"[MATT N] If you get shot with an AC-20 in the head the hula girl has real Hula girl Physics™! " idióta devek :D
Ez játékfüggõ. MW4ben SMR-ek használhatatlanok med kategória felett MLaser és SLaser-ekkel egyetemben. Közelre ott LBX20 kell amennyi felfér. #807 4 is teljesen jól használható, nekem következõképp nézett ki: 1-2-es group egér jobb balklikk 3-4-es group space és shift-space ha láncba kellene lõni valami ott a toggle fire mode
*HInt1: a wasd feletti számbillentyûkkel biza el lehet sütni az adott grouphoz tartozó fegyvereket:) és ha jól tudom az autothrottle funkció is integrálva van szóval nem kell a w-t mindig nyomotgatni:)
SRM6-nál jobb közelfegyver nincs. Pont. Másik dolog: muszáj minden fegvert külön ponton kezelni és nem összegroupolni õket, mivel az ellenfél mindig mozog és az optimális sebzéselosztáshoz tudnod kell, hogy mivel hova akarsz célozni.
Nem beszélve arról, hogy még a small laser is alkalmas az ellenfél megvakítására és célzásban zavarására:)
Sokadjára pedig nem szeretek olyan szituba keveredni, hogy egyik ellenféllel végezve nem tudok tüzet nyitni a másikra. Az UAC 10/SRM 4-es mechet nagyon könnyû lefegyverezni mert minden a karban van. Mig a large laser meg a small laser paros ha jól tudom a törzsre és a fejre került.
Szerintem ez egy teljesen jó MW játék. És nem egy MMORPG, hogy folyamatosan fejleszteni kelljen, folyamatosan új tartalmat kelljen beletolni, hogy fennmaradjon az érdeklõdés. Én ebben a formában el tudnám játszani még évekig, mert szerintem készen van már annyira, és biztos vagyok benne, hogy az a kicsi, de kemény ~50 fõs mag is így gondolja. Részint még örülök is neki, hogy nem minden nap egy új vadidegen vérpistike lõ darabokra (à la COD), hanem olyan játékosok, akiktõl tudom, hogy számíthatok ilyenekre.
3 group még teljesen kezelhetõ, 4 már tényleg egy picit kényelmetlen. Bár ha valakinek nincs az egerén annyi gomb, megértem, hogy már a 3 is macerás.
De a lenti példádban nálam az SBL és a SRM simán menne egy group-ba. Ugyanarra a helyzetre valók, azt a minimális különbséget a hatótávban meg max legyaloglom.
Én a szimulátor-játékokról beszélek. Ott milyen ez a loadout? Az LBL-t és az LB-X AC/5-öt rakod egy gombra. A 2 SBL-t rakod egy másikra, az SRM-et meg egy harmadikra? Alapból gondot okoz, mert nem biztos, hogy az LB-X-el is lõnél, vagy fordítva. Én általában két group-ra osztom a fegyvereimet, ritkán háromra. Itt például négy lenne az optimális...
A loadout táblás játékban persze ettõl még lehet jól kibalance-olt, de mi nem errõl, hanem a sim-rõl beszéltünk. Ott ez ultragáz. Az SBL-ek alapból szinte haszontalanok, az LBL és az LB-X AC/5 együtt problémás (az egyik hõgenerátor, a másik lõszerhasználó), az SRM-6 megint érdekes adalék. Távolra nem rossz, közelre viszont gáz ez a Mech, ráadásul macera az egész fegyverzet kezelése. Inkább mennék az UAC10-es és SRM-4-es verziót, mert komolyabb tûzerõ, és nincs hõprobléma (sivatagos pályán pl.), vagy a 4 MPLas verziót, amelynél viszont a lõszerre nem kell figyelni, és teljesen homogén a fõ fegyverzet (a két MG max. BA ellen lenne jó - de a négy lézer is tökéletes erre a célra...).
"Viszont így meg ott vannak az olyan dolgokat, mint az Uller Prime loadoutot (1x Large Beam Laser, 1x LB-X AC/5, 1x SRM-6 és 2x Small Beam Laser), már ránézésre is szörnyû. Ki az, aki ezt választja a B variánssal (1x UAC10 és 1x SRM-4) vagy a C variánssal (4x Medium Pulse Laser és 2x MG) szemben? "
Mondjuk aki nem párharcokban és alpha strike-ban gondolkodik és menedzselni akarja a hõtermelést is. Az lbx 5 és LargLas ütõs fegyver light mechek ellen és ugye azok ellen lett tervezve. SRM meg mindig jól jön közelre. SZVSZ ez eg igen jól kibalancolt mech. és ugye egy mech értékét mint tudjuk a hivatalos BT-ben nagymértékben befolyásolta az átlagos távolságra leadható maximális sebzés lehetõségének nagysága és az, hogy hányszor volt esélyed eltalálni.
