mesét olvasna. A zenékkel kezdek megbarátkozni, elvégre ugyanazokat nem tehetik vissza, igaz van pár játék ami a legelsõ részeinek pár zenéjét újrafeldolgozva használja. Itt is el tudtam volna képzelni hasonló megoldást.
Így hirtelene ennyi ami eszembejutott. Sajnos valóban nem tett jót a játéknak az hogy régóta halogattták és nem bírták rendesen megcsinálni. Én hiszem azt, hogy ha jönnek a kiegek + az új single mapok és az egyéb javítások, akkor lehet olyan jó mint amilyet mindenki akar. Az biztos addig nem veszem meg míg ezek valóra nem válnak. Ha lesz egy végleges Gold kiadás ami végképp eléri azt, hogy visszahozza azt a szintet amit a 2. rész fenntart, akkor minden további nélkül azonnal megveszem! Nem is vártam el ennél többet tõle, szarnak és unalmasnak nem nevezném eddig. Megéri, hogy idõt szánjak rá és bárki más is aki kipróbálja, ajánlani tudom.
Hello!4 Hová ment alapértelmezetten a játék?? Vissza akarom pakolni mentéseimet de nem találom a save mappát!
Itt arról van szó, hogy aki eleve úgy ült oda a D+ elé, hogy szar lesz, annak nyilván nem is tetszik a játék. ÉN pl félve ültem le vele játszani, és nagyon kellemeset csalódtam. PErsze kell rajta mág javítani meg írtó kevés a pálya, de az alap kiváló. Az egyediségét meg nem csak a harcrendszer adja a Disciples-nek. Egy biztos: A Heroes 5 utáni mérhetetlen csalódásomat a D3 sztem a kiegészítõkkel orvosoloni fogja egy ideig. A KB nálam felejtõs, nekem nem jött be a valós idejû mászkálás, de tény, hogy az vérprofi game.
Mégis mire figyeljek nem tudok oroszul...egy idõpont van rajta amit értettem az pedig 2006 volt.
Egyébként feltettem és nekem mûködik, de még nem játszok vele elõbb végigcsinálom a kampányokat.
Csak óvatosan! Könnyen magábaránt és azt veszed észre hogy napokig mást se csinálsz...
#493 Örülök hogy van más is aki így érez a játékkal kapcsolatban.
Figyelj már! Azt a postot tegnap küldték. A fickó 2006-ban regisztrált a fórumra. Már lassan két éve nézegetem folyamatosan azt a fórumot, csak tudom mit írok. Arról nem is beszélve, hogy 2006-ban még semmilyen játszható verzió nem volt, a hadjáratszerkesztõ meg jóval az orosz béta után jött ki. A fickónak meg a lengyel verzió van meg. Istenem, kb. 5 percbe kerülne kipróbálni... Nem lehetne ennyit megtenni? Vagy legalább elolvasnád a postot, mielõtt visszaírsz, hogy ez 2006-os... Mindegy, vki írta, hogy megrendeli az UK verziót, majd megkérdem akkor tõle. Ja, még valami a "Вчера" jelentése tegnap. De ha lent átváltasz oroszról angolra, akkor átírja yesterdayre, ami talán könnyebben értelmezhetõ. És így már lehet látni, hogy vagy tegnap még 2006 volt, vagy az vmi mást jelent. Kösz!
Sziasztok. Nekem tetszik a játék, a 2. részt eredetiben is megvettem amikor megjelent. Most egyetlen gondom lenne, hogy nem tudok menteni a játékban, ez vajon mitõl lehet?! Köszi elõre is segítséget.
na ha már sokaknál a Kings Bounty az etalon, akkor meg kellene lesnem azt is.
Most hogy tulvagyok egy kampányon azt kell mondjam nem rossz söt helyenként remek a játék de valami összeségében mégis hiányzik.
Ha lebontjuk részekre jobb lett mint az elözö rész szerintem de ha a összképet nézzük már nem. Mindenképp a KB-vel össze hasonlitva /mert jelen pillantban nálam már az a etalon és nem a heroes/ nem annyira addiktiv, könnyen abba tudja hagyni az ember, mig a KB-t csak nehezen. Lehet a 3D miatt de valahogy nem ránt ugy magával a darkos hangulat mint a második résznél, de mivel kevés ilyen tipusu gamet kapunk én jól szorakozom vele.
