Nem hiszem, hogy ezek azok a grafikai megoldások amik meghatározzák egy fps játék értékét. Ha te csak ezeket nézed akkor tökmind1, hogy SWAT4, Quake4, Doom3 vagy Rainbow Six a neve...
Fiuk ennéla swat 4 tss ezer szer talán még a sima 4 is csak gépigény nõ a többi meg romlik;)
Ez valamiért nem lett jó: A fizikára vonatkozó képet természetesen úgy kell értelmezni, hogy ripityára lõttem a ládát, de egy mm-t sem mozdult meg, de így van ez minden tárggyal, legalábbis ezen a pályán.
"Danecaynak adok igazat, ha nem lenne blur nem lenne "szebb" mint más eddig megjelent játék"
Nem tudom, hogy így akartad e írni, de attól még hogy van benne blur nem szebb mint bármelyk más játék, sõt, messze elmarad, nagyon sok akár több éves játéktól is. Szerintem a készítõk alapjaiban gyalázták meg az Unreal 3-as engine-t. Ennél nagyságrendekkel szebb grafikai megjelenítést lehetett volna elérni még az Unreal 2-es motorral is. Higgyétek el tényleg nem fikázni akarom a játékot, mert az irányítás, a kezelhetõség tetszik, és az AI is mert olykor az is tudnak meglepetést okozni, de a garfikai megjelenítés, és a fizikai modellezés messze-mesze elmarad, az Unreal 3 enginben rejlõ lehetõségektõl. Persze összehasonlítási alapom nekem is csak az U3 motorról látott képek és videók alapján van, de biztos ennél jóval többre képes. Bár ha belegondolok, van ez a Robo Blitz nevezetû gyermekded robotos No Name U3 motorral készült játék, és ha csak ezzel hasonlítom össze, elég nagy a különbség mind garfikai, mind fizikai téren. Tehát nem tudom ha a fejlesztõk ennyire voltak képesek ilyen téren akkor miért erõltették ezt az enginet, mert mint mondottam volt, ha megcsinálták volna a game-t egy Unreal 2 motorral, nem kellene hozzá 3GHz-s proci, 1GB memória, és SM3-at támogató 256MB-os VGA. Be is linkelek egy pár képet, hogy lássátok, hogy mire gondolok, fõleg azok akik szépnek találják a játékot és nem tudják hová tenni, hogy mirõl beszélek:
A Need 4 Speed 2-ben is szebb volt, pedig az nem mostanában volt:
Kör alakú lámpa és gyönyörû minõségû textúra:
Dettó:
Szép textura a dobozokon, de a polc sem kutya:
"Light, bump, paralax mappelt faltextura némi wallshine efktel megfûszerezve" Az idézõjel nem véletlen. Ilyen volt a Half-Life 1-ben is, de az mégis csak 98-as játék:
Mi az a fizika? Persze számos képet csinálhattam volna még egyéb tárgyakkal is:
Nem ismertek rá miz ugye? segytek. A kukák környékén fellelhetõ szemét. Ez már lehet, hogy szörszálhasogatás de akkor is csúnya:
Nem ismertem fel elsõre, hogy ezek szemeteszsákok lennének:
A képek teljes grafikai beállításokkal készültek + bekapcsolt textúraszúréssel. Nem kellett sokat játszanom, hogy összeszedjem ezeket a képeket. Ha esetleg a játék mégsem így nézne ki és a hiba az én készülékemben van, akkor a fenti irományomat tekintsétek semmisnek.
Hali! Tudna valaki segíteni abban, hogyan lehet megcsinalni az Irena Morales likvidálását? Ha bíbelõdök a tonna ellennel lent, akkor egyszercsak kiírja, hogy nem végeztem el a feladatom, ha felmegyek a lépcsõn egybõl, vagy nem sikerül már feljutnom sem, vagy szépen látom, hogy eloldalazik kb 1 sec. alatt és akkor is game over. :( Pls, help!