PL ugye egy UAC 10 max 1-szer lõhetett egy körben és dupla sebzés mellett beragadhatott Oszt ha elszállt akkor byebye meched arra a csatára. De pl 5 db MG 5-ször lõtt, ötször kiszámolva, hogy talált-e tehát összességében nagyobb esélyed van találatra viszont kisebb esélyed, hogy ugyanazon felületeten okozol találatot.
ALapvetõen official variánsokat raktak össze. Tehát a konfigokat amiket a mecheken látsz megtalálahatod a sarna.net-en ami az egyik legnagyobb online mech adatbazis.
Masreszt azert lvl-2-ben mar aktívan hasznalni kellett az MG-a lakosság (ize gyalogság) ritkitására. másrészt a világ legjobb kritikal keresõ mechje az atlas a 4 mg-vel:))
"vagy ha nem játsszák elég sokan rendszeresen, akkor az már "életképtelen"-nek minõsítendõ?"
Most akkor kinek készítik a modot? A fejlesztõk saját maguknak vagy a játékosoknak? Ha csak 50-100 ember játssza szerintem akkor nem valami életképes sajnos, ez nagyon kicsi játékosmag. Elõbb-utóbb ezek is eltünnek és a fejlesztõk is beleunnak aztán vége. Pedig igazán jó lenne már egy MW játék.
"Teljesen életképtelen." Azért ez egy erõs kijelentés egy olyan total conversion-rõl, amit jelenleg aktívan fejlesztenek és játszanak... vagy ha nem játsszák elég sokan rendszeresen, akkor az már "életképtelen"-nek minõsítendõ?
"Régen játszottam vele, de akkor is kb. a loadoutok felét sose láttam harcban..." Ez szerintem ma is így van. Nem is úgy értettem, hogy minden variáns gazdára talál, csak hogy biztos mindenki talál a fogára valót a felhozatalból. Én eleinte nehezen tudtam választani, de mára kialakult, mikor mit veszek. Mondjuk többnyire a levegõbõl lövök a föld felé, ha meg nem, akkor fordítva :) .
Nekem a Puma C volt nagy kedvenc (6xCERMBL) meg az Awesome 4 PPCs verziója. Bár a Wiki szerint az Awesome összes verziója csak egyfajta fegyverzetet tartalmaz (sztem ez régen nem igy volt), mindenesetre igy tényleg Awesome :)
Az a lényeg hogy jó játékot rakjanak össze. A modulokhoz csak annyit az sem lenne jó ha szigorúan megkötnék mit használhat 100%-ban egy mech fõleg ha fejlõdési fa lesz és elcseszet variációk lesznek. De egy Catapult ne legyen már tiszta energia fegyverekkel tele vagy egy Victor rakéta virtuoz.
Annyi variáns van, hogy szerintem mindenki meg fogja találni a hozzá passzoló loadout-ot.
Ez nem egészen ilyen jellegû kérdés. Egyfelõl adva van a hivatalos, gyári, táblás eredetû loadout, amit mindenki elvár. Egy Hollander-re nem pakolhatsz csak SRM-6-osokat, mert mindenki olyat nézne, mintha meztelenül táncolnál a Hõsök terén, szakadó hóban.
Viszont így meg ott vannak az olyan dolgokat, mint az Uller Prime loadoutot (1x Large Beam Laser, 1x LB-X AC/5, 1x SRM-6 és 2x Small Beam Laser), már ránézésre is szörnyû. Ki az, aki ezt választja a B variánssal (1x UAC10 és 1x SRM-4) vagy a C variánssal (4x Medium Pulse Laser és 2x MG) szemben?
Régen játszottam vele, de akkor is kb. a loadoutok felét sose láttam harcban...
Annak tükrében, hogy a modderek mennyi munkaórát tettek bele, nekem ez kevésnek tûnik.
Kevés MOD van, amelyik népszerû lesz, és játszanak vele. Hajdan is ott volt a Counter-Strike mellett kiscsillió másik Half-Life MOD, de alig egy-kettõ volt olyan, amelyikkel játszottak is. Az Unreal Tournament még inkább ilyen volt, az Infiltration vagy a Strike Force oda-vissza kenterbe veri a CS-t, mégse terjedt el, mi üzemeltettünk egy ideig egy SF, majd Inf szervert, reklámoztuk, próbáltuk odacsábítani a játékosokat, de jó, ha 10-en lézengtünk a szerveren.
