""Az FPS remekül megtanít a csapatjátékra, hallod a másik hülyeségét, beszélgettek, közben taktikát készítetek, majd pedig élesben kipróbáljátok (pl. Battlefield)... MMORPG-nél ez kb. a szintvadászatnál véget ér" Na ez az ami full nem igaz. FPSben ugye mindenki lõ, MMORPG PvE részében kapásból van 3 alapfeladat: tank, dps, healer."
Ez kaszt rendszer a legnagyobb baja legtobb mmorpg-nek. Egy jobb fps alapu mmorpg-ben sem kaszt renszer, sem fix feladatok nincsennek. Ha pedig a gepi intelligencia nem eleg ertelmes arra, hogy felismerje hogy ki tamadja akkor az a jatek pve-re nem nagyon alkalmas. Jo pvp-hez pedig free attack kell, tehat fps-es gyors celzasu usd-vagd.
Jobb jatekok eseten egy mob felismeri a tamadojat, azt uti aki tamadja nem azt aki eleall. E melle jon a csapatstrategia, azaz nem minden gepi ellenfel tamad mint az orult. Szemely szerint azokat az mmorpg-ket szeretem amikben az ellenfelek bot alapuak, tehat ugyanolyan karakterek mint a jatekosok, ugyanolyan felszerelessel, dontesi szabadsaggal es mozdulatokkal. Ha a jatekosok tudnak fedezek mugul tuzelni, akkor a mob-oknak is illik. Ha a jatekosoknak van gyogyito karakteruk, akkor a mob-oknak is legyen es hasznalja is a tudasat. Human ellenfelek eseten a mobok es a jatekosok felszerelese legyen egyseges es hasznaljak ugyanazokat a sebzesi szabalyokat. (tehat pl. egy 40-es harcerteku mob ugyanolyan eselyekkel kuzd mint egy 40-es harcerteku jatekos) Ez sokkal bonyolultabb mi-t igenyel, de elvezetesebb lesz a jatek. Nekem az a minimum ha egy mmorpg human mob-jai megutik az eredeti unreal turnament bot-jainak a szintjet. (logikusan mozog, felszerelest hasznal, vedekezik, tamad, fedezeket hasznal) A dobott targyak pedig igy megegyeznek azzal ami a mobnal volt. Tehat ha valami unique epic fegyvert dob el, akkor elotte azzal irtja a jatekosokat. (ertsd: az ugyetlen jatekos annyiszor hal meg es mehet respawn-olni mint egy atlag mob)
A wow ehhez kepest egy atlag azsiai szintu mmorpg a diabloban megszokott intelligenciaju mob-okkal, csak sokkal rondabb a grafikaja mint mondjuk egy silkroad-nak. (a pelda egy _ingyenes_, buta mob-os mmorpg jatek, gf4-el is szep grafikaval es jo trade/job rendszerrel)
Jo jatekok kozze a kaszt nelkuli, pontosztas nelkul szabadon fejlodo karakteres mmofps-eket sorolnam. (nincs szintlepes, nincs pontosztas, ha valamit fejleszteni akar valaki akkor csak hasznalnia kell)
Havoc motoros gáma szerintem nem bír elviselni 1 játéktérben néhány(10) játékosnál többet. WoWnál 1 szerveren egyidõben ezrek vannak. NPCkrõl már nem is beszélek, amikbõl egy szerver is százezres nagyságrendet kezel egy adott idõben. Mind mozoghat, rádagrózhat, lõhet, meghalhat. Hol számolná ki neked ezt a Havoc? Fal mögül nem lehet lõni, de fa mögül igen, mert a fákat a sight számításban nem veszi figyelembe a WoW. Lehet azért mert túl sok fa van ehhez. Lehet azért, mert a Blizznél jobban értenek ahhoz, hogy hogyan kell játszható játékot készíteni, és mit lehet beáldozni a valósághûségbõl a teljesítmény érdekében.
"Figyelem! Egy 12 éves gyerek akaraterejével rendelkezõ nézõinknek a játék kipróbálása szülõi felügyelet mellett sem ajánlott!"
