Volt ott ingyé hétvége is csak basztam beírni. Megmondom őszintén, ha valakinek meg akarnám mutatni az Assault Squad 2-t, azt nem a mostani állapotában szeretném megtenni. Tavaly nyár elejére leküzdötték a béta bugokat, teljesen játszható lett a játék egészen idén februárig, de a DX10-es patch tönkrebaszta az egészet technikai oldalról, amit azóta foltozgatnak, de továbbra is isszuk a levét. Isszák a barmok a DMS-nél is, sikerült pont a katasztrófa közepére időzíteni az első DLC kijövetelét(miközben a replay rendszer és WoT küldetések külön voltak fejlesztve a többitől, jöhetett volna előbb és utóbb is), hát megérdemlik. Azóta ugye bevezették a Steam workshop kezelés új formáját ami üdvözölendő, de közben kinyírták az automata mod bekapcsolást(ami bug, javítják, sőt, fejlesztik is, de addig sincs bameg), a játék a modokat és azoknak új változatait indításkor csekkolja amitől a játék kiakadhat, de a fasznak mikor a Steam(??) hülyesége nyomán, nem mindig frissülnek a felírt modok sem. Ami viszont már megint vérforraló hülyesége őInstinctségének(ugye matchmakingben a szint és rang alapú egységhozzáférés-feloldás is szerinte az újoncok nagy mentsvára, valóságban pont őket szívatja hogy a fél egységlista üres, és PR szemponból is orbitális öngól egy mainstream fps/mmo szerű képesség korlátozás), hogy a gagyi modok miatti szemrehányást elkerülendő, bevezették a modok játék verziószámhoz tartozó érvényességét, azaz a hirtelen frissített játékkal simán nem fog menni a modok jó része amíg nem frissítik őket, ha a készítők komolyan vették a maxGameVersion stringet. Azért csak enyhén okozott mély lelki sebeket a látvány egy szép márciusi délutánon, hogy az ÖSSZES(40-50+) modom elérhetetlen lett játékon belül.
Visszatérve, annyira nem meglepő a távolodás, Soldiers/FoW/MoW küldetéseket kijátssza az ember akkor ki vannak játszva, a multi meg a MoWAS előtti(meg utáni, lásd Vietnam, meg Condemned Heroes, de szerintem az új Battle of Empires is ide esik, meglátszik ez a játékosok számában is, a játékot hiába játssza 300 ember ha multiban csak két tucat szerencsétlen lézeng) időkben erőltetett és átgondolatlan volt, a GSM féle javító-bővítő modok is hatalmasat fejlődtek azóta.
Sziasztok!Nem egészen ide illő kérdés: Most raktam fel a Faces of war-t, újból.Szerettem volna tuningolni valami realism moddal, találtam is kettőt, de bármelyiket is próbáltam, telepítés után mindig kidobott a game...Esetleg valakinek tippje?Vagy esetleg tudtok valakit, aki a játék modolásával foglalkozik?Előre is köszi a segítséget
Gondolom már láttátok, de azért beírom, hátha. Szóval steam-en 75%-os kedvezmény van a játékra hétvégén. kb 2250huf. Ennek örömére meg is vettem. Van aki még aktívan játszik? Régen nagyon szerettem a sorozatot, de aztán valamiért eltávolodtunk egymástól. :(
Call to Arms még éppen lehet jó, külön fejlesztik a MoWAS2-től és ahogy hallom apait-anyait beleadnak, minden modellt, hangot, és effektet lecserélnek, illetve még olyan csiripelést is hallani, hogy a GEM2 fizikai szimulációját tovább barkácsolják és/vagy Havok-ot vagy hasonló kiegészítő fizikát pakolnak bele pl a gyalogosok ragdoll kidőléséhez, szóval a CtA várhatóan tényleg ütős lesz. Egyébként a saját erős IP a DMS jól felfogott saját érdeke is, mert a MoW licensz az 1C tulajdona, és a ruszkik egyre be és kiszámíthatatlanabbak, de az is lehet hogy holnapra megszűnnek(!), mert saját kiadott új játékuk gyakorlatilag nincs, a tavalyi IL2 Sturmovik Battle of Stalingrad bukta, még a MoWAS2 tartja magát, de abba sem akarnak pénzt áldozni(nyilván nincs miből), a saját terepük, a PC játékok fizikai forgalmazása meg látványosan visszaszorul.
"ma mar nagyon keves" Ezzel nem értek egyet. A pénztelenség az összes RTS-t sújtja, ha megnézed a Company of Heroes 2-nek is csak enyhébb grafikai kozmetikára(ami viszont durván megdobta a gépigényét), meg egy kávzi-MMO üzleti modell bevezetésére futotta a 7 éves elődjéhez képest, Graviteam Tactics Mius Front és Nomonhan várhatóan semmi grafikai újítást nem hoz a konyhára 2010-11-es Kharkov 1943/Operation Star után, Wargame Red Dragon is nagyjából úgy néz ki mint az AirLand Battle és European Escalation elődei. Mindeközben halálhörgés és siralom van RTS-ek terén, új RTS-ek alig jönnek ki, azok is inkább a budget kategóriát súrolják(tavalyi Ancient Space-t maga a Paradox is mintha szégyellné, most megjelent Etherium azt hittem lelövésre került az utolsó pillanatban annyira kussolt róla a Focus Home, az év eleji Grey Goo a volt C&C arcoktól az egyetlen komolyabb új IP mostanában, de ott is látszik a pénztelenség a tartalom soványságán), a régiek meg kvázi jól bevált rókabőröket nyúznak(StarCraft 2 Legacy of the Void jött volna ki 2010-ben, 2013-as Wings of Liberty lenne az első, Heart of the Swarm lenne a most megjelenő második kiegje, hát kurvára meg nem mondaná senki hogy fel elttek cserélve).
tl;dr Nincs ma sem olyan fizikát, történeti hűséget(vagy éppen a hard sci-fi-t, lényeg hogy a Dune II-es életerő csíkok végre a pokolra kerüljenek) legalább nyomokban előnyben részesítő RTS ami a MoWAS2-t kiválthatná.