Figyelembe véve mindent, sajnos azt kell mondjam, hogy az MW:LL-ben ennyi van. Annyira nem volt átütõ és ismert, hogy becsábítsa a laikus játékosokat, ahhoz pedig túl magas volt a követelménye, és lassú a fejlõdése, hogy a Mechwarrior rajongókat magához kösse.
A laikus játékosokat nem véletlenül említem. Az MWO szervereit sem az MW-fanok fogják elsõ sorban megtölteni, hanem azok, akiknek sokszor segédfogalmuk sincs arról, mi az a Belsõ Szféra, vagy mi a háttere a Marik háznak.
Sajnos 50 emberrel teljesen életképtelen ez a projekt, pedig a motor a mod alatt megfelelõ, van motiváltsága a LL készítõinek, de sajnos akkor is ez egy n+1-edik crysis mod csak :\
Ha mondjuk normál játékként lenne kiadva ahol a multiban elért eredményeket és fejlõdést eltárolnák egy külön szerveren akkor sokkal elõrébb lennének. Mára már ez a trend sajna, a régi CS féle rendszer már halott, itt már csak a BF és COD féle fejlõdés lehetséges, bevallom én is jobban örülnék ha kevesebb xp-t adna egy csata, de az elért dolgok permanensen maradnának meg. Biztos ki lehetne dolgozni egy olyan fejlõdési rendszert ami illik a világba és sok embernek megfelel.
Nem 3v3-ak alakulnak ki sok szerveren, inkább az van, hogy 2, max 3 szerverre koncentrálódnak az emberek, azok tele vannak, és van a listában mellettük 25 töküres szerver. Max 50 fix ember lehet, aki játssza, vagy legalábbis nyilvános szerveren. Annak tükrében, hogy a modderek mennyi munkaórát tettek bele, nekem ez kevésnek tûnik.
Annyi variáns van, hogy szerintem mindenki meg fogja találni a hozzá passzoló loadout-ot. Hogy most te Beam helyett Pulse-t szerettél volna, vagy LRM15 helyett LRM20-at, annak meg nem lesz nagy jelentõsége. MGun is nagyon kevés van, gondolom belátták a hasztalanságát, small laser is csak pár kis Mech-en. Repülõgépekbõl és tankokból meg szinte mindegyik egyértelmûen ki lett hegyezve valamire, ott kevesebb a "vanília" összeállítás. Mondjuk ott nincs is annyi mozgástér.
Nem tudom nekem a wars még mindig nem megy fel Win 7-re, de az Xp-nél meg a szerverre nem enged belépni. Ez van, de valószínûleg nincs elégé reklámozva így jóval kevesebben játszák, meg a hosszúra nyúlt foltozgatás miatt. Ami egyre kevesebb embert kötött le, így még kevesebben játszotak mert unalmas egyedül vagy max 2-3 társsal harcolni. Még 1 éve 100-an is voltak állandóan fent, bár az sem nagy szám.
Ezért is nem kedveltem az elérhetõ konfigok jó részét - mindegyiken van egy kicsi ebbõl is, egy kicsi abból is... ezért se közelharcban, se közepes vagy nagy távolságban lévõ célpontok ellen nem jók.
Fõleg, hogy akadnak azért "rendesen" összerakott Mech-ek is, ahol csak egy vagy két féle fegyverzet van, de az rogyásig. Ilyen például a Rifleman IIC (4x Large Pulse Laser) vagy Annihilator (4x LB-X 10 és 4x Medium Pulse Laser).
Igen és nem. Az Inner Sphere 3050-ig alapvetõen nem, de természetesen voltak gyárilag átkonfigurált változatok, például a Liao-ház más féle fegyverzetû Locust Mech-et használt, mint a Steiner. Vannak customizált mech-k is, amiket a tulajdonosuk mértéktelen pénz árán varázsolt a saját igényeire.
A klánoknál másképpen néz ki a dolog, az un. Omni-Mech-ek direkt úgy vannak készítve, hogy a Mechwarrior akár a csata elõtti napon is átfegyverezheti olyanra, amilyenre akarja, itt "gyakran használt" kvázi csomagok vannak, amiket Prime / B / C / D jelöléssel illettek (ami az MW:LL-ben az IS mech-eknél is megjelent), a Prime a leggyakoribb, a B / C / D más opciók, de lehetõség van a pilótának, hogy olyat válasszon a fegyverzetébe, amilyet õ szeretne. Viszont ez csak a fegyverzetre és a felszerelésre (TAG, C3, Heat Sink, stb.) vonatkozik, a páncélzatot vagy az erõforrást nem lehet továbbra se csak úgy váltogatni, erõsebbet vagy gyengébbet alkalmazni.