Hahahaha
"Az FPS remekül megtanít a csapatjátékra, hallod a másik hülyeségét, beszélgettek, közben taktikát készítetek, majd pedig élesben kipróbáljátok (pl. Battlefield)... MMORPG-nél ez kb. a szintvadászatnál véget ér" Na ez az ami full nem igaz. FPSben ugye mindenki lõ, MMORPG PvE részében kapásból van 3 alapfeladat: tank, dps, healer. Tank célja hogy õ kapja be a sebzések nagy részét (ez ritkán megy 100%ban), dps hogy osszák a sebzést, healer meg életben tart mindenkit. Ez így mondjuk nagyon leegyszerûsített, mert hát vannak más feladatok is (pl több ellenfél esetén néhány ellenfél idõleges kivonása a forgalomból CC spellek segítségével), de az alapfelállásra igaz. Ha az MMORPG PvP részét nézzük, akkor tank feladat kb megszûnik, mert másik oldalon is élõ játékosok vannak, akik úgyse azt fogják elsõként ütni aki legjobban bírja a strapát. Viszont dps + healer szerepe továbbra is megmarad, a CC szerepe meg mindenkinek erõsödik (CCt majdnem mindenki tud, ki ilyet, ki olyat, ki kevesebbet, ki többet). Vagyis lõni itt is kell mint az FPSben, meg még 2 dolgot kell mellette csinálni, ami csapatmunkát követel.
Ha alkalmam nyílik rá, minden nap játszok vele pár órát. A legvarázslatosabb az egészben, hogy rengeteg embert, barátot ismertem meg. Rájuk számíthatok, velük beszélhetek Ventrilo-n.
Viccelõdés, vidám hangulat uralkodik a csatornán. Néha majd' lefordulok a székbõl olyan fergeteges a hangulat. Összetartunk, segítjük egymást. A nõkkel lovagias módon viselkedünk, önzetlenek vagyunk és nagylelkûek.
Egy igazi közösségi játék, melyen a fõ hangsúlyt az emberek közötti együttmûködés jelenti.
Sajnos ebbõl Frei és sokan - akik elhiszik hogy õ egy dokumentarista géniusz - úgy gondolják, ez egy káros, rossz dolog.
Hasznos idõtöltésnek tartom. A játék erõsíti a csapathoz tartozást, szociálizációt, kreatív gondolkodást, jellemet.
Sok játékost ismerek, akik pszichopata, antiszociális módon kezdtek neki a játéknak, majd közösségi hatásra rendkívüli jellemfejlõdésen mentek át.
"És nézd meg mekkora területet kaptatok a BC-vel) fele sincs mint az alapcsomag volt." Ez így nem teljesen igaz. Ha megnézed az új területen egy-egy régió kb akkora mint az alapcsomagban Barrens, ami a legnagyobb volt (van nagyobb is). Jól mutatja ezt, hogy legtöbb területen nem 1 flightpoint van oldalanként, hanem 2-3. Plusz az alapcsomag jelentõs része csak ali / csak horda számára tartalmazott küldetéseket, vagyis ha valaki csak az egyik oldalal játszott (mert mondjuk nem szimpi neki a horda vagy az ali oldal), az az alapterületek kb 1/3-át nem is ismeri. Amúgy pont annyi a terület, hogy küldizve tudod elérni a 70-et, egy dekát sem kell farmolnod azért, mert szintet szeretnél lépni. Ha casualként mész (vagyis néha van restbónuszod is), akkor meg kb 1/3-a küldid meg fog maradni 70-es szintre.
"Elképesztõen elfogult a cikkíró. Ez a grafika nem 4 csillag, hanem max. 1!" De tûrhetõen megy alaplapi integrált videozsugán is. Ami nem egy utolsó szempont ha az a cél, hogy havidíjjal is több ember játszon vele, mint olyan játékokkal, amiknél csak egyszeri díjat kell kifizetni. Ez nem quake, ahol beírod hogy maxplayer=8, világ=verysmall, mert többet nem bír el a grafikai engine. Itt egy képernyõn akár 100 játékos is lehet, mindegyik különbözõ felszerelésben, amiknek az idjét szintén küldözgetnie kell a szervernek amikor a játékos beér a látómezõdbe.
A pénz lenyúlásról annyit hogy: Inkább kifizetem a GC árát (8900 Ft posaköltséggel együtt), mint hogy hetente verjem el a pénzt kocsmában, hulla részegen fetrengve, vagy játékgépbe dobálva, vagy hogy elba*zam 10 doboz cigire. a Wow is válhat káros szenvedéllyé nem vitás, de még mindig egészségesebb (valamivel) mint a hasonló alternatívák.