Ami azt illeti a fizika és a realitás inkább háttérbe szorult az utóbbi időben(tessék megnézni milyen mocsokságot raktak le Nivalék Blitzkrieg 3 név alatt), a MoWAS2 pedig mai szemmel sem néz ki rosszul, szerintem a MoWAS1 és most a 2 grafikai és egyéb foltozásai mindenképp jót tettek a motornak, bőven látni a különbséget MoW/FoW és MoWAS2 között, játékmenetében pedig továbbra is páratlan(és aki nem ért egyet Instinct játékegyensúlyi hülyeségeivel, azt továbbra is várja a German Soldiers Mod ölelő karja).
Koszi, a reszletes beszamolot, akkor par evre ismet hibernalom magam MOW kapcsan. Pedig anno vilagmegvalto volt, el sem hittem, hogy ilyen jot lehet csinalni az akkori szinten. De ma mar nagyon keves.
Másik ág nincs. Pont. War Today: Five-Day War kidöglött(már megint), utolsó hír róla 2013 szeptember 21-i. Ezt egy random ukránokból, ruszkikból, szerbekből, és egyebekből álló laza csapat készítgette, amelyik ha nem is fogyott ki a játékra fordítható pénzből / szabadidőből / lelkesedésből, és csak töketlen kockákként látványosan szarul kezelt PR miatt tartottak mosolyszünetet előtte, az "ukrán válság" miatti világnézetbeli különbség büdös hétszentség hogy szétrobbantotta a csapatot. A Best Way-t is megcincálta, pedig az sokkal stabilabb egylet, konkrétan pénzből élő cég, nem csak modding szakkör.
Battle of Empires 1914-1918 bukta, persze a WW1 buzik örülhetnek neki, csak az a fő gond, hogy technikai oldalról ez TÉNYLEG egy MoW(de akár mondhatnánk hogy FoW, ha már felvetetted) modnak néz ki, amiért majd ki tudja mennyit fognak még kérni, mert minden egyes kis részét külön DLC-ként tűntetik fel, és többször elejtették a fórumon a készítők, hogy ezekért külön kell majd fizetni a későn érkezőknek. Tetszik benne hogy a tüzérség gyilokképességét feljebb vették, az új lőszer típusok jópofák, a gyalogság tisztesen pusztul a bekapott golyóktól easy módban is, az új egységek takarosan néznek ki(MoW limitjeit persze betartva) és nagyjából azt csinálják amit a valóságban is tettek. Vannak benne lovak is, de csak dísznek, tüzérségi fogat úgy perdül-fordul mintha a menyecske a bőszoknyáját ráncigálná.
Csak hát a játékmenet a GEM motorral nagyon fárasztó, és kompletten alkalmatlan WW1 szimulációra.
Géppuska ide, tüzérség oda, azért néha egy-egy sturm csak szokott sikerülni, támadó fél kellően felpuhította és demoralizálta az ellent pergőtűzzel, ködfüggyönyön át megrohamozza az állásokat miközben próbálja saját golyózáporával csitítani a lelkesedést, pampogás esetén gránáteső, álláshoz érve kis közelharc, majd kipucolják a maradék lövészárkokat. Nos GEM motoros játékokban ez úgy néz ki, hogy a tüzérség vagy beletalál direktben a lövészárokba és megöglik mindenki, nincs mit rohamozni, vagy akár egy centivel is célt téveszt, és semmi bajuk nem lesz a sunyulóknak. A füst egyik játékban sem működik, ha valahol mégis szerepel, csak multiba dísznek, az AI simán átlát rajta. Mozgás közben a gyalogság továbbra sem tud lőni, de a megállásnak sincs értelme mert úgy szart sem találnak el, annál inkább leszedik őket, hasalás és valami random útba eső fedezék mögött kuporgás amivel már lehet valamit kezdeni, de ezt egyenként kellene velük megértetni, ami lehetetlen. Egyébként is, ha fedezékből fedezékbe néznek egymással farkasszemet, az meg mi a faszomtól roham. De mindegy is, mert ritkán szarul van kezelve a tűzfedezet, ha csak nem kap direkt egyet fejébe a mókus, baszik visszahúzódni a vackába, és tök vidáman pufogtat tovább. Gránát spam ami működik, HA csak egy embert irányítasz, HA nem vagy az ellen tűzvonalában, HA elég közel vagy, HA van türelmed rászámolni 2-3 másodpercet hogy az AI ne dobja vissza, vagy ugorjon el előle. Magyarul csak fedezékből fedezékbe működik, mintha még mindig Commandos klónt játszanánk. Közelharc effektive nem létezik, ha kiválasztasz egy közlegényt, annak kiválasztod a körbepörgő rúgását, rámutatsz egy ellenre, az nekiszalad, mindeközben nem lövik agyon persze, és még így is jó eséllyel a másik adja a nagyobbat, ha mégsem, akkor a mellette álló 10 másik haverja csinál a katonádból ementálit. Maradék ároktakarítgatásnál jön a gránátzápor, mert az AI továbbra is ott fog agyatlanul toporogni ahová a scriptkészítő parancsolta, hiába mészárolta le már a fél századát a Koktélos Gyilkos.
Persze ezek a hülyeségek minden GEM motoros játékot sújtanak, továbbra is az a gond, hogy egy Commandos klón alapra akarnak ezek világháborús "valósághű" RTS feladatokat ráhúzni, ami kurvára nem sikerül elég sokszor.
Amúgy a géppuskák erejét csöppet fölülbecsülték, ugye a BoE-ben egy röpke spanyolnáthás köhintéstől felfordul a gyalogság, na a vége ennek az, hogy egy szál géppityóka n+1 rohamozó katonát képes megfektetni meglepő pontossággal(nyilván "pottyantósan" ívelt MoW röppálya szemszögből), amit a játék direkten az ember arcába is dörgöl a francia(és jelenleg egyetlen) kampány legelső pályáján, ahol két géppuska két-három német századot gond nélkül lekaszál.(egészen odáig persze mígnem fedezékbe érnek, mert akkor jó autobotok módjára mesterlövészekké alakulnak és 1-1 lövéssel kiszedik a kezelőket, persze ha előtte a géppityu rájuk fordul akkor nekik is kakukk, nincs bújkálás, megdöglés van)
A járművek is túl erősek, a gyalogság 99 százalékánál nincs ellenük bevethető fegyver(hogy is lenne), de azok könnyen pusztítják őket, egymást viszont annál kevésbé, mert a legtöbb csak géppuskával rendelkezik, és a kis ágyúik is csak közelről hatékonyak.