Danecaynak adok igazat, ha nem lenne blur nem lenne "szebb" mint más eddig megjelent játék. Azon én is csodálkoztam hogy az Unreal engine ilyen szögletes lett. A blurt meg szintén rühellem, és nálam tuti az lassít be annyira. Maga a játék viszont nagyon tetszik. Remélem a Swat5 már rendes Unreal 3.0-ás játék lesz. Amikor megláttam az R6-et akkor azt mondtam magamban hogy ha ezért vettem GF7600GS-t akkor tök felesleges volt.
Én nemtudom milyen monitorotok van,de állitsátok melegebb szinekre,azt még aláírom,hogy a mexicoi pályák a szmog miatt fakóbbak és barnásak,de Vegasban szép élénk szinek vannak,az meg ,hogy kocka? azz vicc..aminek kereknek kell lenni az kerek és szinte minden kilõhetõ mozditható,betõrhetõés multi? hát a Rogue Spear után ez az egyik legjobb sorozat,bár az tény irgalmatlan net és gépigénye van a Host oldalról...
Közben feltelepítettem az 1.03-as patchet is, persze számítottam rá, hogy nem változtatja meg ez egész grafikai megjelenítést, és így is lett, ez persze a fizikára is igaz.
hát, azért tényleg van benne vmi, h tulbarnitott :( és ráadásul a kikapcsolhatatlan blur miatt homály :( én sem játszom soha blurral, de itt kénytelen vagyok.
Tulajdonképpen fogalmam sincs mirõl beszélsz,mert amiket itt leírtál,az nem erre a játékra vonatkotik....
Engem nem érdekelne hogy milyen a grafika, csak ezt a majom Blur-t lehetne kiszedni belõle...az NFS-ekben is az az elsõ, hogy kikapcsolom...tök -stílusosan- valóságtól elrugaszkodott (unreal )
HI! Volt már kérdés de a választ nem találtam meg rá. Mit takar a Hardware skinning az Eye adaptation effect?
Továbbá: Tényleg csak annyi grafikai beállítás van amennyi a VIDEO beállításoknál van? Azért érdekelne, mert Unreal 3 Engine ide vagy oda, nálam annak ellenére, hogy a fentemlített videóbeállításoknál be van kapcsolva minden, (bár jelen pillanatban az Eye adaptation effect lehet, hogy nincs de amikor be volt sem vettem észre különbséget) + még némi AA és AF is, már bocsánad de kifejezetten ronda a játék. A HDR jó látható de ettõl eltekintve, nagyon ocsmány homályos texturák vannak, szögletes modellek, még csak Bump Mapping nyomokat sem fedezek nagyon fel. A configom? A64 3700+ San Diego @ (2750MHz / pillanat), 1GB Memória (Dual), GF7900. Futni is elég jól fut a játék, meg minden de minden olyan barnás árnyalatú és fakó. Ez mindekinél így van. Ja és még valami. hová tûnt a fizikai modellezés egy része? Gondolok itt az elmozdíthtó és szétlõhetõ tárgyakra. Engem így a SOF 1-re emlékeztet.
te alá tudod támasztani a tényt, hogy multiban jobban fut a játék?Valaki írta korábban.
vége felé elég tág fogalom, próbáld meg kicsit részletesebben leirni vagy esetlek az aktuális küldetést beirni amugym eg próbáld ujra installálni rá a 1.02 path és ne a crackellt verzióval hanem a yasus megoldással próbáld játszani
nekem Yasu nélkül egy crakkfájlal megy immár himátlanul!! Ajánlok egy linket mindenkinek ahonnan bármit megkaphattok (daemon, yasu, alkohol, CRACK!!) amire csak szügségetek lehet!
Bár nincs idõm vele foglalkozni, azért ránéztem, hogy szövegekkel kapcsolatban van-e változás az 1.03-as patch-ben az 1.02-höz képest. Mivel mindössze csak egyetlen fájlban van, egyetlen sornyi változás (belekerült plusz egy hibaüzenet), ezért a magyarítás jelenleg elérhetõ verziója nyugodtan használható az 1.03-ra frissített játékra is.
