1. STALKER a redux moddal. Voantozzatok a nyugati pályaudvarba és nézzétek onnan a vidámpark óriáskerekét szûrt fényben, ködben. Hát ismerõs lehet :D 2. Hellgate: London. Akármennyire bugos, és egyhangúak a pályák mégis napit 1-2 órát ülök elötte. 2. Portal (szigoruan csak ez) üde színfolt volt és ujitás. 3. timeshift. Olyan mint HL, föleg mikor vezetni kell. 4. CoD4, ha más címen futott volna, nem lenne ennyi fikázás. Filmre hasonlít, amiben részt veszel.
Amit várok 2008ban az a Black Messa source, Storm of war:BOB., stalker clear sky. És ekkor boldog leszek :)
Te nem irónikusan fogalmazol, hanem egyszerûen nem érted, mit írtam. Objektíve leszarom a CoD4 multi részét, mert nem érdekel. Számomra az egyjátékos módja érdekes, a multi nem oszt, nem szoroz. Írtam, hogy ha nem akarok multit venni, csak rámtukmálják, mert így kevesebb munka van az AI-nek nevezett valami leprogramozásával (és emiatt rövidke, ráadásul még hibáktól hemzsegõ is az egyjátékos rész), attól máris rosszabb számomra egy játék. Nézd meg az IG2-t. Teljes értékû játék, emellett vannak egyedi küldetések, és multizni is lehet. A játék minden részét igényesen készítették el. Ez az, ami a CoD4-rõl objektíve nem mondható el.
"Nem én szajkózom ugyanazt, hanem a játéknak vannak még mindig ugyanazok a hibái, amelyeket elvakult hívõk, ha látnak is, képtelenek tudatosítani magukban, mert nincsen hol."
De, bizony sajnos még mindig ugyanazt szajkózod, a hatalmas intelligenciáddal pedig nem vagy képes objektíven nézni egy FPS-t. Láttad a singleplayert, ami a játéknak csak egy töredékét teszi ki, és ebbõl ítélsz meg egy egész játékot, amiben a multi az elsõdleges. Bioshock megkapta az év játéka címet, az számít. Ha a CoD4 megkapja a legjobb FPS címet, az csak 3/10-re elég.
"Bioshock a multiplayer hiánya miatt nekem máris szimpatikus (magyarul a pénzemért egész játékot kapok, nem kényszerítik rám a multi megvásárlását, hátha esetleg messzirõl teszek az ilyesmire)."
Ez aztán érv. x összegért kapsz egy nagyon jó single playert, az jó. x összegért kapsz egy nagyon jó multiplayert, plusz egy átlagos single playert, az már nem jó. Kettõs mérce, már megint.
"Némi intelligencia birtokában elgondolkodhatnál azon, hogy ha ennyire képtelen vagy felfogni egy program hibáit, és érveid kimerülnek az "ez milyen jó játék" alapvetésben, az mennyiben tekinthetõ vitakultúrának."
Senki nem tagadta, hogy vannak hibái, fel is fogta mindenki. Csak én képes vagyok a helyén kezelni egy játékot. De nézd csak, helyettesítsd be a "hibáit" helyére a "pozitívumait", az "ez milyen jó játék" helyére pedig az "ez milyen szar játék"-ot, rakd a többi hozzászólásod mellé, és olvasd fel hangosan. Ha tényleg annyi intelligenciád van, mint írod, akkor érdekes felfedezésre fogsz jutni.
"Esetleg azon is, hogy ha annyi embernek megindokolhatóan a BS a csúcs, akkor talán mégsem õk tartoznak a maflák táborába. Egyébként BS nekem 9/10."
Ejj, minek az a hatalmas intelligencia, ha az ember még egy olyan egyszerû dolgot sem ért, mint az irónia :(
Bioshock a multiplayer hiánya miatt nekem máris szimpatikus (magyarul a pénzemért egész játékot kapok, nem kényszerítik rám a multi megvásárlását, hátha esetleg messzirõl teszek az ilyesmire). CoD4-gyel, vagy Airborne-nal ellentétben nem újratermelõdnek az ellenfelek a semmibõl (én legalábbis ezt nem tapasztaltam, pedig barangoltam sokat játékmeneten kívül), hanem olykor-olykor elõmásznak valahonnan (és nem végtelenül, folyamatosan), ez hozzátartozik a játékhoz, ráadásul nálam azért elpusztultak a fejlövésektõl (már ha telibe találtam õket, nem csak azt hittem - kivéve persze a páncélozott Big Daddy-ket). A játékhoz kijött vagy 1 db patch, amelybe új elemeket pakoltak, ami elég távol áll a CoD 4, és fõleg az Airborne javítócsomagaitól, amelyek száma és mérete máris nyilvánvalóvá teszi, milyen ócskaságokról van szó, és ezekben még csak nem is javították az alapvetõ hibákat. Vagy nem néztél utána, hány patch jött már ki a CoD4-hez pl.? Nekem van vitakultúrám (azaz megalapozott érveim, amelyek cáfolását foskolódással pótolod, hogy szavaiddal éljek), ráadásul némi intelligenciám is. Nem én szajkózom ugyanazt, hanem a játéknak vannak még mindig ugyanazok a hibái, amelyeket elvakult hívõk, ha látnak is, képtelenek tudatosítani magukban, mert nincsen hol. Némi intelligencia birtokában elgondolkodhatnál azon, hogy ha ennyire képtelen vagy felfogni egy program hibáit, és érveid kimerülnek az "ez milyen jó játék" alapvetésben, az mennyiben tekinthetõ vitakultúrának. Esetleg azon is, hogy ha annyi embernek megindokolhatóan a BS a csúcs, akkor talán mégsem õk tartoznak a maflák táborába. Egyébként BS nekem 9/10. A fentiek alapján te sorolod magad az igénytelen gamerek táborába. További vita sztem is fölösleges, mert egyrészt mindenki érti, mirõl van szó, másrészt nem 1 program kitárgyalása volt a cikk tárgya.