Személyes tapasztalataim alapján a kialakított közösség az ami megfogja az embert. Nem egy barátot szereztem a WOW által. (két klántalálkozón vagyunk túl, az egyik az nálunk volt, és nagyon jó érzés volt hogy az életben volt aki vette a fáradtságot és Pécsrõl elutazott egészen Kazincbarcikáig csak hogy találkozhasson velünk. Egy hétvége volt, bográcsoztunk, dumáltunk, aki akart wowozott szóval tiszta családias hangulat volt.
Ja, én sem tudom mindig tolni a wowot, általában csak hétközben munka után, és csak akkor ha nincs itt a barátnõm. A hétvégét a páromnak szentelem mindig. A Wow számomra egy kellemes kikapcsolódás a netes haverokkal. Más kocsmába ül be, én meg letolok egy rakat questet, vagy egy Hellfire Citadel instát a haverokkal.
Én csak azon akadok ki, hogy jönnek az FPS huszárok akik lehúzzák a játékot mert nem UT 2013-as engine dohog alatta, meg nem a céltalan hentelés a lényeg. (a mobok leölése talán hasonlít arra.). Egy játék hangulatának csak kb. a felét adja a grafika. És a wow grafikája szerintem tökéletes a játékmenetéhez.
"Mellékesen megjegyezném hogy a hülyeség netovábbja,ha egy élõholt is a vízbe fulladhat...."
a kis buzogány Gnóm hogy bír el egy TF-et? hova teszik a baszott nagy kardokat és staffokat a karakterek, amiket éppen nem használnak? ;)
Látom te legalább érted mirõl van szó. Arról meg már ne is beszéljünk hogy milyen szar a játék fizikája. Pl: fal mögül tudnak rád spell-t castolni az ellenséges karakterek meg ilyenek, de ha te akarsz valami buffot felrakni valakire és az illetõ befordul egy utcasarkon máris jön a felirat hogy "target out of sight". Hát nem mondom ez eléggé gáz egy havoc motort megvásárló gyártóhoz képest!
BTW mondam már hogy a kalózszervereken a flying mountok nemcsak Outland-en mûködnek :P
Nem is tudom, érdemes-e ide kommentelni. De már mindegy. Mosolyt csal az arcomra a sok n00b, aki a net elõtt kockul egész nap, flémelve mindenhová, és közben a wow-osokat fikázza :D Mindezt persze úgy, hogy életében nem is játszott vele 1 percet sem. /bow /kiss /salute
Elõbb próbáld is ki és nézd meg mirõl van szó még mielõtt noobnak hívsz bárkit!
Hát most képzeld el hogy van hivatalos accountom! És láttam mi van "A" hivatalos szervereken. Úgy ahogy van egy rohadt nagy szar az egész mert mint már említettem el van kúrva az egyensúly. Tököm tele van a ?? szintû hordás gankelõkbõl! Ez kb. annyira tisztességes mint a cheat-elés.
a sok gyökér barom beszûkült fanatikus állat. játék játék játék.a sok ovodás.ahelyett hogy a barátnõjükkel foglalkoznának.a sok gyökér...kb.mint asok focibarom.üvöltöznek a téren vagy12-en és rúgják erõszakosa és üvöltöznek as ok erõszakos állat.gyökerek.a játékosok ugyanezek.inkább kirándulok vagy bármi mást barátnõvel mászkálgatok értelmesen idõt töltök,de az hogy a sok fasz csak ezzel nyomja az undoritó.játék játék játék uuu....:-(
MMORPG: Many Men Online Roleplaying Girls
Amúgy, aki beskatulyázná a wow játékosokat, annak annyit tudnék mondani, hogy részben igaza van, mert tényleg rengeteg ember keféli el az életét vele. (tanulmányok abbahagyása, emberi kapcsolatok IRL megszûnése) Azonban nem minden játékos játszik "életre halálra". Pl. én a napi 4 órámmal, aminek a fele nem grind, hanem RP vagy online chat a guildtársakkal, igazán nem vagyok egy HC gamer. És nem is érzem a valós életben negatív hatásait. (értsd: ha valami jó buli vagy koncert van, akkor biztos azt választom, és nem a wowot)
Amúgy az, hogy milyen színesen éled meg a wowot az rajtad áll, nem csak a játékon meg a grafikán. RP!