Mivel mostanában a szabadidõm összes erre fordítható részét a BS4 teljesen lefoglalja, ennél többet nem tudok az ügy érdekében tenni. És mivel mostmár a "sokadik" patch-rõl van szó egy játékhoz, a továbbiakban nem kívánok foglalkozni a nyelvi fájlok visszaállítási részével. Mindenki mentse el maga az eredeti angol fájlok aktuális verzióját, ha a további verziókhoz hozzá akar jutni.
hagytam h frissítse magát dse nem akar elindulni! Most leszedek egy fixed exe-t!!
Valamiért nem hagyja magát!! Megvan a 4.08-as daemon de így sem:S
Nekem állandóan kifagy a játék, a végefelé egy helyen, mikor odaérek, lefagy az egész gép és ujraindul, de mindig pont ugyan ott, valakinek volt hasonló problémája, elöre is köszi a válaszokat???
nem tud csak mds-t madf-et nem. Átneveztem a fájlt és mûxik legalábbis bejött a játék!!
feltaláltátok a spanyolviaszt! eddig is egyértelmû volt a fraps sajnos túlságosan sok erõforrást vesz el a játékok alól úgyhogy nem a legjobb program az fps mérésére.
teljesen igazad van a FRAPS-al mikor nem ment a fraps látványosan "begyorsult". amugy észrevettem hogy 800*600-ban sokkal jobban akadt mint 1024*768ban. Viszont azt is észrevettem hoyg ha levettem mindent akkor bizonyos részeken ugyanugy beakadt mint full grafon, ugyhogy full grafon toltam végig.
Helló! Valaki nem tudja van-e már csalás a játékhoz. Pl: örökélet eg ilyesmi
Sztem nem a játék hibája, én nem találkoztam semmilyen buggal, viszont! A Fraps progi már nem elõször szórakozik velem (azóta nem használom): húzza a gépem (értsd: belassul); játékok közben fura dolgokat produkál, elkezd akadni a game és ha nyomok egy irányt akkor vagy fél percig elkezd a faxikám abba az irányba menni. Így jártam a Just Cause-nál is, Fraps nélül nincs ilyen gondom. És lehet hogy te is így jártál a Vegassal. Gépigény: nekem A64 3200+; 1Giga DDR2,dual, MSI7900GT 256MB. 1027*768-ban mediumon, minden on, látok lassulást. Pl. Elsõ Las Vegasos pálya kívülrõl be beakadt. Szal sztem a dual core hiánya lehet a gond. Vélemény?
csá a dante-s résznél amikor meg kell hekkelni a gépet, és közben be kell védeni a manust, akkor nincs valami hatásos módszer arra hogy ne halljak meg? hoába irtok k..a sokat akkor mag kifogyok a bulletbõl: pedig kb. egy lövés egy ember...elõre is kösz a tippeket
© Cobraz: nekem ugyanez van 7600Gs-el és 800x600ban még éppen hogy lehet vele elfogadhatóan játszani.
Pedig tudnia kell, frissitsd a daemont 4.08 a lagujabb ha jol tudom
Amd 3200+ msi 7600gt 1G ram !! Mit várjak így a Vegas-tól
ugye a dvd-mre fájldarabolással van eltáve az r6 mikoör kibontom vagyis egybeteszem akkor lesz egy nagy (kb 5 GB)fájlom ami mdf és nem tudja a daemon beolvasni!! mit csináljak vele??
