Nova-vember event, fraction playban kell felderíteni naponta négyet hat napon keresztül 300 MC-ért, emellett lehet hatot játszani invázió módban, és akkor jön 3.000.000 C-Bills. Ha mindemellett Nova vagy Crab mech is meg van játszva, akkor valami cockpit kacatot is adnak.
https://mwomercs.com/tournaments?t=201611nova
A legutóbbi lucky bag eseményhez: úgy vettem észre, annál valószínűbben ad értékes nyereményt, minél nagyobb az adott csomagot triggerelő match score, az MC, premium day, mech bay mind 400+ körüli meccseknél jött.
Hi regen jatszottam mar (van meg accom valami 14 mechel rajta).
Az IS MASC megorizte azt a tulajdonsagat hogy csak bizonyos heat szint felett lehet bekapcsolni es utana extra hot general? (ergo speedert serebe csokkenti a firepowert amig aktiv) Utoljára szerkesztette: Bucser, 2016.11.05. 11:30:06
Bal oldali Alt aktiválja, a felszerelés neve talán MASC, és ezzel a patchhel lett bevezetve, ugyanitt láthatod, mely mechek támogatták alapból, aztán azóta az újabbak specifikációja tartalmazza a támogatás meglétét:
Kérdés: a sebesség túlhajtást, hasonló mint az override, hogyan lehet aktiválni? Valami extra, esetleg mechfüggő dologról van szó?
Azért kérdezem mert pl. a gombelosztásnál nem találtam, viszont látok embereket akik használják, a célkereszt mellett egy félkörív töltődik és ad ideiglenes sebességnövekedést. Utoljára szerkesztette: Atisz, 2016.11.03. 17:44:01
Az szép.
Nekem sajnos többnyire felhasználható cuccokat (UAV, airstrike) ad, meg elég sok pilótafülkés díszítőelemet. Néhány mechbay-nek én is örülnék.
A mai naptól (okt. 25) él egészen nov. 1-ig a Halloween esemény és mindenki részt vehet rajta, aki elér legalább 80 meccspontot egy meccsen, naponta többször is.
Elvileg csak a hivatalos oldalon ( ) lehet kiváltani, le kell görgetni egészen az aljáig és a 'Good Luck' feliratra kattintani. Nagy nyereményekre ne számítsatok, eddig 112 500 CB a legnagyobb, amit kaptam.
Sziasztok! Nekem egy old school kérdésem lenne, remélem nem off téma itt :) Mechwarrior 4-et szerettem volna telepíteni (régi kedvencem), de jó pár éve nem játszottam vele, azóta a gépem is új, de már nem XP, hanem Win7 van rajta. Emiatt (gondolom, hogy csak emiatt, hiszen gyári eredeti lemezen van meg a játék) nem indul el, bárhogy próbálom a kompatibilitási hibajavítást a Windows által felajánlott XP beállításokkal.
tud ebben valaki segíteni, hogy miként futtatható Win7 alatt eme "ősöreg" progi? :)
Köszi előre is!
Egyfelől ebben igazad van, másfelől nem esik le a karikagyűrű a hand actuatoromról, ha a felderítést is én csinálom. A CAP mellé mindig teszek valamekkora targeting computert a locking - és a range - boost miatt, ettől kezdve általában én tudok leghamarabb ráfogni az ellenfélre, és szeretem is a direct lockot, mert csak akkor működik az ARTEMIS és az Advanced Target Decay. Általában keresek valamilyen rálátást adó tüzelőállást, fedezékből kilépek - befogom-indítok-amíg repül, fedezékbe visszalépek, majd ki, hogy a becsapódás előtt ne veszítse el a lockot a célzórendszer, szóval én is szem előtt vagyok.
Igazán azt akartam kihozni az egészből, az LRM-nek is megvan a maga helye az FP-ben is, ha az energy/ballistic boat mechekkel nem rambóznak, hanem ésszel, fedezéket használva játszanak, és közben be is fogják az ellenfelet, az mindkettőnk számára win-win helyzet, mert meg tudom puhítani a célokat. És igazán nem is nagyon láttam olyan győztes partyt, ahol permanens rambózás ment.
