"This isn't the first time we have heard of Mass Effect Trilogy Remastered, as reliable insiders revealed that the remaster is indeed in the works and that it will not be released on Nintendo Switch." Na hátha van jó oka :D
Mikrotranzakcióhoz kompetetív játékmód kell nekik, ahhoz meg jó tutorial ami feltűnésmentesen von be/ nem üthet el.
Én egész pontosan ezt csinálnám meg, hogy az a látótáv meg "harctáv" legyen aktuális singleben ami a multi/skirmish részben. Ha 5- 10*-es mint régen akkor legyen 10*-es pálya. Nem látom mi a probléma ezzel nagyobb pályát csinálni ma már nem ügy. Ebben a kozolgenben meg az lesz aktuális hogy lesz jónak mondható nyílt színi játékmód. Azon kéne izgulni hogy ne ps4ekre jöjjön hogy legyen változatos napszak :D.
Adom :) Elképzelem, hogy néznék, hogy skill pont? Elmozog a célzás? Beszélgetnek a karakterek? Nincs br multi mód? Fegyver melegedés? Nincs rózsaszín nyuszifüles űrruha? Kb ez lenne :D
Számomra is klasszisokkal fontosabb IP a Mass Effect, mint a Fortnite/Apex/pubg/stb. De egy mai fiatalnak is?
Szerinted egy remasterelt ME1 (4k-s felbontással) megszólítaná a fentiekkel játszó fiatal tömeget? Azok után is, hogy guglival rákeresve azt látná, hogy nem csak a valaha volt legjobb triológia, hanem azt, hogy epét hányt (és hány azóta is) mindenki (tisztelet a kivételnek) a ME3 utolsó félórája miatt? Szerinted költene rá egy fiatal 30-40 eurót a remasterelt ME1-re? (bár EA-ról beszélünk, lehet 40-60 is)
Én igen, valószínűleg te is. Na de ők?
Abban sem vagyok biztos, hogy a 4k-ban kiadott első résszel - változatlan gameplay mechanikával - játszana ez a korosztály. A második és a harmadik rész még hagyján (kevesebb rpg elem, több akció, jobban pörög), de a ME1 szerintem csak nekünk klasszikus.
Nem a remake felesleges, én is örülnek egy RE2 szintű remake-nek pl., hanem várni felesleges rá, miután megmondták, hogy csak remaster lesz.
"Ha annyit akartak volna ami pcn mindig volt, akit érdekelt meg eddig is hozzájutott az nem remaster hanem re-release" Ez pl. playstationön nem igaz, mert ott az ME1 sose jött ki. Xboxon elvileg az alapjáték backwards compatible, de pl. nem minden dlc-t lehet hozzá most sem megvenni minden régióban. Szóval ha nem vetted meg előző gen alatt, akkor most nem fog százasan sikerülni.
Egyébként kb annyi lesz,ami pc-n is volt, minimális változtatásokkal pl. lehet, hogy végre jön pc-re is kontroller support meg ilyenek.
3. Pontban azt felejtettem el megemliteni hogy sem a létszám nem állandó projekteken sem az összetétel de mivel nem nyilvános a stádium így aligha következtethetünk belőle.
Nem hiszem hogy felesleges a remake, ha cél hogy fiatalabb korosztály bevonódjon, 1. ez még mindig jobb IP mint az apex legends vagy a fortnite 2. hogy háromféle gameplay van három (+1) címre mert probálgattak az felettébb problémás
Ha annyit akartak volna ami pcn mindig volt, akit érdekelt meg eddig is hozzájutott az nem remaster hanem re-release
Egyetértek. Kiadják a három játékot 4k-ban, ha mázlink van konzolon is 60 fps-sel, bár ma már azon se lepődnék meg, ha ez is maradna 30 fps. Az összes dlc benne lesz a csomagban és kb ennyi. 40-60 dollár, attól függ, mennyire kapzsi rohadékok. Én abban sem hiszek, hogy a ME3 multi servereket újraindítják majd. De még akár ez is lehet. Gondolom a War Asset rendszert átvariálják, hogy ne kelljen a multi grind meg a hülye mobil app.
