Halleluja testvéreim! Visszatér az elõzõ részek sebzésrendszere. Többé nem leszel képes egy sima 10mm-es SMG-vel kicsinálni egy szuper mutánst vagy egy szervópáncélos katonát. Ha jól olvastam a cikket akkor a páncélzatnak komoly szerep jut majd, amikor rálõsz/rádlõnek megjelenik majd egy kis vörös pajzs az életerõd/életereje mellet, ami azt fogja jelenteni, hogy a páncélzatod/páncélzata felfogta a sebzés nagyrészét és a támadása/támadásod hatástalan volt. Olyan lesz mint a Mass Effect 2-ben, váltogatnod kell majd a páncéltörõ/sima fegyverek közt. Ha ez tényleg igaz lesz akkor visszatér majd a taktikusabb harc, nem lesz többé agyaggalamb vadászat.
Igazából VATS nélkül eszméletlen undorító lövöldözni közeltávon, a karakterek felgyorsított mozgása miatt, ami totális szánalmat vív ki. VATS meg nem valami izgalmas, de legalább látványos. Egy darabig.
Viszont remélem, hogy nem kényszerülök rá a szervópáncél viseletére, és hordhatok majd valami túlélõsebbet, valamit, a mostani világból.
Most hirtelenjében annyi cikk jelent meg. Nem gyõzöm átnyálazni. Nah amit eddig olvastam: Két gecko faj lesz mint a második részben: Sima és Tûz Geckok( érdemes lesz messzirõl lekapni õket mert közelrõl tûzet okádnak ránk) Ahogy régebben is írtam, ha rá lõsz az ellenfeledre és az életerõ kijelzõje mellet megjelenik egy vörös pajzs ikon akkor célszerû lesz páncéltörõ fegyvere váltanod. Ha jól olvastam minden közelharci fegyverhez spéci animációkat kapsz + különlegese képességeket, pl egy golfütõ használatakor spéci golfozó animációval kenned szét az ellent. A brahminok mellé kapunk egy újabb mutáns házi állatot: Big Horners (Nagy szarvúak?), mutáns kosok, és elégé ellenségesek lesznek. A Bevezetõ nem olyan hosszú lesz mint a háromban, kikaparnak a sírból - a doki felgyógyít - megkapod a PipBoy-t - beállítod a tulajdonságaidat, képzettségeidet - és irány a psuztaság. New Vegasban két nagy frakció fog egymásnak esni: az NCR és a Ceasar Legion, bármelyikük oldalára is állsz a másik ellenségként fog kezelni. Az Acél Testvériségnek nem sok szerep fog jutni, hozzák majd az elsõ két részben megismert formájukat: technológiákat fognak gyûjtögetni, nem fognak szupermutánsokkal, enklávésokkal bajlódni. Nem lesznek vezethetõ jármûvek a New Vegasban. A gyerekeket továbbra sem lehet majd megölni, de nem lesznek olyan idegesítõek mint a háromban. A játékban szereplõ fegyverek: Fegyverek és kiegészítõik Egyes fegyverek sokkal hatékonyabbak lesznek ha nem fejre, hanem lábra lövünk. A szupermutánsokból is két fajta lesz: Nightkinek az elsõ részbõl megismert Mester elit, intelligens katonái, és a második részben a Katonai bázisról kijutott 2. generációs szupermutánsok akik gyengébbek és ostobábbak a Nightkineknél.
Ezt a nem lehet gyerekeket ölni részt nem értem. Más játékban lehet itt meg nem? Most nem az, hogy arra vágyom, hogy szétdaraboljak egy kisgyereket, de azért az élethûség kedvéért lehetne. Sokkal rosszabb mikor lövöd és nem történik semmi.
Fallout 3ban lazán kiírtottam Little Lamplightot. Vagy hogy érted?
Renezesre meg mindig ugy nez ki mint egy Fallout 3 dlc. Ez nem baj , akarhany dlc-t vegigjatszanek de azert a folyatasokat jobban fel szoktak ujitani grafikailag is. Bar most hogy belegondolok van ellenpelda is eleg.
Nehezen hinném , hogy Littlelamp-ban bárkit is kiirtottál volna, alapból nem lehet egy gyereket se megölni, max te egy modot használtál hozzá.
Ez azt hiszem a besorolás miatt van, ha lenne benne szex, meg gyerekgyilkosság, bizonyára "csak felnõtteknek" besorolást kapna, az pedig kevesebb hasznot hozna. Bár az elsõ két részben simán meglehetett ölni minden gyerköcöt.
A New Vegasban nem a grafikára mentek, hanem a dialógusokat, a történetet fejlesztették, hogy visszaállítsák a régi Fallout hangulatot amit annyira hiányoltak a kemény magos rajongók. Hogy hogy sikerült majd meglátjuk õsszel.