Emellett nem gyúrok a killre sem, ha a környezet célpontokban gazdag, és az ellenséges mecről már sikerült nagyjából leverni a páncélzatot, akkor keresek más célt, és puhítom azt, a kill pedig lehet azé, aki épp arra jár, az én olvasatomban ezt jelenti a support szerepkör.
Az optimális kompromisszum egyébként a NARC lehetne, de azzal meg nagyon kevés light szaladgál.
Sajnos nálam is ez volt, érdemesebb csak az igazán jókkal próbálkozni.
A gyors halálnál gyakori ok lehet a torzó hátsó részének gyenge páncélzata (amit úgy tudsz megerősíteni, hogy elöl legyengíted), ez persze még nagyobb mech-eknél sem jelent 2-3 lövéssel többet, szóval így is vigyázni kell. Tűzerőtől függ igazán, pl. egy Kodiak telepakolva large pulse laserrel tényleg pikk-pakk elintéz, ha a torzódat lövi, az AC-król nem is beszélve, ami szerintem erősen imba. Aztán ott a "fejlövés" is, ami nekem még sosem sikerült és elvileg minden robotnál máshol kell lőni a sikerhez (nem, nem elég az oktatóban bemutatott látható üveges pilótafülkét, ennél kisebb területről beszélünk).
Igazából most sem túl sokat. :) Kinyitogattam 4 supplyt és érdekes módon mindig a "leggagyibbat" dobta. Ez a rulet rendszer egy akkora baromság. Ennél még az is jobb lenne ha nem mutatná meg mi lehetne benne mert csak idegesítő. Van 7 rare meg 3 uncommon dolog benne hát persze hogy az utóbbi nyer. Kicsit csalás szaga van a dolognak. Meg amit észrevettem és furcsának tartom. Hogy megyek a heavy mech-el full páncél és egyszer csak meghalok egy másodperc alatt. Hátulról lőttek le de olyan gyorsan hogy ilyen nincs. Lag? Cheat?
Bár, aki leghangosabban leszólja, az hullik ki a meccs első harmadában 4-500 körüli dmg-vel, én meg a vége felé, rendszerint 1200 feletti, a top ötben lévő sebzéssel..
Azért lásd be, hogy egy LRM-boat akkor tud hatásos lenni, ha van előtte egy "meat-wall" (vagy ez esetben steel-wall?), amely lefoglalja és felderíti az ellenfeleket. Pont ez volt már a bétában is az LRM-boatok elleni ágálás, mert mindig top DMG-ek voltak, csak hát ezért azok a mech-ek dolgoztak meg nem kis mértékben, akik felderítették és lefoglalták a célpontokat, miközben ezért (akkor) semmiféle pontot / elismerést nem kaptak.
A Faction playban nagyon bírnák neki örülni, ha a t. játékos társak fel bírnák fogni az Invasion és a Counter attack játékmód közötti eltérést. Tízből hatszor van valami fogalmatlan idióta mikrofonnal, aki a Couter attacknál is pusholtatja az Omegát, holott a CA lényegében egy skirmish, ahol a most kills a döntő. Ha 0:20 az állás, amikor szétlőjük az Omegát - amikoris jön az ámélkodás, hogy jéééé, nem lett vége a játéknak, jééé nem jönnek a dropshipek, jééé mindmegdöglünkmindjárt - abból már nem lesz most kills. Szemben ugye az Invasion móddal, aholis azonnal vége a meccsnek, ha megvan az Omega.
Ezt azért írom ide is le, mert hátha valakinek nem világos. Némileg nagyon flusztráló húsz percet várni egy FP party összeállására, hogy aztán egy idióta miatt az első négy percben reménytelenül el legyen veszítve.
Én is Ghost Bear vagyok, de ez az egyik lerosszabbul álló klán, talán csak a Jade Falconnak súlyosabb a helyzete. Aztán ez meg is látszik, sajnos tízből hatszor-hétszer nem eltaktikázott meccsnél is lassan, de biztosan lenyomják, mint a bélyeget, mert aki pro játékos, az idővel kapcsol, szerződést tör, és átnyergel máshová.