Remaket várni felesleges, meg még felesleges is lenne. A BioWare utolsó infóból kiindulva 250 fő körül van (ha nem bővültek nagyot azóta). Múlt héten hivatalos twitteren említették, hogy 30 fő dolgozik az Anthem 2.0-an. Tehát vannak 220-an az ME Remasterre, az SWTOR-ra és a fő projektre: a 4. Dragon Agere. Tehát elég elképzelhetetlen, hogy erőforrásuk lenne egy remakera. Ráadásul egy jobb remaster is bőven elég szerintem.
Ez a Hudson idézet kb semmit nem mond és egyébként ma is igaz: jelenleg is dolgoznak egy új ME-en (még design, ötletelés szintjén) és új DA-en is.
Jason Schreier leírta, hogy mit terveztek MEA-ként eleinte és nem Shepard történetét akarták folytatni. Eleinte volt ötlet egy előzmény kapcsán, de aztán inkább áttették egy teljesen más galaxisba az egészet. Ez a döntés elég korán megtörtént. Én is szeretném, ha folytatnák Shepard történetét, de erre kicsi esélyt látok. Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.05.26. 08:01:46
"And yes - we hear loud and clear the interest in BioWare doing more Dragon Age and Mass Effect, so rest assured that we have some teams hidden away working on some secret stuff that I think you’ll really like - we’re just not ready to talk about any of it for a little while," Hudson said.
Montreal eredetileg 4en dolgozott, elobb olvastam, ez nekem egyértelmű hogy egy kezdeti 4 " reskin"-je , és amit "rescope" nak mondtak az azt jelenti hogy 40millio dollárnál megálltak és leszűkitették. Nem nehéz következő konzolgenhez illeszteni egy frostbiteot mert áttetszőség/árnyék napszak/időjárás simán el tudja tüntetni az extra teljesítményt.
Ha biotic voltál, akkor nem jetpack-kel repültél, hanem biotic energiával. Jetpacket el lehet venni, de azt megmagyarázni, hogy a biotic karakter miért nem repül már macerásabb. Egyébként a jetpack nélkül is jóval több volt a vertikalitás a MEA-ban: mászni, ugrani lehetett. Ugrást az eredeti trilógiában csak a ME3 vezette be, azt is csak scriptelt helyeken. Nem lesz ebből új engine szerintem. Annyi lesz, amit leírtam és kész, ez a minimum effort és a Bioware most gőzerővel dolgozik az új Dragon Age-en, aki meg nem, az barkácsolja az Anthemet. Nincs erőforrás újracsinálni a játékot.
Tudtommal a MEA soha nem akart 4 lenni. Mert fogalmuk nem volt, hogyan folytathatnák az ME3 után, miután ügyesen zsákutcába zavarták magukat a történettel. Az eredeti elképzelés az volt, hogy keverik az űrfelfedezősdit a random generált bolygókkal és a ME-tel. Eredetileg egy rakás bolygó lett volna, random generált flórával és faunával a sztori-bolygók mellett, amiket fel lehetett volna fedezni. Mindez persze túl ambíciózus volt és az eredmény az másfél év alatt összedobott szar lett, amit kaptunk. Jason Schreier jól megírta.
Na meg a vertikalitás PLUSZ squad mate..! Az mekkora ügy. Ráadásul eléggé el is talaltak.
Jetpacket nem nagy ügy hatastalanitani, de az a gond hogy a régi hand hold / corridor shooter játékmenetet nagyon bünteti az új
Szerintem a mapot attervezni kisebb meló mint az animációkat karaktereket eltalalni, az meg mar megvolt x éve
UE3 az már "legacy", 4meg minek.
Szerintem ha lesz FB lesz, de érdekesebb kérdés hogy ha az MEA eredetileg 4 akart lenni akkor melyik ismert frakcióból lett a kett? Az indoktrinált Gethből? Akkor az elég jó játék lett volna 4nek (is).