Szvsz jo jatek a WoW, de nem vagyok addikt! Ha van idom leulok egy kicsit fejlesztgetni. A graf tenyleg nem a legtutibb a mai jatekokhoz kepest, de ahhoz boven eleg, hogy elvezheto legyen. 10-en akarhany evvel ezelott a Comodore64-en volt a Ninja nevu jatek. Nem hiszem, hogy ecsetelnem kell a grafikajat, megis nagyon elvezetes volt.
Nem tudja esetleg valaki, hogy ki lett-e javitva a ketmagos processzoroknal felmerulo FPS korlatozasa BC-ben? 64FPS-re korlatozza valami bug...
Meg annyit a kedves hozzaszolohoz aki azt irta hogy "Ez egy baromság. Aki szabadidejében könyvet olvas, DVD-t néz, pecázik, kocsmába jár, focizik, stb... Az mivel hasznosabb?" Ha massal nem, akkor a konyvet olvasassal sokat elmondtal magadrol... GRAT! Ertelmes ficko lehecc!
Na,nehogy már azt mondjátok,hogy a horda fajok faji képességeik révén nem élveznek elönyt pvpben,mert menten elkacagom magam........A srác meg azt mondta,hogy a hordának erõfölénye van,ami igaz is! (az más dolog,hogy csapatmunkával lehet kompenzálni,de azért pl. a will of the forsaken,nem kis elöny pvpben...) Mellékesen megjegyezném hogy a hülyeség netovábbja,ha egy élõholt is a vízbe fulladhat.... Ja, a BC meg bugos,ami már csak azért is szégyen,mert állítólag a nem kiértékelt bétatesztek miatt késlekedett a magjelenés,hogy bugmentesítsék a progit...Most akkor a Blizz vagy hazudott vagy hülyék társasága...(szvsz mindkettõ)
Ha futószalagon gyártanák a noobokat, mintapéldány lehetnél!
Te mirõl beszélsz egyébként? Láttad már ezt a játékot hivatalosan? Nem "ún. hivatalos", hanem "A" hivatalos.
Sok embert láttam már tört szerverrel játszani, de MINDEGYIK azt mondta, hogy nagyon szeretne átállni a normálisra, mert úgy az igazi. Te vagy az elsõ, aki másképp gondolja: sok sikert hozzá.
A Burning Crusade legszembetûnõbb hozadéka, hogy a 60. szinten veszteglõ és egy-egy újabb tárgyért hetekig küzdõ hõsök régi szerelésüket akár be is akaszthatják a szekrénybe emléknek, hiszen a legtöbb 65-70. szintû, akár a küldetések jutalmaként begyûjtött tárgy erõsebb, mint a korábban vért izzadva összeszedett szép "lila" zsákmány. Nahát, hogy milyen meglepõ... Tipikus blizzard patchrendszer. Már a dio2-ben is csak azzal voltak elfoglalva hogy lehet patchrõl patchre elkúrni az addig mûködõ karaktereket.
Hát igen, a grafikájának választhattak volna sokkal naturalisztikusabb, sokkal "realisztikusabb" stilust. Én is inkább ezeket kedvelem.
De ez a rajzfilm szerû megjelenítés valahogy tényleg jobban illik a fantasy mûfajhoz, azonkívül kevésbé erõforrás igényes, gyak egy dx7 szintû kártyán nem jelentõsen csúnyább/másabb mint egy legújabb csúcskártyán. Emellett azért azokat is kihazsnálja.
A scenek még is roppant összetettek, kidolgozottak, és amikor tele van a képernyõ sem lassul jelentõsen a játék. Ja és a mai viszonyokhoz képest meglepõen bugmentes, persze annyi patch után amit kiadtak rá azért ez már talán el is várható.
"Ez egy baromság. Aki szabadidejében könyvet olvas, DVD-t néz, pecázik, kocsmába jár, focizik, stb... Az mivel hasznosabb? Egyáltalán, miért kéne egy ember szabadidejében hasznosat tenni? (és mégis kinek hasznos, neked, ha õ nem wowozik hanem mást csinál?)"
