szvsz a grafika mánia egyéni soc problem, ezer + 1 olyan gmae van ami 0 grafikával többet ér mint a csilivili szarok..., amugy meg a grafikai hasonlitgatásaidból emg utalásaidból max arra tok következtetni hogy te 1987ben még nem is éltél :)
De igen éltem, és nagyon tetszett a Reunion, csak talán néhány évvel késöbbi. :-)
Nem hinném, hogy grafika mániás lennék, akkor nem stratégiai játékokkal játszanék.
Mindegy, úgysem fogjátok belátni, hogy nagyon gyenge ez a része a játéknak. Persze, lehet, hogy egy nagyon jó stratégia, de nem az én ízlésem. Számomra kicsit divatjamúlt. Persze, attól nektek még nagyon tetszhet.
Mindössze én valamivel jobb stratégiában reménykedtem, azt hittem, hogy Nexus, vagy Haegemonia szintû graifikát, és rendes birodalomépítõs játékot kapok. De nem :-(
Amúgy csak egy kicsit próbáld meg nem elfogultként megnézi a földi csatás képet, és mond azt, hogy ez egy normál grafikai szint 2006-ban!
Ez az igazi urstrategia, hagemonia nulla volt ehhez kepest szerintem strategiailag.
Ne hari de ez epp olyan mintha egy husevo belepne egy vegetarjanus etterembe es osztana az iszt.
Pssszt. Rendes hangnemben kulturalt valasszal kell meglepni a masik ervrendszeret, nem felesleges szemelyeskedessel. Igy csak azt bizonyitod be, hogy nincs semmi erved az ellen amit a masik fel leirt.
Azért kicsit csodálkozom, ha ez nem a "jó birodalomépítõs stratégiák" közé tartozik amit keresel akkor mégis mik azok? Ha pár nevet volnál kedves fölsorolni. Valóban ellentétben a Moo2 ill. Se4 (ezek az én kedvenceim) progikkal itt nem irányítod az ûrharcot ténylegesen, csupán fölszereled a hajókat és adott tulajdonságok eldöntik a kimenetelt. A földi harcon csodálom hogy kiakadsz, csak click az attack/skip gombra, pár másodperc, csupán jelzésértékû. És szégyenkezve bevallom én mindig elmosolyodom és kellemes érzések töltenek el ha látom mert a régi idõk jutnak eszembe.
A játék megvételérõl. Olvastam újra kell nyomni a dvd-ket mert elfogytak, 150.000 példányt adtak el. Ne magyar oldalakon nézd mit keresnek, ugye híresen sok játékot lehet itthon eladni. Kritikák: http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/galacticcivilizations2dreadlords Folyamatos bugjavítás és tweakelés folyik, teljesen ingyenes ami el is várható, de látszik hogy törõdnek a vásárlóval.
A grafikáról: idéznék a journalsból "The game's Direct3D engine reads in the .dxpacks and then the data files tell the game how to scale them based on your specific resolution. So things don't just get bigger, they get used based on the UI designer's intent. So in a couple years when people are running 2800x1600, Galactic Civilizations will take advantage of that. Also, the game's textures were developed using vectors instead of bitmaps. That means we can increase the detail and resolution of the in-game models very easily without it losing quality. The 3D engine itself has no polygon limit. Modders have already discovered that they can take 3D models intended for movie production or cut-scenes, export them as .X and put them into the game and they run. So ships with a million polygons are very possible."
Ha ez szerinted nem szebb mint a reunion, javaslom installáld azt föl ismét. Megdöbbensz majd és mész a szemészhez, valami gondod lehet. Esetleg rossz beállításokat használsz, próbálj ráközelíteni és látni fogod azért nem csúnya az. Nekem 1280x1024-ban tökéletes, egyszerûen elég.
