a 3 éves unokaöcséd az lessz a 70+x éves nagymamád meg az vót bár az utobbiban nem vagyok biztos mert az õ idejében nem igazán voltak rászorulva az emberek a csalásdra és régebben betartottak minden 1-es közlekedési szabályt az emberek mert féltek a büntetéstõl!
Átlag Pityuka is ugyanolyan mentalitással bír,mint a fejesek. Csak õ kevesebb pénzhez fér hozzá és kevesebbet lop el. És még jófejnek is állítja be magát,hogy kenyérre kel,amúgy nem lopna. A korrupció mi magunk vagyunk,nem kell másokra mutogatni. Össznépi vetélkedõ a ki tud több adót elcsalni.
Én inkább attól félek, hogy magyaros módon sportot fognak a zsernyákok belõle ûzni, és a 90-es fõúton rejtett mozgatható 30-as táblával szivatják a jónépet és szedik el kocsijaikat (min. 300%-os túllépés) Szóval ameddig ez, meg a kintfelejtett táblák, felesleges sebességkorlátozások meg hasonló állami oldaláról elkövetett szabálysértések nem szûnnek meg addig nincs értelme ... Sõt, még kötelezõvé is tenném, hogy sebességkorlátozó tábla esetén csak akkor radarozhatnának, ha elõre kitennék a "tartsd be, mert radarozunk" táblát (ahol nincs korlátozás ott persze nyugodtan radarozhatnának)
És mi történne az elvett kocsikkal? Az ami mostanság az elkobzott dolgokkal szokott, azaz vagy megrohadnának egy telepen, vagy bagóért vennék meg egyes fejesek ... Erre talán csak az lenne értelmes megoldás, ha egy médiashow (bárki nevezhet) KRESZ verseny, ahol a legjobbak egyet választhatnának az elmúlt hónapban elkobzott kocsik közül
Nem elkoboznák az autót,csak ha félévre bevonják a jogsid akkor a kocsit is be kell adni a BM raktárba fél évre.
Tegnap a Szilágyi fasoron, ahol most az a nagy útépítés van, egy kiálló, még körbe nem aszfaltozott csatornafedélen egy elõttem haladó kabrió Saab kb. 20-30-al gurult át, és olyan durrdefektje lett, hogy a port felfújta az útról. Szal Budapesten gyorsan hajtani nem is lehet, ha azt akarod, hogy a kocsid egyben maradjon. Autópályán én is 160-190-el szoktam menni (eddig még mákom volt, nem kaptak el), de ha egy autó kijön elém 130-al, és kerülni kezd egy lassabb jármûvet, meglassítok és megvárom, tehát nem csinálok problémát abból, hogy lassabban kell mennem. Csak akkor szoktam megdudálni vagy megvillogni az illetõt, ha hirtelen és az utolsó pillanatban vág ki elém - legyen ez BÁRMILYEN sebességnél. Szerintem ez az autó-elvétel nem igazán fog mûködni. Legfeljebb lefoglalás szintjén, hogy elviszik (téged meg a rendõrautó, mert azért az autópálya közepén nem hagyhatnak gyalogosan), aztán majd valami jópénzért kiválthatod a rendõrségi parkolóból. De teljes vagyonelkobzást nem csinálhatnának.
És mi van, ha céges autó van? Akkor elveszik a cég autóját? Ugyanmár :D
Hétvégén Nyíregyházát jártam meg. Hát a 3-os úton a saját sávomban, kétszer ugrott meg az autó olyan mélyedés volt az úton. És nem hajtottam gyorsan, mert épp teherautó ment elõttem.
Szal ha áttérek a szembe sávba, kkoar kitalálják, hogy gyorsan hajtottam, és kanyarban elõztem. Holott, csak a mélyedés dobott egyet rajtam.
Meg különben is, ez az egész hülyeség, úgy ahogy van.
