Szerintem félre értettél.. ha van egy 60 tonna is mech annak ellenfélnek max egy 30 tonnàs clan mech lehet az ellenfele. Rendszer összedobja az egyik csapatot.. megnézi az össztonnát is ben és clánban és ehez kalkulálja a 2 es csapatot.
Hajrá, ugyanannyit fog érni egy fegyver nélküli 60 tonnás Mech, mint egy álig felfegyverzet 60 tonnás Mech. Függetlenül attól milyen engine van benne (XL vagy sima), függetlenül attól, milyen tech-es cuccok vannak rajta (pl. single vs. double heat sink) vagy milyen tech-ek (ECM, Atermis IV., stb.).
Még IS alap tech szinten sem jó ez a megoldás, egy Banshee roham-felderítő Mech (5db Small Laser-el) többet fog érni, mint egy 80 tonnás Awesome, ami 3db PPC-vel rendelkezik.
De a handicap rendszer miért nem működik? Tonnára lenne leosztva a csata és a Klán mech több tonnát ér.. effective kevesebb ellenfél.. A régi VL rendszerben is tudott működni ez igaz megbeszélés tárgya volt..
Továbbra is az a probléma, hogy az alap táblás játék hex pályán, körrendszerben játszódó, taktikán és kockaszerencsén alapuló játék.
Bármennyire is szeretem, de a táblás szabályokat 1-az-1-ben átültetni egy szimbe marhaság, mert utána az jön, hogy vért izzadva fogják próbálni majd kibalanszolni azt, ami eredetileg a táblás játékokra lett kitalálva.
Ott azt találták ki a Clan tech kiegyensúlyozására, hogy a vérbeli Clan játékos igenis élni fog a Clan szellemiséggel, és nem fog sokkal erősebb csapattal felálni egy IS tech-es csapat ellen. De ezt megkönnyítették a CV pontokkal, amelyben minden egyes Mech-nek, fegyvernek, stb. megvolt a CV értéke, és ezek alapján kellett a kis Mech csapatot összeállítani. Persze a CV balansze is úgy volt gáz, ahogy leírták, rögtön van 2 különféle verzió is (1.0 és 2.0). Aztán a Pro játékosok hozzászólások ezreiben elemzik ki, hogy melyik CV érték miért hülyeség. De jobbat ők sem tudnak.
Sajnos a táblás játék is addig volt kiegyensúlyozott, amíg a Negyedik Örökösödési háborúról szólt. Ahogy megjelentek a klánok, vége volt a szép világnak. :(
Nemrég játszom az MWO-val, de sosem láttam kiegyensúlyozottnak, s a mostani rebalance talán még siralmasabb eredményt hozott. A Faction playban 240-ről 260 tonnára növelték a Clan drop max. tömegét, ebből, és számos, mostanában megesett 48:6 arányban a Clan oldalán elvesztett, és nem is tragikusan eltaktikázott meccsemből ítélve a Clant sikerült alaposan legyengíteni. Technikai okból alapvetően LRM és SSRM boatokkal játszom, az irányított rakéták hatékonysága sokat csökkent, viszont az Ultra AC boatok pár másodperc alatt szétszednek egy assault mechet is, ellenben a light mechek szerintem aránytalanul erősek. (Az egyik Tinder Wolfom 4xcSSRM6, 5xcMLAS, BAP, range extender és cooldown accelerator cSSRM6 modulokkal, egy alfája pár hónapja még nyomorékra lőtt egy gyári zsír light mechet, most jön az eleve plezuros light, benyel 3-4 alfányi hatóerőt, majd enyhén piros páncélzattal otthagyja a szarrá lőtt TW-m roncsait.)