Múlt héten játszottam a master of orion 2-vel. Tavaly: colonization, lords of the realm 1, alpha centaury, space empires 4 stb. Na ezeknek aztán király a grafikája :-)
En a Master of Magic grafikajat kultivalom, atobbi mind tomeny shit, az Oblivionnal az elen. :P
A vegetáriánusos példa tényleg jó volt, de nem kötekedni jöttem fel. Elõször csak olvasgattam, amíg letöltötte a játékot, és nagyon vártam, mert azt hittem, hogy egy olyan játék lesz, amivel tényleg jól szórakozom.
Az'tán egy kicsit meglepõdtem, és azért jöttem fel megkérdezni, hogy tényleg arról a játékról fórumoztok-e. De mindegy, ne menjünk bele, nektek tetszik, ez a lényeg.
Az én ízlésem egy kicsit eltér ettõl. Valami olyasmit kerestem, mint a Haegemonia, vagy a Nexus, és mint írtátok, ehhez képest, tényleg nem komoly stratégia. Ezért vágytam valami komolyabb birodalomépítõsre. Amúgy nagyon szerettem a Nexus-t, nagyon-nagyon hangulatos játék volt, és a sztori is jól fel volt építve.
Na, további jó szórakozást, meg hétvégét.
Ui.: Remélem senkinek nem gázoltam túlságosan a lelkivilágába.
Sziasztok,
Aki játszott vele az írna véleményt? Konkrétan mennyire lehet beleszólni a managementbe/birodalom építésbe? Én szeretek mindent állítgatni, de mostanában a 4 évesek szintjére lebutított játékok ömlenek... Graf nem érdekel, ha rebellion-t eléri már tökéletes. Elõre is köszönöm.
Próbáltam és nagyon jó játék csak zavaró, hogy gyõzelem után nem lehet tovább játszani, pedig az egy remek feature volt a civekben.
Ha komolyabban kellene kifejteni a véleményemet, akkor így egy napos játék után úgy jellemezném, mint Civilization az ûrben egy kicsit komolyabb diplomáciával és politikai rendszerrel (a progi még azt is nézi, hogy milyen párt van hatalmon a birodalmadban és ha az a párt épp nem az amelyikhez te is tartozol akkor komoly bónuszoktól esel el és még egyéb büntetéseket is kaphatsz). A hajófelszerelés nekem nagyon tetszik, tényleg egyedi hajómodelleket lehet összerakni, bár személy szerint én még örültem volna pár száz építõelemnek. Minden amit a hajókra raksz az majd megjelenik a modellen.
Csak két dolog zavar: a taktikai harc teljes hiánya (csak filmszerûen lehet nézegetni ahogy a hajók lövik egymást, ugyanez a felszini csatáknál), és a lehetõséget, hogy gyõzelem után a végtelenségig lehessen folytatni.
Hat igen csak a fejlettsegi szintek es a szambeli foleny ami eldonti a csatakat, mind az urben, mind a foldon Nem artott volna a hajokra rakhato kapitanyok, akiknek a tulajdonsagaik valtozatosak es fejleszthetok. A bolygo harcoknal is ez a szitu van egy par fejlesztheto dolog nehany harc elotti "elopuhitas", de semmi mas. Ezen a teren nagyon puritan a jatek.
A legfejlettebb hajómnak 198 beam attackja volt (bónusz nélkül) és 12-es sebbességgel mozgott :-). Sajnos bevetésre már nem került, pont vége lett a játéknak.
most próbáltam. egész jónak tûnik. serial + melyik a legutóbbi peccs, vki tud segíteni?
ja, nincs külön csatatérkép? vagy be van állítva quick combatra alapból? csak én nem találom?
ha megjelenik a kis pajzs akkor nemtudok elfoglalni bolygot mit kell csinálni csak hajoval támadni? amig eltünik a pajzs?
A pajzs azt jelenti, hogy az ellen hajói keringenek a bolygó körül. Odaküldesz pár csatahajót, azok lenyomják a védõket plusz az esetleges bolygóvédelmi állásokat (ûrállomások, Planetary Defense cuccok) és azután mehet az invázió.
A planetaryt Defense csak plusz bonuszokat ad azoknak a hajoknak, amik orbitalis palyan keringenek a bolygo korul. Tehat ha megtamadod oket egy ilyen helyen az ellenfel hajoi erosebbek, mint ha siman az urben talalkoznal veluk.