Tényleg nem értem, miért kell ölre menni és vitatkozni érzelmi, szubjektív dolgokon, ezekrõl úgyse gyõzzük meg egymást. Nekem nem tetszett ez a rész, viszont eszembe juttatta a régi emlékeket, elõvettem az eredeti 1. (elsõ!!) részemet, ami szerintem a legjobb a sorozatban és azóta is azzal játszok, nagyon tetszik sokadszorra is, 2010-ben is. Szerinted pedig nevetséges mai szemmel, amit én 100%ig elfogadok. Én egy régebbi játékos vagyok, még C64en kezdtem, a legtöbbet PCvel a pentiumok elõtti idõszakban játszottam, a legtöbb régi játékkal a mai napig nagyon jól el tudok lenni. Emellett persze szeretem az új játékok némelyikét is. De sajnos ilyen jellegû játékból a King's Bounty volt az egyetlen modern, amivel jól elvoltam, Heroes-ból is utoljára a 3. rész tetszett. Például a Heroes 1, 2-vel, a régi NWC-s King's Bountyval is a mai napig szívesen játszok DOSBoxban, ha épp olyanom van.
Bírom, ahogy mindenki fikázza az õj harcrendszert, hogy jaj, elvesztette az egyediségét! De most komolyan, ti pl. hogy oldanátok meg a harcrendszert akkor? Maradjon a régi? Biztosan korszerû és ámulatba ejtõ lenne 2010-ben, hogy a két egymással szemben álló csapat egységei egy helyben állnak, és a suhintás hatására megsebzõdik a 2 méterre álló lény. Oké, teljesen hangulatos és korrekt volt ez annak idején, egyedi is, tetszett, de mai játékban ez már nevetséges lenne. Ha pedig a csatatéren mozgathatjuk az egységeket, akkor nem igazán lehet azt "nem hirózosan" megoldani... azzal pedig, hogy a játék egyéb része is koppintás, egyáltalán nem értek egyet. Minden maradt a régiben, csak kapott egy 3D-t, aminek külleme elég egyedivé tette, és kapott több helyen egy kis taktikai és tartalom mélységében észrevehet kiegészítést, áttervezett (mellesleg nagyon jó) fejlõdési rendszert. Hol van még benne heroes?
Ez 2006-os poszt... Akkor még csak az orosz verzió volt meg, ki tudja milyen verziószámmal. Ez biztosan nem fog menni az új angol verzión.
Szerintem várnunk kell a multira a kiegészítõig vagy még tovább.
A játék nekem tetszik van benne javítani való, de jó a gazdasági egyensúly és az egységek értékei is eddig elmennek. Az, hogy kampány modban meg van szabva a jászhatóság nem egyedi dolog. Ez inkább egyféle bevezetõ a játékba. Biztosan lesznek majd plusz single player pályák is, amiket multiba és egyedül is lehet majd játszani. Ahol azzal a karakterrel indulunk amit kiválasztottunk és szabadabb lesz a pálya több ellenféllel.
3. pályán tartok nekem is nehéz volt eleinte, de aztán rájöttem a dolgokra. Használni kell az adta lehetõségeket és stratégiázni nem egybõl megtámadni vagy elébe menni az erõsebb ellenfélnek.
Valamelyest hasonlít a HOMM-ra, de eleve az alapján készült már az elsõ rész is majd a második és azt fejlesztették tovább...
A darkos feeling meg benne van szerintem, de egy kicsit "realisztikusabb" a jobb grafikai miatt és e miatt tûnik "finomabbnak". Már nem olyan mint valami képregény sötét rajzolt figurákkal, e miatt más érzést kelt.
Én próbáltam. Az alap 5 pálya nagyon gagyi, a hõst meg elõre beteszik, szal mindegy, milyen lord typot választasz. Azért linkeltem be azt a mapot, mert az sztem jó lehet. 120x120-as, tele cuccokkal, szóval nem olyan kicsi és üres mint a többi, meg van rajta küldetés is. (Az alapoknál a fõvárosokat kell elfoglalni) Nézzétek már meg légyszi!!!!
És az xp meg arany szorzó nekem sem csinál semmit. És hiába vagyok Guild masterrel, nem tudok kevesebb aranyért építeni...