Csak remaster lesz, nem remake. Kizárt, hogy FB engine-re áttegyék, a MEA-nak központi része a vertikalitás, az eredeti ME trilógiában 5 cm-es falat sem lehetett átlépni, nemhogy repkedni a levegőben. A pályák fele kb értelmét vesztené, ha lehetne repkedni és 10 mp alatt végig lehetne vinni. Gondolj csak Palavenre az ME3-ból, vagy éppen a kezdő küldetésre az ME1-ből, amikor a bombákat kell hatástalanítani. Esetleg Virmire vagy a geth barrikádok, ha ezeken simán át tudunk ugrani, repülni, akkor kb tizedannyi idő alatt vége is a játéknak. Ha valóban átportolnák a MEA engine-re, akkor egy rakás pályát újra kéne gondolni és csinálni mindhárom epizódban. Ez meg már nem remaster, hanem remake lenne, amiről elég világosan elmondták, hogy nem lesz.
Szerintem ne gondoljuk túl: lesz egy felbontás/frame rate upgrade, meg az összes dlc-t és részt egyszerre elérheted, talán lesz egy automatikus karakter továbbviteli rendszer is, nem kell külön kattintgatni minden játék elején és kb ennyi. Ugyanazt fogod kapni, mint eddig. Ezzel mind nem is lett volna baj, ha úgy kb 3-5 évvel ezelőtt sikerül ezt megcsinálni, nem az új gen évében.
Ha tenyleg lesz es Frostbiteon lesz akkor az erdekes is lehet. Mosthogy raneztem az andromedara azaz erzes fogott el hogy ez 4 akart lenni de a frostbitera átirni nagyobb falat lett mint gondolták és úgy lett ME:A hogy menetkozben rebootolták :D
Mindenesetre " a műtét sikerült ", és jó a FB. Ha az egészet atirjak akkor helyreállítható a renomé, főleg ha a respawn is besegít.
milyen jóról és gonoszról beszélsz? paragon és renegade skála teljesen mást jelent, ha nagyon popkult terminológiát akarunk használni, paragon a szőke herceg fehér lovon, míg renegade az anti-hős.
jó példa az első rész Rachni problémája - a magát jófiúnak képzelő paragon úgy gondolja, hogy "ügyürübügyürü, bogárkák, hát biztos nem fogjátok kiirtani újra a galaxist, hiszen megígértétek!", míg renegade Shep kedvesen megfürdeti őket pár hektoliter savban, mert ha egy teljes fajt konkrétan arra nevelsz, hogy gyilkoljon... nos, szerintem egyértelmű. egyik sem rosszabb döntés, mint a másik, szimplán... más - és mindkét szélsőség teljes mértékben retardált, főleg egy szerepjáték esetében.
btw, ha értelmesen játszol, senkinek nem fog renegát mentalitásod az életébe kerülni, sőt - második részben pl Zaeed lojalitását egy renegát karakter sokkal könnyebben megszerzi, mert míg paragon Shep kötelességének érzi az univerzum minden lényének életét megmenteni és lazán elárulja a pajtását, míg egy anti-hőst kurvára nem érdekel pár munkás jelentéktelen kis létezése. de a legjobb tanács amit adhatok: hagyd abba mindenki seggének a kinyalását és dönts úgy, ahogy ténylegesen szeretnél.
még végső gondolatként: az anti-hős lét kb az első két részben létezett, a harmadik részként csúfolt foshalmazban (mert nevezzük annak, ami) konkrétan minden renegade opció átment szánalmas katonaságra maszturbálássá... de legalább konzisztensek voltak az írók, a dialógusokat is olyan minőségien rakták össze, amennyire a történetvezetésre és a befejezésre is figyeltek. Utoljára szerkesztette: Calver, 2020.05.26. 03:23:17
Minden végigjátszásomban próbáltam a legjobb lenni, mindenkinek segíteni meg kedveskedni, így ugye szinte minden végigjátszásom ugyanaz lett de úgy esett jól a végén ha mindenki mellettem van. Most azon agyalok mégis gonoszként kéne végigvinnem, azt olvastam a szemét Shepardnak vannak jó beszólásai de pár mondatért haljon meg/hagyjon el a fél legénység a végére? nem tudom megéri-e.
