Drágábban? Ennél? Csak nem akarnak már árban is 75 eurós The Old Republic szintre süllyedni? Jabocs, van 450 dolláros founders pack, nem szóltam.
A készülõ játékhoz egyébként a kisebb csomagot vásárlók csak késõbb jutnak hozzá, 60 nappal modul kiadás után. Vannak már tárgy árak is, frakciónként a promó lõfegyverek 35 dollárba kerülnek, egy plusz karakter hely 10 dollár, egy-egy jármû 25 dollár, páncélok 5-15 dollár között, közelharci kardoknak 15 dollár darabja, és spéci hõsök 25 dollárba kerülnek. Mivel a játék buy to play, így arra fognak szorítani, hogy minél többet vásárolj a Rogue Tradertõl és költs pont csomagokra. Ha megközelítõleg ilyen pofátlan árak maradnak, ez sikerülni is fog.
Káosz. Írták a készítõk is, hogy jelenlegi állás alapján a pléjerek 80%-a SM akar lenni, úgyhogy már csak azért sem az. Szar lenne, ha kifizetném az SM oldalt, aztán nehéz lenne ellenfelet találni... Büdös xenók nem érdekelnek.
Az egyébként elég fura, hogy oldalanként négy frakció van, káosznál mégsem khorne-slaanesh-nurgle-tzeentch felosztás lesz, hanem négy chaos undivided légió. Arra viszont erõsen kíváncsi leszek, hogy mi lesz a különbség a frakciók közt, a választhatók közül egyik sem a kedvencem, játéktechnikai szempontok alapján kell majd választanom...
Kár, hogy nidákkal nem lehet lenni, akkor befizetnék:)
ÁÁá... kijövetel után steam salen megvesszük féláron :)
Valahogy mindenki megpróbálja elhitetni velünk hogy akkor a legolcsóbb a játék amikor még el sem készült... aztán a gyakorlatban sztem ez kicsit másképp alakul :D
csak 40 dodó illetve 29.90 ájró a kezdõ founder pakk. Összességében, szerintem mire a boltokban lesz, ennél drágábban juthatunk majd hozzá extrák nélkül. Persze valakinek lehet kell a doboz és a dvd vagy akármi..
Ti mivel kezdtek? Én feltehetõen indítok káosz marint és sötét eldárokat.
Nemhivatalos sourcemod, Gloom/Natural Selection játékmenettel. Asszimetrikus csapatok, SM oldalon van mindenféle felszerelésû marín, fõleg ranged fegyverekkel (de van chainswordös assault marín meg powerswordös veterán is), teteje a terminator. Tyranidok ellen megy a móka, náluk genestealertõl carnifexig terjed a választék. Alapból csak két kaszt közül lehet választani, pontot kell szerezni a meccs során a fejlettebb egységekért. Pályákat nem igazán ismerem, de van, ahol az SMek támadnak, van, ahol a nidek, meg talán van conquest is. Grafika fapados HL2 szint, nem túl kidolgozottak a pályák, és pl a nid warrior iszonyat bután néz ki, de nagyjából elmegy. Na jó, inkább mondom azt, hogy mai szemmel nagyon ronda, látszik, hogy amatõrök munkája.
Bolter a régi típusú, lassú fajta, nem a Space Marine játékban lévõ gépkarabély. Alapból ultramarínok, de ki lehet cserélni a modelleket más chapterre, de az kis buherálást igényel, külön letölteni, fájlokat kicserélgetni, és csak user oldalon látszik.
Sokáig nem tudtam vele játszani, mert hülye voltam és rossz verzióval próbálkoztam. Mióta figyelgetem, kb év eleje óta, jött ki hozzá két frissítés is, szal nem halott a projekt.
Játékhoz sajnos csatlakozni "kell" a Steam groupjához, ott van infó a meccsek idõpontjáról, meg hogy melyik verzió lesz.
Ha esetleg valamelyikõtök rászánja magát, szóljon!
"A Behaviour Interactive felhasználja majd a technológiát, amit a World of Tanks fejlesztõi is sikerrel alkalmaztak az egyszerveres játéktér megvalósításához."
Ez konkrétan mit is jelent? Milyen technológiája van a WoTnak? Az egyszerre vagy 32 embert is kezel egy pályán, úgyhogy nem látom, hogyan reveláns egy igazi MMOnál...