Premiumot pedig időnként egész olcsón lehet venni, egy hónapja akciós volt az MC és a 360 napos boostert is kedvezménnyel adták, így 15 eFt-be került egy évnyi prémium idő, ennyit talán megér a bónuszok révén elérhető gyorsabb haladás. Mechet valódi pénzért sosem vettem, és nem is tervezem. S bár hébe-hóba osztanak mech bay-t, valamint a Faction archievementek között is van néhány, ha szeretnél saját mecheket, azok megvásárlását nem lehet megkerülni. (Oké, eseményeken lehet több-kevesebb MC-t nyerni, de az semmire sem elég.) Szóval inkább készülj arra, hogy fizetni fogsz, mivel idővel úgyis fizetni fogsz..:)
Egyetértek Cifuval, a Clantech bevezetése lett elszúrva, és akkor lett oda az egyensúly, amit azóta sem sikerült helyre tenni. Eleinte persze megértő volt az ember, az 500 $-or clan mech pack megvásárlót ennyi pénzért már illik megajándékozni a terminátor életérzéssel, s mi pedig csak játsszuk a célt a tehetősöknek a vacak C-Billért vett IS mechjeinkkel. Sosem játszottam az eredeti táblás szerepjátékkal, nem tudom, az mennyire volt kiegyensúlyozott és azt sem, az MWO beli adaptációja mennyire követi hűen a táblás játékban régesrég meghatározott paramétereket, de talán a mostani csáléságot az ott meghatározottak lekövetése is okozza, ami működött a táblán, az nem biztosan ad jó eredményt így. Utoljára szerkesztette: Deus Ex, 2016.01.07. 23:03:36
Csapatjáték, egyedül nem fogod tudni megnyerni. Nemrég újra kipróbáltam, én egy 2x cLRM-20 + Artemis IV plusz 4x cER-MLAS Mad Dog klán mech-el voltam a legeredményesebb. Az Awesome trióm (az egyik 7x MLAS, a másik 4x LRM-15, a harmadik 3x ER PPC plusz 3x SSRM-2 fegyverzetű) kvázi értelmetlen, hasznavehetettlen ócskavas kategória. A Hunchback AC/20-al dettó (próbálj meg közelharcolni olyan King Crab-el, ami egy alfával kivégez). A könnyű mech-eket fel sem hozom, imádom az AC/20-as UrbanMech-emet, aranyos, vicces, mókás, csak éppen vagy az egész harcról lemaradok a lassúsága miatt (az AC/20 pedig távolról nulla), vagy pedig oneshotolják a különféle mókás közepes/nehéz/roham szerzetek.
Én azt látom, hogy a könnyű Mech-ek közül a gyors, ECM-el felszereltek tudnak mókázni, amúgy meg minél táposabb klán mech és klán tech, ha sikerélményt akarsz....
Kicsit elgyengültem, és felraktam megint az MWO-t. Ha már van UrbanMech és Mad Dog / Vulture, hát megvettem ezeket.
Először is: Bakker, ezek tényleg mindenféle korlátozás nélkül beengedték a játékba a Clan tech-et?!? Ezek normálisak? Úgy kapom 700 méterről a Clan Gauss lövéseket és az Artemis IV.-es LRM rajokat, hogy öröm nézni. Egy IS mech-el nevetségesen gyengének érzem magam a játékban. Ja, a legszebb epizód az volt, amikor egy Dire Wolf kb. 15 másodperc alatt szecskára vágta a régi szép emlékű 7x Mlas-os Awesome-omat.
Mikor megvettem a Mad Dog-ot, a 'standard' kis fegyverzetemmel (2x LRM-20 / 4 tonna lőszer és 4x CER Mlas, plusz AMS) rögtön 3 kill, 5 kill assistot csináltam. Egy Wolfhound-ot egymagam úgy szedtem szét, hogy szegény köpni-nyelni nem tudott. Ennek így mi értelme?
A játék amúgy tele van ECM-es Mech-ekkel, ami talán segít kicsit a sniper / LRM problémán, de nem éreztem azt, hogy aztán itt most megfordultak az esélyek.