Az egesz egy nagy hülyeség mert kitõl veszik majd el az autót? attól aki nem tudja "elintézni" meg a nyugdíjasoktól. Attól aki a 20 millás verdával 200al repked attól nem fogják tuti. Innentõl kezdve kár az egészrõl beszelni.
engem addig nem zavar, hogy gyorsan vezet valaki, amíg el tudja viselni, hogy néha lassítania kell. de az már nagyon idegesít, amikor 130-140-el (samara rulez) bemegyek az elõzõsávba az autópályán és máris mögém gyûlnek azok, akik 170-200-al mennek, villognak, mutogatnak, bemegy az 5 méternyi szabad haladósávba, ahonnan kijöttem és onnan még megpróbál elémfurakodni az elõzésem közben. hát nehogymár ne tudja kivárni azt a 10 másodpercet, amíg megelõzöm a teherautót és visszamegyek a haladósávba. tudom nem kell általánosítanom, de a Szeged-Pest közötti 150km-en kb. 10-15-ször történt meg a dolog (egy út alatt). szóval a lényeg: tõlem mindenki mehet olyan gyorsan, ahogy akar, de ha valaki szabályosan próbál közlekedni, akkor ne a gyorshajtónak álljon már feljebb... na az ilyenektõl elvenném az autót.
És szerintd ha eéveszik az autóját többet nem fog vezetni? Ugyanugy be fog ülni egy kocsiba és amit leirtál ugyanugy megvan az esélye. Sajnos a közlekedés veszélyes. Én is voltam 18-éves,te is voltál annyi. Én is csináltam hülyeségeket és biztos csináltál te is. Nem kell megbélyegezni valakit azért mert 18-ées és vezet.
"Igazság szerint ez a dolog nem lenne hülyeség. Persze az autóelvételt leszámitva. Egyetértek azzal hogy szigoritani kell bizonyos szintig ezt a dolgot. De az milyen dolog hogy elveszik az autót. Az az ember saját tulajdona és ráadásul egy család autója. Ha valaki hülye egy családba és elveszik az autójukat. A többi ember akinek pl a munkájához vagy akármihez kell az autója az mit csinál? Ez egy baromi hülyeség szerintem. Persze azt támogatom hogy aki 200km felett megy azért azt nagyon meg kell büntetni. Jogsi el stb de a kocsit nem...."
amikor majd a kis csaladodat(feleseged,gyerekek) szettrancsirozza egy 18 eves hulyegyerek milliomoscsemete,es a papaja 20 perc mulva jon az uj jogsival,mit csinalsz? momentan en az ittas vezetest elore megfontolt,szandekos emberolesi kiserletnek vennem,minimum 10 ev...aztan elvezze a benti "meleg" helyzetet...:) persze,itt is szabnek korlatokat,de nem tulzottan...
Azt bírom az ország vezetésében, hogy egyfolytában alapul vesszük a fejlettebb államok szabályait, de a biztonsághoz szükséges FELTÉTELEK megteremtésére bezzeg már nincsen pénz..
Pont múlt héten mentem Sopronból, a 85-ös úton Balcsi irányába, ahol kb 100 km/h-val elõztem egy 60-cal haladó trabantot, és majdnem meghaltam mert akkora rohadt nagy keréknyom-vályatba mentem bele, ami után rögtön jött egy hatalmas kátyú is. Deffektet csoda hogy nem kaptam, de a kormányt is az utsó pillanatban tudtam csak visszarántani.