Pláne jó, ha valaki a dolgokat összekapcsolja és néha beiktat egy-egy hajnalba nyúló hányással egybekötött guildpartiyt. Ezt monnyuk nehezebb megszervezni mint egy raidet egy combosabb instába, de megéri mert olyan furcsa érzés rájönni, hogy a nönemû karakterek jelentõs része mögött tényleg lányok vannak, meg van aki a családjával játszik!;)))
A grafikája meg nagyonis hangulatos, pont a játékhoz illik, és igy legalább nem kell olyan erõmû mint az oblivionhoz. Csak szemléltetésképp: az én gépemen nem fut az oblivion(amd3000+, 1Gb ram, 256-os videokari[igaz régi szériából :D]), mig a wow fut a tesom gépen (799-es proci, 64 megás geforce 2 vkari, és 256 mb ram)->annyi hibával hogy a kistérkép néha villogott.
Miért nem olyanok irnak csak ide, akik tényleg kipróbálták az EREDETIVEL??? Én anyagiak miatt nemengedhetek meg magamnak 3200ft-ot, ezért marad a tört, de az nem nagyon adja vissza azt az igazi wow-feeling-et. Örülök ha egy óra játék után találkozok vkivel. És minden okozhat függõséget, és ez nem azt jelenti, hogy nem lehet belõle kimászni. Mint ahogy a wow-játékosokra se kéne ráhúzni egybõl a kocka-jelzõt. Attól még nem az, hogy ha otthon van egy kis szabadideje, azt nem cs-ozásra, vagy mónika-showra fordítja hanem erre!
Hordás fölény? A BC kieggel pont, hogy mind2 oldalon lehet bármelyik karakterfajta. Legalábbis én ezt vettem ki, lehet, hogy tévedek.
Akkor ennyi erõvel a hardcore harci repülõgép szimulátor fejleszt a legjobban. Ahhoz képest egy FPS bonyolultsága és kompelxitása a béka segge alatt van.
Ilyen pl.: A Lock On, de méginkább a Falcon 4.0 továbbfejlesztései.
Amúgy jó játék is lehetne. De csak azért lehetne mert a Blizz úgy ahogy van elkúrta az erõviszonyokat. Ezért lehet jobban játszani a tört szervereken mert ott nincsen hordás erõfölény :P és a közösség is normálisabb.
nah .. remek :D lehet tovább rothadni a gép elõtt :)))
Beteg játék, beteg embereknek...
Hát pedig van csapatmunka mmorpg-ben is. Pölö bossolásnál alap mert ott egyedül nem érsz semmit :). Én a haverokkal l2-zöm néha, de még simán is csapatjátot nyomunk, mert egyik kari ezt tudja jól másik azt, meg úgyis van amikor 10 szintel nagyobb mobot támadunk, ami viszont üt jó erõsen, így felváltva kell gyakni/szaladgálni elõle :D vagy éppen feltartani ha eldurvulna a helyzet.
Tökjó, FTP = FPS :DDDD látszik mivel foglalkoztam az elmúlt 2 órában :PPPP
Hát nemtudom zzebi... Az FTP remekül megtanít a csapatjátékra, hallod a másik hülyeségét, beszélgettek, közben taktikát készítetek, majd pedig élesben kipróbáljátok (pl. Battlefield)... MMORPG-nél ez kb. a szintvadászatnál véget ér (+ esetleg a csapattársakkal mászkáltok és vadásztok eldugott kincsek után), úgyhogy szerintem az FTP-sek messze agyonvernek bármely MMORPG-t... Persze nem azt mondom, hogy rosszak, csak azt, hogy nem látom értelmüket :)
A WoW tenyleg jo jatek, de azert nem annyira nagyon addiktiv. Persze biztosan vannak olyan geekek, akik ebben toltik az eletuket (lasd a South Park WoW epizodjat), de egy atlag jatekosnak nem gond abbahagyni 1-2 ora jatek utan.
En szemely szerint pl a Civ4-et sokkal addiktivabbnak talaltam. Az tenyleg kegyetlen, bar anni elonye megvan, hogy egy ulto helyben vegig lehet vinni egy jatekot. Ugyanez a WoW-ban honapokig tart.