"When you swing a melee weapon, the effect on your opponent in terms of stagger, knockback, etc., depends on the force value of the weapon, the type of attack, the stance of your target, strength stats on your character and stability stats on your target. You can see systems like this in games like Deus Ex and Dark Souls."
Mi? A Deus Ex-ben van külön közelharc rendszer??? Számtalanszor végigjátszottam, eddig meg voltam róla gyõzõdve, hogy annyiból áll a "harcrendszer", hogy odamegyek az enemihez, aztán csépelem karddal vagy gumibottal... :P Na jó, az feltûnt, hogy hátulról a találat instant halál, de kb ennyi variációt tapasztaltam...
"soha nincs "kör vége", a végtelenségig tart a dolog."
Pont ez a gond. Az hogy több százan csépelik egymást megadja azt az alap hangulatot amitõl azt hiszed tényleg egy csatatéren vagy. A probléma az hogy egyszerûen nincs következménye semminek. Hiába foglaltál el vagy vesztettél egy bázist nem volt igazán hatása semmire. Ha itt ezen változtatnak úgy hogy az egy hosszabb távú kampányra legyen pozitív vagy negatív kihatással akkor nyert ügyük van.
"Ha leírják, hogy ugyanazt akarják, mint a Space Marine multijában, csak 1000 játékossal, szvsz jobban járnak."
Ezzel a koncepcióval csak az a baj, hogy nem mûködik. Planetside2 tök jól hangzott papíron, hogy sokszáz emberes Battlefield. Egészen addig, amíg nem láttam gyakorlatban a dolgot: 120 ember támad egy bázist, amit kb 15-20 "véd". A védõk oldalán egy szintén kb 120 emberes sereg a térkép másik végén támadja a harmadik oldal egy szintén védtelen bázisát. A harmadik oldal serege meg tolja az elsõ banda üres bázisát. Aztán ezek a hordák szépen keringenek a bõdületesen nagy mapon körbe-körbe, és soha nem találkoznak egymással.
Ebbõl mint pléjer annyit látok, hogy: 1. Lespawnolok, megyek a többiek után, nem jut nekem egyetlen ellenség sem, állunk 10 percet a zászló alatt, amíg az átszínezõdik, aztán újra hosszú, eseménytelen menetelés. 2. Lespawnolok, elindulok valamerre, lelõnek az özönlõ ellenségek úgy, hogy még ki sem jutottam a bázisról. Lespawnolok megint, szintén egy percen belül halott vagyok. Eljátszom ezt tízszer, és kifoglalják alólam a bázist.
Soha nincs igazi csata, vagy túlerõbõl patkányvadászat, vagy kilátástalan spawnkempelõdés. Amilyen nagy volt a kezdeti lelkesedésem, olyan gyorsan tûnt el nyom nélkül. Ja, és mindez súlyosbítva azzal, hogy mivel MMO, soha nincs "kör vége", a végtelenségig tart a dolog.
Részleteiben már olvashattuk itt-ott, de azért akad egy-két újdonság. (alapok, fejlõdési rendszer, class-ok, loadout-ok, kivégzések és mentõakciók)
"Both executions and rescue actions take time and can be interrupted, so you have to decide if doing so is worth the risk. Some characters may be better at rescuing than others." <- Apothecary?
Nem tudok róla. De pont ezért választhatták. Eleddig tudomásom szerint hasonló léptékben senki sem érte el ezt a léptéket. A PlanetSide 2 tudomásom szerint 600 játékost tudott max. egyszerre lekezelni (200 per oldal).
Pikkoservert egyébként használja még valaki? Mert leginkább csak az Eternal Crusade mellett emlegetik, más alkalmazását én nem láttam a bot egyszerû rekorddöntögetõ demójukon kívül.
Érdekes kérdés, hogy mennyi értelme volt ezt a videót így kidobni. Ha leírják, hogy ugyanazt akarják, mint a Space Marine multijában, csak 1000 játékossal, szvsz jobban járnak.
Ennek a videónak a célja az, hogy bemutassa milyen elképzelésük van a játékról. Kidolgozatlan pályán, rengeteg placeholder dologgal, tré és hiányos animációval.
