Szóval nem lehet újraosztani sem a képesség, sem a SPECIAL pontokat. Végülis az általam preferált fegyverek: - All American - Gobi's Campaign rifle - Anabelle - Red Glare - Riot / Hunting Shotgun - Anti Material Rifle
Mind természeteses fullra fejlesztve, és NV Medic klinikán is az összes upgrade beszerezve. Armor pedig Courier's Duster, ha durva helyre megyek akkor Elite Riot Gear.
Érdekelnének a lézer fegyverek, ha jól láttam, akkor az ECP és MFC közötti konverzió lehetséges, szóval végülis 1 típust tudok használni végig.
A lézeres gameplay tényleg nehezebb? Sebzésileg jobb/roszabb? Érdemes újrakezdeni miatta?
Nagyon sok egyedi fegyver van elrejtve a játékban, ami az első játék után már nem titok merre található, igaz oda el is kell jutni, ami sokszor megkövetel némi életerőt, képzettséget. Hiába tudja a játékos, hogy merre találja a "Gobi" mesterlövész puskát, ha nem tudja kinyitni a 100-as zárat. Az is igaz, hogy azért lehet jó fegyvereket viszonylag alacsony szinten megszerezni, ha tudjuk hová kell elmenni érte. Főleg a hagyományos lőfegyverekből van sok szétszórva, ezért is a legkönnyebb út a lövészeké. Egyedi megítélés kérdése, hogy modolt, vagy nevesített, egyedi fegyvert részesít előnyben a játékos, de többnyire kialakul néhány kedvenc, sokat használt darab, a többi lényegében fölösleges. Hiába van a fegyverkereskedők kínálatában rengeteg egyedi fegyver, többségük egy adott karakter számára érdektelen, hacsak nem akarja a követőket is felszerelni fegyverekkel, ami sok szempontból fölösleges, jól bánnak a saját fegyverükkel, és nem is az a gond, hogy ha jobbat kapnak nem lesznek érezhetően hatékonyabbak, de csak akkor használják a kapott lőfegyvert, ha kapnak hozzá lőszert is. Boone igen hatékony a távcsöves vadászpuskájával, de ma mesterlövész puskát kap, azt csak akkor használja, ha lőszert is kap hozzá, holott ugyanolyan lőszer kell mindkét fegyverbe - ugyanez a helyzet Cass-al is, Természetesen akinek van sok fölösleges lőszere hatékonyabbá tehető a követőit a harcban, de le is lehet rontani őket, ha olyan fegyver kerül a leltárába, aminek használatában képzetlen, Cass közelről is hatékony a sörétessel, ne lóbáljon kétkezes zúzófegyvert helyette :-) Elkéggé elkalandoztam, de a lényeg, hogy több végigjátszás lehetősége is benne van a játékban, és nem feltétlenül kell ahhoz az összes lehetőséget kijátszani, nem is igen lehet. Miután a főhős megkapja a kaszinóban a luxus lakosztályt, ott össze toborozhatja az összes követőt, variálgathat melyik kettőt viszi magával az aktuális útjára, de szerintem nem egyedüli eset, hogy kialakulnak kedvelt, és nem kedvelt figurák, és ha nincsenek eleget foglalkoztatva bizonyos követők, azoknak a személyes küldetése talonban marad. Arcade Izrael Gannon sem egy könnyen megszerethető karakter nem egyszerű elérni vele odáig, hogy az Enklávé titkos menedékének ajtaja kinyíljon
Figyelembe véve, hogy itt majdnem mindennek van neves (legendary) változata, illetve lehet moddolni a cuccokat, azért egy-egy fegyver beszerzése közel sem jelent végső elégtételt. Ráadásul egy csomó neves fegyver csak kereskedőktől beszerezhető, ék meg elég horror áron tolnak mindent és pl arany vagy glitch nélkül nem könnyű annyi pénzt összebugázni. És nem csak az újraskillezés miatt érdemes új karival nekifutni, hanem azért is, mert párszor feldob olyan választásokat, amik kizárnak más lehetőségeket, és érdemes mindent kipróbálni a játékban. (én pl sajnálom hogy a Remnantokat nem sikerült összeszednem két végigjátszás alatt sem)
Indíthatsz másik karaktert, amelyiket némileg más irányban fejlesztve ismét élvezheted a fejlesztés örömeit. Nem lehet minden képességet 100-ra fejleszteni, de nincs is értelme, így is félisten státuszba jut a karakter, hogy perket csak minden második szintlépéskor kaphat. A játékot a különböző perkek teszik színessé, a választott fegyvernemtől függően más-más perkek lesznek hasznosak, kiegészítve természetesen az "univerzális" perkekkel..