Technikai okból LRM és S-SRM boatokkal játszom - a 6 x S-SRM 6, 4 x CERSLAS plusz Clan Active Probe Mad Dogom C S-SRM 6 Range és Cooldown, valamint Advanced target decay és 360 Degree target retention modullal az ellenséges ECM lightek legjobb barátja, de a 4 x C LRM 15, 5 x CERMLAS plusz Clan active probe és Targeting Computer IV Warhawkom is eléggé zúzós nyílt terepen - azt nem teljesen értem, miért van leszólva az FP-ben az LRM. Bár, aki leghangosabban leszólja, az hullik ki a meccs első harmadában 4-500 körüli dmg-vel, én meg a vége felé, rendszerint 1200 feletti, a top ötben lévő sebzéssel..
Ha bejön... mondom, nekem eddig 1x jött be az 5-ből. A gond az, hogy a 4-ből 4-ben viszont a legértéktelenebb dolgot kaptam (lézerágyú, gauss, stb.). Most már inkább eladom őket, mintsem nyitogassam.
Nekem egy kulcsot kell vennem mert a 3 bòl kettõben 3 kulcs van. Azaz lesz 4 kulcsom a végére. 1000 mc.. mechbay.. Plusz felszerelés. Szerintem jo biznisz:)
77-88 loss/win arányom.. azt hittem rosszabb lesz. annyira nem vészes szerintem. kb az első pár percben kiderül hogy nyerünk vagy vesztünk mikor látom hogy meghaltak tőlünk 6-an az ellenféltől meg 2 ott már nem nagyon küzdök..Viszont megint esett supply.. és van benne 1000 mc :) fest után aratok.. már 3-at nyitok :) Utoljára szerkesztette: MarkBlade, 2016.10.09. 20:38:29
Nos, én eddig egyszer nyertem, de nem rajtam múlott. A többi alkalommal meg veszítettem, mert pénzért vett extra mechek ellen a gyári bénák semmit nem érnek, tudás ide vagy oda.
Az a baj hogy nagyon kevesen nyomják a frakció háborút.. Pedig lenne értelme. érdekes hogy hétvégén meg este/délután alig tudok nyerni.. napközben ha játszom meg alig vesztek.. előkerülnek a gyerekek?
Hát elég tré ez a pandás klán (már ami a mech-választékot illeti).
Az egyik assault annyira nem rossz, csak kár, hogy pont most ruháztam be egy awesome kollekcióra, ami ugye pont nem kompatibilis a klánnal (miért is lenne). Utoljára szerkesztette: Atisz, 2016.10.09. 18:08:44
Ja és mivel régen játszottam az akadémiát újra megcsináltam az +4 milla volt.
Most a mechfesztben ha 10 dolgot teljesítesz kapsz 100 mct. Ha naponta mgecsinálsz egy tipussal. Az alapban 2 nek számolja. Heavy és asssaulttal simán megy az akkor már 3. 4 nap alatt megvan.
Nekem is esett 1 (bár ehhez assault típusú mech-el kellett indulnom, mivel light-tal jórészt esélytelen) és a meccsen legtöbb sebzést bevivő játékos kapja.
De kulcs nélkül semmit nem ér, azt pedig venni kell, pénzért :)
Igen,meccs végén a győztes csapat tagjai között random kiad 1 dobozt. Amit természetesen csak kulccsal lehet kinyitni ami ha jól emlékszem 15 MC :D szóval hacsak nem kapsz ingyen kulcsot valami eventből stb inkább add el C-billért mert másra nem jó.
Na de a lényeg,hogy később meg lehet venni:) ha nem lehetne bizonyos dolgokat késpbb megkapni C-billért akkor teljesen rámondanám én is hogy p2w :P Tény,hogy ott van egy jó 6 hónapos különbség a "release" és a C-bill vételi lehetőség között.
"Semmi pay to win nincs benne. Mindent amit veszel később meg lehet venni C-bill-ől is."