Viszont ezzel együtt is érdekes dolgokat lehet leszûrni belõle. Például a Boltert úgy képzelik el, hogy 20 lõszer fér bele, és az IP-nek megfelelõen inkább egyfajta 'kevés, de erõs' hangulata van, szemben a Space MArine-ban látott 'gépkarabély ez ha mondom, vazze'. :)
Nagyon elképzeltem, hogy majd lesz egy szegletem a Strike Cruiseren, mint a WTben a hangár, unlockolgathatom a pimpelõs páncélt meg a fegyvereket, és közben matchmaker bedobál ilyen 32emberes Battlefield/Space Marine meccsekbe.
De tényleg, volt szó sok pléjerrõl egyszerre a szerveren.
Akkor viszont dolgozzanak, ne játszogassanak valami próbaképp összedobott szarral, he! :D
De ez a játékmenet meg egy az egyben Space Marine.
Ha tényleg csak annyira lesz MMO mint egy War Thunder vagy World of Tanks, hogy van valami keret, egyébként meg 8v8, esetleg 16v16 domination, akkor olyan rettentõen nem mozgat meg a dolog...
És nagyon remélem, hogy a jármûveknek MÉG nincsen semmi nyomuk...
Karácsonyi ajándék a Dev teamtõl. Szemelvény a sztoriból, avagy az Ûrgárdisták mit keresnek Arkhonán. Egyenesen Graham McNeill tollából.
Deee nem annyira Dota, mert iOSra is jön, szal még a Dotánál is butábbnak kell lennie (mondom ezt úgy, hogy másfél hónapja Dotázok én is).
Én úgy gondolom, hogy nem baj ez, hogy odaadják boldog-boldogtalannak a licenszet. Abból a szempontból káros, hogy ha egy ember, aki nem hallott még a 40k-ról, egy ilyen fostalicskával találkozik elõször, akkor nyilván nem lesz bele szerelmes egybõl, akár leírja az egész frencsájzt és rá sem néz többet. Ez reális, és tényleg negatív. De közben nem is az van, hogy odaadják egyetlen, és kizárólagos fejlesztõnek, aztán azok csinálnak belõle valamit, ami vagy jó (DoW-ok), vagy nem a fejlesztõ profiljába illõ, és így középszerû (Space Marine), vagy konkrétan borzalmasan fos (Firewarrior), aztán évekig semmi. Így meg legalább kap más is esélyt, hogy megmutassa mit tud. Kb a 2000-es években _összesen_ jött annyi 40k játék, mint amennyi az elmúlt két évben be lett jelentve... Csak lesz köztük jó is! Nem lehet, hogy a GW csak a tehetségteleneket találta meg! :)
Mondjuk kissé hulladék koncepciók mennek most, ez a gyûjtögetõs kártya, meg a telefonos moba kissé elhibázott próbálkozásnak tûnik.Egy Chaos Gate jellegû játéknak tudnék örülni. Vagy egy 40k-s Mass Effect vagy Dragon Age 1 jellegû RPGnek. Esetleg egy 4X Great Crusade játéknak... Vagy valami.
Space Hulk 2 valamit próbált kezdeni a Space Hulk FPS koncepcióval, csak az az a játék, amit az égvilágon sehogy nem tudok mûködésre bírni, szóval nem tudom, hogyan sikerült. A legközelebb egy 3DO konzol emulátorral jutottam a játékhoz, az csak akkor fagy le, ha meghalok VAGY megcsinálom a küldetést, és menteni nem lehet... Szal nem tudom, mit lehet kihozni egy SH FPSbõl, de arra kíváncsi leszek, talán az egyetlen a felhozatalból eddig, ami igazán érdekel.
Slitherine-rõl azt hallom és látom, hogy egy játékot kb 5 részbõl rak össze amit vehetsz meg külön-külön, és csak õk árulják, úgyhogy akciókra sem lehet nagyon számítani. Sokezer pénzt meg egy kis retró panzer prüntyögés nekem nem szokott megérni.
Rites of War tényleg nem olyan rossz, bár jónak sem mondanám. Az elbaszott panzer2 engine miatt hányinger, ahogy az egységek kinéznek... Na meg elda kampány, nagyon nem mozgatott meg, bár a fulltáp exarchokkal poén végiggyalogolni a pályákon pillanatok alatt.
Jó anyám, W40k DotA klón, egy ZS- kategóriás játék fejlesztõitõl.
Tök egyértelmû, hogy a Games Workshopot már nem érdekli kinek adják oda a licenszet, csak pénzt lássanak belõle.