Mi az hogy mi a tapasztalat? Full szar úgy a game. Nekem csak arra kellett egy olyan mentés, hogy a Samara lányának a skillje meglegyen, mer félelmetes vámpír kívántam lenni, akitől mindenki fél, hogy manipulálja az elméjét. Mirandának akartam tetszelegni vele. :P De nem igazán használható skill, aztán letettem róla. Na most a játékot jellemzően se full gonoszan, se full jóként nem tudjuk végigjátszani, soha nem is vergődtem ezen, csináltam ahogy éreztem, végén a Morinth mindig elkapott volna, ha az anyja meg nem ment, haha.
Valaki aki full paragonként nyomta mi a tapasztalata? csomószor végigvittem de sose vitt rá a lélek, hogy ne legyek "jó". Több társunk meghal vagy elhagy minket, nem tudom mi értelme rossznak lenni?
De hát éppen ezt is elbasszák. A ME3 mikor jött ki? Nyolc éve? Még az előző generáció alatt. Bármikor ebben a generációban kiadhatták volna a remastert, kb minden EA rendezvényen elhangzott a kérdés, hogy miért nem csinálják. Nulla munkával, lényegében a pc-s verziót kiadni az új konzolokra, főleg hogy PS-en az első rész soha nem jelent meg. De nem, inkább megvárják a launch évet az új generációnál és akkor adják ki. Amikor tele lesz a piac új játékokkal, új hardverrel, új grafikai megoldásokkal, az eddig titkolt launch title-kkel stb. Akkor adják ki a 10+ éves játékukat pici polírozással.
Csodás stratégia. Szerintem inkább várniuk kéne még 30 évet vele és aztán kiadni. Az még jobb ötlet lenne.
Micsoda? Pont hogy akarnak pénzt keresni 0 munkával. Egy ilyen fost kb 1 ember is megcsinál ingyen a moddbn szebb kivitelben. Szóval nulla munkával van egy "új" játékod (a régit a kutya se vette már) amit kiadhatsz megint pc, xbox, ps új és régi gépekre..és mivel régi már és azora lettek új játékosok millios nagyságrendben eladható Miközben egy remake miatt sok idő lenne új engine alá tenni az egészet.. Itt lesz az ékes példa a Mafia 1 remake. Abban most bárkibel fogadok hogy azon kivül, hogy szép lesz a mafia hangulat nyomokban sem lesz meg benne.. Mivel az új engine miatt eleve a "kuriozumok" mennek a kukába..
Remélem nem ez lesz. A hír is javítva lett: nem remake, csak remaster. Egyébként most úgy tűnik, tényleg kiadják, 2021-ben. Ebből is látszik, mekkora orbitális egy balfasz az EA meg a Bioware. 2021, az már az új generáció. Mindenki balra-jobbra elalél majd a 4k szuper grafikáktól, új és eddig titkolt játékoktól stb, erre kibasznak egy 10-13 éves játék felnyomott felbontással oszt' kész. A rajongók megveszik (én is nyilván), de 0 új játékost fog behúzni.
Én nem tudom, de a világ legrosszabb értékesítői dolgoznak az EA-nél. Ami hibát el lehet követni, ezek elkövették az elmúlt 10 évben. Mintha nem is akarnának pénzt keresni vagy játékokat eladni, mindent megtesznek, hogy kevesebbet adjanak el valamiből. Legalább tanulnának a Bethesdától, aki sikerrel kiadta vagy ötször a Skyrimet.
Esetleg annyi változás még elképzelhető, hogy a 3. rész motorjára átrakják az első részt, ami azzal is jár(hat), hogy bizonyos alrendszerek (főleg az rpg aspektusok) kukázva lesznek és inkább egységek akció játék lesz, rpg elemekkel.