Universe At War Earth Assault Ha túl lassú és körülményes volt a Forged Alliance, ez egy pörgõsebb, szinesebb darab.
A kis, szürke, nagyszemû, s ványadt ufók épületei óriási, ám lassú, hegyn-vizen átkelõ lépegetõkbõl áll, melyekre elég sok kiegészitõ kütyü pakolható, a lõelemképzõtõl a teleportoptimalizátorig. Õk a gonoszok, jöttek learatni a Földet, rádioaktivitással, mutánsokkal, zombikkal, és génkezelt tehenekkel, ufókkal, háromlábú "marsi" támadókkal. Sátöbbi.
A "jók" egy speciálisan ellenük kifejlesztett kiberfegyver-család, kiknek az alkotói bár megpusztultak, tovább zargatják az alien fajt. Kissé a protossokra emlékeztetnek, ugyanúgy csak energiatovábbitó tornyaik közelébe épithetnek - viszont ezen a láthatatlan(!) hálózaton közlekedni is tudnak. Specialitásuk informatikai: patchelhetik a softwareukat. ;) Teszemazt overclockolják magukat, ettõl gyorsabbak, de a hõtõl jobban sebezhetõek lesznek. Tudnak még virussal fertõzni - ettõl az egység és környéke alapban látható lesz, lelassul, és lassabban is lõ - és ezt késõbb sebzésre, irányitásra, és shutdownra használni.
Amennyit ezek küzdenek a Földön, még az Istenek is felébredhetnek rá. Meg is teszik. Atlantisz felmerül, és belecsapnak a lecsóba. Az õ épitõik szinte bármilyen épület tevékenységét megtámogathatják, alapanyagukat nem kell épületek, gépek, és élõlények feldolgozásával megszerezniük, generátoraik egyszerûen a semmibõl gyûjtik azt. Az õ speckójuk egy kétállású kapcsoló, a Fény/Sötétség. A fény a sebzésre, támadásra van kitalálva, forrongó épületek, kigyulladó ellenfelek - mig a sötét folyton növekvõ páncélként rakódik rájuk, megvédve õket, bár repülõ egységeik ilyenkor leszállni kényszerülnek.
Plusz nyalánkság a 3 ágon, 4 szintig fejleszthetõ tudomány, melyekbõl csak 6 adagot tudsz fejleszteni, de játék közben "elfelejthetõ", és egy mésik irányba fejleszhetõ. Igy egész néped pár perc alatt teljesen megváltoztatható.
Persze van DEFCON mód, itt szép lassan megkapsz minden fejlesztést magától, és nagytérképen játszható (Empire Earth III pl) lokélis csatázó mód is.
[katt777] Bioshockban nincs multiplayer, ami egy mai igényes játéktól már elvárható lenne, úgyhogy alapból 5-rõl indul. Az ellenfelek intelligenciája egyszerû, mint a fakocka, ráadásul folyamatosan újratermelõdnek a semmibõl. Egy fejlövés sem elég nekik, hol van itt a realitás? Mondjuk a grafikája tûrhetõ, úgyhogy arra kap azért egy-két pontot, de összességében még így is csak 3/10. És a sok igénytelen gémer pedig még meg is választotta az év játékának, mert a marketinggépezet minden szart le tud nyomni a sok mafla torkán. [/katt777]
Iróniát félretéve, veled nem érdemes vitatkozni, mert nincs semmi vitakultúrád. Elkönyvelsz magadban valamit, amit papagáj módjára szajkózol, ha meg valaki nem ért egyet veled, akkor igénytelen gamer, akinek lenyomják a torkán a díszcsomagolásos szart. Kritikának nevezed a nyilvánvaló foskolódást, de még mindig nem mondtál egy olyan játékot, ami szerinted igényes, és 10-bõl 10-et kapna. Az meg, hogy az IW-nél hülyének nézik a vásárlókat no komment. Nézz már utána, hogy a kiadás óta hány patch jött ki, amiket mind a felhasználók visszajelzései alapján készítettek. Mapper wiki, taktika tervezõ progi? Csak úgy jöttek semmibõl, mi?