Itt van a link még1szer: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?p=237341#post237341
Hát nem lett jobb az orosz verziónál, ugyan olyan gyenge a taktikája az ellenfélnek, EZ NEM EGY STRATÉGIAI JÁRTÉKNAK KÉSZÜLT? SZERINTEM BELEHALTAK A SZÉPSÉGBE A KÉSZÍTÕK, INKÁBB EGY KÉPESLAPSZTORIT ADTAK VOLNA KI.
Vagy akkora színorgia, hogy még a Dark Knight -ok is szivárványt finganak,...jelzem ez a valószínûbb.
Elvileg augusztusban a Gameconon jelentik be a Heroes of might and magic VI-ot!!! Meglátjuk mit tudnak újítani az Ubisoftnál remélem egy darkosabb a Heroes 3-ra és Disciplesre hajazó rész jön ki sok változatos néppel. jó Hõs fejlesztéssel..
Sokan csodálkoztrak is hogy E3-on nem voltak jelen. Múlt évben volt egy videó ahol félig meddig elismerték az Ubisoftosok, hogy nagy szívügyük a Might and magic világ a jövõben is és hogy jövõ tavasszal nagy bejelentés lesz az egyik srác kikockázva kiderült Heroes VI pólóban volt és sokszor mosolygott. A tavasz mondjuk már elmúlt. :) Remélem nem a B filmes minõségû kínai MMO-ra gondoltak......
igazad van bocs, lambert harcosként támad, viszont 2x varázsolhatsz ha mágust választasz az elején
Hot seat-et próbáltátok már? Én gondoltam kipróbálom mivel ott van legalább kb. 5 pálya. A gond az, hogy hiába választok hõst mindig thief-t ad. És ahogy elnézem nem igazán reagál arra sem, hogy 10-szeres nyersanyag bevételt állítok meg 3-szoros xp-t.
Hát, nem tudom. Szerintem tényleg kell még egy kis idõ a játéknak, mire rendesen megírják, utána meg majd mindenki eldöntheti, méltó folytatása e az elsõ két résznek. Mondjuk, ami azt illeti, én leginkább a multiplayer rész miatt szeretném (D2-vel sokat multiztunk annó; s balancéval meg soha nem volt probléma, mert ha vmi nem jó, legfeljebb házi szabályokat hozunk a játékélmény fenntartása érdekében), csak sajna az még elég kezdetleges. A videó meg tényleg nagyon jó, nekem így is tetszett, hogy részben nem értek egyet vele. Tényleg olyan, mintha az angol szöveget mondaná németül. Meg pls. vki nézze már meg azt a mappot, hogy csak nekem nem megy e! Három éve várom, hogy lehessen D3 multizni, de ezek a pályák nagyon gagyik, amik most vannak.
Akkor félre értettelek, elnézést! :) OFF Mondjuk jelenleg a HoMM is árnyéka önmagának, a gödröt, amiben hempereg pedig csak tovább mélyíti a szánalomra méltó MMO, amit csináltak belõle a kínaiak. Szomorú, a Ubisoft nem szokta hagyni így elkallódni a nagy múltú címeket, általában ha nem tud méltó folytatást produkálni inkább nem erõlteti az adott franchise-t.
Bocsesz, de félreértesz, én ezt a videóról írtam, nem a Te véleményedrõl. Meg elég sokan mondják, hogy másol a heroesról. Azért írtam, mert én nem értem, mit is másol. Senki nem írja hogy miért, csak hogy heroes klón. A disciples egyedisége a lord type, a dark fantasy style, a globál varázslatok, az egységek fejlõdése, a nyersanyagok, a történet, a szépen megrajuolt, modellezett karakterek, a kis létszámú csapatok, stb. Ez meg sztem maradt.