Tüzérség mint említettem sokkal potensebb lett, gyönyörűen bontják az épületeket és a fedezékeket(az aknavetők is!), messzíről pusztítják a nem lövészárokba bújt gyalogságot, kaliberhez mérten pedig elbánnak a járművekkel is. Az arty sniping újfent tiszteletét teszi, minden üteg lövésenként célozhat nincs sorozat, ami tán kell is, mert nincsenek külön páncéltörő fegyverek sem. Meg kell említeni a nehéztüzérséget ami a csatatér ura, legyen az páncélos vagy házak közé bújt gyalogság, már egy közvetett találattól is mindegyik felfordul.
Namost azzal lehetne érvelni, hogy ez mind többé kevésbé valósághű. Csakhogy a MoW rendszerében ez ritka elbaszott játékmenetet eredményez. A gyalogság csak mutatóba van, egy géppuskás páncélautóval teljesen le lehet blokkolni előlük a pálya felét ha eléggé nyílt a terep, védekezni velük teljesen felesleges, ha az ellenség páncélossal támad és/vagy tüzérsége is van. Aki azért morcogott, hogy lehetnének erősebbek a kiskopaszok, és ne csak nehéz tank spottingra legyenek jók, az ettől agyfaszt fog kapni, pláne MoWAS 2 után. Éppen ezért a páncélozott járművek fel-alá grasszálhatnak, ha nincs a fél pálya aláaknázva, és nincs az ellenségnek erős tüzérsége, nem állíthatja meg őket semmi. Közepes tüzérség ellen arty duel van, melyiknek a fegyvere tudja a másikat előbb lebénítani. Közepes tüzérségnek tapasztalatom szerint inkább csak kerék és lánctalp pusztításra futja, közvetlen találat sem nyírja ki a páncélosokat. Kivéve persze a nehézlövegeket, mert azok mindent és mindenkit szétszednek, ha nem kapják hátba, hát elölről nem fogja meg semmi.
Na ha már a játékdesign kellően középszar, akkor spóroltak a többivel is: Egység és effekt hangok közepesek, katonák szinkron hangjai szódával elmennek(bár nem számítottam GERMAN STEEL, és Roses are red, violets are blue, i am stuck on the eastern front, and so are fucking you! féle beszólásokra), narrátor hang továbbra is borzasztó szar, zene.. nincs? Vannak filmhíradókból kivágott kis snittek és képek itt-ott háttérnek, komoly intró és átvezető animáció természetsen nincs. Hadjáratról csak a franciáról tudok nyilatkozni, az van kész, de valójában még nincs. Küldetések felépítése és maga a scriptelés minősége elég alap, igazi ingyenes mod szinvonal, vidám átugorhatatlan in game animációkkal, és coopban játszhatatlan próba szerencse save gomb pozitív előrejutással.(Fort pálya nettó játszhatalan coopban emiatt, bárki egy bakit vét vagy nem tud elbújni a tárgyakon átlátó őrök elől, kapásból lehet elölről kezdeni az egészet, beleértve a 30-40 másodperces átugorhatatlan intro animációt) Erőltették szerencsétlenek a Commandos klón sunyulást, de ezért mégis más íze van annak, ha AT gránáttal pofán dobja az ember a falat MoW-ban, lekanyarítja az útját vagy éppen elbújík a tank elől, és közben az gondolja hogy "ezért szeretem én ezt a sorozatot", attól hogy egy szál faszban pontosan azt az utat járja be amit a pályatervező megálmodott, kerülve messzire az összetűzést mert a szutykos dióverőjével erősen esélyes hogy nem nyír ki senkit mielőtt tömegsírban végzi.(instant fail zónák külön tetszenek) Amikor nem kommandózunk akkor pedig mészárlás van mindkét oldalról, tök mindegy hogy golyószóró puskagránát vagy dióverő van kezében, ugyanúgy csak golyófogónak kell a baka, a tényleges pusztítás a géppuskára páncélosra és tüzérekre hárul. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.03.21. 22:48:08
ezt a call to arms-ot erdemes varni, vagy a masik agon ki es mit is fejleszt hasonlot? Most toltunk MOW assault squad 2-t, de gyakorlatialg mintha a az elso faces of warral jatszanank, semmi emlitesre melto fejlodes. A legelszomoritobb, hogy az uj reszben levo palyak tenyleg ismerosek a regi reszekbol? Valahogy egy alapjaiban ujrairt termekre vagynek mar igy 10+ ev utan :(
Jaj, ha csak modding problémái lennének a játéknak. Megjött a keddi 3.111.2-es MoWAS2 peccs DX10.1 és egyéb fejlesztésekkel, és ennek örömére újra játszhatatlanul bugos lett mint béta-Early Access környékén. Kifagy, lagol, nem megy, nem úgy megy, random hibákat produkál, mindezt úgy, hogy az eddig is elérhető nyilvános béta, és állatólag a dev build sem csinálja ezeket, egyébként hülyék lettek volna kiadni. Ezek egy része elkerülhető a Steam in game overlay kilövésével, de ha _bárkinek_ be van kapcsolva az éppen futó multi meccsben akkor várható a fagyás és a disconnect mindenkinél. Azóta naponta jönnek a frissítések, de egyik sem javítja komolyabban a helyzetet, erre bezony csúnyán rászopott a DMS, az Iron Fist DLC eladásákon meg fog látszani.
Mert hogy közben közénk pottyant az első kiegészítés is 10 euró erejéig. Nemzetenként 1 darab tankolódós küldetést tartalmaz, ahol World of Tanks szerűen nézdahátam stílusban kell egy-egy nehezebb tankkal letarolni az egész pályát, ha megpukkan a tank, vége az egésznek, de a kisebb sérülések automatikusan begyógyulnak. Mivel ezek csak egyszemélyes küldetések, direkt a WoT/WT népeket célozva, megítélése erősen megosztja a közösséget, de DJSatane azért kitett magáért hogy valamennyire változatos legyen, még akkor is ha gyakorlatilag egy pálya árát fizették ki neki amit ötször kellett másolnia, ez úgy néz ki Instinct örök mániája, meg igazából komolyabb pénzt sem akar áldozni a single részekre. 1C továbbra is szarik az egészre, ha ruszkikon múlott volna, vagy nem lett volna Iron Fist se, vagy külön MoW kiegészítő lemezként, mint amit a Condemned Heroes-al elkövettek.
