A legdrágább bélyegek azok, amik pl nyomdahibás szériák, ezért kevés van belõlük. Pl jelenleg a legdrágább svédországból származó cucc pont ilyen.
Itt is, mivel hatalmasatt bukott a cucc, elképzelhetõ hogy ebbõl az érmébõl kevés van forgalomban, és ha vmibõl kevés van és valamilyen kultikus dologhoz tartozik (van egy pár elvetemült WH40K rajongó) akkor az lehet értékes dolog.
Fõleg ahogy az idõ elõrehaladtával egyre kevesebb lesz belõle (mert elvesznek a fiókok mélyén).
Persze mivel ez egy darab vas, azért nyilván nem fog mindenki megórülni érte (mint ahogy a legtöbb ember azt a svéd bélyeget is lendületbõl dobná a kukába, mert levelet küldeni már nem lehet vele :) )
nekem a TOR közben tök olyan érzésem van, mintha KOTOR-ral játszanék, még a grafika sem sokkal jobb (vagy csak az emlékeim "megszépítik" a második részt), csak mások is rohangálnak a játákban
Mutass nekem az elmúlt 15 év termésébõl egy MMO-t, amire szeretnéd hogy hasonlítana egy jövõbeli W40K MMO!
Az eredeti SWG. A legjobb, skill alapú fejlõdési rendszere volt, amit eddig láttam, és a legjobb szociális rendszere volt a maga korában.
Warhammer 40k licensznél súlyosabb cuccokkal is bebuktak a készítõk(ami azt illeti egy Warhammer Fantasy linceszes játék már épp 4 éve vegetálgat a piacon..),
A WhF-rõl mennyit tudsz? A maga szempontjából egy nagyon is jól felépített játék volt, adta a hangulatot, ám a fejlõdési rendszere idejétmúlt és zagyva. A szomorú az, hogy létezik egy irgalmatlanul jó Warhammer Fantasy Roleplaying game (tada... meglepõ módon nem szint alapú fejlõdési rendszerrel), és a fejlesztõk konkrétan nem azt vették alapul. Mert volt egy saját, bejáratott rendszerük a Dark Age of Camelot, és azt ületették át WhF-re. Nem jött be...
épp 2 napja jelentették be hogy a The Old Republic is átmegy(legalábbis erõsen afelé halad) F2P MMO-ba, pedig azt az egyik legértékesebb scifi licensz alapján az egyik legjobb RPG fejlesztõ csapat, a második legnagyobb kiadó szárnyai alatt dobta piacra.
A legértékesebb Sci-Fi licenc a Star Wars classic era, a TOR meg ugye a KOTOR érában játszódik. Szóval a világ stimmel, az éra nem. Csendben jegyezzük meg, hogy volt egy korrekt kis classic érás MMORPG, az SWG, ami egész jó volt addig, amíg a SOE ki nem találta, hogy õ márpedig WoW-klón felé akarja eltolni. Katasztrófa is lett...
A Bioware single-player RPG-k terén jó. Volt. MMORPG-k terén csináltak egy olyan játékot, ami Single-player játéknak jó lenne. MMORPG-nek kevésbé. Hogy most ezért mennyiben felelõs a fejlesztõ, és mennyiben a kiadó, az már más téma.
Nézd, verhetjük még a nyálunkat pár tucat hsz-en keresztül, de a THQ nem fog neked Warhammer MMO-t csinálni, live with it.
Te voltál az, aki trollkodással nekiálltál felzavarni a topicot, ezek után ha nem mindenki ért egyet veled, akkor fogadd el, és ne pattogj miatta.
WHII Online-ra meg inkább semmi ne hasonlítson, azon túl hogy MMO-ba bújtatta a Battlefield 1942 érzést, egy gyenge játék volt. Egyedi szó se róla, de meh.
Megbocsáss, de úgy hadoválsz itt össze-vissza, hogy közben zöldségeket hordasz egymásra. A WWII Online konkrétan 2001-ben nyitott, egy évvel a Bf1942 elõtt...