Hol is írtam azt, hogy bármit is másolt a heroes-ról? Azt írtam, hogy nem õrizte meg az egyediségét és igen, többek között például a harcrendszer tekintetében. Nem azt írtam, hogy a heroes-ról másolta, nem azt írtam, hogy a heroes találta fel a 3d-t (??) csak annyit, hogy a disciples sokat feladott az egyediségébõl. Kettõnk között az a különbség, hogy én tiszteletben tartom a Te véleményed Te pedig úgy néz ki nem fogadod el az enyémet... ;)
Ez a videó valami hatalmas! :) "Láttam a videón hogy a fejlesztõk World of Warcraft fanok..." lol azt a videót én is láttam. A release dates cucc is marha jó. Ugyanakkor szerintem nem lett rossz a játék. Meg most õszintén! Mi az eget másoltak szerintetek a heroesról? Hogy 3d-s, meg hogy harc közben lehet mozogni? Bocsi, de ezt már jóval a heroes elõtt kitalálták... Nem vágom ebbe mi a heroesos. Másrészt meg maradtak a discipleses sajátosságok, szóval minden ok. Csak kellett volna még vagy 2 év, hogy befejezzék és ne egy félkész játékot adjanak ki.
Szerintem meg pont nem hiányzik belõle a multi, Hitler hülyeségeket beszél
Én az elsõ pálya végéig jutottam, aztán abbahagytam. Nem állítom, hogy rossz, el tudom képzelni, hogy van, akinek nagyon tetszik. Rengeteg apró hibát találtam, amik nem teszik tönkre a játékélményt, de bosszantóak, de nem szeretném ezeket a szemére hányni, pláne hogy egy fillért se fizettem érte, nem lenne jogom Szerintem a legnagyobb hiba az, hogy nem õrizte meg azt az egyediségét, ami megkülönböztette a HoMM-tól, a Kings Bountytól, sokkal hasonlóbbá vált azokhoz.
Tessék, Hitler is megmondja a frankót. :)
Leírom már én is a véleményem hirtelen felindulásból.Az érzéseim rendkívül változóak.Mikor elkezdtem 1 óra után kikapcs nem igazán fogott meg.Aztán újabb 2 óra játék és szitkozódás után kezdett tetszeni el is ment a délutánom.Aztán jött a feketeleves az elsõ fejezet végén amikor a nállam jóval erõsebb csapat elvert.Játék kikapcs,cigi.Aztán vissza mert eszembe jutott hogy lehet venni valahol varázslatokat amikbõl pont hiányom volt mert a trollok ellen muszály volt ellõni õket.Varázslat megvesz,gyõzelem,öröm...amíg el nem kezdõdött a 2 pálya.Megint 0 szintû egységekkel kell szenvedni?Ne már, legalább a lovag kisérõnk maradhatott volna, hiszen õ a követõnk, nem egy mezei paraszt.Végül látom hogy az összes tekercs nállam maradt az elõzõ pályáról.Hát akkor anyit veszek amennyi a játék végéig elég, másra úgy se kell költeniaz elsõ pályán.Hát eddig ennyi, nem tudom merre billen majd a mérleg nyelve.
Valaki csinált pályát a játékhoz, itt a link: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?p=237341#post237341 Meg tudná nézni valaki, hogy neki mûködik e, mert nekem nem tölt be. Lehet a verzió miatt, vagy valami, nem tudom, kíváncsi vagyok, nektek megy e.
üdv. elkezdtem hardon az emberekkel a gémet, kb 10. körben betámad egy hozzám képest brutál elf sereg , esélytelen legyõzni. Ezt most mégis hogy kellene megoldani ?
Köszi, sokat javított az élvezeti értékén a dolgoknak. :)
Ne mond már! A támadás animációja közben tényleg lehet képességet használni, ez igaz, de az összes többivel nem értek egyet. Az ellenfél irányába lõ, nekem nem tûnt fel a lövedék hiánya (sõt, úgy emlékszem van lövedék), a modellek nagyon szépek, az animáció is jó. Szó sincs igénytelenségrõl. (Engem konkrétan csak az zavar, mikor a kamera mutatja az animációt, csak egy kõ eltakarja a kilátást, de tényleg más gond nincs vele). A balance meg tényleg gond, de pl. a varázslatoknál javult a kettõhöz képest, ahol ha összegyûlt a kellõ manna, akkor szétvarázsolhattál bármit. Az AI meg reméljük a kieggel azért fog fejlõdni.