A Space Hulk meg alapból erõsen behatárolt dolog, van a kis létszámú Terminátor páncélos osztag ami szûk folyosókon barangol, egy rakás genestealer akik megreggeliznék õket, és akkor az ember ehhez kerítsen egy jó sztorit, meg változatos játékmenetet.
Én ebbõl a halomból csak a Slitherine produkcióját tudom komolyan venni, a Panzer Korps nem volt rossz játék, egy W40k-ra igazított változatát tudnám szeretni, anno a Rites of War is a normálisabb W40k játékok közé tartozott(ami akkoriban is ritkaság volt), ráadásul rettenet sokat se kell rá várni, jövõre már itt is lesz. De hogy 40 dollár alatt nem fogják adni, na arra is mérget vennék.
Egyébként nem tudom néztétek-e mi a helyzet in the grim darkness of the future, de egyre csak érkeznek a hírek a licenszelt játékokról.
Ugye a Space Hulk, és a Chainsaw Warrior már itt van velünk, mindkettõ a társasjáték változat hû portja, és mindkettõ van tabletre is. Aztán jön még a HeroCraft által elkövetett Space Wolf gyûjtögetõs kártyajáték tabletra és PC-re, meg a Slitherine W40k Armageddon stratégiája tabletra és PC-re.
Szubjektíven a Space Hulk mint PC játék rettenetesen kevés, a Chainsaw Warrior még kártyajátéknak is gyenge és repetitív, a Space Wolf talán megüt majd egy nem túl magas mobilos szintet(PC-re meg vicc ugye), Slitherine meg csinál egy Panzer Korps W40k total conversion modot, ami PC-s TBS-nek nem lesz rossz, de mivel csak Matrix Games-en keresztül lehet majd beszerezni, a gatyánkat is elkérik majd érte.
Nekem az egész szigorú PVP felfogás agyrém, az egész W40k fluff a PVE + eközben hõs hõs elleni nagyméretû harchoz adná magát természetesen. Erõsen kétlem hogy az Ork F2Playerek hagynák magukat századjára is ledaráltatni, AI pedig csak a Tiranidákból van tervezve nagyobb mennyiségben, pedig random orkokat, imperial guardsmen/eldar guardian/chaos beast/fire warrior/necron warrior talpasokat lehetne szórni komoly szembeköpés nélkül.
Persze ha instance-olt 8v8 PVP-re fókuszálnak, akkor nem kell ilyesmivel foglalkozni, csak épp komolyan sem lehet õket venni azesetben.
Nekem sem az. A Warlock irányítása alatt áll, és az õ hatalmuk szükséges a használatához. A "kérdés" az, hogy csak nekik, vagy úgymond valamilyen deployable dolog lesz, amit bárki használhat, - mint mondjuk valami mechet - amíg a Warlock közelében marad.
Ha minden igaz a videó végen látható gameplay a jelenlegi prototípusból való, amit az elmúlt 10 hétben dobtak össze.
Inkább olvassátok a hivatalos fórumot! Például ezt a topikot - ahol elõrevetítik mennyire -, és miként lehet majd "kidíszíteni" kedvenc karakterünk.
Ja, hogy te már a megszólítást is személyeskedésnek tekinted? Akkor nagyon tévedésben vagy, tessék, itt van egy szócikk hogy mi is az a személyeskedés - mert az nem azonos a másik megszólításával...
Ez alapján döntsd el valójában melyikünk dolgozik a másik lejáratásán, ki is állt bele a másikba?
A termit mindeki úgy hívja, még a fórumon is az angolok (termie). Sorci az nálam pl d2bõl maradt meg, ott mindeki sorcinak hívta a sorceresst (ott muff volt a sorcI).
És akkor a "drenya" még nem is jött szóba. Na, az a "dreadnought". :P
Nem is leírni hosszú ám, hanem TS-en DoW2-zés közben szóban kimondani, meccsenként 100szor. Mint ahogy hiába is választasz magadnak két szótagnál hosszabb nicket, TS-en úgyis két szótagra rövidül.
Az alap classok /Devastator, assault, tactical, (alap támadó classok) apothecary, (alap support class) terminator, (elit class) chaplain, librarian (heroic class)/ mellett lesznek még egyebek is amikért lehet majd hajtani.
Q) Minden kaszt el tudja pusztítani a jármûveket (tankokat), vagy csak a Heavy-k? A) Brent: Mindegyik kaszt képes rá, csak a Heavy-k jobbak ebben.