Ha darabokra szakadtam volna, vajon mit talál ki a rendõrség? túl gyorsan hajtottam???
nálunk a belvárosba útfelujitás miatt ( aknákat csináták és tetke egy csomo rudat, és igy az ut harmadanyni széless let..) kitettek szépen elõzni tilos és 30-as táblát... bár amiket kitettek oda, észreveszi az ember, meg eleve lassan megy, ha pl szembõl jönnek, stb, ha meg nem simán megy 40-el. de persze, egybõl elsõ nap már állítagatni kell az embereket... bezzeg mikor mikor csinálták a busz megállót, és két behajtani tilso tábla, csak buszoknak, és a zösszes autós átment, rendõr sehol de amádia hangos volt tõle
Ja lehet benne valami, mondjuk én még tanulok és a családé a kocsi én csak használom mikor tudom, szóval nem sokat hallottam még errõl. Viszont, mikor tényleg lehet menni, vagy kell elõzni akkor szívás, mivel nehezen pörög fel, de ha elindúl a kicsike, akkor a 90-et megfutja :D
te most jól jársz az új útadószámítással! ez is hülyeség nem a sebesség meg a hengerürtartalom teszi tönkre az utakat hanem a nehéz busz meg a nehéz kamion de hát ezt egy politikus nem fogja fel csak azt látja hogy könnyû gyors kocsikból van sok azokat kell adóztatni :)
1. ki lehet kerülni 2. 50-nél többel nem is lehet menni mert kirázza ez a szar út a szuszt belöllem 3. soroksári uton is kint van a 70-es tábla de néha akkorát dob az út a kocsin hogy az már nekem fáj (most marták fel) 4. (nem belvárosi vagyok inkább kertvárosi :) [macskák, kutyák, gyerekek, gyerekek után rohangáló szülõk, hülye emberek akik nem tudják felmérni azt hogy a zebra elött emg tud-e álni a kocsi, sötöbö sötöbö]
tévedsz vannak kivételek akik képesek betartani a szabályokat! nem azt mondom hogy nem probáltuk még ki a járgányt és nem mentünk jócskán 130 fölé a pályán de lakott területen belül az 55km/h nem lépjük át (50km/h +10%)
Nem egyszer láttam, hogy a 21-es fõúton, ami azért elég forgalmas a birka kanyarban kezd elõzni és társai, majd a következõ keresztezõdésnél lekanyarodik. Már megérte a 10 mp-es elõny. Vagy pl az M3-ason az Audis bírka szó szerint letúrja a kamiont ami egy IFA-t elõz meg, csak azért mert õ megteheti. Ahogy a híreket néztem a potenciális és a jóval a sebességhatár fölött közlekedõktõl vennék el a jogosítványt és a gépjármût. Szerintem ez korrekt, mivel talán így azért tolerálnák magukat az emberek és végre valami rend lenne ebben a közlekedési gubancban. Mivel az nem mindegy hogy pl a kocsit 50, vagy 70 km/h-ról kell megállítani. Volt szó ahogy olvasgattam pár hsz-t a trükkökrõl. Szerintem ha elkapnak, akkor lehet a feleség nevén a kocsi, akkor is el fogják venni, rendõr lefizetésére nem írok semmit, mivel abszúrd. A kocsik felhasználására pl jó lehet az állami szervekhez való elhejezés, gondolok itt pl rendõr-, katasztrófavédelmi- stb kocsit csinálni belõlük, vagy egyszerû trafit.... Bár tuti, hogy a nagy részét elárvereznék, de ahogy ismerem hogy legyen belõle valami, de mégse legyen közfelháborodás a dologból, egy jelképes összegért is ki lehet majd váltani szerintem.
menekülj
Ezt úúúúúgy tudom útálni, amikor bármivel kapcsolatban "bezzeg a németek, a nyugat, az amerikaiak, az ufók" kitéréssel jön. Kitérés, mert ezzel a mi problémánk nincs megoldva, viszont tudjuk, hogy másnak ilyen nincs...
Pesten ember nem megy 50-nel. 70 alatt nem jellemző az autó. Országúton mindenki 110-130-at megy, akinek bírja az autója. A pályáról már nem is beszélek...
"Jaj ne hasonlíts már minket a németekhez... ott kolbászból van a kerítés." Amelyik vérpista ezzel a szöveggel jönne annak elárulom, hogy nálunk mindig magasabb a benzin ára, mint odakint. Nálunk a legmagasabb ~200 Ft a jövedéki adó tartalma!!!