De azért meg kell adjam az ördögnek ami az ördögé. A training része szépen kidolgozott és kellően alapos, a Mechlab / Skillek / Loadout menük végre korrekten meg vannak csinálva, sőt, immár a fegyverek részletes tulajdonságait kellően látványosan láthatjuk is. Jó poén a pályaválasztás és feladatválasztás a várakozó képernyőn. Ahogy az is szépen ki van egyensúlyozva, hogy kb. el van osztva a három Lance Könnyű/közepes, közepes/nehéz és nehéz/roham mech-ekre, végre nincs olyan, hogy az egyik oldalon 7 közepes Mech meg pár könnyű és egy roham, a másik oldalon meg 5 rohammech és 3 nehéz. Szóval e téren is láthatóan fejlődött a játék.
Ezzel együtt sajnos nem érzem azt, hogy most rohannom kell vissza játszani. Szépen megcsináltam az AC/20-as Urbanmech-emet, aztán bele is rohantam egy szép csatába, ahol egy Timber Wolf / Mad Cat ráébredt arra, milyen nagyokat is haraphat belé az Urbi. A következőben viszont megízlelhettem, hogy nyílt pályán AMS nélkül rohangálni elől nem egészséges. Jó és poén dolgokkal rakták tele a játékot, de valahogy hiányzik a bugi az egészből...
Persze, csak számomra az. Másnak ettől még bejöhet a játék.
Igaz fél éve játszottam utoljára, de még akkor is borzalmasan optimalizálatlan volt a játék, egy erős középkategóriás gépen akadt a játék nálam FHD felbontásban medium grafikán. DX11 módban meg még rosszabb volt a helyzet.
Az említett mech és fegyver gondokat én is nagyon fájlalom. Anno próbáltam felvételizni 1 jó klánba,de gyakorlás alatt mindig ugyanarra ment ki a hangsúly. Kollektíven szarrá lőni a kijelölt mechet ac20-al,gyorsabban mint az ellenfél minket. És ennyi. A hangulat remek volt,de én a fegyverzetemet nem voltam hajlandó ilyenre alakítani mert én nekem a könyv/lore szerinti fegyver leosztás és játék sokkal hangulatosabb mint a spam.
Ha innen nézzük, sikeres a Piranha. Talán nem annyira, mint a Wargaming a World of Tanks-al, de azért elvannak a saját kis terciájukon. Én anno 2013 végéig hittem nekik, de amikor már sokadszorra toltál el a CW-t, akkor azt mondtam, hogy ebből ez így elég. Kétszer néztem vissza, kisebb-nagyobb különbségekkel ugyanazt találtam. A fegyverek és a Mech-ek egyensúlya továbbra is botrányos, a boat típusú fegyverzetekkel továbbra se tudnak mit kezdeni, a játékmechanika továbbra sem támogatja igazán a csapatjátékot (nem láttam NARC / TAG + LRM kombót vagy ECM/ECCM párbajt, szóval ezeket se nagyon használja senki). A híresen alulreprezentált fegyvereket (small laser, Machine Gun, AC/2, AC/5, SRM-2/-4) sem használja senki.
Szomorú, de ez így vérszegény. Jól néz ki, kb. két napig élvezetes, utána tényleg max. a tamagocsi tartja életben a játék iránti vágyakozást...
Sose fogja hozni a 4 hangulatát mikor az amcsikkal hajnali 4-ig toltuk a ligában másnap meg munka.. :D Ez az egész vegyél ezt vegyél azt.. pedig venném ha lenne értelme.. de így.. :( Sajnos maga a Battletech világa alul van pozicionálva.. pedig mennyi lehetőség lenne benne. Ötvözni a stratégiát és a harcokat.
Én csak founder packot vettem és a la charte 2 klán mechet,többet nem. Párszor viszketett a kezem de mindig rávettem magam,hogy majd C-billért megveszem a mecheket amik kellenek. (founderses MC-ből még mindig van 5000 körül :D) A pénzt meg jobb másra elbaszni mint erre :D
Ez meg mindig Pokemon egy mech shooter kontosben...
A core gameplay fun. A problema mindig az, hogy azon kivul semmi nincs benne.
Csak a szedd ossze mind, es legyel a statisztika fa tetejen...