Az Omni-mech-ek aztán az IS arzenáljában is megjelentek amúgy, talán 3060 környékén?
A "kedvenc fegyver" dolog macerás kérdés. A táblás játékhoz kifejlesztett fegyver-konfigurációk sokszor használhatattlanok egy szimulátor játékban. Ott van a Warhammer, van 2x PPC, 2x Medium Laser, 2x Small Laser, 2x MG és 1x SRM-6. Teljesen idióta felszerelés, mert géppuskák és a kis lézerek legfeljebb a gyalogság vagy könnyû jármûvek, esetleg az orra elõtt lévõ könnyû mech-ek esetén használható, minden más esetben az SRM-6-ot és a közepes lézerekkel tüzelne a pilóta, ha a célpont a PPC-k minimális távolságán belül van. Szóval minden épelmélyû ember levenné a Small laser-eket és az MG-ket, ha nincs gyalogság, és vagy heat sinket, vagy páncélt, vagy további fegyvert rakna fel a helyére.
Én általánosságban azt mondanám, hogy 2 fegyverrendszernél több már sok. Ehhez képest Heavy és Assault Mech-eknél nem ritka a 4-5, sõt, 6 eltérõ fegyverrendszer is. Na ezt viszont már normálisan használni szim-ben nem lehet.
"kedvenc fegyvereddel, és gyorsan oda jutsz, hogy egyetlenegy szituációra használható a Mech-ed, és semmi másra"
Hát... sztem pont ez a lényeg, ez teszi effektivvé a mechet. Mint általában az életben mindenütt, a minden szituációra/használatra alkalmas eszköz általában semmiben sem jó, ezért alulmarad a céleszközzel szemben. Ezért is nem kedveltem az elérhetõ konfigok jó részét - mindegyiken van egy kicsi ebbõl is, egy kicsi abból is... ezért se közelharcban, se közepes vagy nagy távolságban lévõ célpontok ellen nem jók.
Szerettem az univerzális cuccokat, pl a Med laserekkel megpakoltakat, vagy az AC-val teli tankokat. Pont emiatt.
Én is csak emiatt vettem meg a Wars-t (Warhead+Wars csomag volt 2000 a Tescoban v. a MediaMarkt-ban).
Továbbra is csak kész Mech konfigok választhatóak... de szerintem nem rossz így. Ha nekiállsz egyedi Mech-et összerakni, úgyis tele fogod tömni a kedvenc fegyvereddel, és gyorsan oda jutsz, hogy egyetlenegy szituációra használható a Mech-ed, és semmi másra. Vagy elfogy a helyed hûtõbordákra v. lõszerre.
Nem vagyok képben BT-vel, abban teljesen szabadon variálható volt a fegyverösszetétel?
Hát... én a crysist annó az MW:LL miatt vettem meg, nem is játszottam az alapjátékkal csak a moddal :)
Most meg kéne venni ezek szerint a Wars-t. Bár gondolom nemlehet drága....
Azt hadd kérdezzem meg: továbbra is csak Mech konfigok választhatóak, vagy esetleg szabadon konfigurálható?
Annyira szerettem volna anno öszerakni egy csak AC-ból álló mechet :)
Na, akkor majd teszek egy próbát, ha lesz egy kis idõm... :)
Én Wars-al tolom, lehet, ez a baj, és sok ember meg megrekedt akkor 0.4.x-en, alap Crysis-al?