Ez ebben a formában nem igaz. Nálunk jelenleg 1.1 EUR a benzin, odakint 1.3 EUR alatt nem kapsz naftát. Igaz, ott benne van a pályahasználat, nálunk meg csak az útadó. Az az útadó, amit az utak építésére, ill. felújítására kellene fordítani. Egyből nem lenne kátyú..
Én mint irtam napi 600-700km -et megyek. Ha 90-nel 50-nel és 130-al mennék kb 1-1.30 percel érnék késõbb hazza mint ugy hogy városba faluba megyek 70-nel autópályán 150-nel fõ utón kb 110-120 km körül. Azaza egy óra igensi sokat számit igy nem igazán tudok paracsolni annak a jobb lábnak. Figyelni kell a trafitt és fékezni nincs más megoldás.
Csak hajrá, jó ötlet. Csak át kellene gondolni a helyzetet alaposabban és nem csak úgy nekiesni:
- jogosítvány elvétele, jármûvezetéstõl eltiltás. Ez azért kell, hogy formailag biztosan ne vezethessen autót. Bár ugye tudjuk, hogy az autó benzinnel, nem pedig jogosítvánnyal megy... - megszüntetni a mérlegelési lehetõséget: ha adott mértékben túllépi a sebességet és elkapják, akkor automatikusan ugrik a lefoglalt kocsi. Nincs rinyálás arról, hogy de hát 3 gyerekem van, meg ez a munkaeszközöm, és így tovább. Erre akkor kellett volna gondolni, amikor õrült módjára közlekedett. - az autót elárverezik, az értékét pedig megkapja a tulaj. Ez idegen autónál is mûködne; az esetleges értékkülönbözetet pedig szépen behajtja a tulaj a kedves gyorshajtón. Ha nem saját autóval száguldozott, akkor a tulaj kétszer is meggondolja legközelebb, hogy odaadja-e az autóját. Amennyiben új autót is vesz belõle a büntetett tulaj, még mindig ott a jármûvezetéstõl eltiltás.
De a legnagyobb probléma, amirõl megint senki sem vesz tudomást: és tessék mondani, ki fogja elkobozni az autót?
Egy a lapunk birtokába került rendõrségi tanulmány szerint az elmúlt években fokozatosan megszûnt a forgalom-ellenõrzés Magyarországon. A megyei fõkapitányságok harmadában nem is léteznek forgalom-ellenõrzõ egységek, s a megyeszékhelyeken mûködõ városi rendõrkapitányságok közül is csak nyolcnak van ilyen szervezete. Többek között ez az oka annak, hogy az autópályák kivételével szinte csak traffipaxos autóban ülõ vagy a lézeres sebességmérõ állványa mögött áldozatára vadászó közlekedési rendõrrel találkoznak az autósok az utakon. Senki nincs ugyanakkor, aki kiállítaná a közlekedésbõl a másokat az útról szinte letolókat, a mások elé bevágókat, az autóstársakat hirtelen fékezésre kényszerítõket. [...] Miután jogszabály nem írja elõ, hogy milyen módon, mekkora erõkkel vagy milyen gyakorisággal kell ellenõrizni a fõutak forgalmát, a rendõrség az ezzel kapcsolatos feladatait évek óta a helyi és az országos razziákkal (ezek is többnyire a sebességmérésben merülnek ki) tudja le. A folyamatosan létszámgondokkal küzdõ kapitányságok többsége ugyanis nem engedheti meg magának, hogy kevés járõrének egy részét folyamatosan az utakon "állomásoztassa", de még azt sem - áll a tanulmányban -, hogy a legbalesetveszélyesebb szakaszokon visszatérõ ellenõrzéseket tartson. A jogszabályok szigorítása mellett szükség lenne arra is, hogy megyénként egy húszfõs, jól felszerelt és kizárólag a forgalom-ellenõrzéssel foglalkozó egységet állítsanak föl annak érdekében, hogy a közlekedésrendészet ne csak a fekete hétvégék után szinte automatikusan elrendelt országos akciók keretében legyen képes érdemi lépésekre a közlekedési morál javítása, a balesetek számának csökkentése érdekében - áll az ORFK belsõ munkaanyagában. Csakhogy egyelõre az amortizálódott járõrkocsik és -motorok, illetve a sebességmérõk cseréjére sincs pénz.
u.i.: A cikk végén olvasható, hogy az elmúlt 2 évben miért, hány esetben, mennyi pontot osztottak ki. Mit ne mondjak, tanulságos...