Szerintem itt a topikban rajtad kívül senki nem volt olyan hülye, hogy azt gondolja, hogy ennek a beszélgetésnek bármi hatása lesz magára a játékra, úgyhogy akár le is szállhatsz nyugodtan a magas lovadról...
Nézd, verhetjük még a nyálunkat pár tucat hsz-en keresztül, de a THQ nem fog neked Warhammer MMO-t csinálni, live with it.
WHII Online-ra meg inkább semmi ne hasonlítson, azon túl hogy MMO-ba bújtatta a Battlefield 1942 érzést, egy gyenge játék volt. Egyedi szó se róla, de meh.
Planetside 2 jó cucc lesz, én is várok rá, de az új MMOFPS-ek bejövetelével pont egy W40K variáns kell oda, pláne F2P-ben, amit egy Sony megengedhet magának talán, de egy THQ biztos nem. Oh és a lore-ból egy gramm nem jönne át, Planetside-nak is annyi a története, hogy van 3 három frakció aki konstans répázza egymást. Mármint érted, egy szidott Sapce Marine-ban több a történet, mint a PS1-ben.
A Dark Milleniumból meg amit eddig láttam képeket sztem kérdéses a megjelenése is nem hogy MMO legyen. :D
Minden companionnak volt saját elõtörténete és saját sztorija, ha jóban voltál velük akkor pl a gyártás rövidebb ideig tartott, képesek voltak neked hozni nyersanyagokat, stb. Ráadásul volt tank, dps és healer companion is, az én fõkarakterem healer volt, gondolhatod milyen felemelõ érzés lehetett úgy szintezni, hogy alig sebzel és tankolni sem tudod a mobokat. A companion erre a célra tökéletes volt, instákban (1-et kivéve) már nem lehtett használni mert nem helyettesített egy normál játékost.
A "companionok" az AI vezérelt kísérõ? Ha ilyenek vannak benne, akkor minek MMO az egész? Becsatlakozok egy több tízezer embert kiszolgáló szerverre, hogy egyedül, AIk segítségével AI vezérelte ellenfeleket gyaszatoljak. Yay, minden vágyam ez! :P
Ha ez ilyen, akkor ez nem MMO játék, hanem csak egy nagyon furmányos DRM, ami folyamatos kapcsolatot igényel.
Mondj már a 40k licensznél súlyosabbat, kérlek! :D A Warhammer Fantasy nem az.
Star Warsnak az old republic idõszaka nem tudom kit érdekel egyáltalán, Lucas valami hatalmas nagyot esett pofára az elõzménytrilógiával, egy kult sorozatot baszott olyan szinten tönkre, hogy korábbi fanok milliói küldik a kurvaanyjába minden egyes alkalommal, amikor csak szóba kerül a dolog. (Nézd, én is most. :D) Én nem csodálkozom, hogy beleáll a földbe. A Bioware meg lehet, hogy nagyon profi szingli RPG-kben, de ha jól tudom, ez az elsõ MMOja. Nem láttam magát a játékot, de el tudom képzelni, hogy szar lett. Amúgy azt hallottam róla, hogy nulla az endgame, végigcsinálja az ember amit lehet, és vége, unalomba fullad, nincs mit csinálni.
Umm, az miért is adott, hogy egy szingli játék feltétlen értelmesebb egy MMOnál?
Egyébként meg lehetséges lenne jó MMOt csinálni, még ha a jelenlegi felhozatal nagyrészt szar is. Hogy milyen MMOra hasonlítson? WWIIO, vagy Planetside. Nagy, perzisztens, jármûves PvP aréna, amiben területet kell foglalni az ellenségtõl. Nem kell szar küldetések garmadája, nem kell PvE übergagyi AI szarok ellen. Háború kell, és csak az. Multiban, emberek ellen. 100v100-as csaták.
Az, hogy neked egyetlen, szûk, behatárolt dolgot jelent az a kifejezés, hogy MMO, az nem igazán mérvadó ám. Lehetne másmilyen is, nem kell a szar WoWot koppintani ám.