így nem toom bemountolni a játékot!:(
az 1.2-est még nem tettem fel de közben meg kijött az 1.3-as!! Törtjátékra rámegy az is?
a multija tényleg jó. és ha multizni akarok frissíteni kell. fog a halál csak azért tartani kétszer annyi helyen egy játékot, hogy az egyjátékos élvezhetõ legyen. azóta nem is foglalkoztam vele. jódarabig nem is fogok
Azt még megértem,hogy sok bug van benne,de miért is nem játszottad végig még az 1.0 verzióval? egyébbként meg,még mindig a legjobb netcode-al rendelkezõ game,amit az elmúlt 3 évben kiadtak... az tény,hogy rengeteg hiba van benne,de az is,hogy a multia elég skilles ahoz,hogy élvezhetõ legyen...
hát, hogy ez mekkora egy kaki! eddig is sokat ócsároltam, de most már kész vagyok. a patch után már két bugot is találtam, az egyik tuti nem volt meg a 1.03-as patch elõtt. a kínai éttermes résznél járok, egy checkpoint-tal a riportercsaj megmentése elõtt láthatatlan fal keletkezett egy mozgólépcsõn. a másik pedig: abban a teremben ahol a csajt akarják megölni, a galérián van egy bárpult. még néztem is milyen impozánsan nem építettek rá bejáratot. a csaposnak mindíg ugrania kell mielõtt kiszolgál. ez még önmagában nem lenne nagy baj, de amikor ki akartam nyitni a galériáról kivezetõ ajtót, hip-hop az említett bárpult mögött talátam magam. és persze onnan kimenni nem tudok.
ha ezt nekem szántad kösz a segitséget, amigy nem vicceltem, tényleg játszható volt, de talán azért mert a szemem vagy az agyam hozzászokott ahoz a sebességhez. az elején feltünõen be be szaggatott de késõbb ez már ugyn em tünt fel a játék hevében ezért mondom hogy hozzászokhattam és nekem igy volt játszható egy idõ után :) lehet ha nálad tolnám teljesen más játékélményben lenne részem mivel gondolom a te gépednek nagyobb a teljesitménye
Eddig tökéletesen futott game de most megcsinálok mindent úgy ahogy kell és nem indul el. Egy edieig tölt utánna semmi, NEM ír ki semmi hibaüzemetet! Valaki segítsen!!!!
ftp://patches.ubi.com
itt sincs fenn egymásra épülõ.
Leszedtem a maygarosítást. Akkor sem megy fel.
ja az engem is érdekel, hogy ezek egymásra épülnek, vagy külön-külön is jók?
fent van a magyarosítás? valszeg fent van. a játék mappáján belül van egy mappa külön a magyarosításnak ott az 1.2 uninstalljával szedd le a magyarosítást majd mehet fel a patch....
Valaki árulja majd el nekem, hogy a francba kell ezt a patchet feltenni, mert az 1.02-re nem megy fel. Leszedni meg külön nem lehet az 1.02-t ha jól látom. Remélem nem kell ezért lezúzni az egészet...
Enabled PunkBuster support. Fixed the game session creation bug (network failed to initialize) when using HTTP proxies (like Norton Personal Firewall) by using a different destination port. Fixed a dedicated LAN crash. Fixed the server listing that was capped. Fixed a bug that prevented picking up weapons when taking a dropped weapon from somebody who was in zoom mode when killed. Fixed the secondary console that was assigned to the quote character by default. Fixed the radar jammer sound that stays even after death. Fixed the floating C4 explosive and motion sensor floating when put on breakable items. Fixed the menu problem when mapping the [End] key. Fixed the chat so that it does not trigger actions when typing. Fixed a problem after picking-up a weapon on the ground equipped with laser beam. Fixed the canister that resets in Retrieval when the carrier is killed while taking cover. Fixed a Retrieval mode bug that caused a 2nd match from having no reachable canister. Fixed a bug that caused the user to lose his weapon without picking-up the one on the ground. Fixed some incorrect mapping messages. Added a check to warn the user if an instance of the game is already running.