Továbbolvastam, különbözõ elkerülõ-védekezõ technikákat vonultattok fel... nem lehetne egyszerûen csak parancsolni annak a jobb lábnak?
Ítrátok itt a sebességkorltozást: hohó, az nem az autókra vonatkozik, hanem a sofõrökre és az õ reflexeire! Autópályán megengedhetõ a 130-as tempó, mert elkerített, gyalogosoktól és bringásoktól mentes szakaszról van szó. De egy két falu közti lakott területen kívüli úton, ahol a 90 is sok... persze, az autó bírná.
Sajnos túl sokan bírálják felül a kreszt, sokszor hallom utasként az "itt teljesen felesleges a hatvanas tábla..." mondatot... csak nem poénból tették azt oda.
Már sajnos nem igy van.. Nagy a szigor. Nem igazán engedik kifizetni már sajnos. Pesten legalábbis ez a tapasztalat.,
Most egy zsaru többet keres azon ha lefizetik minthogy azon hogy el veszik a kocsit.
Semmi értelme . Na meg aztán a gazdag kisfiuúhyis kérincsél 1 másikat a fatertól,a csóró meg veszmég 1 szarabbat és abba hal bele nem abba hogy elütik.
igen és ha nem jön be idõben akkor átveszi az állam - lehet
kár hogy amugy sem müködhet a törvény: pl van egy kocsim és van a feleségemnek is... eddig igy ment. A törvény óta átirattuk a két kocsit egymás nevére.
Ha elkapnak nem vehetik el a kocsit mert nem a tiéd.
spoiler: ez egy példa nincs feleségem se két kocsim :)
Jó kérdés. Gondolom örzik azt azt is te fizeted majd...
Nem is beszélve arról, hogy mi lesz az elvett kocsikkal?
-Õrzik? kötve hiszem, mennyi pénzbe kerülne az õrzésük, plusz el is kell szállitani õket egy megfelelõ helyre -Eladja az állam bácsi? remek ötlet! Fõleg annak aki közel van a tüzhöz: Janikám tudod most fogtunk el pár mercist, el akarjuk adni õket holnap de még kéz alatt megveheted õket. 1 milláér a tied mert ugyis ismerjük egymást. + szarrá menne az autópiac, minek vegyek új autót ha van egy pár hónapos töredékéért. Tudom hogy semmi baja nincs a kocsinak, hiszen éppen azért van itt mert téptek vele mint az állat.