Nekem nem kell, hogy a harmadik rész végét megváltoztassák, csak jöjjön ki a triológia minden dlc-vel egyben egy frissített grafikával, az bőven elég lenne.
Nincs nagy esély ezek közül egyikre sem. DS már a stúdió sincs, azt is beszántotta az EA, JE-t nagyon szerettem, de két generációval ezelőtti játék, a mai célcsoport meg se született akkor, amikor azt adták ki és nem is lehet belőle always online game as a service fejőstehenet csinálni, szóval ne is nagyon számíts rá. A DA kap egy új részt nemsokára, egyelőre még gameplay-nek a közelében sem jártunk, bejelentés volt csak, még az is lehet, hogy évekig nem lesz belőle semmi. Sőt, ha fogadnom kéne, akkor biztosan ez lesz. Remasterre az Anthem hegesztése és a DA4 fejlesztése között nem lesz erőforrásuk szerintem. Előző (jelenlegi) gen alatt megcsinálhatták volna, hogy fogják a pc-s ME 1-3-at és kiadják egy blue ray-n az egész dlc-stől ps4-re és xbox one-ra (ps-ra ráadásul az ME1 soha nem jelent meg, lett volna rá bőven kereslet). Nulla munka mellett garantált lett volna bevétel, mégsem csináltak semmit. A Bethesda huszonötször kiadta a Skyrimet, ezek képtelenek voltak egyszer megcsinálni a remastert. Biztos nem szeretik a pénzt vagy nem tudom.
Nekem ez a Trio kéne tőlük totális REMAKE formájában:
Jade Emire Dead Space 1 Dragon Age 1
Évek óta megy a pletyka, hogy most már biztosan remasterelik a ME trilógiát. Ez a konzolgeneráció tökéletes alkalom lett volna arra, hogy megtegyék, nem volt akkora ugrás az előző és ez között, hogy egy picit feltolt felbontás és rendes frame rate összehozásával (magyarán minimális munkával, kb ugyanazt kiadva, ami ma pc-n is elérhető) ezt olcsón letudják, mégsem lett belőle semmi. A következő generációra ennyi kevés lesz, egy remasterhez meg nem fognak új engine-t írni, szóval legfeljebb a backwards compatible verziót csiszolgatják konzolon, de én nem hiszek már egy remasterben.
Új Mass Effectben igen, az lesz. Mondjuk 2025-nél biztosan nem korábban, de lesz.
Hát a remaster, ha valóban csak egy grafikai tuning, akkor az erőforrás spórolás, illetve annak a bevételeit be tudják forgatni egy rendes játékba. De van egy sanda gyanúm, hogy nem véletlenül mostanában hallunk a remasterről, amikor egyre több infó jön a következő konzolgenerációról is. Nem nehéz összerakni a képet... Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy valóban csak egy felújítás lesz, vagy kapunk valami +tartalmat. Ha lesz új tartalom akkor elgondolkozok a vásárláson is.
Sőt, az Anthemes bukováré után sztem semmit nem szabad várni tőlük. Én pár napja kezdtem el az Andromédát (ha már karantén) és eléggé érződik rajta az eredeti széria koppintása, a karakterek se fogtak meg (tavaly végigjátszottam a 3-t ismét, a párbeszédek borzalmasak, ennek ellenére még is ugyan az az érzés fogott el, mint amikor először játszottam vele) és szerintem túlbonyolitották a játékmechanizmust is. Ami meg a ME DLC-ket illeti... másfél éve a Blekk Frájdéjn megvettem a 3-hoz a pakkot, mert akciós volt. A2. részhez is meg akartam, de elfelejtettem :( Nekem nem kell remaster, teljesen jól játszható a játék még most is / igy is. Bár felmerült bennem a kérdés, ha a Bio már csak ilyesmire képes, lehet hogy tényleg nem kéne nagyobb fába vágni a fejszéjüket.