@[NST]Cifu Na, én másfél évvel ezelõtt még pont nem toltam, idén márciusban álltam neki, lehet, hogy te már régebben abbahagytad, úgyhogy: 1. Nem nehezebb telepíteni, mint bármi mást, gyakorlatilag klikk-klikk, mindent megcsinál, auto-update-el, indítóikonokat hoz létre, van egy olyan input-konfiguráló alkalmazása alapból, amibõl komolyabb játekok tanulhatnának ezet-azt. Az engine MOD támogatása biztos nem HL2 szintû, de szerintem nem érzõdik. 2. LRM-ek kapcsán: amit most látok, az az, hogy az LRM-ek nem nagyon rúgnak labdába, még nyitott pályákon sem, ha megsokasodnak az LRM kemperek, az ellen elkezd elbújni a terep mögé, és/vagy visszalõnek LRM-ekkel. Az LRM-ek inkább csak idegesítõek, mintsem csatadöntõek. Meghatározó jelentõségû, stratégiai szintû, összehangolt NARC/TAG-elés nem nagyon van. 3. Baserape-hez eddig nem volt szerencsém ez alatt a fél év alatt (persze még mindig lehet, hogy "rossz" helyen vagyok). Balance-ról beszélni kicsit összetett dolog olyan játéknál, ami alapvetõen a nyerõ felet juttatja elõnyhöz pénz formájaban (tipikus CS-probléma... aki az elsõ kört nyerte, kövkörben AK/M4-el indult a vesztes, pisztolyos csapat ellen). Igazságos? Nem. Hogy lenne jobb? Nem tudom. Hogy lehet megakadályozni, hogy mindenki Assault-al induljon rögtön a játek elején, és legyen értelme a többi mech-nek és egységnek a játékban? Csak így. Szvsz, nekem tetszik így, hogy végig kell járni a szamárlétrát. Hátránya, hogy a jobb csapat elõbb jutn ütõképesebb fegyverekhez. De õszintén, melyik játékban megoldott az, hogy a gyengébb csapatnak kiegyenlítik valahogy az esélyeit? A csatát szinte mindig az Assault-ok döntik el a nap végén. 4. Lehet, hogy megintcsak saját vélemény, de nekem tetszik az összfegyvernem aspektus. BA-k szintén csak idegesítõek, nincs hatásuk nincs a végkimenetelre (meg kevesen is ugrálnak ki). Meg én általában kinetikus fegyverekkel megyek, úh. sokat nem tudnak ugrálni... :) 5. Gépigénye van, ezt aláírom, de nálam 4850-en jól fut jó grafikával, és egy 4850 ma már szerintem nem nagy szám. De lenne mit optimalizálni, nem vitatom, mert a HV-igény végsõsoron nem tükrözi a kapott látványt. Buggal is alig találkoztam eddig.
Szerintem adj neki még egy esélyt.
Ja, és ha valaki mást tapasztal a Wars-os környezetben, vagy akár az alap Crysis-os környezetben, jelen pillanatban, kérem ossza meg!
Hardver - nekem átlagos hardverem volt 1-2 éve, de semmiféle problémát nem okozott a játék. Én a gépigényt semmiképpen se sorolnám hátrányok közé.
Höhö... az elején valóban idegesitõ dolog volt a BattleArmor (emlékszem, újoncként mindíg kiakadtam ha vki kiugrott a mechbõl), de aztán meg lehetett szokni és ami jobb, le is lehetett írtani a többséget, mert csak 1-2 ember tudta profin használni. Plusz, általában mûködött az hogy az elején kb leszartam a BA-t, hadd ugráljon, aztán vagy megkértem vkit hogy szedje le rólam (mivel ha nem körülötted ugrál elég jól elkapható), vagy 30 másodperccel késõbb amikor a BA elbizakodott, akkor leszedtem én.
Végül - de nem tuolsó sorban - nagyon szerettem AC-s tankokkal tolni, akiknek egy BA leszedése +1 ingyenfrag. Hasonlóképpen a repülõké....
Nekem általában a röpcsikkel volt tele a tököm, a rakátás mechek mellett, ezért vittem nagyon sokszot AC-vel telepakolt tankokat.
szerintem adnod kell enki egy esélyt a 0,5,3-al. A korábbi verzió esetén még egyet is értettem volna veled, de ezzel a verzióval egy gamerlaptolnak nem nevezhetõ ASUS K52Jr-el is jót tudok játszani.
Az installálás már nem is lehetne egyszerûbb mióta kidpbták a launchert hozzá beépített torrent kliensként mûködve lehúz mindent automatikusan és jól használható a konfigoláshoz is. Szerintem egy próbát jelenlegi állapotban megér. a balance-on meg sokat javítottak.
1.: Ez csak egy MOD (pontosabban Full Conversation Mod), kell hozzá a Crysis Wars, és a Crysis Wars MOD támogatása messze nem olyan szintû, mint mondjuk a Half-Life 2-é (Steam-é) vagy az Unreal Tournamenté. A MOD-ot annyira nem könnyû beüzemelni és (legalábbis bõ egy-másfél éve) sok volt vele a probléma még úgy bugok, mint "feature-k" terén. Az egyik kedvencem az, hogy induláskor állandóan szórakozhattam a vásárlással, beszállással, utóbbi meg sokszor egyáltalán nem ment könnyen. 2.: Én még a sima Crysis-es verzióval játszottam (játszottunk), de erõsen visszás volt az, hogy menetrend szerint belefutott a játék a baserape tipikus esetébe. Nem túl mókás dolog, vagyis fogalmazzunk úgy, hogy egy Gauss ágyú erejével veszi el az ember kedvét az egész játéktól. 3.: Alapbetõ balance problémák. A nyitott pályákon az LRM boat-ok és a NARC / TAG határozta meg a csatát. Ha az egyik oldal elhúzott valamiért, akkor a másik oldal sokszor nem tudta már visszaverni a támadást, és jött a baserape... 4.: Túl szerteágazó lett szerintem a játék, jó poén, hogy bele kerültek a jármûvek (harckocsik / repülõgépek), de a battle armor már idegesítõ inkább, fõleg az, amikor a már rommá lõtt 'Mech-bõl kipattant egyszer csak a nikkelbolha, és nekiállt körbepattogni... 5.: A MOD gépigénye nem éppen szerény, pláne egy-másik mapon (a barlangos pályán konkrétan egy Radeon 4870X2 is megfeküdt anno...).