Már a bétán látszott hogy a SW MMO az a videók minõségén kívül egy igen rókabõr tucat MMO lett. Nem lepõdöm meg rajta hogy vegetál, a bioware jó single cuccokat csinál de ez nem lehetett garancia arra hogy multiban is otthon lettek.
lehet megköveztek, de én inkább egy Star Wars Battlefront jellegû játékot tudnék elképzelni w40k-nak, a Space Marine -t is megszégyenítõ vérfürdõvel
(még akkor is, ha jobban szeretem a Baldur's Gate féle rpg-ket)
"egy jól megalkotott, élõ, izgalmas és magával ragadó MMO-t"
Persze meg fúziós reaktort, és világbékét nem? Mutass nekem az elmúlt 15 év termésébõl egy MMO-t, amire szeretnéd hogy hasonlítana egy jövõbeli W40K MMO!
Egyébként meg fingreszelés az egész vita, jelenlegi túltelített MMO piacon amúgy is nagyon rizikós egy új MMO-val megjelenni, Warhammer 40k licensznél súlyosabb cuccokkal is bebuktak a készítõk(ami azt illeti egy Warhammer Fantasy linceszes játék már épp 4 éve vegetálgat a piacon..), épp 2 napja jelentették be hogy a The Old Republic is átmegy(legalábbis erõsen afelé halad) F2P MMO-ba, pedig azt az egyik legértékesebb scifi licensz alapján az egyik legjobb RPG fejlesztõ csapat, a második legnagyobb kiadó szárnyai alatt dobta piacra. Ezek után a THQ akár görög államkötvényt is vehetne a vagyonából, annak a befektetésnek is nagyobb a megtérülési valószínûsége.
Esetleg nem tucatszemét MMO-t kellene csinálni, hanem egy jól megalkotott, élõ, izgalmas és magával ragadó MMO-t.
Hogy mi lesz? Anno azt nyilatkozták, hogy ha a Space Marine tetszett, akkor a Dark Millenium-ban sem fogsz csalódni. Ebbõl azért le lehet szûrni egy's mást.
Szerintem ezt már eljátszottuk, de pontosan miért is vagytok oda? Ennyire nincs elég tucatszemét MMO a piacon, hogy még mindig egy Dork Millenium Online-t szeretnétek látni bármi kicsit is értelmesebb helyett? Gyönyörû példája az elkúrt MMO-ságnak a The Secret World, tûrhetõ koncepció, egész jó kalandjáték elemek, átlag feletti sztori, nyakon öntve egy hót generic statikus quest rendszerrel, és olyan borzasztó numpad nyomkodós MMO harcrendszerrel, hogy utána sírva rohannék egy egyszerûsített Space Marine után is bármikor.
Jelenleg nem tudunk a Dark Milleniumról semmit(!), az biztos hogy nem MMO lesz, utána már csak találgatás van, hogy végül mi lesz belõle. Space Marine folytatás, valami FPS cucc, vagy akár egy Kingdoms of Amalur féle akció-RPG, esetleg teljesen más.
Természetesen mindennek örülök ami WH40K (nekem tetszett az SM is).
A probléma az, itt MMO-ról volt szó. Ha úgy lenne hogy jön egy FPS/TPS az MMO mellett akkor én lennék a legboldogabb. De itt kicserélték a jó kis online játékunkat egy sima akciójátékra, ez nem üzlet :(
FPSben megvalósítva még nem láttam látványos és jó közelharcot, a 40k fele meg arról szól. Szerintem TPS lesz az.
Jobb lenne nekünk, ha csõdbe menne már a picsába a THQ, aztán megvenné a 40k jogokat meg a Relicet valami értelmesebb banda, mert ezek hülyék, mint a segg (vagy nyakig a szarban kínjukban össze-vissza beszélnek).