Kijött a demó. Ki is próbáltam. Egész jó lett ez a játék, bár az elõzõ nem teccett annyira. Szal meg van a jövõheti elfoglaltságom;)
Még Amigán volt az Imperium Terranum, ami hasonló volt. Sokáig nálam az volt az etalon, pedig elég shareware szint volt. De rengeteg jó ötlet volt benne. Azok ugyan továbbra is hiányoznak, de itt már rengeteg újdonság van, ami helyettesíti.
Összességében tetszik.
Diplomácia jó, fejlesztési rendszer is türhetõ. A bolygómanagement is megüti a megfelelõ szintet. A térkép kicsit reálisabb lehetne, a harc, meg a karakterek kidolgozottabb, de ezekben az ínséges idõkben megeléxem ennyivel is;)
patchekel javitják folyamatosan ugy tudom de ahoz serial kell :D
Az bizti, hogy a community sokkal jobban a készíõk mellé állt, mintha mindenféle védelemmel bástyázták volna körül magukat. A védelem szerintem is a törvénysértés határát súrolja, soxor át is lépi. A vélt tv sértés ellen pedig nem a tv sértés a megoldás. Szal elég nehéz hozzá valamit is találni. De csak elég nehéz, talán nem lehetetlen;)
Amúgy én is a készítõk mellett vagyok és annyit hajlandó is vagyok egy gámáért adni, amennyibe az nyugaton arányaiba kerül a fizuhoz képest. Vagy is kb 3 ezer forintot.
Az is marhára teccik, hogy tök jópofa ûrhajókat lehet összelegózni, az egyik fórumban mindenki a saját kreálmányait mutogathatja. Stardestroyer rulez!!!;)
Amúgy ha sûrûn mentegetek/töltögetek, nekem is fagyóssá válik.
Eddig nem támadott be senki, ezért hanyagoltam ezt a dolgot. Csak most a piros színû majomarc elkapálta magát. Eszméletlen ellenszenves fickó, legközelebb kikapcsolom. Mi a f.szomér' támad, ha technológiailag 100 évre mögöttem van? Mondjuk úgy is kinéztem már magamnak a bolygóit;)
Jaa, persze! A márc 08-i upgrade a 1.0x2 verziójú.
Hú de jót jáccottam, igaz csak normál szinten. Egyelõre sikerült jól helyezkednem, ráadásul volt jó néhány használható bolygó a közelben rögtön kezdésnél. Egyetlen állomással lefedtem 5 jól fejlett bolygót! A nagyok szerencsére csak egymást gyakják. De valamelyikük talált egy õsi hajót is, valaki lejebb írta, hogy az nagyon brutál. Asszem fel kell kötnöm az alsót;)
(Amúgy hú de peszopatott az egyik kolléga a játékban! Nagy dirrel dúrral megtámadtam, el is foglaltam az egyik bolygóját. Erre bejelenti, hogy azt látja, hogy nem tudja szétrugni a seggem, de a maradék bolygóit átjátssza az egyik erõsebb birodalomnak. Hát ez szopatás a javából!)
Velem is volt valami hasonló az egyik szövetségesemmel, csak akkor az ellenféllel nem bírt (az egyik egybolygós mini-fajjal ) és nekem adta át a bolygóit.
Elõbb befejezem a mostani játékomat, hogy kiokosodjak, aztán csinálok valami faszkós pályát.
Ez az átállósdi most meg nekem segített be, úgy hogy sikerült világelsõ lenni mindenben;) Aztán jött is egy jó hosszú aranykor is, de most elég lassan csúszik a játék.
Megvan ennek a gaménak is a "keresztje". Van 2 szövim , ha felfedezek valamit egybõl odaadom nekik is, az még rendben van hogy felfedez végre egy olyan teknológiát ami nekem nincs meg (azért mert a kutyának sem kell) adnák érte 4x annyi teknót de nem megy bele a cserébe, hát no problem, de az hogy sima trade-trade be sem megy bele pedig már a csillagos eget is felajánlottam neki az már bug.