A felsõk sztem eléggé újak, legalábbis én még nem láttam õket
Az nem számít ölésnek, ha Uncorious-ba tolom a csírákat? Hát igen, sokkal inkább fel lehetne turbózni a grafikát, mert nem elégséges, hiába a nagy textúra méret. Fõleg a térképet lehetne igényesebben megoldani, hogy indokoltan ne mehessek be valahova, vagy ne lebegjen semmi, stb stb.
Dehát modokkal úgyis szép lessz, mint most fallout 3, csakhát nem gyárilag kapjuk.
Mit tudtok, lesznek benne értelmes fegyverek is, vagy megint a kbszott lézercuccokkal lesz tele és szervópáncél nélkül megdögölhetünk?
Ennyire képes a Gamebyro, talán a Fallout 4-re lecserélik majd, elvégre Bethesdánál van a Rage, lehet a 4 alá majd azt pakolnak. Egyébként a Gamebyroval kapcsolatban, még anno Oblivion idején elismerték a készítõk, hogy egy nagy buggos kaki ez a motor, ezért nem értem, hogy a Fallout 3-hoz miért ezt a vackot használták fel?
Szerintem ez az engine meg a mai napig is merfoldekkel a tobbiek elott jar. Egy jo engine egyik legfontosabb ismerve a modolhatosag, ez mutatja a rugalmassagat. Probalj meg egy modot csinalni a Dragon agehez (ami kib..szottul elmaradott engine) vagy az assassin's creed 2-hoz.(ami egyebkent kurvajo kis engine) A Gamebryo gyonyoruen kezeli a nagy tereket, nagyon magas polygon szamommal es nagyfelbontasu texturakkal gyonyoruen renderel. Jol dolgozik alatta fizikai engine is, a speed tree is. A dragon age-ben egyaltalan nincs fizika. Nem durva? Az hogy a modellek meg az egyeb grafikai elemek hogy neznek ki, semmi koze az engine-hez.
Szerinted egy enginet hány ember ír? Ha egyedül írná hány évbe tellne? Segítek, többen is legalább 3 év. Manapság már inkább 5. Hányban jött ki az oblivion? Tehát hányban fejlesztették ezt a királyság enginet?
Ötletem van éppen, Fallout3hoz leginkább beavis &butthead mod illene , már ha a 3ból, és az ott lefektetett "élménybõl" , "értékekbõl" indulunk ki.
Meglepodnel ha beleneznel a quake 1 es a quake 3 engine forraskodjaban, mennyire hasonlo pedig van koztuk jo par ev. Persze a q3 is mar jo regi.
Egy jateknal sokkal nagyobb ido es munka a grafikai tartalom elkeszitese. Modellek, animaciok, texturak stb. Ha lenne mellettem egy gyors es profi grafikus, (2D, 3D) egy jo animator vagy inkabb egy mocap studio, koderkent egyedul tudnam az engine-t, a tool-okat es a jatekmenetet (script stb) csinalni. Igy hogy a grafikat is en csinalom tenyleg nehez, megmarad hobbiszinten. Ha akarod belinkel par F3 modot is amit csinaltam, kb 10.000 toltottek mar le a nexusrol.
Ezzel csak szembemész a trendekkel, cryengine, unreal3.5, már mindenkinek hozzáférhetõek.
En ezt a cimet veglegesen szannam. Nem ok?
Ez nekem tenyleg hobbi (informtikus vagyok 12 eve, de mas szakteruleten) Persze ha egyszer lenne belole valami az jo lenne. Meg annyit mentsegul hogy ezek regi videok, az ujabb verzio mar dx9 alapu. Az elozo postot csak azert irtam be, mert bantott a #176-os bejegyzes, mintha egy hulyegyerek lennek pedig csak a velemenyemet irtam le.
Koszi:) Szoktam kiszedni modelleket jatekokbol, nezegetni, gyakorolni stb. a 3Dx rippert hasznalom. Van hozza max plugin. Egyebkent ott szembesultem vele, hogy a fallout 3 milyen kurvnagy polygonszammal megy.
már láttam korábban az elsõ videót (talán még az F3 topikjában? ;) ), a várost most néztem meg...a címet tuti megváltoztatnám, mert elég erõsen Bkat filmcímre (vagy vmi gagyi budgetjátékra) hajaz :DDD
Lehet majd modolni, sõt az Obsidian még a szerkesztõn is változtatni fog, átalakítják a dialógus szerkesztõt, hogy minél könnyebb legyen párbeszédeket készíteni. Egyenlõre ennyi biztos a GECK-el kapcsolatban.