Legjobban szerethető karakter a klasszikus (sörétes, golyós) fegyvereket használó lövész, de ez a legkönnyebben játszható is. A fegyvernemen belül is sok a variáció,, lehet egykezes, kétkezes, sörétes, golyós fegyver, a többi képességtől függően rengeteg a variációs lehetőség a perkek kiválasztásánál. Energia fegyverekből közel sincs az előzőhöz hasonló arzenál, lézer, vagy plazma a két alternatíva, viszonylag kevés a választható fegyver, a játékot ismerve már nem gond a fegyverek, AMMO-k beszerzése, de első nekifutásra megizzadhat az a játékos, aki energia fegyverrel szándékozik harcba indulni. Az energia fegyver mellé a tudomány fejlesztése ajánlott, kezdetben akár a javítás kárára is. Legnehezebb a közelharcos karakter fejlesztése, annál a karakternél ajánlott a pusztakezes és a közelharci fegyvereket együtt fejleszteni, nagyon sok az olyan hasznos perk, amelyekhez mindkét harcmodorból van szintkövetelmény. Ráadásul ehhez a harcmodorhoz még a túlélés tudományra is szükség lesz, sugorpiók, casadorok mérgezései ellen kell valami ellenszer, amit kénytelen kelletlen, de tudni kell elkészíteni, plusz a túlélésből is jön néhány hasznos perk. Ellenméreggel, méreg ellenállással a casadorok csapkodása már nem jelent feltétlenül halálos veszélyt, de a halálkarmokkal pofozkodás már kihívás, amikor azok csapatosan bóklásznak. Könnyű dolga van egy orvlövésznek, távolról kiírthatja az egész halálkarom kolóniát, közelről agyoncsapni a szörnyeket már nagyobb kihívás.
Tudom, vannak, akik ragaszkodnak az egy karakterrel játszáshoz, pedig ebben a játékban van 2-3 karakternek elegendő kaland.
Ha elertem a lvl50-et, akkor mar nincs hova fejlodni igaz? A kiegek vegen eloszthatok 1-1 Special pontot es annyi? Van ra mod hogy ujraosszam a kepessegpontokat? Minden 100-on van kiveve a meele, energy weapons, es a barter
Igen. Megtörtént, nincs mit tenni. Map travel után Boone lőtt, az ellen hullott. Én meg nem is gondolkodtam, hogy ez most mit okoz. Már a Divide közepénél járok, úgyhogy nem akarom visszatölteni.
Konzol parancsokat hol találok, hogy aktívvá, utazhatóvá tegyem a térképet?
Nem tudom mit kellene tenned, soha nem sikerült még az aktuális küldetés kulcs személyét idő előtt kinyiffantani a karaktereimnek. Megtörtént, hogy Boonal kiirtottuk az egész öblöt, de az egy szabad kalandozás volt, nem volt aktív a küldetés, s olyankor nincs ott a csónaknál az NPC, s ebből tanulva Boont nem is vittem a légiósok közé, ha nem volt konkrétan a harc a cél. Az olyan kiruccanásokra Cass tökéletes, ő egy fokkal barátságosabb a légiósokkal, nem kedvelő őket, de nem támad azonnal, viszont harcban a sörétessel jól bánik (tény, hogy a buffja nem túl hasznos, meg sem közelíti Boon "kivilágítós" adományát)
Vissza töltés nem jöhet szóba? Ne Boonal menj oda először, miután bejutottál a szigetre, azt teszel, amit akarsz, de ha a mészárlás is a célod, előbb legyen meg a sziget elérhetősége.a térképen
Nem a megcsinálása kell hozzá. A DLC-k telepitése után automatikusan emel a lvl cap-on. Tehát ha felteszed az összes DLC-t, akkor már az alapjátékban elérheted az 50-es szintet.
Gondoltam megnezem, hogy mekkora a max level, most 41-nel tartok es most kezdtem el az elso kieget, a Lonesome roadot. a wiki azt irja, hogy link. elvileg nem is lehetnekilyen expert 2 addon megcsinalasa nelkul. Na mindegy.
Ha lelottem a legios tutajost, es nincs csonak sem, akkor buktam, hogy atmenjek a Fortification hillsre ugye? Ill Boone volt nem is en :D A meghivos kuldi failes lett, mashogy meg nem jutk at nemde? A csatahoz kellenenek a robotok.
A légió vezérkarának kiírtása nem azt jelenti, hogy a légió megszűnik létezni.
En most kaptam meg a meghivast caesarhoz, es az NCR-hez egyarant. Ha athajozok, es kiirtom a legiot, akkor utanna meg vissza tudok menni? Vagy lesz csata?