Szigorúan a saját véleményem, de az MW:LL tipikusan az a MOD, amikor a kevesebb több lett volna. Nem kell ennyi lehetõség, a jármûvek még esetleg, de a battle armor már túlzás volt. Nem kellett volna talán ennyi 'tech sem, bár ez nem csak az MW:LL hibája, hanem a Battletech-é 3050 után. Inkább több játékmód (scenario-based küldetések), meg a bugirtás (beragadások megoldása), és a balance kezelése kellene, hogy legyen a fókuszban, mint újabb Mech-ek és jármûvek, meg pályák integrálása. Szerintem.
Egy ideje tervezem, hogy újra felrakom, legalább megnézni, ám mindig van egyszerûbb / kényelmesebb idõtöltésem.
Az MWLL már most sokkal többet nyújt annál, amit ezek a csákók csak jövõre ígérnek, mégis kb. ugyanazt a 40-50 nevet látom állandóan az MWLL szervereken. Hol van az a sok MW rajongó, aki majd megtölti az MW:O szervereket, és miért nincsenek ott a LL-ben?
Vagy csak én nem keresem jó helyen a MWLL szervereket (ingame server browser)?
HA jól tudom az IS piloták alapból 4/5-el voltak számolva a klánosok pedig 3/4-el minden esetben. És a gépeknek pilota nélkül is van bv értékük, vagy a bv-t meg tudod állapítani átlag pilótákra is. Megegyezés kérdése volt mindig táblásban:) A fejlövés minden pilótának fejlövés:)
Egyébként a klánok legnagyobb elõnye mindig a double hs volt viszont hátrányuk az xl-es motorok:) Könnyû volt betolni a 3 engine critet a széles reaktorok miatt:)
Kíváncsi vagyok, hogy ezeket hogyan oldják meg. Ha elbszarintják még ígyis úgyis ott van nekem a Living Legends:)
Hát ahány embernek annyi véleménye javaslata lesz a játékmenettel kapcsolatban ott biztos is lesz valami vita de remélem kultúrált keretek között fog lefolyni mert WoT-ba ment aztán az anyázás a ruszki tankok meg a láthatósági rendszer miatt. Na de ez majd kiderül.
Egyfelõl nekem pont ez a bajom, nagyon kiváncsi leszek én erre a 2012-es startra... Lásd még WoT... :D
A hivatalos fórumok még pre-béta idõszakban általában teljesen normálisak. A béta idejében kezdõdnek a problémák, amit persze nagyban befolyásol az, hogy a community-vel hogy bánnak a fejlesztõk. A Rift esetében kevés volt a visszajelzés, ott az volt a gond, de ezt leszámítva elég értelmes volt a fórum (leszámítve a folyamatos WoW-whine-t). A WoT esetében meg az, hogy úgy anblokk alig volt visszajelzés, és gyakorlatilag béta létére egyáltalán nem figyeltek a fejlesztõk a béta fórumra, mert hát az orosz fórum sokkal hasznosabb, hiszen ott már élesben ment a játék.
Ha eljutunk a béta fázisban, akkor itt is el fognak kezdõdni a problémák, sajnos - erre mérget mernék venni.
Remek lett a banner nekem tetszik. Én meglepõdtem offi fórumon hogy most már megy a klánszervezés pedig még el sem kezdték szinte csinálni a játékot :D A másik meg hogy trollmentes szinte az egész fórum, még a vitákat is normálisan végig tudják vezetni, természetesen frakció csipkelõdés van de az is komolytalanul normális hangnemben.
Nekem muszáj volt ilyen korán mert Clan-os nevem van (Staradder) nehogy más lefoglalja :) A többit majd szépen lassan meglátjuk, az eltervezettnél elõbb úgysem árulnak el semmi konkrétumot.