Én elindítottam a játékot, meg akartam nézni egy harcot. Itt volt egy haverom, akivel nagy fanjai voltunk a 2-nek és kíváncsiak voltunk milyen lett a harc. Lõttem a hõsömmel, ami úgy nézett ki, hogy a nyílpuskát oldalra tartotta, köze nem volt az ellenfél irányához. A lövés során semmiféle lövedék nem hagyta el a nyílpuskát. A lövés animációja során simán elnyomhattam más képességét a hõsnek és az is "végrehajtódott". Az ellenséges egység lefeküdt (elõször azt hittem meghalt, de kiderült, hogy csak rossz helyen vágták meg az animációt, valójában csak elhasalt aztán felállt) a lövéstõl és ezt eljátszotta akkor is, amikor misseltem. Miközben támadt az egyik egységem az összes többi eltûnt (ez gondolod feature, talán ki is kapcsolható menübõl, szóval ezt nem rovom fel).
Egy szó, mint 100 mi, akik nagyon szerettük a második részt ennyit láttunk, 2-t támadtunk és léptünk is ki elkönyvelve, hogy ez siralmasan igénytelen lett.
De ha ennyi jót írtok róla, akkor valamikor megpróbálkozok vele még egyszer. :)
Amúgy sztem grafikailag, hangulatilag, zeneileg, animációilag mindent visz, jó kis game lett. A witch hunter iszonyat jó lett.
A bug, amit korábban írtam még mindig megvan. Szóval amíg a támadás animációja megy, be lehet nyomni a lény képességét. Így pl. egyszerre lehet támadni meg védekezni. Upsz... Remélem ezt majd javítják, mert az elfek utolsó íjásza így gyakorlatilag négyszer lõ (elsõ kört leszámítva) ha kihasználja vki a bugot, s így iszonyat kemény. Sõt, már a védekezés is túl nagy elõny támadással együtt.
Én sokkal rosszabbra számítottam az orosz verzió tapasztalatai után amit hallottam. Megmondom õszintén nagyon kellemes csalódás eddig a játék, ugyan a szokásos balansz gondok megvannak (csoda lett volna, ha nincs), de más problémát én nem nagyon találok rajta. Grafikája nagyon szép (mondjuk én imádom a dark-fantasyt és sztem sokkal jobban vitték át 3D-be, mint a Heroesnál), az animációk csodásak, a hõs fejlõdési rendszere ötletes, mondjuk hiányolom a single mapokat, meg hot seat mapból is kevés van, a campaign módot most tolom, arról még nem nyilatkozok. Jah és lehetett volna új lényeket is berakni a népekhez, mert azok gyakorlatilag ugyanazok mint a 2ben, de gondolom féltek a balansz miatt, ezért nem bolygatták. Nagyon féltem tõle, hogy lebutítják a játékot (ahogy az elmúlt évek összes sorozatánál megfigyelhetõ), de szerencsére nem úgy tûnik. Viszont a map editort nagyon várom, meg a kiegészítõt is. Engem kajakra megvett eddig a game, a Heroes 5nél sokkal hangulatosabbnak tûnik(mondjuk az is igaz, hogy a Heroesnál óriásit csalódtam, gyakorlatilag egy lebutított H3at adtak ki 3D-ben)), szóval irány a csatamezõ testvéreim!
Elözö pályáról a 10 körös +50 strenght bonuszt áthoztam én is ,de nekem elmult..BTW Battle mage leidéz pár (3-4 elementált) onnantól meg cask ütni kell a népet..Imperial knightok elég erösek majdnem jobbak mint a 10-es szintü hõsöm, de act II közepén vagyok szal ha te 8-as szintüvel végignyomtad akkor eléggé siettél :) Ezzel a bandával az elsö néhány kört szoktam lenyomni majd gyors csatával lejátszatom...
hát eddig tényleg elég szarnak tûnik a balansz. még csak a második map végefelé járok, 8as fõhössel, de... mióta megkaptam inoelt, gyakorlatilag nincs csapat aminek esélye lett volna 5-ös leadership meg az elején gyorsba feltápolt egységek mellett. valamint lehet, hogy valami bugba botlottam, de mintha a fõhõsömön permanensen rajtamaradt volna a +15 strength bónusz, aminek nekimentem, pedig néhány kör alatt lejárna elvileg. Már legalább 15 kör óta megvan az a +15 strength nála, és ha visszatöltöttem sem javult meg a dolog... így meg már most 220 környékén sebez.
Aki játszott a második résszel, annak mi a véleménye errõl az új epizódról? Igaz csak pár percet szántam rá, szóval abszolút elsõ benyomás a dolog, de nekem ez sokkal igénytelenebbnek tûnik.