A főküldetés része a találkozóra invitálás, Vegasban szólítja le a karakter Caesar küldönce, amíg ez nem történik meg nincs ott a tutaj mellett az NPC, nem lehet áthajózni a szigetre, sőt a meredek partom miatt átúszni sem. A szigetre lépve aztán már nincs megkötés, akár a légió vezérkarának kiirtásával is lehet indítani, bár akkor néhány lehetőség is elvész, de nem pótolhatatlanok, XP-t lehet szerezni eleget, a küldetések sem jelentősek, talán csak közelharcos karakternek van egy támadás kombináció, amit az egyik tiszttől tud megtanulni, lövészeknek az sem értékes, tudás.
És van még a Mission Mojave de az plusz tartalmakat is csinál, nem tudom fejlesztik még, de a csávó aki a YUPot csinálja nagyon jó fej fickó amúgy az írása alapján, még ebben az évben is adott ki új verziót. Hihetetlen egy moder körben milyen népszerű ez a játék. 7 év után még mindig javítgatják, pedig az is érthető lenne ha nem vesződnének ezzel. Ez meg egy patch a játék egyik írójának Sawyer patch és a YUP kompatibilitás patche. YUP- JSawyer comp patch Utoljára szerkesztette: Although, 2017.09.19. 06:52:41
Régebben betettem már őket. - Ez anti crash patch és nagyon jól működik NVAC - Ez 4GB patch nagyon jó a módhoz ami töltés nélküli freesidet csinál 4GB patch - Ez talán a legjobb patch csomag mert nem csinál mást csak javít Yukichigai Patch
Vannak nem hivatalos patchok mint a japán nevű is amik javítjáK a bugokat, mindenképpen érdemes felrakni mert Az Obsidiannak nem volt ideje befejezni a kiadás előtt.
Nem feltétlenül bug, ha egy párbeszédet nem a gép kedve szerint folytatsz le, lehet kizársz bizonyos lehetőséget. Az elveszett lézerpisztoly esetében sem mindegy mit kérdezel a két érintettől, ha "rosszul" teszed fel a kérdést, utána nem mond semmit a srác, a leányzóval kell beszélned, ő árulja el, hol lövöldöztek, vagy utána ismét beszélhetsz a kölökkel. Cass küldetése nem ér véget azzal, hogy eladja a már nem létező karavánját, sőt azzal kezdődik a személyes küldetése, csak ahhoz őt kell magaddal vinni társként, és beszélgetni vele. Ha már bejutottál a kaszinóba, megkaptad a lakosztályt, ott összegyűjtheted az összes lehetséges követőt, és váltakozva cipelheted magaddal őket, a személyes küldetésükhöz el kell nyerni a bizalmukat. Cass mondjuk elég hamar előáll a kérésével, Boon már nehezebb eset. Cass személyes küldetésnek a végén is van egy zsákutca a párbeszédben, no azt inkább lehet bugnak nevezni, mert megteheted, hogy lebeszéled a bosszúról, az NCR-re bízva az ügyet, utána meg kinyírjátok az érintetteket. (vagy szóba sem kerülhet többé az NCR-nél jelentés)
hat ez kicsit gaz, bugos. a BOS lezer pisztoly kuldit sem tudom megcsinalni, mert akinek azt az infot ken adnia hogy gyakoroltak vele kinn, az annyot mond hogy fogalmam nincs.
Az NCR bemartos kuldit is megneztem YT-on, ott jol mukodik, itt nem. Raadasul az oreg bezarkozott az irodajaba, nem lehet bemenni hozza...
Cassidy caravanja is mar a Crimsonnal van, megis aktiv a quest, de az osszes opcio mar szurke...
ezt en is elolvastam, es megsem tudom bemartani sehol....
A return to sender kuldiben, ha be akaro martani a csavot, akkor hol kell readnom az infot? Mar minden rangernel jartan, de nincs ilyen parbeszed sehol... Azt irja hogy rangernel kell
Tudom, viszont azt is tudtam hogy harmadszor nem fogom elkezdeni a játékot és az a befejezés, hogy végül a "Szállitó" saját maga veszi át a hatalmat, jobban illett egy gonosz karakter személyiségéhez.
Még ma sem hiszem el egy kis csapat mint az Obsidian életre szóló leckét adott a Bethnek, rövid idő alatt kidobva, megmutatva mit ki lehetne hozni egy open-world világból.