Hát akkor legyen multiplayer, ne vacakoljanak egyjátékos üzemmóddal. De hát abban is vannak sokkal jobbak! Már mondtam, tanulj magyarul: attól, hogy kiemelem a rossz részeket, azok még rosszak, ez nem fikázás. Láttad te a CoD1-et vagy a 2. részt? Mert azokhoz ez sehol sincs. Mindenesetre reálisabbak, akárcsak a MoH1-2. Pörgõs, szórakoztató FPS a Serious Sam, nem a CoD4, bár, mint mondtam, szórakoztató értéke utóbbinak az igénytelenséggel együtt nõ. Sosem zavart, ha kinyírtak egy lövéssel, amennyiben ez reális volt, és a saját ügyetlenségemnek köszönhetõ. Errõl beszéltem egyébként. AvP-t meg lehetett csinálni nehéz szinten, az pl. reális volt, már ha az ember az eredeti sztori paramétereibõl indul ki. Szórakoztató a Bioshock, de realitásban a Blacksite is többet tud (témát figyelmen kívül hagyva). Konkrétumot nem említve véleményem szerint az a játék jó, amelyik, ha vannak is hiányosságai, képes azt elfeledtetni a játékossal, és valódi szórakozást nyújtani, akár nehézségekkel is. No meg az, amelyikben legalább minimálisan tisztelik a vásárlót. A CoD4-rõl ez nem mondható el, továbbra sem feledkezve meg persze arról, hogy ízlések és pofonok különbözõek.
Nem fikázol, áááááá, te nem, csak pont azt a néhány negatív dolgot sikerül kiemelned a játékból, és az alapján lehúzod. Mi ez, ha nem fikázás? Multit meg még csak ki sem próbáltad, pedig a játék 80%-át az teszi ki (úgy is mondhatnám az képviseli benne a legnagyobb "értéket"). De nézd csak, leírom neked: a CoD soha nem akart reális FPS lenni, a fejlesztõknek soha nem is volt céljuk. Õk egy pörgõs, arcade, szórakoztató FPS-t akartak csinálni, ami össze is jött, méghozzá elég jól. Realitást akarsz? R6:Raven Shield, OFP, ArmA, GRAW. De ezeknél meg óbégatnál, hogy jaj miért halsz meg egy lövéstõl, túl bonyolult az irányítás, csal a gép, stb. Mondj olyan játékot, ami nálad 10/10, ó te igényes gémer, lássuk mi földi halandók is, hogy mi az igazi érték egy játékban.
Lássuk be, minimális magyarnyelv-tudással belátható, mi a különbség a jogos kritika, és a fikázás (alaptalan kritika) között. Ha ennyire figyelmesen megnézted, mikor regeltem itt (nem a fikázás miatt), akkor nem tudom, hogyan sikerült elsiklanod a CoD 4 hibái fölött (ha csak nem god módban robogtál végig rajta a nagy mellényû "gamer"-ekhez hasonlóan, akik aztán mérgelõdnek, miért van olyan gyorsan vége egy játéknak). Mellesleg nem konkrétan erre értettem eredetileg a diszcsomagolásos szart (szinoníma: arcade), de megérzésed nem nagyon csal. Pl. az arab város utcáin lépten nyomon ott voltak a kilõhetetlen, befalazott, gyilkos ablakok, a végén repülõvel lebombázott fõ célpontban is. Én lõttem rájuk sniper puskával, és aknavetõvel is, eredménytelenül, aminek a realitáshoz semmi köze, és már arcade-nak is durva. A semmibõl folyamatosan megjelenõ, kifogyhatatlan terroristákról már nem is beszélve. Pripjatyban pl. rossz irányba mentem, és elbújtam, végül már látni sem lehetett a több száz terroristától (a remek grafikának köszönhetõen egymásba érve), akik a társamra lövöldöztek, aki persze ezernyi ellenség kereszttüzében sem halt meg (ellentétben velem, amikor megpróbáltam eljutni hozzá), és csak jöttek egyre (a semmibõl elõteremve, ha éppen a pálya azon részére kalandoztam el). Aki ilyesmire gerjed, az persze jogosan minõsíti magát hülyének. Persze bizonygathatod magadnak, milyen remek játékot vettél, csakhogy ettõl az igényesebb gamer-ek legföljebb megmosolyognak, Persze kevés van belõlünk. Azt viszont készséggel elismerem, hogy az Airborne-nál jobban jártál. A hangulat nálam az elsõ csalás láttán elveszett, szóval erre nehéz lenne figyelnem. Talán az éjszakai helikopteres rész volt az, ami igazán tetszett, és jó is volt, de akkor még nem jártam Csernobilban, aztán a terroristák falujában. Egyébként végigtoltam a játékot. Multi nem érdekel, és az sem, hogy rám akarják tukmálni, ahelyett, hogy egy komolyabb játékot készítenének.
