Egy páncélozott csupa feketét sötétített ablakokkal vagy sötét kéket sötét ablakokkal szivesen elfogadnék. :D
Azért ennek is van tekintélye.
Sztem a limó a legkirályabb.
Neked melyik tetszik? (Nekem a H1 bár én beismerem hogy sok haszna nincs csak villogni jó [sokat zabál , sehol nem fér el stb stb..] ha praktikusság szerint kell választani mindenképp a 2-est választanám szvsz szép is és városban is elég jól lehet gondolom használni. A3-as már sztem nem az igazi hummer feeling .
A katonai HUMVEE civil változata túl sok problémát okozott, mind a civileknek, mind a gyártónak. A hatalmas méretei miatt ugyanis egyszerûen nem lehetett közlekedni vele a városban. Az AM General úgy döntött, hogy ez így nem mehet tovább, és egy új, civil Hummer gyártásába kezd. A munkálatok 1999-tõl egészen 2000 végéig tartottak, így a 2001-es detroiti autószalonon már be is mutatták a H2 prototípusát. Ez még egy picit sem volt kisebb a HUMVEE-nál. Detroitban jelentették be azt is, hogy a Hummer 1999-tõl a General Motors családhoz tartozik. A fejlesztések tovább folytatódtak. Ekkor kapta meg a hatalmas terepjáró a Chevrolet Tahoe alvázát, és a GM konszern egyik legbrutálisabb, kifejezetten terepjárókhoz kifejlesztett motorját, egy 370 lóerõs, nyolchengeres VORTEC erõforrást, mely lökettérfogata közel 6000 köbcenti (5967). 2001 elején a New York-i autószalonon került bemutatásra az átdolgozott H2-es, amely akkor már keskenyebb, hosszabb és magasabb volt a HUMVEE-nál, ám a sorozatgyártásra még nem volt kész. A H2 SUV (Sport Unility Vehicle) forgalmazása 2002 augusztusában, a SUT (Sport Unility Transport) változat értékesítése pedig 2003 októberében kezdõdött. A lefogyott, ám még mindig hatalmasnak számító H2 5 méter hosszúra, 2 és fél méter szélesre és 3 tonna súlyúra sikeredett. A H1 portáltengelyes futómûveivel ellentétben a H2 elöl független, torziós felfüggesztést, hátul merev tengelyt kapott szintszabályzós légrugózással, amely terepfokozatba kapcsolva automatikusan megnöveli a jármû magasságát a talajhoz képest. A külsõhöz hasonlóan a belsõ tér is rengeteget változott a puritánnak mondható H1-hez képest. Már az alap kivitelben is minden benne van, ami egy mai luxusautóba kell; mûholdas navigáció- és védelmi rendszer, telefon, hifi, stb. Ára ezzel szemben kevesebb lett; csaknem a felére csökkent a H1 30 milliós alapárához képest.
A civil Hummer H1-esek vége
Leginkább magas ára és magas fogyasztása miatt vonják vissza a forgalomból az amerikai harci dzsip terepjáró változatát
Meglehetõsen ritka jelenség az Egyesült Államokban, hogy egy személygépkocsi gyártását túl magas fogyasztása miatt állítanák le, a General Motors döntésébe – az utolsó H1-es júniusban gördül le a futószalagról – viszont minden bizonnyal belejátszott a szuperterepjáró által 100 kilométerenként „megivott" 25 liternyi üzemanyag.
A három tonna súlyú, öt méter hosszú, két és fél méter széles H1 karosszériáján 1992 óta semmit nem változtattak, mégis számos híresség – köztük Arnold Schwarzenegger, Kalifornia kormányzója, világhírû filmcsillag – választotta ezt a túlméretezett járgányt.
A H1-bõl ugyan tizennégy év alatt több mint tizenkétezer darabot adtak el, a 145 és 150 ezer dollárba (30 és 31 millió forintba) kerülõ négykerék-meghajtású óriásra ma már egyre nehezebb vevõt találni, nem csoda, hogy évente mindössze 200–300 járgány kel el.
A Hummer-rajongóknak a környezetvédõk kedvelt célpontjává vált H1 eltûnésével azonban nem kell nagyon elkeseredniük, két kisebb és lényegesen olcsóbb rokona, az 55.000 dollárt (11,5 millió forintot) kóstáló H2-es és a 30.000 dollárt (6 millió forintot) érõ H3-as továbbra is kapható.