Azt mondanám életszerű lett nem idealista mese az NCR nagy rakás faszfejekből áll zömmel, mint életben is sok van ilyen helyeken. :) A Ceasar vonal egyszerű aki nem velünk ellenünk, vagy meghal vagy rabszolga lesz. Mr. House is tele van hatalomvággyal mint mindenki aki odáig eljut :) A BOS kis csapat szintén súlyosan fejre ejtett vezetéssel. Talán kisebb csapatok New Vegasban akik normálisak, meg Veronika meg a társak :) Tökéletesen megírt játék nem Hollywoody szappanra vágyok részére :) + A nomádok jó fejek szimplán be vannak drogozva és élik az életüket :) Utoljára szerkesztette: Although, 2017.09.16. 17:48:32
A végső csata előtt figyelmeztet a játék, hogy fejezd be a függőben lévő dolgaidat, mert a csata elkezdése után nincs visszaút (véget ér a játék), illetve lesz egy mentésed onnan visszatérni, de realisztikusabb oda el sem jutni, amíg vannak más, számodra érdekes küldetések, bele értve a DLC-ket is. A Légióval nem nehéz összerúgni a port, elég, ha Boont viszed magaddal, ő kérdezés, és engedély nélkül megtámadja a légiós őrjáratokat, s előbb utóbb megjelennek a légió felbérelt fejvadász osztagai is. Caesar bázisa viszont egy elzárt területen van, oda csak úgy lehet bejutni, ha a főküldetésben eljutsz odáig, hogy Caesar hív, beszélni akar veled. Ezen már túl vagy, s ha a bázisra bejutottál kedved szerint cselekedhetsz, Caesar és a vezérkara is halandó, de a tábor kiirtása nem azt jelenti, hogy a légió megszűnik létezni.
Nem kell ahhoz gonosz karakter, hogy rájöjjön, az NCR-nek is van sötét oldala, s szomorú, de a robotok jelentik a legkevésbé gonosz választást.
Én második illetve 3. nekifutásra is az NCR-t válaszottam. Nemtudom a BOS milyen lenne, nem látom hogy sok vizet zavarna.
Amivel tolom: All American. Gobis campaing rifle antimatter rilfe anabelle hunting shotgun.
Egyébként már az egész térkép megvan, hátrahagytam a nagyobb küldiket. Nem jártam még a BOS-nál, a Nellis bázison, és a great khanos küldik is hátravannak. A többit szerintem kitoltam, és a nem special skillek közül is csak a meele, barter, survival és speech nem 100-as
Mr. House egy milliomos a háború előtti időkből. Szerintem nem meglepő, hogy magának akarja a hatalmat. A várost igy is ő irányitja, de kénytelen beengedni az NCR-t a városba, hogy igy távol tarthassa Cézárt. Viszont ha megkaparintaná a robot hadsereget, már nem lnne rászorulva a kaliforniaiakra. Szerintem ez teljesen logikus és érthető is. Megteheted azt is, hogy te lépsz Mr. House helyébe és a saját irányitásod alá vonod a robotokat (a gonosz karim ezt tette). Ő nekem se volt annyira szimpi. Elsőre az NCR-t választottam.
Akkor a kiegeket jolenne megcsinalgatni elotte. Ez a Mr. House vonalat ki jatszoota? Nekem nem szimpi, hogy minden frakciot kirtat maga korul a wiki szerint.
A gát megtámadása csak akkor kezdődik, ha eljutsz odáig a történetben. Először ugye el kell jutni a Vegasi kaszinóba, meg kell szerezni a Platinum Chip-et, aztán össze kell szedni a különféle frakciókat a Cézár ellen. Ha jól rémlik a küldit a Yes Man adja. Utána már tényleg csak annyi a dolgod, hogy oda mész a gáthoz és lerendezed a légiót. Viszont azzal vége is a játéknak, bár a küldi inditása előtt csinál egy mentést a gátnál.
Van olyan eseménylánc ami a Cézár tábor ellen vezet
huh bazmeg ez kurvára nem skyrim szint nagyon nem, nem is csináltak ilyet azóta :D Azt kell mondanom hardcore szinten nagyon fel kell kötni a gatyát, hogy túléld szóval ne nagyon siess oda :)
Hogy lehet elinditani a Hover Dam-os küldit, hogy lehet caesar ellen harcolni? Ott vagyok a Gáton, az NCR-nél nagyon jó vagyok, hol lehet jelentkezni? :)
Ha a lenuke-olt részekre vagy kíváncsi (amik alapból elzéártak) a kilövés előtt nyomj 1 mentést és lődd ki a rakétákat. Menj el nézd meg, majd töltsd vissza. :)
sajnos veronica és lily gyorsan elhullik ha néhány ellenfélnél többel kell harcolni, egyszerűen sehogy se lehet kiegyenlíteni a hátrányt, mire oda cammognak az ellenfélhez addigra már elveszett a fél hp menyiségük vagy már halálukon vannak, sajnos ez hardcore mellet legnehezebb szinten ahol a halál végleges ez nem vállalható.