Érdekes, én nem vettem észre egyszer sem, hogy befalazott ablakból lõnének rám, minden ellenséget ki lehetett valamilyen úton módon nyírni. De ha feltûnt volna, ez egy arcade FPS, pörgõs akcióval, checkpoint rendszerrel. A sztori, a látványvilág és a hangulat felett meg nagyvonalúan átsiklasz, és beskatulyázod a díszcsomagolásos szar kategóriába. Végigjátszottad egyáltalán? Kipróbáltad a multit? Kötve hiszem. De én vagyok a hülye, hogy egy hangutánzó szóval "vitatkozok", aki épphogy egy napja regelt, azt is valószínûleg csak a fikázási szándék miatt.
Azzal ugyan nincs. Azokéval van, akiknek a torkán bármit le lehet nyomni. Ez is csal, befalazott ablakokból lõnek rám, csak a torkolattûz látszik a falon kívül, kilõhetetlen a lövész még aknavetõvel is (a lá Men of Valor, +1 szar), itt is a semmibõl jön a fogyhatatlan ellen, ráadásul itt sem lehet menteni, de az tény, hogy Airborne kipróbálása után sokkal jobb véleménnyel lettem róla. Ha a szerinted a fenti TÉNYEK bármiféle értéket képviselnek, akkor fölösleges vitázni a programról. Bár egy "Sadist" számára bizonyára elfogadható a játékos szívatása, legalábbis amíg vissza nem kapja. Nálam 10-es skálán 3-as, de csak azért, mert a grafika miatt adok 1 csillagot az Airborne-nak is.
Grafika: Nem minden játéknak van olyan szép grafikája. Látványvilág: Mondj egy olyan játékot, ami ilyen jól átadja a 60-as évek hangulatát (plakátok, belsõ terek, berendezési tárgyak, stb.). Fegyverek: lehet, hogy minden más játékban vannak, de melyikre tudsz mindenféle upgradet rápakolni, váltogatni a lõszert? Mindezt úgy, hogy külsõre is meglátszik, és egy érdekes kinézetet ad a fegyvernek. Ellenségek: Szerintem nem tudsz olyan ellenséget mondani egy játékból is, amelyik olyan ikonikus figurája lett a játéknak, mint a Big Daddyk. Plusz az elborult elméjû splicerek. Sztori: Szintén olyan dolog, amiben a Bioshock kiemelkedõ. Persze aki egy kukkot sem tud angolul, az nyílván nem érti, de ha összeszedegeted a hangszalagokat és végig is hallgatod, akkor egy kerek regényszerû történet áll össze.
Úgyhogy a Bioshock igenis egy kiemelkedõ FPS, nem is véletlenül kapta meg az év játéka címet. Ha valaki szerint szar, vagy átlagos, az csak egyszerû fikázhatnék, semmi több.
Némi igénytelenségre vall felmagasztalni az említett játékok egy részét. CoD4 egy csaló vacak, és onnantól nincs hangulata (ezt már csak az Airborne múlja alul), mert az ember azon dühöng, hogy miért reálisabb egy bevallottan budget Blacksite. Ilyen kritika kéne minden játékról, nem kritikátlanul (vagy pénzért): elájulni logout.hu/iras/timeshift_elveboncolas.html (csak, hogy ne lehessen linket beilleszteni). Az, hogy hány pld-ban adták el a CoD4-et, nem a játék, hanem a marketing sikere. A fogyasztó a szart is megveszi, ha szépen csomagolják neki. Én Bioshockra szavazok. Az miért is nem újrajátszható? Az 1.1-es patch-chel új képességek érkeztek, pl. :) CoC-nak nem a neve hülye (legalábbis annak nem, aki irodalmi téren is rendelkezik némi mûveltséggel, és pl. tudja, miért ilyen a név). Nálam pl. nem ment tovább, minthogy nem hagyta betenni a kristályt a gépbe még a legelsõ pályán, visszatöltés meg a legelejérõl mûködött csak, na ezt megint hagyják meg a konzolidiótáknak. Én bármikor menteni akarok, mert bármi dolgom lehet játék közben. Erõs túlzás taktikai szimulációkat stratégiai játéknak nevezni is. Onnantól kezdve, hogy nem azt teszem, amit akarok, a gép irreálisan, újra és újra fölépítve vár különbözõ pályákon, a játék nem stratégia. Civ4 óta sztem nem volt ilyen, igazi RTS-ben (nem valójában RTT-kben) meg az IG2 volt az utolsó használható game. Legalábbis igényeseknek. NFS meg a Porsche óta halott. Autós játék belsõ nézet nélkül... no comment, nem is szólva az iszonyatos csalásairól. Miért van az, hogy 10-15 éve tudtak olyan játékokat írni, amelyek nem csaltak, nem szívatták direktbe a játékost, hanem jól mûködtek, és élvezetesek voltak? Csak nem azért, mert akkor a készítõk kedvtelésbõl csinálták, és maguk is játszottak, ma meg a szart is lenyomják a maflábbak torkán marketinggel? Osztogatják itt egyesek ész nélkül a csillagokat... Az ilyen 5-10 órás és hasonló játékidõk meg cheat-esek. Persze lehet, hogy én vagyok igényes, hogy pl. felderítem a pályákat, hogy átérezzem a játékot, nem csak legyakok mindenkit, mert annyiból még mindig doomozhatnék.
