javítás: shander 3=shader 3.0 Nekem XP újratelepítés után elindult hibaüzenet nélkül.
Én is hasonló problémával küzdök csak az én kártyám ASUS AH-3650. Indításnál a szokásos Failed to initalize Directx üzenet. A video kártyám AGP-és. Lehet, hogy ez a problémás. A radeon 9600 XT nem jó biztos a shander 3 támogatás hiánya miatt. Én ezért cseréltem le AH3650-re, de úgy tünik feleslegesen. Próbáltam hotfix-es catalyst-el, újabb DIRECTX-el mindhiába. Még esetleg a hangkártya nem tetszik neki mert elég régi SB Live 5.1. Sok sikert...
Sziasztok! SBK 08 indításnál Launcherdialogdll problémát ír ki. Legújabb directx van fent és a video kártyám radeon 9600 elvileg ezen simán futnia kéne esetleg nem tudja vki mi lehet a gond?
Sziasztok!! Én XBOX-n szeretnék játszani a játékkal, úgy hogy a barátommal "egy gépen"! Úgy lehet? Mármint, hogy megosztott képernyõn nyomjuk... Én egyszerûen nem találom. Bejelentkezem, haver is. Elindítom a játékot, de sehol nem találom ezt, hogy hol tudnánk egymás ellen játszani?! Köszi a segítséget! ;)
Üdv Srácok! Én is sbk08 azok pc-n, valaki nem tudja hogy lehet online nyomni?? Valami regisztrációt kér, de nem értem hol?? Vagy ha valaki szokott neten játszani szívesen csatlakozom. Másik hogy nincs e hozzá valahol magyarítás, setupolásban sokat segítene, de én még nem találtam sehol, pedig igazán kiadhatnák.
Rossi24: Én csak PS2-n próbáltam, (a pc-m kõkorszaki ezekhez a játékokhoz, szerintem el sem indulnának rajta), nem tudom mennyire más a PC-s verzió, de szerintem a grafikán kívül nagy különbség nem lehet. Ha mégis, akkor bocs... ;)
Nos, ég és föld a MotoGP és az SBK. Sok motoros játékot kipróbáltam, és a "való életben" is motorozom (igaz, utóbbit még nem olyan régen, és pályára még nem vittem a hõn szeretett 17 éves VFR-t ;) ), szerintem a motoros játékok közül messze a legjobb fizikája az SBK-nak van! A MotoGP tök árkád, gyak. bármit megtehetsz, kivéve, hogy kanyarból kifele ne adj fullgázt, mert akkor driftel a gép és/vagy elesel. De fékezhetsz amikor csak akarsz, amennyire csak akarsz, tök lineáris a döntögetése a gépnek bármilyen helyzetben, és a setup sem "jön át" úgy, mint az SBK-é.
Az SBK az egyetlen általam próbált játék, ahol féktávon, amikor elkezded bedönteni a gépet, csökkentened kell a fékerõt (mint a valóságban), különben kicsúszik az elsõ kerék, és perec... Ez tetszett. A másik, hogy "egyszerû, de nagyszerû" a setup: belõheted, hogy milyen kemény/puha legyen az elsõ-hátsó futómû, stb., és remekül lehet érezni a különbséget, sõt, más-más setup az ideális az egyes pályákra! Ugyanakkor nincs túlbonyolítva, "csak" pár csúszkát kell tologatni. Szerintem ezzel tök jól eltalálták az egyensúlyt: könnyû állítgatni, de van érezhetõ hatása is a dolognak, és érdemes próbálkozni a setup-okkal. (én általában úgy megyek, hogy az elsõ futómûvet keményítem, a hátsót is, de kevésbé, ettõl könnyebben fordul a gép, de a kigyorsításoknál még egy kicsivel megbocsátóbb marad. Ez sem minden pályán válik be, valahol a puhább setuppal megyek jobb idõket. Ha lehet, adok súlyt a hátuljára, hogy több legyen a tapadás a gyorsításoknál, viszont a "hullámosabb" pályákon ez nem szerencsés, állandóan wheelie-zni akar a gép, azokon inkább elõre megy a súly, és picit puhít a futómû elöl-hátul... de lehet, hogy tök szarul csinálom, ééééted... ;) Viszont játszadozni jó vele, és érezni a különbségeket!)