én szinte majdnem mindig boont ed-e casst rault szoktam magammal vinni, ha bajba is kerülnek elég csak pár lépést feléjük tenni beadni nekik egykét sztimpakot és mehet tovább az adok kapok.
Lövészek mellé Boon és ED-E buffjai nagyon hasznosak, viszont, amire már felfigyeltél Boon gyűlöli a Légiót, azonnal támad, ha légiósokkal találkoztok. Az ok a személyes történetében rejlik, ami nem nagy titok, de a részleteket nem árulja el könnyen... ha a karaktered is utálja a Légiót, haverok lesztek, ha a légiósoknak szeretnél kedvezni, elhagy, vagy ellened fordul. A többi lehetséges követő nem ad olyan hasznos bónuszokat, mint Boon és ED-E, de játékos, és karakter függő, kinek melyik szimpatikus. Cass a shotgunjával jó támogató, de a buffja legfeljebb akkor hasznos, ha a karakter is vedeli a szeszt. Veronica elsősorban szervo páncélos pusztakezes harcos, ami azért elég furcsa , a stílusa meg idegesítő lehet egyeseknek - de én sokat kalandoztam vele Lily a másik közelharcos, nem tudtam kedvelni, nem is nagyon vittem sehova, így róla nem sokat tudok, mennyire hasznos harc közben. Arcade stílusa sem volt bejövős, jól bánik az energia fegyverekkel a doki, de nincs benne semmi extra - ő sem szereti a légiósokat, de nem támad azonnal, ha légióst lát. Raul egy ghoul, amíg a csapatban van, talán lassabb a fegyver kopás üteme - nem találtam különösebben hasznosnak. Rex a robotkutya is inkább idegesítő volt számomra, mások meg kedvelték. "Megmutatja" ha rejtett kincs (mai erős túlzás, néhány lőszer esetében) található a közelben, miért gyorsan megszabadultam a kutyától: a barlangokban lopakodva rendszeresen utamba állt, úgy kellett arrább rugdosni.
A kaszinó elnöki lakosztályában össze lehet verbuválni az összes követőt, és lehet variálni, kit hová viszel magaddal
es van olyan follower akit tudtok ajanlani? Sniperes karit csinalok. A terv ulisess duster + marksman carabine + gibis tavcsovese vagy AMR. Kozelre meg shotgun meg 9mm a kisebb celpontokra.
Jonak tunik Boone Meg ED-E a szenzorai miatt
Humanbol lehet csak egy, de mellette lehet meg egy robot/kutya
most ugy alakult, hogy Boone-t felfogadtam csatlosnak, es ralott par caesar katonara, ugyhogy muszaly volt kiirtani oket. Most NCR favorizal, caesar nem.
Egyebnekt ED-E meg mndig kovet, ugyhogy 2 followerem is van. Ez normalis?
ha jól olvastam a Fwikit akkor az nrc kiütése után lehet szerezni egy egyedi erőpáncélt ami lassan regenerálja a hp-t... az egyik nrc ghoul katonán van, ha a légióra dobod akkor csak egy újabb "egyedi" 40mm tump tump gránátvetőt lehet beszerezni valahol a romok között.
Ja es rajottem hol a kutya amirol irtatok. A King-nek Vegas elott a kuytaja, akit ha meggyogyitok vihetem :)
Regrol beugrott
Sziasztok!
Nekiallok a LoneSome Road-nak, de a vegen van 4 lehetosegem: Not nuke, nuke NCR, Nuke Caesar, Nuke Both
A nem nuke verzional ED-E kinyiffan. Ha visszaterek a canyonbam ED-E elni fog, vagy onnantol buktam mint companion?
Ha nenukeolom az NCR-t / Caesart, akkor milyen jo loot van amit mashol nem szerezhetek meg hogy megerje?
Nem lesz gyorsabb a karakter attól, hogy könnyited a málhát. 200 felett belassul, de alatta azonos sebességgel halad. Szerintem Shift-el lehet sprintelni benne alapból, de van olyan is hogy gombra allways run, az meg alapból a Q volt.
Igy hogy kisautó volt, már rémlik, de sztem soha nem használtam. Ellenben a sinpuskával, ami ugyan nehéz volt mint a dög, de hatékony is.
én már egy idő után beleuntam a darts nyilas megoldásra, inkább használtam aknákat :D szépen rácsalogattam a halálkarmokat az aknákra a rohadékok meg elrepültek a csillagos égig :DD
FNVben hogy lehet gyorsitani a karakter futasan? Pancel nelkul is siman ruhaban olyan a futasi sebessegem, mint mas jatekban gugolva lopakodva. 22Kg-ra lecsokkentettem a cipelt targyak sulyat a max 200-bol, de akkor is. A kari kulso nezetben futast imital...ha shiftet nyomok, akkor setal. Nagyon lassu...