Witcher remélem szinkronnal jön ki Xbox360-ra is. A Supreme Commander is itt lehetne már, de türelem, szaggatás mentességet terem :)
"a Call of Cthulhu, ami - Lovecraft érdemeinek elismerése mellett - nálam az év leghülyébb nevû játéka díjra mindenképp jó" Na igen, igazad van. Vissza kéne menni az idõben, és szólni az írónak, hogy pl. a Call of Béla sokkal okosabb név lenne (na jó, Call of Dan). Tág látókör, mûveltség rulez.
"Latabár film a dramaturg," Ezen azért gondolkodtam egy darabig. Beszél kicsi magyar? A vesszõk használatát sem ártana egy kicsit átnézned, amúgy a cikk nem lenne rossz.
Szerintem ennek jobb, ha utánanézel, a CoD 4 csak az USA-ban, csak novemberben 320 000 példányban fogyott az NPD adatai szerint (ebben nem szerepelnek a digitális leöltések, valamint a Wal-Mart áruházlánc eladásai). A CoD 4 bizony bombasiker PC-n is.
Ettõl függetlenül a CoD 5, mint más által fejlesztett páratlan rész, nem biztos, hogy érkezik PC-re, de a CoD 4 csak érv lehet mellette.
"nem mindenki olvas horrort;) a név pedig annyira béna, amilyenre az utóbbi 10 évben sem volt példa! pl: fonetikusan írd le plz hogy kell kiejteni:D csulu?:D "
segítek: ktulu (a "h" betût "be kell nyelni", mintha ott se lenne. nem ismerõs valahonnan?)
Nekem autós játékok közül a Colin Mcrea Dirt jött be a legjobban :)
Az idei év legnagyobb csalódása szerintem a Nfs Pro street. Ilyen "szar" (már bocsánat) need for speed játékot eddig még nem csináltak. Gratulálok hozzá, remélem azért ez alá nem süllyed ha még lesznek nfs-ek
"...és az autós programok szintjén sem sikerült elõhozakodnia a kiadóknak igazi csemegével..."
Test Drive Unlimited esetleg? Nálam az évtized autós játéka. :)
Maga a hardver lehet, hogy olcsóbb, viszont a játékokkal és a multiplayerrel (mert ugye van, ahol még azért is külön fizetni kell) többszörösen lehúznak.
Én a Supreme Commander demójával nyomtam ebben az évben. Nem is volt több játék.. :P Viszont az tetszett, de sajnos nem ment elég jól a 2500+ athlonomon, így a teljes játékot hanyagoltam. Majd megnézem 3 év múlva xD
No azt abban mi a nagy király, össze tudod foglalni három mondatban?:)
Számtalanszor ki lett már tárgyalva, a PC, nem játékra való, ebbõl kifolyólag felesleges bárminemû pénzügyi összehasonlítás.
Persze sztrájkolhatsz itt a PC ellen, vagy lehetsz kárörvendõ, benneteket jobban szopatnak, hiszen mindengyik konzolnak megvan a maga húzójátéka, és bizony a kiadók mindannyiszor a szátokba kakálnak, amikor döntéshelyzetbe kényszerültõk, hogy most melyik konzolt is kéne megvenni:)
Az új generációs konzolok az elektronikus szórakoztatóipar teljes elüzeleteisedését jelentik. Elõbb a PC-re fogynak a játékok, aztán majd a végén már minden játékhoz külön konzol fog tartozni.
Hát azért a Crysisre azt mondani, hogy 10 óra játékidõ, az elég érdekes, cheat-el lehet....
A COD4 az talán annyi, vagy még annyi sem. Lehet a multija csodálatos, de akkor is nagyon kevés idõ, fõleg ha valaki a pénzéért többet várt.
A Király idén a Bioshock....
Annyit azért hozzá tennék hogy a cikkben tévesen szerepel az az információ hogy nem számíthatunk további optimalizációra a Crysis motorjában. Én még azért nem játszottam végig mert az elsõ patchet várom, és jön is csak el lett haéasztva januárra. Dec21-én írták ki ezt a hivatalos veboldalra:
The last time we have provided you with a rough list of fixes the patch will include. Today we would like to go a bit more into detail and mention the major changes/bug fixes. Patch #1 is still meant to be a performance patch and does not include major gameplay changes or new features. These are being addressed in Patch #2, but more about that further below.