Ha mar a jatek ertelmerol beszelunk, akkor azert azt hozza kell tenni, hogy egy MMORPG meg mindig jobb, mint mondjuk egy FPS maniakus, aki orakat tolt naponta azzal, hogy a rocket jump-ot gyakorolja.
A MMORPG a jovo jateka, ez egesz biztos. Szerintem nehany evtized mulva ezek a jatekok valoban teljesen valosaghuek lesznek. Kicsit olyannak kell elkepzelni, mint pl az Existence vagy a 13. emelet cimu filmekben.
az elsõre természetesen:) éljenek a szintek nélküli MMO-k :D
Engem a legcsekélyebb mértékben sem tudott megfogni, õszintén szólva nem is értem mi benne az a nagyon jó. Az is igaz, hogy csak nagyon kevés játék volt ami igazán megfogott, de az rpg engem mindig is nagyon untatott, még egy sem volt ebbõl a stílusból ami tetszett volna.
Én is csak a free trial után vettem meg az eredetit, s a screenshotok, meg a videok alapján fikáztam is, de teljesen más játszani vele, mint csak nézni. Nem kötelezõ játszani és fizetni, mindneki önszántából teszi, tehát ezért megszólni valakit baromság, ez is a szórakozás egyik formája, biztos ezt is túlzásba lehet vinni, mint minden mást. Ha megunod nem fizetsz többet, ennyi. Megjegyzem a sok letöltött, feltört játékon felnõtt emberkének - ilyenek elég sokan vagyunk - kicsit furcsa, hogy fizetni kell, de ha jobban belegondolunk igy van ez rendjén, senki sem dolgozik ingyen.
Aki meg erre szán minden szabadidejét,ahelyett h vmi hasznosat is tene(mert a Wow minden csak nem hasznos) azok a függõk.
Ez egy baromság. Aki szabadidejében könyvet olvas, DVD-t néz, pecázik, kocsmába jár, focizik, stb... Az mivel hasznosabb? Egyáltalán, miért kéne egy ember szabadidejében hasznosat tenni? (és mégis kinek hasznos, neked, ha õ nem wowozik hanem mást csinál?)
Én nem wowozok, mert sosem volt annyi idõm hogy ki merjem próbálni, meg annyira nem is ragadott még meg a cikkek alapján hogy free trial híján 15 ropit kiadjak zsákbamacskára, de nem ítélem el azt akinek ez a hobbija.
ööö.. ez egy fantasy játék, ha nem szereted a fantasy-t, akkor ne játssz vele.
mellesleg enyhén vicces, ahogy a súlyos fórum- és internetfüggõségben szenvedõk tömege fújol a wow-függõkre. mindig mosolyt csal az ilyesmi az arcomra.
Párszor ki akartam már próbálni ha ennyien játszanak vele, de valahogy ránézek a screenshotokra és mindíg rájövök hogy nem kell ez nekem. Valahogy ocsmány a látványvilága. Mintha valami absztrakt világ erõszakolta volna meg a tündérek mesevilágát. Bele se merek gondolni mirõl szóéhat a történet. Biztos varázsolni kell benne, jajj, anyám...
Anyagi segítségre nem hinném hogy szükségük van. Képesek kiadni több tízezer forintot az alapjátékra, meg a kiegészítõre, havonta fizetik a netet, plusz még a havi legalább 3 ropi a játék elõfizetése. Aki ezt képes fizetni, az nem hinném, hogy anyagi segítségre szorul...
hú te aztán marha okos vagy! ez csak egy játék, ami az emberek szórakoztatására van, persze lehet túlzásba vinni, mint minden mást is, de el lehet vele jól is szórakozni. Az meg hogy fizetni kell érte egy dolog, minden jó és igényes dologért fizetni kell. Én pl. wow-ozok de nem napi 10 órát, csak amikor van egy kis szabadidõm, ha nincs akkor lehet hetekig nem játszom. Neked is van biztos amit túlzásba viszel picit, lehet sokkal károsabb mint a wow.
eleinte lenéztem a Blizardot a WoW miatt..most pedig drukkolok nekik,hogy minél több gyökér kocka embert jól lehúzhassanak,szellemileg és fizikailag leépítsék azt a sok nyomorultat aki Wowozik. Bravó Blizard,így tovább.