Az égre földre dícsérték az AI-ját. Ha a fejlettség abban mérhetõ, hogy szemét, bunkó, ja és észreveszi hogy ki a leggynegébb (szerinte), akkor tényleg fejlett, egyébként most már én sem eröltetem ezt a diplomanci dolgot. Vannak még mindenféle fejlesztések, amik diplomáciai bónuszt adnak, valamit használ a dolgon. Van amikor a szövetségesem támad meg ok nélkül, de hogy én rávegyek valakit hogy a másikat támadja meg az ki van csukva. A másik amin kiakadtam, hogy ha látja, hogy abszolút vesztésre áll, akkor az összes bolygóját átdobja valamelyik másik félnek. Bakker így abszolút nem érdemes hadsereget sem fejleszteni! Monnyuk én is kaptam már vagy két kisebb birodalmat így. De épp ezért érdemesebb csak ülni és nyomogatni az END TURN gombot. Ezt télleg elbaxták!
Amúgy a katonai erõnél szerintem sima darabszámra megy. Elvileg majd minden ellenfelem erõsebb nálam ezért szeretnek is betámadni, de a sok szecska ürhajóit mindnek leaprítom egy pill alatt. Már kissé uncsi. Max annyit csinál, hogy küld egy egy vadászt, amit nem szúrsz ki a térképen és az szép lassan kiirtja a bázisaimat, de most már erre is figyelek, meg én is ezt csinálom;)
Legutóbb a kezdésnél a kutatásnak már az elején beállítottam mindenféle bónuszt, mert 1 játék után kiderült, hogy nem érdemes csereberélni. Neki hiába van katonai bónusza, az MKVI-os lézert az elitek sem állják olyan jól!;) A másik amit felnyomok a szaporodás. Így jön a pénz is meg a bolygóimat sem tudja olyan könnyen lenyomni, a technológia meg úgy is extra bónuszt ad a felszíni csatáknál. Még az elégedettségre is érdemes egy kicsit adni, akkor magasabb lehet az adó is.
Sajnos nagyon beleéltem magam hogy a összefogott 3 birodalom Dreadlordok ellen, azok mindenkit kinyirnak és ezért nem értem hogy miért nem segítünk egymásnak,miért így áll hozzá az AI... sorba veszíti el mindenét, és erre elkezd szarakodni mindenen csreberén. szal arra akarok kijukadni hogy ez is csak egy napjaink szokásos programja, nem közelíti meg a master of orions 2-õt,de még az imerium galaktikát sem.
Nemrég kezdtem el vele játszani, tegnap az X.2-es patch-et is feltettem, de sztem többet rontottak vele, mint javítottak. Bár az új szenzor rendszer érdekesebbé tette a stratégiát (most már nem látni mindent automatikusan, van "fog of war"). Fagyások, kilépések nálam sohasem voltak (a patch elõtt sem), majd' egy napos játék után sem. Az AI tényleg nem valami jó, influence bázisokkal röhögve lehet hozni mindent, mert õ nem, vagy csak ritkán meri megtámadni ezeket (ha legalább II-es battle station szintû, páncélzattal, akkor sohasem támadja még meg, vagy egyszerûen lepattan róla :) ). Az influence gyõzelem egyébként is mérföldekkel könnyebb, mint a harci. Ha az alliance gyõzelem is engedélyezve van, akkor még hamarabb meg lehet nyerni a pályákat (a gép könnyen beadja a derekát). Bár én nem szeretem ezt használni, túl sok nyûg van vele. És ahogy a #292-ben NEXUS6 írta, hiába a jóhaverság, hiába én vagyok a legerõsebb, egy elbukó bitodalom inkább valaki másnak adja oda a bolygóit. Úgy vettem észre, a második legerõsebb szokott a kivételezett lenni, hacsak nem Evil státuszú, mert akkor inkább nekem adják. Mivel többnyire kevés a lakható bolygó, amint megjelenik valahol egy független kisebb birodalom, ha tudom, rögtön lerohanom dropship-ekkel és elfoglalom. Túl