Látszik rég játszottam vele, nem is emlékszem hogy ott volt nyil.
Én a sturdy caravan shotgun-ra gondoltam, ahhoz nem 5.56-os lőszer kell. A Ratslayert én is használtam egy ideig, úgy rémlik annak is jó a crit értéke, de a legjobb a neves BB gun-nak. És egy kellően skilles karinál a fej crit azonalli halál. A Nightstalkerek közül is igazából csak a láthatatlanok jelentettek komoly problémát, mivel ugye a láthatatlan lényre nem lehet WATS-al célozni. A F3-ban volt az a taktikám a Deathjaw-k ellen, hogy sniper-el crit a lábra, aztán előttem a másikat is. Ennyi idő alatt oda is értek általában, átváltottam valami jó sebző, de gyors fegyvere és miközben hátráltam, szépen beléjük táraztam. Mivel a lábukat előttem, volt esélyem távolságot tartani tőlük, meg a nyakamba se ugráltak. Persze ezt sem az elején, egy kezdő karival jobb elkerülni őket. Igazából a mérgezést alacsony szinten is lehet "kezelni", csak sok stimpack kell hozzá, anyagilag nem igazán éri meg. A Halálkarmok azért annyiból egyszerűbb ellenfelek, hogy "csak" futni tudnak, általában kiszámitható pályán mozognak, a gránát is elég jó ellenük. A cazador viszont 3 dimenzióban mozog, a robbanó fegyverek alig érnek ellenük valamit, előszeretettel vesznek körbe és támadnak hátulról is, gyorsan váltanak irányt, de még WATS-ban is elég nehéz eltalálni őket. Plusz ahhoz képest hogy rovarok, elég durva DT értékük van.
A casadorok azért lényegesen gyengébbek, mint a halálkarmok. A halálkarom egyszerűen agyoncsapja a karaktert, a casadorok mérgeznek, ami alacsony szinten biztos halál, de később lehet készíteni a mérgezést megszüntető, sőt méreg ellen védő pirulákat, amikor még a halárkarom egy-két ütéssel agyoncsap, a casadorok már kevésbé veszélyesek lesznek, s mindkét lényért a legmagasabb XP-t adja a játék. A casadorok vadászatával gyorsan lehet gyűjteni a tapasztalati pontokat, de alacsony szinten kerülni kell azokat a lényeket, nem véletlen, hogy Vegasba vezető rövidebb utakat casadorokkal és halálkarmokkal szórták tele,azokat kéntelen megkerülni a karakter. A casadorokhoz hasonlóan kellemetlen lények voltak a nightstalkerek, ami prérifarkas, és csörgőkígyó DNS-éből létrehozott lény, falkában támadnak, harapásuk mérgező.
Szuper légpuskára nem emlékszem a játékból, a kezdőkét kapott kis puskába is 5..56 mm-es lőszer kellett, s annak az egyedi verziója , ami éjjel látó távcsővel, hangtompítóval van szerelve, fix helyen, az egyik barlangban található (Ratslayer a fegyver neve), de mire odáig eljut a karakter, általában már van sokkal erősebb fegyvere. A fegyverek listája
Ez attól függ nyilván, hogy milyen véget akarsz. A NV-t én is kétszer játszottam végig. Talán ez volt az utolsó játék aminek kétszer futottam neki. Bár a második az... egyszer nekifutottam a végének, csak hogy lássam, de... Az első karim jó volt, mindenkinek próbált segiteni, nem árulta el a BoS-t, de alapvetően NCR párti volt. Vele őket is választottam. Illetve úgy rémlik hogy megpróbáltam elintézni, hogy mindenki őket segitse. A második karim nő volt, miután a játék elején átverték és lelőtték, úgy gondolta nem fog megbizni senkiben és a kezébe veszi az irányitást. Vele kiirtottam mindenkit akit lehet (asszem van olyan opció is a LR végén, hogy mind a két helyre atomot lőni) Ő látszólag a Caesar-nak dolgozott, ami azt jelentette hogy behizelegte magát az NCR-hoz, amig nem kellett konfrontálódni, addig segitette őket, leszámolt velük, de Caesar-t is elárulta. Illetve vele helyreállitottam a HADES-t is. Mellesleg ő volt a hard core karakter, abszolút gonosz volt (bár a karmáját főleg lopással vittem le illetve hullazabálással), vele próbáltam meg teljesiteni az összes legendary acsit illetve összeszedni lehetőleg az összes neves felszerelést is. Végül a legendaryk nem lettek meg, mert kellett volna egy robot kill vascsővel, de sajnos azt a kevés robotot ami jó lett volna az acsihoz, még a játék első felében kiirtottam, a Vegasban található securitronok meg nem voltak jók. Pedig az elnököt lelőttem pisztollyal, Caesart megöltem késsel... *sóhaj* Végül a Securitron sereget is a saját irányitásom alá vontam, gyakorlatilag a saját uralmam alá vonva ezzel a régiót.