Ezen annyit finomítanék, hogy a power creep miatt, mire C-Bill-ért meg tudod venni, addigra nagy eséllyel elveszik a kiemelkedő stat-okat a gépektől és azokat az új sorozatú, kápéért megvehetők kapják meg. 200 dollárokért a 4 osztályt lefedő csomagok..., az árakkal sem szívbajosak: "jól" működik a fejőgép! Sz'al, igen keményen megkérik az árát a p2w-nek - összehasonlítva pl. egy STO-val, ahol egy időben kaphatják meg a új hajókat az előfizetők és az "ingyenélők" is és a játékban van lehetőség "keményvalutát" előállítani!
Semmi pay to win nincs benne. Mindent amit veszel később meg lehet venni C-bill-ől is.
Nekem ami üdítő volt,hogy a kezdeti mapokat reworkolték és pl a Forzen City és a Caustic Valley valami kibaszott szép lett,teljesítmény csökkenés nélkül.
Grafika nekem most jól ment de jó a gépem is hozzá. Nekem az ötlet teszik a térkép foglalós játékban. Amolyan régi VL rendszer szerűen hozza. De az tény hogy akinek van pénze az tuti nyerő. :( Hiányzik egy jó Mech játék..
Szerintem inkább azért léptek le az emberek, mert kb fél évvel a nyílt beta indulása után úgy elszúrták a játékmotort, hogy felső-közép kategóriás gépeken is szaggatott a játék csaták alatt. Foglalós csatákban meg még az én (akkor még jónak mondható) konfigomon is beesett 10-15fps-re sokszor a játék. Az elmúlt 1 évben mondjuk nem néztem, de kétlem, hogy csináltak volna valamit. Meg ugye ott a pay to win oldala is a játéknak...
A pénzéhség teszi tönkre. Bár nem értem hogy hogy hagyhatják hogy a battletech világát így járassák le..
Nem szeretem az olyan játékokat, ahol tetszésindex/haszonkulcs alapján teszik tönkre - majd csinálják ezt vissza, ha már ők is rájönnek, hogy túlzásba vitték...; + power creep - a még használható játékszereket és ezzel sohasem állnak le!
Pl. nyílt bétás állapotában a HotS is jó és élvezetes volt - igaz, nem e-sportra, de a tömegnek igen - , de amióta elhatalmasodott rajtuk a mindenhez és mindenkor való hozzányúlás kényszere...
Kicsit megnéztem a játékot megint. Összességében nem sokat láttam de a területfoglalós csatás rész tetszene. Viszont hiába támadok/dunk területet ha nem jőn össze elég ember megette a fene. És hát nem jön össze. Ha ebben a formában adták volna ki a játékot annó akkor még talán siker is lehetett volna. De most már eléggé kiábrándultak a játékosok hogy kevesen legyenek. Legalábbis így első blikre ez jött le. Valaki játszik még vele?
A Harebrained Schemes-ben meg nem csalodtam (mind 3 Shadowrun jatekukat Kickstartoltam:))
Ugyhogy lehetsz gonosz de ezek a sracok nem a PGI...
Már annyi szar Mech játékot csináltak az utóbbi időben hogy csak belenyúlnak már egy jóval is. :D Annyi potenciál lenne a világban.. stratégia, kaland, fps, gyakorlatilag az összes kategóriát fel lehetne ölelni és elég népes a rajongótábora is. De valahogy nem tudják összehozni :(
Ja persze látni....:D csak épp képtelenség elkerülni, én eddig akármikor futottam mindig benyeltem tökmind1 milyen hamar vettem észre. volt,hogy 1 kráterbe is elbújtam és ott is szarrá dmg-lt az a fos. szóval a részemről a long tom az nem opció
Én is beléptem két év szünet után :-) . Arra jöttem rá, hogy a scoutingnak ott van értelme, hogy a megnyert scout küldetések után lehet kapni a szatellites felderítést, a Long Tom-os áldást és miegymást. Szóval arra szoktak rámenni, hogy először a felderítést tápolják fel, kihozzák belőle a lehető legtöbbet, így az invázió már jóval könnyebb :-) , ha van Long Tom is. Anyázások vannak ám olyankor :-D
Na most 1 hosszabb idő után megint beléptem. Valaki elmondja mi a répa értelme van ennek a scoutingnak??? kb csak killre megy ahogy eddig látom,semmi scout értelme nincs.