Még mindig jó ötlet ugye? Mennyivel kevesebb lenne a gonosz gyorshajtó
ez kérlek igy van
És itthon 3szor annyiba kerül az autópálya kilométere mint amennyiért akár a horvátok is megcsinálnák NEKÜNK - mert fel lett ajánlva hogy megcwinálnák 1,1 mrd-ért de nekünk az nem kellett
útfelujitás -> imádom õket fõleg azt amikor tudod, hogy ezt az unió pénzébõl csinálják éppen. Fõleg DélMo-n van igy: mész 30-40km-et szinte föld uton, aztán jön 2km sima utfelület, utána tovább a szar út. Ilyenkor szoktam mondani, hogy 'na most értünk el az euba épp'
ez iyg van tény, de ha igy lessz akkor elszokik a nép a gyorshajtásról ennyi... az utakat meg nem fogják megcsinálni ha tetszik ha nem, kár ezen rágodni, ha nem tetszik el lehet költözni mert mo-on más nemlessz sajnos :(
Shadow_THH: Azert ennyire nem rossz a helyzet szerintem. De utkarbantartasrol es nem utepitesrol volt szo alapbol. :)
Amugy szerintem eleg lenne ha csak a jogositvanyt vennek el, de azt kemenyen. Az autoelveves azert hulyeseg picit, mert ugyis az ujgazdag pocsok vagy az eppen megkapott jogsis ovodasok hajtanak gyorsan akiknek ugyis fizetnek majd egy uj autot. :D Na megyekén mer bealszok. T_T
egyébként csak örüljetek neki ha bevezetik ti akik mellette vagytok
Magyarországon soha semmiben nincs tulkapás ugye, tehát biztos nem az lesz hogy inkább minél több embert büntetnek meg minél kisebb kihágásokért hogy több kocsit tudjanak beszerezni - nem ez teljesen azért van hogy végre biztonságosaik legyenek a hullámvasútjaink
ez igy van mit gondolsz miért kerül anyiba az ut? mert még a jóisten is abból gazdagodik meg hogy utat épitünk. aztán közben még fele annyi anyagot is használnak vagy kevesebbet, hiszen azon is lehet egy csomót kaszálni ha leirjuk az anyagkölcséget aztán közben meg szépen elhordjuk az árát
ott a pont, ha rajtam mulna ez is be lenne vezetve :)
Utatcsinalni mindenhol draga, csak nekunk (magyarorszag) marhara nincs penzunk semmire jelenleg es ez a helyzet legjobb esetben is 50-80evig még kitart. :D
Lenyeg a lenyeg, nincs mibûl utakat karbantartani. :)
Magyarországon annyiba kerül az utópálya készitése, hogy ugyanakkora felületü utat papirpénzbõl is meg lehetne csinálni. Igaz mindkettõ ugyanannyi ideig is tart
ebbõl lehet utakat csinálni csak az senkinek nem érdeke
ezeknél sokkal komolyabb módszerek vannak már tudtommal... A vicces az, hogy magyar ember bármit feltalál az itthon nem kell kivéve ha az egy új fajta trafipax - mert azokat is magyarok tralálták fel és nem 50 méter a hatótávolságuk ahogy itt irták. Gondolj bele, nem 50 méterre veszed észre a zsarukat, és amig be nem érsz az 50 méterbe addig simán lefékezel és igy semmi értelme nem lenne
Szégyen ami ebben az országban megy! A németek több mint ezer km-es autópályát tartanak olyan rendben, hogy az állad szakad le. Bazz nemetorszag.. mi a f@szbol tartsuk ez az utakat? Gondolkodj mar. :)
#1: En tamogatom, de jogsit is vegyek el. De rendesen. Lenne itt rend percek alatt ha be kellene tartani a sebessegkorlatokat.
Igy van azért van az most is hogy 15-20%ot elnéznek. Mert kb 10%-ot csalhat az örád is, ezen kivül +5km et elnéznek. Falvakban városban 60-65km felett állitanak meg addig mehetsz.
amikor valami probléma van nem álszentnek kell lenni, hanem a mélyére kell nézni hogy miért van és bele gondolni, hogyx nem-e azt kéne megoldani
az utakon lévõ 60as tábla azért van mert egy tábla nem kerül annyiba mint 10km-nyi út amit normálisan megcsinálnak, hiszen ha kiirom uthibák, akkor én sozltam szvsz - a biztosító sem fizet ha itt töröd össze magad mert ki volt irva.
de nekünk épülnek az utjaink 3szor annyiból mint amennyibõl lehetne csak pár hónapig tart.
Ne legyetek olyanok, mint a fakabátok... hát ennyire nem látjátok a problémát?