Hát igen. Régi álmom egy olyan DLC , ami csak a Földön játszódik, és arról szól, hogy Shepard egy átfogó hadjáratban, akár több kontinensen harcolva az összegyűjtött fajok képviselőivel együtt hogy jut el ahhoz a teleport kapuhoz, ami után befejezi a történetet. Ugye érezzük, hogy nagyon kevéske a vége. Nem azért gyűjtöttünk magunk köré annyi fajt, hogy aztán semmire se használjuk fel.Abból a reménytelen, Terminátor 1 jövőképhez hasonlító állapotból kellett volna szerintem sokkal több. Ha most egy remaster verzióban valamilyen szinten kedvemre tesznek, akkor mondhatom, hogy nyugodtan halok meg, mindent láttam az életben, amit akartam. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.05.11. 19:16:27
EA-t ismerve és amilyen remastered/Definitve verziók vannak ez is szimplán egy újrakiadás lenne. Ezt még el is nézem de akkor ezer év után végre értelmes áron és az ÖSSZES DLC-vel egybecsomagolva jöjjön.
Olyan szempontból jó lehetőség lenne, hogy megválthatná magát az BioWare(/EA), rendbe rakhatnák a trilógia végét. Függetlenül attól, hogy valakinek tetszik-e a 3. rész befejezése vagy nem, olyan helyzetbe hozták magukat, hogy kvázi képtelenség bővíteni az univerzumot, ezért volt szükség az Andromédába utazni (ami ettől függetlenül amúgy lehetett volna egy jó Mass Effect játék), de ez egy jó lehetőség lenne rá, hogy újra írják olyan formában, hogy folytatható, bővíthető legyen a világ. Biztos vagyok benne, hogy lehetne kezelni a történetet, olyan formában, hogy tiszteletben tudják tartani a játékosok döntését, és bővíthető legyen a világ.
Bár jó lehetőség lenne, sajnos kétlem, hogy képes rá a Bioware...
Texturatol max annyi tortenik mintha rendes pc port lett volna belole kiadaskor.
Ráadásul igazabol meg szart se er a textúra ha egyszer egetve van bele a feny + arnyek eleve. Nem kell moddereknek annyit a javara irni.
Global illumination kene de a folyoson rohangalas nagyon keves lesz. Szerintem nem lesz remaster mert kb resi2 szinvonal kene a respawntol azok meg nem ernek ra erre.
Kollega akadt meg a magyaritas telepitesevel a #10863-ban, en csak probaltam segiteni, de mint kiderult, rosszul (nem pontosan) emlekeztem :) Az infot a licenszrol koszonom, igy mar tiszta a szituacio.
Igen, a CD Project-é volt a régió, és a magyarosítás is az ő tulajdonuk. Amikor lejárt a licenc és az EA visszavette, nem volt hajlandó csengetni az elkészült honosításokért. Az Originen sincs magyar. Meg lehet mókolni a steames és origines verziót is a dobozos magyarosítással, és hibátlanul működik, de úgy emlékszem rá kell tenni a ruszki patchet hozzá. Keress rá gúglin. Mostanában egyébként már a steam és az origin is szétcseszi a feltett magyarosításokat, ha a frissítés be van kapcsolva.
Akkor most mar abszolute nem tudom, lehet, hogy csak az eredeti dobozos verzio volt magyar? Mert az tuti, hogy igen, itt van elottem a DVD, es a jobb also sarokban itt virit rajta a CD Projekt - magyar felirattal matrica. En ugy emlekeztem, hogy az Originen aktivalva is valaszthato a magyar-cseh-lengyel lokalizacio, de ezek szerint nem.
Na mindegy, akkor marad a magyaritas telepitesenek megoldasa, steam/origin, mint alternativa ugrott :)
Az originrol telepitett verzioban nincs benne az eredeti magyar nyelv? Mert anno ott igy jelent meg, valaszthato honositassal, csak a steamre kerult mar csak fel a nemzetkozi verzio. Vagy mar az originrol is csak a nemzetkozi telepitheto?