So here is the major change log for Patch #1: (the complete change log will be announced once the patch ships)
Fixes
Damage dealt to vehicles when shot by LAW has been made consistent F12 (screenshot) now works in restricted mode as well When player melees during gun raise animation, their gun will not be in a permanently raised position anymore Memory leaks and potential crashes Updates
Improved SLI / Crossfire support and performance Improved overall rendering performance (DX9 and DX10) Enabled VSync functionality in D3D10 Tweaks
Reduced grenade explosion radius in multiplayer Clamped water tessellation to avoid cheating in MP Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
Továbbá azt írják hogy a késõbbi 2. patchben jön egy-két új pálya, nem ebben.
nálam jelenleg call of duty 4 után TimeShift veri az összes többit. bioshock nem tetszett meg, crysis nekem egyszer végigjátszom oszt csókolom játék volt.stalkernek meg többször nekifeküdtem, de mindig felhagytam vele.
timeshiftet próbáljátok ki, szvsz elég jó :)
jól látom hogy senki nem emlegette a Europa Universalis 3at? Ohhh a Stalker melletti másik játék ami idénrõl elvitt nagyon sok idõt(no meg tavalyról a Medieval 2 arrghhhh) Stalker elképesztõ, az aura amit teremtett még mindig visszaköszön(sztem a debreceni vasútállomás szimplán beleillene a gámába, akárhányszor arra járok mindig ez van a fejemben, meg a kolinkról is a Stalker jut eszembe, bár ez nem épp dícsérõ szó :D)
FPS-eknél Orange box, ET:Quake Wars nuku? :)
Nálam így néz ki az idei FPS-eknél a tetszési sorrend:
Sinngle player: 1. BioShock 2. Stalker 3. COD4
Multi player: 1. ET:QW 2. COD4 3. TF2
Need for speed pro street? LOK, nézd meg pl a grand turismo hdt ps3mon, mindjárt változik a véleményed. Válasz erre: 58
Miért ki mondta azt hogy konzolon nincs warez, ki mondta azt hogy én nem warezolok, de te annyira degenerált vagy hogy ledegeneráltozod azt aki eredetiben veszi meg a játékokat? Mellesleg kínában szinte mindenki warezol, japánban, amerikában, nyugat európában meg nem sokan, mert megtehetik. Mellesleg számomra az kicsit érthetetlen hogy pont egy itt a balkánon elterjedt ennyire a pcjátszás. Két évente megy rá annyi mint egy konzol ára ami 6 évig jó játékra, mert egy gigahertz fölött már mindegy milyen a gép ha nem azon játszik komolyan az ember. És amiket írtam az nem egy-két játék, hanem a jövõ év legjobban várt címei. Ok ea szutykok, wow kiegészítések, rts próbálkozások lesznek pcre is, de most azokért miért kéne folyamatosan hatalmas pénzeket ölni a pc hardverre. Válasz erre: 55
#59-ne haragudj, de tényleg elég hülye név. a Cod-ot meg a 2-nél kellett volna abbahagyni. az még úgy elment, hogy Ctrl+C Ctrl+V az elsõ rész egy jobb motorra + 1-2 újítás. erre most jönnek a "modern háborúval", hogy oda ne cammogjak. új név kellett volna neki, sokkal szebben hangozna, hogy "a Call of Duty alkotóinak új munkája" mint az, hogy "szegény 2.VH-ról már nem tudtak újabb bõrt lehúzni, ezért telerakták sok bummal. jah és hatalmas gépigénye!"
A Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth még véletlenül sem 2007-es játék. Mivel 2006 tavaszán jelent meg PC-re. A másik a "leghülyébb nevü játék" kifejezés. No comment. Dani, Dani...
a legfaszabb jatek a Need for Speed PRO Street !!!
Hú hát én sorrendet nem hinném hogy fel tudnék állítani de amik szerintem nagyon jók: -Supreme Commander -Tiberium Wars -Bioshock -Crysis -Timeshift -Sinking Island(kalandjáték, biztos nem sokan ismeritek:( )
Hát és még biztos van egy pár de egyenlõre ennyi jutott eszembe!
Én a Tiberium Warst nagyon vátam, nem is csalódtam, habár az ûrmókusok nagyon bénák lettek, sztem erõltett. megrögzöt HLesként az Episode 2 nyert, de fasza a CoD4, Timeshift. Személyszerint a Bioshocknak a hangulata/grafikája teccik de vhogy mégsem az igazi, nem tom miért. A Pro Street rakás szart lett, faszkivan hogy minden karácsonyra kell 1 NFS, csinálják meg végre jól, a Carbon is szar volt, most 1 jó NFSnek kellett vna jönnie :( De all in all a Guild wars nekem az év játéka, pöpec lett az Eye of the North
Nah ennyi, mindenkinek boldog újévet
És akkor mi van ha nem kapnak pc portot?