Az ilyen jellegû "érezhetõséget" a MotoGP-rõl nem lehet elmondani. Ugyanakkor abban van Talma, meg 125-ös és 250-es gépek is,valakinek az számít... ;)
Az SBK-ban csak ezres motorok vannak (ill. a Duc. az 1.2-es), az utcai motorok "tuningolt" verziói. Kevésbé high-tech, kevésbé kiélezett (bár az utcai gépekhez képest még így elképzelhetetlenül hightech egy ilyen gép, ha hinni lehet azoknak, akik ültek már ilyenen. Ha érdekel a dolog, a Superbike magazin mostani (márciusi) számában olvashatsz az SBK-s gépekrõl az utcai masinák tesztelõinek tollából! Tanulságos... ;) )
A hangokat sokan szidják, ezt megint nem tudom megítélni, szerintem nem rosszak, durrognak a gépek rendesen, lehet hallani, hogy nem utcai gép van alattad, hanem egy végletekig kihegyezett, csúcsrajáratott paripa.
Összességében, ha szimulációt akarsz, motorost, akkor az SBK áll hozzá a legközelebb szerintem! Sokan el vannak ájulva a MotoGP-tõl, de fej-fej mellett összehasonlítva a PS2-es verzióikat, szerintem annak sokkal kisebb a "valóság-faktora" - mondom ezt úgy, hogy nem ültem még sem SBK-s, sem MGP-s motoron, de utcai gépeken már igen... ;)
Ja, más kategória, de nekem nagy kedvenc a Super-Bikes Riding Challenge is PC-re... Ott a szimuláció nem valami nagy ügy, de szuper, hogy valódi utcai motorok vannak benne, jó sok, szuper mûszerfalakkal, és szerintem egészen elfogadható, felismerhetõ hangokkal, szép grafikával.
mEkLaU: nagyon szépen mész a videókon, gratula! :)
SBK09.XBOX360-ra, Playstation 3-ra és PC-re megjelenõ játék 2009 májusában érkezik majd a boltok polcaira.
Ja még azt akartam kérdezni hogy lehet jó motor beállításokat csinálni? És akkor lehet érezni vmit is nem úgy mint a gp-ben?
Sziasztok tudnátok írni vmit a játékról mondjuk a fizikát hogy ez egy jó motoros játék pc-re mert eddig ilyen nem nagyon volt? Meg ilyesmik. Csak 1000-es kateg van benne vagy van 600-as is?
Segítségeteket köszönöm.
burnout paradise. Van, persze.
paradise? pc n van?
Játssz a Paradise-al. Abban nagyon jó a motoros rész. Ott aztán tényleg van sebességérzet.
letöltöttem elinditom de launcher.exe hibával kidob reloaded es a cucc bár nem találtam a dvd.n semmi exe.t amivel felul tudnám irni amit kell
Szevasztok lenne egy pár kérdésem. Játszott már vki a motoGP08-al és ha igen melyik gamenak a jobb a fizikája Gp08-é vagy az SBK08-é? És az SBK08-nak is shader 3.0-ás támogatás kell?
Kösz a válaszokat.
Szívesen, yóó gémelést! Nekem tetszik de én még mindig a MotoGP 2 párti vagyok:) Bár ez sokkal jobban bejön mint a Gp 07. Csá!
Sikerült! Akinek x3daudio1_3.dll hiba üzenetet ír ki az másolja be a C:/ Windows/system32 könyvtárba ezt a 2 fájlt: d3dx9_37.dll és x3daudio1_3.dll és frissítse a directX-et (directX 9.0) Így mennie kell. Én microsoft xbox 360 controllerel tolom a gémet, amivel a gázt is tudom szabályozni a ravasz gombbal és persze mindent manuálisan. Remélem segítettem Nektek!
Sziasztok találtam motoros kormányos kontrollert, megy PS/2 vel és Xbox al is. Nem lehetne ezt valahogy használni PC-hez is? Mert vannak valami átalakítók: Yamaha MS-1 http://store.videogamecentral.com/yamahacontroller.html#Features
nem lett jó, sõt azt a X3DAudio_3.dll-tis leszedtem majd beillesztettem és nem indul. Nem értem miért nem indul? :(
okés, köszi!
Nekem ezzel lett jó de hogy mért pont ezzel a verzióval fingom nincs
Haver tube-jara feldobtam! Az osszes videonal extreme beallitas, minden segely ki, fekezes 100on, manualis valtas, manualis a pilota pozicioja, billentyu
Hát kipörgésgátló nélkül szerintem lehetetlen játszani...fõleg esõben. Képtelenség. Logitec Attack 3-as joy-om van de valamiért nem tudom átállitani a mozgást, pedig kint müxik rendesen.Szerintem ugy lenne az igazi, de hát marad a bill. Nem tudja valaki mi lehet a baj? De amugy jó kis játék. Most kezdtem el a bajnokságot második nehézségi szinten elég könnyü volt 1 lettem 30 mp elönnyel fejeztem be a futamot. De Pro-n meg sztem baromi nehéz! Én csak ajánlani tudom mindenkinek. Üdv : Rob Ja és nekem nem müxi a patch..kéri a dvd-t gondolom crack kéne neki! Nem eredeti a játékom.