Szerintem nem lesz olyan hogy nem lehet cserélni a modulokat és a páncélzatot, hûtõt így nem lesz akkora különbség majd ha jönnek a Clan-os mech-ek. Ugyan úgy lesznek mint ahogy azt a belsõ szférában is csinálták csak nem lesz annyi év különbség. Itt is mint a Wot-ban nyilván nem ragaszkodnak majd úgy a valóságos dolgokhoz. Ez egy játék picit csalni kell az egyenlõség érdekében. Ezzel az erõvel bele kéne tenni a Clan oldalra az Elemental-okat mert nagyon sokat nyomtak a latba egy-egy csatánál.
A kérdés milyen rangsorolást találnak ki ami alapján majd osztályozzák a csatákat. Itt nem feltétlenül van akkora különbség egy közepes és egy roham mech közt. Egy fegyver beosztás többet üthet a latba, fõleg egy jump-jets-tel párosítva máris lefaragható 20-30 tonna hátrány is. Vagy biztos lesz egy "hülye gyerek" aki behozz egy sivatagos pályára egy tele energia fegyveres mech-et és nem fejleszt rá elég jó hatásfokú elég számú hûtõt.
Elég hosszú topicok vannak ezzel kapcsolatban a hivatalos oldalon, pár probléma a felmerültekkel kapcsolatban:
-A táblás BV értékeknél a pilóta értékei is ismertek voltak, és nagyban befolyásolták azt. Ezt hogy rakod be az MW:O-ba? Ha van mondjuk a K/D ratio 1.0 felett van, akkor 4/5? Ha 2.0 felett van, akkor 3/4? -Ha kevesebb a csatákban a klános, akkor egy klánosnak sokkal többet kell várnia, amíg bekerülhet egy csatába. Amennyiben egyenlõ számú az IS és a Clan oldal játékosainak a száma! Csakhogy kötve hiszem, hogy ez lesz a helyzet, masszív klános játékosszám lesz... -A "klánosok" azzal érvelnek, hogy ott van a honor rendszer, vagyis egy IS-nek mindig csak egy klánossal kell egy-az-egyben szembeszállnia, míg fordítva nincs ilyen megkötés. Ezzel az a baj, hogy ellenõrzöd ezt a dolgot? Ráadásul egy 35 tonnás Puma omni-mech több BV-vel rendelkezik, mint egy 100 tonnás Atlas...
Ugye a táblásban battle value alapján oldották meg. azaz a Clanos mecheknek sokkal magasabb Battle value-t adtak mint az iS-nek így az IS mechek jelentõs számbeli fölénnyel is operálhattak:)
1.: A gond az, hogy jelenleg még semmi részletes nem került ki, milyen üzleti modellt akarnak. Ha pénzt akarnak belõle, akkor mindenképpen kell valami vonzó opció, és folyamatos fejlesztés. 2.: 2012 ugye "ott" 3049, akkor még csak IS tech remélhetõ, 2013-ban jöhetnek a klánosok, ami miatt elég sok a vita a hiv. fórumon, mert rohadtul nehéz lehet a balancet megoldani. A WoT hibája is az. Amikor StuG III.-al nézek szembe egy KV-val, akkor már csak magamban röhögök, pedig sírni kellene. Itt ugyanez, Gondolj bele, hogy az egyik oldalon egy Awesome ül a toppon, a másik oldalon egy Charger... 3.: Gépigény, én a trailerbõl indulok ki, az nagyon-nagyon jól nézett ki, és két éve volt. Egy akkori csúcs gép ma középosztályú, és köszönhetõen a pompás hardware és software fejlõdésnek, egy nyolc magos csúcs gép is kevés elõnyt tud felmutatni egy négy éves kétmagoshoz képest (a többszálon való futtatás optimalizáció problémái), de semmiképpen sem annyit, mint amennyit az árcédula alapján elvárnánk tõle. Szóval én nem hiszem, hogy e téren sok probléma lenne. 4.: A banner mindjárt kirakom.
Csináltam egy banner-nek valót abból a kevésbõl ami van. Ha jó felhasználható amíg nincs más.
Hát remélem nem lesz benne arty és láthatosági rendszer mint a Wot-ben
Biztos lesznek prémium mech-ek (mint pl. King Crab) de ezen kivül is van több mint 100 mech csak Inner Sphere-ból tehát lehet választani. Ha meg jön majd a Clan-osok lesz böven csak az a kérdés mit tesznek bele. Bár nekem tetszett néhány Inner Sphere omnimech mint a Sunder vagy a Templar.
Végre nagyobb hangsúlyt kapnak a kiegészitések mint pl. a Artemis IV. De kérdés lesz majd a gépigénye és ez alapján a grafika, majd merre billen a mérleg.