Viszont a DLC-ben van replay-visszajátszás funkció, ami a multi stratégiáknál mindenhol alap, nos MoW-nál is végre valahára elérhető.. ha fizetsz érte. Vannak AI botok is már(legalábbis első változata volt a bétában), lehet majd multizni ellenük valamikor, így kvázi várható valamilyen "igazi skirmish" amit a Command and Conquer és Company of Heroes részek tudnak. DeleteDude() untergruppenführer viszont előre befenyített, hogy ez a fícsör csak egy újabb DLC-ben lesz majd elérhető, miután valahogy kipofozták őket, és spamolások kívül képesek majd másra is. Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.02.21. 13:15:27
Van itt vki aki foglalkozik a játék a moddolásával? Bump map textúrával van gondom. Tudom a téma nem teljes mértékben ide tartozik de hátha..
Win Vista/7/8 alatt szeret nem indulni a nem peccselt Soldiers. v1.28 és Vista patch megvolt? Próbáltad a Winxp/Win2000 kompatibilitási módokat? Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2015.01.04. 23:11:33
Sziasztok!Tudom hogy nem mai darab, és nem egészen a MoWAS-ról van szó, de úgy döntöttem újra kipróbálom a régi klasszikusokat, és felraktam a Soldiers:Heroes of World war 2-t.Azonban amikor belépek a játékba, néhány másodperc múlva kidob a következő üzenettel: "Error: Program will be terminated" Mi lehet a hiba, és a megoldás rá?Előre is köszi a segítséget
Fene tudja mi lesz azzal. Viszont a napokban kijött a WW2 Chronicles 1.2.09 demoja, azzal már lehet csapatni. A MoWAS2 v3.102.7b "DX10 bétájával" kifejezetten kurva jól néz ki.
Battle of Empires meg.. time will tell. Sooner or later time will tell.
A Totalier Krieg mod mikor jelenik meg már végre? Hegesztik már vagy három éve.
Fajukránok. A Maidan után biztos, mert a madarak azt csiripelik, hogy az 1C megbliccelte a csapatot, a Putyinszívűek elhagyták a süllyedő hajót, sőt, még a DMS is elhalászott 1-2 értékesebbet.
Amúgy a Best Way kivirágzott sok év 1C seggevége mögül, összeszedegetik a Nuclear Union darabjait, és patkolnak belőle.. Nos, valamit.
Megjelenés alatt van a Battle of Empires 1914-1918WWI MoW modjuk is ami még hétfő estig rendkívül jutányos 3600 forintba(11,24€) fáj csak. Mint az alábbi videóból megtudhatjuk nem csak jobban fut, jobb vele játszani, de lényegesen jobban is néz ki a Men of War Assault Squad 2-nél:
Meg az anyukája búbánatos rücskös tücskét, aztat. Szutyok MoW mod jópénzé, há ne nézzen verébnek, csak azé mer tollas a hátam.
Megjelent a German Soldiers Mod XI MoWAS 2-höz. Ezzel együtt úgy néz ki ejtették a MoWAS1 támogatását. Tekintve hogy a GSM elsődlegesen multiplayer mod, és a MoWAS1 tragikus hirtelenséggel megdöglendett, bár sajnálatos, de érthető.
Csoda új MoWAS2 patch meg ugyan behozta az 56 hangos polidörgicsét, de közben minden hang elmaszatolt lett, mintha csak 8 bites 22khz-es hangmintákat használnának a Close Combat meg a Sudden Strike idejéből. Viszont van replay. Vagy lesz, vagy mittomén.
Call to Arms meg még idén megjelenik valamikor Steam Early Accessben. Legfeljebb ezzel is csúsznak fél évet, mint a MoWAS2-vel.
Ez most komoly, hogy eltűnt innen két kommentem? Miafasz van, már ólmos bottal verik el a fórumról az embereket? Mennyit kapnak a modik a Prohardvertől ezért?
Hi! A supplycar van kijelölve nyomsz egy X-et (szem ikon), rákattintasz a szemmel az ágyúra, tankra stb., a kocsi odagurul és megnyílik az inventory amiből akár egyszerre is átrakhatod az ammo-t az ágyúba stb. (csak tudd, hogy melyik típus kell neki). Így nem kell az emberekkel szaladgálni, a benzines kannával azt hiszem nem müxik azt kézzel kell, de a tartálykocsi az már tudja. A supply cart nem lehet után tölteni. Amúgy a squad szinten közös a lőszer, ez új dolog régen az se volt benne. Mi a hulláktól szedjük fel a lőszert és a jobb fegyvert ill. a kilőtt járművekből.
Most kezdtem csak el a játékot így nézzétek el ha nagyon alap dolgot kérdeznék. A gondom az ammo utánpótlással van. Hogy lehet megoldani azt hogy csoportosan tudjam lőszerrel ellátni az egységeimet. Vagyis ne keljen állandóan egyesével felszerelnem őket a kívánt lőszerrel hanem szakaszonként is meglehessen oldani. ( Nagyon idegesítő a csata hevében 10gyalogost egyesével felszerelni. Esetleg valami auto suport ? ) A másik pedig az lenne, hogy lehet a suportos teherautó lőszereit újra feltölteni. Pl ha kifogy a puskához való lőszer ne kelljen már ezért egy másik suportos szállítót xp-n beszerezni, mivel a többi fajta lőszer még van rajta . Szerintem ezt az utánpótlás dolgot kicsit túlbonyolították, igaz ez így életszerű, hogy mindenhez külön lőszer dukál . A segítségeteket előre is köszönöm ! Üdv !
Nem hiszem hogy ettől kevésbé lenne kihalt a topik. Sőt.. De ez legyen az esgé gondja, ők akarják a tabletes yuppiekat behódítani.
MoWAS2 azóta egész tűrhető lett, előző részhez képest most érezhetően gyorsabban töltődik mind a menüig, mind magába a játéktérbe, megpatkolták a mod támogatást végre, és így újraindítás nélkül lehet workshopból modokat letölteni és betölteni, már csak a meghívásos letöltést/betöltést belerakják(mint pl Garrys Modnál) és tökéletes lesz. Jóval stabilabb lett a játék, netkódon is javíthattak, kevésbé lagol, és bétához képest a gépet is kevésbé eszi, kihasználja a több procimagot, és ha minden beállítás fel van nyomva, a videókártyát is.
Megemlítendő ugyanakkor, hogy erősen megnőtt a gépigénye az előző részhez képest, a kicsit jobb grafika és feljavított funkciók nem várt módon gépzabálóak lettek, előző rész egy kétmagos Core 2 Duo procin röhögve elfutott, most ilyen röhögős rohangáláshoz Core i3 vagy i5 proci kell.