. De kiegekkel is meg kéne csinálni majd valamikor, viszont a 4-el se haladok :/ Kicsit csalósra vettem ott, mivel 10.5 napnyi karakter játékidő után ráuntam a futkározásra és beraktam a gyors utazást survivalon.
Itt meg ott hagytam abba vagy 2 éve, hogy kijöttem a kiegből és választhatok, kit nukkerolok széjjel :D mindet megnéztem kíváncsiságból, de választani azóta se tudtam. Én MINDENT AKAROK!!! :D
A nevére nem emlékeztem, de túl sok neves BB gun nincsen, szóval... Persze hogy kicsi az alapsebzése. Mit vársz egy légpuskától? De lesből szinte bárkit egy lövéssel, kivéve persze azokat a dögöket, amiknek olyan brutál DT értéke van, hogy simán rezisztelik még ennek a nagy részét is (robotok, Deathjaw, meg talán a cazadorok is) Szintén ha jól emlékszem, OWB-ben nem túl sűrűn használható, mivel még 100-as lopakodás mellett is beriasztanak az ellenfelek már az előtt, hogy meglátnád őket.
Szerintem ere gondolnak: Abilene Kid LE BB gun Alapsebzése kicsi, de a crit. sebzése 70 ezért hatékony lesből. Wild Wasteland trait esetén a kútban van, anélkül a Fields' shack-ban.
Nekem eddig csak E-DE meg a vadasz csavo volt Novacbol a tarsam. most igy nem vagom. De akkor nem a BB Gunrol beszeltek.
ha megvan a wild wasteland trait + rex is veled van akkor nem mesze vegas és a bombázók reptere között van egy kunyhó ami előtt van egy kút, ennek az alján lehet megtalálni speckó légpuskát.
Milyen ubertap legpuskarol beszeltek? FNV Goodspringben van egy a haz oldalanak tamasztva, (BB gun) es loszer is piti hozza, de nyavajaz sem sebez. Varmint rifle es Covboy repeater ubertap hozza kepest. Vagy valamit beneztem?
azt én is tudom hogy direkt így csinálták meg... és én nem is bánom, sokakkal ellentétben én szerettem a sivatagban kóborolni és vadászni hangyákra skorpiókra meg fosztogatókra.
OWB-böl a gyíkkutyák(nightstalker) származnak ha jól emlékszem...
FNV régi vágású rpg. A világ létezik nélküled is nem veled fejlődik. Az obsidian ezen változtatott ezért és a sztoriért szerették annyira azok akik a régi Falloutokat szerették. Hasonlított rájuk. Szóval azok lv20 felettiek és még sok minden. figyelni kell a táblákat a skorpiók is veszélyesek az elején rád. Majd még sok minden. Pár modot amit régebben írtam itt, amik inkább patchek dobnak rajta. a vadászok akik keresnek majd azok nem prédák és jobb menekülni. :) Mindegy. Sajna ahogy anno a star wars játékukat sem tudták befejezni ezt sem. A többiek tartottak tőlük sose adtak időt befejezni talán? Mindegy ma már bizonyítottak. Jelenleg ők az egyik legjobb csapat ami maradt ha nem a legjobb. Miután a legendás Tourment folytatását sokan lehúzták. Utoljára szerkesztette: Although, 2017.08.24. 19:20:18
Azokat én is utáltam. Elvileg azért lettek olyan erősek, mert azokat dobták le arra az északi ösvényre, ami elválasztja a kezdő falut Vegastól. Ha olyan könnyű lenne átvágni rajtuk, akkor nem kéne megkerülni az egész térképet. Hogy esetleg valamelyik DLC adta a psukát, az lehetséges. Nekem GOTY verzió volt, úgy kezdtem a játékot hogy kapásból minden DLC up... ami meg azért tápos, mert a kezdő cuccok között volt 40mm-es gránátvető, egy jó kis dupla csövű, ami a játék elején elég hasznos volt, illetve egy frankó, bár nem túl tápos 10 milis pisztoly. Egyébként a gyilkos szitakötők (vagy mi a rákok) egy pókgyilkos rovar mutációjából jöttek létre. Szerintem is kicsit túl lettek tolva, majdnem keményebbek mint a Deathjaw-ok, ami azért enyhén szólva is... Lehet rosszul emlékszem, de am ezek a dögök nem az OWB laborjaiból származnak?