értékesek ezek a 10-15-ös szintû bolygók, hogy csak úgy hagyjam fejlõdni õket. A trade velük úgysem hoz annyit, mint az adó. :) Egy érdekes "újítás", bár szerintem oltári nagy baromság: az X.2 óta a saját hajóterveknél az "upgrade" leszed mindent, csak az alap törzset és a rárakott kiegészítõket hagyja fent. Még bugos is: ha egy ilyen kiegészítõt le akarsz szedni, hirtelen megjelenik minden egyéb a hajón is, de semmit sem lehet levenni, összevissza mûködik az egész ablak. Pedig én jobban szeretem apránként, újításonként felspécizni a terveket, utána úgyis egy turn alatt át lehet építeni a hajókat (a pénz általában sosem gond :) ). A tech fejlõdés sztem túlságosan is lassú. Közepes pályákat 2-3 ellenféllel nagyjából a medium méretû hajók megjelenésekor már be lehet darálni. Pont most délelõtt direkt olyan random medium pályát fejeztem be, ahol csak hódítási gyõzelem volt lehetséges, csak azért, hogy a huge méretû hajókat is megnézhessem. Éppen sikerült is legyártani kettõ agyonfegyverzett saját dizájnt, mire az utolsó megmaradt bolygó a már elfoglalt szomszédok folyamatos influence hatásának köszönhetõen bedobta a törülközõt :). Tech gondom egyébként sohasem volt, amit a szomszédok elõttem tudtak kifejleszteni, azt mindig sikeresen el tudtam lopni. :) Kész röhej, hogy a kémkedésnek semmi ellenszere nincs. A pályák kezdetekor, az elsõ találkozás után elég 2-3 mrd kreditet beállítani kémkedésre, soha többé nem kell hozzányúlni, pár év alatt max-ra fut fel a hatékonyság, onnantól meg minden friss research szinte biztosan átkerül hozzánk is. Egy pályán a végére kb. 30 fejlesztést loptam, tõlem nem hiszem, hogy sikerült (három ellenfél volt, õk csak 1-1-et tudtak lopni, vszleg egymástól). Egy másik furcsaság: a börtönök általában hozzám kerülnek, de minden idõszak végén a rabok ugyebár kiszöknek, ellopnak pár hajót és kalózkodni kezdenek. Csakhogy olyan hajót is tudnak lopni, ami az egész galaxisban nincs még, nemhogy nálam. Legutóbb még a medium hajóim fejlesztgetésével voltam elfoglalva, amikor a kitörõ rabok tõlem loptak egy battleship-et, 38 rail gunnal, agyonpáncélozva... Legalább húsz hajóm odalett, mire megfékeztem õket. Nagy kár az is, hogy a gyõzelem után nem lehet tovább játszani. Ez olyan hülyeség, nem tudom, miért csinálták ilyenre. Így szinte esély nincs a nagyon magas szintû tech-ek kipróbálására nyugodt körülmények között. Zavart az is, hogy a default hajótípusokkal nem lehet semmit sem kezdeni, de még infó sincs róluk, hogy milyen komponensekbõl mennyi van rajtuk. Pl. az elsõ troop transport megjelenésekor gyakorlatilag le kellett gyártanom egyet, hogy megtudjam, mennyi is a kapacitása... De ezt is csak egyszer csináltam, azóta villámgyorsan kifejlesztek mindent a planetary invasion-ból (kb. egy év alatt megvan), onnantól meg már saját dropship-eket gyártok, 3-5000-es kapacitással. Többnyire egy ilyen hajó a small troops opcióval elég a 3-4x nagyobb bolygók elfoglalásához. Kár, hogy ez a rész ilyen gyatra lett, az IG2 sokkal-sokkal többet tud e téren (is). Ami marhára tetszett, ez az új pilonos-testreszabhatós hajótervezés. Funkciója semmi (olyan értelemben, hogy ûrharcban tökmindegy, a hajón mi hol van), de legalább jópofa és újszerû, órákig lehet bíbelõdni vele. :)
Ja, és egy kérdés: tapasztalt-e valaki negatívumokat, ha kilépett az U.N.-bõl?
