Hát, én csak neten néztem meg, de tényleg kell neki fel és leszállópálya (bár azt írják a leopardnak elég rövid kell, ami azért egy 2500 Tonás jármû esetén érdekes).
Fõleg hogy írják hogy makeshift (ideiglenes) pálya is jó... képzelem hogy ilyen kis futófelülettel megpróbálnának leszállni valami dózerekkel kialakítótt tisztásra vagy vmi autópályára... :)
De ha földön van kerekekkel tudják arrébb helyezni legalább a tojás alakú overlordokkal ellentétben.
Majd megnézem meló után source bookban hogy van ez.
Pont a WOT jó példa... 1 évig volt béta EUban és még mindíg ilyen... semmit nem garantál egy korai publik alpha/béta... csak azt hogy a játékosokkal dolgoztatnak :)
1) Yes, it's all in-game assets.
2) Yes, that is the actual HUD for the Atlas
3) Yes, it's a "low altitude drop"
4) Yes, that is a Hunchback in the background.
5) Yes, that is a Jenner in the background.
6) No, this is not a pre-rendered video with post effects. It is all in-game engine, the same engine driving the game.
7) Yes, we know that the term was "nominal" but unfortunately couldn't source the term for audio.
8) We are sorry, we didn't realize you guys wanted to look at a naked dude in a vest.
9) You guys have no clue how close to gameplay you're actually watching
10) No, you can't have the music.
JA dropship és ki is találták, hogy egy Hunchback 4P-t láthatunk hátulról 8 Med laserrel:)
Végre egy videó ahol már felmérhetõ, hogy melyik mech mekkora.
Mondjuk a cockpit belsejében azzal kellett volna befejezni a checklistet, hogy azt mondja a nõ, hogy "All system nominal." Mintha az elõzõ részekben is ez lett volna :)
No offense, de ennek az eredménye is megvan. Lásd a World of Tanks iszonyatos inbalace problémáit, amit a mai napig nem sikerült megoldani (annyit mondok, hogy KV...).
Nekem õszintén szólva vannak aggályaim. Ha tényleg nyáron jönne, akkor túl kevés az idõ a balancehoz. Most csak hipotetikusan nézve elég egy csomó Commander, akik a "Call" skillekkel kvázi win gombhoz jutnak (Call UAV / Satellite Sweep-el felderítik az összes ellenséget, majd Call Air Strike / Artillery / Naval Bombardment / Predator Drone segítségével a porba bombázhatják az összeset).
Nekem tetszik ez a fejlõdési rendszer.
Ez viszont akkor gondolom azt jelenti bármelyik mech-el mehetsz ha lesz rá elég pénzed. esetleg némi korlátozási rendszerrel, pl. frakció függõ mech-ek.
Figyelmetlen voltam, már posztoltak ezzel kapcsolatban.
Így fog kinézni a jelenlegi tervek alapján a fejlõdés:
A játékos elfogad egy szerzõdést (contract) vagy csak játszik egy gyors menetet (quick match)
A harc végén XP-t kap, amit az adott Mech típus (chassis) tech tree-jén tud elosztani. A chassis jelenti az Atlas, Jenner, Commando, stb. Mech típust, ezeknek vannak alváltozatai, amik a Tech tree-bõl lesznek elérhetõek, valahogy így:
Jól látható, hogy a fejlõdési fa valójában két részre van osztva. Van egy "alap" fejlõdési ág, a Tier 1-4 között, ahol minden Tier-ben három lehetõség közül lehet választani, ezek a max. hõterhelést (max. heat), a mozgékonyságot (speed, acceleration/decceleration), a torzó kitérítési sebességét, vagy például az ugróhajtómûvek (jump jets) tulajdonságait befolyásolják.