Te vagy ennyire degenerált, vagy másokat nézel annyira degeneráltnak, hogy letargiába süllyednek, ha egy játék(!) nem jelenik meg PC-re?:)
Azonkívûl meg te vagy egy pénzügyi antitalentum, vagy másokat nézel annak, hogy azt gondold, majd 14.000 forintokat fog valaki kiadni egy 10-15 órás játékélményért?:)
Akinek ez megéri, azok az olyan salátaagyú kínai kölkök akik aztán csapatostul ugrálnak ki a negyvenedikrõl:)
Jövõre ami nagyobb játéknak ígérkezik az a metal gear solid 4, a Resident evil 5, a Grand theft autó 4, de ezek sem valószínû hogy kapnak pc portot.
2007 legjobb játékai összértékelések alapján 1. Super Mario Galaxy 2. Call Of Duty 4: modern warfare 3. HALO3 Az elsõ és a harmadik konzol exkluzív cím volt, csak a 2. Helyezett kapott pc portot, de volt olyan hír, hogy alig fogyott pcre, egyszerûen anyagilag nem érte meg a cod4 pc portja. A cod4el kapott a kiadótól az egy utolsó esélyt a pc, de szerintem a pc platform bukta a sorozatot. (tavaly a final fantasy 12 volt az elsõ az sem volt pcre.)
csak nem mind1hogy le ló szarozza vagy magában megtartja. pl belõled nem nézném ki azt hogy le lószarozod
BioShock nem nagy szám. Ki fogom tekerni, de nem köt le, 15-20 perc játék után megunja az ember.
Multiban szvsz TF2 a nyerõ, és verhetetlen :-D Crysis-t még nemláttam, de nemsokan dicsérik... Az abszolút nyertes meg az Orange Box... :-D
Egyértelmû, hogy a BioShock a legjobb ha a single részt nézzük! Multiban meg a COD4 verhetetlen egyenlõre! Csak a grafikával tud a Crysis labdába rúgni, de ez nagyon kevés.
Na te se sokat supcomoztál. :D Legalábbis hardon nem a sok kis vacak a nyerõ sokszor. Juuuuj, supcom... Amikor a szaggatás elkerülése végett lentebb veszi a sebességet. 3gigás p4, elején ok, csak amikor nehezítésként 3 hard gép ellen nyomtam (csapatban voltak ellenem, szóval õk csak gyártották a sok-sok egységet), na akkor végén kiírta, h játékidõ 1:42, az órám szerint meg 4,5 (!!) óra volt. :P De nagy csata volt, az biztos. :D:D
"A játék itthon magyar szinkronnal jelent meg, ami természetesen nem hibamentes, de értetlenül állok azok elõtt a vélemények elõtt, akik szerint fos"
Kár hogy már nem gyártanak olyan jó RTS-eket mint régen ma már mindig ez a legyen 200000000 embered aztán hajrá World in Conflict al is az volt a baj hogy csak katintgatál aztán repültek a rakéták meg midnen. Majd jõvõre Starcaft 2 ha kijönn az jó lesz.
nem mindenki olvas horrort;) a név pedig annyira béna, amilyenre az utóbbi 10 évben sem volt példa! pl: fonetikusan írd le plz hogy kell kiejteni:D csulu?:D
Call of Cthulhu a "legbénább nevû játék"? Hát te aztán nagyon jólinformált vagy (horror)irodalmilag. Na nem mintha mindenkinek annak kellene lenni, de ez tényleg fájt... >:(
Overlordot én még a mai napig nem találom sehol letölteni! :-/ Nah persze, nem mintha egy oldalon kívül több helyen néztem volna :D de arra kíváncsi vagyok nagyon!
Stalkerrel az volt a baj, hogy az elején nagyon beleéltem magam, nyomasztó is volt kicsit, meg marha hangulatos, a végére meg sajnos nagyon elbutult, és lapos lett.
Bioshock az nagyon tetszett, storyja is nagyon jó volt, hangulata, fegyverek, a végén már alig vártam hogy jöjjön egy Big Daddy abban legalább volt izgalom a végére kinyírni :P
Crysis is nagyon bejött, fõleg az ûrlényes részétõl, amikor még csak kóreaiakat kellett lõdözni az még olyan nagyon átlag FPS-nek tûnt gyönyörû graffal.