Elõször bejelentették, hogy a gyaszatolós nullIQ Space Marine-nek nincs közönsége, úgyhogy az nem kap folytatást. Most meg csinálnak az MMOjukból egy Space Marine 2-t kb. Hát komolyan mondom, gratulálok.
meglássuk mennyire lesz ez baj. mondjuk hogy nem mmo lesz már önmagában is rossz szerintem . bár nem mondom hogy egy jó hentelõs fps-nek nem örülnék csak legyen mmo is.
Hm, hát írtam is, hogy "hagyományos" fejlõdõs-skillezõs-questelõs MMORPG-nek elég nehezen tudom amúgy is elképzelni a 40k-t, szal így a balanszolást még kevésbé. Eleve azzal van bajom, hogy hogyan gondolták a fejlõdést, milyen skilleket kapna egy sima tactical SM, stb. Õszintén nem vágom túlságosan az MMORPG-t, mint mûfajt, ahhoz, hogy érdemi ötleteim legyenek.
Ha valami MMOFPS/TPS lenne, akkor lehetne játszani a respawn idõvel, korlátozni az überegységek spawnhelyeit, számát. Az mûködhetne. Ha mondjuk az SM ritkán spawnol, vagy messzire, a kis talpas IG-k meg akár egymásra, akár elõretolt spawnpontokra, és fõleg gyorsabban, mint az SM, az szerintem hatékony korlátozás lenne. Cserébe SM-nek lehetne apothecary, aki éleszt, mint a medik BFben, de csak pisztolyt meg kardot kap. Ilyesmi.
Na és hogy balancolod ki a PvP-t Wh40k-ban? Mert nekem ez a fõ gondom.
A játékosok elsöprõ többsége SM akar lenni. Ha viszont csak SM / CSM lesz (mint a Space Marine játékban), akkor nem fogják érezni azt, hogy az SM-ek félisteni lények -> elvész maga a SM esszenciája. Ha viszont "csóringer" kis ágyútöltelékek kerülnek be, mint IG, sima Ork Boyz, stb., akkor meg roppant élvezetes lesz a játék azoknak, akiknek (kényszerûségbõl vagy játékmechanikából fakadóan) az a szerep jut, hogy halomra mészárolják õket.
Szóval akkor mi és hogyan?
Én ezért lettem volna nagyon kiváncsi a DMO-ra, mert ha tényleg sikerült volna ebbõl egy élvezhetõ PvP játékot kihozni úgy, hogy közben nem köpik szembe az IP-t, akkor ez lehetett volna egy tényleg istencsászár játék.
Na ja, pedig kb ez lett volna a helyzet. Amit tudni lehetett, az az volt, hogy a káosznak is, smnek is lett volna valami ûrhajója orbitális pályán, mint fõbéz, oda talán nem engedték volna be az eldákat/orkokat, remélhetõleg.
Mondjuk nekem a tököm durrant volna el, ha "random mostani MMO" módra féltucat SM Captain állt volna össze pár Eldar Farseerel, hogy aztán Ork Warbossokhoz csapódott Chaos Lordokat menjenek csapkodni, és a hulláikról lelopkodni a gatyájukba rejtett +1 power armour-t.
Sokkal inkább tudnám elképzelni valami nagyobb szabású PvE dolognak, ahol több emberrel és még több AI társsal neki lehet feszülni a több ezres AI ork seregnek mondjuk akár Battlefield szerû gyalogság+páncélos+elfoglalható lõállás+légierõ keverékként is(nem feltétlen FPS nézetben). Lootolás és zabrálás nuku, jobb cumókat a raktárból lehetne vételezni kiérdemlés alapján.
Összességében én nem bánom hogy lefújták, erõsen kétlem hogy a grindolós lore-ra szarós tucat Diabló klónokon túl tudták volna tenni magukat, még egy olyan meg kell a ráknak. Milyen szépen nézne ki egyébként ahogy a Tau Commander alkudozna egy ork boltos NPC-vel, miközben mellette Dark Eldarok csoportja keresne társakat egy Imperial Fortress raid-hez, közben egy Techmarine kiáltozna örömében, hogy lenyomta azt a nagyszájú Necron hadurat, és tudott venni egy arany servo skullt?