Mikor a Tier 4-ig mindegyik megvan, akkor éri el az Elite 1 státuszt, ami két további alverzió elérését teszi lehetõvé, plusz a Tier 4-ig érintett változókhoz ad még egy kis pluszt. Ezután jön a Tier 5-8 fejlõdési szakasz, ami már csak egyetlen ágat jelent, és hasonló képességeket ad. Ha ez is megvan, akkor éri el az Elite 2 besorolást a játékos.
A karakterpontok és hatásuk
Minden egyes tech tree szint kinyitása egy-egy pilóta karakterpontot jelent. Ezekbõl a pontokból lehet a pilótát magát fejleszteni.
A skillek:
Scout Role Skills: A felderítõk skilljei
Radar Range Increase – Megnöveli a radar hatótávolságát 2%-al, 5 pontos skill (max. 10%-ot jelent tehát)
Ghost Signature – A radaron ha eltünik egy jel, akkor annak egy árnyéka megmarad még egy rövid ideig, ez a skill ezt az idõt növeli 2%-al, max. 3 pontot lehet rárakni (max. 6%-ot jelentve)
Vision Mode 1 - Zoom Vision – Elérhetõvé tesz egy 7x zoom-ot (felteszem alaphelyzetben nincs vagy csak kisebb zoom van)
HUD Detail 1 – Enemy Damage Level – Kiírja a HUD-on, hogy a célpontnak milyen sérülései vannak.
HUD Detail 2 – Enemy Component State – Kiírja a HUD-on, hogy a célpont egyes komponensei milyen állapotban vannak.
Null Signature System – Képes arram, hogy 5 másodpercig úgy tûnjön, mintha leállt volna a reaktora (shutdown).
Multi-Targeting – Legfeljebb 4 célpontot tarthat befogva így a pilóta a szokásos egy helyett..
IDF Accuracy – Csökkenti az területi hatását (AoE) az IDF tûznek (IDF = Indirekt tûz?)
Critical Shot Indicator – A közelben lévõ baráti egységek is látják az ellenséges Mech komponenseinek információját.
Assault/Defense Skills: A Támadó / Védõ feladatkör skilljei
Charging – Nekirohan egy célpontnak úgy, hogy közben a saját Mech-ben minimális kár esik csak.
Vision Mode 2 – Night Vision – Éjjellátó mód
Vision Mode 3 – Thermal – Hõképalkotó mód
Vision Mode 4 – Magnetometer – Egyfajta "falon átlátás" képessége, amely a fémeket jelzi ki, függetlenül attól, hogy van-e közöttük valami akadály, vagy sem.
DFA Damage Reduction – Csökkenti a Felülrõl Érkezõ Halál (Death From Above -> ugróhajtómûves Mech "ráugrik" a célpontra) által okozott sérülést.
Power Up/Power Down Speed Increase – Gyorsítja a reaktor be/ki kapcsolásakor a teljes induláshoz/leálláshoz szükséges idõt, max. 20%-al.
AMS Range Increase – Növeli az AMS (rakétaelhárító rendszer) hatótávolságát 2%-al, legfeljebb 5 pontért (max. 10%)
Cognizance – A pilóta automatikusan értesül arról, ha a közelben egy baráti egységet ellenséges tûz ér
Critical Shot Receiver – Lehetõvé teszi, hogy a felderítõk (scoutok) által küldött kritikus sérüléseket láthassa a pilóta.
Commander Skills: A parancsnoki feladatkör skilljei:
Order View – Lehetõvé teszi, hogy a pilóta parancsokat adjon a baráti egységeknek a Csatahálón (Battlegrid).
Command View – Elérhetõvé teszi a Csatahálón (Battlegrid) a felderítõk (scouts) által gyûjtött információkat.
Call Air Strike – Egy légicsapást hív, ami egyenes vonalban haladva területi sebzést okoz (AoE).
Call Artillery – Egy célterületre tüzérségi csapást hív.
Call Naval Bombardment – A fentinél egy erõsebb és nagyobb területre ható tüzérségi csapást hív.