Gyerekek, az enyém tölti lefelé az 1.03-at. Mit tud ez?
csá Én nem vagyok egy annyira "okos" ember ebben a témában de mit jelent az FPS? már mint a játékon belül. Én csak annyit tudtam hogy rövidítés: First person shooter , vagy van valami más jelentése is? És mi a szerepe a játékban? elõre is kösz:P
én már kérdeztem jo párszor de mindenki kikerülte a kérdést: HOGY A FENÉBE VAGY MIJEN SEGÉD PROGIVAL FIGYELITEK AZ FPS. én a fraps-szal próbáltam átlag 15-20 közt volt, nem mai csirke gépen de igyis elég játszható volt :) mindenestere végig mentem a szinglin normálban
Hehe bocsi hogy beirtam kérdésnek azota elolvastam lentebb tippeket addig probálkozom :D
hali srácok, azt szeretném kérdezni hogy a szinházas pályán járok.De megjelent a képernyö közepén az E billentyü képe és a jobb oldalán meg alján kiirja hogy no ammo, most ezt minek? belezavar a képbe mivel középen van, és nem mutatja a löszeremet se meg semmi, hogy tudom eltüntetni?Még anno az elején mutatta ezt aztán eltünt de most megint bezavar.
Igazolom. Nekem az a map stabil 20-30 fps, de ha véletlenül gránátot kap az állványzat, simán leesett 5-10re.. Szvsz programozási hiba.. (gondolom ezt abból, hogy a HL2ben simán bírta az egyszerre mocorgó 15-20 objektumot..)
Pont azt írtam le egyébként a hozzászólásba hogy mi fogja le. Ha nem story módba játszok hanem mondjuk hunt-ba ( ott pl nem robbannak fel a kocsik ) akkor nincs ilyen. Full graikán is 50-60 FPS felett. Próbáld ki hogy a legelsõ pályán amikor kiszállsz a helikopterbõl és kimész a térre menj oda ahoz az álványzathoz ami a ház elõtt van és nézd meg az FPS-d mennyit fog esni.
Nem azt mondtam hogy szarul megy hanem hogy 1-2 helyen lemegy az FPS 20-ra
stankee: látom te ilyen ki "na most jól megmondom ember vagy". Nem tudom kipróbáltad-e amit írtál de ezt minden hülye vágja akinek Nvidiája van. Képzel el úgy sem kapcsolja be. Több külföldi fórumon is megnéztem de ott sincs rá megoldás. Egyesek azt mondják hogy Ati-n magátol bekapcsolja, ha elég erõs a VGA. Azért köszönöm hogy fáradoztál, viszont attól hogy valaki esetleg összedolgozza a pénzt egy jó VGA-ra még nem egybõl osztani.
Ha neked 8800 ad van ,nem is tudom mi foghatja meg az fps-t ennél a játéknál--mivel az én gépem pont 1 éves és csak egy 4400 x2 egy 7800 gtx/top-al,de tökéletesen megy,még online 16 embernél is....
no igen... akinek 8800-a van és nem tudja hol kell bekapcsolni az AA-t.. grat! de inkább segítek, belépsz Nvidia driver-be > Performance & Quality Settings > Add Profile > Megkeresed a játék exe-ét (c:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Rainbow Six Vegas\Binaries\R6Vegas_Game.exe) > Antialising Settings >és rányomsz akkorát amekkorát kívánsz, és mivel 8800 tudsz egyszerre HDR-t is és AA-t is! Hajrá!
Na kipróbáltam a játékot. Nekem 8800GTS-m van úgy vettem észre hogy ahol leesik az FPS-ott valami összetettebb fizikai objektum van, pl egy álványzat ( 1. pálya eleje), ami persze nem kéne hogy megfogjon egy 4600+ X2-t de hát ez van( jobb lenne ha a HL2 fizikáját használná minden ). Ezt még elfogadom hogy a f*szba lehet bekapcsolni az AA-T? 2007-ben egy friss engine nem tud AA-t?
Egyébként nagyon tetszik a játékmenet bár az U3-engine lehetõségeit nem látom
még nem volt hozzá szerencsém pedig megvan már egy ideje, csak a gép hardver kiépitése nem tette lehetõvé a futtatást. már most talán megkockáztatom a feltelepitést :)