Pontosítsunk. Mondjuk úgy 100 000 ember életét. Tudom, hogy a WoW-ot ösztönböl fikázó ", olvastam már tíz olyan hírt is, melyben valakit elhagyott miatta a felesége", a játékot ténylegesen nem ismerö hölgye urak számára ez elképzelhetetlen, de bizony messze nem az összes játékos tölti az egész napját a gép elött, csakúgy, mint pl a CS-nél. És csak úgy, mint annál, itt is van egy kialakult rajongótábor, akik viszont orrba-szájba. De azok, ha nem lenne WoW, akkor valsznleg találnának maguknak mást, amivel ugyanúgy tönkreteszik az életüket. Tecccik érteni?
Aki meg erre szán minden szabadidejét,ahelyett h vmi hasznosat is tene(mert a Wow minden csak nem hasznos) azok a függõk. Csak sajnos vannak akik nem veszik észre ezt magukon,hanem arra fogják 1 példa: "Mert mit csináljak?Unatkozok, játszok inkább..." sajnos a 8 millió ember 90% át magával ragadta az egész játék, és azért játszanak h elérjék a maximális szintet,és h " úú ez a feygver 0.0002 vel többet sebez,és 1 el több ütést bir,meg kell szereznem.." Sajnos az emberek ebben a hatalmas szellemi környezetszennyezésben nem veszik észre azt sem ,hogy mindez csak a pénzrõl szól.
Aki fuggo lesz az magara vessen es ne a jatekot hibaztassa. Fikazni persze nyugodttan lehet, de attol meg masnak bejohet a game. A penz lenyulasrol meg annyit, senki nem all melleted egy puskaval es kenyszerit arra, hogy fizes.
a WoW azon alapul, mint a többi RPG-alapú MMO: az ember szereti látni, hogy nagyobb a szintje, hogy növekednek a statjai. ez nem játék, inkább munka, amiért te fizetsz. a WoW annyiban más, hogy valóban tömegeket ragadott meg, egyfajta kommersz gyakós MMORPG
aki arra hivatkozik, hogy a tömeg nem tévedhet, az gondolkozzon el azon, hogy ami a legnépszerûbb az általában ótvar, csak az átlagembernek jobban megfelel, mert könnyû kiismerni és eligazodni rajta
személy szerint elõnyben részesítem az RPG szabályok, szintek nélküli MMO-kat, ezért játszottam sokat a WWII Online-nal és várom annyira az Infinity Online-t
Képzeld jaccotam vele!!! Elvitem 60ra egy arcane maget és megszereztem pár epic cuccot csak én szerencsesemn észrevettem amagamon a fuggoseget es elajandekoztam a karatkertem es abbahagytam!
ja meseszerû a grafika. de rpg-s szemmel némely armor, meg egyéb cuccok inkább rémálomba illõek... a Guild Warsnak mintha jobban ki lenne dolgozva a grafikája.. A Lineage 2 is farmerjáték, de amíg azt toltam nem tûnt fel, pár haevrral csináltu nk egy kis klánocskát oszt mindenki heppy volt, megvolt mindenkinek a szerepe.
Nemkéne így beskatulyázni a wow játékosokat énis az vagyok és még van pár haverom aki játszik vele, de nálam nem okozott függõséget, ha van kedvem játszom egy kicsit, de nem minden nap minden percében(vannak tanulmányaim amiket beszeretnék fejezni). Persze van aki így csinálja, de 1 különbözõek vagyunk, 2 az télleg egy f*sz aki erre áldozza az életét...
Nah csõ, megyek instázni már ott várnak a 70-s spanok még 150000 xp kell nekem a szinthez, azt még ma elkell érnem...
Nem a duelrõl szól de a pvp részek jók voltak és mivel ember ellen nyomod nehezebb megunni. És nézd meg mekkora területet kaptatok a BC-vel) fele sincs mint az alapcsomag volt. Idõm meg volt játszani de nem fixen délután úgyhogy egy guildnak sem ok valaki aki néha reggel, néha délután néha hajnalban nyomja....