Akkor mentünk benne amikor akarunk térkép nézetben. A battlesave meg jó dolog sokszor kihúzott a bajból.
Az elsõ pályán az emberekkel csak az eleje volt nehéz, de osztani kell rendesen a varázslatokat az ellen csapatokra harc elõtt és akkor már egál az elején is. Nem tudom ti hogy csináljátok, de a legegyszerûbb legyõzni a guardinokat legalább 2. szintû idézett lénnyel. Utána nincs veszteség meg sérülés a csapatomban.
Most már azért egyre jobban tetszik a játék, de várom már azt a pályát ahol teljesen ki lehet fejleszteni a lényeket. :)
Annyi hogy valaki sírt miatta, hogy nincs mert sok szar helyzetbõl már kihúzta. Akkor nem látom értelmét miért nem jó neki ez a battlesave ami ugyanannak felel meg kb.
Egyébként lentebb valaki azt írta nincs quick save. Ez nem igaz, Van egy olyan hogy battle save, a legutolsó csata elõtt elmenti automatán mindig.
na ez fasza, a 2-ben is nagyon szerettem az élõholtakat. Legstílusosabb egység a játékban a death knight hõs volt :D ahogy meglendítette azt a qrvanagy, zöld energianyalábbal bevont kardot
Na, már ebben a fórumban leírtam az orosz verzioról a tapasztalataim, melyek nagyon rosszak voltak (ha valakit érdekel megkeresheti). Ma kíváncsi voltam és ujra elkezdtem ezzel az eu-s verzióval. Az elején vagyok, de még nem láttam változást mert a 4. napon jött egy Elven Strider négy harcossal és amikor közülük csak egy Elven Hunter íjász maradt kb 500Hp-vel és 100 körüli sebzéssel ki is végezhetett volna sok harcosomat, még gyõzhetett is volna, de nem csinált semmit és így lekeszabolhattam. Visszatöltöttem, de ugyanaz történt. Ilyen rövid játék után már egy rosz tapasztalat. Ha ugyan azok a hibák lesznek benne abbahagyom, nem kihívás, ja és Hard-on nyomom mint eddig.
Novemberben körül jön az elsõ kiegészítõ Feltámadás alcímmel. Azt hiszem eleget beszéltem. Jönnek a holtak!!!! Jövõre pedig elvileg a törpék tavasszal. A törtpéknél egyensúlyozási problémáik voltak eddig azért nehéz õket behozni egyelõre. Már ebben a részben is vannak azért halott egységek és törpék is néhányan.
Képek a halottas várról, hõsrõl területrõl, egységeikrõl rajzok.
Nagyon jó ez a játék! Kíváncsi vagyok xfire mikor fogja már jelezni...
Leader toborzásnál van egy olyan, hogy veterán, s annál újraveheted a korábbi hõseidet.
De a képességei megmaradnak. Csak a szint ugrik vissza 1-esre. Szal azért elég ütõs tud lenni. Én tolvajt vittem így annó az orosz verzióval, és igen ütõs volt.
hm..mindegy, amúgy is két hõssel szoktam germánkodni, szal nem oszt, mondjuk kissé bosszantó lehet, hogy minden új pályán újra fel kell húzni,
Lambert és a két másik kampányhõs harcos. Ezen a tényen nem változtat, hogy mágus úrral játszol e vagy sem. Ergo mindenképpen harcos hõsöd lesz. Vihetsz másik hõst is, adhatsz neki nevet és meg is vásárolhatod a késõbbi pályákon, de attól még a kampányhõs harcos lesz és az is marad. Mindenkinek. Illetve asszem láttam olyan modot orosz fórumon, ami minden csk-t mágussá tesz vagy vmi ilyesmi. (Szal mágusos támadást ad neki, meg ugyanazt a skill táblát). Amúgy egész sok mod készül a játékhoz, meg pl ki lehet bontani a textúrákat, modelleket, animációkat.
Köszönöm a rengeteg választ xP Újratettem a játékot, és érdekes, mert a campány módban nem fagy le, csak a tutorialban... Ti megcsináltátok a tutorialt? Kíváncsi vagyok, van akinek fagyott még
Basszus, nekem minden fajjal harcos kasztot tol be...pfff...
hõ? hol? csak azt választhatod, ki hogy mágus tulajdonságot kapj, de attól még lambertet tolja a képedbe az empire kampányba, nem?