Na ez érdekes, mert én meg ArmA-ért nem fogok soha egy büdös fillért sem adni. Annyira felbaszott, hogy 10 év alatt gyakorlatilag SEMMI fejlõdést nem voltak képesek összehozni, hogy az valami botrány. Csillivilli szép grafika, aztán épületekben nem lehet közlekedni ugyanúgy, mint az OFPben 2001-ben, meg egy idõ után úgy széthullott, hogy nem lehetett menteni. Legújabb peccsel. Játszhatatlan.
Ahhoz képest egy BF3 a kiforrottság makulátlanul hibátlan csúcsa.
Ha az az STO az az, ami nemrég lett ingyenes, akkor van egy tippem, hogy miért nem csigázott fel senkit: mert borzalmasan igénytelenül gagyi, fõleg az ûrcsata.
Szerintem nem a fejlesztése/befejezése lett volna drága, hanem az MMO szerverpark fenntartása.
naja egy jól megalkotott pvp rendszernél nem feltétlenül kell olyan sûrû content update mint egyébként. ez meg aztán totális pvp mmo lehetett volna. na sebaj , egyszer talán majd még irthatom a büdös orkokat ezerszámra :D
Az, hogy a multihoz szerverek kellenének, elég nagy tévedés. Majd raknak bele egy peer-to-peer hulladék multit, mint a Space Marine-ba, azt' szevasz. Pont hogy a szerverköltséget nullázzák ki ezzel.
. és ha kiadok már egy játékra pénzt ahol majd lövöldözhetek meg stb. akkor vagy egy BF vagy MW-t veszek ha meg ilyen fajta játékot akarok akkor meg MMO.
Izlések és pofonok. A BF3 után én eldöntöttem, hogy többet olyan játékért pénzt kiadni nem vagyok hajlandó. Egy ArmA3-ért még esetleg. Viszont egy Warhammer 40k játékért gond nélkül...
Mármint az miért jó ,hogy fognak csinálnak egy egyedülit aztán multizzál. akkor inkább a spacemarinet fejlesszék ha már ez a sztori az alap, de egy csõd szélén álló cégnek egy singlet csinálni és multi servereket fenntartani. nem lesz nyerõ dolog. Ellenben az mmo-ért az is oda lett volna aki nem annyira Wh fanatikus ,hogy a single-t is megveszi.
Ezt mi alapján állítod? Ott van az STO mintapéldának. Iszonyú erõs IP a Star Trek, ráadásul MMO játék volt - valahogy mégse tudta felcsigázni a játékosokat.
Hiába van ott a Warhammer IP, ha rosszul csinálják meg, akkor a fanatikusok SEM fognak vele játszani.
Amúgyis jönni fognak hasonló környezetben jatszódó ilyen jatekok és jó mondjuk én megvehetem ezt si azt is,de otthon sokan nem dobálóznak a pénzzel és lehet nem veszik meg.
Mégis milyen "hasonló" környezetben játszódó játékokra gondolsz? Hasonló IP-t elég nehezen tudnék mondani, talán a GW által sikeresen felakasztott Mutant Chronicles-t...
Ellemben a gyártó valami szinten kötelezheti a felhasználót ,hogy vegye meg ha MMO online! Szól a THQ jobban jarna ha meg se csinálná majdnem hogy. Amúgy nagyon nagyon kár érte.
Most kezdjük el sorolni a becsõdölt, bezárt MMO játékokat? Mert aztán attól, hogy MMO játékot csinálnak, még önmagában nem lesz sikeresebb, mintha Single-t csinálnak.
Viszont jó single játékot sokkal könnyebb és olcsóbb csinálni, mint egy jó MMO játékot...
Nekem meg akkor is az a véleményem ,hogy inkább ha ilyen anyagi válságban van a THQ. mért nem adja el a WH gyártási jogát vagy adja át másnak aki meg is csinálná.