Call UAV – Egy pilóta nélküli felderítõ repülõgép átrepül a harctér felett, és feldedi az összes ellenséges erõ pozícióját.
Call Predator Drone – Egy bombát dob a célterületre egy pilóta nélküli drón.
Call Satellite Sweep – Teljes információt nyújt arról, hogy az ellenséges Mech-ek merre vannak, merre néznek és milyen sebességgel haladnak.
Danger Close – Egy rövid hatótávolságú radarrendszer, ami minden ellenséges Mech-rõl értesíti a pilótát, amelyik a közelébe jut.
Mindez így néz ki a fejlõdési fán:
A modulok
Minden Mech rendelkezik egy adott mennyiségû moduldockkal. Ezekbe bizonyos modulokat lehet szerelni, a modulokhoz viszont megfelelõ skillel kell rendelkezni.
A fentiek alapján itt nem annyira a fegyverekrõl van szó, hanem például bizonyos érzékelõkrõl (éjjellátó vagy hõképalkotó, például), vagy kommunikációs rendszerekrõl.
Igen, errõl volt szó a korábbi interjúkban, hogy bizonyos szintû customizáció lesz benne (még a pilótafülkét is lehet majd - legalábbis említést tettek róla). Csak még nem világos, hogy milyen szintû, ezt ugyanis nem fejtették még ki.
Amennyire én látom, az a játék abban a formában a kukába került.
-Változott az alapkoncepció (single/co-op plusz multi vs. tisztán multi)
-Változott a játékengine (Unreal 3.0 vs. Cryengine3)
-Változott a kiadó és a kiadás formája
-Változtak a Mech-ek desingja, feltehetõen teljesen újrarajzolják õket (a concept artok alapján ez feltételezhetõ, lásd Jenner és Atlas különbségek)
Szóval én ezek alapján azt feltételezem, hogy bár a fejlesztõ azonos, a két játéknak csak ennyi közös pontja van azon túl, hogy mindkettõ Mechwarrior játék.
Egyébként én is azt hittem eredetileg, hogy "csak" átmentik a már meglévõ dolgokat koncepciókat, modelleket és hangokat egy új játékba. Azonban azóta egyre több jel mutat arra, hogy errõl szó sincs...
Fõbb jellemzõk:
-"Koponya" fej, kis parabolaantennával, a test tetején
-A váll egyenes, a két felkar "lecsapott"
-A mell-részen az SRM6 indító hat lyukat jelent
-A 2x LRM-10 a mell két oldalán egyenes, elcsúsztatott 2x5-ös elrendezésû lyuk (elvileg ugye LRM-20-asa van az Atlas ATL-7D-nek)
-A két kézfej jelentéktelen méretû, a kezen lévõ lézerágyúcsövek túlnyúlnak rajta
-"Csípõ" SRM-6 indító
-A lábak borítása íves
Mechwarrior Online Atlas Concept:
Fõbb jellemzõk:
-Stilizált koponya fej, bújtatottan elhelyezve a test tetején, két kis botantenna a fej hátsó-oldalsó részén
-Megemelt váll, kúpos felkar csatlakozás
-A mell részen nincs SRM indító, két lézer fedezhetõ fel, egy SRM-6 a bal test alsó részén látható
-A mell két oldalán az LRM-10-esek "L" alakban vannak elhelyezve, elcsúsztatott 4+6-os sorban
-A kézfejek a karok végén, az lézerek az alkaron nem nyúlnak túl
-Nincs "csípõ" rakétaindító
-A lábak borítása szögletes
Biztos nem lesz ilyen gyors a játékmenet, nem egy bemutató videót tuningoltak így fel.
A mech-ek nem lehetnek olyanok mint a fenti játéknál, attól hogy más nem feltétlen csúnya. De legalább lesz reméljük barátságos konkurencia így nem "sz.rnak" rá a játékosok igényeire.
Nem mintha a fenti cím bármit is bemutatott volna a játékából.