..azt probaltad, hogy a steamen a konyvtarad nezetben a mass effectet kivalasztva megnezed a CD kulcs opciot (jobb oldalon) es azt akvitalod az Originen es azt telepited? Oke, nem steamrol fogod inditani (ugysincs achie, meg ilyesmi a steamen), de az ottani ME-ben valaszthato a magyar nyelv. Ha emlekeim nem csalnak, akkor jo par eve igy mukodott a dolog, bar azota rengeteget valtozott mind az Origin, mind a Steam.
Sziasztok, szeretném újra elkezdeni a ME:1. részét, de nem tudom sehogyan se magyarra bírni. Steam-es verzió van meg, meg az Origines, de egyik se magyar. Régen egyszer már tudtam magyarul játszani Steam-en az első részével, de most nemműködik. Letöltöttem egy 2 az 1-ben magyarítás+patch-et, de leírtak szerint csinálom és nem jó. Először felrakom az orosz patch-et, aztán a magyarítást, átírom ami kell HU-ra és kész. Elindítom a játékot és számokat mutat aztán kifagy. Ha nem írok át RU-ról HU-ra, akkor jó, de orosz minden :D szóval az átírásnál lesz a gubanc. :(
Azt szeretném kérdezni hogy valakinek meg van-e a Mass Effect pinnacle station kiegészítő telepítős változata. Ha jól tudom anno külön meg lehetett venni. Úgy tudom külön le lehetett tölteni és aaz exe fájlt ki lehetett másolni az origin mappájából.Feltudná valaki valahova tölteni a serial-al együtt.
Előre is köszönöm.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ismét elővettem a Mass Effect első részét, feltelepítettem, majd ment rá a 1.01-es patch a BDTS DLC-vel, végül az 1.02-es patch. Mindegyik magyar nyelvű. A problémám az, hogy a DLC nem jelenik meg a menüben, a letölthető tartalom részben. (A konfigurációs segédprogram szerint feltelepült, a játék mégsem látja.)
...azért mert ME1-ben még kellett taktika , meg sakkszerű volt, de kidobták a corridor-shooter / nyálfolyatós játékmenet javára, úgyemlékszem legnehezebb fokozaton hiába sakkozol.
Én most a ME3-al voltam igy. Igaz hogy kb két éve nem játszottam vele, de nagyon nem állt kézre ez a tps nézet, a karakter zavaróan sokat kitakart a látómezőmből és olyan esetlenül mozogtam hogy rossz volt nézni. Még az első ME3-as végigjátszás után egyszer nekikezdtem az első résznek legnehezebb fokozaton. Már nem emlékszem melyik küldit csináltam, de valami bolygón bementem egy bunkerbe, és az ellenfelek gyorsabban regenerálódtak, mint ahogy sebezni tudtam őket. Kb negyed órán át bohóckodtam vele, aztán inkább hagytam a fenébe. Mondjuk a ME sorozat soha nem a jó irányithatóságáról volt hires, sőt! Viszont azt nem hinném, hogy az elmúlt pár évben nehezitettek volna rajta. (irónia off)
Gondoltam megint kijátszom a trilógiát erre most meglepően nehéznek tűnik az első rész. Sose volt ezzel problémám, hiába állítom Kadétra a nehézséget, meg veszek fel jobb páncélokat/költök skillpontokat 1-2 lövéstől már nyekkenek.. vagy csak én lettem bénább az elmúlt években Utoljára szerkesztette: NiGhTM4R3, 2016.06.02. 15:13:45
A 2-es pontra: A 256MB-os pakkra gondolsz? (MEMagyar--t--s.rar)
Akit még érdekel: Mass Effect magyarításhoz infó: Van ugye ez az oldal, ahonnan a ME1 magyarítása letölthető. Viszont rengetegen panaszkodnak, hogy a párbeszédek így nem lesznek magyarok. Utánabogarásztam kicsit, és a gond bizony az, hogy a srácok elfelejtették mellékelni a magyar Maps mappa tartalmát, amiben a párbeszédek szövegei is vannak (szerencsétlen módon összecsomagolva mindenféle textúrákkal). Lehet hogy a linklet zip-ben benne lenne, de az meg nem elérhető már. Warezolni nem akarok, nem teszem föl sehová, de akinek kell az szerezzen be egy magyar változatot a játékból (megoldja), és a Mass Effect\BioGame\CookedPC\Maps tartalmát írja fölül, ahogy írják is az oldalon.