Előző részek multija(SHoWWII, és Faces of War kivételével, emlyek már 2010 után valamikor kukázva lettek, vélhetően a 2012-es GluMobile felvásárlást követő decemberi nagyobb Gamespy leépítési hullámban) 2014 július 16 hajnalában váratlan tragikussággal a Gamespy szolgáltatással együtt véglegesen eltávozott közölünk. Temetését a GameRanger végzi folytatólagosan. Szívünkben emléke örökké él.
Zlatorog mester keze munkáját dicsérendő megjelent a kiváló Hungarian Vehicle Pack legújabb kiadása MoWAS2-re szabva.
Sirhinkel German Eastern Campaign modjában használható is pár járművünk, de mivel Hinkel továbbra is béna az egyensúlyozáshoz, semmi értelme magyar egységeket behívni németek helyett.
German Soldiers Mod következő része pedig hamarosan érkezik MoWAS2 alá, és mint a X kiadásban, abban választható lesz majd a Magyar Királyi Honvédség legyőzhetetlen hadereje. Ha valaki besegít Blub0réknak innen, akkor tán nem félig francia/román egységekkel, és francia/román egységhangokkal.
A fórum kinézte megváltozott, ehhez igazodva elkészült új dizájn. Ahhoz hogy mindenki, elérje, jelentkezzen ki és törölje az előzményeket, illetve a könyvjelzőkben is át kell írni a címet, ha esetlegesen régebben lett lementve. "sg.hu/forum.php"-ról "sg.hu/forum/"-ra.
Azóta a Yuplay.ru régiókorlátos lett, magyar IP-vel nem lehet onnan vásárolni.
Ellenben ha találsz máshol ruszki kódot az jó lehet, mert továbbra sincs a játékon rendes régiózár, csak NAGYON vigyázz azokkal a random cédékulcs sefter oldalakkal, elõfordul hogy visszavonják a kódjaikat, vagy akár kapásból nem jót adnak és lenyúlják a pénzed.
Elvileg(DMS marketing szerint) a MoWAS2-ben már DX10 shaderek vannak, így nem oldható meg a kompatibilitás. Valójában meg a franc tudja.
Egyébként ha már konteók: Vannak olyan madárcsiripelések miszerint az 1C idõ elõtt meghallotta a Gamespy kimúlását, és erõltetett menetben ezért készíttette el a MoWAS2 második részét. Csak aztán beszopták, mert a DMS ki akarta kicsit bõvíteni egy sima Steamworks-ösítés helyett(1C nagyon erõsen megelégedett volna egy sima Steam alapú multival úgy hogy minden más marad, DMS ekkora égést nem vállalt be), de erre meg az õsöreg Faces of War motort kellett mélyebben megbuzerálniuk, amibe erõsen beletört a bicskájuk, Call to Arms feljavított motorja nem lett volna kész év végéig, és ezt akarták félkészen MoWAS2 alá rakni.
Amúgy a játék hivatalosan.. csütörtökön jelenik meg. Gondolom varázsütésre tökéletes és bugmentes lesz ezalatt a 3 nap alatt.(de ha más nem lesz, akkor is megkapjuk a japánokat)
Már játszható, de azért töketlenkedik néha. Teszt nem várható amíg ténylegesen ki nem adják, ugye most olyan hülye helyzet van, hogy bár elvileg megjelent, de valójában mégsem, egy már többszörösen meghosszabbított béta folyik most, majd egy hete rakták be a briteket, japánok még nincsenek is benne(pontosabban nincsenek feloldva, moddal elérhetõek) Amúgy olyan sok minden nem változott MoWAS1 óta hogy külön kritikákat kéne keresni, van Steam támogatás minden téren, szebb lett a játék valamivel, van pár új egység, van végre szint alapú automata játékkeresés, meg egy retardált szint alapú egységkorlátozás újoncoknak abban a matchmakingben, meg elkúrták az egyensúlyt multiban.(amit majd helyrepofoznak miután rendesen belerakták a több procimag támogatását, és végre rendesen fut minden körülmények között)
Amitõl én félek, hogy nem lesznek készen május végére, mert ugye akkor megdöglik a Gamespy, és azzal minden elõbbi MoW játék multija is(GameRanger egy vicc még Gamespy klienséhez képest is), abból lesz egy kisebb parasztfelkelés, pláne ha addig nem rakják rendbe a MoWAS2-t.(szerintem nem fogják)
Amúgy ha érdekel a játék akkor érdemes ruszkiktól venni hozzá kódot, mert nincs régiózár a játékon, csak a régiós ajándékozást korlátozta le a Steam, majd a fejlesztõk szartak bele a feloldatásába. http://yuplay.ru/product/14684518/ itt kb 2000 forint körül beszerezhetõ. A Yuplay.ru megbízható, nem kulcsbolt, hanem rendes webshop.(viszont más játékkal vigyázni, mert sok ténylegesen régiózáras Steam játék van!)
Hogy áll a AQ2? Még egy normális tesztet sem találtam róla, metacritic-en sincs semmi értelmes... az AQ nagyon bejött, de nem akarok egy patch-ért ennyit fizetni... :/
Új általam készített multi map (combat 2v2) jelenleg csak assault squadhoz. Mindenféle kritikát szívesen fogadok :) letöltés
Továbbra sincs az egységeknek tapasztalati szintje. Ugyan kijelzi, hogy hány gyalogost, és jármûvet nyírt ki az egységed, de ettõl nem változnak meg a tulajdonságai.
Tapasztalati szint játékosoknál van, és eszerint pakolja be õket egymás mellé ranked automatch-ben, illetve ez alapján oldódnak fel a kevésbé noob biztos jármûvek is.
Egyébként VÉGRE bepakolták az a játékba, hogy ha valaki kilép, vagy megszakad, vagy egyszerûen kifagy, akkor a csapat többi tagja több erõforrást kap a játék hátralévõ részében. Végül is csak 3 éve könyörögnek érte.
Sikerült már megtudni, hogy növekedik-e az egységek tapasztalati szintje?...
Modokat kicsit át kell dolgozni a szerkesztõben, mint ahogy a MoW modok sem mûködnek kapásból a MoWAS-ban. Ahogy néztem a tartalom már benne van a játék fájljai között, csak nem aktiválták még.