Mondom ezt ugy hogy meg magamnak is nehez bevallani, hogy mennyit koltottem ra az elmult par ev alatt. (legalabb 3 maxolt packot vettem meg premium timeot is... Boven benne van 4-5 teljes jatek ara...) Utoljára szerkesztette: Bucser, 2015.10.10. 21:18:35
Nekem a Marauder is bejön. a Gond amit sokan nem látnak ahogy láttam a fb bejelentés után a reakciókat,hogy alig lesz rajta hardpoint,és csak 75 tonnás tehát csak felszerelni se lehet annyira. Szóval kvázi hatástalan mech lesz a lore szerint halálosztó gép..... De a sok fanboy már tuti most befizette a 40$-okat érte szóval a készítők pont leszarják az egészet... A mapok tetszenek a Mechek jól néznek ki,de tartalomba ez nem 1 100%-os mechwarrior játék. Időnként elszórakozok vele de ennyi.
Pénzlehúzással maximálisan egyet értek :P PL most ezen a "return of the icon" dolgon röhögök a Marauder és Warhammer kapcsán. Kurva jó mechek(mondjuk nekem csak a Marauder tetszik lore alapján),de a megduplázott armor és egyéb dolgok miatt nevetségesen gyengék lesznek a tényleges értékükhöz képest.(lásd Awesome....)
200 dollár egy Mechért?? Azért ez elég gáz.. Még külföldi viszonylatban is lehúzás. Grafika szép és a játéktechnika is jó lenne. De a pénz és a késői közösségi játék megölte ezt.. Amit kiadtak online néven az gyakorlatilag 1 évig agyatlan lövölde volt cél nélkül..
jónak tűnik.. reméljük nem egy újabb pénznyelő amit a névvel akarnak eladni.. :( Egy Mechcommander 3-at el tudnék még képzelni.. istenem de jó volt.. vagy egy Mechwarrior 5-öt.. több élet volt azokba a játékokba mint ebbe a drága online valamibe..
Azért külön lelkület kell ahhoz hogy valaki _ezért_ pénzt adjon. Említették máshol, hogy "ez van, ezt kell szeretni", de ha nincs épkézláb Battletech játék a porondon, akkor játszok mással, csak azért nem játszom a kritikán aluli Tiberum Alliances pay to win böngészős játékkal, mert az az egyetlen kurrens és hivatalosan támogatott Command and Conquer játék.
Btw Renegade X-ben béta 5 óta elérhető a Tiberian Sun-béli Titán és Wolverine mech random ládákból.
Három pontért (3x 30 csatapontot elért ütközetért) már ad egy nap prémiumot és mindezt 3x meg lehet játszani, így, ha másért nem is, de ezért megéri beugrani. "Természetesen", Magyar zászlót nem lehet szerezni! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2015.07.23. 10:14:53
MAjd ránézek,remélem az optimalicázió is javult mert az utóbbi időben megint vesztettem 10 fps-t...és nem vicces 10-15el játszani 25-30 helyett....
Él az EU szerver: az É-A-i 130 helyett 40-es ping-gel tudok rajta játszani és a várakozási idők sem lettek hosszabbak. Külön jó pont, hogy most már a játékmódokat is lehet választani - mint a wot-ban...
De, eléggé mag vannak csúszva: lehet, hogy csak nem akartak több bevételhez jutni és most is csak azért csinálják, mert már lerágták a fülüket a fórumokon miatta! :D
Szvsz, csak a németek eltartották volna az EU szervert...
MWO vs. MW:LL. Mindkettővel játszottam, egyik sem tökéletes. Az MW:LL ott szúrta el, hogy megpróbálta összfegyvernemivé tenni a játékot. Ehhez sokkal több játékos kellene a pályákra, és alapjaiban meg kellett volna oldani a balance problémát. Ezt nem sikerült soha kezelniük. Aki nem játszott vele, az fogja az MWO-t, és gondolja el, hogy a szétesés határán álló ellenfél Mech-ből kiugrik a Mechwarrior, aki valamiért jumpjet-es power armor-t visel, és nekiáll Small Laser szintű fegyverrel reszelni téged. Ha AC/20-ad, Gauss Gun-od, PPC-d, esetleg LRM/SRM/SSRM-ed van főleg, akkor innentől kezdve sütheted is, akár alapból ki is ugorhatsz te is a Mech-edből. Elviekben ilyenkor lenne értelme a Machine Gun-nak például. De nem nagyon volt, mert az apró emberi méretű célpontot nagyon nehéz eltalálni, ha az illető ráérzett a jump jet használatára.