Remélem, hogy csak a videó miatt van ennyire felgyorsítva a játékmenet és nem ilyennek gondolják. Ha mégis ilyet akarnak akkor az nagyon nagy fail. Akkor már inkább MWLL.
Mindenki MechAssault 3 at várt a Day1 tól, személy szerint én is. Nemtudom ki hogy van vele, de kicsit mintha bukás szaga lenne a játéknak.
Sajnos még nem világos hogy fog felépülni a fejlõdés.
Amennyire én ki tudom silabizálni, nem olyasmi lesz, mint a WoT-ban. Itt egy pilótád (Avatarod) van, annak vannak skillboxai. A Skillboxok az adott Mech' fõtípusra (chassie, pl. Catapult) vonatkoznak, és ebbõl lehet különféle alválzotatokhoz, modulokhoz skillboxokat XP-vel feltölteni, így éred el pl. a CPLT-A1 vagy CPLT-C1 a Catapulton belül.
Ez alapján nem kell végigmászni a szamárlétrán, feltehetõen inkább a pénz (mercenary) vagy valami hasonló a döntõ. Ha van pénzed (IRL veszel -> microtranzakció), egybõl ülhetsz akár Atlasba is. Legalábbis én így feltételezem.
A kisebb mech-ek hiányától való félelem szerintem alaptalan. A WoT-ban is folyton látni olyanokat, akik T-50-2-vel, Chaffee-val vagy VK2801-el vannak jelen top, vagy top közeli tier-û csatában...
Tehát lesz Mech tree, remélem nem hasonló képen mint a Wot-ban. Ha valóban ilyen lesz az kicsit elszomorító mert akkor a kisebb mech-el nem fognak menni az emberek csak amig át nem küzdik magukat rajta.
Bár nem tisztán ua. az biztos, jó lenne már látni némi dolgot magáról a játékról is.
No ez tényleg gáz. Ha ilyenek lesznek a játékban, valahogy tudat alatt mindigarra fogok várni hogy hirtelen vmelyik kamionná vagy tûzoltóautóvá válik :)
Én élek a gyanúval, hogy nem leszek az unseen mechek benne. Átdolgozva sem. Akármennyire is nézzük még az átdolgozott Mech-ek is alapvetõen annyiban különböznek az eredetitõl, mintha egy másik grafikus csinálta volna õket. Oké, másképpen néz ki pár részlet, de mindegyik mech, az Atlastól a Jennerig mindegyiket egybõl fel lehet ismerni.
Az Unseen Mech-eknél ennyi (szerintem) nem lesz elég. Szóval szvsz az Unseen Mech-ek nem lesznek benne a játékban...
Igaz bár akkor remélem lehet több pilóta is egy acc-al, hogy lehessen váltogatni és ne legyél megkötve túlságosan.
Írták hogy lesznek frakció specifikus dolgok de ugye az még rejtély mit fog takarni.
Egy frakció specifikus mechfelhozatal nagyon feldobná a játékot. Hogya pl XY utódállamhoz csatlakoztál ezek meg ezek a mecheket elérhetõek exluzívként még az általánosak mellé.
Hát ugy látom szerencsére másként csinálják az free Mmo-t nyugaton mint keleten:)
De olvasva valamilyen pilota Tree-t csinálnak a srácok és a kiegészitõk is befolyásolni fogják a mech-eket sõt ezekre is hatással lesz a pilota szintje.
Igy remélem a mech vásárlás csak a pénztõl fog függeni, és nem lesz ott is szintezés.
Bár az kissé nyugtalanitó hogy a rakéták domb mögül domb mögé is bemennek ha be van fogva a cél, kicsit arty szagú.
De minden mindenkinek elérhetõ lesz nem függ a pénztárcádtól.
És ha jól olvastam annak is lesz szerepe csatlakozol-e valamely frakcióhoz és hogy melyikhez.