Kiegészítő infó: mivel a párbeszédek össze vannak csomagolva textúrákkal is, ezért textúramodok használatával a magyar szövegeknek is nagy valószínűséggel annyi (MEUITM-nél biztosan). Biztos lehetne szórakozni mergeléssel, de én ennyire nem merültem bele.
A keleti regióhoz szükséges dolgokat. Ékezetes karakterkészletet pl.
Amúgy miért kell hozzá az a vacak orosz patch? Már egy ideje próbálom megoldani nélküle, de csaknem sikerül, mit használ a magyar verziójú játék az orosz változatból, ami elengedhetetlen a magyar fordítás számára?
Feltelepíted a Steames verziót, exe-t kimásolod, feldobod az orosz patchet majd a magyarítást. Végül az exe-t visszamásolod. Így lesz a Steames verzió magyar.
Exe másolásra azért van szükség mert a magyarítás automatikusan felülírja egy - valószínűleg - tört exe-vel.
Egy bolti ME lemezről ha átmásolgatod a magyar fájlokat, talán akkor is ugyanott vagy. Viszont azt hiszem, nem ilyen egyszerű a helyzet, szóval jogtiszta mód nincs erre.
Láttam szó volt róla korábban, de nem teljesen tiszta, hogy a steamen vásárolt angol verziót lehet valahogy magyarrá varázsolni anélkül, hogy orosz meg cseh patcheket / crackeket másolgatna az ember?
Egy kis rásegítés. http://masseffect.hu/forum/viewtopic.php?f=9&t=6&start=30
A telepítés menete.: 1: Feltelepíted a magyar nyelvű játékot 2:Fel rakod a 101-es patch-et amiben bele van integrálva a magyar ingyenes kiegészítő is. 3::Egy mappában kell lennie a kompatibilitási patch-nek 1.02-es patch-nek és a pinnacle station dlc-nek is . 4::Elindítod a kompatibilitási patch-et a kieg és az 1.02 patch is fel fog települni. És kész is van.
A kiegnél kéri a széria számot is . Ha a dlc telepítője virágbolti akkor a mellékelt exe fájlal crakelni kell mert másképp a játék kifagy. Remélem tudtam segíteni nektek.
linkelnétek egy magyaritást nekem nem sikerült találni,amúgy igen emlékszek a dlc-zésre angolul kellett rakni a játékot felrakni a pinacle station majd átirni a registry-t hu-ra.Csak már ezer éve volt amúgy a pinacle station amúgy se ér 2ft-t se,emlékszek mennyit vadásztam mire meglett aztán meg se érte.A 3-ban sokkal jobb lett a combat simulátor
de a Pinnacle Station amúgy is egy felesleges szarság, én 2perc után hagytam a picsába
Origin-példány. Dobozosom nekem is magyarul települt korábban, de a DLC-ket rá kellett műteni, és gondokat okozott. Azóta nem is tettem fel a DLC-khez tartozó honosítást [ha jól emlékszem, van is hozzájuk], így néz ki nálam a Mass Effect 1 (PC) - angol telepítéssel, utólagos magyarítással [voltaképp felülírással]:
1. Originről leszeded angol nyelven a teljes játékot, az ingyenes DLC-kkel. 2. Netről beszerzed az ~500 MB-os buherált magyarítást. 3. Nem írod át - hangsúlyozom: NEM ÍROD ÁT - a "DefaultEngine.ini" fájlban a "Language=INT" sort HU-ra! 4. A magyarítás csomagból NEM MÁSOLOD BE a "CookedPC\Packages\Localised\HU\Dialog" útvonalon lévő GlobalTlk_HU.upk fájlt - mert így nem lesz Pinnacle Station-öd, és kezdheted előlről a játékot. Ennyi.