Kiváncsi leszek arra, hogy oldják meg a customizációt. Ha tényleg átszerelés lesz IS mecheknél, akkor hurrá, mert e téren szeretem a Canon cuccot. Nem azt mondom, hogy nem szoktak órákat elpepecselni a MechLab-okban, mert ez a mániám (most Mechcommander 2-õzök, nosztalgiám lett hirtelen), de talán ez megakadályozza, hogy a minmaxolók szétvágják a játékot.
Nagyon remélem, hogy sose jutunk el a 3055-ig sem. Õszintén szólva kevés kívételtõl eltekintve a 3050 után kijött Mech-ek egyfelõl hányadékul néznek ki (akárkiben felmerült, hogy mondjuk a Yeoman-t nevezze meg kedvenc Mech-jének?) , másfelõl technológia terén is elszaladt egy kicsit a ló (Rotary AC-k, hogy tovább ne menjünk).
Annihilator a 3058-as vagy 3060-as IS mech (lvl 3) Tuti jó ideig nem lesz benne.
AZ iS mechek 3055-is nem voltak modulosak. szóval vettél egyet és max heggesztéssel lehetett rajta menüt váltani. (kb egy új mech áráért) míg a klanosoknak ott volt a pod rendszer) (omnimechek)
Minden esetre kíváncsian vagyok a játékra, mert régóta várom már. Csak ne legyenek drágák benne a cuccok :). Ha lessz benne Annihilator, tuti megveszem.
Valahogy bevételt kell generálniuk, elvégre is pénzt akarnak vele keresni, nem jófejségbõl dolgozik rajta X ember évek óta. Szóval biztos, hogy a cél az, hogy fizess lehetõleg, ahogy a WoT-ban is.
A Single Player kizárt jelen esetben, az ilyen játékok csak és kizárólag a multiról szólnak.
Nem kell ilyesmibe gondolkodni. Ott van a WoT-ban a platoon rendszer. Ha nincs prémiumod, akkor csak két fõs platoon lehet. Ha két barátoddal szeretnél együtt játszani, akkor viszont már prémium kell...
Hát talán így jobb is, a f2p modell WoT-nál bevált. Majd kiderül jól járnak e vele mert a battletech frenchise kész aranybánya csak jól kell kihasználni.
Röviden:
-A játékot a Piranha Games készíti, az eredeti Mechwarrior 3015 alapján. Az alapvetõ dolgok maradtak, az öt fõ ház (Steiner, Davion, Kurita, Marik és Liao) szolgálatában állhatunk, mint zsoldos Mechwarrior, az idõpont viszont változott 3049 - viszont úgy tûnik, ez a valós idõnek megfelelõen fog változni (2011-> 3048, 2012-> 3049). Vagyis feltehetõen a megjelenéskor csak IS mech-ek lesznek, majd 2013-ban jöhetnek a klánok. -PC exclusive játék, nem lesz konzolra. -Free2Play, prémium (fizetõs) szolgáltatásokkal, mint a World of Tanks. Állítólag nem lesz vásárolható olyan dolog, ami "taktikai elõnyhöz" jutattja. Azt nem tudni egyenlõre, ez mit is takar pontosan. -Megjelenési dátum: 2012 -Nem lesz közelharc benne (de késõbb még jöhet) -Az LRM rakéták fél-önvezérlésûek lesznek, vagyis a befogás után sem garantált a célbaérkezés (mint eddig az MW játékokban), az Artemis IV. rendszerrel viszont jelentõsen szûkíthetõ a kör, ahova becsapódhatnak (modulsérülések). -Jelenleg nincs tervben a jármûvek integrálása -Nincs "kiszállás" a jármûbõl (tehát nem lehet kiugrani, majd úgy harcolni, mint az MW:LL-ben) -Eddig az Atlas, Hunchback és a Jenner Mech-eket erõsítették meg, ennél több lesz. -A kiadó az Infinite Game Publishing. (egy új cég, kanadai háttérrel) -Multiplayer only játék. -FPS nézetben fogunk játszani. -A guildeket "Mercs"-ek (zsoldos cégek) hívják, a partykat "Lances"-nek.
Nah végre, 2012 nyara, MechWarrior Online címmel fog jönni.
Már megoldva, kénytelen voltam Xp felteni a win 7 mellé.
De most állandóan "disconnected from server" hibával nem enged be egyik szerverre sem
Irj a forumra. Megoldjak valahogy
Hát pedig át teheték volna mert amióta a Wars alapon van nem tudok játszani vele telepitési hiba miatt:(
"Please note that this news posting is not meant to state or imply any intention to migrater the MechWarrior: Living Legends project to the CryEngine3 platform. This information is for those seeking an understanding of the latest version of Crytek’s impressive game engine."