többit nem is tudom hogy próbáltam nagyon
A TDU csúnyán elverte a PS-t nálam. Kevésbé ragadott meg ez az NFS rész, mint az elõzõek. Viszont az Atari játéka le tudott kötni órákra is. PS3-ra kiadott F1 játék is megragadott. Tescoban örültek is nekünk, amikor letáboroztunk oda egy-egy 20 körös versenyre. Remélem, most már PC-re is kiadnak egy új játékot EA-ék, mert az f1 ch modból már annyi van, hogy neten nem lehet anélkül játszani, hogy egyenlõek legyenek a feltételek. :(
"Akkori véleményemet tartom továbbra is, miszerint gagyi grafika, béna balansz, rossz játékmenet." UFO:Extraterrestials-hoz annyit, hogy nem is volt célja az, hogy grafikai remekmûvet csináljon. Ezt én is leírhatnám a COD4-rõl, mert pl. Crysis-hez képest ronda, nem kiegyensúlyozott, mert mindenki tudja, hogy a jenkik nyernek, és a script miatt, szar a játékmenet, mivel teljessen lineáris és az újra játszatósága 0. Igaz, az elsõ végigjátszásnál, hangulatban megfogja az embert :D Ezt a programot jobb is lett volna kihagyni a felsorolásból, így aki szereti a sorozatott, mármint az eredetit, annak ne kelljen ilyen butaságot olvasnia. A World in Conflict-nál meg tényleg gyakori az érzés, hogy a Ground Control 2-vel játszom, de az én szememben ez elõny, mintsem hátrány. Remek program. Supreme Commander 4 ever! B.U.É.K. mindenkinek
En 89-ben tertem at pcre, azota sok generacio valtas volt, de azt kell hogy monjdam, semmi nem ragadta meg a fantaziamat iden. Jo, biztos voltak nagyon szep es jo jatekok, de valahogy a bioshock sem tudott lekotni hosszu tavra. A crysis meg velemenyem szerint egy nagyon buta lelketlen jatek lett, egyseruen nem erzem magam ott a palyan, az erdoben vagy akarhol.Komolyan mondom,hogy az OFP-al nagyobb elmeny jaccani meg mindig. Ha nagyon ki kell emelni jatekot akkor talan a cod4, de mar az is kezd marhara unalmas lenni, mert olyan egetvero ujitas nincs benne a mohaa,ill. cod1 ota.De hangsulyozom, ez az en velemenyem. 3 jatekba remenykedek, gta4,ami miatt vasaroltam az xboxot, es Fallout3, no meg talan meg a dukenukemF. Es egyet kell ertenem tomsh kollegaval, hogy 90-es evek elejen kozepen valahogy meg ott volt a filing ami mara elveszett. Pontosabban nalam a quake1 megjelenesetol.
Pár napja adtuk ki a Call of Cthulhu magyarítását, tölthetõ többek közt a magyarítás portálról!
Szeretem az ilyen évvégi összesítõ cikkeket, ilyenkor elõkerülnek az évközben "olvastam róla, majd kipróbálom" után elfelejtõdött játékok, most a TDU és a Witcher.
Stalkert próbáltam, negyedóra után nem tudott megfogni. Supreme Commander, C&C3, Settlers VI, Cod4 bejövõs.
Sok jó játék volt, de a bioshock volt a leghangulatosabb, legeredetibb formabontó játék. Nálam egyértelmûen az év játéka. Bioshock
maxon simán megy, 24 vagyok, kódot nem használok és nem tetszett... légyszi mond meg Te nagy emberismerõ, hogy miért...
JA bocs TDU, kimaradt :DDDD Sajnos még nem vettem meg, de most pótolom, kormánnyal felülmúlhatatlan.
Nálam: 1. Egyértelmûen az ORANGE BOX, nem is tudom ez hogy maradhatott ki, pfff szégeljétek magatokat :D Több helyezettem nincs, a többi játék ami tetszett: Bioshock, 1x jó volt. Crysis 2x jó volt. Cod4, nagyon sokszor jóóóó :D, Stalker 1x-2x jó volt. hirtelen ennyi, Witcher-t próbáltam, szerepjáték fanoknak jó, engem nem tudott végig lekötni, majd ínséges idõkben folytatom.
CoD4, CRYSIS, Bioshock, Jericho, Portal, na meg persze UT3 annak aki multizni is szokott. Nem mintha mással nem lehetne, de nekem ha multi akkor UT. Stratégiában meg Universe at War: Earth Assault, az egy TOP5-ös stratégia, a World in Conflict meg egy gyönyörû és jó játék de én nem igazán szeretem. Szerintem nem igazi stratégia. A Tiberium Wars meg elég gyengécske lett. Még mindig a Generals - Zero Hour - Shockwave a legjobb C&C.
portal*
witcher senkinek se jött be?:O mint játék hagy maga után némi kivánnivalót, rengeteg szempontból, de magávalragadó a hangulat. szerintem:D postalrol mértnemesettszó? "The cake is a lie"
II. Szerintem a Test Drive Unlimited nagyon jó lett, tehát nem igaz, hogy nem jött ki egy említésre méltó autós játék sem.
III Az én listám:
1.BioShock 2.Orange Box 3.Crysis
FedEx questek tömkelege a Witcher, igy nagyon gyorsan megunhato 3 csillag World In Conflict, meg egy az egyben a massive entertainment elözö játéka a Ground Control 2 ujratexturázása, és grafika tupirozása ezt megfüszerezve egy olyan story-val ami engem egyáltalán nem fogott meg, és szintén koppintás 2 csillag
a Lord of The Rings: Online t nem tudom hova besorolni, inkább különdíj:)
Grat, ez egy nagyon jó cikk volt!
Portalt még nem próbáltam, de most töltöm Steamrõl, mert adták videokarihoz.Képek alapján nem rossz game.World in Conflict se rossz, de valamiért még se tetszett.Nem tom mért nem amúgy. :/