Tényleg a katonák szintlépését hogyan oldották meg? Még a 2-ben ha meg volt építve a fejlesztéshez szükséges épület, akkor a megnyert csata végén alakultak át az egységek.
Ebben a részben ez hogyan mûködik?
Nagyon sok mindent javítottak. A játék fel lett patchelve/javítva a június 25.-ei angol kiadásra 1.06-ra. 6 Patch kellett a szinte tökéletes játékélményhez!!!! :) De sikerült. :) Mindjárt végzek az emberek 1. pályájával. Tutorialt érdemes végignyomni, nem is lett hosszú.
Az az idegesítõ, hogy az elsõ pályán szinte mellettem tûnt oda egy elf sereg 3-4 2. szintû íjásszal. :D Nincs is váruk azon a pályán szerintem. :) De eddig mindig megdöglöttek szerencsére a hõsei. Az a trollos hely nem volt könnyû, de sikerült másodjára.
Meg elkezdtem hozzá magyarítást készíteni. Ha valaki be akar segíteni, jöhet nyugodtan, még nagyon az elején járok. Remélem a szöveges fájlok ugyanolyanok, mint az oroszba. Megnézné valaki?
Az oroszt én is végigvittem, hónapokkal ezelõtt. Azért is érdekel, hogy mennyiben lett más ez a mostani release. Map editorral mi a helyzet? Meg tényleg, az oroszba volt egy mókás bug. Ha benyomtad a támadást, akkor az animáció alatt még lehetett használni a lény képességét. Pl. lehetett egyszerre támadni és védekezni, vagy támadni és kihagyni a támadást, hogy a következõ körben 2szer támadhass, magyarul elsõ kör kivételével mindig lehetett 2szer támadni. Ezt javították?
Akit érdekelt, az már hónapokkal ezelõtt letolta az orosz verzióval. Ahhoz is volt google-translate-es angolosítás (úgy-ahogy elviselhetõ).
Az lehet, de ha elfoglasz egy pontot, akkor folymatosan terjed onnan kifelé a saját területed befolyása. Nem rögtön változik át, hanem szép lassan, látványosan.
Annak ad nyersanyagot a bánya, akinek a területén van. Ez a lényege a terület terjedésének, mert máshogy nem lehet õket elfoglalni.
Map editor van amúgy? (Húú, úgy látom, én vagyok az egyetlen, akinek még nincs meg a game...)
Amúgy elég magas szintû guardiannal szinte bármilyen NPC csapatot meg lehet állítani, mert csak idézgetni kell a lényeket, míg teli nem lesz a pálya! :D Kivétel természetesen a nagyon erõs nem igazán sebezhetõ egységek (sárki), azok ellen szart sem érnek az idézett lények.
Fogalmam sincs, de jól néz ki ahogy terjed és szép lassan mindenhol a te területed lesz. Az is lehet, hogy bónusz termelést ad az ottani mananyerõ helyeknek, termelõ épületeknek, kitudja...
A guardianok idõvel szintet lépnek és egyre jobban átkonvertálják a környezõ területet. Nekik nem kell harcolni, csak idõ kérdése és maxon lesznek szintben.
Hát elsö pályán van 2 olyan csapat is akit azért nem egyszerû legyûrni(33-as szintü 2100as hp-ju troll az egyik unit), de megoldható 4-es szintü karimmal azért elvertem. a guardianom meg annyira durva már ami a resource-t öri,hogy szinte verhetetlen 31-es lett ö is annyiszor támadták ..:)
Nalam ez a jatek nem fogja megvaltani a vilagot az mar tisztan latszik. Egy eros kozepesre ertekelem, marad a KB mint etalon.
Sziasztok, nekem nem tudom miért, de mikor elindítom a játékot semmi gond. Elindítom a tutorialt akkor ahogy kiXelem a szövegét a tanítóablakon lefagy a játék... Ez mitõl lehet? és az egér mozog.. ez a vicc.. Reinstaláljam a Windowst? Mert a régi Ruszki verzió meg elindult szó nélkül szóval nem lehet a gépem hibája..