Az pedig hogy egy-egy fajta skirmih pálya tükrözve legyen minden nemzetnél, az meg az Instinct hülye heppje, nem tudom miért nem adnak szabad kezet a scriptelõ-pályakészítõ párosnak.
Én úgy érzem lesz ebbõl a Gamespy buliból még nagy bazdmeg, ha így haladnak, júniusra a MoWAS2 épp hasonlítani fog a MoWAS1 egy bugosabb kiadására(per pillanat egy szebb de alig játszható változata az elõdnek), miközben a MoW meg a MoWAS egyszerre használhatatlan lesz a Gamespy szerverek beszarása miatt.
Gameranger elvileg támogatja a MoW játékokat, de ez mindenképp egy macerásabb, nyögvenyelõsebb alternatívája a bezáró Gamespy szolgáltatásnak.
Köszi a gyors választ, hát ja, mondjuk elsõsorban az egységek tapasztalat fejlõdésére gondoltam...Most egyébként milyen szinten van a game?...Mennyi hadjárat és sp pálya van már készen, vagy mennyire mükszenek az AS1 módok?
Fejlodes alatt a sajat jatekosod xp novekedesere gondoltam, a unitokat nem is neztem eddig.
Huh epp most tolt egy 1.4 Gigas patchet hozza... Mindkettoben fejlodnek, a deluxe-ban kapsz egy kis gyari cheatet ami a sima valtozathoz kepest valamivel felszorozza a kapott xp-t. Gondolom valami 0,01 koruli ertekkel :) A tobbi extra is szamora tok felesleges, ertelmetlen. De hat kinek mi ugye, biztos nem fogjak azok sem felboritani a jatekmenetet, mert tobbet fizettel erte par euroval.
Receive a slight XP boost for all factions in multiplayer to unlock units faster
Szerintetek melyik kiadást érdemes beszereznem? A normál AS2-t, vagy a deluxe változatot? Fordító-progikkal sem tudtam értelmezni, hogy melyik kiadásban lehetséges az egységek tapasztalati fejlõdése...
Igen szomoru, bar multkor miutan mar a gamespy oldala sem jott be, varhato volt.
mowas2-re visszaterve singleplayerben hasit barmilyen grafikan, multiban meg levett grafikaval is jatszhatatlan, mashol van a problema forrasa.
direktip-s csatlakozast gondolom a konzolban lehet elerni, milyen modon? Ne kelljen mar tunngle-vel bohockodni :)
Magyarul a GameSpy szervereket június 1-re lelövik, ekkortól az összes GEM 1-2-3 motoros(azaz a Majesty 2 is, mert az is a Best Way GEM3 GameSpy kódját használja) játék multija megdöglend, olyan formában, hogy a multi fül alatt elérhetõ lobby és játéklista már be sem jön, mert nem tud majd kapcsolódni a GameSpy szerverhez. Marad a direkt IP alapján kapcsolódás, meg a LAN, mint anno 98-ban.
Azaz a Men of War Assault Squad 2(ami már nem is teljesen GEM2) kivételével minden MoW játék fûbe harap, köszönhetõen a Glu Mobile faszságának.
Men of War Assult Squad(1)-hoz van olyan mod jelenleg ami tartalmazza a MoW és a Red Tide egységeit is. Ha hozzácsapod a GSM X-et(ahogy láttam zlatorog33 kiváló magyar jármû modja is már benne van az idei kiadásban, legalább részben), meg a tucat másik kisebb modot, akkor messze a MoWAS a legtöbb egységgel büszkélkedõ GEM motoros játék.
MoWAS2 öngyilok ellen lehet tenni a textúra közepesre vagy minimumra állításával, esetleg más beállítások noszogatásával. Ha pedig spéci pályákon próbálkoztok, akkor meg az jóisten óvjon titeket, mert se Sirhinkel, se Miggie, és általában a custom skirmish pályákat a világba dobálók nem törõdnek a coop optimalizálással, amire a bétás MoWAS2 meg még érzékenyebb is mint elõdje(a kész játék meg kevésbé lesz, de az majd még kiderül a 2020-as megjelenéskor).
Pölö Sirhinkel MoWAS2-re portolt pályáinak fele simán használhatatlan coopban, mert kifagy a francba bármit csinálsz. Maradjunk annyiban, hogy nem véletlen DJSatane-t és Vashio-t bízták meg a MoWAS2 skirmish pályáinak elkészítésével, sajnos nem volt nagy konkurenciájuk...
Ez az aktiv topikja annak a harom jatekosnak aki jatszik vele :) --- Assault squad2-t single playerben nagyon hasitott, inditottam szervert ketten coop-ban probalkoztunk, de ugy beallt az egesz nalam, barhova allitottam, hogy inkabb az elso reszevel toltuk. Ez meg a tegnap elotti frissites elott volt, nem tudom, hogy ezzel kapcsolatban valtozott-e valami.
Látom ez az aktív Men of War topik. Kérdésem lenne, mert visszanéztem pár oldalt editorral kapcsolatban, de választ nem találtam, hogy most csak az alap Men of War van fent, ha megveszem a Red Tide-t/Assault Squadot akkor azoknak az editorja tartalmazni fogja a többi egységet/tárgyakat az alap játékból? Vagy ha nem, akkor melyiknek van a legrészletesebb editorja? Vagy csak simán fájlmásolással megoldható?
Nem tudom hogy érthetõ e a kérdés.
tegnap 5 euro volt az elso resze, az osszes dlc-vel. ami pl plusz 10 skrimish palya az alapokhoz, plusz masok.
Itt most kapsz 20 euroert 15 palyat, mint ket hozzaszolassal elobb irtam, nem sok kulonbseggel, egy jo nagy dlc-nek fel lehet fogni, sok javitassal, apro finomitasokkal, ujdonsagokkal. Ha az elsot szeretted, ezt is szeretni fogod.
Akinek megvan az Assault Squad 1. része, annak érdemes a 2.-at is beszereznie? Az 1. részt imádtam, de a videók alapján mintha ugyanaz lenne a két játék :(
Hát igen nem sokat változott. Pályák újak az biztos. Egységekbõl is biztos van pár új.
Grafika ugyanaz, játékmenet ugyanaz.
s1lforrent: Érdemes wall of texteket vágólapra helyezni az ilyen esetekre. Jártam már én is így... Bosszantó dolog.
Begul hajtott a kivancsisag, kiprobaltam az assult squad 2-t, ha nem tennem melle az elso reszet direktbe, meg nem mondanam, hogy nagyon fejlodott a grafika, de az egesz jatekmenet sem. Meg a menuket sem szabtak at, eleg hihetetlen.