Q) Mekkora lesz a Predator (egy birodalmi tank) személyzete. A) David: A lore szerint két fõs, de vizsgáljuk, hogy négyre emeljük.
Q) Mikor láthatunk a játékból videót? A) Miguel: Még nagyon-nagyon az elején vagyunk a fejlesztésnek (pre-production szinten valójában). De pár hónapon belül már remélhetõleg be tudunk mutatni valami ízelõt abból, mi várja az Eternal Crusade-ben a játékosokat.
Q) Lesz-e és ha igen mikor Támogatói/Elõvételi/stb. opció? A) Miguel: 2015 elejére van ütemezve az Open béta, az elõtt tervezzük az elõvételi opciókat.
Q) Mikor fog az 5. frakció feltûnni? A) David: Egyesével mutatjuk be õket, majd sorra fognak õk is kerülni.
Q) Lesznek-e káosz mutációk és ajándékok (gifts) a játékban? Ha igen hogy lehet õket megszerezni? A) Brent: Igen, tervezzük, és várhatóan a csatatéren lesznek elérhetõek. Minden káosz karakterosztály számára elérhetõek lesznek.
Q) Milyen harcterek lesznek? A) David: Négy felszíni harcteret tervezünk, Sivatag, Hósivatag (arctic), Mérsékelt égöv és Dzsungel. Viszont a felszín alatt (underworld) még ennél is változatosabb világok várnak!
Q) Lesz démonidézés a káosz részére? A) Brent: Induláskor nem. De... ez egy elég ikonikus része a káosznak, szóval...
Q) Lesz lehetõség arra, hogy két frakció ideiglenesen összefogjon egy harmadik ellen? A) David: Igen, akarjuk, hogy lehetõség legyen ideiglenes szövetségekre, amikrõl viszont a frakciók legmagasabb szintjén döntenek. A terepen viszont rajtad áll, hogy együttmûködsz, vagy sem...
Q) Lesz lehetõség "házakra"? Egyéni dolgokra? A) Steven: Természetesen! Minden játékosnak lesz egy saját kis szobája a bolygó körül keringõ ûrhajón, amit õ rendezhet be. A szakaszoknak (squads) kis termei is lesznek. A Csapatoknak (Strike Force), vagyis a guildeknek pedig egész Strike Cruiserjük lesz!
Q) Játszhatóak lesznek a Grey Knight-ok? A) David: Induláskor nem, késõbb esetleg...
Q) Asszimetrikus vagy szimmetrikus lesz a fajok kasztjainak kialakítása? A) Brent: A kasztok között a legnagyobb hasonlóságot a Chaos Space Marines és a birodalmi Space Marines mutatja majd, de minden faj jelentõsen eltérõ lesz, külön játékstílusokkal, lehetõségekkel.
Q) Az ûrgárdista rendeknél csak a fõ rendek (Blood Angels, Ultramarines, Space Wolves és Dark Angels) lesznek elérhetõek, vagy az alrendek (helyesebben, a second founding) is? Lehetõség lesz-e a páncéljuk színét megváltoztatni például? A) David: Nem. Brent: Az induláskor biztos nem.
Q) Milyen jármûvekre számíthatunk? A) Patrick: RHINO! Brent: Trukk! Steven: Wave Serpent Spam! Brent: NO WAVE SERPENTS! Steven: (Brent-el nemrég volt egy táblás játékunk, és még nem heverte ki teljesen a vereséget...) Brent: Én is látom mit írsz, ugye tudod? :) David: Chaos Predator. Talán Land Raider-ek.
Q) Lesz a játékban Gretchin? Játszhatóak lesznek, például Killa-Kan vagy Grott-bomb pilótaként? A) Brent: Biztos, hogy találkozunk velük a játékban, de legalábbis az induláskor nem lesznek játszhatóak.
Q) Hogy lesznek a Dreadnought-ok a játékba helyezve? A) Brent: A játék megjelenése után :D David: NOOOOOOO! Brent: Majd meglátjuk.
Q) Lesz ragdoll-modellezés a játékban? A) Patrick: Még eldöntés alatt áll. Mindenképpen egy jó fizikai modellezést szeretnénk, de hogy mi fér bele, az még csak formálódik.
Q) Hogy szándékozzátok a játékosokat hosszú ideig az Eternal Crusade-hez kötni? A) Brent: Jó Community. David: Szórakozás (Fun)! Patrick: OPTIMIZATION! Steven: The Underworld! Miguel: Különleges kivégzési mozdulatok.