Nincs kedve valakinek egy ilyen(jobb) ûrstratégiát fejleszteni? ;)
Tesztelem az 1.1bétát. Egész jó. A GFX gyorsabb, meg van benne egykét jó dolog, bár elég sok meg hiányzik belõle. De egy héten belül jön a végleges 1.1!!!
Galactic Civilizations 2 1.1 042506 ***CRACKED*** torrenten nemtom jo e
Khm, izé nekem is csak torrentrõl van, de mûxik.;)
Ez már a végleges? Megyek vadászni!
oops! Ez gyors volt!;)
Teszteltem egyet.
A régi már igen csak uncsi játékomat amit 1.1beta-val kezdtem miután betöltöttem a végleges 1.1-et 1/2 óra alatt megnyertem alliance victoryval. Elötte a zistenért nem akart velem senki szövetkezetbe tömörülni.
Elkezdetem egy újat, ua kezdõ beállításokkal, hát úgy tûnik nem igen fognak utolérni;) Itt valami komolyabb gyõzelem is kinéz.
Szal ballanszíroztak a nehézségen, de asszem áttérek egy komolyabb nehézségi szintre, egy kicsit könnyû lett.
engem csak az érdekel hogy a lefagyás kilépés megszünt-e ? :)
Nálm elég ritkán jelentkezett, és akkor is szerintem inkább videodriver hiba volt a bûnös.
Ennél még nem tapasztaltam.
Ha viszont csak az eddigi patcheket használtad, akkor érdemes kipróbálni, ez sokkal gyorsabb, van benne egy csomó újítás. Az AI hozzáállása nem olyan geci, az ûrhajó tervezéses képernyõn is javítottak, stb-stb, szal játszhatóbb az egész.
Ez csak az életvédelme érdekében építették bele, hogy legalább egy sörért/kóláért menj ki a konyhába, ezzel is jelentõsen ccsökkentve a mélyvénás trombózis kockázatát, amit a sok jáccástól kapnál!;)
Amúgy mit lehet 1300 bolygóval kezdeni? Gondolom a játék közepén egy kör 1 óra és akkor még csak mindent leokéztál!;) Ez kb olyan elfoglaltság lehet mint gyufastálakból parlamentet építeni, nem?
Szal ezt kicsit perverznek találom, bár ha a játékkészítõk ígéreteit nézzük a lifetimegameplayról, meg ilyenekrõl, akkor te vagy az õ ideális emberük.;)))
3 ghz procival szupergyosran ment 1300 bolygo csak néha kilépett :(
Én csak az 1/5-ével nyomom Hz-tekíntetében, de Húdzs páján sem volt még gondom. Persze a FPS csak 15-20 között motoszkál, de egy stratégiának ez bõven elég.
Nekem is csak annyi van. És a Civ3 is elég jól elment rajta pedig az sokkal szörnyûségesebb volt mint ez, minden tekíntetben.
Jáctam egy kicsit. Naszal sokkal könnyebb szövetkezni mint írtam, meg viszonylag a AI is meg tudott lepni. pl mikor valamelyik szövetségesem ellen vonult a serege, aztán amikor látta hogy az én egyik bolygóm is védtelen akkor egybõl rámmozdult. Érdekes volt hogy amikor viszont a legközelebbi inváziós flottáját lenyomtam akkor lemerevedett, és jó pár kõrön keresztül nem csinált semmit, szal az összeset elpusztítottam. Van még ezen mit dolgozni, vagy csak nagyobb nehézségen kell próbálkoznom.
az a lényeg hogy eggyik faj se tudjon az összestöbbinél erössebbé válni mert akkor ugy megerõsödik hogy mindenkit magába olvaszt én mindig a kisseb fajoknak szoktam bolygokat meg pénzt teknikát adni igy sok kis ellenségem lesz nem egy nagy