A szárazföldi járművek nem voltak rosszak, a kisebb célfelületet azzal ellensúlyozták, hogy a pályák többségén nem találtál sík felületet, így a Mech-ek sokkal jobban ki tudták használni a terepadottságokat.
Az alapötlet nagyon jó volt, tele volt iszonyú jól megkomponált dolgokkal (csapatmunka) de egy MOD szintű játéknál nincs erőforrás ennyifelé széttöredeztetni az erőforrásokat. Ki kellett volna hagyni a gyalogos dolgot (még akkor is, ha iszonyú poén volt, amikor elfoglalták egy ellenséges Mech-et), plusz a repülőgépeket, és többet törődni a balance-al, valamint a bugvadászattal.
Ehhez jön még a játékosállomány, amely gyenge lábakon állt. Kevés jó szerver, és mivel nagyon rétegjáték, plusz nem is Stand-Alone, így csak az elvakult fanatikusok nyomták vele. Ha frissen belekerült valaki ebbe, akkor darálógép, mert amíg valaki megtanulja az irányítást, vásárlást, mikromanagementet, addig az életkedve is elmegy, ugyanis aladdig semmi (szó szerint) sikerélménye nem lesz.
Ezzel együtt nagyon sajnálom, hogy bezár az MW:LL, mert a maga módján nagyon jó cucc volt...
@Masakari: nagyon jó volt az MW:LL-ben a pályák mérete, de az már kevésbé volt jó, amikor 1 perc, amíg megveszed a járművedet, és beszálsz, jó esetben 3-4 perc kutyagulás után érsz el a frontvonalba (rossz esetben / pályán már a hangárban kilőnek, ugyanis a BaseRape nagyon ment), ahol az esetek 75%-ban így néz ki: Gaus-al valaki 1km-ről lefejez / Kapsz 3-4 volley LRM-et / rádront valami light Mech, NARC-ot szúr rád, és elszelel, a továbbiak az előző szerint, de immár az összes LRM rád jön / jön egy profibb játékos, aki úgy táncol körbe, hogy közben 10 másodperc alatt mosogatórongyot csinál a páncélzatodból / összetalálkozol egy gyalogossal, aki 5 perc alatt csinálja ugyanezt meg.
Játékélményben ugyanúgy nincs meg az a fajta élmény, amit (szvsz) a játékosbázis keres(ett).
Megnéztem pár videot a topicban és őszintén nagyobb feelingje volt az LL-nek :D ez,hogy van minden féle fegyvernem rohadt hangulatos,és a pályák is kellően nagyok és faszák mint mech4ben pl. MWO mapok szerintem nevetségesen kicsik.
Ne adj isten komolyan betesznek mecheket a War Thunderba, egyből kihalnak az MWO szerverek.
MWO-tól talán túl sokat is vártam, de a valóság sajnos kijózanító volt, a World of Tanks rendszeréről koppintott szigorúan mechre korlátozott deathball kergetős PVP elment egy darabig, de most már 3. éve nem tudnak mutatni semmi újat, és a biztonság kedvéért a pár fokkal kreatívabb Living Legends alternatívát is rövid úton kinyírták.
Hogy fogunk mi örülni, ha végre egy fölakasztható pilótafülkedíszt kapunk a sok AC 2 lőszer és SHS után...
Pedig, a festési menü a mintákkal nyit és uú kell görgetni - és használni - őket jobb alul, mint a színeket. Ha vmilyen spéci, pénzért megkapható, vagy juti-mech-mintát szeretnél, azt csak a hozzávaló csomag megvásárlásával lehetséges - "ingyen" nem osztogatnak ilyet...