Akkor szerintem itt fogom befejezni az SG-s pályafutásom, mert a kurva fórummotor ötpercenként kidobál, és a hosszú válaszaimat rendszeresen megeszi. Már nem csak a fõoldal határszar, de már a fórum is kezd az agyamra menni.
Én még az események elõtt (régiózár) vettem (aktiváltam is rögtön) és pont most néztem, hogy így még megy.
Amúgy jelenleg már benne van a játékban az Amcsi, Német és Orosz hadjárat 5-5 skirmish-e, ami egész jó. Orosz-t próbáltam, ami az elején kicsit szaggatott.
És akkor itt álljon mementóként, hogy mennyire utálom e pillanatban az SG elcseszett fórumát ami 10 perc után kidobott, és lenyelte a walloftext válaszomat.
ui: Nem készültek el a játékmotor tatarozásával, így inkább az Early Accessbe menekültek, mintsem széttárták volna a kezüket, hogy ez egy félkész megjelenés. Multi pályák, skirmish küldetések, nemzetek készen vannak max nem lehet elérni, így ha nagyon akartak, tudtak volna egy olyan kiadást csinálni, ahol a játék alig különbözik a régitõl, csak van Steam támogatás, meg pár új térkép.
Ne is mondd, igy nem tudtam megvenni a szomszedainktol :) Azt olvasom tegnap kellett volna megjelennie, de a steam alapjan meg mindig csak early access van.
Hogy a rák egye ki a belüket, a Sztímes ruszki Men of War Assault Squad 2 gifteket régiózárták február 21 óta, így nálunk csak VPN aktivációval használható. Illetve nem, mert elvileg nem is engedi ide ajándékozni. AllowCrossRegionTradingAndGifting szépségei ugye. De a legszemetebb dolog, hogy utólag minden ajándék is megkapta, azért ez régiózárásoknál is a pofátlanabb fajta.
Ha azt mondjuk hogy egy továbbra is fejlesztett Faces of War multi, akkor nem járunk messze az igazságtól. Más kérdés hogy azért valamivel több mint egy MoWAS1 patch, de valójában mindegy milyen, hisz jelenleg az egyetlen aktívan fejlesztett GEM motoros multi játék leszámítva a késlekedõ War Today-t, meg a még késõbbre tervezett Call to Arms-t. Bár az sem lepne meg, ha a szerbek késnének, és a WT meg a CtA együtt jelenne meg valamikor jövõre.
Ha már motornál tartunk, állítólag a GEM2 motort mint olyat elvileg lassan meg lehetne kérdõjelezni, mert elég sok mindent kicseréltek a GEM2 óta, és jóval több újítást tartalmaz ez a MoWAS2/Call to Arms közös motor, mint amit Best Wayék GEM3-nak csúfoltak. Maga a Best Way is erõsen módosította és bõvítette a GEM3-at a készülõ Nuclear Unionhoz, így az natúran csak a Majesty 2-be került bele, hát ott nem is nézett ki sehogy.
Persze hisszük ha látjuk, ami biztos, hogy a csóró szerbek a War Today grafikájában még eléggé a MoW mod szintnél tartanak, igaz, azok nem is hazudják, hogy ez már majdnem nem is az öreg GEM motoron fut, olyan frankó.
Miben lesz jobb a 2. rész mint az 1.? Grafikát leszámítva? :) Kicsit aggaszt, hogy alig tudni róla valamit...
Az az igazi gondom, hogy kibaszott kegynek fogja fel ezt a kurva béta hozzáférést, mikor ez a CtA closed béte egy nagy blamázs volt. De még ha normális is lett volna, az nekik konkrétan kurva mindegy, hogy 100, vagy 100000 ember tesztel, magát a terhet a Steam vállalja, csak a levelesládát kellett volna jobban üríteni a random visszajelzések miatt, meg PR veszteség ha szarul sül el.
Az az igazi gondom, hogy ilyet nem baszott a világ, hogy többféle exkluzív periódust állítanak fel a _támogatóik_ egy-egy csoportjának, és hogy mindegyikbe bekerülj, minden létezõ játékuk(!) elõ kell hogy rendeld. Az meg a legalja szemétség, hogy Steam Support által kinyomják a kulcsokat a francba, mintha kibaszott lopott kulcsokról lenne szó, mert máshol nem láttam még ilyen bánásmódot.
Az van, hogy a CtA bétás tapasztalatok alapján kibaszott bottal nem piszkálnám meg a kész játékot. Bugosabb, kevesebb, és használhatatlanabb volt mint a 3 évvel ezelõtti MoWAS1 béta(!), és abszolút nem volt alkalmas hogy a kész játék állapotáról képet adjon. Belsõsök mondták, hogy a mai bétában már fog mûködni a multi core, rendbe szedték a hangokat, több pálya és játékmód lesz benne, a balance is kapott egy frissítést, azaz várhatóan sokkal alkalmasabb lesz a kész játék bemutatására. NA EZT a CtA-sok már nem kapják meg, sõt várhatóan egyáltalán nem lesz nyílt bétája a játéknak, gyakorlatilag akkor játszhatsz vele bármilyen formában, ha megveszed.
Mint írtam, holnap kezdõdik a béta második felvonása, kizárólag a játékot már elõvételben megvásárlók számára.
Ehhez jön érdekességként, hogy aki Call to Arms játékot elõrendelte, és kapott januárban MoWAS2 béta kódot, az mai nap kapott egy Steam értesítõ ablakocskát a Supporttól, hogy a CtA féle MoWAS2 kulcsa érvénytelenítésre került. Ez azért szép, mert ilyet akkor szoktak küldeni, mikor valami illegális tevékenység után jutott valaki azon játékhoz, és ezennel leszedik a fiókjáról.
Hozzá tenném, hogy vélhetõen a kódok törlésére direkt azért volt szükség, hogy a CtA elõrendelõk már ne játszhassanak, mert normál esetben más játékoknál a korai bétások mellé egyszerûen odaengedik a többieket, nincs ilyen majomkodás törléssel és kivételezéssel, béta az béta, tökmindegy hogyan jutottál hozzá, vagy mikortól.
Hát azt a jó telibeBEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP, aztat!