Nem szidom mert jó game de ez a véleményem. És mivel sokat nyomtam csak lehessen akár ilyen véleményem is. A kínaiak meg csak megélnek valamibõl)
Sziasztok.Szerintem egész jó grafikája van a wownak...Ilyen kis mese szerü,és aki nem próbálta ki ne mondjon róla véleményt.Amugy ennél nincs jobb játék PC platformra.Max a HL2 vagy a CS
jolesz az humornak is de mind1 .....
aranykéz lehet hogy a hajnal is rásegitet de majdnem bexartam a röhögétöl van 1 homorod :P
szevasztok
megjegyzés ehhez: Cactus tegnap 19:34 | privát | válasz erre | #5 Az NSDAP-t is megszavazták, szóval 8 milliónál többen is tévedtek már :)
bocs, de ez egy kurva szar vicc volt... látszik fingod sincs róla :) !!!akkor ott!!! az lehetett az egyetlen helyes döntés talán jobb lett volna, ha Németországban már a 20-as évektõl kommunizmus van ? lehet hogy egész EU-ban meg a fél sõt akár az egész világon az lenne... ?!? :) lol az NSDAP = no vörös terror, no kommunizmus... az emberek erre szavaztak na meg "NEW DEAL" -re... nos az hogy mi lett belölle az más kérdés
2, én játszottam WOW-wal vagy 1 hónapot, igaz valami tört szerveren :) de nekem nem jött be, a Warcraft 3-at meg imádom... lol
3, a WOW grafikája nekem se tetszett, de az UT2007-se... viszont a Starcraft grafikája még tökéletes számomra :)
4, igen a játék- és számítógépfüggõség nagy probléma a világon... szerintem ez lesz a legnagyobb globális betegség... átalában ezeknek az embereknek vagy akaratgyengeségük van, vagy hiányzik valami az életükbõl és a legrosszabb esetben már segítségre szorulnának... milyen segítségre ? pl anyagi, szeretet, elismertség stb...
Igen ez igy van viszont van egy oriasi elonye aki jatszott mmorpg-el az tudja:) Lepj be a Vanguardba uber graf tenyleg de lefektet barmi gepet!! hogy lehetne ott rendes pvp? ahol mondjuk 100-an utik egymast? ezzel a graffal viszont siman lehet:)
Elképesztõen elfogult a cikkíró. Ez a grafika nem 4 csillag, hanem max. 1!
Lehet, hogy színes meg hangulatos, de a grafikája nem nevezhetõ egy kicsit sem kidolgozottnak. Ez kb. ilyen quake 2-3 szint körül mozog. Emlékezzetek vissza, ennél néhol még a quake 3 is szebb volt.
Ha ez 4 csillag, akkor pl. az UT2007 hány? 24 csillag?
Szerencsére tényleg nincs, amúgy erre vannak az RP szerverek
Aki tud angolul, elolvassa a questek történetét, stb. az nem mondhatja, hogy nincs benne rpg jelleg. Szerintem általánosságban igaz, hogy az alacsony területek rpg jellege kidolgozottabb, jobb a sztori, stb. Duskwood pl. kiemelkedõ. A wow rengeteg hangulatot, világot egyesít magában, aminek megvannak a hátrányai, és elõnyei is. Szerintem a pvp része nem igazán jó, túlságosan itemfüggõ, az ugrálás zavaró (ez ha az ember castert visz, eléggé kiküszöbölhetõ). A class-ok viszont nem hasonlítanak egymásra, így, aki a pvp részétõl távol akar maradni, 2-3 karaktert elvihet unalom nélkül a max. lvl-ig, persze igazán prg jellege csak elsõre lesz.
Nem tudom... valahogy nem jön átt az RPG feelingje... kb annyira RPG mint mondjuk a Diablo anno nah jó attól talán picit jobb (igen kiprobáltam haverom adott még anno két hetes accountot) Persze poén együtt mászkálni de valahogy az RPG hiánycikk belõle.
70 Tauren Warrior 43 Bloodelf Mage
ez az állás nekem most:)
de van Blood Elf Priestem is Lvl 1 es XD
már a BloodElf Mage 43 as :)
a Burning Steppes szerveren én már 2 hete 70 es vagyok de mind1:) csak ugy megjegyeztem amugy tényleg nagyon jó ez a játék nekm lazán megér havi 3200Ft t
Hihetetlen,de most az egyszer maximálisan egyetértek veled:) A WoW csak a pénzrõl szól már,hogyan lehet jól megfejni a sok hülyét (köztük engem is :P) Sathinel: nem kötelezõ duelezni,úgyhogy nem értem mit sírsz......