Az alapoknál kezdjük: Pl. miért van 40-as tábla kibaszva, mellé pedig egy úthibák tábla?
a, Mert valakik valahol basznak rá, hogy xy 2. rendû úton 40-as tábla van a megengedett 90-helyett. b, megcsinálták az utat, de olyan lett amilyen... valaki ellopta belõle az anyagot /külön kedvencem amikor a térkõ alá szánt fehér sóderrel tömik be a kátyut, mely 1-2 hónap múlva már mintha ott se lett volna/
Szégyen ami ebben az országban megy! A németek több mint ezer km-es autópályát tartanak olyan rendben, hogy az állad szakad le. A Horvátok pár év alatt olyan hidakat, utakat és az ezzel járó infrastruktúrát hoztak létre ami már-már csodával határos. Náluk pár hónap és megcsinálnak egy minden biztonsági szempontból tökéletes alagutat /pedig nem földben fúrnak!/, nálunk egy szaros 200 m-es hidat, mely az autópálya része lenne több, mint 1 éve csinálnak. Szánalom.
Mennyi a megengedett speed a németeknél az autópályán? Amennyit az autód bír.
"Jaj ne hasonlíts már minket a németekhez... ott kolbászból van a kerítés." Amelyik vérpista ezzel a szöveggel jönne annak elárulom, hogy nálunk mindig magasabb a benzin ára, mint odakint. Nálunk a legmagasabb ~200 Ft a jövedéki adó tartalma!!!
Erre jönnek a trafipax-al, meg azzal, hogy elveszik a kocsit? Az összes barom trafipaxos balfaszt kihajtanám KERÍTÉST ácsolni, meg kátyut tömködni az utak mellé, hogy az autósokat ne veszélyztessék a vadak, így máris nem kell nagy pofával kivágni az AUTÓPÁLYÁN az a raklap "vadveszély" táblát! Csak egyszer kellene megcsinálni rendesen!
Nem a gyorshajtókkal van a baj, hanem az utakkal! De ezt a vak rendelethozók úgy látszik nagyon nem látják...
"A hétvégén 21 halálos áldozat történt, ezért a rendõrség trafipaxokkal és...bla,bla,bla."
Meg kellene vizsgálni mi történt... sok esetben a 70-el vánszorgó suzukis rántja fel úgy a tapasztaltabb vezetõt, hogy az olyan elõzésbe is belemegy melybe nem kellene. Ezer+1 esetben dobja meg a silány patka, kátyu úgy az elõzõt, hogy rögtön az árokban találja magát.
"Hova siet?" Dolgozni... azért, mert talán abban reménykedik, hogy a befizetett TETEMES adóforintjaiból végre európai szintû utat tesznek a kocsija alá, mely autót mellesleg állandóan szerelõhöz hord, mert a kátyuk tönkreteszik a felnit, a gumikat, a gömcsuklókat stb.
Ezen kellene elgondolkozni valakiknek odafent és nem a saját zsebüket kellene tömködni.
És hogy ki mellett állok? Majd a rendõrök mellett, ha normális utak lesznek és úgy mérnek a tényleg veszélyes útszakaszokon. /Mert ilyen azért van a német autópályán is jópár./
lol 50% nál egy évre elvenni? magadnál vagy? 50 es táblánál 70-80 al mész akkor már vegyék el? ember hol élsz? persze vegyék el akik durván sokkal mennek, de ne az ilyen kisstílû dolgokat..
a táblák 40%a felesleges, még jó hogy ellopják õket, igy megmarad a 100%os arány
egyébként útmunkálatoknál tényleg nem nagyon szoktak mérni, de asszem talán 10km-et tud a lézer, szóval te még nem is láttad már rég bemértek. Annak aki a darabokraszedett lyukakkal teli földúthoz hasonló bitumencsodán 90nel megy azt maga a természet szelektálja ki és a szinesfém kereskedõk veszik el a kocsija maradékát nem az állam. Az igazsághoz viszont az is hozzátartozik hogy van amikor évekig ugymarad félbehagyva a munka, kint marad a tábla. Nem is csoda ha nem megyek azon az országuton 30al amin fél éve is ennyivel kellett átmennem mert csesztek megcsinálni