és akkor ezek a repülő méregzsákok még ráadásul csoportban is vannak... honest hearts dlc-ben szó szerint nyüzsögnek mindenhol ezek a dögök.
De utáltam is őket érte... :) Zümmögő halál volt mind. Erre a légpuskára nem emlékszem most, pedig elég sok mindent összeszedtem.
de ahhoz a légpuskához kellet is kezdéskor egy speciális trail, máskülönben nem jelent meg a pályán a fegyver, meg azért annyira könyü se volt... nyavalyás darazsak 3 vagy 4 ütésből elintéztek egy feltápolt karaktert még erőpáncélban is.
Biztos benne van az is, hogy az idő megszépiti az emlékeket, de sztem lövölde szempontjából a NV könnyebb volt még HC beállitás mellett is. Talán nem lövök le túl nagy poént, de a legerősebb fegyver benne -kész röhej- a neves légpuska. A lőszer olcsó hozzá, ráadásul súlya is alig van, a puskának szintén, de kevés ellenfél van aki nem makkan meg az első lövéstől, igaz hogy csak lopakodásból működik (tehát komoly tűzharchoz kell valami másodlagos is)
Őszintén megmondom, hogy nekem még hátra van a New Vegas... a 3-at tavaly nyomtam le, és idén direkt elévettem a 4-et. Na, jó nagy kínlódás is, közelítem a 100 órát de alig várom hogy vége legyen... szerintem már több ezer körül jár a raider/mutáns/feral ghoul headcountom. Bazári lövölde lett belőle (aminek nem borzasztó...). Na de öröm az ürömben, hogy ott vár utána a készre moddolt, szinte érintetlen (belekóstoltam ~10 óra erejéig) New Vegas
Nyugodtan nevessetek ki, de én kb 30. szintig nem értettem, hogy működik a játék skill rendszere. Persze láttam azt a szép kis vaultos táblázatot, és amikor végre leesett hogy mi a f*szt látok, volt is nagy homlokcsapkodás, hogy há hiszen ez egyszerű, mint az egyszeregy. Csak a régi rendszer után valahogy ez nem adta magát. Sajnos attól hogy egyszerűbb lesz valami, nem biztos hogy átláthatóbb is. Erről mindig az Earth 2150 jut eszembe és a róla készült cikk. Ott azt irták, hogy bonyolult a tervezés/épités rendszer. Jah, a C&C-hez képest tényleg az volt, mert nem annyiból állt hogy felhúzom az X épületet, ami lehető teszi az adv. változatot, meg az egységeket is lehetett konfigurálni. Pedig ez sem mostanában volt, de a látszólagos bonyolultság már akkor is olyan problémát jelentett, amit szóvá kellett tennie a cikk irójának. Pedig akkor még aligha kellett aggódni a kazuárok lustasága miatt. Ahhoz képest a 2160 már nekem sem volt egyértelmű. Bár ez bizonyos szempontból rossz példa, hiszen az nekem bonyolultabbnak tűnt,, az egyszerüsités nem feltétlen lesz mindig átláthatóbb. Igazából az egyszerüsités itt is relativ, hiszen korábban a skillek értéke csak annyiban fügött a fő tulajdonságoktól, hogy ha növelted őket, akkor nőttek a skill pontok is. Most viszont ha meg akarok tanulni valamit, előbb fel kell húznom az adott képességet, hogy egyáltalán elkezdhessem tanulni a skill-t. Persze a másik oldalon meg -kombinálva a szintlimit eltörtlésével- jó dolog, hiszen igy kellő játékidővel és xp összefarmolásával ki lehet húzni egy full 10-es képességű, minden skillel megkent karaktert. Az megint más kérdés, hogy addig még a hc játékosok többsége sem jut el. Ellenben pl a F3-al, ahol bár volt level cap, még is a játék végére össze lehetett hozni a 100%-os karit. Fck logic.
Én is élveztem, jobb lett mint a skyrim, de a végtelenül lebutított harcrendszer keret már nem azt adta mint az FNV ahol minden elem rendben volt.
Igen nézegettem őket. Ez is nézőpont. Ettől függetlenül szerintem mindannyian álmodtunk, gondoltunk rá, a megjelenítés fejlődésével, egy nap a régi isometria, életre kell csodás grafikával és a tartalom és a megjelenés együtt alkot virtuális valóságot? Erre úgy néz ki esély sincs. Amik vannak mint a W3 az is sok szempontból, érthetően az egyszerűsítést követi legfeljebb mint mondták nem lesz az, hogy csili-vili felszín mögött kicsit üres tartalom legyen. Alá skyrim. Elfogadod és élvezed ami van. Úgy látom mind ezt próbáljuk. Az FNV nem véletlen vezeti a gamebanshee listát. 2010 után.