Ismét a Star Trek Online-t hoznám fel példának. Hiába iszonyú erõs az IP (a Warhammer 40k-t oda és vissza kenterbe veri), mégse kapkodtak, kapkodnak érte. Honnan veszed, hogy a Wh40k IP-ért sorba állnának?
Ott van a Battletech példája. Iszonyú erõs IP, amely hosszú ideig egy eléggé tõkeerõs cégnél volt (Micosoft), mégis amíg nála volt, mindössze egy erõs közepes MechWarrior 4-et és két bõdületesen csalódást keltõ Mech Assault-ot hoztak össze.
Most is két független fejlesztõ cég próbál az IP-bõl valami hasznos dolgot kihúzni...
Mint sem singlell kiszúrja a szemüket azoknak az a embereknek akik WH MMo-ra vártak .
Mennyien várnak egy jó klasszikus Star Wars MMO-ra (a Galaxies hajdan volt igazi énjének utódjára), hányan várnak egy valódi, korrekt Star Trek Online-ra (és nem olyan rémségre, mint amit kihoztak ezen a néven?), hányan várnak egy jó Dune MMO-ra (még egy iszonyú jó és erõs IP), soroljam tovább?
Igen, egy valóban jó Warhammer 40k MMO-nak én is nagyon-nagyon tudnék örülni. De ha nincs rá pénz, és helyette kihoznak egy jó Wh40k Single-t, még mindig jobb, mintha rágörcsölve kihoznak egy Flagship-szinvonalú hulladékot. És itt is mély hit beszél belõlem, hogy az új Warhammer 40k játék, ami hajdan a DMO-nak indult, valóban jó lesz...
Jó ha neked teljesen megfelel a single akkor neked ez nem rosz hír, de ez így akkor sem jó húzás.
Amennyire a nyilatkozatokból ki lehet venni, három fõ választási lehetõségük volt:
1.: Úgy anblokk elfelejteni az egészet, nincs Wh40k játék. 2.: Kihoznak egy félkész, vagy erõsen hiányos állapotú MMO-t, amit a szûkös keret megenged. 3.: Átkonvertálják az egészet single playerre.
Nincs 4. és további opció, mert ha lett volna valaki, aki reálisan befektetett volna a DMO-ba, akkor arra sort is kerítettek volna. De nem volt ilyen, tehát a fenti verziók maradtak. Ebbõl még úgy vélem, mindig a 3. a legvonzóbb...
Nekem meg akkor is az a véleményem ,hogy inkább ha ilyen anyagi válságban van a THQ. mért nem adja el a WH gyártási jogát vagy adja át másnak aki meg is csinálná. Mint sem singlell kiszúrja a szemüket azoknak az a embereknek akik WH MMo-ra vártak . Jó ha neked teljesen megfelel a single akkor neked ez nem rosz hír, de ez így akkor sem jó húzás.
NEm arról beszélek ,hogy nem játszanak, hanem arra gondoltam ,hogy skyrimet megvettem és nagyon jó játék de nem tud egy idõ után lekötni pedig jó sokat játszottam vele. és ha kiadok már egy játékra pénzt ahol majd lövöldözhetek meg stb. akkor vagy egy BF vagy MW-t veszek ha meg ilyen fajta játékot akarok akkor meg MMO. Mármint az miért jó ,hogy fognak csinálnak egy egyedülit aztán multizzál. akkor inkább a spacemarinet fejlesszék ha már ez a sztori az alap, de egy csõd szélén álló cégnek egy singlet csinálni és multi servereket fenntartani. nem lesz nyerõ dolog. Ellenben az mmo-ért az is oda lett volna aki nem annyira Wh fanatikus ,hogy a single-t is megveszi. Amúgyis jönni fognak hasonló környezetben jatszódó ilyen jatekok és jó mondjuk én megvehetem ezt si azt is,de otthon sokan nem dobálóznak a pénzzel és lehet nem veszik meg. Abból meg megint nem lesz haszna se a felhasználónak se a gyártónak ha letöltögetik. Ellemben a gyártó valami szinten kötelezheti a felhasználót ,hogy vegye meg ha MMO online! Szól a THQ jobban jarna ha meg se csinálná majdnem hogy. Amúgy nagyon nagyon kár érte.