A CtA elõrendelõk egy kvázi alfa játékot kaptak a pofájukba, és az elsõ két nap után a kutya nem játszott a játékkal, könyörögni kellett egy 2v2-ért.(gyakran csak Instinct beszállásával jött az is össze) Volt 1 skirmish pálya, volt vagy 6 multi térkép(amibõl a nagyobbakon a kutya nem játszott), meg egy szarul optimalizált, szakadozó, és bugos multi játék. EZT kapták a CtA elõrendelõk 34 napon keresztül. És most direkt szivatásból kibasszák õket a hóra mivel "Why? The closed beta lasted way longer than it was supposed to", és egyébként is "most backers do have a pre-purchase copy as well". Magyarul anyátok köcsögök, fizessetek, ha az igazi bétába akartok kerülni az elnyújtott alfa után!
Mivel a játékot már megvettem, ezért nem érint, de azért a pofátlanságnak is van határa, és _ezek_ már rég átléptek rajta. Még nem is tudjuk a DLC terveiket, vagy épp hogy mit méltóztatnak majd márciusban kész játékként a nagyérdemû elé tárni, de már telefossák az õket támogatók száját, kicsinyes elõrendelõi mutatók feltornázása végett.
MoWAS2 megjelenés március 20-ra halasztva. Nem meglepõ módon.. Cserébe viszont február 20-tól lesz béta elérése az elõrendelõknek. Nyílt béta viszont nem tudom lesz-e.
Hogy b@szná meg már az SG a bugos fórumszoftverét, hogy egy nyamvadt euró karaktert nem tud megjeleníteni.(és szétnézve más topikokban máshol is vannak random gondok) Az SG magazin új tabletes-blogos webhárom hipster kinézetét inkább nem kommentelném.
Bréking nyúz: 5 kulcsért is be lehet szerezni a MoWAS2 elõrendelõi példányát Steamtrades-en. Azért nem mindegy hogy 2000 forint vagy 7200.
Aki a teljesen tiszta módokat preferálja Green Man Gamingen 18€ a játék a 33M15F-1DGAOD-YLXBYR kupon kóddal.
Pedig idõnként igazán beírhatnád hogy milyen béna folytatásokra telik csak a DMS-nek, és úgy várod már az igazi Men of War 2-t.
Én speciel örülök hogy egyáltalán van valami MoW-féle játék. Ha Instinct nem látott volna fantáziát a sorozatban, és inkább titkárnõcskéket ment volna kúrogatni egy hivatalba, akkor az 1C-Bestway páros vélhetõen idáig sem vitte volna el. Ugye a Faces of War két ruszki kiegészítõjét eredetileg eszük ágában nem volt nyugaton megjelentetni, a jó ég tudja hogy maguktól kiadták volna-e végül, és ha igen, akkor hogyan. Viszont Red Tide talán lett volna egyébként is Faces kiegként, de hogy jött volna nyugatra az megint kérdéses.
Az pedig hogy multi irányba vitték el, hát.. A régebbi részek multija bezony elég borzalmas volt, pontosabban nem is volt, mert amolyan muszájból volt odacsapva, egyértelmû hogy mind a Soldiers, mind a Faces a kampányra összpontosított, a multiba meg beleszartak de nagyon magasról. Az hogy néhányan szerették nem mentség, mert nem a multi módok voltak jók, hanem a különleges közvetlen irányítás, meg a rombolás szabadsága amit más játék nem adott meg.
Men of Warban mintha már foglalkoztak volna vele, de erõtlenül, borzasztó egyensúly és tankspam játékmenet elvette az ízét, egy kortárs Company of Heroes, vagy egy World in Conflict simán kenterbe verte.
Red Tide-ban nem volt multi, hivatalosan a MoW multi ment tovább.
Assault Squad változó sikerességgel de nagyjából orvosolta a gondokat, ha nem is tökéletes, de már vállalható formába rázta a multi módokat, kicsit modernizálta a játékmenetet(pl lõtávok növelésével már nem volt erõs BF1942 beütése a játéknak..), és játékegyensúly is helyre lett pofozva, pl végre japókkal is lehet rutinszerûen nyerni ha valaki rájuk kattant.
Vietnam úgy általában félkész volt, szerintem félúton lefújta az egészet az 1C, na ez a multin is meglátszott, ami alapból nem is járt mindenkinek, csak a legdrágább változat vásárlóinak.. nincs olyan fészpalm gif, ami kifejezhetné az istentelen hülyeségét a kiadónak..
A Prison Buddies meg ugye egy jól kivitelezett médiahekk volt, trollkodtak egyet a MoW fanokon. Egyetlen MoW játék aminek mintha lett volna marketing költségvetése(láttam bannert!), erre kiadnak új MoW játék(igazából Standalone Expansion mint minden a MoW óta) név alatt egy gyengébb modot. Bobby Kotick meg gondolom gratulált pátervári padawanjainak.
Csak, hogy megnyugodj, nekem már rég nem fáj, hogy a széria milyen irányba halad vagy süllyed. Amikor kiderült, hogy AS inkább multi orientált lesz és, hogy a Vietnam még betintázott állapotomba se nevezhetõ teljes értékû játéknak, nyilvánvaló volt, hogy a sorozat következõ részei számomra felejtõsek lesznek. Igaz azóta is minden nap benézzek ide, hogy mizu? xD
Mi van népek, már a haterek is eltûntek? Már nem is fáj senkinek hogy nem ez a MoW rendes folytatása? Vagy hogy egy szemét pénzlehúzás keretében a MoWAS 1.5-re mondják hogy második rész? Vagy hogy bugos, rövid, és gyenge?
Nos ma 1800 után megindult a MoWAS2 béta. És mit ad Isten, igazi béta, igazi bugokkal. Ha ezt kiadják elõbb még bugosabban, megfeszítették volna kapásból Instinctet. Így is sorban áll a statáriális bíróság elõtt, meglepõ módon nem tetszik az elõrendelõknek hogy õk nem kapják meg a megvásárolt drága játékuk(Deluxe kiadás semmi értelmeset nem ad, de legalább drágább), a bétások meg panaszkodnak a bugok, a kevés tartalom(játékmódonként 1-1 pálya 1v1, 2v2, 3v3, 4v4, 8v8 felállásban, nincs frontlines mód, az elsõ legkönnyebb amcsi bemutató pálya van skirmishben), a kevés játékos(összesen 900-an támogatták a Call to Arms-t, MoWAS-ban EGYSZERRE 300 játékos van majdnem mindig), és minden egyéb miatt.