Én a realism belállításokat basicon hagytam ugy egész jo a vezetés, a comp. erösséget meg pro-ra. így lettem 10. Hát nem tul jo eredmény de még csak 2 napja van fent a játék. Szerintem belejövök majd. géém. Nem tud valaki patch-et? talán javítana 1-2 dolgon! Nagyon Fun a Game!
Ertem en hogy mit mondasz, de nekem mikor bedontom a mocit a kanyarban, es kis gazt adok(finoman es roviden megnyomom egyszer a gombot), akkor mindjart kimozdul a motor hatulja! Szoval eleg instabil. A beallitasnal a gyorsulast szoktam visszavenni, meg behuzom a hatso feket a kanyarban es ugy adok gazt. Altalaban igy stabil a kanyarogban a motor. Azert jo lenne, ha tudnal csinalni egy videot, hogy hogy is korozgetsz a palyan!
En nekem alapbeallitassal se porog el ha gazfroccsot adok...mondjuk en gazfroccsot kanyarbol csak kijovet adogatok mielott rahuzom a csutkat, de en probalok ugy mennyi mint ahogy a valosagban is tenne egy SBK versenyzo, es ez a legjobb technika itt is szerintem, hogy a kanyariv majdnem feleig fekezek, tehat igy valasztom meg a fektavot ennek megfeleloen ( figyelve persze arra hogy mikozben egyre jobban dontom egyre kevesbe fekezgetek mert akkor blokkol az elso kerek es bukas ) es attol a ponttol kezdve ahol mar nem fekezek onnan jonnek a gazfroccsok! Nezz csak meg egy olyan felvetelt Moto Gp vagy SBK versenyen ahol mutatjak a jobb felet a kormanynak! Kanyariv feleig fekez, dontes kozben egyre kevesbe majd onnan folyamatosan adagolja az egyre nagyobb gazt Mivel itt billentyuvel lehetetlen a folyamatos adagolas ezert itt ismetlem dontes kozben a fekezes ritkitasaval, majd onnan apro gazfroccsok majd egyre tobb majd csutka gazzal lehet elerni a legjobb eredmenyt! Nem tudom, hogy mennyire vilagos ez, esetleg vmi videot csinalhatok rola ha ugy vilagosabb mire gondolok!
Azt elfelejtettem mondani(irni), hogy a kanyarban ha nem megfelelo a sebesseg, akkor gazt kell adni, es ekkor porog ki a hatso kerek. Megfelelo beallitassal szeritem kikuszobolheto lenne, de tudni kellene, hogy mit kell allitani ehhez.
Szzerintem elég türhetõ az irányítás bár Advaced fokozaton nem tudom hogyan lehet jáccani, szerintem ahoz varázserõ szükséges. Baromi lehetetlen. De amugy facca kis gém.
Hat igen gyakorolni kell, de azert kormannyal konnyebb lenne a dolog. Eszrevettem, hogy egy jo setup sem art. Sokat segit a dolgon. Remelem, hogy a Moto GP 08 is lesz legalabb ilyen jo!
Meg gyakorolni kell hogyha lassabb vagy, mert ennek a technikanak pont az a lenyege hogy nem porog el a kerek, vagy iszonyat minimalisan es emiatt egyenletesen tudsz gyorsitani! :) Majd belejosz es meglatod hogy gyorsabb igy! Igy lehet a legjobban kikuszobolni annak a lehetosegnek a hianyat, miszerint a valosagban ugye van folyamatos atmeneti gyorsitas es visszadontes! Gyakorold es gyorsabb leszel :)
Masodikon? Az AI Amator es a Realism Settings-nel? Szerintem eleg jo, hogy testreszabhato a nehezsegi fokaozatok.
másodikon:D
bõven elég nekem:d mer esõben még mindig szar vagyok, gyakorlatilag csak ott vesztettem pontot... legidegesítõbb az hogy csak ugy estem még el, hogy kilöktek:S
Probaltam mar ket analog karos gamepad-ot, de mintha kesne az iranyitas es gazadas. Kormanynal meg a pedalokra furcsan reagal a jatek kalibralas utan. Szoval maradt a bill.
sajna Assenban nulláztam mert vmi volt gépemmel és szagatott mint állat, ráadásul mindkét verseny szakadó esõben volt, uccsó helyrõl, és elsõn ki is löktek:SSS de Monzában dupláztam:D
Nincsenek bajok, csak szim modban a kanyarban meg kantarbol kifele jovet bill-el eleg nehez.
ugy látom a játék irányításával bajok vannak! Joy-al nem próbálta valaki???