Q) Milyen crafting rendszer lesz, ha egyáltalán lesz? A) Brent: A játékosok a fegyvereiket bizonyos szintig fejleszthetik, de itt nem olyan szintre kell gondolni, hogy az elején az Ûrgárdisták kõbaltákkal indulnak a harcba...
-Az elkövetkezendõ két évben egy csomó ARG (Alternate Reality Game) dolgot csinálnak. Gyakorlatilag ezek Live RPG eventek. -Van egy rész, amely arra utal, hogy a négy játékos mégis csak egy bolygón fog egymás ellen harcolni... -A fõ fejlesztõ a Kanadai Katonai Egyetemen diplomázot, magyarul katonatiszt volt (ehhez képest 15 évig volt utána IT területen, tehát feltehetõen nem sokáig volt katona). -Team hierarchy:
*Squad: 10 játékos, egyikük a squad leader *Strike Force: 10 Squad, vagyis 100 játékos, egyik Squad leader lesz a Strike Force Leader *War Council: A Strike Force Leaderek játszótere, ahol az egész háború menetét lehet megvitatni
-Kiemelten vannak kezelve a kitüntetések, valaki, akinek 5-6 Kampány Veterán (Veteran Campagin) kitüntetése van, komoly megbecsülést érdemel már a játékosoktól // Apró kérdés, hogy a játékosok is így fogják-e vélni - Cifu
-Az EvE Online-hoz hasonló módon 100%-ig PvP alapú gazdaságot akarnak. Ott is ugye aki bányászik, vagy blueprinteket gyárt, egy hosszú lánc végén gyakorlatilag a PvP csatákhoz szükséges erõforrásokat dobja a piacra.
Itt is lesznek Promethean bányák, amikben (NPC) Tyranide rajok jönnek egymás után, lehet találni õsi ereklyéket, amelyek akár egy egész csata sorsát is befolyásolhatják, és így tovább.
-Elõkerült egy példa, hogy lesznek iszonyú erõs karakterek (hogy NPC vagy PC, az nem lett tisztázva), mint a Librarian, amelyek iszonyú mennyiségû erõforrást igényelnek. De ha a Strike Force Commander rosszul költi el a rendelkezésre álló erõforrásokat, akkor a megállíthatattlan hõs céltalanul lófrál az éppen üres hadszíntéren, az jelentõs csapás az egész seregnek.
-Az erõforrást itt majd Requisition Points néven ismerjük
-Alapvetõen a gazdaság az EvE Online féle alapelgondolás, de nagyon-nagyon leegyszerûsítve.
-Elõször PC-re jön ki, de nincs kizárva az XBone és PS4 port sem, viszont mivel még nem ismert az M$ és a Sony eljárása az MMO játékok terén, ezért a portolással kivárnak (pl. nem akarják, hogy ha minden egyes patch megjelenése elõtt még az M$ mondjuk 2 hét külön saját minõség ellenõrzést akar, akkor egy ilyen lassítsa és akadályozza a cross-platform játékot).
Itt is mondom, készül még egy 40k játék, valami kártyajáték, és lehet, hogy csak mobilra, freetoplay, nem néz ki túl jól, Space Wolf a neve.
Annyira pont leszarom ám, hogy milyen fizetési rendszere lesz... Ha jó a játék, vagy legalább leköt, akkor úgyis kapnak tõlem pénzt valamilyen formában, ha meg nem, akkor meg úgysem fogok vele játszani, tökmindegy, milyen a rendszer.
Nem vettem magamra. Ezért is kerestem meg és linkeltem (#557) a cikket, ahol bõvebben kifejti Miguel Caron (Behaviour studio head) mi/merre/hogyan. Persze részleteiben biztos változik majd itt-ott, de ezek az alap elképzeléseik, és jelenleg csak ezekre támaszkodhatunk.
Bocsánat, biztos félreértetted a szándékom.. Na szóval, szerintem most olyan nagyon hibryd f2p, b2f, subs keverék, tehát, tényleg bármi lehet ami egy mmonál létezhet. Én is úgy emlékszem olvastam valahol, hogy nem csak az ork egyes kasztjai lesznek ingyenesek hanem más fajok kasztjai közt is lesz, de hogy mind elérjük meg kell vennünk mint mondjuk GW2. De, hogy a subs milyen további elõnyöket adna, gõzöm sincs...