Egy azik kedvenc Mech-emen DUAL AC/20 van, és nem egyszer esik meg velem, hogy egy ravent 3-4x is eltalálok tisztán hátulról és simán elszalad... A ~16 HP-hoz és a ~10-es armorhoz képest az nem is rossz :D
Skacok, segítsen valaki lécci! Hogyan tudok "CLAN" (wolf, jade, bear, jaguar) színekre illetve mintákra festeni MECH-eket? A színek megvannak, meg tudom venni őket de a mintákat nem találom sehol sem. :$ KÖSZIII
Azért kezdenek szivárogni a kredites mezőnybe és előbb-utóbb, pláne most, hogy jön a 3. hullám is, a régiek úgyis megvehetők lesznek a játékbeli pénzért.
Ismét csak a wot-os hasonlatot tudom felhozni, ha benne ülsz, akkor már egyáltalán nem olyan tartós az a light, mintha ellened volna -> 3-4 lövéstől fekszik a nyeremény Raven-em, csak azt nem értem, hogy az ellenem lévők miért nem tudnak így viselkedni!
Tudom hogy ki lett ez már beszélve ^^ de a Light mechek esetén a problémák miatt ez az armor plusz 1 hatalmas előny ami miatt sokkal inkább a harctér farkasai mint az assault mechek
-Vagy durván lekorlátozzák a customizálást, hogy ne boat-okkal járjon mindenki, és akkor a sima páncélzati értékek is jók valamire (mert egy átlagos Med. Mech esetén az AC/5 + MedLas + SRM-6 vagy PPC + LRM-10 fegyverzettel senkit sem fogsz oneshotolni a saját szinteden).
-Vagy lehetővé teszed, hogy customizálsz, de akkor a páncélzatot buffolni kell, különben kb. OneShot-bajnoksággá degralálódik az egész.
Mivel mindenki imádja a customizálást, és alapvetően játékélményről szólna a dolog, és nem a sniperkedésről ezért a lehetőségek csak elméletiek, valójában fix 2.-es a döntés. Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2015.02.25. 22:50:56
Számomra a Kintaro mindig mumus. Mindig az az érzésem, hogy sokkal több páncél van rajta mint amennyi...túl jól bírja szerintem :D A light mechekkel meg nekem is kivan a faszom. szar az engine/hitbox/netkód...valamelyik és hiába lövöd telibe mégse...vagy épp nem annyit sebződik mint amennyit kéne. Szóval nagyon nem stimm. Illetve szerintem ez a duplázott páncél érték minden mechnek még 1 elbaszott dolog. a Light mechek főleg a fenti hiba miatt kb elpusztíthatatlanok és sokkal erősebbek mint kéne. Jobban félek 2 light mechtől ha szembe jönnek mint 1 Atlastól pl....Light mechnek illene kifeküdnie 1 jobb sorozattól nem pedig röhögve elfutni narancssárga páncéllal pl....(emlékszem anno MEch4ben 1 Cougert telibe kapott 1 C-lb20xac sorozat az azonnal dőlt is el és villogó vörös volt a CT,és ezzel eszembe is jutott még 1 hibája a játéknak...nagyon csesznek bele,hogy visszategyék az ütközést és borulást....(ez főleg a duplázott páncélú lightok ellen lenne jó mert ha ki tudnád gáncsolni akkor amég feláll meg tudnád kínálni elég szépen)) Utoljára szerkesztette: Masakari, 2015.02.25. 18:26:41
De ez változó: a Kintaro-m van, hogy elsőre összeesik, de van, hogy egész jól bírja a gyűrődést - nekem sem tetszik ez a "wot-os" kiszámíthatatlanság... (nem érzem a fejlesztett páncél +40%-os hatását - vele és nélküle is szélsőségek között) A Stormcrow meg egyenesen kiüthetetlen, egyes esetekben; és az új jövevény Panther is túl jól bírja, a többi, hasonszőrűhöz képest!
Amíg nem lesz normális EU szerver (most eléggé "nehéz" light-ra vadászni, de néha a körülöttem lévőket is méterekkel "átpozicionálja" a játék), addig költeni biztos, hogy nem fogok rá! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2015.02.25. 10:20:21
Egy medium illetve light illene, hogy pik pak kifeküdjön egy alfától :D de pont h nem.... am ahogy írod ha nem veszed komolyan akkor ok egyébként sajnos még mindig nem.