Mikor bedontom a mocit a kanyarban, es kis gazfroccsoket adok( hogy megfelelo sebesseggel vegyem a kanyart), akkor a moci hatulja mindig kitor! Ahogy adok neki egy kis gazt a kanyarban, mar mindjar kimozdul egy kicsit a hatulja. Biztos, hogy beallitasi problema, mert van olyan moci, aminel alap beallitasnal nem annyira csinalja.
A monzas peldanal azert kell elvenni a gazt, ezt nem irtam, mert hirtelen kapja meg az aszfaltot teljesen a kerek es akkor elkezd vmelyik iranyba himbalozva elmenni a motor es azt nehez osszekapni precizen
Kanyarbol ugy erdemes kijonni hogy adott kanyarban a fordulatszam 8-9000 korul legyen soha nem magasabb, amikor josz kifele a kanyarban adogatsz kis gazfroccsoket, de meg nem bujtatod bele a szelvedo moge, ha nem eloszor kicsit hagyod h visszadoljon a motor fuggoleges fele, ott raadod a padlot es egybol utana bebujtatod a szelvedo moge! Persze igy is van hogy neha kicsit elporog a hatso kerek de igy elegge kontrollalni lehet a dolgokat! Olyan is van ( peldaul monza elso sikan utani kigyorsitasnal a curve grande fele gyorsitva ) hogy olyan mintha nem porogne el a kerek ( mert ugye az gondolom feltunt hogyha alacsony sebessegnel bebujtatva elkezdesz gyorsulni, noha nem tor ki a hatulja mivel nagyon elol van a test sulypontja ezert kicsit emelkedik a motor hatulja es ezert konnyen elporog a hatso ), de erezni hogy mashogy gyorsul ( erre ra kell erezni ) olyankor egy tized masodpercre el kell engedni a gazt majd megin csutka! A motor beallitasoknal amugy a futomuvel erdemes jatszani kemenyseggel puhasaggal, de ha a technikat elkapod akkor a futomuvet nem muszaj bantani annyira!
Mit allitasz a mocin, hogy ne torjon ki a segge a kanyarbol kifele jovet? Hat nem egy arcade game! Lehet, hogy nem 100% szim, de azert nem art setuppolni, hogy egyben maradjon a gep, foleg extreme mod-ban!:)
Ja meg annyit hogy billentyuvel a mozgason kivul azt kell megszokni hogy hogyan hangolja ossze az ember a versenyzo mozgasait meg a valtast! Igy hogy mar sikerult igy nagyon fasza jatszani vele!
Billentyuvel jatszom de mar megszoktam! Csak az elsokor elso par kanyarjaban szokott lenni roncsderbi, ugyanis ha nem idealis iven fordulok az elso par kanyarban akkor ok ugy veszik a kanyart h legszukebb iven hihetetlen sebesseggel es kiloknek! Ezt mar orvosoltam azota, elso par kanyart tul kell elni onnantol tudok sajat tempot menni, altalaban az elso kort mar elsokent veszem, neha a 2ik korben allok csak az elre! Masik hszre reagalva, a brnoi hiba nalam is fennall, pont a bajnoksagban tartottam ott, azt ugy oldottam meg hogy kikapcsoltam a warm-up lapot az idomero idejere!
elmhet a jó k.annyába ez szar, eddig tök normálisan ment, erre 4 versenyen assenél szaggat mint állat, 28 kört mentem mire tudtam menni egy 14 idõt, versenyen meg persze kilökött egyik köcsög...
Van egy olyan hiba, hogy akar Time Attack v Race hetveget megyek a Brno palyan, akkor nem lehet kimenni a box-bol! Elindul kifele a boxutca vonalaig es visszatesz a boxba. Csak ezen a palyan csinalja. Patch-el es patch nelkul is ez a helyzet! Talalkozott mas is ezzel a hibaval?
Billentyuzettel v gamepad-al, esetleg kormanyal jatszol? Bill-el nagyon nehez extreme mod-ban jatszani! Esoben szinte lehetetlen! En nem erzekelem ezt a "roncsderbit" a patch felrakasa elott, es utana sem. Szerintem jobb a Moto GP reszeknel.