Szerintem a szép és rugalmas engine az unreal. Ráadásul nem egy bugos szar. Am a játékfejlesztéssel kapcsolatos véleményed nem osztom, mert én modellezzek, és programozni nem tudok, szóval nálam ez fordítva mûködik... :D
Igen már ajánlottad de nekem hibádzik, ott hogyha létrehozok egy dialognak frakciót akkor az mindenkire érvényesé válik. Tehát bárkit szólítok meg azt a szöveget kezdi amit én írtam. Ráadásul ezzel a saját szövegét felülírja így azt nem is mondja el.
Igen: -Lesz szerencsejáték: Black JAck, Félkarú rablók, Póker, Rulett, a szerencse tulajdonságnak ismét jelentõs szerepe lesz. -Három fajta pénz lesz: Kupak, NCR dollár, Legion pénz (ami nem más mint kaszinó zseton) -C4-es robbanószer detonátorral, machete, borotva, és bokszkesztyûk (lehet, hogy majd bokszolhatunk ringben, vagy fogadhatunk) -Új újratöltési animációk a fegyverekhez, ami abból áll hogy megmutatja mennyi lõszert raksz a fegyverbe -Társainkhoz lesznek mellékküldetések -New Vegast egy ember fogja irányítani, Mr. House aki robot rendõrökkel tartja uralma alatt az egész várost.
Az Obsidian, és a Bethesda összefogásának eredménye a Fallout: New Vegas, amelyet természetesen szép dobozban is megvásárolhatnak a rajongók.
Érdekes dolog ez a gyûjtõi változatos téma, fõleg így 2010-ben, hiszen manapság erõsen támad a digitális disztribúció is. A Fallout: New Vegas viszont nem a megszokott letölthetõ, ingame extrákkal kedveskedik a rajongóknak.
Aki úgy döntene, hogy befektet egy Fallout: New Vegas extra változatba, a következõket találja majd a míves dobozban:
- Lucky 7 zsetonok - Egy pakli kártya, a játékban található fontosabb frakciók, és karakterek illusztrációival - A híres neves "Lucky 38 platinum chip" - All Roads címmel egy képregény, melyet a játék kreatív direktora, Chris Avellone írt, és a játék elõzményeit tárgyalja - The Making of Fallout: New Vegas: a szokásos DVD lemez,, tele exkluzív videókkal, interjúkkal, egyebekkel
A Fallout: New Vegas Collector's Edition mindhárom támogatott platformon elérhetõ lesz, viszont az árát egyelõre nem tudni.
info: Gamestar
"Arról nincs hír, hogy lehet e végre VATS nélkül rendesen lövöldözni, v megint összevissza fognak rohangálni az ellenfelek mindenféle ész nélkül?"
Most olvastam egy cikket, amiben a cikkíró kipróbálta a játék demóját, és nem volt szüksége a VATS-ra, az iron sight-ot is átalakították, most már a fegyver célzóját fogod használni mint a fps-ben. Úgy hogy kein pánik, VATS nélkül is lehet majd lövöldözni. Visszatér az ostoba karakter! Ha túl alacsony intelligenciát állítasz be magadnak, úgy beszélsz majd mint egy hülye gyerek, ahogy az elsõ két részben.
Hy.Lenne pár kérdésem.Imádom a játékot de ezzel totál tudatlan vagyok. 1.Ez egy standalone kiegészítés?Vagy egy új rész? 2.Miben lesz más az elõzõnél? 3.Kb mikor jön a játék? Nagyon várom már.
1. Standalone cucc, de nem kiegészítés. Engine ugyanaz, picit továbbfejlesztett. 2. Izgalmasabbnak ígérik, az engine is jobb lesz remélhetõleg, és sok fegyvert, animációt, cuccost mod nélkül élvezhetsz friss installtól kezdve. 3. FALL 2010. November-október vót multkor is.
Ez mind szartse fog érni, ha megint tized másodpercek alatt elédcikázik, és vats nélkül nem tudod leszedni, vagy mert csak az ultraüber fegyverek sérthetik meg :S
El is várom egy szupermutánstól, hogy csak über fegyverek sebezék, hiszen a Deathclaw-ok után õk a második legveszedelmesebb ellenfelek. Én nehezített moddal játszok, vats-ot ritkán használok akkor is csak a látvány miatt, semmi gondom a sima harccal, bár az utálom amikor a fedezékbõl lövök, tiszta a cél és mégis egy láthatatlan fal felfogja a lövéseimet.