Úristen ez a Long Tom mekkora 1 nyomorékság a kurva anyjukat a buzi piranha gamesnek,és a legjobb hogy a klánok lövöldözgetik mikor alapból tápabbak és lore szerint nem is használnak tüzérséget és instant killel...hát baszódjanak meg,komolyan 1 vicc
ha klános vagy, gyere a farkasokhoz! http://www.starwolfgaming.com/forum/
LRM esetében ART3MIS-sel érdemes foglalkozni? Első ránézésre az indító épp annyival nehezebb és több helyet foglal, mint amennyivel csökken az egységnyi sebzés előidézésének lőszer szükséglete. Utoljára szerkesztette: Deus Ex, 2016.02.27. 00:53:38
Az egyensúly miatt úgy lépked, mintha be lenne tojva :D
Cifu hozzászólásai után nincs mit mondanom csak azt mint legutóbb :( Ja igen pénzéhes fér.ek.
Ha unitot keresel gyere a HRPG csatira a Facebook-on!Vagyunk már vagy 86-an!Ide töltünk fel videókat:https://www.youtube.com/channel/UCAWf2McyYu9Y0P6JgK33JsA/feed
na már játszok 2 hete, de az unitomnak hála kezdek belelátnia dolgokba. a klánokat valóban rongyossá nerfelték, faction playben szinte lehetetlenség a klánokkal nyerni (nézd meg a térképet) de azért összehoztam ezt:
Ez igaz.De már a könyvek is 1 klán mech 2 IS arányról beszélnek. Mondjuk ott csapatok voltak. Nem random emberek. Az a baj hogy a játék P2W.. ha fizetsz.. bármi lehet..csak egy idő után az is kevés.
Pontosan tudom, mire gondoltál, csak éppen a két oldal összeállításánál nagyon nem mindegy, hogy egy tonna mit is takar tulajdonképpen, különben még IS-ben megeshet az, hogy az egyik oldalon "alap" tech szintű cuccokkal megy ki X tonna tömeggel, míg a másik oldal tele friss cuccokkal, XL engine-ekkel, DHS-el, ER és Pluse lézerekkel, stb...
A klán vs. IS esetén laza megközelítésnek sem biztos, hogy jó a fele tonna, gondolj bele, mennyivel nagyobb a klán fegyverek hatótávolsága és mennyivel jobb a hőkezelése. Ezért érdemes megnézni a CV értéket. Ott van az AWS-8Q, BV 1.0: 1,358 míg BV 2.0: 1,605.
Vesd össze a Adder / Puma klán mech-el, BV 1.0: 1,560 míg a BV 2.0: 2,083 pont. Az Adder pedig kevesebb, mint fele akkora tömegű...
És most egy picit döljünk hátra: A Puma nagyságrenddel kisebb célpont, mint az Awesome, ez olyasmi, amit a táblás játékban soha, semmiképpen nem vettek számításba... Egy Puma vs. Awesome csatából esélyesen a klán Mech jön ki jobban, sokkal erősebb fegyverzettel bír. Azonos sebzési érték a két oldalon, 2x 15 pont az egyik oldalon (plusz a lángszóró), míg 3x 10 pont a másikon (plusz egy small laser). Csakhogy a klán ER PPC lőtávja még ~25%-al nagyobb is, és a Puma targeting computer-el bír. A Puma csaknem kétszer gyorsabb, igaz a páncélzat terén az Awesome előnyben van (6 tonna FF vs. 15 tonna sima páncélzat).
Összejön 400 tonna IS és 200 tonna Klán az egyes csapatban. A kettesnél meg kalkulálva adja ki a csapatot. Az hogy ki milyen fegyverzettel jön az már magánügy. Ha úgy gondolja hogy veszteni akar és nem pakol semmit a mechre.. hát ez ellen már nincs mit tenni.. De a két érát külön kellene kezelni.