Kár hogy kaszálták az mmo-t. :( De minden rosszban van valami jó. Igy majd 100%-osan tudok koncentrálni a planetside 2-re.
Egy single játékban nincs annyi 'idõ', mint egy mmoban. A skyrimba kb 3-500 órát tettem, ennél többet max akkor fogok, ha lesznek hozzá jó modok. Az meg 1-2 év. Ellenben egy mmoba több 1000 órát is bele lehet rakni, ha jó (magyarul évekig játszani vele). Nekem ez a fõ gondom ezzel a váltással.
Mi köze van a mass effectnek egy WH40ks játékhoz? Nem konkurencia a kettõ egymásnak. Van egy csomó sikeres single játék ami nem az ME :) (Gothic sorozat, Skyrim, Amalur), szóval ez a megállapításod hogy az emberek csak MMOt akarnak és senki nem játszik singlét ME-n kivül alaptalan.
Persze az MMO jobb lenne, hogy végre legyen egy wh40k MMO, de sztem vagyunk igy páran hogy mindegy hogy single vagy multi, a wh40k játék jöhet. Nyilván a multi más játékélmény, de asinglének ugyanúgy van létjogosultsága.
Kíváncsi leszek ezek után milyen irányba mennek el.Ilyen Elder Scrols szerû nyílt terepes "szabad"világot bejárósba vagy amolyan 40YK Mass Effect klónba
"fél szívvel"? Nem a lelkesedéssel van a gond, hanem a pénzzel.
Elég sok ember megveszi a single-player játékokat, lásd Skyrim, Batman: Arkham City, és társaik.
Mért nem tud legalább össze fogni valakivel ,hogy együtt csinálják.
Feltehetõen megpróbálták. De vagy nem volt komoly jelentkezõ, vagy aki volt, az olyan szerzõdést szeretett volna, ami a THQ számára volt megalázó. Mivel a THQ helyzete közismert, így eléggé sarokba lehet szorítani...
Ez pedig nem feltétlenül jelent jót. Emlékezzünk hogy járt az STO...
Meg a Mai MMo világban senki se akar singlezni. amikor a mass effect meg társai.
Én single-ben nyomtam végig a Mass Effect 2-õt is. Most mit szólsz hozzá? :D
Sima Warhammer csõdje után mindenki erre vágyott igazán.
Erre vágyott, nem vitás. De inkább ne hozzák ki, ha fél szívvel tudják csak csinálni...
De most Õszintén. Egy single playeres játékkal amibe beraknak 1-2 retardált multi fukciót. Ki a rosseb volt vele játszani? Mért nem tud legalább össze fogni valakivel ,hogy együtt csinálják. Meg a Mai MMo világban senki se akar singlezni. amikor a mass effect meg társai. jönnek ezerrel. hiába szeretem a wh40k világát nem fogok magammal játszani meg egy két lövöldözös pályát. akkor már inkább veszek egy real lövöldözõset. Sima Warhammer csõdje után mindenki erre vágyott igazán. Azt se tudtuk mivel kössük le addig magunkat szinte amég ez megjelenik. Erre tessék!
A "legjobb" nem ekvivalens azzal, hogy a legnyereségesebb. A Space Marine is hiába kelt el 1,2 millió példányban (mindhárom platformon, és ha így nézzük, akkor is csak simán átlagos, közepes teljesítménynek lehet tekinteni, semmiképpen sem nevezhetõ sikernek), nem tudta megakadályozni, hogy abban a negyedévben 98 milliós vesztesége legyen a THQ-nak. Anno domini a THQ úgy számolt, hogy a 2011 Q3-ban hatalmas bevételt és nyereséget generál nekik az uDraw, a Saint Row: The Third és a WWE'12. Hiába volt 404 millió bevételük, hiába volt sikeres a Saint Row: The Third (3,8 millió eladott példány) és a WWE'12 (2 millió példány) a Q3-at 55 milliós veszteséggel zárták.