Hát figy, én túlélõként nyomom, és lehetõ legreatívabban, van alap pisztoly, kés, egy kalasnyikov, aztán azzal tolom még amit találok. Most az ilyen felbukkanó buzi mutánsok, akik FWEben nem képesek sebzõdni se, mikor ezerrel sorozom a fejét telibe... lehet FWE nélkül ez nem lenne ennyire gáz... Na most ezért nem fogok rakétavetõt, lézerágyúkat, atomot cibálni, konzol kill oszt jólvan, csak elég lehangoló.
Meg még csipával se tudom leszedni a nubját. Amúgy meg egy szerencsétlen, töketen szörny, mive az AI béka segge alatt.
Hat hibak ide, toketlen AI oda, azert egy Abrams tankot ne akarjunk kessel megallitani, mert az nem tul valosaghu.. Tehat, ha valami kicsavart jatekfelfogassal akarsz nyomulni, az nem a jatek hibaja..
Várjál, te egy nehezített mod miatt vagy felháborodva? Azt hittem az alap játékkal van bajod. Az nem a Bethesda hibája ha valaki igazi túlélõs modot csinál, ráadásul azt mondtad, hogy túlélõsen szereted, szerintem egy fejlesztett szupermutánssal való találkozás elég "túlélõs".
Remélem egy nagy hibát orvosolnak majd. A Fallout 3-ban sokszor van az hogy mindenki elkezd támadni. Tehát nem mérlegelik a helyzetet hogy egyáltalán van-e esélyük az adott ellenféllel szemben. Leginkább a társaknál feltünõ ez. Pl nálam Clover sokszor úgy halt meg hogy karddal nekiesett egy szupermutánsnak vagy egy óriás skorpiónak. Hát igen volt is quick load rendesen. Meg az zavart még hogy rám támad 5 raider és abból 4-et kapásból elintézek de az ötödik el nem futna hanem továbbra is hadonászik a kisbicskályával miközben a kezemben pihen egy gatling lézer vagy egy golyószóró tüzelésre készen.
Igen, ez tiszta nevetséges. Mondjuk kevés játék képes rá. Így kapásból... AC2. Amúgy van h elfutnak Falloutban is, de lehet h csak az FWE miatt. Meg alapból az, hogy miért kell mindenkinek mindent megtámadni.
Lehet már tudni hogy hány szint lesz? Remélem hogy nem 20 hanem több.
Alap játékban is menekülnek, nem kell hozzá FWE. Igen az tényleg elég hülyén nézz ki amikor gépágyúval a kezemben harci páncélban rohangálok, és megtámad pár baseball ütõs, kis bicskás fosztogató, elég nagy az önbizalmuk
Az jó. És remélem hogy most már sokkal több normális perk lesz nem úgy mint a 3-ban. Pl volt az a perk hogy ökölcsapás vagy mi. Na szerintem az egy full felesleges mert nem hiszem hogy valaki is pont azt fogja bejelölni. Meg a DLC-k után se kaptunk jobbakat.
Hát én pl boxerrel, meg késekkel, botokkal csapkodom a mutáns medvénél alacsonyabb szintû állatokat, nem pazarlok golyót rájuk. New Vegasban meg lesz majd bokszkesztyû, és ha már úgy is lesz szerencsejáték biztos lehet majd bokszolni is mint a F2-ben.
Ha már ennyire jól meg lesz oldva a pénzlobbizás, remélhetõleg akkor a valóságos kézi harc is ki lesz dolgozva rendesen. Hitmarkerekrõl nem is beszélve, az vmi borzalmas.
Hát ahogy elnézem ezt simán hívhatták volna kiegészítõnek - teljesen ugyanaz az Engine, ugyanaz a FPS harcrendszer kimerevítéses fejlövéssel, stb. Totál mint Fallout 3. Miért nem úgy hívják hogy Fallout 3 - New Vegas?
Jó lenne ha valamilyen normális cég megcsinálná a rendes Fallout 1-2-Tactics stílusában a 4. részt. A Baldur's Gate mellett ez volt a kedvenc RPGm és elég szomorú hogy mit mûveltek vele a 3. részre, totál elkonzolosították az egészet. Ebben legalább annyira nincs harcrendszer mint a Bethesda többi játékában (Oblivion, stb) ahol futkározol és karddal hadonászol real time - a Falloutban futkározol, lõsz és néha megállíthatod az idõt hogy célozhassál, nincs ebben semmi taktika vagy stratégia. Ennyi erõvel a Deus Ex-et is hívhatnánk RPGnek.
A harc elég ratyi, fõleg ha nem tetszik a VATS. Nekem se, mert én rendes FPSeket szeretem inkább. De önmagában jó a dolog. Csak igen, harcolni nem 1szerû, és kevés benne az FPS.
És igen, kiegészítõ, habár a codok is ugyanazzal az engineval futnak, és mégse kiegészítõk.