Most én is beléptem fél év után.... De nem ájultam el. Imádom a világot ha nem veszed komolyan a játékot akkor elmehet. De az hogy egy med gép pikk pakk kifekszik egy alfátol az nekem most nem tetszik. :) Holnap még van a kapott 3 nap prémiumból lehet azt lejátszom... :) A többi még kérdés.
Én már egy éve várom, hogy legyen érdemi javulás, de inkább csak romlik a helyzet. Már amennyit észrevettem az idei 4 meccsem alatt.
Érdemes megpiszkálnom egy bottal a játékot vagy várjak megint egy fél évet hátha lesz belőle valami?
Jön az újabb klános hullám...megint jó drágán. DE!!! most végre jön 2 kedvenc mechem....Shadow Car és Cauldron-Born jeeeeeeeeeee És van 1 újabb event is amivel champion ravent lehet kapni ha megcsinálod meg még egyéb dolgokat.
És 24 assist-ért pedig 1 napos prémium időt adnak :) Elég jó lesz.
Egy garázshelyért 24 kill-t összeszedni az nem egy nagy feladat, 3 nap alatt!
uhh. hát ezen nagyon csúnyán besírtam most képregény :D
Én úgy csináltam meg őket hogy bementem az ellen pofájába és óvatosan adtam nekik az áldást(ha jól emlékszem assault mechekkel csináltam őket). Ami nem lett meg az 2kill 3assist 441damage 109 pont lett a végén Ami meglett az meg így lett meg 3 kill 3 assist 661 damage 133 pont 2 kill 6 assist 430 damage 169 pont 0 kill 6 assist 262 damage 137 pont
De nekem még nincs normális LRM, scout (jó pályán; ha győzne a csapat és a 6-7 assist-ra játszva) vagy assault mech-em (önerőből kiosztani a sebzést és kill-eket), amivel könnyebben lehetne teljesíteni a küldetés feltételeit: nekem nagyon nem fekszik ez a támogató nehezeimmel (se nem gyors, se nem üt nagyot, se nem állja a pofozkodást a kívánt mértékben a meglévő flottám). Ha - véletlenül - be is jönne a 6-8 assist-gyanús találat, akkor a csapat nem nyeri meg a meccseket; 5-700 sebzésnél és 3-5 kill-nél többet meg nem tudtam elérni, így még a közelében sem vok a 130 pontnak, a legtöbb esetben!
Remélem, hogy ezt is átviszik majd egy(-két) másik hétvégére is, hogy legalább pár, akciós garázshelynyit ki lehessen farmolni belőle.
Másnak hogy megy ez a 130 pontos event, mert nekem nagyon nem akarja szórni a pontokat, így még a tizedét sem tudom "kiszedni" a a lehetséges nyereménynek?!
Hogyan tudom az irányítást átállítani? Folyamatosan mozog, mert alapból a kormányra meg pedálra rárakta a mozgást a gép. A beálíltásoknál rákattintok duplán, akkor kiírja, hogy bind key, de mindegy mit nyomok, nem csinál semmit. Így kipróbálni sem tudom.
CW-re azért nem éri meg szerintem elnyomni mert 1 kör sokáig tart és a megszerzett xp-t a 4 mech között osztja el a meccs végén. Szóval akkor inkább sima meccseket éri meg tolni,azok gyorsabban pörögnek és több xp-t is hoz 1 meccs az adott mechnek.
Rá kell érezni melyik bolygón van a csetepaté^^ Elsőre nekem is 15-30 perc volt mire bejutottam 1re. utána ráéreztem mikor hova kell menni. Azóta max 1-10 perc a várakozási időm.
A játékélmény szerintem jobb mint régen volt. Bár még mindig kéne min javítani. CW meg végre van,csak még nem értem pontosan hogy a francba működik és mi pontosan az értelme(azt leszámítva,hogy a határok átrajzolhatóak/formálhatóak muhahahaha)