Számomra ez azért megdöbbentõ (nem az udraw hanem hogy a THQ nem nyereséges) mert nekem a THQ az egyik legjobb játékokat szállító cégeket jelenti. Bármilyen THQ játékkal játszottam, az jó volt...
most nézem wikin, Age of Kings, Company of Heroes, Supreme Commander, WH40K, Stalker, Darksiders - mind benne van a kezük.
Bár azt is látom, rengeteg mást is kiadtak, meg ugye nemcsak PC.
Azért remélem a Darksiders2 az még belefér mielõtt megpurcannak....
uDraw, egy tablet, effektíve egy digitalizáló tábla, amit a konzolra kötve (Wii, Xbox360 és PS3 verziója van) megjelenteti azt a képet, amit rá rajzolnak. 2010-ben az elsõ uDraw sikeres volt Wii-n, úgyhogy a THQ hatalmas befektetésekkel és nagy reklámhadjárattal megtámogatva megcsinálta a Box és PS verziót, a tablethez való játékokkal együtt (összesen 18 uDraw szoftver van jelenleg piacon). Ami akkorát bukott tavaly, mint ide lacháza, és mintegy 100 millió dollárral maradt el a bevétel attól, amit terveztek (arra nem tértek ki, hogy mekkora veszteséget is okozott ezzel az uDraw a cégnek).
Hozzá kell tenni, hogy úgy anblokk bajban van a THQ, 2008 óta nem volt nyereséges éve, de az uDraw-nak köszönhetõ, hogy az elmúlt négy hónapban a részvényeinek ára 1 US$ alá csúsztak (jelenleg 59 centen áll), miközben egy éve 4 dollár 50 cent volt még.
A bejelentéssel kapcsolatban: a THQ 79 embert küld el a Vigil-tõl (akik amúgy a Darksiders 2-õn is dolgoznak, és a 180 fõs cég csaknem felét jelentik), és 39 embert a Relic-tõl, akik ugye a Wh40K:DMO mellett a Dawn of War következõ részén is dolgoztak.
Akár hogy is nézzük, ez így nagyon nem jó. Cseppet sem lennék meglepve, ha elõbb-utóbb az EA vagy a ActivisionBlizzard fogná magát, aztán szépen felvásárolná szõröstõl-bõröstõl az egészet, vagy legalábbis egyes IP-ket, fejlesztõcsapatokat...
Apropó, akinek szintén újdonság: a THQ egy rövidítés, a cég teljes neve: Toy Head-Quarters. :)
Arról nem volt szó. Gonolom fejlesztik tovább. Remélem.
Mi lesz a Dawn of War 3 sorsa?
Ez fasza. Akkor megint nem lesz évekig normális wh mmo. A fantasy jogok az EAnál (asszem), a 40k pedig a thqnál, amelyik a csõd szélén.
Mindíg van lejjebb, ebbõl a commentbõl még lehet valami:
"The next announcement will be that it is being developed for XBox."
Milyen hype-ról beszélsz? Sehol se volt komoly hype a Wh40k körül. Max. akkora, mint az elsõ STO elõtt... Hol van ez az olyan játékokkal szemben hype-al, mint Titan vagy a Diablo 3?
Pár hónap és kiderül még multi elemeket se fog tartalmazni, majd visszamondják az egészet.
Hogy pusztulnának meg, ezért aztán megérte hypeoltatni a gamet évekkel megjelenés elõtt.
Hát sejteni lehetett. Azt nem tudom megérteni, hogy mi a fészkes fene áll a THQ padlózása mögött. Pár éve még akkora terveik voltak, mint ide lacháza. A Relic-re alapozva jó jövõt is jósoltam nekik... Erre tessék...
Nos, egy olyan van a CSM Codex 4. kiadásában hogy: "It is the fate of the weak to die unknown, and the destiny of the strong to rule for eternity. Give me glory, or give me death!"